/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
!!Det Ku Da Være Hyggeligt !!
Fra : Sunowich
Vist : 3806 gange
200 point
Dato : 18-01-08 09:05

Jeg syntes snart det ku være edderhyggeligt at møde dem man snakker med herindefra og så ku man jo ved indgangen få et nr og og et skema med nicks som passer til de tilstedeværende.Derefter skulle man(altså efter en hilserunde)give de forskellige nicks det nummer som de forskellige bærer på brystet alt efter hvem man syntes det passer til i skemaet og ingem må røbe sin identitet Efter evt. spisning og en masse små skulle man så igen afgive en ny afstemning og så ku man jo bruge skemaerne ved en efterfølgende sjov snak herindefra Til selve arrangementet skulle man så efter tur præsenterer sig .Der skulle så også evt.være en bokseringagtig indretning med forskellige "våben" Det kunne være en bom man skal op på med forstørrede Vatpinde hvor det gælder om at slå sin modstander ned eller Oppustede sumobryderdragte hvor man rigtig ka komme af med sine aggresioner eller andet hvor man sådan ikke lie skal på skadestuen bagefter. så ku det nok også være en god ide med tidsbegrænsning på efter et nummersystem så ikke de samme besætter ringen hele aftenen/natten Der vil sikkert også være en underholdningsværdi i det Og så skulle der jo også være en masse dans og Til 60'er musik bla.og vi ku vel også banke et band sammen til aftenen. Lyder det ikke hyggeligt

Mvh Fisken Sunofisk

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-01-08 09:07

VOV VOV
nordsted

Jow, det lyder hyggeligt, jeg melder mig..... men jeg siger på forhånd, jeg giiiider ikke slåsse, eller kaste med mudder.

Bortset fra det har jeg fået af vide af nogle Kanduer, at jeg ligner en Nordsted, så jeg behøver heller ikke være nummerpige

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-01-08 09:43

Ski smart, med en stedfortræder, så behøver jeg slet ikke skrive

Og hop du bare ned i akvariet igen... og læg mærke til jeg skrev akvariet, og ikke akvavitten

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-01-08 09:47

Kanon idé. Det ku være vildt morsomt, men dine selskabslege er på for højt plan for mig

På den anden side kan intet jo gå galt, hvis du ruller dit talent for styring ud til partyet.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-01-08 09:49

Så så lille vovse er du slet ikke klar over at man ka lære en sådan en som dig at holde mund HI HI

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-01-08 09:58

Denne ene aften ska du nok blive lukket ud af flasken´du ve den med hankatteterritorieafmærkningspis i , lille røde djævel , så håber jeg at vi ka' holde dig ud (Intern vits) Du sku jo nok opholde dig i ringen hele aftenen og så ville det jo egentlig blive dig der stod for hovedunderholdningen Men det er vel også bedre end at rende rundt som rundviser på eidlandsisen Ik

Mvh Sunefisken

Kommentar
Fra : Cykel-Myggen

Dato : 18-01-08 11:21

Fed idé ...

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 18-01-08 14:41

Er Kandu blevet et datingsite??????????

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-01-08 14:57

Tilde38..... hvorfor tror du det, der har da tidligere været kandukomsammen, uden at det behøver at være dating

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-01-08 15:49

Det har der da Nordstedt, og det var da umuligt at noget skulle ende i Dating, da man ikke måtte ryge indendørs og sikkert heller ikke date for Mango. Og når de kom ind fra terrassen blåviolette af kulde smed de sig og knaldede en haskoger ud LOOL Fed komsammen Jeg springer lige over, men det er der vel heller ingen der hyler over det er jo heller ingen skam at bvlive væk, når man ikke er inviteret

Nej EC, det er ikke misundelse
Nej EC, det er heller ikke mindreværdskomplekser

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 18-01-08 15:56

Nordsted.. ja sorry.. jeg finder det bare upassende for et site som dette.. Men heldigvis er vi af forskellig meninger.. (no offence)

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-01-08 16:06

Jamen Tilde dog Dette er Smalltalk Og hvis ideen ligger dig fjern har du da lyst til at sige hvad du vil og Klumme hvem har ikke inviteret dig og alt efter hvor det evt ku foregå hvis nogle syns det er en god ide Jae der er vel nogle rygeregler og Hash er i hvertilfælde forvist til udendørsaktivitet hvis jeg sku ha noget at skulle have sagt OG så er det jo også bare en føler om der er andre end jeg selv der syntes det ku være sjovt.

Mvh SunoFisken

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-01-08 16:11

Tilde rettelse ikke lyst men lov

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-01-08 16:36

Jamen godt ord igen. For de som har lyst, er det da en okay ide, men personligt har jeg det som Tilde. Kandu er ikke baseret på nærkontakt af 3 grad. Så go fornøjelse

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 18-01-08 16:53

Suno.. det gør jeg jo også.. .. og bliver væk som Klumme..

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-01-08 17:05

Citat
Jeg syntes snart det ku være edderhyggeligt at møde dem man snakker med herindefra og så ku man jo ved indgangen få et nr og og et skema med nicks som passer til de tilstedeværende.Derefter skulle man(altså efter en hilserunde)give de forskellige nicks det nummer som de forskellige bærer på brystet alt efter hvem man syntes det passer til i skemaet ..

</42>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-01-08 17:07

Jeg kommer... ..og kommer ...og kommer,

..hvis der er én; som gi'r en (ple-)bajer !

..eller 2

</MOLO>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-01-08 17:35

Nummer 42, så må der springes nogle numre over, for det ser nu ikke ud til den helt store tilslutning.

Ha ha fire personer, som skal gætte hvem hinanden er, det lyder som når Finnerne leger Jogge.

To personer... den ene går ud af lokalet, og den anden skal gætte hvem det var der gik, eller såårn??

Kommentar
Fra : Cykel-Myggen

Dato : 18-01-08 17:44

Bare sig til - Hvis det bliver til noget ..
- Er hel vild med at møde smukke Tøser, som netty-sauna, HelleBirgitte, Tilde38, CreamyGirl og hvad I nu alle sammen hedder.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-01-08 17:51

HI HI Norsted og så ka det endda blive færre hvis det er nogle med flere profiler Ja myg du siger noget der Hvae med den der søde vovse

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-01-08 17:52

Molo ska nok give bajere Hvis vi ku blir så få

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-01-08 17:53

Ok. ...så gi'r JEG bajerne ( ..de billigste fra ALDI ).
Så ka' jeg sgu nemli' ha' festen helt for mig sæææl

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Cykel-Myggen

Dato : 18-01-08 17:54

Ja - Desværre kunne jeg ikke blive medlem af
http://www.beautifulpeople.dk/frontpage.asp

Og det fatter jeg ikke en lyd af

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-01-08 17:57

Ølregnskab:

42 X 1.95 = 81.90 ~= 82 ..fuldgode danske kroner

Dét er vel til at overkomme?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 18-01-08 18:15

Jamen CykelMyg.. jeg kommer jo ikk..

Kommentar
Fra : Cykel-Myggen

Dato : 18-01-08 18:18

Citat
vi ku vel også banke et band sammen til aftenen

Kan desværre ikke spille - Kun på CD afspiller...
Men jeg har da masser af 60´er musik.

Kommentar
Fra : Cykel-Myggen

Dato : 18-01-08 18:20

Citat
Jamen CykelMyg.. jeg kommer jo ikk..

Hulk Hulk ,Tilde38

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-01-08 18:28

Citat
Er hel vild med at møde smukke Tøser

NÅ så er jeg sq også afskrevet

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-01-08 18:31

Cykel-Myggen.

Hvor ved du fra at netty-sauna, HelleBirgitte, Tilde38, CreamyGirl er smukke tøser?? Du skulle vel ikke have en snert af god gammeldags liderlighed, og ser et Kandutræf som en mulighed for noget dating

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 18-01-08 18:55

Citat
Ok. ...så gi'r JEG bajerne ( ..de billigste fra ALDI

Må jeg anbefale Danske Pilsnere fra Fakta.(Hof).pr. stk. 1,95. Sponseret af Dansk Folkeparti.(Måske ikke lige din smag Molo) Men de er ellers go`e.

Med hensyn til bands,skal der også være noget til os,fra de brølende tyvere.Derfor foreslår jeg Svend Asmussen`s orkester.Det er musik der flytter rundt på naboer.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-01-08 19:01

Din lille røde du er jo inviteret så du behøvs ikke være misundelig Og Når så omtalte piger måske ville vise sig viser det sig at være sådan nogle Hyasinttyper eller hendes søstre eller endnu bedre Det er Onslover typer med tatoer af en Lastbildame på deres underarme og med stropundertrøjer gammeldags tissehulsunderhylere (med nicotin) og kameluldstøfler

Mvh Osv.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-01-08 19:08

Svend Asmussen er også velkommen så laver vi sku et band med ham (han ka jo endnu den gamle ) ELlers må jeg jo tage forskelleige instrumenter med så lærer i det vel efterhånden .....Det ble bejre og bejre som aftnen gsjik Og så Hyasintsøstrene som juhupiger jo jo det ska sku nok gå og Myg du ka så scratsje på din rillefræser Og molo du ku jo akkompangnerer på flasker med en gaffel

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-01-08 19:20

Jeg ka da lige slå et slaw forbi Svend Asmussen og spørge om kalenderen er ledig - men det kræver jo ligesom jeg har en dato -

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-01-08 19:28

Jeg ka sku god sponsorer nogle mærkebajere fra Bilka gider ikke de der Aldi nogle Men nu må vi se om det bare skal blive en intimfest for festoriginaler eller om det er en halfest vi ska ha gang i *SS* før vi kan beslutte en evt Dato

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 18-01-08 19:47

Ok SÅ____kommer JEg nok___

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 18-01-08 19:50

trYKKede på forkert kommer ikke

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-01-08 19:57

Så er det lige før Sune går i selvswing....festen er nærmest allerede startet. Han lader sig hurtigt rive med LOOL

Skodøl / discountøl er vel mest for brugere, som satser på kvantum frem for kvalitet, så jeg er ikke forbavset.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-01-08 20:05

Så Lille Røde en Pas nu på du ikke blir puttet i flasken igen Troede sku lie at du var ved at blive til at holde ud men du er sku ligesom popup sider De er ikke til at holde ud i længden

Med meget velige hilsner

Sune

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 18-01-08 20:06

suno du står med 50 kasser NETTO Øl og halvtreds madder du selv har smurt og D.I.V. gør det selv ting. God fordøjelse

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-01-08 20:07

Citat
om det er en halfest vi ska ha gang

Chico... Hvad med en hel fest

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-01-08 20:09

Sidder du oppe på indlandsisen lille ???? for så kan jeg bedre forstå din misundelse Men sir det igen DU MÅ GODT KOMME MED og indtil videre er det jo bare tanker og selvsving er ok hvis det derjer sig om noget positivt og evt.udviklende Du sku prøve

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-01-08 20:09

Chico, sorry..... det er rumænsk og betyder kylling

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-01-08 20:12

Kan du se hvad jeg sagde chico....
Citat
for så kan jeg bedre forstå din misundelse

Jeg prøver igen.......

Nej Suno, jeg er ikke misundelig
Nej Suno jeg har ikke mindreværdskomplekser
Og nej Suno jeg er ikke på Grønland. Er kommet hjem forlængst

Inviteret...unødvendigt, er disponeret til anden side på den dag

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-01-08 20:13

Dr dem der du ka sku ta med op på indlandsisen med dine dårlige vips så ka i to jo sidde der og hygger jer med hvad man nu ka skaffe der og fryse nosserne af hi hi Måske ka i låene et par geværer af nogle indfødte og lege splatterkrig med ægte ammu

Med venlig hilsen SuneFisken

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 18-01-08 20:13

Sunowich

Er du halv eller hel fuld som jeg er en gang imellem eller er du på piller?????????

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-01-08 20:15

Øhhh hvilket menneskelignende væsen betragter en halfest som positivt udviklende Det er store ord

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-01-08 20:18

Nu ved jeg ikke hvor på Indlandsisen du snakker om Suno, men der hvor jeg var, er der mere sprut end du har set i hele dit liv, men INGEN alkoholiker discount øl.....og kulden.... no problemos

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-01-08 20:19

Og det koster ikke en bøjet femøre. Jeg brugte Chevas Royal Salute som sprinklervæske

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-01-08 20:20

Adios...har andre gøremål end vederlagsfrit at lære dig om livet og Indlandsisen Suno

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 18-01-08 20:21

Citat
--------------------------------------------------------------------------------
Sunowich

Er du halv eller hel fuld som jeg er en gang imellem eller er du på piller?????????

Og det er lige nu jeg spørger dig kl. 20:23 på mit ur

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-01-08 20:25

Jamen lille røde en hvoffor ydmyger du så dig selv i det hele taget For at lærer dig lidt om din fremtidige færd så ku du jo freksempel holde dig fra en tråd hvis du Bare ermisundelig Og så vil du jo komme med alt dit ævl om at andre vil se dig Det kommer vel an på hvordan du opfører dig om der er nogle der gider at hører på dig Og det var så de ord der var tildelt dig i denne tråd fra mig hvis du ikke har andet det pis du nu sidder og lukker ud Humørspreder

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-01-08 20:31

Og dr dem der det var lige så hyggeligt ....hva er det jeg ka hører jo der er nogle der kalder på dig er det ikke krumme jo for søren så du må helre smutte sammen med ham

Og med hensyn til at drikke så er jeg ikke alkoholiker derfor syns jeg det ku være sjovt med en fest
hvorimod alkoer jo syns der skal være fest hver dag ....kender du det

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-01-08 20:33

Velkommen til de hyggelige elementer fra tidligere i denne tråd

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 18-01-08 20:39

Sunowich

Nu har du ændret dig lige som andre (som jeg gjorde), vi var søde i starten, vi blev onde, og så kørte vi bare der ud af med alt det lort man havdet lukket inde i mange måneder, og hvad er det værd ( så meget lort du kan ha i din hånd ) det lugter og du har ingen venner mere.

Tror ikke der er mere og sige

dr.dem

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-01-08 20:56

Nej så bye bye og inden du hilser på nogle så vask lie dine Ja undskyld udtrykket Belortede hænder

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 18-01-08 20:59

JAA det var så det

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 18-01-08 21:00

Kan ikke forstå hvorfor at suno skal nærmest sables ned for at foreslå en fest/sammenkomst, hvis man ikke deler hans mening om at det ku være hyggeligt kan man jo bare hoppe af tråden igen, fatter simpelthen ikke det "spil" der foregår mellem nogle brugere herinde.

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 18-01-08 21:02

Nå ja, og dig suno, du er jo så heller ikke ret meget bedre end dem der spammer din tråd og sviner dit forslag. Hvorfor kører du med på den? Kan i godt lide at svine hinanden? Så opret da en decideret tråd til at svine hinanden til i.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-01-08 21:31

Simmaster Ja ku jo bare lade være men det er altid de samme der kommer og prøver at ødelægge det hele og som du siger ska vi finde os i det og hvis du ser tråden igennem starter klumme og ja han får lidt igen og blir så meget sød Men ak det er jo den gamle Ram 2 så e han er jo blevet sidt på porten flere gange men dukker bare op i nye skikkelser Og ja man ka jo bare blackliste dem men det er sku da også en falliterklæring, men det var hyggeligt og kan desværre ikke slette de fordrukne typer for det er jo egentlig det der er deres problem desværre
Nu får tråden lov at være og så må vi jo se om hyggen måske kunne komme tilbage

Mvh SuneFisken

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 18-01-08 21:41

Nul oppustelig sumobryderdragt til mig !
Den er ikke nødvendig !
Jeg klarer mig med en Pampers.
VI ALKOHOLIKERE HAR SGU' IKKE TID TIL AT GÅ PÅ TOILETTET !
Har i slet ikke læst etiketten på de der Aldi pilsnere ?
Der står : Tilsat øl !
Gambrinus

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-01-08 21:47

Åh Gambrinus, du er nu ALTID go' for en kvik bemærkning

Forøvrigt tænker jeg på dig dagligt, pga oblaterne, endnu et af dine pletskud

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-01-08 21:59

Hejsa og det er sku da helt rart og have nogle positive mennesker tilbage igen Hvad er det der for noget Nordsted må man hører eller er det insiderviden

Mvh Sunofisken der smiler lidt igen

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 18-01-08 22:01

Hvor i landet skulle den fest foregå Sunowich?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-01-08 22:03

Sunowantefisk.... Du må godt være med, men jeg advarer dig, det er en laaaang tråd, som nok kommer til at fortsætte, bare vi får emiler igen

http://www.kandu.dk/spg111948.aspx

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-01-08 22:19

Det ved jeg da ikke simmaster det er i første omgang bare på idebrætte men Jeg er fra sjælland og os der kommer herfra vil jo nok gerne have det er her et sted og dem fra Jylland vil vel gerne have det der ku jeg tænke mig såe må vi se alt efter om der er tilslutning og om hvor de fleste kommer fra ellers må det vel blive fyn sådan midt imellem Det er demokratisk ik hvis altså ....osv.....

