/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
!!! Klokkehat !!!
Fra : Sunowich
Vist : 1403 gange
20 point
Dato : 13-02-08 10:43

I skal ikke gå glip af KLOKKEHAT PÅ SLAP LINIE......igen
Citat
Nå for pokker LOOL

Skal Mr.Bean-fjoget lige om bagved og tantesnakke. Kan den ikke forklare piaskov her, hvordan man laver citater mv... Det er så sødt med typen, der søger mod pissoiret for at hvisketiske.
Vor herre på lokum.... :-x

Taget fra en mands tråd om kræmmere her

http://www.kandu.dk/spg116966.aspx

Vi var ellers nogle der havde drømt at Klokkehatten var faldet død om

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-02-08 10:48

Hvis jeg var spørgeren i den tråd, ville jeg syntes det er helt fair at i tantehvisker/hjælper hinanden

i pm, i stedet for at spamme tråden med noget som ikke er vedkommende for tråden

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 13-02-08 11:30

EJJJJ nu må du snart holde med det barnepjat.......

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 13-02-08 11:31

Ja jeg syns også det er for meget

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 13-02-08 11:33

Det var dig jeg mente..... hvorfor hænge folk ud hele tiden.. det er lavt og tilsyneladende går det enormt meget på.. ellers havde du ikke gjort som du gør....

Accepteret svar
Fra : Olesen-50

Modtaget 20 point
Dato : 13-02-08 11:56

Citat
EJJJJ nu må du snart holde med det barnepjat.......

Tilde, syntes du selv, at det er ok, at Klumme går ind i spørgsmålet for at skrive sådan??

Helt ærligt du skulle hellere skrive sådan i den anden tråd -- til klumme-- men det kunne du jo aldig finde på vel??

Så det havde nok været endnu bedre, at du holdt fingrene fra tastaturet

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 13-02-08 12:03

nej olsen.. for jeg befinder mig ikke nede på det stadie.... Jeg ville ej heller oprette tråde om andre herinde, uanset hvad de siger og gør.... Blackliste funtionen er nok til for at bruges.. så har man da mulighed for at holde de personer man ikke gider høre på væk fra sine egne tråde.. men hvad de skriver i andres, kan da ikke komme andre ved....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-02-08 14:32

Nu kunne Sune jo ALDRIG finde på at kommentere andre kommentatorer i anmdres tråde

VEL

Så hvem er det lige der er "klaphatten" her.....

Og så oven i købet oprette tråde om det....

Fej for dit EGET bassin INDEN du svømmer ud og generer andre.....

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 13-02-08 14:38
Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 13-02-08 16:02

- og vi er nogle, der drømmer om at klaptorsken bliver hevet udenbords...

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-02-08 16:25

Herre Gud.

Det må virkelig gå ham på. At tænke sig, at han fordi der er een på et site som Kandu han ikke kan li' opretter selvstændige tråde for at udstille, hvad han tror er vildt interessant for alle andre brugere.

Tænk sig, klovnen Mr. Bean går så langt, som til at ønske personen død.

Citat
Vi var ellers nogle der havde drømt at Klokkehatten var faldet død om

Blot fordi han ind i mellem bliver udstillet som den landsbytosse han er.

Det er virkelig utroligt, at nogen kan lade sig ophidse i den grad. Morsomt er det, men osse dybt tragisk. Det er cyberspace det her Mr. Bean. Jeg ved ikke hvor du bor, jeg ved ikke hvad du hedder, jeg ved ikke hvad du arbjeder med, jeg aner ikke en hujende fis om dig, og jeg lad mig sige det rent ud, selv om du bliver skuffet... Jeg er pishamrende bedøvende ligeglad.

Jeg forholder mig udelukkende til det komplet anonyme Kandunick sunowich, og dette nicks ind i mellem fuldstændig idiotoiske adfærd på Kandu, som i den grad minder om Mr. Bean på slap line...deraf sammenligningen

At du har snaget dig nogle oplysninger om mig til dig ude på pissoiret, er mig fuldkommen ligegyldigt, men typisk for sunowich og meget forudsigeligt LOL Tsk Tsk. Men det gør mig ikke til en virkelig person som du kender, og som kan true din tilværelse. Så skulle du ikke stoppe det latterlige skuespil bette Bean....Du er til grin

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 13-02-08 16:30

- ked af at Mr. Bean blev blandet ind i det her, han er jo, ved en nærmere sammenligning, dybt seriøs...

