/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Kandu brugertræf
Fra : upyoursmate
Vist : 769 gange
200 point
Dato : 15-05-05 23:18

Hvad med, at alle der benytter sig af at svine hinanden til på Kandu mødes til en lille sammenkomst? Er det ikke lidt luset og sidde trygt bag sin skærm og spille smart? Er der nogen der tør og sige det de siger her på Kandu ansigt til ansigt? Jeg ville f.eks. gerne se Klumme og arne.jacobsen i samme lokale...

Mvh. U.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 15-05-05 23:21

Jeg prøvede det samme for et par år siden. Det lykkedes desværre ikke, men jeg synes ideen er god, så jeg håber du får bedre held med det. Jeg vil gerne være med.

Med venlig hilsen Frank (Fyn)

Kommentar
Fra : dova

Dato : 15-05-05 23:21

Citat
Er der nogen der tør og sige det de siger her på Kandu ansigt til ansigt

Det turde jeg godt

Og Det ville jeg også gerne se, hvem ved.......måske blev de bedste venner

mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 15-05-05 23:21

UNDSKYLD Klumme

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-05-05 23:23

Du ville aldrig opdage hvem der hvem.
Du ville kun se nogen løbe efter hinanden
Det er jo det vidunderlige ved teknologien.
Det hedder sig jo at det er som at sidde i samme lokale
Måske sider parterne i Moskva og L.A - Hvem ved

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 15-05-05 23:33

Dova

Se venligst "seneste 25"

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 15-05-05 23:35

Der var da nok et par stykker jeg ikke gad spilde tid på (hej tedd)
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 15-05-05 23:48

Hej Keldd

mvh dova

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-05-05 00:09

upyoursmate

Citat
Er det ikke lidt luset og sidde trygt bag sin skærm og spille smart? Er der nogen der tør og sige det de siger her på Kandu ansigt til ansigt? Jeg ville f.eks. gerne se Klumme og arne.jacobsen i samme lokale...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-05-05 00:11

Ja hvorfor kun lige de 2.
Vi kunne lave en hel danmarksturnering

Kommentar
Fra : dova

Dato : 16-05-05 00:18

Danmarksturnering

Hvilke kategorier skulle deltagerne så dyste i

Gæt hvem der gemmer sig bag profilen ?

øøøøh....Gæt dobbeltprofilerne?

tjae.... Væddemål om hvorvidt Klumme ka' tæve arne...eller omvendt

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-05-05 00:28

upyoursmate

Du bliver så bare til en "lurer"

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-05-05 00:28

Gad vide hvor mange vi ville være uden alle de dobbeltprofiler? Måske er vi kun een på Kandu når det kommer til stykket?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-05-05 00:43

Næh - der skal 2 til at starte en krig

Kommentar
Fra : dova

Dato : 16-05-05 00:53

Narj Tedd, ikke kun en

Nu har jeg set billeder af nogen stykker herinde fra, og umiddelbart ligner de ikke det jeg ser, når jeg kigger i et spejl

Og heldigvis for det, for nogens vedkommende

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-05-05 01:09

Jeg tør skam også sige min mening "face to face"
Og Upyours! ..jeg husker dette spørgsmål, hvor jeg mener du selv nød godt af at sidde bag din skærm http://www.kandu.dk/dk/spg/58966#625944

Men du er da også velkommen til et kandutræf *L* ..skal det holdes i din baghave?!

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 16-05-05 07:46

Dova..er det dit rigtige navn, om mand må spørge?

Mvh Peder

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-05-05 09:41

Dova.

Bedste vennner, hmmmm det har jeg umiddelbart svært ved at forestille mig. Jeg undgår som regel at være i stue med snotstupide, ondskabsfulde og arrogante personer, men skulle jeg være nødsaget til det, er det en udsøgt fornøjelse verbalt at gøre dem komplet til grin. Det ville i AJ's tilfælde være den nemmeste sag i verden.... måske lidt for nem til at det er sjovt.

Upyoursmate.

Som Creamy så rigtigt skriver, så er du vist bedst tjent med at sidde bag en skærm. Du har ikke fattet, at den virkelige verden og denne på Kandu ikke kan føres sammen, uden at der ville opstå en helt ny "verden", hvor nogle forhold vil være uforudsigelige, og andre såre forudsigelige. Det ville f.eks. være forudsigeligt, at jeg bille kede røven ud af bukserne, hvis jeg skulle dele "kaffebord" med en klæbebolle om Franksp, som lystigt underholdt med alle sine fortræffeligheder, mens han vovet viser sin gotiske tatovering frem LOOOOL

Så arranger du blot et Kandutræf, hvor du, som Creamy anviste, kan underholde med dine holdninger som du anskueliggjorde i http://www.kandu.dk/dk/spg/58966#625944 men slet bare mig på listen med det samme. Ikke fordi jeg har behov for at skjule mig bag en skærm, men jeg kan uhyre nemt finde på noget andet, der ville være mindst lige så sjovt.