Venter lie lidt Nordsted men vender tilbage når det er læst
Mvh SunoFisken som er helt glad igen nu

Kommentar
Fra : Cykel-Myggen

Dato : 18-01-08 22:25

Citat
Cykel-Myggen.

Hvor ved du fra at netty-sauna, HelleBirgitte, Tilde38, CreamyGirl er smukke tøser??Du skulle vel ikke have en snert af god gammeldags liderlighed, og ser et Kandutræf som en mulighed for noget dating

Det er de helt sikkert, gætter jeg på, Klumme.
Jooooo - Grunden til jeg er kommet til Kandu er noget i den retning...
Håber ikke min kone kigger, og opdager jeg hedder Cykel-Myggen, når hun nu tror jeg hedder Mr. Sweetheart

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-01-08 22:42

LOOOL
Fed fest. Suno tåger rundt og som klassens klovn: Han vil så gerne at de allesammen kan li ham, så han gør sig lækker og viser stolt sit hostende askebæger frem.

AC fiser hele tiden ud i telefonboxen, for at høre fruen om han nu må det som entertaineren Suno foreslår. Denne gang var det ballondans.

Molo danser tiptoe rundt, for at vise hvor ung (lool) og adræt han er, iført sine grå tangatrusser, konstant monteret med en discountøl i hånden og en joint bag øret og fortæller hellere end gerne, til dem som vil høre på det om sig selv, og sig selv, og sig selv. Det gør han forresten osse til dem som ikke gider høre på ham. Blir han voldsomt afvist, begynder han at ævle IT-tungemål, akvariefisk eller Mærsk Mc-Kinney Møllers forbrydelser mod samfundet.

Camillamoster underholder med sit dukkehus og har taget stofprøver med til gardinerne, samt 7 forskellige sags hjemmebag

Mango gir gåture med hunden og underholder med handicappedes fortrædeligheder og forlanger elevator i alle forretninger som ligger mere end 20 cm. fra gadeniveau samt toiletter samme steder.

Tedd fortæller om de sidste nye konspirationsteorier, men han fyrer en fed og ryster på hovedet af alle andre. Molo fiser rundt i røven af ham for at få del i den fede.

Disken ligger lidt afsides i et hjørne for sig selv med sin kat og en bajer i hver eneste lomme, mens han snakker serbokroatisk.

Valde sidder og renser ører med en vatpind og kan ikke huske, hvilken ende af vatpinden der skal i øret. Han har taget tænderne ud så han kan grine igennem hvis der skulle komme noget morsomt.

missjosephine underholder på Eddie Skoller italiensk om sidste nye inden for urinsex og sport i 2'eren

Og sån vil den aften forløbe FED FEST halv eller hel......

Nat nat...

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 18-01-08 22:44

Nat nat.. Hehe, det var et af de bedre indlæg.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-01-08 22:44

LOOL Du må få hende Cykelmyg, hvis du kan finde hende og smukke det er de vel, i hvert tilfælde dem af dem, som jeg har set

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-01-08 23:03

Hold da op en tråd det er jo en hel aftenforestilling nu har jeg læst det halve og må indrømme at jeg har siddet her og grint højt så min familie sidder og glor underligt på mig men det er sku en morsom tråd er ikke kommet til det du hentyder til men skal lige ud og stormsikre div ting Ka jeg hører det kommer da vist tidligere end dmi har beregnet

Mvh Sunofisken

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-01-08 23:38

Er du ved have samlet deltagere ? Der er før holdt nogle Kandukomsammen, godt nok uden min deltagelse, men det var vist hyggelig alligevel, har jeg læst et eller andet sted, og jeg kommer heller ikke med denne gang, vil ikke helt over til øen

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 18-01-08 23:56

Den fest glæder jeg mig til

alimak

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-01-08 00:06

O.v.n. vi må da bare flytte den derover-a hvis alle altså ka blive enige ........på en eller anden måde ........... rart at høre alimak

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-01-08 00:09

Forresten tænker jeg på at når man har været ude og rejse sådan et eller andet sted i europa jeg ka specielt godt lide ungarn polen tjekkiet og den vej over så er lille Danmark bare så lille når man kommer hjem igen

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-01-08 00:22

Citat
Er hel vild med at møde smukke Tøser, som netty-sauna, HelleBirgitte, Tilde38, CreamyGirl og hvad I nu alle sammen hedder.

Er du nu sikker på de er tøser allesammen

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-01-08 00:24

Ups Klumme...... din kommentar var smuttet i skyndingen...det var ikke for at stjæle din replik (min ovenstående kommentar)

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 19-01-08 00:26

Citat
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-01-08 20:25

--------------------------------------------------------------------------------
Jamen lille røde en hvoffor ydmyger du så dig selv i det hele taget For at lærer dig lidt om din fremtidige færd så ku du jo freksempel holde dig fra en tråd hvis du Bare ermisundelig Og så vil du jo komme med alt dit ævl om at andre vil se dig Det kommer vel an på hvordan du opfører dig om der er nogle der gider at hører på dig Og det var så de ord der var tildelt dig i denne tråd fra mig hvis du ikke har andet det pis du nu sidder og lukker ud Humørspreder

Citat
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-01-08 21:31

--------------------------------------------------------------------------------
Simmaster Ja ku jo bare lade være men det er altid de samme der kommer og prøver at ødelægge det hele og som du siger ska vi finde os i det og hvis du ser tråden igennem starter klumme og ja han får lidt igen og blir så meget sød Men ak det er jo den gamle Ram 2 så e han er jo blevet sidt på porten flere gange men dukker bare op i nye skikkelser Og ja man ka jo bare blackliste dem men det er sku da også en falliterklæring, men det var hyggeligt og kan desværre ikke slette de fordrukne typer for det er jo egentlig det der er deres problem desværre
Nu får tråden lov at være og så må vi jo se om hyggen måske kunne komme tilbage

Mvh SuneFisken

Hænger det sammen

Citat
Det er så ikke samme person der skriver selvom det er samme person der står for tråden.

--------------------------------------------------------------------------------
Simmaster Ja ku jo bare lade være men det er altid de samme der kommer og prøver at ødelægge det hele og som du siger ska vi finde os i det og hvis du ser tråden igennem starter klumme og ja han får lidt igen og blir så meget sød Men ak det er jo den gamle Ram 2 så e han er jo blevet sidt på porten flere gange men dukker bare op i nye skikkelser Og ja man ka jo bare blackliste dem men det er sku da også en falliterklæring, men det var hyggeligt og kan desværre ikke slette de fordrukne typer for det er jo egentlig det der er deres problem desværre
Nu får tråden lov at være og så må vi jo se om hyggen måske kunne komme tilbage

Mvh SuneFisken

suno dine venner bør holde sig fra din computer

suno han sgu ikke finde ud af dig (Idag)

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-01-08 00:28

Dova prøv at læse mit indlæg tidligere i tråden det der starte med et hoved .Der er jeg inde på noget af det samme

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-01-08 00:31

Citat
Hik

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 19-01-08 00:40

Citat
suno han sgu ikke finde ud af dig (Idag)

rettelse

Citat
suno kan sgu ikke finde ud af dig (Idag)

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-01-08 00:41

Citat
Nul oppustelig sumobryderdragt til mig

Det ku' sgu ellers friste mig til at ankomme, blot for at se dig iklædt sumobryderdragt.... OG den røde baronesse

Citat
Fed fest. Suno tåger rundt og som klassens klovn: Han vil så gerne at de allesammen kan li ham, så han gør sig lækker og viser stolt sit hostende askebæger frem.

AC fiser hele tiden ud i telefonboxen, for at høre fruen om han nu må det som entertaineren Suno foreslår. Denne gang var det ballondans.

Molo danser tiptoe rundt, for at vise hvor ung (lool) og adræt han er, iført sine grå tangatrusser, konstant monteret med en discountøl i hånden og en joint bag øret og fortæller hellere end gerne, til dem som vil høre på det om sig selv, og sig selv, og sig selv. Det gør han forresten osse til dem som ikke gider høre på ham. Blir han voldsomt afvist, begynder han at ævle IT-tungemål, akvariefisk eller Mærsk Mc-Kinney Møllers forbrydelser mod samfundet.

Camillamoster underholder med sit dukkehus og har taget stofprøver med til gardinerne, samt 7 forskellige sags hjemmebag

Mango gir gåture med hunden og underholder med handicappedes fortrædeligheder og forlanger elevator i alle forretninger som ligger mere end 20 cm. fra gadeniveau samt toiletter samme steder.

Tedd fortæller om de sidste nye konspirationsteorier, men han fyrer en fed og ryster på hovedet af alle andre. Molo fiser rundt i røven af ham for at få del i den fede.

Disken ligger lidt afsides i et hjørne for sig selv med sin kat og en bajer i hver eneste lomme, mens han snakker serbokroatisk.

Valde sidder og renser ører med en vatpind og kan ikke huske, hvilken ende af vatpinden der skal i øret. Han har taget tænderne ud så han kan grine igennem hvis der skulle komme noget morsomt.

missjosephine underholder på Eddie Skoller italiensk om sidste nye inden for urinsex og sport i 2'eren

Sorry folks der måtte føle sig trådt over tæerne her, ...........men det der afstedkom nogen særdeles livagtige billeder inde i mit hovede og sikrede (og det ved jeg allerede på forhånd) dette års største grineflip...........altså Klumme......You little red devil, you

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-01-08 00:49

Jae han burde jo bruge sine talenter på noget fornuftigt som eks at skrive en børnebog eller ligner en god fortæller det er bare et spørgsmål om der kan tjenes nok til at holde Jack I live

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-01-08 00:50

Nå hvor kom vi fra

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 19-01-08 00:55

Citat
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-01-08 00:06

--------------------------------------------------------------------------------
O.v.n. vi må da bare flytte den derover-a hvis alle altså ka blive enige ........på en eller anden måde ........... rart at høre alimak

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-01-08 00:09

--------------------------------------------------------------------------------
Forresten tænker jeg på at når man har været ude og rejse sådan et eller andet sted i europa jeg ka specielt godt lide ungarn polen tjekkiet og den vej over så er lille Danmark bare så lille når man kommer hjem igen

Der er ikke noget der hænger sammen når man ser på det der bliver skrevet. Det er tre, fire, måske fem personer der skriver i suno´s navn og lige som os andre har drukket men de kan ikke tåle det

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 19-01-08 00:59

Beskrivelse

--------------------------------------------------------------------------------
Jeg ved en del om mange ting.Kan være seriøs og det modsatte og skulle der være noget jeg ikke ved noget om prøver jeg da at finde sider om det på google kan også finde på at lave fejl i ny og næ til stor forargelse I de Seriøses klub (også kaldet find fem fejl klubben) men det vil jeg da strunte i
Jeg har også 5 titler og ka'prale med men det vil jeg ikke her. Øhhe er der nogle stavefejl

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 19-01-08 01:04

Citat
Jeg har også 5 titler

5 venner som har skrevet

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 19-01-08 01:05

Fredagsdruk

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-01-08 01:14

Nu kommer der Kandu mail i stride strømme og jeg hae glemt at fjerne markering her, det gør jeg nu, sov godt

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-01-08 01:26

I lige måde

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 19-01-08 01:26

Ja det er spændende

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 19-01-08 11:22

Fed ide - hvornår skal jeg komme.

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 19-01-08 14:16

Sådan et kandu træf er jeg da også med på, men så skal der da vist udnævnes en slags kampdommer, for det tilfældes skyld at de personager der normalt ryger verbalt i totterne på hinanden skulle overgå til fysisk aktivitet.

Sådan rent geografisk ser det da meget passende ud med Fyn !
Jeg lægger da gerne baghave til

Har iøvrigt lige et spørgsmål ! hvorfor kan man købe kattemad med grøntsager i en kat er vel ikke vegetar ?

Nå men nu er kaffen klar.

Højris

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-01-08 16:25

Goddag Og god lørdag Kattemad ja hvoffor ikke vi kommer jo lidt omkring Og Kampdommer måske iført Sumodragt så han ikke kommer i klemme Jamen hvis altså ikke det halve af dem der har meldt sig som evt festdeltagende så begynder det da og ligne noget

Miav Sunofisken

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 19-01-08 16:27

Død sild

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-01-08 16:28

Mangler lie efter festdeltagende:kun har en profil:så begynder det da at ligne noget

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-01-08 16:29

Grim mand sagde død sild

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 19-01-08 16:39

Lyder jo meget interessant med sådan en fest/sammenkomst. Det bliver jo nok en broget forsamling, men det er der sikkert også noget sjovt ved.
Jeg selv er 31 år gammel, hvad med jer?

Nå, humøret er tilbage, så må hellere lige fjerne Klumme fra min blackliste, han fik æren af at være den første der er blevet blacklistet af mig.

God dag til jer.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-01-08 16:58

Jeg er lidt ældre jeg så bla Gasolin til en af deres første optrædender i Brønshøj Husum Undomsklub hvor der var ca. 80 andre der gad se de der amargensere der kom med gearet helt derudefra og så på en trækvogen

Mvh 60'er musikelskeren og udøveren SunoFisk

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-01-08 17:20

Citat
......fjerne Klumme fra min blackliste, han fik æren af at være den første der er blevet blacklistet af mig.

Hold da op hvor dejligt. Det har virkelig generet mig. Jeg havde svært ved at overleve uden kontakt til dig

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 19-01-08 17:31

Du bliver ved... Det tænkte jeg nok at du ville, men til forskel fra dig har jeg ikke lyst til at udelukke nogen fra at kommentere mine indlæg. Men værsgod, du kan bitche ligeså tosset du vil i alle de indlæg jeg laver, har jo fundet ud af at du er den klog og dygtig, så må hellere lytte til dig jo.

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 19-01-08 17:47

Vi må ha klumme med til det kandu træf så skulle der være underholdnings garanti

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-01-08 17:56

Nåååå Du skal ikke tage dig af at jeg blacklister en mas. I starten var jeg modstander af dette, men ved du hvad... det gir sån en dejlig ro. Og de fleste af dem er alligevel dumme som brædder og kan ikke tilføre mig noget som jeg kan bruge. Men sån nogen er der jo alle vegne. Hvis det var IRL, ville man jo bare gå den anden vej, men det er lidt svært her

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 19-01-08 18:03

Det kan du selvfølgelig have ret i, og jeg havde nok selv bedt lidt om angreb i min seneste tråd. Vil nu ikke betragte mig selv som dum Bare indeholdende mere viden på nogle punkter end andre.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-01-08 19:13

Okay.... ordet dum er osse misvisende i denne sammenhæng, for flere af de blacklistede hos mig er sikkert udmærket begavede, men de har den onde hyle mig et alternativt sind LOOL

Såååå derfor. Jeg gider ikke. er der bøvl, og det går i sandkasseniveau - ikke fordi vi er uenige i holdningsspørgsmål, det er jeg ligeglad med - så er det ud af kiosken. GOOD BAJRUT

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-01-08 19:17

Citat
Vil nu ikke betragte mig selv som dum

Du er jo heller ikke på min BL.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 19-01-08 19:24

ok sunofisk
jeg er ikke en af "de gamle" her på kandu......så der er mange ting jeg ikke ved. Men kan forstå, at der før har været kandu træf! Fortæl om det! Hvem, hvad, hvor?
og hvad du ellers kan fortælle.........?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-01-08 19:26

Så proppen på flasken du spammer igen Vi hælder stadset ud og daniels i så er det vel ok

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 19-01-08 19:34

Citat
Så proppen på flasken du spammer igen Vi hælder stadset ud og daniels i så er det vel ok

???????????????????????