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-02-08 16:31

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-02-08 16:38

Du har faktisk ret Stouenberg. Mr. Bean... den rigtige, er en højt begavet ingeniør SOM KANspille idiot.

Det er det helt modsat med sunowich. Hans uddannelse kender jeg ikke noget til, men jeg tvivler på at han er ingeniør qua hans adfærd på Kandu, og med hensyn til det sidste, så forholder det sig sådan at sunowich IKKE SPILLER IDIOT LOOL Han er en idiot.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 13-02-08 16:44

Jae det er godt med dig Klokkehat vi tar lie et par til at dine udtaelser lille hyggespreder

--------------------------------------------------------------------------------
I må have mig undskyldt. Klumme er traaat i øjnene. Tak for i aften. Møg hyggeligt.

Jeg fik godt nok ikke kørt mine mindreværdskomplekser af og ødelagt nogle tråde, men jeg må jo se om jeg kan indhente det i morgen. kan være Mr. Bean alias Sunowich LOOL hjælper mig

Hyg jer alle.....

Og så lie den her som du vist helt har glemt at svare på

--------------------------------------------------------------------------------
Ja lille klummer din del af denne tråd oser jo langt væk af billige cigarer og stor intelligens *s* og du sammenligner mig med mr Been Det glæder mig da virkeligt han er også skide god og selvom du sidder og inteligenssnakker en hel aften ka du stadig huske mig Det er jo osse fantastisk, du har måske skrevet det ned Og du har måske osse tænkt dig at drømme om mig ?? det vil jeg gerne have mig frabedt Og hvor du gør af cigaren har jeg heller ikke lyst at høre om At du igen i morgen vil genere nogle er jo ikke noget du behøver at skrive det ved alle jo på forhånd Og du får nok nye venner på den konto som du så kan sidde og navlepille sammen med i dit lille sygelige univers Har du mon nogensinde udrettet noget du kan være stolt af ??og her handler det ikke om hvem du har generet mest herinde hvor du ka sidde og gemme dig men sådan ude i samfundet du ved eller det er måske at komme for tæt på dit for mig at se lille egocentrerede der er mig mig og mig osteklokke Nu inden du fortvivler over at jeg ikke gider sætte kommaer og sån og som du plejer at fedte af på overfladen pga eller er det mon bare en dårlig undskyldning et smuthul Ja så ku det jo være dejligt at hører om der mon er et nogenlunde normalt menneske bag din profil om du nu er en lille rød djævel eller et stykke stof i vinden

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 13-02-08 16:45

Taget fra denne Hyggelige tråd http://www.kandu.dk/Spg116780.aspx

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-02-08 16:46

Prøv at vende dig om Bean....... Din røv skrupgriner af dig

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 13-02-08 16:48

Den har du brugt klokkehat

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-02-08 16:51
Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 13-02-08 16:53

- det er din egen skyld Klumme, nu får du garanteret 10 point...

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-02-08 16:59

LOOL Og jeg kan ikke bruge dem til en skid, da jeg er alm bruger

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-02-08 17:03
Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 13-02-08 17:06

Er der en der gider hente 2 liter mælk????

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 13-02-08 17:07

Let ?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-02-08 17:08

Du er go Tilde

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 13-02-08 17:10

jamen jeg gider ikke lette røven....

Stouenberg.. Mini.. tak.. lægger du ud??

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 13-02-08 17:10

- er smuttet...

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-02-08 17:11

Citat
jamen jeg gider ikke lette røven

Så får du da ikke aids

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 13-02-08 17:11

taktak.. meget moderne...

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 13-02-08 17:13

du skal ikke være bange der er gummi på den lange....

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-02-08 17:14

I må forresten hellere daffe ud på pissoiret og tsk tsk. Det er en seriøs tråd under kategori "Kandu". Beam bliver pissesur når / hvis han opdager det

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-02-08 17:14

LOOL Frække

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 13-02-08 17:27

Hvor????,, va va va.. kan ikk se den.....

