/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
!!Et Billede Af en Arrogant!!
Fra : Sunowich
Vist : 1784 gange
120 point
Dato : 05-02-08 10:47

Efter utallige oplevelser hvor en lille rød arrogant person får pudset sit forsmået ego af på alt og alle (som at tørre leverposteg af på en bordkant ) for ikke selv at blive midtpunkt
Vil jeg efter lidt research herpå Kandu fremstille nogle eksempler på hans menneskevenlige ad færd Ja jeg skriver nogle for det er da et større studie og sikkert alle tiders emne at bruge i undervisningen på en hjernevriderskole under emnet sygelige adfærdsmønstre
Jeg har her valgt at starte med at vise hans blackliste samt nogle spændende annulerede spørgsmål.
Bruger Medlemsdato

1 swarn 26-04-2002

2 henrikkrebs 27-06-2002

3 emesen 23-10-2002

4 ziggy99 03-12-2002

5 Manse9933 02-02-2003

6 tedd 12-02-2003

7 molokyle 25-05-2003

8 Eyvind 02-07-2003

9 natmaden 29-08-2003

10 CCjunior 11-11-2003

11 Sunowich 09-12-2003

12 BjarneD 22-12-2003

13 jtlaursen 28-07-2004

14 troldenesdhb 08-09-2004

15 mangorossa 27-01-2005

16 Satellit 09-03-2005

17 paperboy 22-04-2005

18 hawaii7 23-04-2005

19 e.c 01-06-2005

20 Thomas.Haugaard 09-08-2005

21 dr_dem 28-03-2006

22 missjosephine 20-04-2006

23 disken 08-08-2006

24 Stouenberg 19-09-2006

25 Lorterøv 04-04-2007

26 diskaen 23-11-2007

27 disken2 25-11-2007

28 kandu-se 04-12-2007

29 fuck123456789 10-12-2007

30 lindababy01
31 babyrøv 28-12-2007

32 klumme-disk 30-12-2007

og så et par annulerede spørgsmål og læg mærke til at flere af de der gir deres meninger til kende i div spørgsmål både her i de annulerede og også i alle andre spørgsmål og som har været med på hans bølge nu er med på blacklisten

En af udfaldene der som altid starter en større ødelæggelse af folks tråde

Citat
--------------------------------------------------------------------------------
Da nu Creamygirl har oprettet dette sp. i smalltalk, kan jeg jo godt tillade mig at spørge, hvorfor du Molo ikke skal ud og dele gratisaviser ud? Du har jo i årevis hylet op om, at der ikke var noget atbejde at få og at du var pissetræt af at komme i aktivering til ingen løn. Nu har du mulighden for at tjene 20 - 25.000 ved ærligt reelt arbejde.......

I dyb undren

Taget fra denne tråd http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=92456#1005935

og så et par udpluk

--------------------------------------------------------------------------------
Har jeg ret.....

Har visse grupper i befolkningen problemer med deres seksualitet, og tér sig som hulemænd i Danmark

og fra en anden tråd hvor det ellers gik lige efter hans pibe indtil
Tedds komentar "Well nu kommer man jo langt omkring som taxachauffør i KBH. "

--------------------------------------------------------------------------------
Nåååå lille tedd.

Er der slet ingen der gider snakke med dig?? Det er synd for dig, men jeg forstår dem godt. Har du set noget til min "ven" Bendix fornylig. Er han stadig dybt alkoholiseret, og bavler derudaf med sit anglofile sprog, på den evige men udsigtsløse damejagt LOOOOL - Jaaa nem er han ikke og heller ikke særlig sympatisk, men han ligger jo som han reder.

Jeg har hans adresse hvis du vil se til ham, men ring hellere i forvejen. Han kan godt være ude i noget snavs, og så gider han ikke ha besøg. Der er noget jernaldermand over ham og han emmer af primitivitet...... menøhhhhhh LOOOOL Skvadderhoved.

Så kører den arrogante igen og endu en blacket Det var så lidt fra de annulerede Men enhver ka jo gå ind i profilen hvis de altså gider

Jeg vil så lige tage et par eksempler op hvor han også er i gang med alt og alle
--------------------------------------------------------------------------------
Fnadderhovedet lion hører åbenbart til den type, som helst snakker i krogene. Men lillemand, hvis DU har noget på hjertet som du vil meddele mig, så lad det foregå i fuldty dagslys.