Men at møde Creamygirl (alene), med sin krystalklare, levende, skarpe og hylende morsomme formuleringsevne live, ville være en gave fra himlen. Hold kæft jeg ville være stolt, over at kunne vise mig ved hendes side.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 16-05-05 10:37

Bragesvej:
Spørg du bare hvad dovas rigtige navn er, det har hun nok ikke noget imod, men svaret

vil nok blæse i vinden. Hej dova, my one and only.

Klumme:
Jeg er enig med dig, ja ja creamy må du møde alene ha ha ha.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-05-05 11:10

Tedd har nok ret i, at der måske kun er een profil på kandu.
De billeder der er vist, er bare nogle tilfældige fra internettet.
Der skal to til et slagsmål - eller måske een med splittet natur.

Ved evt. træf - har man så lov til at være sig selv eller skal man være Kanduprofilen.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 16-05-05 11:24

eme:
De billeder jeg har vist er smalltalkerne fra "Kandu" ingen tvivl om det.

Det bliver først slemt, når man ikke kan finde ud af hvem man selv er, eller skal spørge sin

psykiater: Øh, hvordan har jeg det i dag. Dem må der da være nogen stykker af her på Kandu,

for mage til håbløst vås man nogen gange ser, skal man da lede længe efter. Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 16-05-05 11:25

Bragesvej

Nej, det er ikke mit rigtige navn, men det er lavet af et par stavelser fra nogen af mine rigtige navne

mvh dova

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 16-05-05 11:36

Klumme
Der er en der vist gerne vil have dig face to face og to lys på et bord-agtigt.
Se nærmere, klokken 19.10 i denne trådhttp://www.kandu.dk/dk/spg/65606

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-05-05 11:49

Og Mulberry - måske kan resten i indlægget synge et par serenader.
http://www.kandu.dk/dk/spg/65606#701890

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-05-05 12:20

Nejjj kære Mulberry.

Sån' hænger det ikke sammen. Min beundring for Creamygirl er udelukkende et udtryk for min næsegrus beundring for hendes fabelagtige evne til at formulere sig. At dette så selvfølgelig osse afføder en vild sympati, skal ikke ses som et udtryk for noget 2lyspåetbordønske.

At creamy giver mig roser i den tråd du henviser til, er jeg meget stolt af, men opfatter det afgjort ligeledes ikke som en "invitation" til den omtalte "2lyspåetbord" situation.

Håber det lige satte noget på plads hos dig, så du nu forstår, at man sagtens beundre en person og have stor sympati for samme uden at det nødvendigvis hænger sammen med et ønske om intimt samvær.

I øvrigt siger Creamygirl jo ikke noget om, at det er mig hun ønsker intimitet med. Hvis du lige pudser brillerne, så står der faktisk, at jeg giver hende lyst til intim stemning i gastronomiske kvalitetsomgivelser, og tro det eller ej, der er andre mænd i verden end mig.

Men ellers tak for dit oprigtige forsøg på at skaffe mig lidt på den dumme LOOL

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-05-05 12:46

Jeg vil da gerne invitere til 'Åbent Hus' i min 1 værelses m. alkove (44 kvm.) Torsdag d.23-06-05 på Ama'r

Så ku' vi tage på stranden og afsynge vort fædrelands vemodige sange, medens vi brænder heksene på bålet

Alle interesserede ka' jo bare sende mig en emil på : molo->Snabel A<-pc.dk og få min adresse.

Jeg kan smøre jer en klemme, men drikkevarer medbringes til eget forbrug

1. hjælp forbindingskassen er selvfølgelig sat frem i dagens anledning og ellers er der kun 80 meter til skadestuen fra min bopæl

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-05-05 13:01

Ja det er godt med dig Molo

Din strand ligner et bombekrater, så 1. hjælpskassen kan der hurtigt blive brug for. LOOL

Men vi kan daffe op på Strandly og tage en pot billard

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-05-05 13:02

To lys på et bord?! .. Det skulle såmænd ikke genere mig Mulberry, men faktisk har Klumme læst mit indlæg med de helt rigtige briller på..