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-02-08 18:13

Klumme dog
Jeg har jo sagt jeg elsker dig. Du må meget undskylde jeg ikke spurgte dig . Jeg ved jo godt at du kan sætte citater ind men tænkte ikke lige over det. Jeg skal nok huske det til en anden gang

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-02-08 18:16

Fint...Men jeg holder altså IKKE charmemøder på pissoiret

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-02-08 18:20

Hvor mon Mr. Beam blev af...Kan være han er ude "bagved"

Der går han altid ud, når han er tøsefornærmet. Lissom Emil der snitter træmænd.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-02-08 19:29

KLUMME ! Jeg håber du har en nabo du holder af
Du skriver jo du ikke ved hvor lille fisk bor
Det kunne jo være ham , naboen altså

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-02-08 19:35

NAJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ Piaskov

Det garanterer jeg dig for LOOOL Og yes...jeg holder meget af min nabo, som er enkefrue og pænt oppe i alder, men noget af det venligste man kan forestille sig. Og desuden er hendes dansk grammatik og stavning fuldkommen fejlfri

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-02-08 19:41

Så er det nok hendes SØN

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-02-08 19:44

Pia...Hun er barnløs. Derfor min høje stjerne hos hende

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-02-08 19:46

Hvad pokker blir der af Mr. Beam?? Tror han de hvide kugler i pissoiret er hans genoldige wasser, som er faldet ud og nu forsøger han at stoppe dem ind igen LOOOL Han er et for knøw

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-02-08 19:47

ØØØHHH KNØW ???

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-02-08 19:51

Det er noget meget west coastsk knøw = smart, klog ....

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-02-08 19:52

Okay...Han kan jo osse være faldet over en pakke tudekiks. hi hi

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-02-08 19:52

Ja Ja. vi skal lærer så længe vi lever

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-02-08 19:53

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-02-08 20:31

Har I fået en "hyggetråd" her midt på ugen

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-02-08 20:32

Lillelørdag ho ho hoooo

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-02-08 20:49

HUSK nu det er onsdag = arbejdsdag for mand efter mørkets frembrud (men gerne MED lys)

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-02-08 20:51

he he Du er vist en værre een

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-02-08 06:37

Sig mig lige....hvad sker der i dennne tråd. Jeg kan se, at jeg har et indlæg kl. 18.20 og dette indlæg eksisterer. Men det næste indlæg fra sunowich kl. 19.25 som figurerer på den kopierede liste herunder, eksisterer IKKE i tråden. Hvad er forklaringen?? Er hans indlæg blevet fjernet eller hvad????

13-02-08 18:20 : Klumme
13-02-08 19:25 : Sunowich Mangler?????
13-02-08 19:29 : piaskov
13-02-08 19:35 : Klumme
13-02-08 19:41 : piaskov
13-02-08 19:44 : Klumme
13-02-08 19:46 : Klumme
13-02-08 19:47 : piaskov

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-02-08 07:56

Hvordor tror du 19:25 MANGLER

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-02-08 08:26

Refi.

Det kan du da se. Jeg er inde kl. 18.20 og den næste er piaskov kl. 19.29.

Hvor blev tossens indlæg af, som i listen er angivet til at skulle ha været i tråden kl 19.25??

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-02-08 08:28

Ser din liste ikke sådan ud Refi??

13-02-08 17:27 : Tilde38
13-02-08 18:13 : piaskov
13-02-08 18:16 : Klumme
13-02-08 18:20 : Klumme
13-02-08 19:25 : Sunowich
13-02-08 19:29 : piaskov
13-02-08 19:35 : Klumme
13-02-08 19:41 : piaskov
13-02-08 19:44 : Klumme

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-02-08 08:37

Hvilken "liste"

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-02-08 08:42

Refi for fanden LOOl I starten af tråden til venstre kan du kalde en liste med deltager, dato og klokkeslet frem. Og så må du godt lige tage dig sammen. Du kan se en kopi af den jeg lige har lagt ind kl 8.28.