Når jeg mener, at du er en idiot, skal det ses på baggrund af, at du (jeg gider ikke tælle) ovevejende har annullerede spørgsmål. De er enten annulleret af dig, og så er du for dum, eller osse er de annulleret af Kandu på grund af 3 mdrs. reglen, og så er du osse for dum. Begge dele er tilfældet, så, 2 x dum = idiot.

At du ville bruge blacklistefunktionen kom jo ikke uventet. LOOL Du er i det hele taget ret forudsigelig.

Med hensyn til dit indhold af den private besked.... som du osse har fundet ud af at bruge loool (Det er åbenbart kun annullerfunktionen du ikke fatter en skid af, og så hvad Kandu i øvrigt går ud på.) citeres den her under. Min evne til at få venner og succesraten rager ikke dig, men lad mig blot sige, at hvis de minder om dig, så er jeg hellere foruden. Så spørger du om jeg har tænkt mig at skrive sådan til folk.....Folk, det er et stort ord, men lad mig sige, at jeg ikke vil tøve med at skrive sådan til dig, og ligeledes til dine artsfæller.

Citat
Hvis man behandler andre mennesker som man selv gerne vil behandles er det et godt udgangspunkt.
Desværre er du åbenbart ligeglad med dette gode budskab, så derfor må du også finde dig i at du nogle gange bliver behandlet som en LORT !!
Hvad helvede bilder du dig ind og skrive sådan ???, hvis du har tænkt dig at skrive sådan til folk i fremtiden får du ikke mange venner og opnår heller ingen respekt.
Kig på dig selv først inden du behandler folk som du gør.

Herfra
http://www.kandu.dk/Spg111924.aspx

--------------------------------------------------------------------------------
Til de som ikke ved hvad en klumme-snor er er der lige en forklaring.

Når man havde lavet en blysats på et trykkeri, så blev hele satsen holdt sammen med en snor - klummesnoren. Den var treslået, og man trevlede den op i begge ender. Bandt en oplukker på en af kordelerne i den ene ende og så kunne 3 mand vælge hver sin kordel i den anden ende. Når man så trevlede snoren op, så var der en der fik oplukkeren. Vedkommende skulle til øl lommen

ok det undskylder måske noget bly og trykkeri

taget herfra http://www.kandu.dk/Spg107943.aspx

Og inden det stiger ham til hovedet uha med alt den opmærksomhed så lige dem her som jeg selv har oprettet med noget hyggeligt for øjet og tanken

http://www.kandu.dk/Spg115573.aspx

med bla. denne udtaelse fra hyggesprederen som ikke haropdaget muligheden for at holde sig væk fra en tråd meeen han har skam ikke lyst til at deltage kun såda vebalt at nakke nogle Nåh ja det der med læger har jeg jo sagt

Kanon idé. Det ku være vildt morsomt, men dine selskabslege er på for højt plan for mig
--------------------------------------------------------------------------------
Fordi man ikke opererer på samme platdumme humørnivau som du stortrives på, så er vi andre, her i blandt Ans, hverken vindtørre eller humørforladte. Gud fri mig / os for at synke til dit nivaeu, for at blive opfattet som humørspreder.
--------------------------------------------------------------------------------

På den anden side kan intet jo gå galt, hvis du ruller dit talent for styring ud til partyet.

--------------------------------------------------------------------------------
Øhhh hvilket menneskelignende væsen betragter en halfest som positivt udviklende Det er store ord

Skal du selv købe en mobiltelefon?? Kan du ikke bare nasse en?

osv osv hvornår er det mon den næstes tur for hans sygeligheder

og så erder også lige denne tråd rettet til samme sted som denne under Kandu og så kan man jo håbe at der kommer nogle ejere der vil gører noget ved den lille pestilens.
http://www.kandu.dk/Spg115666.aspx
Jeg ved skam udemærket at der nu vil komme noget med stavefejl manglende kommaer og punktummer men det ser jeg som udtryk for afmagt eller noget med hvor meget jeg ka tælle til Men det er jo så netop det der viser hans sande manglende jeg Enhver ka jo lære udenad eller skrive af fra en bog Og så lige her til sidst så var der en fastelavnstråd i går d-4-02-08 Hvor han chokerede var helt menneskelige i sin facon og må ærlig talt indrømme at det var der tankerne om at skrive af efter en bog de opstod for senere braverede han så på sin arrogante måde igen i denne den sidste tråd i denne kasse http://www.kandu.dk/spg116535.aspx

Hav en god dag til alle positive mennesker herinde mvh SunoFisk

Kommentar
Fra : pewpewlaz0rz

Dato : 05-02-08 10:57

tl;dr

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 05-02-08 11:12

Herligt..., der er gået en forfatter tabt i dig, det er både morsomt og rammende, men mon det hjælper...!