Klumme har på kandu givet mig et par fif til et par scoremiddage, og det var ligesom med tanke på disse fif, at jeg skrev han gav mig lyst til intimstemning i gastronomiske kvalitetsomgivelser. Deltageren i disse middage var altså ikke med Klumme for øje! – men sådan er det jo at deltage på kandu! Vi læser indlæggene og får dem til at passe ind i vores egne små kasser. I dette tilfælde fik du således placeret et indlæg fra mig i en forkert kasse – lidt ligesom den gang du mente, at Keldd "bagte" på dig..

Vær venlig lige at lave en omrokering i dine kasser ..

Og tak for roserne Klumme! ..Du har skam også min fulde sympati. Alligevel bør du vide, at jeg er gennemført hæslig *L*

Lidt en heks... iført vinger

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-05-05 13:17

Klumme ->

1.) Strandly (Skagen) : http://www.skagenguide.dk/hotel/strandly.html Ikee liiiige til min økonomiske formåen
2.) Strandly (Kennelen) : http://www.strandly.dk/Kennel%20info/info.html ... de har næppe Billard
3.) Strandly (Gartneriet) : http://www.avedoere-selskabet.dk/Byland/Gartnerier/1_.htm ..sikkert sundt, men næppe noget Billard heller
4.) Strandly (..hér er ikke meget at hente !) : http://strandly.k-nettet.dk/main/frontpage.asp?wid=14743
5.) Strandly (Hotel) : http://www.ffa.dk/opholdssteder/strandly.htm ...hm; lang cykeltur
6.) Strandly (Pensionat) : http://www.villa-strandly.dk/ ..jeg er ikke (førtids-)pensionist ...endnu
7.) Strandly : http://www.emmurer.dk/Badevaerelser.htm ..her ka' man da i det mindte komme på lokum
8.) Strandly (Plejerup) : http://www.dragsholm.dk/okit/asp/dk_forening.asp?id=53 ...fint miljø
9.) Strandly (?) : http://www.porsgrunn.folkebibl.no/bg/1997/ungdom1/17.html
Citat
..derfor er Ronnie sendt på den kristne sommerleiren på Strandly. Strandly ligger i nærheten av en Safaripark...

...jeg tror jeg takker pænt nej

</BEVAR CHRISTIANIA>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-05-05 13:21

Jamen jeg er skam ikke til uordentlige strande, så jeg melder pas til Molos invitation.
Skulle nogen derimod få lyst til at invitere mig til Bahamas, så vil jeg dog seriøst overveje at tage med!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-05-05 13:22

Jamen Creamy.

Hæslig eller ej - Jeg har min egen lille test.... Så længe min førerhund ikke knurrer af dig, så er du ok LOOOL

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 16-05-05 13:38

Creamy, Klumme, dova og andre:

Nu vi taler om at bage, her i IRL er det ved at gå galt for mig, og hvad skal man så gøre, istedet for

at gå med noget i maven der strammer mere og mere til, har jeg besluttet at hælde vand ud af ørene her på Kandu.

Jo, det begyndte for ca.3 uger siden, vi mødte hinanden ved nogen heste jeg fotograferede,hun har nu været

været her 2 gange, og nej nej, ikke noget med at aføre sig beklædningsgenstandene, det er meget værre, satme me-

get værre, nu vil hun ringe, vi skal ud at fotografere nogle tyre (hold så op) køer og så'n noget.

Ringer hun om 14dage, ringer hun i eftermiddag eller hvad, det er forfærdeligt det her, bare jeg kan sove i nat.

Ha' lidt medlidenhed med mig i det mindste, lad være at tale ned til mig, jeg har det virkelig ikke godt, men

ind imellem har jeg det fantastisk, så kan jeg klare hvad som helst, men lige nu tror jeg jeg er ved at dø.

Mon det hjælper hvis jeg begynder at ryge? Hvad skal jeg sige når hun ringer? Det er altså svært det her.

Hilsen Keldd

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-05-05 13:41

Åh Keldd, hvor er du sød

Du skal sq da nyde det! ..Jeg er sikker på hun ringer *S*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-05-05 13:42

Hai ...Keldd.

Jeg har ikke set Afskylia i snart 4 uger
Nu ved jeg, hvor hun slår sine folder(-/foldeknive)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-05-05 13:42

Jamen lille Keldd *SS*

Du er jo ramt...... ;.)

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 16-05-05 13:44

Creamy:
Nyde det siger du, jeg er dårlig nu, måske skal jeg kaste op.

Nej nu kan jeg trække vejret igen. Keldd

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-05-05 13:45

Ps. Keldd -> HUSK : Ringbrynjen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 16-05-05 13:49

molo:
Hun går ikke med kniv, hun taler pænt, og har en hund, og en hest

åh nej nu får jeg ondt i maven igen. Hvor mon hun er nu?? Hvad laver hun??

