/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
!!Det ku'være Hyggeligt!! 2
Fra : Sunowich
Vist : 962 gange
110 point
Dato : 20-01-08 11:02

DetIndsæt din tekst her ku'være hyggeligt
Hvis nogle stadig skulle have lyst til at snakke om at holde fest på et eller andet tidspunkt et eller andet sted såe fortsætter vi her men vil da så lige starte med at i skal se denne gamle tråd fra Kandu Teamet
http://www.kandu.dk/Tip7539.aspx
Den ene af de omtalte er med sikkerhed omtalte Ram2 Jae den anden må i selv gisne om Men Jeg opfordrer alle til som der også står i kandus brev at ignorerer omtalte da det eneste Den /De er ude på er at ødelægge alt for alle og nedgører hvem der nu står i vejen for Deres/hans sygelighed og det er svært, har selv været med på et modspil, men det er tidskrævende og man bliver bestemt ikke gladere af det DERFOR VENLIGST

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::IGNORER HAM /DEM::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Hav en positiv Søndag Positive kanduer Mvh Sune fisken der

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 20-01-08 11:07

Sune du trænger da godt nok til briller fisken er sgu da en engel

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-01-08 11:09

Jae jeg er en blandingsfisk

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 20-01-08 11:14

lagde lige mærke til at gandalf har givet 5 stjerner hele 2 gange i omtalte link, eller er det kun på min PC-er?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-01-08 11:14

Citat
Jae jeg er en blandingsfisk
Nææ du er en idiot ganske enkelt LOOL

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 20-01-08 11:15

Gi'r dig i øvrigt ret--det er snart mange år siden jeg første gang skrev B.T.I. = bør ties ihjel, angående de dengang mange grove personlige angreb.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-01-08 11:16

Modersvilje Ja det lagde je også mærke til

Hav en god dag

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-01-08 11:17

dabj der er dømt B.T-I

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 20-01-08 11:18

->modersvilje
kandufejl kan spores generationer tilbage

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-01-08 11:21

En lille fejl i indlægget den ene omtalte er garanteret ram 2 mener Klumme

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 20-01-08 11:24

Og hvis det ikke er rigtigt, trækker du bare garantien tilbage

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 20-01-08 13:06

Citat
Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-01-08 11:14

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
Jae jeg er en blandingsfisk

Nææ du er en idiot ganske enkelt LOOL

Klumme nu skal du altså være sød ellers får du smæk. *GG* Det er jo kun Søndag en gang i ugen, så lad dog barnet.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-01-08 13:08

Ups....er du der?? Hmmm

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-01-08 13:10

Kan jeg godt få lidt smæk alligevel, selv om jeg opfører mig ordentligt (selv om der ikke er den store fare for dette)

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 20-01-08 13:10

hehe ja engang imellem er jeg da.

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 20-01-08 13:12

Klumme du kan altid få smæk, du siger som bare til.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-01-08 13:15

Alletiders Laika LOOL Er der noget, som en lille fast hånd som spiller bongotromme på ens baller

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 20-01-08 13:16

Du er altså en grissebasse.

Du skal måske med i en klub en dag?
F.eks SMil? *hehe*

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-01-08 13:17

NAJJJ Det tør jeg ikke

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 20-01-08 13:18

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-01-08 13:21

Slog den lige op. LOOL

Du kan dælen dyleme tro nej Det er ikke noget for mig

Skal jeg ha en flad, skal det være med spegepølse

Citat
SMil - foreninger for sadomasochister
Velkommen til SMil’s portal

SMil’s portal er stedet for alle aktive sadomasochister og andre med relaterede interesser som for eksempel fetichister.

SMil består af fire afdelinger med lokaler udstyret til aktiv SM i København, Odense, Aalborg og Århus, samt vores internationale sommerlejr som hedder SISC - SMils International Summer Camp - der hver sommer afholder internationale sommerlejre for SM-interesserede.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 20-01-08 17:36

Citat
Skal jeg ha en flad, skal det være med spegepølse

- en rødspætte laver ikke mærker, så slipper man for de tåbelige spørgsmål fra konen...

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 21-01-08 08:42

Citat
Skal jeg ha en flad, skal det være med spegepølse

- en rødspætte laver ikke mærker, så slipper man for de tåbelige spørgsmål fra konen...

Se Stouenberg er en som taler af erfaring.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-01-08 09:31

Nååå jeg havde nu tænkt mig at æde den flade med spegepølse. Jeg er ikke til alt det der slåen

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-01-08 09:33

Da stouenberg angiveligt ikke lider af malersyndromet, så må det være fordi han er tabt (smidt) på beton..... fra 4. sal. Den eneste forklaring, som jeg kan finde på hans adfærd

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 21-01-08 12:37

- hvorfor så flink Krumme? Det ligner dig ikke...

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 21-01-08 12:41

Måske Klumme er ved at blive forårs

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 110 point
Dato : 21-01-08 16:46

Lad mig så spørge, hvad var pointen med den her tråd ? Jeg er lidt usikker på om du gerne lige ville have afklaret noget, eller du bare ville vise for omverdenen, at du synes Klumme er en idiot.

Jeg gætter på det sidste.

Kommentar
Fra : Bugvin

Dato : 05-02-08 11:27

Ej Sune.... Nu går du over stregen....Hvorfor skal du udstille klumme sådan for os andre???

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-02-08 01:59

Luk dine spørgsmål når du har fået svar, ellers gør Kandu det for dig, en tråd som denne tjener ikke noget formål mere

Godkendelse af svar
Fra : Sunowich

Dato : 25-02-08 08:12

Tak for svaret