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 05-02-08 11:26

Kommentar
Fra : Peder99

Dato : 05-02-08 12:25

Lad ham dog blackliste jer, det gør bare at han ikke for så gode svar!

Nogle af dem på blacklisten står for 60 - 70 % af de kvalificerede indlæg til mine spørsgmål eller de debatter jeg deltager i!

mvh
Peder

Kommentar
Fra : Bugvin

Dato : 05-02-08 13:51

Hej Sune.
Jeg synes at det er et super projekt du har gang i. Jeg støtter dig i dette... Det er bare for dårligt at LEDELSEN for denne vidunderlige hjemmeside ikke for længst har smidt blyklummen ud. (han er jo ikke helt ny herinde).. Os der er nye herinde forfærdes over at nogen kan opføre sig sådan, som klumme og hans/hendes bande gør.

kan vi ikke klage til ledelsen over ham/hende?

Han/hun er nok et sødt menneske trods alt..Han/hun har bare ikke lige fundet ud af, hvordan han/hun skal gebærde sig. Så går det desværrre ud over os. fordi andre har forsømt deres pligt....
Det er psykilogitime nu..... Men den type der, kan ikke lægge sig til at sove om aftenen, hvis de ikke har gjort en eller anden djælelskab imod andre..... mærkeligt nok.. sikken et live...

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 05-02-08 14:27

Ja, jeg tror bare ikke det hjælper..men jeg forstår sgu godt din harme...han er et grænsetilfælde
Klumme, manden du ikke kan nå

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 05-02-08 14:43

- pænt af dig Bugvin (fiskens mor?), at indlemme mig i "Klumme's bande", men jeg må skuffe dig, den ære er ikke tilkommet mig endnu. Som regel er Klumme og jeg rygende uenige, grænsende til duel - men ind imellem har vi sammenfaldende interesser som i dette tilfælde, hvor der sidder en halvkogt torsk og keder sig som en i helvede...
Nu du er i gang med at slikke ham et vist sted, så tag ham i finnen og før ham tilbage til arto.dk.

God tirsdag...

Mvh Alfred

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-02-08 14:44

Det bedste er at ignorere ham, når man ikke besvarer hans angreb - ja så står han alene med sine kommentarer/angreb og kan ikke komme videre.

Han ønsker netop respons på sine kommentarer/angreb - så han kan fortsætte.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 05-02-08 14:52

Jeg fatter ikke i gider lade jeg gå på af nogle skide virtuelle problemer..... Vor herre bevares.....

Ignore er da påfundet her på Kandu... så er jeres problemer da løst.....

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-02-08 15:03

Citat
Jeg fatter ikke i gider lade jeg gå på af nogle skide virtuelle problemer..... Vor herre bevares.....

Ja, du er en af dem der gider Tilde38 ellers skal du gøre som følgende:

Citat
Ignore er da påfundet her på Kandu... så er jeres problemer da løst.....

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 05-02-08 15:06

Helt ærligt . Nu må i snat styre jer !!! Der er sgu mange der kommenterer en del de ikke har en skid forstand på. Men skal gøre sit bedste, og ellers holde sin kæft, hvis man ikke kan lukke andet end lort ud. Ja jeg ved det godt. Har ikke selv været her så længe, men længe nok til at blive høvlet godt og grundigt igennem adskellige gange. Både på et spørgsmål jeg kom med og på tips jeg har sat ind. Hvis det ikke har interesse så TI dog stille!!!! Og pas hvad der er jeres interesser Ja jeg er sur!! Det kan ikke passe at det skal være visse folks formenste mål , her på siden , at nedgøre og fornærme andre brugere.Der skal der naturligvis være plads til lidt spas og sjov, men grovhederne kan flertallet nok godt undvære. K.H. til jer ALLE PIASKOV.

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 05-02-08 15:17

Helt rigtigt piaskov og det er netop det Sunowich siger men på en mere munter måde

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-02-08 15:27

Hvad med en "swingom".....