Hilsen Keldd

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-05-05 13:50

Keldd for hulen!!

Op på cyklen og træd løs indtil du brækker dig
Det får dig med garanti til at tænke på noget andet!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-05-05 13:53

Iøvrigt er du ganske normal Keldd
Kender godt det med mavepinen, kvalmen, sommerfuglene osv.osv *S*

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-05-05 13:54

Øhh Creamy.

Keldd har vist motorcykel *lol*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-05-05 13:54
Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 16-05-05 13:54

Næh, jeg går ud ordner blomster bedet selvom det øsregner, det skulle gerne

se pænt ud, I ved hvorfor. Keldd

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-05-05 13:56

Keldd
Der er kun et at gøre - giv mig det nye camera..............så slipper du for at filme.
Jeg falder nemlig ikke for billige tricks som dyrefotografering.

Og jeg håber ikke, at den mavekriblen går væk lige med det samme.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 16-05-05 13:56

Mange tak allesammen, og molo for dine pæne tekster.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-05-05 14:03

hehe, nå for pokker.
En tur på motorcykelen giver næppe opkastninger pga anstrengelse

Jamen, så haven da! ..Det vil til hver en tid kunne få mig til at brække mig *blink*

Kommentar
Fra : dova

Dato : 16-05-05 14:57

Keldd

Citat
Hvad skal jeg sige når hun ringer

Det ved jeg da ikke, for synes det er lidt svært at finde ud af, om det er fordi du er ved at blive forelsket i damemennesket, eller om du er bange for at være ved at rode dig ud i noget snavs

Det synes jeg ikke rigtigt fremgår, udover din beskrivelse af, at du tror du skal dø, så har du det fantastisk, og så snører det hele sammen.......det kan jo både skyldes forventning og frygt, de symptomer..... og gruer du for eller venter på at hun ringer? o.s.v.

Og hvad har I i grunden lavet der "satme er meget værre end at afføre jer beklædningsgenstande"

FORTÆL!!!!!!!!

mvh dova

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-05-05 15:02

Keldd for satan. Tag dig sammen.

Hun kan ikke li dit billige kjolevalg. Du må ha fat i hoget "haute couture" *SS*

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-05-05 15:23

Kommentar
Fra : uro

Dato : 16-05-05 15:24

Hej molo,
Jeg har set afskylia på Istedgade med en dinglende ff-er ved godt humør.............frk uro

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-05-05 15:26

Tak skal du ellers ha' *L*

Det er da en kæreste, der kunne give de fleste mavepine...altså hende Afskylia

Kommentar
Fra : uro

Dato : 16-05-05 15:30

Jeg tror ikke molo og afskylia er kærester,
måske lidt mere end venner, hun er der hvor der er fest og fyre............ men så kommer sminken også på.. frk uro

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-05-05 15:33

"bolleven" ?!

Tja, typen ville alligevel kunne give mig mavekneb

Kommentar
Fra : uro

Dato : 16-05-05 15:37

Tja............også mig,
hun har næver som en sømand, tja og sproget ligeså................... men det må molo jo selv afgøre i sin 1 værelse med alkove.................................................................. frk. uro

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-05-05 15:37

Tak for oplysningen Frk.Uro, men jeg gættede nu også på noget i den retning ...altså FF'eren
Hvor godtfolk er kommer godtfolk til

...hos Molo ...omkring ....den sidste på måneden

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : uro

Dato : 16-05-05 15:44

Ja...........
jeg tror også hun dukker op............. men lov mig at cykle forbi varmestuen først og hent de omtalte kondomer...........................frk uro

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-05-05 15:44

hehe, klart at Molo selv styrer det show! ...Hvem skulle ellers?!

Vi må så krydse fingre for, at Afskylia ikke spytter på gulvene

Kommentar
Fra : uro

Dato : 16-05-05 15:48

ti hi............
det må hun sikkert godt der hvor gulvtæppet er skåret bordt..................frk.uro

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-05-05 15:50

Frk.Uro = sladderhank. Dén historie er ikke landet på Kandu ...endnu

</MAD&AKVARIER>

Kommentar
Fra : uro

Dato : 16-05-05 16:08

Nå ok................
du plejer da ikke at have hemmeligheder så, jeg troede at du havde fortalt den.........nå men pyt så gjorde jeg det for dig...................frk.uro

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 16-05-05 16:15

Ja dova du skriver FORTÆL, men jeg aner en lille smule ligegyldighed i dit svar, men jeg vil fortælle hvad vi gjorde.

Faktisk blev samtalen holdt på et højt intellektuelt plan (lissom man har hørt det før), og det var DET vi gjorde.