Tar du pis på mig LOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-02-08 08:56

Mig bekendt er der kun én der kan fjerne indlæg, og det er Kandu, og det er yderst sjældent at de fjerner noget på opfordring af skribenten. Som oftest skyldes det at en eller nogen har "anmeldt" et indlæg, og bedt om at få det fjernet, af den ene eller anden grund. Endelig kan Kandu på egen foranstaltning fjerne et indlæg, hvis de ikke synes det er passende.

Men hvad der er sket her, det fatter jeg ikke. OK det kan være at Mr. Beam er kokset helt op i det røde felt og så har skrevet noget, der er værre end "De små synger". SÅ har nogen klaget eller kandu har selv fjernet det.... Anden forklaring kan jeg ikke lige komme på. Men det kan være at Mr. Beam selv kan forklare det mystiske LOOL

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-02-08 09:05

13-02-08 18:20 : Klumme
13-02-08 19:25 : Sunowich
13-02-08 19:29 : piaskov
13-02-08 19:35 : Klumme
13-02-08 19:41 : piaskov
13-02-08 19:44 : Klumme
13-02-08 19:46 : Klumme
13-02-08 19:47 : piaskov
13-02-08 19:51 : Klumme
13-02-08 19:52 : Klumme
13-02-08 19:52 : piaskov
13-02-08 19:53 : Klumme
13-02-08 20:31 : refi
13-02-08 20:32 : Klumme
13-02-08 20:49 : refi
13-02-08 20:51 : Klumme
14-02-08 06:37 : Klumme

Den har jeg ALDRIG tænkt over eksisterede - så blev jeg da lidt klogere

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-02-08 09:08

Kan være den registrerer blot man fjerner flueben

Men det kan man vel ikke i egne spørgsmål.....

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-02-08 09:13

Det er da garanteret da han har forhøjet poængerne. Altså det manglende indlæg.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-02-08 09:15

Yes det kunne sagtens passe med tråden før og efter. Ergo lader det til at forhøjelse af poæng registreres som et indlæg!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-02-08 09:17

Den forklaring er vist god nok.....

Hvor bliver vi dog kloge (vi=mig)

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-02-08 09:17

Det har jeg aldrig bemærket før, men ok.. jeg har jo heller ikke kigget efter det.

Refi din nød

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-02-08 09:21

Yes Refi. Du får lige lidt mere visdom.
Hvis du i en tråd ønsker at linke til et tidligere indlæg i tråden, så kalder du den liste frem... du ved nok, og peger med musen på det indlæg du vil linke til. Så hø klikker du og vælger egenskaber. Der står linket og det kopierer du, og kan så sætte det ind hvor det passer dig

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-02-08 09:24

Jeg kunne heller ikke få det til at passe med, at Kandu skulle have fjernet et af Beam's indlæg. Han kan ikke stave til noget der er så slemt, at det skal slettes LOOOOOL

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-02-08 11:52

Stor vittig

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-02-08 11:53

La os skrive dansk Lol klokkehat

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-02-08 11:55

Hvor bliver svarene af klokkehat som sædvantlig fedter du af på overfladen og "Hyggesnakker" med dine rygklappere

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-02-08 11:58

Hvilket spørgsmål? Du konstaterer bare at du håbede Klumme var gået bort!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-02-08 12:15

Hvad skal man dog sige...Kohbergs boller.
Næææ den her er mere rammende http://piv.pivpiv.dk/

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-02-08 12:20

Mr. Beambumsen kagler om nogle spørgsmål, han vil ha svar på. Det har han fået, men han fatter nok ikke svarene. Oki det var osse i den høje sværhedsgrad...jeg gentager dem lige her:
Ja JA Nej Ja. Som du ser, er det jo ikke lige til at forstå

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-02-08 13:23

Hr Rygklapper 3773 du ka evt scrolle lidt tilbage i denne tråd og få svar Jeg har ovenikøbet lagt spørgsmålet herind så ikke nogle skal betale for at se det og der er også henvist hvilken tråd det kommer fra men du gør jo ligesom klokkehat ala mig ikke forstå Voherre på lokum .Du vil vel gerne finde dig i at der kommer en nød som klokkehat helt umotiveret ind i en tråd og generer din person uden svar til spørgsmål stilleren udelukkende for at få pudset sit sygelige ego af ?? så syntes jeg da du skal lave en aftale med klokkehat om han ikke lige kan fyrer sit show af på dig næste gang du er i gang med et spørgsmål om varmepumper ikke.Sådan både til ære for dig og spørgsmålstilleren

Hav en dag

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-02-08 13:26
Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-02-08 13:38

Okay SunoVITS jeg skal da gerne tage bladet fra munden!