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-01-08 19:37

Jae det har jeg desværre ikke deltaget i HelleBirgitte så der må jeg sige pas der er nok nogle der ka fortælle dig om det.
Har bare en ide til et arr og så er der heldigvis en del normaltfungerende herinde(har jeg erfaret) der vil deltage og det er sku da dejligt.Andre vil hellere være misundelige da de godt ved at de har brændt så mange broer bag sig at det jo egentlig ikke lader sig gøre uden en hel flok på nakken hvis de endelig dukkede op og det er jo egentlig synd for dem, men man ligger jo som bekendt som man selv har redt
Håber at det kan blive til noget og det ka da blive skide skægt hvis det er det man vil

Mvh Denne dejlige Lørdag Aften Fra Sunowich Der er sprunget ud for nylig som Fisken

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-01-08 19:38

Undskyld det var en intern til den lille røde

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 19-01-08 19:40

Fyn passer mig fint, så har jeg ikke så langt hjem og

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-01-08 19:48

Hallååå Stupidos LOOL Dit intelektuelle niveau fornægter sig ikke høhøhøhø

http://www.kandu.dk/spg115573.aspx#1302971

Husk det hostende askebæger og pruttepuden. De tar kegler LOOL Shit hvor blir det skide skægt

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-01-08 19:59

Citat
men man ligger jo som bekendt som man selv har redt

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 19-01-08 20:04

Ej skal vi også ride, det her bliver en god fest.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-01-08 20:09

Citat
men man ligger jo som bekendt som man selv har redt

Jeg synes det er meget godt fundet på......... af dig Jeg har ikke tid til at passe dig mere bette Suno

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-01-08 20:11

Ka du hører jeg vinker?? ellers må jeg hellere løfte armen lidt Røde

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-01-08 20:12

Arne hjem du skal da rede ordentligt

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-01-08 20:41

Citat
Sorry folks der måtte føle sig trådt over tæerne her, ...........men det der afstedkom nogen særdeles livagtige billeder inde i mit hovede og sikrede (og det ved jeg allerede på forhånd) dette års største grineflip...........altså Klumme......You little red devil, you

På trods af, at jeg af erfaring VED man bliver både upopulær og set lidt ned på - så tilslutter jeg mig grineflippet..

Hold kæft en humor Klumme.... Love You

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-01-08 21:10

LU2... *SS* Men det er nu ikke så svært Creamy, når bare råmaterialet er i orden. og det må den flok nødder jo ubetinget siges at være til et 13 tal.

Jeg så osse een person for mig, som stavrede rundt og konverserede pigerne, og det foregik nogenlunde sådan:

"Ti lyt og lær, nu skal du bare høre efter og gøre hvad jeg siger. Hvad vil du ikke? Nu skal jeg sige dig noget din lille maddike, din forpulede kraftidiot. Din intilligens kan falde gennem perforingen på et frimærkeark, og jeg ved hvad jeg taler om, for jeg har været sammen med mindst 500 kvinder.
Meeeen han kommer ikke. A garanterer LOOOL

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 19-01-08 21:17

Nå jeg hakker af her,
- fandes som i altid skal råbe og skrige af hinanden

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-01-08 21:22

Tja - denne er vist stadig aktuel.
http://www.kandu.dk/Tip15450.aspx

Ser vi et parløb igen - uden at påstå noget.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-01-08 21:23

Ja pestilenser er jo sikde sjove især når de ka passe sig selv så ku i ikke lave jere egen lille grinefliptråd og sidde og fortælle noget vi alle sammen så gerne vil hører Creamy?? og for at blive set ned på så skal man vel først ha været noget at se op til så må vi jo se hvor mange der gider at kommenterer i den fabelagtige tråd I ka jo kalde den" Los Pestilenso & co i asso"

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-01-08 21:42

Skam der ikke findes smileys, der viser hvad I 2 båtnakker er LOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-01-08 21:47

Jeg mener....., I kan jo bedre forstå et budskab, når det er illustreret.

Hovsa..... der var et ord som EC ikke må forstå for sin kone... Det betyder bare, at der er billeder som forklarer teksten, som er i små bobler og en pil fra boblen mod den som taler. Ret smart, så kan I jo osse følge med.....sådan nogenlunde

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-01-08 21:52

Nå klumme - så har du snart kun "øvbøv" ordforrådet tilbage.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-01-08 21:58

Og "berettigede mindreværdskomplekser" mv.
Er du ikke vant til fra din kone at svare når du blir spurgt?? Altså når hun gir lov.... hvorfor svarer du så ikke på mine små enkle sp længere oppe i tråden? Er det fordi du ikke kan, mangler ord, eller må du ikke?? hi hi hi

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-01-08 22:03

Klumme lav nu din egen modbydelighedstråd, så skal jeg nok komme og kigge på dit navlepilleri.
Men husk at jeg ikke kan svare hvis du har blacklistet alle mine profiler.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-01-08 22:09

Som jeg skrev, så bliver man ikke populær, hvis man vover at grine lidt på kandu.

Både Sunefisken og Eyvinds kommentarer (efterfølgende mit grineflip) vidner ikke blot om 2 der åbenbart føler sig ramt kraftigt af Klummes lille fest beskrivelse, men også om det sørgelige, at I overhovedet ikke ejer selvironi. I er simpelthen ikke i stand til at vurdere jer selv på en kritisk og humoristisk måde.

Og det er nu allermest synd for jer selv.

Ps: Klumme du er velkommen til at tilføje mig kandufesten. Eksemplvis kunne du skrive, at jeg møder op med ligeså meget gåpåmod som en Irsk nonne i en swingerlejlighed. Det skulle ikke genere mig en skid….. LOOOOOOOOOL

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-01-08 22:20

Man kunne spørge om hvorfor der dukker nogen op i en tråd som forsøger at lave noget hyggeligt.............ikke for at deltage men bare for at ragge ned.
Det er da vist ikke en lærdom som tilegnes på pædagogkurser, som jeg er orienteret.
Selvironi / ironi kan desværre ikke opfattes af folk uden humor.

Parløb - bed den måske.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-01-08 22:31

Du skal være velkommen Creamy Men du må helre huske tændstikker og benzin
Hver gang der er nogle der begynder at snakke sammen eller nye kommer til og vil tale om det denne tråd handler om kommer den Fantastiske hyggespredende Lille røde nar som du så gerne vil have på banen hver gang han endelig er skredet med sit Hyggelige gemyt og hvis så man studerer andre tråde er det det samme samspil det ligner til forveksling ram 2 og den anden profil der altid støttede ham dengang hmm mærkeligt ikke og det er den samme dødsyge historie om og om igen"Hans eget show" tromlende ud over alt og alle Får i sexuel tilfredsstillelse ud af det eller hvad fanden fejler i elle hvad får nogle mennesker til at være så nedladende og lede overfor andre ja jeg spørger bare

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-01-08 23:35

Sunowich

Du er nu ikke den første, der har fået den geniale ide at holde et "kandusammentræf"

Se du bare her

http://www.kandu.dk/spg66913.aspx

og her, hvor jeg måtte melde fra, da der var en "moster", der ikke kunne deltage, men i stedet ville have at der blev lagt billeder på kandu af de brugere, der deltog. Hmmm, det er da ikke tilladt eller !!!!

http://www.kandu.dk/spg73190.aspx + http://www.kandu.dk/spg73477.aspx

Så er der denne tråd

http://www.kandu.dk/spg83611.aspx , det kandu sammentræf blev så til noget senere

http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=83708

men billederne er blevet slettet http://www.kandu.dk/Spg84924.aspx (billederne var faktisk meget beskrivende LOOOL)

Men der er flere der, har holdt et kandusammentræf. Husker da stadig noget om en campingvogn, der ikke stod helt stille (det blev beskrevet her på kandu) af brugeren, der havde holdt "træffet" LOOOOL ja man skal passe på med hvad man indlader sig på med personer man ikke kender.

Så var der også ham, der ville holde en fest en sommer, mens konen var på ferie. Det blev vist aldrig til noget. Stakkels mand han kunne heller ikke snige sig ud en eftermiddag for at deltage i et "kandusammentræf"

Men god fornøjelse til dem der vil deltage i Sunowich "gæt hvem jer er sammenkomst"

Klumme

Din humor er bare i top LOOOOL

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-01-08 00:10

Det er muligt at Klumme og creamygirls eskapader her på kandu.dk er til stor moro for dem selv ..og enkelte indebrændte husmødre, men de ér og vil vedblive at være uønsket selskab:

http://www.kandu.dk/Tip7539.aspx

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-01-08 00:14

Shyyyyy Ans.

Nu ødelægger du superentertainerens ego, da han tror det er en helt ny opfindelse, og hans planer om at score kegler på sit hostende askebæger synker i grus

Ja humoren er i top i disse dage. Får osse vitminpiller

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 20-01-08 00:18

Ok, troede sku ikke det var muligt at blive smidt ud af Kandu.
Det må kræve en gevaldig indsats.

Der har været gange hvor jeg har været enormt træt af Kandu, og derfor har skrevet til dem og spurgt om at blive slettet uden at det kunne lade sig gøre, jeg har sågar skrevet til dem og svinet dem helt vildt for at få dem til at smide mig ud, når jeg nu ikke kunne slette min profil, også uden held.
Så jeg må jo konstatere at jeg ikke er den eneste der kan blive pissed på Klumme, som jeg dog synes til tider er ok og har en fed humor, han går bare over stregen nogle gange.

Skal lige siges at jeg er glad for at det ikke lykkedes mig at få min profil slettet.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-01-08 00:19

Og Ec får som kompensation for den manglende tilslutning en dims med en masse skruer i og som kan skilles ad. Så kan han sidde i et hjørne og lege med den (dimsen lool), og udstøde sine jubelhyl, hver gang han får en skrue i hul igen, hvis han må for Fru EC

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-01-08 00:27

Er lidt træt. CU

Og Ec...du kan godt smutte i seng, så du ikke er overtræt og vrøvlet i morgen. Og dog...bliv du bare oppe, umulig og vrøvlet er du alligevel

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-01-08 00:31

Molo, tror du at du er et ønskebarn???

Så kan jeg love dig for, at det kan du højst være, til man lærer dig at kende, så er det fandme ovre.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-01-08 00:36

Ja lille dumme klumme du er da og bliver ved at være en skamplet herinde Jeg har ellers puttet Daniels i din lille flaske til dit lille bitte ego så ka du sidde der og lege med et eller andet for der er jo ikke nogle der vil lege med dig og hvor er det synd for dig Blev du også drillet i skolen ?? for et eller andet må der jo være gået helt galt i dit liv når nu din største fornøjelse er at lege lokum
.............................Har lige en lille ting til dig som jeg lie har kreeret...........................................

......................... /´¯/)
......................,/¯ ..//
...................../... ./ /
............./´¯/'...'/´¯ ¯`·¸
........../'/.../..../... ..../¨¯\
........('(...´(..´...... ,~/'...')
.........\............... ..\/..../
..........''...\......... . _.·´
............\............ ..(
..............\.......... ...\

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-01-08 03:12

Amazing!

Ved egentlig ikke hvad der er at sige – andet end at der mindst er et par stykker, der bør overveje, om ikke livet er for kort, og for dyrebart til at sidde på kandu og freake helt ud, med tegninger af en Up Yours finger til Klumme, samt latterlige konspirationsteorier vedrørende hvem helvede jeg -> (creamygirl) er.

Hvad har I tænkt jer at gøre, hvis det viser sig at jeg er den I tror jeg er?! - og ikke mindst, hvad har I tænkt jer at gøre, når det viser sig I tager fejl?!...... Either way, så er det forhåbentligt ikke noget der holder jer vågne om natten. Eller jo, det er det nok. Bogstaverne på kandu lader til at være kilden, hvor I får næring til jeres i forvejen sølle liv!

Du milde skaber, jeg krummer tæer. Findes der noget mere ynkeligt end voksne mænd (nogle pensionister) der ter og skaber sig som børn, der er ved at få tænder. NEJ!

Gør jer selv en tjeneste. Hiv stikket ud – jeres livskvalitet vil med sikkerhed stige 110 % ..

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-01-08 05:10

Ihh hvor er den finger altså flot Suno. Jeg synes den er flot lavet af en voksen mand, som selv har børn. Er det noget som du har lært af børnene eller er det noget du lærer dem??

Du kan evt. optræde med sådan noget til din Kandukomsammen, sammen med dit hostende askebæger ........ Det er toppen af humor og kunst under et, og jeg siger tll dig Suno, det vil tage kegler hos pigerne, så pas på..."mændende" blir jaloux over dit kvindetækkes. Kan du andet end den??

Du kan tro at EC er ked af det, for sådan noget må han ikke for Fru EC

Tænk...han må ikke engang svare mig på nogen banale spørgsmål, som jeg har stillet ham tidligere i tråden.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-01-08 07:17

Jeg kan næppe betegnes som ønskebarn, ...nærmere vidunderbarn

Dog føler mig mig overbevist om; at Klumme og creamygirl begge er hittebørn, som blev hældt ud med badevandet i rædsel, da deres ophav dybt chokerede over deres afskyelige fremtoning nægtede, at vedkende sig forældremyndigheden over disse vanskabninger. De blev senere adobteret og opvoksede sammen hos en flok afrikanske gnu'er, hvorfor de den dag i dag kan kendes på stanken. Klumme har faktisk ret når han fremturer i sit afsind, at han ikke ejer mindreværdskomplekser. Det samme gælder creamygirl:

Overvurderet selvværd og selvsmagende narcissisme er deres boldgade og hjemmebane som udslag af en formidabel veludviklet identitetsforvirring og selv-neglet. Deres halvfacistoide og egocentrale fremfærd kan kun skyldes deminutivt udviklede pandelapper... som giver sig udslag i CDD ( Childhood Disintegrative disorder ) og dysfunktionabel Caput Nuclei Caudati, hvorfor de begge er ude af stand til at orientere sig socialt og dermed er 100% uden for pædagogisk rækkevidde.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-01-08 08:04

Det går fremad Molo - Kun 3 stavefejl.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-01-08 08:12

Rettelse... 4

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-01-08 10:28

Lille røde i sit es Det bedste forsvar er angreb "hmm men hva skal jeg nu finde på?? tænker han og bruger minsandten lillehjernen, har jo gennemlæst kilometer af tråde og fundet skyts men nu har jeg jo ikke mer,og hvis jeg starter forfra så gennemskuer de mig jo for alvor, osse de nye ,snøft, Nåh ja (pæren fungerer lige lidt)Jeg bruger da bare den der FInd fem fejl, men den holder jo ikke i længden Creamy kom nu og hjælp mig kan ikke finde flere citater
Nåhr hvor synd lille røde du ka da bare svare på alle de spørgsmål der er stillet til dig feks.
Citat
Blev du også drillet i skolen ?? for et eller andet må der jo være gået helt galt i dit liv når nu din største fornøjelse er at lege lokum

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-01-08 10:53

Opskrift på en Sunowich:

En jævn blanding af palilali, echolali, floskler, samt en sjat alm. stupiditet, lidt plat, selvglæde og kedsommelighed, så har man en såkaldt Sunowich

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-01-08 11:06

Ja der ser i ikke nogle svar på spørgsmålet bare oplæsning fra en eller anden tilfældig bog Tsk Tsk
.................................................Lille Sølle En...........................................................................

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-01-08 11:11

Det hedder "noget svar", da du vel ikke skal have flere svar. Svar: NEJ

Citat
Lille Sølle En
Spar os for beskrivelse af dit underliv

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-01-08 11:12

Citat
Lille Sølle En
Sorry. Det var måske din hjerne LOOOL

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-01-08 11:12

Her starter klumme i denne tråd, for lige at gøre opmærksom på at har/hun
ikke vil være med................ det er måske vigtigt for alle at vide om klumme/ram2 vil være med eller ej. >>>>> øvbøv i er dumme og jeg vil ikke lege med jer, fordi .....
............. øhh i er dumme.
Læg mærke til at ingen har generet klumme i tråden, på dette tidspunkt.
http://www.kandu.dk/spg115573.aspx#1301836

Igen et tydeligt udslag af mindreværdskompleks.

