/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Knete.....Du har set lyset
Fra : 3773
Vist : 833 gange
100 point
Dato : 24-03-08 19:35

Rart at der er nogen der har set lyset og fattet at PsykoVits ikke er verden ottende vidunder!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-03-08 19:56

Citat
Rart at der er nogen der har set lyset og fattet at PsykoVits ikke er verden ottende vidunder!

3773 du kan da kun tale for dig selv. Det du skriver, som der står i ovennævnte citat, kan da kun betyde, at du mener at knetes synspunkter er det samme som dine.

Men men men det er jo altid rart ikke at skulle stå alene.

Men er der "verdens ottende vidunder" på kandu

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-03-08 20:00

Stop det, det fører jo ikke til noget.

Måske Eyvind kan hjælpe dig, han vil finde ud af brugernes adresser

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 24-03-08 20:17

Fred være med det.

Andre brugere,tror jeg, har brudt ind i kandu og skaffet sig personlige oplysninger.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 24-03-08 20:19

...og Ans, skal man bare stiltiende se på at PsykoTorsken tilsviner alt og alle. Og skal alle hans uhyrlige påstande stå uimodsagt?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 24-03-08 20:28

Jeg fatter ikke at i gider det kævleri. Det er så dejligt at leve at det er spild af tid at kævles som i gør.
Så stop det og nyd livet i stedet.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 24-03-08 20:31

Det gør vi granner.....

Derfor fabrikerer vi ikke 850 svarforsøg på 2,5 måned. Og vi har ikke fantasi til at finde på så mange åndsavge og nogen gange livsfarlige svarforsøg.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-03-08 20:44

Citat
Fred være med det.

Andre brugere,tror jeg, har brudt ind i kandu og skaffet sig personlige oplysninger.

Den mistanke har jeg haft i lang tid. Det er en af grundene til, at jeg ikke mere kan kontaktes i en PM.

Jeg læser så dette spørgsmål http://www.kandu.dk/spg118955.aspx

en garvet bruger, der tidligere var med til at ødelægge kandu med store "smileys"

Den pågældende bruger har skrevet, at han er et stort legebarn.

Men man kan også blive et for stort legebarn. Det er ikke alle der kan se "ironien"

Nu er påsken ved at være slut, så kan vi jo håbe på tøvejr

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-03-08 21:11

Citat
vi har ikke fantasi til at finde på så mange åndsavge og nogen gange livsfarlige svarforsøg
der tror jeg at du har ramt helt præcis

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 24-03-08 21:29

Skal vi så ikke blive enige om at nyde foråret altså her i vinterkulde.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-03-08 21:36

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAns - jeg har en gang sagt undskyld for, at du blev forskrækket over den forstørrede kandufigur..............og som jeg husker det tilgav du mig vist også.

Og du skal ikke være bange...............jeg prøver at undgå skriverier til dig.

<legebarnet>

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-03-08 21:43

Tror du ikke at det giver anledning til en vis bekymring, at en profil så åbenlys spørger efter værktøjer til at hacke Kandu, og skaffe personlige oplysninger om brugerne ?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-03-08 21:53

Jo - det tror jeg skam også.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-03-08 22:07

Citat
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAns - jeg har en gang sagt undskyld for, at du blev forskrækket over den forstørrede kandufigur..............og som jeg husker det tilgav du mig vist også.

Og du skal ikke være bange...............jeg prøver at undgå skriverier til dig.

Jeg er på intet tidspunkt blevet forskrækket over forstørrede smileys, jeg blev irriteret over, at der var smileys alle vegne, hvor de ikke skulle være.
Men du var jo ikke den eneste. Det har der været flere "tudetråde" om, da det gik op for brugerne, at jeg havde skrevet til kandu.

Ja du troede jo selv, at en bruger var blevet smidt ud den 01.01.06 men det var brugeren ikke

Citat
o.v.n.

Dato : 24-03-08 21:43

--------------------------------------------------------------------------------
Tror du ikke at det giver anledning til en vis bekymring, at en profil så åbenlys spørger efter værktøjer til at hacke Kandu, og skaffe personlige oplysninger om brugerne ?