Jeg mener du er en horribel dårlig svarer, her på sitet!
Du lægger ligegyldige indlæg i alle mulige tråde, i håbet om at få godkendt en "smutter".
Du har nu ophævet dig selv til at skulle være moderator og slæber derved dig selv ned på et plan der er lavere end klumme's, når du vedholdende laver hadetråde. Du higer konstant efter selv at finde rygklappere og fedter fuldstændig uhæmmet for de argeste klumme-hadere.

Eneste gode er, at du har reduceret mængden af lamme tips, siden du huserede her sidst. Hvad med at forsøge at reducere dine svarforsøg til noget med kød på! Om klumme skal være her, eller ej?? Dette tager jeg ikke stilling til. Jeg personligt har det OK med klumme.

Iøvrigt har kandu forsynet sitet med en udmærket filterfunktion, der gør at man kan udelukke uønskede elementer fra sine egne tråd. De tråde der ikke er ens egne, hvori man møde uønskede subjekter, kan man jo bare holde sig fra.

Så spørger du mig hvem der er klokkeren, vil jeg sige dig SunoVITS.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-02-08 13:39

Gud fader hvor er du dog latterlig klaphat

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-02-08 13:43

Ups... Tag den Mr. Beam LOOOL SÅ kom der facts på bordet hwa???

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-02-08 13:45

Sidste bemærkning fra mig er til klokkehat og ok synspunkter skal du da have lov at have Men syntes du 3773 at det er i orden at klaphatten gør som han gør uhæmmet i andres spørgsmå feks dit det svarede du jo ikke på og der kan man jo ikke udelukke en nar som ham (min mening) Hvis han undlader at gører sådan så ville jeg jo ejheller oprette tråde med hans måde at være på vel

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-02-08 13:46

Ja tag selv den klaphat det kom jo ikke fra dig vel Sølle en

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-02-08 13:48

HEHEH Er du skruphamrende hjerneforstyrret. Det var sgu da ikke til mig, så jeg skal vel ikke tage noget. Det passer det her... det er dælme helt sikkert http://piv.pivpiv.dk/

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-02-08 13:50

Meget givende svar, lille SunoVITS. Som vanligt plaprer du bare løs, uden at have noget videre budskab. Læg venligst mærke til at jeg kun gik herind med en oplysning til Klumme og Refi, indtil du gik til angreb! Din

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 14-02-08 13:52

- mælken var udsolgt Tilde, sorry...

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-02-08 13:53

Jeg vil ikke sige jeg synes Klummes opførsel er smart (fy Klumme), men du har sateme selv inviteret SunoVITS. Desuden har du provokeret så det brager med alle dine hade-tråde. Det er kraftedeme dummere end hash!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-02-08 13:57

Skal jeg så snitte træmænd?? Det er ikke nemt, når sån' en idiot tonser rundt og lufter sin indbildte gode begavelse uafbrudt.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-02-08 14:58

Måske ikke Klumme. Men du burde måske ikke have ladet dig irritere af Vitsen. Jeg har indtil nu gået langt uden om ham. Men lader mig da også irritere af "forsøgs- og point-luder-svar". Til gengæld forstår jeg så din ret harske reaktion på alt det her hadekampagne SunoVITS vedholdende forsøger at holde liv i.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-02-08 15:00

Hvis du skulle snitte træmænd Klumme, ville du hurtigt have flere end Emil. Jeg ville nok anbefale en brændeovn i skuret, så du ikke frøs.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-02-08 15:04

Hmmmm Jeg kunne ellers foreslå noget andet til at holde varmen på *SF*

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-02-08 15:05

Citat
Hvis du i en tråd ønsker at linke til et tidligere indlæg i tråden, så kalder du den liste frem

Næh - jeg kopierer blot adresselinien

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-02-08 15:11

Du har da nok ret med hensyn til den der Vits. Men som du gennem årene måske har bemærket, har jeg det ind i mellem lidt svært med småtkørende, som bræger op som var de Guds intelligensgave til Kandus brugere.

