/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
!!! Pas på !!!
Fra : Sunowich
Vist : 1516 gange
120 point
Dato : 14-03-08 09:50

Det forlyder at hyggesprederen Den profilforstyrrede (klumme)rhoved har nogle links der er inficeret med vira såe det er jo op til ens sikkerhedspakke hvorvidt det er en god ide at åbne hans link. Udover at de jo nok heller ikke har anden hensigt(linksne) end at genere alt og alle i en masse tråde går i jo nok heller ikke glip af noget alligervel.
Gå nu til lægen med de der borderlinesymptomer du har klumme

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-03-08 10:09

Hvilke link..................

Accepteret svar
Fra : sokoban

Modtaget 130 point
Dato : 14-03-08 10:19

Jeg har advaret mod denne side, den giver virus melding.
Citat
http://www.youareanidiot.org/

fra dette indlæg
http://www.kandu.dk/Spg118150.aspx

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-03-08 10:25

Ok

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-03-08 10:49

filnavnet
Citat
http://www.youareanidiot.org/script/you.js
hermed gjort ikke klikbart

malwarenavn:
Citat
HTML:Malware-gen

Malware type: virus/orm

bla. avast fanger den og giver mulighed for at lukke programmet ned
TÅBELIGT AT LÆGGE SÅDAN ET LINK !!!!!

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 14-03-08 10:59

Tak

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 14-03-08 12:48

Kommentar
Fra : Vira

Dato : 14-03-08 12:59

Tak for advarslen, og hvis der kommer flere af samme skuffe, så giv mig et praj, tak.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-03-08 17:23

Det ok vira bare du ikke kommer med links

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-03-08 17:59

Sunowich

Det er ikke alle brugere, der er opmærksom på, om der følger en virus med et link.

Der er da en af de brugere, der deltager i denne tråd, som sendte et link, der indeholdt en "trojan"
Brugeren var ikke klar over det. Til orientering kan jeg da lige skrive, at det er en respekteret bruger på kandu, som jeg ikke kunne mistænke for bevidst at sende en "trojan" videre.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-03-08 18:02

ups

der mangler et "me" ..... sæt det selv ind, hvor du synes det mangler

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-03-08 18:19

Nå for søren ans ka du også lave fejl det må du helre huske

Respekteret bruger ham der der er smidt ud ??? nej nu må du sku længere ud på landet man sku tro at du bliver betalt for at sige det

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 14-03-08 18:27

Klumme din slemme dreng

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-03-08 18:38

Sunowich

Har jeg på noget tidspunkt nævnt "kønnet" på brugeren

Men jeg vil da indrømme. Hvis det skulle være den samme bruger, som du mistænker og den bruger der med et link sendte en trojan, så falder jeg ned af stolen p.g.a. grin.

Det kan det ikke være

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-03-08 18:47

Jamen så må vi jo håbe at du ikke slår din øhh Intetkøn numse For hvem kan egentlig se om der er den ene eller den anden bag en profil men pas nu på du ikke spammer denne tråd sådan Klummeagtigt

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-03-08 18:59

Her så en lige indkommet en hyggespreder fra Omtalte sygelige bruger som ans siger er respekteret

Sunu__swihtsssssssssssssssssss
11-03-08 01:55 : LuffeA
11-03-08 06:53 : disken_igen_lol
11-03-08 07:09 : Klumme
11-03-08 08:22 : Sunowich
11-03-08 08:43 : Klumme
11-03-08 08:45 : Klumme
11-03-08 08:51 : Klumme
11-03-08 08:52 : Sunowich
11-03-08 08:58 : Klumme
11-03-08 09:01 : Sunowich
11-03-08 09:04 : Sunowich
11-03-08 09:09 : Klumme
11-03-08 10:00 : Eyvind
11-03-08 10:05 : Klumme
11-03-08 10:08 : Klumme
11-03-08 10:09 : Klumme
11-03-08 10:15 : Eyvind
11-03-08 10:28 : Sunowich
11-03-08 10:41 : Eyvind
11-03-08 10:47 : Sunowich
11-03-08 10:51 : Sunowich
11-03-08 22:36 : piaskov
11-03-08 23:10 : Sunowich
14-03-08 17:47 : piaskov
14-03-08 18:06 : Sunowich
14-03-08 18:39 : Klumme

Sunu__swihtsssssssssssssssssss
Fra : disken_igen_lol Vist : 178 gange
20 point
Dato : 11-03-08 00:38

--------------------------------------------------------------------------------
Skide dddette, kan ikke få ey pawwwwword_______
MEN DU KAN _DA LIGE TASE DEMME MED

--------------------------------------------------------------------------------
Favorit

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 11-03-08 01:55

--------------------------------------------------------------------------------
Var ?