Nu har jeg det meget godt igen, så jeg dør nok ikke..............endnu.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 16-05-05 16:41

Kære Creamy og Klumme,
Ja, det var også sådan jeg forstod det, som I nu i kor understreger meget tykt. Meeen når I nu taler så godt sammen OOGG når I nu er så gode til at inspirerer hinanden og når i nu ... ak jeg ku jo blive ved og sagtens finde eksempler i Kandus rodekasser på hvad der er meget tæt på flirterri, hvis ikke det er det.
Jeg mener bare ku det virkelig være SÅ slemt, at se hinanden over et bord med to stearinlyn blafrende, I kan jo altid gå hjem til hver jeres bagefter, ik?
Og Creamy, hvorfor vil du ikke til Sankt Hans fest på Molo´s strand, hvis alle os andre også kommer???

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 16-05-05 16:48

Upyours
Hvad siger du til strandparty ?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-05-05 16:54

Mulberry du skrev:
"Jeg mener bare ku det virkelig være SÅ slemt, at se hinanden over et bord med to stearinlyn blafrende".

Nej det ville ikke være SÅ slemt Mulberry, men sådan er det bare ikke. Men jeg kan da flirte lidt med dig, hvis du er varm........ LOOOL

FlirteKlumme

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-05-05 18:10

mulberry -> Go' idé ..den dér strandflugt

Så ka'jeg også få luftet den Sølv/Grå Herre G-Streng; 'In vitro' en naturel

Hvis vejret holder ...eller jeg ka' holde vejret ???

</>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-05-05 18:12

Host host!! ..aner jeg lidt misundelse her Mulberry?!

Hvordan kan det mon være, at så snart du aner sympati mellem to mennesker af forskellig køn, så kommer du med tilråb fra sidelinjen. Det er jo helt "Arnisk"... *lol*

Forholder det sig i virkeligheden sådan, at du føler dig udenfor, når det kommer til, hvad du anser som kanduflirteri !!..
Sorry Mulberry, men for mig ser det sådan ud - og det er da muligt jeg tager fejl...
men skulle jeg have ret, så er jeg da overordentlig glad for, at Klumme tilbyder dig en lille uskyldig cyberflirt. Så er du ikke ked af det mere..vel?!
Og I kan jo altid gå til hvert jeres, når flirten ikke længere fænger...høhø!

Nu spørger du så, hvorfor jeg ikke vil deltage til Sankt Hans fest på Molo´s strand, hvis alle Iandre også kommer?!

Jamen Mulberry! for det første: har jeg ikke ytret, at jeg IKKE vil deltage, hvis ALLE andre kommer.. Jeg udtrykte såmænd blot min foragt for "uordentlige" strande - og vedkendte mig, at jeg nok mere er typen på Bahamas øerne..Du skal altså læse hele tråden*S*

Når det så er sagt, så skal du ikke være et øjeblik i tvivl om, at jeg ALDRIG kunne drømme om at møde op til et kandu træf.. Uagtet hvor søde, venlige og betænksomme folk agerer herinde, så har jeg ikke behov for at dyrke Jer IRL..

Og dig og mig imellem Mulberry (plus alle andre på kandu *L*), så lad mig fortælle, at ikke ti "vilde" heste - ville kunne drive mig et sted hen, hvor jeg risikerer at møde AJ.. Ham får jeg så rigeligt af, ved blot at deltage her på kandu

Håber du stiller dig tilfreds med mit svar - og tilgiver mig, hvis det falder dig meget for brystet, at mit indlæg kommer i røven af Klummes

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-05-05 19:05

Jeg kunne da godt tænke mig at se creamygirl og AJ i en hed kinddans rundt om bålet til tonerne af lidt Kandu-musik komponeret af Molo's koder og Klumme synger for.
Så ville Keldd nok udsende det hele på skajp med webcam. (hvis Keldd får tid altså)
Men hvis i hellere vil danse bordet, så skaffes der et par lys til lejligheden.

Det lyder ellers godt med det store spejderbål Molo vil arrangere, selvom jeg nok ikke selv kommer med.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-05-05 19:13

Emesen. Hold op med at spise de svampe. Du får hallucinationer af dem LOOL

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-05-05 19:19

Det er ellers nogle lækre vi har ude i haven, sådan rigtig Danske - røde og hvide.
Men jeg måtte spise dem alle sammen selv, for min kone var ikke rigtig sulten.