Legebarn eller ej

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 24-03-08 23:40

Citat
og Ans, skal man bare stiltiende se på at PsykoTorsken tilsviner alt og alle

Hvem snakker du om
Bortset fra at klumme og suno IKKE kan enes herinde , har jeg da ikke set at suno har svinet nogen til

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 24-03-08 23:53

Korrekt Pia, det ser ud til at Suno er begyndt at bide fra sig men det er da fuldt forståeligt at han ikke kan blive ved med at holde dne gode tone, han bliver mobbet konstant og underligt nok, så er der flere og flere der kører med på 'spøgen'?

OM jeg forstår at voksne mennesker vil deltage i sådan noget

Det er jo præcis dét man hører om men som man (i hvert fald jeg) har svært ved at forstå - voksenmobning. Jeg forstår simpelthen ikke at voksne mennesker kan få noget som helst ud af at være ondskabsfulde, på denne måde, mod andre - ja selvfølgelig heller ikke børn men især voksne som man skulle tro var noget klogere.

Det er møghamrende ærgerligt fordi det, for det første gør et medmenneske ondt og dernæst ødelægger en rigtig god side som denne kandu.dk.
Jeg kunne sagtens forestille mig at dén tone som hersker fra nogle af brugerne herinde i øjeblikket, på sigt ville kunne få siden lukket - hvis altså Teamet læste med, hvilket de åbenbar ikke gør.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 25-03-08 00:00

Citat
Det er jo præcis dét man hører om men som man (i hvert fald jeg) har svært ved at forstå - voksenmobning. Jeg forstår simpelthen ikke at voksne mennesker kan få noget som helst ud af at være ondskabsfulde, på denne måde, mod andre - ja selvfølgelig heller ikke børn men især voksne som man skulle tro var noget klogere.

Jeg kan kun holde med dig

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-03-08 09:49

Citat
Derfor fabrikerer vi ikke 850 svarforsøg på 2,5 måned. Og vi har ikke fantasi til at finde på så mange åndsavge og nogen gange livsfarlige svarforsøg.

Det gælder vel for spørgsmål som for tip, --- spring ud af tråden hvis det ikke er noget du har interesse i Ligefrem livsfarlig, mon der er nogle spørgere der ikke kan tænke selv?? Hvis svaret virkelig er livsfarlig, er jeg 100% sikker på at andre kanduer nok skal rette vildfarelsen.

At nogle svarer mere på spørgsmål end andre??? Ja og hvad så, nu er det Sunowich før var det Refi der blev snakket om

Citat
Tror du ikke at det giver anledning til en vis bekymring, at en profil så åbenlys spørger efter værktøjer til at hacke Kandu, og skaffe personlige oplysninger om brugerne ?

Netop at det er så åbenlyst gør, at jeg ikke er en skid bekymret,

Citat
Bortset fra at klumme og suno IKKE kan enes herinde , har jeg da ikke set at suno har svinet nogen til

Enig

I en anden tråd bliver nævnt, at kvinder holder med Suno pga af vores moderinstinkter..... naaahr
mon ikke det mere er fordi, vi kan se en sag for to sider??

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 25-03-08 13:54

Citat
mon ikke det mere er fordi, vi kan se en sag for to sider??

Det har du nemlig ret i nordsted
Men det er det der er problemet , mændene kan mange gange ikke se længere end deres egen

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-03-08 14:03

Citat
mon ikke det mere er fordi, vi kan se en sag for to sider??

Jow, sådan er det ofte.....

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 25-03-08 14:04

Ih hvor er i tøser kloge at høre på

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-03-08 14:10

o.v.n..... gu vi så

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 25-03-08 14:13

Jeg vil lige melde ud at jeg bestemt ikke 'holder med' nogen!
Jeg er bare SÅ irriteret over disse hadetråde og jeg forstår dem ikke! Det er så tydeligt at det ødelægger Kandu.dk, så hvorfor disse tråde dukker op, fatter jeg ikke en dyt af - vil de mennesker virkelig have siden lukket?

M.h.t. klumme vs. sunowich - jamen for pokker da, dte er gået totalt over gevind!
Jeg har hele tiden syntes at begge brugere var alle tiders - på hver sin, MEGET forskellige, måde! Sunowich med sit åbenlyst hyggelige og godmodige sind og klumme med sit vid og så var jeg vild med hans humor.

MEN - dette her er gået over til at være ondskabsfuldt og personligt og dét kan jeg ikke lide, det er rigtig væmmeligt og ja - jeg kan bare holde mig væk.