Og cream - fortæller os at der er et liv uden for Kandu .............. jammen så gå da derud, for klumme kan sagtens klare sig med ukvemsord alene.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-01-08 11:17

Hwa pokker bette EC.
Hhar du fået lov til at sige alt det der for konen? LOOL

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-01-08 14:06

Det er (..igen?) muligt der ka' findes stavefejl i mine indlæg, men det burde være tydeligt for enhver, at der givetvis ka' findes samme hæklefejl i snublekysen hos en hvis hr. Klumme !

Citat
Hhar...

Rystes der på hånden?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-01-08 14:11

Ps. Her lugter STADIG lidt af gnu

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-01-08 14:14
Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-01-08 14:28

Der er meget som du ikke ved lille Molo. Rigtig meget lool Bl. er der forskel på stavefejl og slåfejl.

Jeg udmærker mig oftest med slåfejl, hvor imod du plasker rundt i stavefejl på de fremmedord, som du absolut skal bruge, i et yderst gennemskueligt forsøg på at fremstå klogere og mere vidende end du reelt er. Hvor svært kan det være??

Smut du ned på din legeplads og mæng dig med de andre tabere i kvarteret.... der kan du få al den gnulugt du behøver for at overdøve dig selv.

Og så gider jeg forøvrigt ikke spilde mere tid på dig. Du er og blir en latterlig Quadimosoagtig
0-bon, som er komplet ligegyldig at beskæftige sig med.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-01-08 14:37

Et Kandu komsammen? Nu når ans bemærkede at det var slettet?

http://www.cssboxing.com/temp/rejsegalleri/rejse.html

Klumme er i dén forbindelse så absolut lige så ligegyldig en taber !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-01-08 14:43

Klumme -> Kunaat... Sinilluarit

Hva' hedder: Du er dum ...på grønlandsk?

IDIOT !

..selvfølgelig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-01-08 16:37

Ans

Citat
Men der er flere der, har holdt et kandusammentræf. Husker da stadig noget om en campingvogn, der ikke stod helt stille (det blev beskrevet her på kandu) af brugeren, der havde holdt "træffet" LOOOOL ja man skal passe på med hvad man indlader sig på med personer man ikke kender.

Når du nu husker dette så godt, husker du så også på hvilken dato tråden blev oprettet

Skal jeg hjælpe dig på vej-----1.4.07 og hva er det så lige med den dato---- aprilsnar---

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-01-08 17:04

Jammen var der så slet ikke nogen campingvogn med en der snorkede.
Vi bliver da også fuppet hele tiden her på Kandu.
Nu har jeg endda videresendt historien til hele min mailliste i ind- og udland.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-01-08 17:19

Der var EN der snorkede i campingvognen, eller dvs jeg ved ikke om der blev snorket

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-01-08 17:25

- ok der videresendes straks............

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-01-08 19:23

Hvo mon man ka finde flere af de der tegninger fra før vi fik billeder på computerne ligesom min finger der burde komme til lægen fordi den stritter??

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-01-08 19:28

og i ka da lige se et lille billed af min ene mindste sø der er lidt over et år gammel og den større et par meter længre nede Jeg mangler lige at anlægge lidt sandved den ene bred så er det da muligt at holde Strandparty nå altså lie vejret også arter sig til det

http://peecee.dk/upload/view/91888
Mvh SuneFisk

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-01-08 19:46

Dit camera vender på hovedet............men ellers ret skarpt må jeg sige.
Jeg så linket med det samme - men det er først kommet ned nu.
Jeg har ellers en 2 mb down

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-01-08 21:58

Hi hi Det vender på hovedet Det er nogle pæne træer jeg har kreeret ik hi hi

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-01-08 22:01
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-01-08 07:36

ans -> ..som Nordsted1: Man skal' ik' ta' alting for pålydende d. 1 april

Vindtør og humorforladt har du nu altid været, ikke ligefrem nogen festabe, men nu er det også dokumenteret, at du hverken er den skarpeste kniv i skuffen eller det hurtigste dyr i skoven

Så forstår jeg bedre at du trives så godt i selskab med de andre 'humørspredere'

Sunowich -> Vil det sige at man skal medbringe badetøj ...eller er der lagt op til en gang vinternøgenbadning? Så ta'r jeg billederne med den nye mobil fra Samsung: http://www.mobilbladet.dk/index.php?name=News&file=article&sid=1247 ..som jeg arbejder hårdt på at spare sammen til

...øeh dvs.
Citat
..mobilen lanceres i marts.

..såeh 'vinterbadning' bli'r måske ik' li'frem aktuelt?

Hvis jeg ska' med? Så ska' jeg ha' besked i go' tid, da jeg arbejder om lørdagen også og derfor må planlægge at afspadsere i go' tid inden en sådan intergalaktisk begivenhed løber ad staben.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-01-08 07:44

Fordi man ikke opererer på samme platdumme humørnivau som du stortrives på, så er vi andre, her i blandt Ans, hverken vindtørre eller humørforladte. Gud fri mig / os for at synke til dit nivaeu, for at blive opfattet som humørspreder.

Skal du selv købe en mobiltelefon?? Kan du ikke bare nasse en?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-01-08 07:44

Klumme -> ..hvis jeg:
Citat
..er komplet ligegyldig at beskæftige sig med.

..siger det måske også noget om den klumpedumpe, som ik' ka' afholde sig fra at beskæftige sig med min person i dette forum, hvorfra selv samme klumpedumpe er bortvist og erklæret persona non grata?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-01-08 07:47

Er jeg bortvist??? Okay... det styrer du. LOOL Og skulle trådejerklovnen finde ud af at BL mig, så blir det ikke noget tårevædet afsavn.

Du kan nok nå at svare på, om du ikke bare kan nasse en mobil som du plejer????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-01-08 07:48

Gud fri mig for en åndsamøbe, klaphat og båtnakke !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-01-08 07:50

Jøsses LOOOOOOOOOOOOOOL Hvad med den telefon????? Kan du slet ikke nasse den??

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-01-08 07:51

Nå ski med det. Du får fred. Jeg gider ikke

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-01-08 07:52

Sut finger... hvis du føler dig ensom og utryg.

Ingen vil savne det tomrum du efterlader ved at forføje dig og holde dig væk. Der er tomrum nok i forvejen hvor du glimrer ved din tilstedeværelse Klumme.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-01-08 07:59

..og ja: Du er bortvist fra deltagelde hér på sitet, men du en den eneste som ik' syn's at ku' fat' det !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-01-08 08:03

Er der et budskab du ik' forstår?
Citat
Vi er desværre blevet nødsaget til at smide følgende brugere ud fra Kandu.dk :

Ram2 og Fridaflip samt alle deres profiler...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-01-08 08:08

Ram2 er bortvist ja. Jeg ser heller ikke at den er her.

Hilsen Klumme LOOOL IDIOT

(hvorfor fanden gider jeg svare den taber......)

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-01-08 08:47

"Ram2 er bortvist ja. Jeg ser heller ikke at den er her".og så siger man ikke den om sig selv vel.

!!!Væk med spejlet!!! din lille opblæste røde nar du bruger jo de samme floskler hele tiden om alle

Dit hostende askebæger Ho ho ho

Må du ikke for din kone Ho ho ho

Din nasserøv Ho ho ho

Du sidder og gennemlæser alle mine spørgsmål og det er jo tydeligt(er du ved at lede efter nye skyts Ho ho ho ) for nu kommer der jo nye svar fra en lille rød grimmert i gamle spørgsmål i min kompostkasse- svar- hvor du også prøver at generer mig, men det preller jo som sagt af på en fisk ja og kom så med den- Øhh ja du er en torsk- og så ka du jo putte den i en fesenfarvet kasse sølle en Ho Ho ho

Og mon ikke du skal igang med din sædvanlige afledningsmanøvre Creamy Dig som syns jeg er så sjov og fantastisk HJÆLP DE DRILLER MIG!!! Eller er hun en del af dit majonetteater??

Jeg spørger dig lige igen!!!Spørgsmål !!! Hvad er der mon gået galt i dit liv (du har bedst af at tale med nogle om det måske ikke mig men så en anden for ellers får du det aldrig bearbejdet)jeg syntes da det er synd at du sådan går og lader en masse mennesker bruge dig som -lokum- wc -toilet . Er spørgsmålet forstået? ellers skal jeg gerne gentage

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-01-08 09:25

Suno.
Har du nogensinde fået dine kromosomer tjekket?? LOOOOOOL Prøv, og hold specielt øje med par nr. 14 & 21

Citat
Hvad er der mon gået galt i dit liv

Før skrev du skole, nu skriver du liv...kan du bestemme dig?? Eller det bare huskeren der mangler RAM. Du husker heller ikke, at jeg har svaret på det med skolen, men din bette stakkel, du får den da igen.

Kode
Hvad gik galt i skolen? Intet!
Hvad gik galt i livet? Intet...altså indtil nu! Fremtiden er jo svær at spå om.

Suno... Tror du at du har godt af, at hidse dig sån' op så tidligt på dagen. Jeg har fuld forståelse for at du ikke har, hvis det viser sig at være rigtigt, hvad jeg tror om dine par nr. 14 & 21 Men på den anden side, så forklarer det jo meget. Det er ikke nemt for dig

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-01-08 09:32

Klumme ->Fattesvag har du alle dage været:
Citat
..samt alle deres profiler...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-01-08 09:39

Åhhh ja lille molo (bogstaveligt lool) på det tidspunkt. Jeg ser ingen steder at det skulle gælde i al evighed... ser du det nogen steder lille molo, eller er det mon ikke bare ønsketænkning

(Psst.... hvis du holde kæft med det - jeg ved du har svært ved det,lool, men prøv nu allligevel - så skal du vide, er jeg for øvrigt fuldkommen arktisk kold og bedøvende ligeglad.)

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-01-08 09:49

PAUSE........

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-01-08 10:10

Citat
Jeg spørger dig lige igen!!!Spørgsmål !!! Hvad er der mon gået galt i dit liv (du har bedst af at tale med nogle om det måske ikke mig men så en anden for ellers får du det aldrig bearbejdet)jeg syntes da det er synd at du sådan går og lader en masse mennesker bruge dig som -lokum- wc -toilet . Er spørgsmålet forstået? ellers skal jeg gerne gentage

Syns hele tiden du siger du går meen det gør du jo ikke så prøv lie at slå koldt vand i blodet og så læs alle dine modbydeligheder evt.sæt dem i system så du selv ka holde styr på hva du har skrevet og ikke skrevet Måske du ku få en af dine andre jeg'er til at lege sekretær for dig

Eller er dit nye motto :
jo mere rod i mit hoved
des bedre gik det
det var ihvertildfald
det jeg troede
men ak sån gik det ej
det jo mig klumme
der er et kvaj

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-01-08 10:40

Sunowich - jeg har været henne og gramse lidt på den nyeste G9
Den har jo fået RAW tilbage - dog ikke fordi jeg har brugt det men det er der også på mit S50
Jeg har kigge meget på Ixus 960 is på grund af størrelsen men er bange for at den måske ikke er ok til mig.

Er der mon de store forskelle på G7 og G9 - ud over prisen.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-01-08 11:16

Altså man altid finde noget der ka mere Men g7eren kan nok for mig og med 10 m pix kan du jo nærmest lave husfacadebilleder der er så skarpe i opløsningen så man som hr Dirch Passer sagde se om en kolibri har noget i øjet men det er jo smag og pengepungsbehag Tit kan kameraer mer en den der bærer det og måske en masse man aldrig får /har brug for så jeg vil da sige se hvad dit behov er og gå så efter det Jeg kan specielt godt lide canon dels pga af udformning og placering af indstillingsknapper og så er der dansk manual og dansk menu i selve kameraet.
Mvh SunoWich delfishfinne

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-01-08 12:04

Her ka du måske bedre danne dig et indtryk af hvd et g7 kan og så ka jeg da også lie prale af mit nyeste store projekt.Sidst i 2006 var der kun græsplæne her som vi faktisk aldrig brugte andet tid på end at slå græsset men siden søerne er blevet etableret er det blevet det sted i parken vi opholder os mest.http://peecee.dk/upload/view/92084

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-01-08 12:25

Nydeligt græs Sunowich

..dog næppe så højt som mit: http://www.cssboxing.com/temp/hiding.jpg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-01-08 13:24

Bortset for det så er det noget pænt noget du har der og så er det la mig gætte sån ca fra september

SunoFisk

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-01-08 13:35

Citat
molokyle

Dato : 21-01-08 07:36

--------------------------------------------------------------------------------
ans -> ..som Nordsted1: Man skal' ik' ta' alting for pålydende d. 1 april

Vindtør og humorforladt har du nu altid været, ikke ligefrem nogen festabe, men nu er det også dokumenteret, at du hverken er den skarpeste kniv i skuffen eller det hurtigste dyr i skoven

Hvis du bygger din udtalelse på at jeg er vindtør og humorforladt, og altid har været det.

Hvor har du så det fra !!! Er det fra den enkelte gang, hvor jeg mødte dig og the1best til æbleskivekomsammen!!!!

Så kan jeg måske give dig ret. Du opfattede mig med dine øjne, jeg opfattede dig med mine øjne.
Jeg vil give dig ret i, at vi ikke morer os på samme måde. Men det gør mig ikke til at være vindtør eller humorforladt, fordi jeg har været i selskab med dig, og ikke har de samme interesser, som du har.

Den skarpeste kniv i skuffen eller det hurtigste dyr i skoven er nu dokumenteret LOOOOL

Hvis jeg nu som nordsted1 skriver at jeg ikke skal tage noget for pålydende i en tråd, der er skrevet den 1. april. Så vil jeg ikke gøre det. Det må jo så også betyde at det ikke har været så hyggeligt, som det beskrives.

Det er denne tråd, der omtales http://www.kandu.dk/Spg102565.aspx

Molo jeg husker da også at en af brugerne i denne tråd har hjulpet dig med mad og drikkelse, da du blev formuende og fik andelslejlighed.

Men vindtør og humorforladt, det er jeg sikkert i dit selskab.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-01-08 14:06

De der afvandingsbasinner fra omkring liggende haver er nok rart for naboerne.
Flot billede............øh er det slim på de sten i forgrunden eller er det bare dybdeskarpheden der svigter.

http://peecee.dk/upload/view/92084

Molo - har du så alle slags storbladet vækst i den have.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-01-08 14:18

Slim hmm ja ja da, er det ikke de der grønalger i vandet du ka se.
Ja fik sku da osse lige øje på et eller andet der, det så jeg ik lige i farten første gang jeg så billedet Hm ka det virkelig få lov at stå i fred der inde i den store by?? Men det er vel også bare fra vinterens fodring af fugle .Jeg mener det de overså

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-01-08 14:30

Jeg skrev

Citat
Når du nu husker dette så godt, husker du så også på hvilken dato tråden blev oprettet

Skal jeg hjælpe dig på vej-----1.4.07 og hva er det så lige med den dato---- aprilsnar---

Molo skrev

Citat
ans -> ..som Nordsted1: Man skal' ik' ta' alting for pålydende d. 1 april

Ans du skriver

Citat
Hvis jeg nu som nordsted1 skriver at jeg ikke skal tage noget for pålydende i en tråd, der er skrevet den 1. april. Så vil jeg ikke gøre det. Det må jo så også betyde at det ikke har været så hyggeligt, som det beskrives

Dette foranlediget af dette skrevet af Ans

Citat
Men der er flere der, har holdt et kandusammentræf. Husker da stadig noget om en campingvogn, der ikke stod helt stille (det blev beskrevet her på kandu) af brugeren, der havde holdt "træffet" LOOOOL ja man skal passe på med hvad man indlader sig på med personer man ikke kender.

Så det er altså kun udtalelser vedr. campingvognen og ikke hele week-enden. For den var som der også står i tråden, rigtig rigtig hyggelig

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 21-01-08 16:44

Citat
Og cream - fortæller os at der er et liv uden for Kandu

Ja det gjorde hun. Og grunden til at jeg skrev den sidste lakoniske del (hiv stikket ud) er fordi jeg generelt har oplevelsen af, at specielt Sunofisken går lidt for meget op i, om han nu også har
fået etableret sin plads i kandus rangorden ift. Hvor han selv mener at høre hjemme. Og ja, jeg synes simpelthen for gustent og ucharmerende, at en voksen mand (antager jeg?!) kæmper så hårdt for noget så fesent som en plads i cyber…

I og for sig kan jeg være ligeglad, det indrømmer jeg. Men for helvede det er morsomt at iagttage Sunofiskens kamp for at blive den mest farverige hane med den største kam.