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 05-02-08 15:27

Ved det godt. Men er selv træt af at blive nedgjort. Det mindste man kan forlange af voksne mennesker er da at blive respekteret. Det er vel det vi i bund og grung allesammen gerne vil. Behandle hinanden godt og respektfuldt. Vi er her ikke for at genere alle og enhver.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 05-02-08 15:29

Nu skal du ikke starte med morsomheder refi !!!

Kommentar
Fra : Bugvin

Dato : 05-02-08 15:43

>>>>- pænt af dig Bugvin (fiskens mor?), at indlemme mig i "Klumme's bande", men jeg må skuffe dig, den ære er ikke tilkommet mig endnu. Som regel er Klumme og jeg rygende uenige, grænsende til duel - men ind imellem har vi sammenfaldende interesser som i dette tilfælde, hvor der sidder en halvkogt torsk og keder sig som en i helvede...
Nu du er i gang med at slikke ham et vist sted, så tag ham i finnen og før ham tilbage til arto.dk.

God tirsdag...

Mvh Alfred<<<<<<

Hej Alfred.
Sjovt indlæg du kommer med... Jeg har aldrig læst hvad du skriver... men du føler dig ramt af min kritik. det står så til dig selv.... Jeg mener bare at det er trist at man kommer herpå og oplever det her.. Og det er lige meget hvem der har skylden...
Men du er sjov.. rigtig sjov... (Fiskens mor?) og så denne her (halvkogt torsk).. Føre ham til Arto??? øh...
Jeg tror at jeg vil tage en svingom med piaskov

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-02-08 15:46

Citat
Det mindste man kan forlange af voksne mennesker er da at blive respekteret

Er der også den slags på Kandu ?????

Citat
Vi er her ikke for at genere alle og enhver

Hvem er VI - nogen er - det ses tydeligt

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 05-02-08 16:06

bentjuul.. hvor vil du hen med det??????

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 05-02-08 16:29

- her har vi så torsken på "slap line":

http://www.kandu.dk/tip17464.aspx

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 05-02-08 16:55

- og han føler sig hjemme på lossepladsen:

http://www.kandu.dk/tip17465.aspx

Kommentar
Fra : Bugvin

Dato : 05-02-08 17:22

Jeg synes at jeg fortjener points....................................................

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 05-02-08 18:06

Hvis jeg ikke fik præciceret det godt nok, så her en gang til for kong volmer : Jeg støtter helt og aldeles op om Suno . Manden har jo ret.. Der er jo åbentbart bare nogle der ikke kan klare at hører sandheden. Selv om den er på skrift.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-02-08 18:20

Citat
Jeg støtter helt og aldeles op om Suno

Om HVAD ????

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 05-02-08 18:27

refi Du må helt op til indlægget og læse det, så har du svaret der, måske

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-02-08 18:55

Også kun måske

Tråden var skam læst inden kommentaren....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-02-08 18:56

Men jeg har måske misforstået HVAD den går ud på

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 05-02-08 19:36

Så var der sgu mange flere der skulle smides ud.. ALLE der ikke går efter bolden, men efter manden... I stedet for samspil, drejer det sig efterhånden om at svine folk mest til...

Kommentar
Fra : Bugvin

Dato : 05-02-08 20:52

Til Refi:
Ej.. Hvor er du bare træls.. Du, som har sååå mange points, skal opføre dig sådan......Øh Smid nogle points over til mig. Vil du?

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 05-02-08 21:05

LoooL..

Jeg gad godt vide hvad der ligger til grundlag for at han har spæret for mig..hehe.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-02-08 21:18

Citat
Du, som har sååå mange points

Og hvad har det med sagen at gøre

Kommentar
Fra : Bugvin

Dato : 05-02-08 21:33

Til refi.... det har det med sagen at gøre at du har givet mange gode råd(åbenbart).. men nu er du bare.....................

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 06-02-08 00:57

Som Leo the Lion sang; "Take it easy, boy boy, go to your home and smoke a cigar".

Alle ved at smædekampagner kan ikke bruges til andet end at give afsenderen et dårligt navn.

http://peecee.dk/upload/view/95786

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-02-08 07:34

Hejsa.

Har der været noget??