Dét der foregår her, det er mobning!
Hvis det nu var børn, dette drejede sig om - og jeg bare holdt mig væk, så ville JEG føle mig som een der bare stod og kiggede på mens hele klassen mobbede en enkelt elev - måske til døde. Vi har set overskrifter hvor børn er blevet mobbet så meget og så længe, at det til sidst, blev dem for meget!

Nu er det ikke børn der bliver mobbet her - det er voksne mennesker MED børn selv!

Kære begge to.

Vil I ikke godt prøve at sætte JERES BØRN i den situation som I selv, lige nu, befinder Jer i!?
Prøv at forestille Jer at det var Jeres egne børn, som blev udsat for dét der sker her!

Kan I lide hvad I ser?

De medløbere som er kommet til senere og som endda har taget nogle af de skældsord der hele tiden bliver brugt af de to, til sig - skam Jer! I kan sguda ikke se Jer selv i spejlet med god samvittighed? Dét som I kan sammenlignes med, det er dé klassekammerater som, af skræk for selv at blive det NÆSTE mobbeoffer - tilslutter sig mobberne og er med på ondskaben.

Og nu er der sikkert en pæn omgang verbale tæsk klar til mig - sådan er det nemlig hvis en kammerat 'tillader' sig at stå frem og sige sin ærlige mening, selvom den ikke harmonerer med mobbernes mening. Det er faktisk sådan at dén som gør dét, er i højrisiko for at blive mobbernes NÆSTE offer.
MEN - jeg har det så ikke nær så svært som den stakkels elev som bliver mobbet af sin klasse - jeg kan nemlig vælge at logge UD af dette fora, hvis jeg vil. Dét valg har et mobbeoffer i en skoleklasse desværre ikke.

I håb om at I to kamphaner er i stand til at lægge det her bag Jer, sender jeg Jer begge to et forsonings-cyber-kram!

Venlig hilsen Dorthe.

PS. HUSK - dét at tilgive er IKKE at 'tabe'! Det er at være 'den store'!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-03-08 14:21

Dorthe..........................du har fuldstændig ret.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-03-08 14:27

Ekko ekko

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 25-03-08 14:27

[CITAT]Dorthe..........................du har fuldstændig ret.[/CITAT
NEMLIG !!!!!!!!!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 25-03-08 22:09

Vildu.....

Kan du så lige forklare mig hvad Psykotorskens vedholdende angreb på Klumme kaldes? Ligeledes at han hoppe i tråde, angriber Klumme og undertegnede, hvorefter han smutter tilbage til egne tråde og sidder og flæber over angreb, som han besynderligt nok selv startede. Men af mærkværdige årsager sidder hele mosterklubben og tørrer øjne på idioten. Som jeg tidligere klart har ytret. Egentlig havde jeg flaget borgfred med skovlen, men intensiteten i han debile svarforsøg tog igen et omfang af uhyrlige dimensioner - fuldstændig lig sidst han hærgede her. At han så sideløbende med sine stupide svarforsøg og har forsøgt sig med en anti-klumme-kampagne var nok bare dråben. Og ligeledes som tidligere anført af mig selv. Han har sine gode forsøg, og kapable svar, men det skæmmes grusomt af en poængliderlighed og et behov for at være i fokus der er helt vildt.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 25-03-08 22:11

...og Dorthe. Hvis du virkelig mener hvad du skriver! Hvor var du og dine da PsykoTorsken skruede op for sin hadekampagne?

Godkendelse af svar
Fra : 3773

Dato : 26-03-08 00:19

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 26-03-08 00:44

Læg venligst mærke til at jeg ikke 'forsvarer' nogen her!!

Men 3773 - jeg er nu helt sikker på at klumme sagtens kan klare sig selv, tror du egentlig ikke det?

Det som du (hvornår og hvorfor kom DU egentlig på banen i denne hanekamp??) og andre foretager Jer er SÅ lavt og så forbandet umoralsk og ondskabsfuldt - har du prøvet at sætte dine børn i den situation og har du prøvet at tænke over hvad det er her er gang i?
Nu ved jeg ikke om DU har børn men det har de to kamphaner og jeg er HELT sikker på at DE ikke vil kunne lide hvad de ser - hvis DE prøver at tænke lidt mere over disse ting!