I det hele taget ,er der gået sådan lidt Alfa, beta, og omegahan i indlæggene – og det har Sunofisken i høj grad selv sørget for. Skal I låne et målebånd?! - Så får vi hurtigt afklaret hvis kønsorganer der rent faktisk er størst! Ellers kan I jo alternativt tælle medlemmerne af de forskellige fanklubber.

Come to think about it. Jeg har en gang spist en regnorm. Stik lige den!!

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-01-08 17:19

Krumme kom nu ud at det der blå øje du er gennemskuet

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-01-08 20:42

Nææææ jeg vil da opfatte hele tråden , som en aprilsnar

Citat
Så det er altså kun udtalelser vedr. campingvognen og ikke hele week-enden. For den var som der også står i tråden, rigtig rigtig hyggelig

God fest til "festaberne" , hvis det bliver til noget.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-01-08 21:46

Ja ja hellere brænde kirken ned, end indrømme at det var dig der tog fejl

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-01-08 23:01

Jamen det er jo helt utroligt hvad en ide kan afstedkomme herinde på Kandu af forskellig art

Kommentar
Fra : pve

Dato : 23-01-08 21:54

Hold da op en omgang, man skulle nok have været med fra starten - det er jo åbenbart et populært emne - kan ikke rigtigt overskue at skulle igennem det fra en ende af. Startede med stødte i et par supsekter emner som kan ødelægge alt det de deltager i med deres blotte tilstedeværelse, så det blev det ikke til.

Nå men held og lykke med

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-01-08 21:59

Guuud hvor har du ret pve.

Suno og EC kan ødelægge alt hvad de rører ved. Møgirriterende. Var det ikke for dem, så havde jeg osse tilmeldt mig, meeeen

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 23-01-08 22:02

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 23-01-08 22:06

pve der er dømt B.T.I. det kan du læse om i Det
Citat
[B]KU'[/B]
være hyggeligt 2

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-01-08 22:09

Der er jo heldigvis ingen tvangslæsning på Kandu.
Og da det jo ikke er jeres tråde - så bliv dog væk.
Hvordan er det nu..........kan du ikke lide bageiet,
så må du selv bage - hvis du altså kan.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-01-08 22:12

Hallå hr. moderator. Du fatter stadig ikke at du er komplet til grin.

Der er dømt BTI LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Hvem har dømt?? Har du? Det synes jeg er alletiders. Hvem var det som 3 min efter mit sidste indlæg var på med en smiley... Suno.... du er en indse det og ager derefter, så blir dit liv, hvis du har noget uden for Kandu LOOL meget lettere, og du vil opdage at dit forbrug af syreneutraliserende piller falder væsentligt.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-01-08 22:15

Nå så er ET....sorry EC skidefuld igen. Så er Fru EC ikke hjemme, eller osse er hun gået i seng LOOOL

Forresten lille mand... det er da heller ikke din tråd, men I har måske lavet et Aps eller sådan noget i den retning. Må du det for konen EC?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-01-08 22:16

A A A A EC ikke svare.... Der er dømt BTI LOOOOOOOOOOOL Så er du osse fri for at dumme dig

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-01-08 22:17

Jeg er træt....

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-01-08 22:21

Jeg tror sandelig også at ram2/klumme er masokist.
Han/hun hopper ind i et spørgsmål bare for at fortælle at han ikke kan li' at være der.
Måske er det for at være lidt til grin.

pve - lige nu er du støtte for klumme....................men vær parat til at blive jordet.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 24-01-08 08:51

Citat
pve - lige nu er du støtte for klumme....................men vær parat til at blive jordet

Er det fordi jeg ikke taler din sag ??? og nej jeg er på ingen måde en støtte for Klumme, kender ham/hun ikke og har derfor heller ingen holding til denne bruger.

Citat
Og da det jo ikke er jeres tråde - så bliv dog væk.
-vidste ikke det var din, undskyld jeg sådan blander mig.....

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 24-01-08 08:58

pve. LOOL

Du skal ikke tage dig en dyt af EC... han tror det er fagenes fest og er stang paranoid, efter 25 år sammen med en madamme, hvor han dagligt skal undskylde at han er til

Ved nærmere eftertanke, er det nok meget rimeligt

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 24-01-08 09:32

!!!Væk med spejlet!!! din lille opblæste røde nar du bruger jo de samme floskler hele tiden om alle

Dit hostende askebæger Ho ho ho

Må du ikke for din kone Ho ho ho

Din nasserøv Ho ho ho

Du sidder og gennemlæser alle mine spørgsmål og det er jo tydeligt(er du ved at lede efter nye skyts Ho ho ho ) for nu kommer der jo nye svar fra en lille rød grimmert i gamle spørgsmål i min kompostkasse- svar- hvor du også prøver at generer mig, men det preller jo som sagt af på en fisk ja og kom så med den- Øhh ja du er en torsk- og så ka du jo putte den i en fesenfarvet kasse sølle en Ho Ho ho

Og mon ikke du skal igang med din sædvanlige afledningsmanøvre Creamy Dig som syns jeg er så sjov og fantastisk HJÆLP DE DRILLER MIG!!! Eller er hun en del af dit majonetteater??

Jeg spørger dig lige igen!!!Spørgsmål !!! Hvad er der mon gået galt i dit liv (du har bedst af at tale med nogle om det måske ikke mig men så en anden for ellers får du det aldrig bearbejdet)jeg syntes da det er synd at du sådan går og lader en masse mennesker bruge dig som -lokum- wc -toilet . Er spørgsmålet forstået? ellers skal jeg gerne gentage

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 24-01-08 09:46

Er spørgsmålet forstået? ellers skal jeg gerne gentage
Er spørgsmålet forstået? ellers skal jeg
Er spørgsmålet forstået? ellers
Er spørgsmålet forstået?
Er spørgsmålet
Er
Ekko Ekk Ek E e..........................................................

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 24-01-08 09:54

Citat
du bruger jo de samme floskler hele tiden

Hmmm sjovt det lige skulle komme fra dig bette Suno. hihihoi

Se denne http://www.kandu.dk/spg115573.aspx#1303885 hvor det er tydeligt, at du lissom er lidt sløjfekørende. Men hva faen...råder man ikke over så meget, så må man jo ty til genbrug. Men meget fornyelse er der jo ikek i det. Skidt vi kender dig Sunobasse, og ved at du er lovlig undskyldt.

Og så skal du ikke gå og være så bitter lille Suno, fordi du blev fyret fra Bonbonland. Det er da en ærlig sag, at man ikke kan holde snitterne fra bolscherne. Det er da fristende, og når man så ikke har meget at stå imod med, tjae....... så kan man ende som bolscherøver LOOOL

Ajiii hvor blir den komsammen død hyggelig. Shit hvor jeg glæder mig sitre sitre thi hi

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-01-08 09:55

pve - sorry...................jeg tog fejl og så mig ikke for, og det må du undskylde.

Nej selvfølgelig er det ikke min tråd - og det jeg stadig mener er, at hvis den som opretter tråden ikke har noget i mod vrøvlesnak i kategorien smalltalk, så behøver andre vel ikke hoppe ind og kritisere tråden hvis de syntes den er fjollet.

Eyvind.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 24-01-08 09:59

Ups EC... Det var godt konen opdagede det hwa LOOOL

Hils lige din makker.... den der Suno, og sig at jeg ikke har tid til at pjatte med jer mere. I må underholde jer selv for en tid, men det kan I jo nok osse. I kan skiftes til at sige et svært ord, og så skal den anden gætte det.

Suno du kan starte med ordet Tøffelhelt, som EC skal gætte hvad betyder, osv osv... Det kan I godt finde ud af ik?? Blir I trætte af det, så lav en bordplan til den der komsammen LOOOL

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-01-08 10:10

Nå klumme - vinterferieudgangen er måske slut nu. Der er også varmere indendørs.

Siden du hele tiden taler om min kone - kan det måske være der dit mindreværdskompleks starter..............
Du kan sagtens opbygge et godt selvværd uden en fast partner, men det er måske en god idé med lidt professionel hjælp.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 24-01-08 10:17

............OPLYSNING TIL BORGERNE I DANMARK OM BOLCHETYVEN I BON BONLAND..............

..................Det er endelig afsløret på vores overvågningskamera at der er tale om en lille ..............
................Rød djævel som (er måske til at forstå når man ser afsløringen)............................
.................... stikker sin næse i alt også hvad der ikke har med ham at gøre.................................
................................... http://peecee.dk/upload/view/92712......................................................

Så hold øje med ham han er alle vegne i øjeblikket set på sydsjælland men hvor er han i morgen !!

Mvh Og hav en særdeles god dag til alle dem der ikke er mavesure som noget medfødt

SunowichFiskowich

Kommentar
Fra : pve

Dato : 24-01-08 11:13

Citat
pve - sorry...................jeg tog fejl og så mig ikke for, og det må du undskylde.
- fair nok, jeg vil bare ikke at det skal lyde som om jeg tager parti. Ikke at jeg ikke kunne finde på det, men det har jeg bare ikke lige gjort i dette tilfælde.

Min oprindelige kommentar var faktisk slet ikke vedr. nogle af de personer som har kommenteret det efterfølgende, men fred være med det. Jeg kan jo som du siger bare lade være med at blande mig i tråden - det er jo bare så forbandet svært at holde K....

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-01-08 11:52

Jammen jeg blander mig da selv i mange tråde, og smalltalk er jo netop et sted til at pludre.....................så der pludres.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 24-01-08 12:01

Bare pludr løs er også min mening Hvoffer der så absolut er nogle der skal prøve at ødelægge alt hvis en masse sidder og har det hyggeligt ka jo være svært at forstå ....men det er der jo givet en hel del forsøg på forklaringer til den adfærds udspring men det holder ikke i længden at være så negativ på sine omgivelser Jeg ser lie en ballon for mig man slipper og som fiser rundt indtil luften er brugt op og det var sørme lige foran psykologens dør den faldt

Med ønsket om en formidabel dag ..den ku nu godt skinne lidt Sunofisken

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-01-08 13:22

Citat
man skulle nok have været med fra starten.

Som jeg ser og oplever trådens udvikling, så blander Klumme sig fra start, og små skændes lidt med Sunofisken og Simmaster. Ikke noget alvorligt dog, bare det sædvanlige yada yada yada.

På et tidspunkt skriver Klumme så den der festbeskrivelse, som både Simaster, dova alimak og Sunofisken griner lidt af.

Helt som forventet, så er det først da jeg kommenterer beskrivelsen, at der går lys lue i det forvejen lille bål. Eyvind, du er er der (som du plejer) meget hurtigt.

Præcis som pladderhumanisterne forsøger at få enhver kritik af Islam til at handle om racisme af indvandrer og flygtninge - forsøger du at lukke munden på mig, ved at anklage mig for at parløbe med Klumme, og antyde jeg er den gamle profil fridaflip. Det er simpelthen blevet dit varemærke indirekte at beskylde mig for et være en anden end den jeg er.

Det er set før. http://www.kandu.dk/Spg108403.aspx#1259252

Dit altoverskyggende problem (som jeg ser det) er at det aldrig helt er sevet ind hos dig, at jeg suverænt selv bestemmer, hvem jeg griner af, og i særdeleshed hvem jeg griner sammen med når jeg færdes på kandu.

Og i øvrigt mener jeg du misforstod mit buskab vedrørende manglende selvironi. Jeg siger ikke du er humorforladt - faktisk er jeg slet ikke i tvivl om, at du magter humor, hvis bare humoren er entydigt "sjov" og letfattelig, som en Nørbygård-joke.

Så altså: Kære Eyvind, du har muligvis humor, men du ejer ikke selvironi - og sat sammen med din uvilje til at være andet end vag, passivaggressiv og sådan lidt bevidst sørgelig i betrækket, så bliver det bare ikke super charmerende ( i min bog, forstås). Måske er du en cool nok gut IRL, men på skrift mangler du virkelig kant. Så er det sagt!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-01-08 13:26

Det er ret tankevækkende at sidde på sidelinjen og iagttage, hvorledes Klumme som altid (helt bevidst) smider et provokerende indlæg, og lader andre om at gå i vandet. Det er en klassiker, som virker hver gang. Og det var ikke en ros. Hverken til dem som plasker i, eller til Klumme.

Hvordan var det nu det var Sunofisken?!

Citat
pve der er dømt B.T.I.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 24-01-08 13:48

Jamen det da godt du ka agerer kampdommer eller hvis der ikke rigtig er nogen kamp eller den begynder at blive for hyggelig Ja så tryller du din lille dunk med benzin frem og hælde straks noget på bålet det er måske din lyst og ku da bare blacke dig men omvendt ku du feks.bare holde dig væk og det har jeg forstået at det vil du ikke Så kan du da heller ikke fortænke nogle i at mene du er en ram 2 klon der sådan og meget belejligt kommer på banen hver gang at ballonen mister pusten hvis du forstår Og B.T.I er i Kandutråden Det KU være hyggeligt2 Men ellers kan jeg vel bare sige som så mange herinde "jeg siger hvad jeg vil hvor jeg vil og det skal du ikke blande dig i "

Sune

Kommentar
Fra : pve

Dato : 24-01-08 14:09

Så lærte jeg også noget i dag - BTI - vidste ikke lige hvad det nu gik ud på, men kunne godt være et fornuftigt råd........................tvivler bare på om dette forum ligefrem er stedet hvor brugerne vil opføre sig efter denne devise.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 24-01-08 15:39

pve dette er jo også en smallsnakketråd (smalltalk ) der er det jo ikke normalt at sige til folk at de skal smutte, men hvis de kun er i tråden udelukkende for at saboterer den eller bare skabe ravage så er de sku da nogle båtnakker som den lille røde med hornene eller han's altid( også i andre tråde,der ikke er smalltalk) blåøjede veninde også tilfældigt forbi og støtter ham i hvor sjov han er uagtet at de fleste i tråden ønsker ham hen hvor peberet gror.Den anden tråd det ku' være hyggeligt hvor der er dømt B.T.I. fra min side Handler det jo kun om at det er overfor dem der ikke vil den ide noget konstruktivt for det hele startede jo bare som en ide der skulle ned med nakken åbenbart

Kommentar
Fra : pve

Dato : 24-01-08 15:48

Jeg tror jeg BTI mig selv fra nu af (ihvertfald i denne tråd) da jeg jo er landet midt i en regulær borgerkrig.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-01-08 15:58

Jammen creamdame - du har jo en gang fortalt mig i en privat meddelelse at du er den du er, og jeg påstår da ikke andet.

Men det er da pussigt, at du som regel kommer drønende lige efter klumme/ram2

Måske burde jeg en dag fortælle om forhistorien til den gang ram2 skajede ud og blev smidt ud af Kandu.
Det er ikke private oplysninger men alm. kendt af flere brugere på Kandu.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 24-01-08 17:21

Ganske fornøjelig tråd.Med stor underholdningsværdi.
Den kan også kåres,som den længste jeg har set på Kandu.

Iøvrigt skal jeg nok holde min kæft.Dette var bare en konstatering.

V.H. Mosebaek.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 24-01-08 17:50

Snak du da bare du er jo en behagelig type Mosebak

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 24-01-08 18:18

Hej Mosebaek.