Jeg var lige ude i det virkelige liv og ordne noget med virkelige og normale mennesker. Ikke fordi... der er da masser af normale på Kandu, meeeen der er så sansdelig osse nogen af de andre.... uha uha & jøssses

Kommentar
Fra : egjegj

Dato : 06-02-08 09:05

er der sket noget nyt i denne tråd der er vær at læse? svar venligst kort!!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-02-08 09:06

NEJ

Kommentar
Fra : egjegj

Dato : 06-02-08 09:08

Tak for dit korte forståelige svar.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-02-08 09:12

Der var noget ordpladder i starten, men det kan stort set hverken læses eller forstås
http://www.kandu.dk/spg116559.aspx

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-02-08 09:18

Det virker lidt som et spørgsmål der forsøger at hverve kunder til en lejrtur....

Men det har jeg nik misforstået

Der er åbenbart nogen der IKKE må komme med fordi de leger med tændstikker.....

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-02-08 09:20

Ja og de andre er bange for at tisse i sengen

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 06-02-08 09:20

Klumme! Jeg forstod det udmærket

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-02-08 09:22

God morgen Otnob... Frisk???

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-02-08 09:26

BTW Otnob.

Hvis du ikke er bedre vant sån' forfattermæssigt, så er det altså en skam. Der er sÅ mange gode forfattere, som både kan skrive spændende og gode romaner, hvor bogstaver og ord står på de rette pladser. Det gir altså mere, skulle jeg hilse at sige.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-02-08 09:33

Og rigtig sjove romaner, glemte jeg lige at sige.

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 06-02-08 09:40

God morgen Klumme, jeg kan forstå at du i hvert fald er frisk...! Men dagen er lang, skyd nu ikke al krudtet af...!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-02-08 10:15

Ja gu er jeg frisk, men det plejer heldigvis hurtigt at gå over

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-02-08 13:46

Excuse me for laughing out loud – men det bliver næppe mere underholdende

Ikke en gang Ny alliances rutschetur, eller Bodil Kornbeks valgkampagne, baseret på pagefrisure, country look og slidte oneliners fra "Mimi Jacobsen - The danish collection", kan stå mål med Sunefiskens Klumme- myoser..

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-02-08 15:38

Jeg har lige alle tiders kanontip til pausen LOOL http://www.convertworld.com/da/

Det er altså rigtig godt det tip, men jeg er jo pointallergiker , så jeg skriver ikke dette kvalitetstip i tip

Hej Creamy... En myose... er det en blomst?

Accepteret svar
Fra : CCjunior

Modtaget 120 point
Dato : 07-02-08 08:46

LooL
Der er ikke så mange "venner" der kan svare på dit indlæg Klumme..
Kan det overhovedet svare sig at stille et spørgsmål??

http://kandu.dk/spg116653.aspx

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-02-08 09:02

Ahhh de ca. 25 stk. som jeg ikke gider høre på, kan være ligemeget. De skal alligevel bare på for at høre og se sig selv. De tror stadig, at de er Guds gave til kandu

Jeg så at du undrede dig, hvorfor du var BL. LOOL Det ved jeg da ikke. Jeg er skide dårlig til at huske hvem jeg er tosset på og hvorfor. Selvfølgelig er der enkelte originaler (læs idioter) som har gjort sig så bøvet bemærket, at jeg ikke får en kinamands chance for at glemme dem. Jeg husker dem kun, fordi deres tåbeligheder blir ved og ved og ved. Se f.eks. den landsbytosse, som har lavet denne samt et par tråde mere.

Jeg "løslader" dig øjeblikkelig

Kommentar
Fra : Curtis66

Dato : 07-02-08 13:21

Thats entertaintment..havde ellers forsvorret ikke at opsøge Kandu uden for arbejdstid(har fri til søndag kl23)..keep it up!..I kører med klatten eller klummen eller hvad det hedder..God wekkend når I når dertil..:JC

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 23-02-08 23:45

Cc du er bare så heldig Du har fået en gave fra Fra den selvbestaltede pave ned og lig i allah stilling foran hans ildelugtende fødder kan du hører klokkerne bimle når han sitrer af bare fryd hi hi

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-02-08 01:58

Luk dine spørgsmål når du har fået svar, ellers gør Kandu det for dig, en tråd som denne tjener ikke noget formål

Godkendelse af svar
Fra : Sunowich

Dato : 25-02-08 08:14

Tak for svaret CCjunior.