Kommentar
Fra : disken_igen_lol

Dato : 11-03-08 06:53

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
--------------------------------------------------------------------------------
Var ?

PRIVATE______uden LLUS
Den kunne a kun AFFØRE til 1 ? 3 brueger
SUNO

http://enya-watermark-mp3-download.kohit.net/_/12315

deeen drr an ventee FÅR____PONGERNE_____orker IKE mer APPY rædræcer

Og fUVK___orker ik meree___Ha DeT
serveren er lukket ? NAT/Påske ÆG

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-03-08 07:09

--------------------------------------------------------------------------------
Man skal vare sig for at åbne noget, som denne organiske hjerneskade lægger ud. Nu ved jeg godt at jeg ikke er hans livret,,,gud ske lov for det, og hvor er det dog gensidigt, men det er ualmindelig SVINSK at forsøge at inficere Kandubrugeres PC'er.

Jeg har modtaget et link fra idioten på PM med tilhørende latterlige tekst, som angiveligt havde det ene formål, nemlig at inficere min PC. Det kan man grine af, hvilket jeg osse gjorde, specielt fordi han i sin egen fordrukne stupiditet tror, at alle er lige så snot dumme som ham selv. Men når det er sagt, så er det dybt alvorligt, og hvem af Kandubrugerne er den næste, som bliver offer for hans syge adfærd,

Sådan så det link ud. Jeg har indrammet det, så man ikke uforvarende kommer til at aktivere det.

Citat
Hack alle´s Kandu´s PM + deres mail´s + passwords.
Har afprøvet programmet, og sikke en masse man får at se
under deres samtaler Bla, om dig og et par andre.
http://rapidshare.de/files/38777215/hack_kandu-medlemmer-mole-ec-disken-ovn-sunu__alle_andre.rar.html

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-03-08 08:22

--------------------------------------------------------------------------------
Det er da godt nok for dårligt. Hvad mon ka få folk til at være så onsindet over for en så uskyldig person som dig med din positive og altid medmenneskelige indlevelsesevne,spreder hygge omkring dig ???Jaeee jeg forstår det altså ikke. Jeg ville klage til kandu.De skal nok reagerer og smide nogle på porten. Men der er noget med at det egentlig ikke rigtigt virker.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 11-03-08 08:25

--------------------------------------------------------------------------------
Netop af årsager som den der, har jeg fravalgt at få PM, undtaget dem jeg specifikt har åbnet for. Dybest set er dette kriminelt, og kandu burde iflg det de selv skriver, skride til handling.

Har du overvejet at søge behandling, Disken?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-03-08 08:43

--------------------------------------------------------------------------------
Og du mener så at man, selvom jeg er den onde selv, at det er i orden bevidst at sprede viruslinks på Kandu. Lille sunoVITS... du er lige nøjagtig hvad jeg anså dig for at være, nemlig foruden ualmindelig småt begavet også et lige så ualmindeligt dumt svin.

I øvrigt tillykke med din debut som digter. Det var ualmindelig flot lavet, og sikke det dog kunne rime.

Det er måske det du kalder FÅRÅR LOOL, som du tænder så meget på, at du, udledt af dig selv i din profil, http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=130626 sidder og ORNANERER LOOL dagen lang .

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-03-08 08:45

--------------------------------------------------------------------------------
Jeg så forresten din klynketråd Det er bare så vildt synd for dig. Køb et bjerg af tudekiks, så går det nok væk.