Der er skam mindst en tråd, som er på mere end 500 indlæg. Sjovt nok, så ligner den til forveksling denne og har samme ingredienser:

1. Et ligegyldigt tomhjernet emne
2. En provo
3. Et par idioter, som med sin artsfælle danser efter provoens anvisninger
4. En masse tilskuere, hvoraf nogle skraldmorer sig, og blander sig ind i mellem, den dybt indignerede gruppe, som formentlig er af indre missionsk afstamning og sluttelig den gruppe, som er bedøvende ligeglade.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 24-01-08 18:32

Tråden fortsætter typisk på følgende måde:

1. De 2 trådejere nyder rampelyset, og snor sig lækkert i det skarpe lys.

2. De to trådejere opdager til deres rædsel, at de ikke er alene på scenen

3. De udsteder efter en kort rådslagning en Fatwa med navnet BTI, som de har opfundet til lejligheden og oversættes til "Bør ties ihjel"

4. De magter ikke selv at opretholde Fatwaen "BTI", og pludrer lystigt videre med provoen.

5. Den i gårde ældste trådejer, hiver desperat nogle støvede sager fra en fjern fortid frem og skriger skingert men triumferende og sejersikkert: "Hvis du ikke går din vej, så skal jeg afsløre alt" og glemmer i sit vanvid, at alt i forvejen er kendt til bevidstløshed.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 24-01-08 19:33

Har du været i div tråde for at hente oplysninger Mr latterlig Og la os prøve at få din medspiller til at svare nøjagtigt samtidig på en anden tråd efter en fastlagt tekst der tager så og så lang tid som i skal hente på peecee feks så kan vi jo se om i er i stand til at komme med et svar sådan ca samtidig Lille røde en

DU ER MISUNDELIG DET LYSER JO UD AF ALT HVAD DU SIGER OG DU KAN JO IKKE DELTAGE TIL ET EVT TRÆF FOR DU HAR BRÆNDT ALLE BROER EFTER DIG DIG FORSTÅ DET DOG

Prøv at lave en tråd om hvor mange dervil af med dig kontra det modsatte tør du det

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 24-01-08 19:39

Du er også fatsvag det er den anden tråd der kan du lege med spegepølser mm det gider jeg ikke komenterer Lille røde en men her er der ingen der har tænk sig at skåne dig hvor mange metervis af tråde du end sidder og bruger uanede mængder tid på at studerer så du kan finde på os som du så kan se om du kan få noget modbydeligt ud af hvilket jo er en del af din sygelige natur Og gamle støvede tråde siger du ja Det er de vel det ved du jo alt om giver de nogle dejligt tilstoppede næsebor Og som sagt så falder du jo over nogle gamle tråde og i den forbindelse ka du jo ikke holde din dertil indreettede og afslører dig derved da der jo så kommer post fra de gamle sager tsk tsk AMATØR

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-01-08 19:39

Nej ram2................ikke alle men mange ved at du også blev smidt ud fra det nyopståede forum find svar, som havde den frækhed ikke at tolerere din opførsel.
Siden da har du faktisk været modbydelig overfor de fleste på Kandu.
Selv nye folk på Kandu som stiller et enkelt spørgsmål................vader du ind og generer en 3. bruger som slet ikke er tilstede. Selve spørgsmålene kan du vist ikke kommentere.
Derfor blev denne lavet...............direkte til dig ram2 (klumme).
http://www.kandu.dk/Tip15450.aspx

Til cream -
Det er i højeste grad ironisk ment, om det er noget du selv kan bruge (selvironi) ved jeg ikke - det må du vurdere.

Ps.
ram2 - dine mindreværdskomplekser generer mig ikke, men det er kedeligt at du hele tiden forsøger at ødelægge Kandu for alle dem som ikke blev smidt ud.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 24-01-08 19:42

Og moesbaek sjovt nok deltager den lille røde nar altid i de lange tråde hvor en masse bliver generet og på mystisk vis er det også som regel ham der starter det hele Og for nogle år siden hed han bare Ram2 i stedet og hvis du begynder at sige ham imod om han hedder det ene eller det andet så bliver det også din tur Han er Syg

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 24-01-08 19:51

Et eksempel på en spørger Jae man skal ikke engang lede efter gamle tråde den er fra i dag
http://www.kandu.dk/spg115874.aspx

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 24-01-08 20:51

Var det så ikke en ide at lukke tråden.....?????

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 24-01-08 21:20

Tilde hvoffor ?? prøv at se starten af tråden skal vi finde os i at nogle ellere rettere et par stykker skal styrer hvad vi kan tillade os at snakke om ?? Ham den lille røde nar ka da lave sin egen tråd hvor han inviterer Feks ku han jo kalde tråden Modbydelighed så kan han sidde der sammen med sine rygklappere og genere alt og alle og så lade dem der gerne vil være fri for ham i fred.Så nemt ku det være men lige meget hvilken tråd du så end ville opslå så ville han jo starte forfra som han jo også vil igen hvis ikke snart Kandu Teamet smider ham på poprten igen og når han så finder ud af det eller det har han sku nok allerede kopieret alle sine modbydeligheder så når kandu sletter ham og alle hans andre profiler så opretter han en ny profil og kopierer alle sine kopierede sygeligheder herind igen men skal dog først bruge en del tid på at genskabe sig et navnog så stille og roligt genskabe sit gamle ry igen.Et oplagt emne for en psykriater hvis han ikke er uden for rækkevidde. Oh ak oh ve

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 24-01-08 21:48

Suno.. Jeg gider end ikke bevæge mig ned på det plan..... man sku tro det var en børnehave efterhånden

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 24-01-08 21:51

Sådan....endelig en moden og forstandig quinde med begge ben på jorden

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 24-01-08 21:58

Mor har talt...

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 24-01-08 22:03

Sådan.......Basta... ellers

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 24-01-08 22:04

Fik I den, I to små tudekikseædende pudderkvaster

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-01-08 22:36

Jeg er jo tidligere i denne tråd betegnet som en, der ikkke er en "festabe"

Men hvad er en "festabe" det får du Molo nu mulighed for at svare på i denne tråd/spørgsmål

http://www.kandu.dk/spg115912.aspx

Hvis du mener at jeg ikke er en "festabe" fordi jeg ikke vil deltage i "nøgenbadning" ja så har du ret LOOOOL

http://www.kandu.dk/spg115573.aspx#1303849

Igen vil jeg ønske en rigtig god kandukomsammen med festaberne LOOOOL

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 24-01-08 22:59

Latterlige nødder med mange profiler Ha Børnehave sir du ja velkommen til blå stue din sidekammerat klumme skal nok føde dig sammen med sine andre kloner Blå stue er det der den blå vogn har holdeplads

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 24-01-08 23:04

Og blå stue er på det plan du ikke gider bevæge dig

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-01-08 07:20

Rigtige aber bader uden tøj

Kun festoriginaler ifører sig klæder for at blive våde

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : pve

Dato : 25-01-08 10:24

molokyle - hvad så med forkerte original aber ?? - går de slet ikke i bad ??

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-01-08 11:02
Kommentar
Fra : pve

Dato : 25-01-08 11:07

Citat
Og hvad så lige med bolchetyven her

http://peecee.dk/upload/view/92712......................................................

Jeg skal ikke kunne definere om det er en festabe eller en uorginal festoriginal men har ladet mig vide, at de fleste aber stammer fra landsbyen Aber Dabei dybt inde i regnskoven lidt sydøst for Ford Sierra Leone. Der findes rigtig mange aberarter. Så mange, at ikke en gang en abe ville kunne tælle det på fingrene. Forskellige eksperter mener, at aberne er efterkommere af mennesker, da de på mange måder er mere udviklede. De er f.eks. meget bedre til at klatre i træer og har fundet ud af at det ikke er nødvendigt at have et job. I stedet render de rundt og tegner på træerne, mens de hælder den ene banan i sig efter den anden.

Dette bringer os dog ikke tættere på løsningen omkring de sjældene og meget sky festaber.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-01-08 11:26
Kommentar
Fra : pve

Dato : 25-01-08 11:28

- ja et billede siger mere end 1000 ord.......

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-01-08 11:31
Kommentar
Fra : pve

Dato : 25-01-08 11:43

Nu går der da fuldstændig fredag i den , men skønt at se at der er nogen der morer sig

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 27-01-08 18:24

En lille uvedkommende kommentar herfra, kan da være at Sunowich tidligere selv har været aggressiv svarende til det sindsyge, i jagten på poænger. Ligeledes har samme Sunowish lagt uendelige mængder fuldstændig ligegyldige, eller kopierede tips i hans håbløse jagt på poæng. Nu lader det så til at en åbenbart "voksen og fornuftig" Sunowich skal til at agere moderator. Godt fulgt op af subjekter som f. eks. Molokyle, der som den fremragende borger han er, åbenlyst oplyser at han nu er ejer af en masse murstenpenge (betalt af bistandshjælp), åbenlys erkender han er (mis)bruger af ulovlige euforiserende stoffer og ikke mindst Eyvind mv, der mener han alene skal stille dagsordenen på kandu (godt hjulpet af højere magter). Samme Eyvind, der ved enhver given lejlighed har jagtet Klumme (fordi han jagter andre)..........................

...og I behøver ikke at svare!

..jeg abonnerer alligevel ikke....

Trist Suno, jeg troede du var blevet voksen og følsom. Jeg trækker mit "God jul" tilbage.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 27-01-08 18:31

Og Ans......Troede ikke du gad lytte på Molo's pis. Han er gennemsyret en skidt person, der ikke står ved egne fejl. At han igen igen igen plaprer ud med ting og hvad han har oplevet IRL, understreger kun at den personage er ikke til at stole på. Og man kan kun understrege. Udleverer intet til ham, i form af adresser, alias'es, mailadresser osv. Du aner aldrig hvor det havner når han har røget og drukket bajere.

Keep up the good work Ans. And thumb's up from me.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-01-08 19:07

Jeg hverken stiller eller forsøger at stille nogen dagsorden.
(Jeg er ikke klar over at der findes en sådan her på Kandu)
Selvfølgelig er du 3773 hoppet af...............men det er da snart længe siden at du fortalte det vidt og bredt mens du slaskede rundt med point.

Og ja - jeg syntes ikke at det er en god idé at lade ram2 osv. ødelægge kandu, bare fordi han/hun ikke fik lov til at svine en Kandumedarbejder til på det groveste.
Kandu er såmænd et rart sted at dele viden, indtil klumme osv. bryder ind.
Jeg regner ellers dig 3773 for at være en rimelig person med stor viden, og jeg fatter ikke, at du "hænger" med på denne negative person.

Uenighed om ting og sager er der masser af, også politisk - men hvis argumenter er lig med ubehøvlet opførsel, så vil det gå som ram2/klumme ønsker det = nedlagt Kandu.

Det du nok opfatter som at sætte dagsorden, er måske når jeg påpeger at nogen hopper ind i en tråd udelukkende for at genere andre brugere.
Eyvind.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-01-08 19:49

Citat
Molokyle, der som den fremragende borger han er, åbenlyst oplyser at han nu er ejer af en masse murstenpenge (betalt af bistandshjælp)

....utroligt; hvad man ska' lægge øre til af lodrette løgnehistorier
Citat
Han er gennemsyret en skidt person, der ikke står ved egne fejl. At han igen igen igen plaprer ud med ting og hvad han har oplevet IRL, understreger kun at den personage er ikke til at stole på.

..og direkte usandheder

Eneste gran af sandhed i 3773 postulater:

Citat
..åbenlys erkender han er (mis)bruger af ulovlige euforiserende stoffer.

http://www.fri-hash.20m.com/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-01-08 19:56

..men der er nu også nemmere at fornægte virkeligheden, når man har sit på det tørre

http://www.sl.dk/Socialp%C3%A6dagogen/Arkiv/2003/2003-08/Livet%20er%20meget%20andet%20end%20bare%20lagkage.aspx

Hellere udlevere sig selv ...end at udlevere andre ik' 3773 ??? ...din narrøv

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-01-08 20:03

Neofacismen lever i bedste velgående ..og har det (for) godt, hvilket 3773 (..creamygirl, ram2 (aka. Klumme) ..og Pia K. ..er lyslevende beviser på:

Def. :

En egoistisk, selvhævdende og egennyttig person, udstyret med et lidt for stort selvværd og en mindst lige så stor selvglæde ..især; når det kommer til andres ulykke!

En såkaldt nyttig idiot !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-01-08 20:07

..og så endda; en dårligt begavet en af slagsen !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-01-08 20:15
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-01-08 20:37

Dagens humørspreder 3773 tildeles hermed den store ære af undertegnede, at modtage...

..en forgyldt hoplanål ..med egeløv og gesvejsninger.

Vor Herpes Bevare Os

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-01-08 20:49

Til den undrende skare:

Bid mærke i ..og hold fast hr. Svend:

Hverken Klumme, creamygirl eller ans deltager i denne tråd for at bidrage med oplæg til en festlig komsammen og afslappet passiar i venner' og bekendtes lag.

Deres agenda er, om muligt; at så splid, ufred, mistænkeliggørelse og dårlig stemning blandt kandu's brugere! Ethvert initiativ til fredelig samdrægtighed og spontant udviklende bekendtskaber skydes ned med nedladende ukvemsord og en negativ ..grænsende til det sociopatiske ..adfærd.

*IMHO* </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-01-08 20:51

Glemte jeg at nævne 3773?

Dét var en fejl...

Beklager

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 27-01-08 21:36

Fyret for mange fede igen Molo? Synd vi ikke har en Narko-smiley eller en Nasse-smiley så man kunne give dig en bette hilsen.

Fakta: Igen igen henviser du til oplevelser med andre kanduer IRL. Læs du dømmer Ans kedelig. Fakta: Du har mødt hende, ikke?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 27-01-08 21:39

Glemte lige....

Så må du jo være en unyttig idiot, lille Molo...... Det tror jeg på...LOOOOL

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-01-08 00:09

Arrogante mennesker er der nok af og der kom godt nok en af de værste af slagsen på banen Vil du virkelig være dig selv bekendt 3773 Man ka jo blive helt flov over at din slags findes eller du er måske endnu en Klumme-klon du paaser ihvertilfælde godt med bon bon tyven og den der næse der stikkes i hvad det skal være gad vide om den ka blive ren igen Puha

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-01-08 00:14

Jeg starter dette indlæg med at det ku godt nok være hyggeligt at møde nogle Men der må jeg sku ærligt indrømme at der er lige et par ord der er helt forkerte Der er nogle jeg godt ku tænke mig at møde og bestemt også det modsatte

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 28-01-08 00:25

Nå for søren... hvor spændende.

Sån er det at være selvbestaltet moderator, man skal holde sin (svine)sti ren, og kan ikke mænge sig med nogen, som synes man er dum som et brædt. Tænk hvis flere opdager det

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-01-08 00:29

Nå så er det, endnu en klon, lille røde, med den store næse

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 28-01-08 00:30

GAAB hvor virker du dog dejligt søvnbefordrende, med alle dine gentagelser

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-01-08 00:38

Citat
Det Ku Da Være Hyggeligt

Men det det må det da helst ikke, vel ram2 og følgesvende.
Mindreværdskomplekser er grimt når det udfolder sig for kraftigt.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-01-08 00:41

Citat
Hvor er denne tråd dog kedelig

Den er så kedelig, at den ikke er til at undvære........................

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-01-08 00:44

Ja lille røde du er sku så kedelig og trættende så jeg lige var ved at få tastaturmærker i ansigtet sååå Gaab

Godnat til de almindelige mennesker

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-01-08 02:07

Eyvind du er simpelthen et klassisk eksempel på, at selvudnævnte tolerante mennesker bliver ekstremt intolerante, når de bliver konfronteret med mennesker og holdninger de ikke bryder sig om eksistensen af.

Intolerance avler intolerance, men det skal vi selvfølgelig ikke snakke om. Når bare man har de "rigtige" meninger om Klumme, så bliver intolerance pludselig legitimt. For det er jo de andre (Klummes følgesvende) der har dumme ækle meninger.

Ikke blot er du bedrevidende og utålelig at høre på. Du er lige så unuanceret i dit synspunkt som de værste af dem, du elsker at hade. Mindreværd kan vi godt blive enige om er grimt. Men det er minsandten mindst ligeså grimt, at man som dig indtager det moralsk højeste stade. I mine øjne besidder du en kvalmende selvgodhed, som i den tid jeg har været med på kandu, har udartet sig til smagsdommeri og foragt for alle der modsat dig godt kan lide Klumme.

Når man rider moralens høje hest, så sker det at skinhelligheden nærmest bliver tåkrummende pinlig. Og det er hvad der sker for dig, hver gang du lige skal markere dig som det "gode" menneske.....Sjældent har jeg set mage til småtskårent hykleri.