Jævnt skide godt tlfreds med sig selv, snuser velbehageligt til egne fjærter og elsker spejlbilledet af sig selv, blot fordi ingen tidligere har gidet / turdet anvise idioten den plads, hvor han fungerer optimalt. Og skal det ske, så skal han edderbankemig nogle etager ned

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-02-08 15:13

Så får du hele tråden fra starten. På den anden måde viser den det indlæg du linker til.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-02-08 15:19

Jamen jeg siger jo også jeg har lært lidt nyt nu

Takker

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-02-08 15:29

Du gør bare hvad du har lyst til. hehe Ellers kan du få nogle tip af Vitsen på pissoiret

Godkendelse af svar
Fra : Sunowich

Dato : 14-02-08 16:51

Tak for svaret Olesen-50.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-02-08 16:58

Baj baj Vits. Du skal vel igang med en ny tråd LOOL

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-02-08 17:01

Og til Klokkehat og hans rygklappere Mon jeg får en del tilkendegivelser i min pm svaret er ja og hvoffor mon de mennesker ikke har lyst at udtale sig der" jae Klokkehat det kan du jo så tænke lidt over "og nu behøver du ikke og sidde at udtænke en hel masse nye vederstykkeligheder for jeg gider ikke hører merer på dig i dag og hvis du fortsætter med at generer mig i andres tråde kan du regne med at komme op på forsiden igen Du kan jo jave en tråd hvor du kalder på mig så skal jeg nok komme altså hvis du fjerner din blackning af mig en Blackning der i sig selv er lige så latterlig som dig selv da den enste tråd du har oprettet var om europamesterskaberne hvor jeg bare gættede med på kampens udfald

Og dig 3773 du er sku også latterlig det har du lige bevist og svarer gør du heller ikke Sådan rigtig Klamme klokkehatagtigt i er måske i familie

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-02-08 23:13

Lille mand. Nap en tudekiks

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 15-02-08 08:37

Du er et fæ SunoVITS, hvilket du igen igen understreger. I denne latterlige hadetråd havde du intet spørgsmål. Ergo fik du heller ingen svar. Og ingen svar er jo netop dit speciale, ikk´? Du lalrer bare derudad. Forsøger med lidt googlen. Brænder lidt halv sandheder og hearsay af. Vi har tidligere krydset klinger ikke så få gange. Og alle gangene fordi du gav fuldstændig værdiløse svar og svarforsøg. Da du sidst huserede, opfattede jeg dig klart som en af de allerringeste svarere herinde. Nu er du så tilbage. Har afdæmpet dine tips lidt, men farer igen frem med halve, "måske måske" eller google svar. Og oveni har du så trådt i kompagniskab med "klumme-hade-klubben".

...og lille SunoVITS. Hvorfor er det jeg skriver latterligt? Jeg kan på 0,0 finde en bunke latterlige svarforsøg og lal fra din hånd. Som jeg skriver ovenfor, billiger jeg IKKE klumme's fremturen, men forstår den. DU har på det seneste brugt megen energi på at søge at få oppisket en stemning MOD Klumme. Så fjolset er dig selv!