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 16-05-05 20:11

Er der en der gider lukke tråden

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-05-05 20:16

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-05-05 20:19

Min strand er STOR : http://www.amager-strand.dk/

..meget stor : http://www.grandts.dk/Amager/Amager_Strand.htm

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-05-05 20:24

Upsoursmate du får lige denne fantastiske hjælp LOOL

Citat
Når du læser "kom godt i gang" findes der ikke nogen vejledning til hvordan man lukker et spørgsmål. Som ans skriver er der ikke noget krav om at man SKAL lukke sit spørgsmål, men alm. høflighed tilsiger at gøre det, hvis man mener at have fået et eller flere brugbare svar. At man så også kan risikere/håbe på at få op til 50% af sine point tilbage når andre senere køber svaret er endnu en grund til at lukke sine spørgsmål.

Ved du ikke hvordan man lukker et spørgsmål, så se her:

Når du går ind på dit eget spørgsmål, vil du se at der over hver enkelt kommentar, helt ude til højre står
Accepter som svar. Du vælger den kommentar du synes har været til størst hjælp for dig. Så klikker du på teksten Accepter som svar. Du får så lov til, dels at angive ved et antal stjerner imellem 1 og 5, hvor godt du synes svaret var, samt at skrive en besked til den der svarede. Derefter trykker du på OK-knappen. Nu er dit spørgsmål lukket, den dygtige svarer har fået sine point, og spørgsmålet er lukket. En af fordelene ved at lukke sine spørgsmål er at andre der vil læse spørgsmålet og svaret, skal betale 10% af point-antallet for at læse det efter at det er lukket. Det betyder at hvis dit spørgsmål var til 100 point, koster det 10 point at åbne det efter at du har lukket det. Du kan dog max. få 50% af dine point tilbage på den måde. Men det betyder også at et 100 point spørgsmål kan ende med kun at have kostet dig 50 point. M.v.h. Arne

Kommentar
Fra : wannabee

Dato : 16-05-05 20:33

Hvad er det for noget lort at fyre af klumme. det er en af arnes tipser du plagere af og ligger ind. du er ikke så klog hvad.

kremypige du kan sneldt få en date med mig vis det sgal være. jeg kan godt lide din type frisk og lidt fræk. det er jeg også selv. skriv dit telenr her så ringer jeg til dig.

chau chau wannabee

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-05-05 21:07

Du godeste.

Du der wannaeyellerandet. Skulle du ikke lige klappe hesten. Du når vist ikke op i den højde hvor Creamygirl kan få øje på dig, og noget sir mig, at hun osse er bedøvende ligeglad.

Vær du bare glad for at Kandus moderator og stormester i stavning og retskrivning ikke er i denne tråd, så var du røget lige tilbage på skolebænken i 2. klasse med ekstratimer i dansk. Han ser ikke med blide øjne på den gang skrammel du har hældt ud af dit tastatur.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-05-05 21:32

I ka' selv sparke heste

creamygirl er MIN cyberkæreste

http://www.nataliedee.com/painting-hug.jpg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-05-05 21:35

Jamen wow..altså! ..Nu håber jeg ikke, at glimtet i dit øje skyldes at det er af glas!!

For du er da bestemt også lige min type Wannabee

Skynd dig at ring på dette nummer: 33 12 14 00

Jeg kan næsten ikke vente!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-05-05 21:36

Nå ja Molo. Det havde jeg helt glemt

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-05-05 21:38
Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-05-05 21:48

hehe, ja fire uger er lang tid Molokyle *S*

Men led mig ikke i fristelse - jeg kan godt gå selv

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-05-05 21:54

Dream away creamygirl ->

http://www.nautica.it/charter/bahamas.jpg
http://www.geographia.com/bahamas/bimimage3big.jpg
http://guia4rodas.abril.com.br/imagens/multimidia/papeldeparede/papeis_exterior/bahamas.jpg
http://www.travelsinparadise.com/bahamas/pictures/bahamas-sunset-2.jpg
http://www.advdive.com/pictures/fishsponges2.jpg
http://www.sanjuantroutfitters.com/Harryswebsitepics/Harry's%20website%20pix/Bahamas/Original%20Files/Bahamas%20Sunrise.jpg
http://www.shelales.com/images/Sunsets/Bahamas%20sunset.jpg
http://www.thisisthelife.com/photos/experiences/large/pink-sands-bahamas.jpg
http://globemonnaies.free.fr/photos/bahamas.jpg
http://www.5-star-hotels.com/img/bahamas.jpg
http://www.banik.org/images/Photo_92-04-Banikette-Bahamas.jpg
http://photos3.flickr.com/2723718_989914a5cc_m.jpg
http://www.geocities.com/skiing311/2004/bahamas/bahamas04_008.jpg
http://www.nassauhilton.com/images/bahamas_vacations.jpg
http://www.yachtrunaway.com/Norman's%20Cay,%20Bahamas.JPG

</BAHAMAS>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-05-05 21:56

*lol* ..

