/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Bliv en positiv Kandu bruger
Fra : o.v.n.
Vist : 735 gange
50 point
Dato : 26-03-08 02:23

Hej det her er ikke et spørgsmål om at blive positiv, det bliver du automatisk når du henter denne PowerPoint fil, husk at skrue op for lyden: http://www.myupload.dk/showfile/369015227a.pps/ håber linket virker, det er første gang jeg bruger denne upload service

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 60 point
Dato : 26-03-08 02:29

Okay, du fik mig. Nu er mit humør faktisk så strålende, at hvis det bliver mere strålende så kræver det solbriller.

Godnat og tak for at du ville dele..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-03-08 02:32

Jeg fik filen tilsendt fra et familie medlem, som havde fået den fra en ven i Sverige, jeg byttede med den du sendte engang, og som jeg gemte

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-03-08 02:34

Drøm søde drømme alle andre har mulighed for at blive positive også, indtil jeg lukker og slukker engang om ????

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-03-08 02:34

Den var go' o.v.n.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-03-08 02:35

Du er da snu, sådan at gemme min fil o.v.n

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-03-08 02:37

Den morede jeg mig meget over Creamy, kan du se forskellen, men den kan du sikkert godt huske

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-03-08 02:39
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-03-08 02:49

Jow men hvorfor er den nu lige pludselig skrivebeskyttet ? Jeg kan se billederne men ikke afspille præsentationen i OpenOffice det må jeg forske lidt i, men ikke før i morgen, var du ikke på vej i seng ?

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-03-08 23:09

Tak for svaret creamygirl. Godt at du kan se det positive, over 160 har kigget indenfor, men kun jer to kom med en kommentar, nå men linket er åben for alle

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-04-08 03:41

Jeg har siddet og leget lidt med blacklist funktionen, og nu er 3773 smidt i den sorte gryde jeg håber ikke du tager det fortrydelig op, det er kun i dette spørgsmål og jeg kan ikke finde en måde at ophæve det på