Superpoint : 224093

Medlemsdato : 25-05-2003
Seneste login : 24-12-2014
   Profil  Historik  Blackliste
Profil
Beskrivelse af profilen

Beskrivelse

Motto'er:
1.) Meningen med livet ? ...er meningen !
2.) Kun den som kæfter op ...bli'r hørt !!!
3.) Jeg ved ALT hvad der er værd at vide!
Dét jeg IKKE ved? ..er ikke værd at vide!
..før JEG ved det!

Civilstatus:

Mand, 54 år, single u/børn, fra Ama'r.

Højde: 1,75 m.
Vægt: 67.3 kg.
Øjenfarve: Blå
Hårfarve: Leverposteg ..med en smule gråt
Skæg: ...nogen gange
Race: Skandinavisk/Germansk/Indo-Europæisk

IQ: (..anslået) 42½
Stjernetegn: Aries (Vædder), Kinesisk ditto; April Rotte Mand
Uddannelser:

Datamatiker
Certificeret voksenunderviser m. modulerne: Modstand i undervisning, Dialog som udviklingsværktøj
Div. AMU-Kurser i arbejdmarkedsvilkår og div. interne virksomhedskurser.
Udvidet kursus i 1. Hjælp.

Levebrød::

Arbejdsløs ...igen, samt; Frivillig socialarbejder.
...hængerøv og beridder, med ret til at bære høj hat, lange underbukser,sutsko og sabel

Politisk observans: Ræverødt medlem af; ..uden for Parti !!!

Interesser:

Programmeringsprogs syntaks, semantik, design og implementation.
Webprogrammering/-standarder i XHTML, CSS og Javascript.
Kunstig intelligens. (AI)
Erkendelsesteori. (Cognitive science)
Science fiction. (..både: Film og Litteratur)
Lystfiskeri.
Akvariefisk & Opdræts Papegøjer.
Flyhistorie.
Cykelsport, Formel 1 og Boksning.
Damer
..masser af: Carlsberg og Tuborg
Hjemmeside: http://www.cssboxing.com/
..med indbyggede fejl: http://www.cssboxing.com/fejl

..lige som: http://www.kandu.dk/pageerror.aspx

Kæledyr:

JA ..2 stk. plus det løse:

a.) Dygtig: http://da.wikipedia.org/wiki/Nymfeparakit
b.) Gylle: http://web.gvdnet.dk/GVD001448/blokindet.html
c.) Div . Labyrinth fisk: http://en.wikipedia.org/wiki/Gourami

Øgenavn(-e): Molokyle, Molo, Molslet, og Sshhhh... : Professor Vrøvl !!

..og ja: Nu også med facebook... http://www.facebook.com/henrik.molo.mortensen/

</IT-iot>