GROW UP dit skvat. Det er da utåleligt at høre sådan en gang snot fra en voksen mand. Vor Herre bevars'

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-03-08 08:51

--------------------------------------------------------------------------------
Åhhh forresten. Jeg glemte at slutte af med:

En tindrende vidunderlig hurra hurra, hvor er jeg glad, jeg har haft afføring i dag, resttirsdag tra la la la til jer allesammen. sunofiske wanda manden

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-03-08 08:52

--------------------------------------------------------------------------------
pas på dit blodtryk hr overkrumme Og apropo den der sygdom gå nu til lægen

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-03-08 08:58

--------------------------------------------------------------------------------
Det staves apropos, VITS

Jvf. Gyldendals fr.ordbog.

Citat
apropos2 -et, -er aktuel udtalelse, indfald i tilknytning til noget netop sagt

Hold dig nu fra fremmedord, som du ikke ved hvad betyder og slet ikke stave til, og det gælder osse alm. ord. At du så bruger dit samlede ordforråd i een sætning, LOOL er der jo ikke noget at gøre ved. Men der er da noget som hedder "Dansk for udlændinge". Det kan du sørme få meget ud af

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-03-08 09:01

--------------------------------------------------------------------------------
Formanden har talt Vi kaster os alle i støvet for dine fødder og laver ahllahtegn til den stor Mester Fnis

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-03-08 09:04

--------------------------------------------------------------------------------
Apropowich Javel hr overlærer Nå nu skal jeg ud og lave noget fornuftigt Kan jo ikke sidde her og lege med dig hele dagen vel

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-03-08 09:09

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
Vi kaster os alle i støvet for dine fødder og

Hvem er vi?? Tal for dig selv mide. Tør du ikke stå alene med en mening...SKVAT

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-03-08 10:00

--------------------------------------------------------------------------------
Hvem siger at det overhovedet er et hackerforsøg - og ikke bare en privat drillemail.

Alle klummes medløbere syntes det er ok at han/hun sviner mange kandubrugere til.
(de er måske bange for selv at komme i gryden)
Er der så endelig en som prøver at stoppe dette cyperubehagelige væsen, falder alle medløberne straks til patten og hyler med ulvene. Sammenligningen med ulve er ikke fordi ulve er farlige, men kun fordi ulve også er feje og kun angriber i flok.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-03-08 10:05

--------------------------------------------------------------------------------
Sikke en gang pis at fyre af. Det har sgu da ikke en skid med hinanden at gøre. Og hvis diskens latterlige stunt var et forsøg på at stoppe min vendetta imod totaltåber og deres komplet nonsenssvar på Kandu, så har undervurderet mig og du ligeså bette eyvind. Skrup ud og hør om du overhovedet må deltage i en tråd som denne. Du er og blir et nosseløst lille SKVAT

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-03-08 10:08

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
Sammenligningen med ulve er ikke fordi ulve er farlige, men kun fordi ulve også er feje og kun angriber i flok.

Hold da kæft....hvad med om du så lidt Animal planet. Du trænger til at få udvidet din horisont. Men det program må du måske ikke se for "overkommandoen" "chefen" osv osv. Du er til grin bette eyvind

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-03-08 10:09

--------------------------------------------------------------------------------
Jeg orker ikke at danse rundt med dig. Du er sgu for tung i røven....osse i røven.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-03-08 10:15

--------------------------------------------------------------------------------
Tja - den sved vist.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-03-08 10:28

--------------------------------------------------------------------------------
Ja så er jeg tilbage efter at have udført et stykke arbejde sådan ca flytte en ton grus Har der været nogle fornuftige og sige noget i tråden imedens ja Hej eyvind Og så en forsmået overkontrollør som kommer med de enaverende og gå på krykker angreb på brugeres familie eller hvad der nu er muligt at angribe tsk tsk Og mon der var nogle fejl ?? hvis, så rager det mig en papand.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-03-08 10:41

--------------------------------------------------------------------------------
Jammen jeg tror ikke han/hun har nogen rigtig familie.
Så det smager måske lidt af fugl, når andres familie generes.
Jeg har endda set et billede af en Kandubruger..................................som lignede en hund.
Det passede meget godt, for hunden er jo i familie med de feje ulve.
Billedet er fra starten af balladen på Kandu i forbindelse med opstarten af et paralelforum, og personen bag hundebilledet har været ubehagelig lige siden den famøse udsmidning fra dette forum. Det forum hedder findsvar dk.
Hvis der tvivles på det jeg fortæller så hop ind i dette forum.................og spørg admin.