Det er rendyrket mobning - DU kan kalder det præcis hvad du vil, jeg er bedøvende ligeglad!
I øvrigt tror jeg at DU skal være lidt varsom med at kalde andre brugere for 'idiot'?? Hvis man kigger i din historik, så handler det vist mest om uddeling af points under 'smalltalk' og så en masse indlæg hvor du vinker farvel til os allesammen.
Pas på stenene når du selv befinder dig i et glashus.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-03-08 00:48

Selv tak, mon ikke profilen har spruttet over ikke at kunne være med ? Har han fattet budskabet jeg synes ikke han har været lige aktiv som vanlig

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-03-08 00:52

Citat
Korrekt Pia, det ser ud til at Suno er begyndt at bide fra sig men det er da fuldt forståeligt at han ikke kan blive ved med at holde dne gode tone, han bliver mobbet konstant og underligt nok, så er der flere og flere der kører med på 'spøgen'?

OM jeg forstår at voksne mennesker vil deltage i sådan noget

Det er jo præcis dét man hører om men som man (i hvert fald jeg) har svært ved at forstå - voksenmobning

Begyndt at bide fra sig?! - det er da i sandhed en skævvridning af virkeligheden. Han har bidt fra sig fra dag 1 – og har bestemt ikke noget at lade Klumme høre for, som ikke gælder ham selv. Der er INGEN forskel på de 2’s retorik, når det kommer til personlige angreb. Den lille uskyldige Sunedreng er præcis ligeså konfronterende og svinsk i sine udtalelser som Klumme er.

Vedrørende mobning! …..Jeg må le ..Herfra hvor jeg sidder, så handler det overhovedet ikke om mobning, men om at tågehornet bør kigge i et spejl, og stille sit "modige" spejlbillede et par selvkritiske spørgsmål.

http://www.kandu.dk/Spg115666.aspx

http://www.kandu.dk/Spg116559.aspx

http://www.kandu.dk/Spg116975.aspx

http://www.kandu.dk/Spg118150.aspx

http://www.kandu.dk/Spg118489.aspx

Men ved du hvad Dorte - jeg er egentlig slet ikke overrasket over din fejlagtige analyse, og at du sikkert mener det godt. Nu er det bare sådan, at vi måske er et en hel del, der for længst har gennemskuet Sunedrengens idioti. Jeg har ganske målløs i 2-3 måneder siddet og smågrinet lidt af Sunes mange hjernedøde Klummetråde, og ikke mindst hans ligeså hjernedøde kommentar både her der og alle vegne. Og hånden på hjertet, så er det mig umuligt ikke at få den opfattelse, at tågehornet helt og aldeles SELV har skabt og tildelt sig den eftertragtede offerrolle

Den "kære" Sunedreng er helt og aldeles SELV skyld i alt det barnlige pjat der foregår om ørene på ham. (incl. Denne tråd)

Det kræver jo ikke ligefrem, den udvidede børnehaveklasse for wunderkids at gennemskue, at Sune simpelthen lider af Klummemyoser - og i sin indskrænkede verden ikke har sans for, at selv om HAN lider af denne specielle form for myoser, så er det ikke ensbetydende med, at vi andre også gør det.

Hans efterhånden mange ihærdige forsøg på at pådutte andre kanduer sit klummehad (jvnf. De citerede klumme hadetråde), har blot styrket min mistanke om, at man i Sunes ensporede kandu-verden KUN kan reagere på 2 måder. Enten hopper man med på Sunes Klummemyoser og hepper på Sunedrengen - eller også fravælger man at heppe på Sune, hvorefter man selvfølgelig må affinde sig med, at man fremover skal tituleres som henholdsvis Klummes medløber, rygklapper og sågar bandemedlem. Vorherre bevar mig vel - det kalder jeg virkelig at have én pubertær forventning til andre mennesker. Tænk at han i ramme alvor tror på, at klasker han bare mange nok, af sine hjernedøde hadetråde op, så skal han nok få skaffet sig et par juhuu piger til heppekoret. Lige præcis denne adfærd har gjort, at Sune bestemt ikke kan tildeles rollen som et mobbeoffer. Han ER selv en af slagsen...

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-03-08 00:56

Endelig en kvinde uden skyklapper velkommen Creamygirl

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-03-08 00:59

Bavl med dig Dorthe. Op i r... med mine spørgsmål. De er det rene lal. Mine svar mener jeg fortæller mere. Kig venligst på disse istedet! Hvad jeg opretter af provokationer kommer ikke det smør ved.

Hvorfor jeg kom ind?!?!? Skældte Torsken ud for dårlige svar. Blev straks og vedvarende sat i bås med Klumme. Ergo kan jeg ligeså godt tage bladet fra munden. Og mener du vi mobber??? Jamen så gør vi det. Og husk nu, der er en opretter af utallige hadetråde du sidder og pylrer om.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-03-08 01:01

Og iøvrigt.