Hvis jeg skal hjælpe dig, kan jeg erindre dig om at du lige har gjort en bruger opmærksom på at man ved nogen gamle pladespillere skal stelforbinde. Denne oplysning kommer du med, uanet at Fotowig allerede har svaret mere end korrekt på spørgsmålet. Ligeledes husker jeg du fedtede dig til point ved en bruger der spurgte til en forstærker. Der lukkede du noget helt meningsløst lal ud, der inget havde med noget at gøre. Senest våsede du dig også ud i nogle forklaringer om kølemidler, du absolut heller intet anede om. Så Sune - hold lidt igen med at døbe nogen latterlig, før du har kigget lidt på dig selv. Og det klæder dig heller ikke at lyndømme alle der ikke kan lide dig til Klumme-kloner. Og til din OR. Jeg har aldrig mødt Klumme. Aldrig set Klumme. Er ikke i familie med Klumme.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 25-02-08 21:53

...og neejjjj hvor er du dog grineren lille SunoVits. Et nogenlunde hæderligt men dog alligevel ubrugeligt svar fra dig. Fulgt op af Transor med pegefingeren og en rimelig tåget viden om dette og hint. Så snupper jeg dig gudhjælpemig i dine gode gamle googlerier! Så bliver du igen igen latterlig og smårsur! Vågn op din klovn. Svar hvor du ved noget, og hold nu kæft med alle dine latterlige gætterier. Og dine konspirationsteorier er helt hen i hampen (hamp bør du diskutere med Molo, det VED han noget om). LOOOOL

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 25-02-08 21:55

Måske skulle jeg bruge tid på at finde håbløse Suno-svar, bare som modvægt mod den lille kampagne du kører.......

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 25-02-08 21:57

....og vi snakker ikke kommafejl og den slags. Men vrøvl, vås og dødbringende farlige råd!

Dem er der en del af!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-02-08 21:57

Den idiot kan du godt opgive. Han er mere stupid end AJ, og det siger ikke så lidt. Jeg så tilfældigvis at fjolset har børn.... stakkels unger, som skal google sig genne opvæksten, fordi faderen ikke ved en skid, undtaget om skrotpladser og 4 bajere

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 25-02-08 22:05

Hajjjj Klumme!

Har du opført dig ordentlig fornyligt? LOOOOL

Ved det! Lod egentlig Sune være, da han dukkede op igen. Han proklamerede jo en ny stil, forskellig fra det lal og bavl, der var kendetegnende for ham, da han deltog i sidste sæson. Men jeg skal sateme sørge for han tog revance.

Og jeg gider simpelthen ikke alt det lal med at man er din fætter og Creamy's onkel hvis ikke man slikker Molokyle i røven, bukker for Eivind og synes Sune er mageløs!

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-02-08 22:17

Så er fætrene igang

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 25-02-08 22:25

De kunne sq da godt ha fortalt de er i familie men så er man jo advaret

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 25-02-08 22:39

Du, Pia Skov, er så Sunes kone (og kusine) kan jeg regne ud!

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 25-02-08 22:50

Da ikke det jeg ved af Hvorfor

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 25-02-08 22:55

Du tror da åbenbart på jeg er Klummes fætter, ikk'?

Ergo slutter jeg du må være SunoVits'es kone. Almindelige mennesker kan sgu da ikke tage ham alvorligt, med mindre de er forblindet af et eller andet - f. eks. kærlighed, eller sådan....

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 25-02-08 23:05

Citat
f. eks. kærlighed, eller sådan....
Hvad er sådan noget ????

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-02-08 00:26

Hvad synes du selv Pia Skov`? Naivitet? Dumhed? Vælg selv.

Læs ovenfor.

Jeg synes ikke nødvendigvis Klummes angreb er smarte. Men jeg er synes ganske klart klart at SunoVits opfører sig som en gedigen nar. Sidst han huserede på sitet, postede han bunkevis af totalt værdiløse tips og svar på sitet, i en eller anden håbløs jagt på månedens brødrister. Nu er han tilbage i fuldt vigør, og svarer igen med gogglerier og "jeg tror nok" i alt hvad der er af tråde. At han så samtidig melder sig under fanerne hos et par af de værste "klumme-hadere" er j o til at grine af. Men den klub har du så også meldt dig ind i, kan jeg så slutte?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-02-08 00:30

Gad iøvrigt vide hvem du var, før du blev PiaSkov. Ret åbenlyst er du en gammel kandu, med et nyt nick!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-02-08 00:32

Ja hihihi... den har jeg osse luret

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-02-08 00:44

Men jeg tror ikke det er Sune selv! Pia skriver sg og Vitsen skriver sku. Pia bruger citater og smileys flittigt. Staver VIDEO forkert VIDIO.