Til denne svada hører mindst 15 ukvemsord, som modargument.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-03-08 10:47

--------------------------------------------------------------------------------
mon det kan gøre det

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-03-08 10:51

--------------------------------------------------------------------------------
Klumme det er vel bedre at være tung bagi end som du vel kender til, let i den anden ende fis dog ud i byen og opfør dig som her f.eks. på Nørrebro.Du kan jo altid lige plukke en blomst og plukke blomsterblade ....tør ...tør-ikke...tør

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 11-03-08 22:36

--------------------------------------------------------------------------------
God aften.
Disken skal bare ha et par øl og lidt rejer til sin kat. Så er han glad

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-03-08 23:10

--------------------------------------------------------------------------------
Tør,,,, tør ikke ....tør ...tør ikkke.....

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 14-03-08 17:47

--------------------------------------------------------------------------------
Disken jeg vil bare ønske dig god påske. Det tvivler jeg på der er mange andre der gør

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-03-08 18:06

--------------------------------------------------------------------------------
Hvad er det nu for noget Pia vi er sku da ikke klummeagtige alle sammen og Disken hvis det er noget du kan bruge så er klumme den eneste jeg har hørt om herinde der HAR lagt en virus i form af en blasterorm ind i kandu i spørgsmålet om Bakkens åbningstid Det var vist meningen at det var mig han ville have inficeret (om man nu forstår det )

God påske herfra også disk

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-03-08 18:39

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
så er klumme den eneste jeg har hørt om herinde der HAR lagt en virus i form af en blasterorm ind i kandu i spørgsmålet om Bakkens åbningstid Det var vist meningen at det var mig han ville have inficeret

LOOOOL Du er simpelthen så stanghamrende hjernedød, og er åbenbart nødt til at ty til massiv løgn for at klare dig. Hold da kæft, hvor er det synd for dine børn dit lille skvat. Du og disken, som smed en virus i PM til mig, passer fint sammen. I er lige stupide

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-03-08 19:02

Citat
For hvem kan egentlig se om der er den ene eller den anden bag en profil

Hvor har du så denne viden fra

Citat
Vrøvl Ans bare fordi det er en af dine medspillere der står bag så skal det tysses ned hvem der står bag i Seriøsitetens navn tsk tsk
Thoustrup nu har du fået min vurdering af hvem det er der sidder og ødelægger kandu og for omtalte er det ikke noget nyt .Det har han altid prøvet på. At Ans syns det er i orden ka jo undre ???

Citat
Sunowich

Dato : 14-03-08 18:13

--------------------------------------------------------------------------------
Jeg spammer ikke det er altid den omtalte der er startende du ka jo bare undersøge det og fordi jeg er en af dem der tør tage kampen op mod ham der er smidt ud af kandu en gang skal jeg vel ikke have skyld for at være spammer Ans der er pludselig opstået en profil der hedder vira som udtaler sig i min tråd Klumme er blacklistet og kan derfor ikke udtale sig (netop for at undgå at han spammer)
Denne tråd er vel oprettet for at finde en forklaring på Hvem der ødelægger Kandu Eller Hvad

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-03-08 19:03

Nu er det åbenbart mig der smider om mig med virus/orme Han er sku da syg

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-03-08 19:08

Citat
For hvem kan egentlig se om der er den ene eller den anden bag en profil

Det påstår du, jo at du kan

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-03-08 19:13

Hvis ram2 / klumme påstår at have fået tilsendt en virus via privat indlæg.
Så er det nemt at bevise med et screenshot af omtalte indlæg.
Al anden snak vil måske kunne henregnes til løgnagtighed, som dog ikke vil undre mig fra den side.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-03-08 19:22

Sunowich

Dit meget lange indlæg i denne tråd, det må du have manipuleret med.

Det oprindelige indlæg fra Klumme var pakket ind i et citat, så ingen skulle komme til at falde i "svinget".

Hvad er det du vil opnå ????????

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-03-08 19:23

Ans - i forhold til din normale retskafne indstilling, så tror jeg du har hængt dit tøj på en knagerække som er ved at falde ned. Du risikerer at tøjet bliver snavset når knagen falder.
Som en eller anden engang sagde:
" Man har et standpunkt, indtil man overbevises om noget andet."