Klumme/sune affæren, tog mig bekendt sin begyndelse i denne tråd: http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=115573

Hvor interesseret tror man lige at den "uskyldige" sunedreng har været i en våbenhvile med Klumme, når han den 20/1 kl. 11.02 åbner en tråd og opfordrer alle til at ignorere Klumme: http://www.kandu.dk/Spg115666.aspx

for blot 4 minutter senere (LÆS: FIRE MINUTTER), helt frivilligt vender tilbage hertil: http://www.kandu.dk/Spg115573.aspx#1303296 og genoptager ordflommens forurening med lige præcis den profil man netop har dømt til at blive tiet ihjel?!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-03-08 01:06

Bravo Creamy, endelig en af tøserne, der ikke synes det er så søøøønd for lille PsykoTorsk at alle de store drenge vil give ham bank, fordi han har råbt øgenavne efter dem alle.

....og ja, det er både barnligt og dumt ikke at ignorere det fæhovede. Men desværre bliver jeg skrigende gal, når nogen render rundt og påberåber sig at være Orakel, og det så viser sig at den alvidende limsten er hul og tom.............Og jeg bliver sateme tovlig, når jeg skal have på puklen og kaldes alt muligt, efter at have været inde og rette håbløse svarforsøg.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-03-08 01:11

Citat
Bortset fra at klumme og suno IKKE kan enes herinde , har jeg da ikke set at suno har svinet nogen til

Han har forsøgt at svine mig til. Det lykkedes ikke helt, men han gjorde dog forsøget...

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-03-08 01:12

850 kommentarer på 2 en halv måned. Det er fandme vildt...

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-03-08 01:26

Jeg tjekkede lige min egen indblanding, og konstaterer at jeg må til at holde en lav profil et par måneder heldigvis er det sammen med at foråret nu kommer, så jeg får slet ikke tid

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-03-08 01:38

Arbejde er noget fælt noget OVN! Det tager al ens tid!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-03-08 01:40

Hvis man kan sætte ligheds tegn mellem arbejde og hobby så er det ikke så slemt

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-03-08 01:46

Så så rolig nu o.v.n. Din deltagelse over samme tid, begrænser sig det havle antal tråde.

Men uha, det ser unægteligt sort ud for mit vedkommende. Jeg må se at oppe mig. Det er kun blevet til deltagelse i 18 tråde for mit vedkommende....

Måske er det derfor jeg aldrig vinder noget.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-03-08 01:47

NEMLIG

Og er en job så sjovt og udfordrende at man hygger sig med det, er det jo helt fedt (....at være nyttig idiot)!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-03-08 01:49

Gik du lige glip af 50 point 3773?!

Jeg har i hvert fald ikke skulle til lommerne....

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-03-08 01:51

VINDER?!?!?!?!?!??

Har nogen hørt om nogen der har modtaget noget inden for det sidste halve år????? Dimsen har helt åbenlyst ikke. Han opretter den ene druktråd efter den anden, fyldt med jammer!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-03-08 01:51

HYYYYYYYYYL

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-03-08 01:59

Må jeg være fri jeg er ikke nogen nyttig idiot har bare et spændende og udfordrende job, Creamy du skal ikke være ked af ikke at have vundet noget, Nordsted1 gjorde mig opmærksom på mit nick havde vundet, jeg har intet hørt fra teamet

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-03-08 02:03

Nogen af jeg der har lyst til at se på det positive ? Jeg har fået en pps tilsendt, den er på svensk men jeg har ikke hørt at der skulle være copyright på den, så jeg kan uploade den, skal, skal ikke

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-03-08 02:08

Skynd dig. Jeg er på vej i seng...

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-03-08 02:17

Nu skal jeg skinde mig, følg med i Seneste nye småsnakken, husk at skrue op for højtalerne

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-03-08 02:18

Hvad dælen. Nu skulle jeg pludselig ryste op med 10 poænger...

Fik du dem 3773?! LOOOL

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-03-08 02:21

Jahhhhhhhhhhhhhhhh

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-03-08 02:22

Men supere er bedre

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-03-08 02:28

Nej 3773 nu har du point til at stille et "rigtig" spørgsmål, som for eksempel den nyeste af mine, kom og se: http://www.kandu.dk/spg119073.aspx