Hint: Tag på turne med Keld og Hilda, eller gå ind i din stue og sæt "de røde" heste på, hvis du absolut vil dyrke det forudsigelige. Cyberlivet er jo det rene selvpineri for dig og dit "fine" selvbillede.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-01-08 08:12

Og så træder den hjælpende klon til Hi hi hvor er det forudsigeligt

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 28-01-08 08:38

Hvor er det synd, at du ikke evner at forstå, hvad Creamygirl skriver, ud over hvem indlægget er fra. Du er bare bedst, når niveauet holdes på linje med fagenes fest, som jeg i dit første indlæg kan se, at du har helt tjek på. Sikke en underholdning LOOOOOOOOOL

For slet ikke at tale om din grænseløse glæde, ved i en uendelighed at gentage dig selv, men samtidig synligt og dybt forbavset, men pavestolt, over at du helt alene kan finde på så smarte vendinger som "lille røde" og klon.

Du er simpelthen Guds gave til Kandu for ikke at sige hele verden

Men nu kan jeg ikke spilde mere tid på en klovn som dig, ud over at rappe dig een over næsen hver gang den kommer for langt frem.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-01-08 08:57

Det har du sagt mange gange til mange mennesker herinde,. Det der med at du ikke gider at hører på eller du er træt af eller eller og husk nu at holde styr på alle dine kloner "åh undskyld det var sørme en gentagelse" skrub nu ned i flasken du ved Ups en gentagelse mere eller blir man sådan en lille menneskefjendsk nød af at være på Grønland for længe Hov den var ny, men du gentager jo aldrig dig selv lille røde !!Frem med spejlet,ups brugt før beklager,men du må også helre smadre det for ka godt forstå hvis du har svært ved at se dig selv i øjnene med din altid nedladne måde at behandle andre på og stikke din bon bon næse i alt ov den var lidt ny,for øvrigt din egen opfindelse da der ikke rigtigt var bid i det mere ik Skal du lige se dig igen http://peecee.dk/upload/view/92712...................................................... der er håb for selv dig,et eller andet sted

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-01-08 09:52

Jeg har ikke påstået at være tolerant.
Men jeg siger at det er svært at være tolerant overfor intolerante personer.
Jeg har ingen "rigtige" meneinger om klumme - men er ked af at han/hun forsøger på at ødelægge Kandu. At klumme yderligere hopper ind i en tråd udelukkende for at genere en anden bruger, som endda ikker tilstede i tråden, syntes jeg er for dårligt.
At du cream- forsvarer denne opførsel kan jeg ikke forstå. Jeg påstår ikke at have en høj moral - at du påstår det er din egen sag.

ram/klumme/osv er i bund og grund en kedelig person, som ikke vil erkende at være smidt ud fra flere forum. Men han er nok glad for at blive taget i forsvar, af sine "væbnere/lakajer".

Måske du skulle lære at se det hele fra den humoristiske side, i stedet for at gruble inde i den sorte sky.

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 28-01-08 10:05

IND på blå stue... Allesammen.. nu....

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-01-08 11:01

Så tilde med benz dunken klap dig selv på skuldren eller er du også en klon

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 28-01-08 11:28

jeg er umulig at klone du....

Kommentar
Fra : pve

Dato : 28-01-08 12:54

Citat
IND på blå stue... Allesammen.. nu....
- tror ikke de kommer ind før der er frugt....

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-01-08 13:29

Næ næ pve - det skal være noget i flasker..................................eks. mælk.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-01-08 14:14

Til den lille røde http://www.kandu.dk/tip17367.aspx Jamen du vil måske helre have denne http://homo.dk/

Og til jer ander i ka jo nok se at uanset om det er i denne tråd eller i et tip så er der kun en ting for den smålige lille røde at foretage sig !! Gener alt og alle især dem der siger dig imod !!

Og til dig lille røde ka du ikke hører pædagogen kalder på dig Det er frugttid

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-01-08 14:22

Molo du skriver her

http://www.kandu.dk/spg115573.aspx

bl.a.

Citat
....utroligt; hvad man ska' lægge øre til af lodrette løgnehistorier

Citat
Han er gennemsyret en skidt person, der ikke står ved egne fejl. At han igen igen igen plaprer ud med ting og hvad han har oplevet IRL, understreger kun at den personage er ikke til at stole på.

..og direkte usandheder

Det er ikke en løgnehistorie. Sådan oplever jeg det ikke. Jeg har mødt dig IRL og på kandu kunne læse din beskrivelse af mig, som kun du vidste

Du kan ikke holde din kæft. Det er der sikkert nogle brugere, som ikke har mødt dig IRL, som bare lapper det i sig

Men Molo, du er ikke den eneste bruger, som ikke kan holde kæft, hvis det kan være en trøst

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-01-08 14:34

Gisp nu er fand.. øh fruen løs:
Citat
IND på blå stue... Allesammen.. nu....
så må vi nok kommer derind.

Hvis dem fra den lilla stue må vi så osse

Og de skal vist osse ha' ny ble på................de går så underligt - tildemor.

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 28-01-08 14:46

nej.. straffen er røde røve... så kan de lære det......

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-01-08 14:55

Ans. det er alså min festlige bandetråd og sån ka du ikke lave en ren skæld molo ud tråd
Og jeg er ikke ude på at skændes med dig eller noget er det ok

Med meget venlig hilsen SunoFisk med den mest blandede tråd jeg har set ellers må i jo korrigerer mig ( og det var ikke til dig lille Røde En

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-01-08 21:40

Citat
Ans. det er alså min festlige bandetråd og sån ka du ikke lave en ren skæld molo ud tråd

Jeg vil så lade din tråd fortsætte i det festlige lag

Jeg har kun udtalt mig af egen erfaring ved at deltage i en "kandukomsammen"

Måske har jeg deltaget 2 gange, men det var så første og sidste gang, på samme tid.

Jeg ønsker stadig god fornøjelse til de evt. deltagende.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-01-08 22:11

Det skal du ikke være ked af. Det var jo kun en tanke det ka da godt være at man finder sammen nogle stykker men så har man da lært det af denne tråd så hva faen det skal jo gå
At vi sku være uvenlige overfor hinanden ser jeg da ingen grund til.
du må skam gerne deltage i denne jae hvad ska vi kalde det underlige debat men hvis du kun vil skælde Molokyle ud så var det jeg syns at du sku lave en tråd til det

Hav en god aften Fra SunoFisk Del WandaWich

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-01-08 19:38

Nu er der jo heller ik' nogen der absolut forlanger at det ska' vær': Kærlighed ved første blik

Dog vil jeg bemærke:

Jeg har mødt mange ..? ..andre kandu.dk brugere end li' netop ..og præcis: ans

..som (..næsten?) alle; intet har haft imod mit muntre, behagelige og 'kloge måge' selskab

..om ik' andet ..så i hvert faldt; til jeg..

..lige så stille og roligt, høfligt blev smidt ud og sendt hjem til Ama'r !!!

..lidt festlig har man vel lov at være?

..og ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 31-01-08 20:48

Har du ligget underdrejet som en anden færge i havn Mol

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-01-08 21:14

Jeg syntes vi få stykker (vi var meget få, men vi ville gerne have været flere, men vi har ikke sengepladser i overflod) fik hygget os rigtigt godt.

Og Pudsigt nok, fik vi ikke talt kandu - he så interessante er i sq heller ik' -

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 31-01-08 21:27

Så så vuffer hen i din kurv hvis du ik er ordentlig

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-01-08 21:37

Vuffer har lige neglet en gulerod fra kaninerne, som han er meget optaget af at æde, selvfølgelig for næsten af kaninerne

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-02-08 16:39

Citat
Eyvind du er simpelthen et klassisk eksempel på, at selvudnævnte tolerante mennesker bliver ekstremt intolerante, når de bliver konfronteret med mennesker og holdninger de ikke bryder sig om eksistensen af.

Intolerance avler intolerance, men det skal vi selvfølgelig ikke snakke om. Når bare man har de "rigtige" meninger om Klumme, så bliver intolerance pludselig legitimt. For det er jo de andre (Klummes følgesvende) der har dumme ækle meninger.

Præcis creamygirl Skulle man følge din tankerække .. , ..så bli'r konklusionen:

Hvis du er tilhænger af Nazisme, Facisme, Dansk Folkeparti ..eller ande menneskefjenske ideologier?

..ka' man da alligevel godt være et godt og kærligt menneske ..og de som opponerer imod disse 'føljesvende' er ik' at ta' alvorligt.

Hold fest for en 'fejen for egen dør'

Sikke noget 'baljepis' at fyre af !!!

Sunowich -> Ligget på 'den lade..?'

Næeh... Jeg har såmen arbejdet 'røven ud af bukserne' ..som altid !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 01-02-08 17:10

Fordi man ligger underdrejet er det jo ikke ensbetydende med at være lad og doven Molo

Det lader vi en lille røde nasserøv-nød om ,som bruger sin overtid på at genere alt og alle indtil han kommer i tanke om at det kun er hans k(l)oner der gider at hører på ham ...............Ov det var sørme ikke mange hva nød? og ja du har brugt den om landsbytosser askebægre genere nogle der har et familieliv og at du bruger sprut til at vaske dine vinduer i når ikke du lige kan drikke det (du har vel en forbindelse til nuuk? Har du også nogle løsninger til nogle spørgsmål fra forskellige folk hører vi gerne om dem men nåhr nej du må bruge dit sædvanlige Looooool af en eller anden-- så du kan få pudset dit syge intetsigende ego af der for øvrigt er godt til at lærer sætninger udenad fra diverse ordbøger og hvad du ellers har ved håndenHvad var det lige der gik galt i din skolegang da du var lille ??Eller du er vel stadig lille indeni ? Og så kommer der vel en af dine sædvanlige afledningsmanøvre for at undgå at vise nogle hvem du egentlig er medens du lukrerer på at hav alle andre udtaler sig om Konklution du har vel ikke noget andet liv end her:::: og husk nu at put det hele ind i fesenfarvede kasser og krydder dem godt med Loooool og så et par grinene fjæs som jo indikerer din manglende indføelse og respekt for dine medmennesker Og husk nu ikke vise noget af dig selv skynd dig at kør på nogle Lille sølle røde

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 01-02-08 17:20

Og mangler lige før du er der med den igen at det kun er i den anden tråd til kandu der er dømt
Bør Ties Ihjel fra min side ang at kommunikerer( eller hvad du vil kalde din del af det)
Så de derfra altså kandu(skåret ud i pap) kan se hva for en dum skid du er og hvem der er dine medløbere hver gang du er modbydelig i en tråd og hvem der straks støtter dig når du er ved at løbe tør for ammu i din sygelige tankegang

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-02-08 17:34

Nåeh nåeh Sunowich.. uden at vide mig for sikker? ..tror jeg nu nok at Klumme ka' tale for sig sææææl ...men det er der måske et par stykker som behøver en sådan én som ham ..at læne sig op ad ..for at kunne bruínge ved til til asociale bål

Et godt eksempel ..er ...? Lille hund (Me-Too) creamygirl: http://redwing.hutman.net/~mreed/warriorshtm/bigdogmetoo.htm

ans ved godt hun er dømt: http://redwing.hutman.net/~mreed/warriorshtm/archivist.htm

..og 3773? http://redwing.hutman.net/~mreed/warriorshtm/sycophant.htm

..og man ku' bli' ved

</ http://redwing.hutman.net/~mreed/warriorshtm/eaglescout.htm >

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-02-08 17:37

Sorry ..uforståeligt vrøvl:
Citat
..for at kunne bruínge ved til til asociale bål

= for; at ku' bringe ved, til det asociale bål !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-02-08 18:37

Typerne har jeg tit mødt gennem tiderne............men de holdt som regel ikke længe.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-02-08 21:27

Eyvind ?

http://redwing.hutman.net/~mreed/warriorshtm/ent.htm

.............................

.......... ..... .......................

...
..

..................... .. E

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 01-02-08 21:34
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-02-08 21:42

..og Nordsted1 har jeg personligt, privat og for egen regning døbt:

http://redwing.hutman.net/~mreed/warriorshtm/artfuldodger.htm

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-02-08 21:48

Jepper manse9933 ...passer helt fint med dig !

..selvom jeg nu syn's dette beskriver dig bedre:

http://redwing.hutman.net/~mreed/warriorshtm/swarm.htm

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 01-02-08 22:44

Altså molo,jeg var lige ved at føle lidt sympati for dig.(Med mellemrum).
Men hvordan fa....... kan du tillade dig at komme med sådan en udgydelse:
Citat
Hvis du er tilhænger af Nazisme, Facisme, Dansk Folkeparti ..eller ande menneskefjenske ideologier?

Jeg synes godtnok det er lavt.Jeg ved godt i har jeres egen idiologi inde på Christiania.Har selv fornemmet det masser af gange,når jeg har færdes derinde.Men alligevel?
Jeg har aldrig stemt på DF,men jeg vil indrømme at sådan en gang galdeslim,ku`få mig til at gøre det.Din udtaelse er jo direkte injurierende.Selv om jeg godt kan fornemme at med din sociale status,
er du nogenlunde fredet.
Jeg havde ellers bestemt at holde min kæft,i denne mega lange tråd.Jeg kommer heller ikke med flere indlæg.Blot syntes jeg lige netop denne "vending" påkaldte en reaktion.
Har du fået skiftet ble idag molo?

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 01-02-08 23:13

MOLO AT HIS BEST
http://redwing.hutman.net/~mreed/warriorshtm/bong.htm

Den forrige var nu rettet mod en anden person i tråden
vis nic jeg nægter at skrive,mere for ikke at få ondt
i kysen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-02-08 17:36

Manse9933 ->

Mosebaek -> Jamen læs og deltag du endelig hér i tråden ...hvis du lover mig at:
Citat
Din udtaelse er jo direkte injurierende.

..brugt om </MOLOKYLE> som udgyder:
Citat
..galdeslim

..og som åbentbart også er iført (voksen-)ble ?
Citat
Har du fået skiftet ble idag molo?

..i min verden og bevidsthed ...

..ikke er mere end et kussehår fra 'springe ud' ..som DF'er ...

..og nogenlunde lige så idiotisk, som alle de andre selvgode og selvsmagende sympatisører!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 03-02-08 14:13

SÅ SÆT DOG EN DATO.....

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-02-08 14:16

Skal sunoklumpen sætte den dato blir det mellem d. 1 og 9. Han er ikke så stiv i to eller flercifrede tal LOOL

Go søndag Tilde

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-02-08 14:20

Hvem er det nu du slikker .i...øhhh mener...... .på.......... En dato på en ny ide der skal nedlægges er det det du mener ?? nej det skal vist kun være for særligt indviede og så vi jo se om du er en af dem hi hi

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-02-08 14:24

Nå der er narren har du hue på med klokker på i dagens anledning ??? eller du klarer deg med det hvide hoved ser jeg

Hvad med at svarer på nogle af de stillede spørgsmål lille nød

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-02-08 14:26

Hvor er du dog plat og vulgær

Tilde og jeg er "gl" slyngveninder, og min respekt for denne gæve kvinde med begge ben solidt plantet i den jyske muld er stor, og du skulle afholde dig fra at sjofle hende med din klæbrige tankegang Hun har mig bekendt ikke generet dig på nogen måde

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-02-08 14:27

Fasterlavn er mit navn synger den lille røde med klokkehat og hvidt hoved

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-02-08 14:53

Det hedder fastelavn; Det har ikke en skid med din faster at gøre.

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 03-02-08 15:27

vi slynger når vi bager kager.. "Sårn er det do"....
Go søndag til dig Klumme....

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 03-02-08 15:29

Desuden vil jeg nødigt slikke i min røv.. det vinder man nemlig intet ved... Udover dinglebær.....

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-02-08 15:35

Go sødag til dig Tilde og hils på blå stue

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-02-08 15:41

Og til Klokkehat kender du den der sang "du får aldrig noget svar" ja det må du gører Og find fem fejl klubben er du bestyrelsesformand der?? Og et godt råd til dig hvis du ikke aner hvad du skal svarer (som man jo ser ) så bare angrib med noget nyt og så frem med din brune tunge Den står godt tl dit nye logo Ka du ikke også bruge det som profilbillede Lille røde sølle en

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-02-08 15:42

Du fik fat i, at det hedder fastelavn og ikke fasterlavn... ikke? Det da utroligt, så meget man skal lære dig, for at du kan klare dig

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-02-08 15:48

Godt nok fasntastisk. Det er lige før jeg foretrækker lillearne frem for dig. Han var dog på trods af sin modbydelige fremfærd en anelse begavet, hvilket du absolut IKKE kan prale af.