Der var også en, som for længe siden spurgte mig om jeg var seriøs - det er jeg.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 14-03-08 19:37

Her er en nærmere beskrivelse af "idiot-virussen":

http://www.viruslist.com/en/search?VN=Trojan.JS.Offiz

Ifølge Kaspersky.

Kommentar
Fra : kys_klumme_i_rø

Dato : 14-03-08 19:54

Citat
Det påstår du, jo at du kan

den kom fra mi af::::::suno HER INTET MED
EN ANDE TRÅD AF GØRE.

Alla kan hente den viros
ganske udskadelig, den ligger på rapid
og har sti_Ls / arlet ? været her
kligger du ikke på andett en istal og hvor
NO THING___ men inrømmer gerne
at je ønskede han kliggede vider_____
kan kun vær min sag.
gad vide vor mange der vile hjælpe tåben

http://www.viruslist.com/en/search?VN=Trojan.JS.Offiz
har aldrig lgt det lort UD_
og har aldri henvist til de sider
der snakkes on

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-03-08 19:58

http://www.kandu.dk/Spg118336.aspx#1339143

Fortæl mig så lige hvorfor ovennævnte nu er" pakket ud"

http://www.kandu.dk/Spg118336.aspx

Citat
Ans - i forhold til din normale retskafne indstilling, så tror jeg du har hængt dit tøj på en knagerække som er ved at falde ned. Du risikerer at tøjet bliver snavset når knagen falder.

Jeg hænger mit tøj, hvor jeg vil. Min retskafne indstilling har du intet kendskab til.
Men tror du, at den knage, jeg hænger mit tøj på, har noget med kandu at gøre ????

Citat
Man har et standpunkt, indtil man overbevises om noget andet."

Næhhhh var nu ikke det Jens Otto sagde, han sagde

"Man har et standpunkt, til man tager et nyt"

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-03-08 20:11

Ans - Jeg har da ikke snakket om Jens Otto, men "som en eller anden sagde"

Citat
Ans - i forhold til din normale retskafne indstilling

Sorry - jeg glemte "Ans - i forhold til din, som jeg opfatter det, normale retskafne indstilling,

Jeg er stadig seriøs............og morer mig lidt en gang i mellem.

Kommentar
Fra : kys_klumme_i_rø

Dato : 14-03-08 20:13

Citat
Fortæl mig så lige hvorfor ovennævnte nu er" pakket ud"

hun/ham_ troed obenbart på det
men han sidder JO OG FÅR
en LILLE ORGASMASKE af dett FUCK

LORTTE JEG LÅ OP
ET TOTALL USKADELIG__________
hvis man kan engelsk_ eller bor i us of a

Kommentar
Fra : kys_klumme_i_rø

Dato : 14-03-08 20:14

Citat
eller bor i us of a

kandu sprog er vel kun for trrækkerdrenge

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 14-03-08 20:51

davs disken flot profilnavn

Kommentar
Fra : kys_klumme_i_rø

Dato : 14-03-08 20:54

Citat
kandu sprog er vel kun for trrækkerdrenge

trægerdrenge der står ve kandu /
KMUM / _______?
men han må sku da have andet at pisse PÅ

villy _ jeh den tåbe noge
havde jæe g ikke lagt det på netto først.

MEN BARE ET 1 enkelt klik0 FIL__
BAT ELLER ANDET:
men smid mig af HÅ til
de enkelte nrugere jeg har hat
kontak til____
KENNEDER MIG:
oh jeg snider ikke LORT til andre
medmindre de selv ber om DT

100 så ka vøre jeg han skribe igen____

Kommentar
Fra : kys_klumme_i_rø

Dato : 14-03-08 20:55

T_______akker

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-03-08 20:58

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-03-08 20:58

Så disken, så er det sidste chance for at bruge nissehuen

Julen varer lige til påske

Kommentar
Fra : kys_klumme_i_rø

Dato : 14-03-08 21:04

Citat
Så disken, så er det sidste chance for at bruge nissehuen
Julen varer lige til påske

hVem sæjer DT DDT

Har sku aldri ville niiget ondttttt_______ ;MENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

Ikke 2 day igen.

berpox______
hakkede mig + +++++++++++++
orker ike den IGEN:

skal der lavis lort OK

MONUE SNAKKER______hvor r min 500PINGER

SKIE POINGER___________det var mig

og hva så______
det var

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-03-08 21:04

Ah det er godt Norsted1 - for nu er jeg snart træt af at feste.
Det er da godt, at festen ikke er mellem Påske og julen, men kun i mellem Jul og Påske.