Er det en invitation, eller et udslag for, at jeg skal "holdes stangen"?!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-05-05 21:57

Stangen holder

..bare rolig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-05-05 22:01

Ihhh! mig på den hvide strand, mens du fanger vores aftensmad ..Så lige at der findes fisk i alle regnbuens farver! ..Fang en lilla..Det skal sq være lidt festligt *L*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-05-05 22:02
Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-05-05 22:03

Det er det rene flirteri det her

Sorry Mulberry. Jeg skal nok gå i seng nu...alene

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-05-05 22:05
Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-05-05 22:08

Sov godt Molo! *G*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-05-05 22:08

VILDT ophidsende :

Citat
På skrivebordet lå hendes kursusmappe og en åben kuvert. Da jeg ville sætte det på plads faldt der en diskette ud af den åbne kuvert. Da jeg samlede disketten op og vendte kuverten for at putte den tilbage kunne jeg ikke undgå...

Nu tændte jeg for edb-maskinen og fik den startet op. I med disketten for at se på indholdet. Starte stifinder og checke filer. Hmm, mystisk, der var 2 mpg filer og nogle jpg filer. Nå, på med vanten og kikke på sagerne.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-05-05 22:09

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 16-05-05 23:04

Hallooooo Keldd,er du der???,emesen også??????,er ved være ro på denne tråd nu hvor alle de vårkåte er ved at legge seg,ha

Opp på tastaturet med jer,skåll
17 maj her i morgen,full fest jo,er startet litt tidligt jeg

Kommentar
Fra : dova

Dato : 16-05-05 23:18

Hej holniels.

Synes ellers det lyder til, at Keldd er den mest vårkåde herinde lige nu

Læs kl. 13:38

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 16-05-05 23:23

Hei dova,ja det ser ut som Keldd har bruk for hjelp og støtte,ha,trodde det var et overstået kapittel for en godt voksen mann,men men,han overrasker jo til stadighet

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 16-05-05 23:25

holniels:
Bare gå til den, der er ikke så længe til at festen er forbi.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 16-05-05 23:27

Bare rolig, jeg har styr på det.......................håber jeg.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 16-05-05 23:30

Hei Keldd,knokler på her jo men ser du har fået noen maveproblemer?,uffdada,er det alvorligt?,spredt seg til det følelsesmæssige eller?? he he

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 16-05-05 23:38

holniels:
Det hjalp at få det ud her på Kandu, det var lige ved at brænde sammen i eftermiddags,

men med lidt hjælp, af venlige kandu'er er jeg nu mig selv igen, og har sluppet fantasierne.

Jeg vil nu fremover føre et asketisk liv, øh, som jeg altid har gjort.................indtil telefonen ringer.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 16-05-05 23:43

Hvad betyder asketisk Keldd??,og glemte du ikke at skrive "løs" efter sluppet tantasierne?????????

Kommentar
Fra : dova

Dato : 16-05-05 23:49

"17 maj her i morgen,full fest jo,er startet litt tidligt jeg"

Tyvstartet med

Nå, men god fest på Nationaldagen i morgen holniels.

Keldd
Jeg synes også nok du havde været lidt fraværende her på det sidste
Men det har så været det der med:
"Man mærker en helt ny fornemmelse i kroppen,
så det' forår igen......"

mvh dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 16-05-05 23:52

Asketisk:
Stille og rolig livsførelse.

Næh nej, med hensyn til fantasierne, bliver de nu holdt i stramme kontrolerede tøjler,

som os stålsatte typer nu kan gøre det. Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 16-05-05 23:56

dova:
Jeg prøver at kontrollere mig selv.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 16-05-05 23:59

Hvorfor dog det Keldd

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 17-05-05 00:05

dova:
Jeg har det ikke godt, når jeg ikke har styr på tingene, men måske

skulle jeg tage det lidt mere afslappet, tro ikke det er bare lige det her. Pu ha.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-05-05 00:12

Syn's ellers lige du sagde du var en stålsat type

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 17-05-05 00:21

dova:
Bare spark, jeg ligger allerede ned, æv.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-05-05 00:32

Jamen, hold da op Keldd, det er vel ingen katastrofe hvis du er brændt så varm at stålet smelter

Er det fordi du er bange for hun ikke vil ha' dig

mvh dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 17-05-05 00:34

øh------ja.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-05-05 00:42

Det kom godt nok noget forsigtigt, uden de sædvanlige smileys,.............tjae, hva' skal jeg sige............................Jeg tror sgu da på at du er hårdt ramt