Hvor ser du forresten den klokkehat henne?? Ser du syner, eller sidder du bare frit og opdigter hvad som helst du ønsker var virkelighed.

Og hvad er det du hele tiden vil have svar på??

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 03-02-08 15:52

Klumme, manden prøver desperat at få udvidet sit netværk - på sigt skulle det være ret usundt at sidde og glo ind i et spejl døgnet rundt...

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-02-08 15:57

Det forklarer jo en del. Der er i hvert tilfælde fast arbejde for en omsorgspædagog i mange år. Kan dog være, at en højere uddannelse kræves til at klare dens psykomotoriske forstyrrelser.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 03-02-08 16:10

"psykomotoriske"? - den må jeg lige slå op... ka' det spises?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-02-08 16:12

Psykomotoriske forstyrrelser med et eller flere af følgende symptomer. Man:
Skifter hurtigt mellem at være overaktiv og passiv
Er længe om at reagere
Taler meget
Taler meget lidt
Har tendens til at fare sammen

Kan ikke spises

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 03-02-08 16:25

- har man også tendens til at fare op?

Konen mener at kunne genkende noget af det. Nu vågner jeg forhåbentlig ikke i morgen og vil starte en hal(hel)fest...

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-02-08 16:29

Fare op LOOL Det ved jeg sgu ikke. Formentlig.... Du kan nok blande symptomerne, så de passer på din adfærd, så din kone bliver glad for, at der er en diagnose

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-02-08 17:12

Og så kom en af rygklapperne på banen men det er jo osse bedre end at blive trådt på ikke mister mad man Så ka i sidde og lolllle sammen thihi mon der var nogle fejl Narhat med klokker

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 03-02-08 17:29

PIS.. Jeg er sendt på blå stue.....

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-02-08 17:37

Ski med det Tilde... jeg kigger ind. Så kan vi lege noget uartigt.... DF mod SF det er da frækt ik??

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-02-08 17:39

Er der nogen som kan oversætte dens tumbesprog??

men det er jo osse bedre end at blive trådt på ikke mister mad man

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 03-02-08 17:46

jeg vil ikke lege med biler.. hvert fald.... Hvems tumpe????? Jeg fatter en en hujende papfis af denne tråd efterhånden.. eller osse er det fordi jeg ikke gider læse det hele.... Jeg tror sgu bare jeg blir mere forvirret af det.... End jæ er i æ forvej.´......

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 03-02-08 18:12

- hvilken tråd?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-02-08 18:12

Biler hehehe Næ gu vil vi ej. Vi skal nok op i en højere uddannelse *SF*

At du ikke kan følge med skal du ikke spekulere på Tilde. Se hvem "trådejer" LOOL er, og du forstår den totale kaos, og mellem os, så er du ikke gået glip af noget, med mindre du har vild lyst til at møde disse underlige personager, her i blandt sunowichfiskensomdekaldtewandagoddagogsolskintiljerallesammen
som utåleligt tåger rundt herinde i mangel af bedre

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 03-02-08 18:59

Stouenberg.. du har ret.. Hvilken tråd....

Det er det jeg siger.. så sæt dog den dato for helvede og luk tråde (som ikke er der) og lav en ny om hvor dejligt det var at mødes... den ville være ret interessant... tror jeg nok... Klumme.. min uddannelse er så gammel at der end ikke fandtes stregkoder dengang.... Jeg ville nok få ødelagt et kasseapperat hvis jeg skulle sidde bag et i dag.. så vi skal IKKE lege købmand....

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-02-08 19:14

Tilde her er noget til dit ærme så kan du forklare ham der med narhatten med klokkerne du ved Bestyrelsesformanden i find fem fejlklubben og hans rygklapperven alfred e madman(neuman) hvem jeg snakker om for hvis jeg skal forklarer ham det så forstår han det jo kategorisk ikke ham med det der hvide logo
Og her er så et par link
http://en.wikipedia.org/wiki/Mad_(magazine)
http://www.dccomics.com/mad/

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 03-02-08 19:45

Hvad Fa....... skal jeg nu være brevdue herinde... Jeres indbyrdes kamp må i selv klare Suno.. Jeg har intet udestående med dig og ej heller med Klumme eller Stouenberg.... Hvad jeg mener om jer og jeres skænderier er totalt ligegyldigt... >Jeg mener bare at denne tråd er trukket så langt ud nu at det har udviklet sig til det rene idioti....
Det er sgu i orden at mødes med dem der har lyst, men der er vel ikke nogen grund til at høvle hinanden ned bare fordi man ikke er enige i de samme ting...

Der burde faktisk være en chat herinde.... så ku tingene ordnes her og nu.....

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-02-08 19:51

Det er frit for enhver at deltage i denne ja hvad skal vi nu kalde den Og jeg har heller ikke noget udestående med dig ejheller andre forend der var nogle der mente det modsatte Hav en god aften Tilde

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-02-08 16:12

BØVS...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-02-08 16:13

UPS... Undskyld !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 04-02-08 16:49

Endelig et velopdragent menneske ska lige visiterer dig har du benzin med ??

Jeg er ellers lige blevet bedt om fra kandu bestyrelsen at lave en oversigt over Profiler og deres kloner så hermed tilspørger jeg dig om du er i besiddelse af mere end et navn hr. molokyle Jae selv har jeg jo kun en profil herinde med flere navne i

Kommentar
Fra : Bugvin

Dato : 05-02-08 11:16

>>Så Lille Røde en Pas nu på du ikke blir puttet i flasken igen Troede sku lie at du var ved at blive til at holde ud men du er sku ligesom popup sider De er ikke til at holde ud i længden

Med meget velige hilsner

Sune<<

Den var go´......

Til dig Sune.. Brug ikke mere tid på psykipatiske personer med mindreværdskomplekser.. De er jo som en døgnflue eller Movie of the week.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-02-08 19:23

Sunowich ->

1. -> molokyle: http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=81351
2. -> Hm... -> http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=113431
3. -> moderator -> http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=156897

..og det var vist så dét

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-02-08 20:04

Hvordan bærer du dig lige ad med det molokyle ??? jae jeg er da godtnok målløs og ham den sidste er godt nok grim

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 05-02-08 21:25

Okay Molo.Jeg skylder dig en undskyldning.Indrømmer at jeg ikke havde taget mig tid til at gennemgå tråden.Jeg røg lige op i det røde felt,da jeg så indlægget.Jeg orker heller ikke nu at finde den "skyldige".Denne tråd her er for viderekomne kan jeg fornemme.Derfor trækker jeg mig skyndsomt tilbage,med lidt svedne fjer.UNDSKYLD MOLO.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-02-08 22:44

Flot hr Mosebaek man skal ikke være bleg for at give en undskyldning når man har kvajet sig .Hatten af for det og respekt

Mvh Sunofisk

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-02-08 13:42

Citat
Til dig Sune.. Brug ikke mere tid på psykipatiske personer med mindreværdskomplekser..

Utroligt at du efter 5-6 dages medlemskab her på sitet, ser dig i stand til at nominere brugere herinde til at tilhøre Klummes bande: http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=116559#1315047 , plus at du i denne tråd diagnosticerer Klumme (og banden, antager jeg) med en psykiatrisk diagnose. Det er i sandhed et flot stykke arbejde Bugvin - klap dig selv på skulderne, du er et unikum ud over det sædvanlige. Ikke en gang Klumme kunne dette efter 5 dages kandukiggeri.

Så hvad har vi egentlig her i tråden, udover Molo der som forventet er argument resistent, og i stedet for at argumentere sagligt for sine synspunkter, nøjes med at kategoriserer sine meningsmodstandere som vanskabninger, afrikanske gnu'er - og som vanlig tradition lige får klemt neofascister og DF ind over. En molo hvis eneste talent er at være et bittert røvhul, og som ikke magter at holde sine paranoide, snæversynede og kollektivistiske fordomme indenfor jakken.

Bum bum…..Vi har en Bugvin (som er NY bruger!!!), og som straks ved sin tilmelding til sitet valgte at gøre Klumme (og banden) til sit hadeobjekt – og som efter 5 dages medlemskab ser sig i stand til at stille virtuelle diagnoser.

Et godt råd Bugvin: hvis du vil være så revolutionerende, og tordne ind i en tråd, for at lave personlige angreb, så stå dog i det mindste ved dine ytringer med din primære profil. Enhver kan jo se, at der står skyggeprofil over det hele i dine få indlæg på kandu.

Mvh Creamy (et bandemedlem, der synes Klumme er ufattelig klog. Jeg tilbeder simpelthen jorden han træder på, og hænger ved hans læber i ubændig længsel efter at høre endnu et af hans visdoms ord).....

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-02-08 13:43

Sunefisk, dine eskapader tæller ikke. Jeg har nærstuderet dine indlæg, og vil anbefale dig at du får tjekket drikkevandet i din kommune (eller i det mindste koger vandet), inden du en dag vågner op på toxsikologisk afdeling.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-02-08 08:23

Mosebaek -> Undskyldning mod- og godtaget

creamygirl ->

Citat
En molo hvis eneste talent er at være et bittert røvhul, og som ikke magter at holde sine paranoide, snæversynede og kollektivistiske fordomme indenfor jakken.

Bobelob... dén fortjener næsten tildeling af en Hoplanål

Ad.1 : Jeg har flere talenter end du nogensinde kommer til at besidde

Ad.2 : Jeg er hverken paranoid, snævertsynet eller kollektivistisk.

1.) Mine 'talenter' er utallige

2.) Jeg er realist. Jeg er tolerant og indsigtsfuld, men ikke konfliktsky (..i modsætning til dig; som er konfliktsøgende grænsende til det perfide) og så er jeg næppe kollektivistisk, da jeg så nok havde valgt en anden livstil end: Single med domecil i en 1 værelses med alkove

..men indrømmet: Den billedlige sammenligning tidligere ...er da lidt synd for gnu'erne

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-02-08 10:12

5-0 til Molo

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-02-08 10:32

Creamy man sku tro du blev betalt for det Kigger man lidt på dine blåøjede indlæg ser man jo ikke meget andet end rygklapperi til din lille vittighed af en ondskabsfuld lallende øhhh jeg mener loooollende-Læren udenad eller i hvertilfælde oplæsende omkopling Og ja det var så det på denne Dejlige solskinsrige lørdag

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-02-08 13:46

Citat
Creamy man sku tro du blev betalt for det Kigger man lidt på dine blåøjede indlæg ser man jo ikke meget andet end rygklapperi til din lille vittighed af en ondskabsfuld lallende øhhh jeg mener loooollende-Læren udenad eller i hvertilfælde oplæsende omkopling Og ja det var så det på denne Dejlige solskinsrige lørdag

Hvem kastede dog mønter i dig! ..

Hvor svært tror du lige det er at gennemskue, at du konsekvent forplumrer, skævvrider og pådutter mig noget du reelt ikke ved en skid om, fordi DU TROR det kan tjene som fyld for at understøtte dit Klumme had?!...

Faktisk så synes jeg, at jeg skriver tydeligt og i et letfatteligt sprog, så hvad er det du ikke forstår Sunowich?! …. Måske vil det hjælpe dig med forståelsen, hvis du prøver at forholde dig til substansen i diverse tråde/indlæg, i stedet for som vanligt at spinne et anti- Klumme argument..

Jeg skal gerne gentage for dig og Prins Knud, hvad jeg skrev til Eyvind længere oppe i tråden.

Citat
Dit altoverskyggende problem er, at det aldrig helt er sevet ind hos dig, at jeg suverænt SELV bestemmer, hvem jeg griner af, og i særdeleshed hvem jeg griner sammen med når jeg færdes på kandu.

Ovenstående kan du bide spids på, at JEG MENER. Hverken du, Eyvind, Molo eller nogen som helst anden, kommer nogensinde til at dirigere rundt med mig og mine holdninger, hverken til Klumme, eller til noget som helst andet på kandu…Så ved du DET. I kan råbe, I kan skrige, I kan fægte med arme og ben, stampe nok så arrigt i jorden, og sykroniserer jeres PMS – det rager mig en høstblomst.

Hvis du har intentioner i retning af, at du mener du er i stand til at skal bestemme hvem jeg klikker med, og hvem jeg ikke skal klikke med i kandu sammenhæng, så kan jeg oplyse dig, at du har mistet jordforbindelsen og tror dig mere betydningsfuld med større evner, end du i virkeligheden har..

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-02-08 13:49

Desuden har du en blind plet på størrelse med Wyoming når det kommer til selvindsigt. Bortset fra at Klumme formulerer sig klarere, staver bedre, og i det hele taget virker ret intelligent ift. dig, så er der INGEN forskel på din og Klummes retorik, når det kommer til personlige angreb i denne tråd. Du er præcis ligeså konfronterende og svinsk i dine udtalelser som han er. Hvor smart synes du selv det ser ud, at du opponerer mod Klummes retorik, ved SELV at bidrage til ordflommens forurening?!.

Lad mig hjælpe dig – det ser tåbeligt ud ..

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-02-08 13:56

Citat
5-0 til Molo

Husk nu, at udover Klummes "rygklappere" - så er der Molo's puddel, der er rigtig god til at snuse røv..

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-02-08 14:42

Creamy.
Din karriere som rygklapper sluttede her.

Jeg troede lige......he he og blev en anselse højrøvet, da jeg så du skrev
Citat
Klumme formulerer sig klarere, staver bedre, og i det hele taget virker ret intelligent ift. dig

indtil jeg opdagede de 2 sidste ord: ift.dig.

Så brast min ellers så blomstrende verden. Min allerbedste rygklapper, klapper mig een med en 2 tons vognstang. Du kunne lisså godt ha skrevet, at jeg klarede mig rigtig godt sammenlignet med en mongol

Meeen LOOOL Jeg har en lumsk mistanke om, at du er ved at prøve mig af.... du vil vide om jeg foruden mine stavekvaliteter, formuleringsevne og intelligens, psykisk kan klare at blive forrådt, nedvurderet og desavoueret. Nej du havde ret..... det kan jeg ikke Så ville jeg være en stålstang - hård, men kedelig, kønsløs og iskold.

Så du klapper bare videre, hvis det er det du gør, jeg elsker det

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-02-08 07:04

Halloooo... Klumme: Tør dine øjne. Det var nu engang creamygirls første og eneste forsøg på at udtale sig positivt om andre brugere, hvilket faktisk fortjener endnu en æresbevisning ..ud over den allerede tildelte Hoplanål:

Værs'go creamygirl: En skamstøtte i slankefiber !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-02-08 07:12

..og så gør det mindre, at denne skamstøtte sandsynligvis rejses på en mødding

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-02-08 07:28

Som Holger Drachmann så poetisk ku' ha' formuleret det:

Citat
I havsnød fra en lille båd;
creamygirl kæk som tyske Inge Bödding:
En redningsplanke udskiber.

For denne ærens dåd;
De over hende på en køkkenmødding:
En skamstøtte rejste ...i slankefiber !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-02-08 02:01

Luk dine spørgsmål når du har fået svar, ellers gør Kandu det for dig, en tråd som denne tjener ikke noget formål mere

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-02-08 10:34

Citat
Halloooo... Klumme: Tør dine øjne. Det var nu engang creamygirls første og eneste forsøg på at udtale sig positivt om andre brugere, hvilket faktisk fortjener endnu en æresbevisning ..ud over den allerede tildelte Hoplanål:

Hverken dine eller Sunes indlæg indbyder til sweet talking, så du af alle før nok ikke forvente, at jeg kommer og tilbyder dig at slå din græsplæne.

En ting kan du dog være sikker på - jeg kommer aldrig til at følge lemmingeflokkens kurs ukritisk. Så du kan skyde en hvid pil efter, at jeg nogensinde kommer til at svømme med bugen opad i din retning.

Og din natur fornægter sig ikke. Bortset fra din selvskabte offerrolle, hvor du skiftevis piver og hulker - så gør du dét du er bedst til – nemlig kontinuerligt at udstille, hvor bittert et røvhul du i bund og grund er. Man kan jo håbe du en dag lærer, at det er den svages, argumentforladtes sidste bastion, at sammenligne sine meningsmodstandere med fascister, fremmedhadere og andre nazi-lignende elementer.

Jeg havde nær skrevet: "brug dog hjernen" …..Men glem det.