Kommentar
Fra : kys_klumme_i_rø

Dato : 14-03-08 21:09

S_____sOrry tinloder = tun ala katmad
sier katteen er t ikke mere____
men vil ikke ødelæg det her__SS_
men håaber han/ klame/ skifter BLE
hurtigre en biderller

det te er vist SPAM SOM // siger.
så fisewr owerr på MS hjemside og henter________mere SCHEISE
kan ikke DDR tangenten

Kommentar
Fra : kys_klumme_i_rø

Dato : 14-03-08 21:11

Ikke
Citat
2 day
igen.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-03-08 21:11

Ja ja ja det viser jo på hvilket stadie brugerne befinder sig på

Fluebenet bliver fjernet, da jeg er bange for en infektion.

Kommentar
Fra : kys_klumme_i_rø

Dato : 14-03-08 21:15

Citat
Fluebenet bliver fjernet, da jeg er bange for en infektion.

du plerjer sku ike likke på den sidee_______
men tager IMOD ____
du ve bar fra vem +++

Kommentar
Fra : kys_klumme_i_rø

Dato : 14-03-08 21:17

HIKKKKKKKKKKKKKKKKKERRRRRRRR her_
Igge i ikki POP ??????

til andre

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 14-03-08 21:20

Citat
Ja ja ja det viser jo på hvilket stadie brugerne befinder sig på

Fluebenet bliver fjernet, da jeg er bange for en infektion

Det er det smarte ved kandu, man bestemmer selv hvem man er på stadie med. og her er egentligt maget rart - så jeg bliver.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-03-08 21:23

Det er sku da rart at se der er nogle med humor her.
Men Du Ans kan ikke (bort) forklare (i klummers navn ) at han har sendt et link som var ment som en almindelig perfiditet fra klokkehats side men som så indeholdte en ondartet orm Som han muligvis ikke selv kar sat ind (tvivler sku osse på hans evner til det) Men at det så fra din side åbenbart skal vendes til at det skulle være noget jeg ku finde på?????????????????????????????????
Jaaaeee hvor er det så lige du står?? Det kunne se ud som om du er den faste støtte ligemeget hvad der måtte ske
Husk hvem der selv bringer sig i denne situtation ved sin sygelige trang til at trone og fører sig frem uden noget andet mål end at ødelægge dette forum ved navn Kandu

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 14-03-08 21:26

byt lige det her a ud med et e i mit forrige indlæg. I bestemmer selv hvor

Kommentar
Fra : kys_klumme_i_rø

Dato : 14-03-08 21:34

KLAME / http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=198937
at du liger et bidede ind der ligner din
///////////////////////////////////
og igge //pop//
er SOPER -DITTE herinde.
kan alla stadih finne dig,
du har SELLO hentet hos mig____DÅ fukc OFFFFFFFFFFFFFF
ELLrer s er der der andr
der kan BAT--___filer
MEN DET KOM VEL FRA DIG ____________________________________________________OGSÅ
font FUK en fogger......

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-03-08 21:51

Bare at man vil have det... meget omtalte hoved som sit profilbillede siger jo alt om hvor stupid og enfoldig man er eller lider af en form for storhedsvandvid uden probertioner Ups er det mon stavet rigtigt ?? ellers er muligheden jo lige ved et andet tastatur for at reagerer promte til stede

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-03-08 22:52

Citat
Husk hvem der selv bringer sig i denne situtation ved sin sygelige trang til at trone og fører sig frem uden noget andet mål end at ødelægge dette forum ved navn Kandu

Ja, det tænkte jeg også på, da du oprettede dette spørgsmål Sunowich

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-03-08 23:22

Ja ja Ans du viser jo tydeligt hvor du står Du skulle jo være politiker de "glider" jo også udenom ethvert uønsket emne Du ku jo også vælge at lade være med at deltage i debatten hvis det er så hårdt for dig. Jeg har da fået et tydeligt billed af dig