Men tydeligvis samtaler man flittigt i PM's og diskuterer hvordan du, jeg, ans og Creamy er familiemæssigt relateret. Skægt nok kan ingen LÆSE at almindelig antipati mod visse personager kan forekomme. Og åbenbart kan du og jeg ikke se noget charmerende ved SunoVits og hans dybt mærkværdige rådgivning her på sitet. Så er vi åbenbart automatisk fætre???? Havde Molokyle været med, havde vi været pianister osv osv...... Imponerende

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 26-02-08 00:45

Der i tager i meget FEJL

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-02-08 00:48

I hvad?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-02-08 00:53

Jeg er også lige ved at sige, Pia. Er du gammel kandue og forsvarer SunoVits'es dybt mærkværdige måde at svare på, så er det dumhed (med mindre det er forelskelse - det er det eneste der nogenlunde kan undskylde det). Ergo må du være dugfrisk ny kandue (der tilfældigvis lige er meget lærenem).

PS er du lidt teknisk minded (du kunne jo være en mand). Så læs lidt i Vitsens historik og se hvad han anbefaler!

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 26-02-08 23:14

Helt ærligt 3773. Hvad snakker du om ??? Teknisk minded. Fordi man er af hunkøn kan man da godt ha noget mellem ørerne. Jeg syntes ikke du har grund til at fornærme mig
Jeg kan ikke se jeg har trådt dig over tæerne men jeg kan tilgengæld fortælle dig at klumme har
Jeg syntes ikke han kan tillade sig at kalde mig for en slingrefisse ???? Hvad f.. bilder han sig ind ???
Jeg er forholdsvis ny bruger her og jeg syntes at tonen ind imellemem er meget hård. Jeg kan godt ta det men der er nok mange der ikke kan. Jeg tror der er mange der bliver fortørnet over det der bliver skrevet og måden det bliver gjort på. Jeg tager ikke parti for nogen men jeg vil behandles med respekt og jeg vil ha lov til at " sige " hvad jeg mener. Noget for noget når "venskab" skal bevares. Ha en fortsat god aften. V.H. Pia

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-02-08 23:39

Jeg har skam intet imod dig Pia. Men du tager SunoVits i forsvar igen og igen. Og ham bryder jeg mig nada om. Hans svar er almindeligvis en katastrofe. "Måske", "Tror-jeg" eller rene gogglerier, med mindre han henviser til simpelt livsfarligt hjemmefusk. Samme Sune øver sig så i at oprette en klumme-hade-klub. Og det er jo fint. Men hvorfor er det så lige jeg skal sættes i hartkorn med- og befætres med Klumme. Også af dig. Eneste fællesskab jeg har med Klumme er, jeg synes Suno er en tumpe.

PS Hvorfor blander du dig ivørigt i skænderier, hvis ikke du tåler skrammer!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-02-08 00:20

Du godeste Gud Pia LOOL Sidder den og gnaver endnu?

Det var du da selv ude om. På den ene side platter du dig til point, og på den anden side interesserer point dig ikke. Det må da kaldes en skiftende holdning ...ik? På gammelt dansk kan dette hedde en vindbeutel, og i mere profant sprogbrug en slingrefisse. At du ikke kkan li ordet slingrefisse er da forståeligt, men det var heller ikke specielt for at glæde dig.

Men jeg er i mit gode lune i dag, og trækker det tilbage med en "undskyldsmiley" (findes ikke) , og fastholder blot vindbeutel.

Og lige på falderebet....lad være at plumpe i landsbytossens dybt infantile rapandedam og kvadre i kor med ham. Han er for dum og du for skarp...Hav din egen mening.

Citat
Hvor mange point fik alle jer snydere så i aften??

Citat
Godmorgen brokke. Jeg håber ikke du fik kaffen galt i halsen
Hvad får dig til at tro jeg går meget op i point?? Det gør jeg faktisk ikke.Men det kan du jo så vælge at tro på eller ej. jeg er sådan set ligeglad

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-02-08 00:22

Citat
Gud Pia

Tag det ikke bogstaveligt