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-03-08 00:15

Jeg vil ikke forsvare klumme, profilen kan være grov på tastaturet, men du sunoVITS, du er simpelhen ynkelig, opretter den ene tudetråd efter den anden tag dig en tudekiks og smør noget af det leverposteg som du skraber af dine cder ovenpå

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-03-08 00:52

O.V.N.Jamen det er da helt i orden at sende orme ind i kand men du er jo heller ikke en af dem der bliver generet af omtalte så du kan jo rigtigt sidde og trække hatten godt ned om øjnene og du er da ikke spor ynkelig med dit smilyvalg Tsk Tsk

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-03-08 00:57

Så må jeg jo lige lægge et eksempel og om nogle syntes det er ynkeligt at jeg ligger det her Jae så har de et problem men prøv at beskrive om det er sådan vi skal behandles herOg nej det er stadig ikke mig der har inviteret nødden http://www.kandu.dk/Spg118396.aspx

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-03-08 00:59

obs !! det er på eget ansvar at åbne linket fra klumme

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 15-03-08 03:16

Citat
Jeg vil ikke forsvare klumme, profilen kan være grov på tastaturet, men du sunoVITS, du er simpelhen ynkelig, opretter den ene tudetråd efter den anden tag dig en tudekiks og smør noget af det leverposteg som du skraber af dine cder ovenpå

Hold kæft, hvor er jeg enig. Det er en ren farce at læse op på en uges fravær. Damn, jeg er lykkelig for, at denne fucked up Sunowich ikke indgår i mit daglige kvantum af socialt samvær. Hans indebrændthed sidder i hans tøj - som en sankthans aften kun kan gøre det...

Og hey Eyvind - lad mig komme dig i forkøbet - jeg må med denne udmelding helt klart være én af Klummes medløber.. Jøsses en børnehave ROFL

Kommentar
Fra : Vira

Dato : 15-03-08 14:01

Jeg har ihvertfald ikke sendt links, og vil ikke trykke på noget, som ligner det I taler om.

Hilsen
Elvira

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-03-08 14:13

Nej cream - det er ikke nødvendigt................du kender allerede min indstilling.
Men det er da rart at du lige kommer og fortæller hvor dumme vi er - men hvad laver du så her. - Vi vil kun ha' søde pædagoger - der fortæller gode eventyr.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-03-08 15:02

En tupisk Cremfarce og så godt forsøgt elvira i er sku nogle ynkelige skuespillere Ha ha og så ho Creamy du vil vel ikke påstå at du er pæd ?? så må det sku da være langt langt ude efter kraverne og den forlængende bro hol da helt op

Kommentar
Fra : Vira

Dato : 15-03-08 16:04

Jeg er vist ikke den bedste skuespiller på Kandu!

Men det er da ubehageligt, hvis der virkelig har været sendt link med vira!

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-03-08 16:10

Hvad nu vira er du en kamælon der skifter billeder hele tiden lige før var du jo en blondine Er det mon noget du har lært at ham der klummer

Kommentar
Fra : Vira

Dato : 15-03-08 16:10

Jeg mener: Rigtig Virus og smuds til PCen.

- Ikke kun ord-forurening, som jo ikke skader maskinen.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-03-08 16:11

Det klarer du jo for os alle samme

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-03-08 16:14

Og så blev den klummeprofil også blacklistet til jer andres orientering

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-03-08 16:47

Citat
Og så blev den klummeprofil også blacklistet til jer andres orientering
ja men jeg forstår ikke hvorfor det har du da ingen grund til og pt. aner du ikke hvem profilen er, og profilen har egentlig kun støttet op om synspunktet "dårlige links" og talt pænt til dig

//bentjuul

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-03-08 17:15

Bent Undskyld men detv er muligt at andre ikke vil indse noget omn måde at spørge på og sån og en ny profil skifter da også billed og sån ik

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-03-08 01:13

Og nu har idioten også pludseligf Mit logo på Latterlige Profilforstyrret nar med en klokkehat på Tsk tsk

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 17-03-08 13:56

Hva' f¤€nd&n har jeg med det her syretrip at gøre??????

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-03-08 17:40

Sunowich

Køb Anders And i denne uge, så får du gratis en DVD "Hjælp jeg er en fisk"

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 18-03-08 21:47

Godkendelse af svar
Fra : Sunowich

Dato : 29-04-08 22:18

Tak for svaret sokoban.