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-05-05 01:27

Inviter hende ud/hjem til middag! Så er den skid slået! Enten accepterer hun eller osse gør hun ikke! Hvis hun ikke vil ha lagt rør ind så ved du det, og så kan du slå hende ud af hoved! Eller hvis hun vil så er det bar dajlig! Ingen grund til at opføre dig som en forelsket teenager i din alder

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-05-05 01:28

Tror bare hun venter på dit initiv!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 17-05-05 09:10

tedd:
Så let er det ikke, jeg vil ikke brase på, alt det der skal jeg nok få fod på,

og det går nok også, og jeg vil ihvertfald ikke indrømme, at jeg nok er lidt øh nervøs hedder det vist.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-05-05 09:18

Jeg så i en anden tråd, at tedd beskrev sig som "ikke romantiker". Nu er jeg da helt overbevist om det rigtige i det udsagn.

Det er vist ikke dig Keldd at tænke som en "rørlægger" i den sammenhæng, eller i en omskrevet facon: Er du til noget, eller spilder jeg tiden".

Alting går ikke for alle op i fisse eller ej. Nogen er heldigvis mere nuancerede.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 17-05-05 09:37

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-05-05 09:49

Nå, bedre humør i dag Keldd

Og du skal ikke tage dig af ham tedd med: "Ingen grund til at opføre dig som en forelsket teenager i din alder"

For det må man nemlig gerne

mvh dova

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-05-05 09:52

Nemli' Dova.

Det er da dejligt og livsbekræftende, at nogen i den høje alder Keldd har (LOOOL), tør vise at kærligheden kan have et højere udviklingstrin end beskrevet af tedd

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 17-05-05 09:58

Jeg synes at Upyoursmate er inde på noget rigtigt. Så det ville da være en god ide at lave et Kandutræf, fx på AmagerStrand Sankt Hans aften. Hvis folk kan se hinanden i øjnene og snakke hyggeligt sammen ville det jo være alletiders og der ville jo nok ikke blive fyret alle disse svinske bemærkninger af når folk sidder lige ved siden af, men vel en mere venlig indstilling og det kunne jo være gavnligt.
Nogen siger en masse ævl, som de ikke står inde for og dem der råber højest om andres fortrædeligheder er oftest dem, der mest sjældent tager sig selv i mente. Andre er ganske oprigtige, hvad endten de er på her eller in real life, det bliver der nok ikke lavet sønderligt meget om på, men den barske tone ville nok blive til en mere kammeratlig....... håber jeg eller er jeg MEGET naiv, har Kandubrugerne her noget, der kunne give dem lyst til at mødes ?!

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 17-05-05 10:01

Til Tedd´s forsvar vil jeg godt sige, at Tedd er en RIGTIG mand, rigtige mænd har ikke hæmninger.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-05-05 10:02

Ja Mulberry. Du er meget naiv

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-05-05 10:05

Til dit næste indlæg Mulberry.

Sikke noget indavlet lort at lukke ud. Du er åbenbart foruden at være naiv osse primitiv.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-05-05 10:11

Du finder nok een, der efter at have klasket dig en med trækøllen slæber dig hjem i klippehulen og råboller dig, hvorefter dyret stiller sig op og klasker sig på brystkassen og råber ud i landet at han fik dyppet snablen. Yakkkkkk hvor klamt

Shit...LOOOL Det er romantik til et 13 tal. Prøv at bage lidt på arnemultiboller. Han er på vej mod de 600 nedlagte høns han lige skal datostemple

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-05-05 10:36

Hvad tankerne er fyldt af flyder hjernen over med! At lægge rør ind er bare en metaforisk betydning af at lægge billet ind, med en sød henvisning til Keld's beskæftigelse Der er ingen grund til at gå omkring den varme grød, hvis begge personer er indstillet på det samme! At invitere på middag er stadigvæk ikke en opfordning til sex, Klumme, hvor meget du end tror det, men er en god måde til at føle hinanden på tænderne, og se om det svinger! Jo højere man kommer op i alderen, jo mere vigtigt er det at udnytte de chancer der byder sig. Og nu nævner Keld ikke alderen på sin efterstræbte, men hvis hun er lidt op i alderen, er det meget almindeligt at vente på mandens initiativ (f.eks. i form af en middagsinvitation) istedet for at "falbyde" sig selv. Så måske kommer Keld til at vente i evighed, hvis han ikke tar en eller anden form for initativ, med mavesår og ærgelser over spildte chancer til følge!

Så lad være med at få en hel pels ud af en negl, Klumme! Du behøver jo ikke blamere dig hvergang der kommer en kommentar fra andre brugere!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-05-05 10:44

Jamen hvis det er din oprigtige mening tedd, så stiller det sig jo helt anderledes, selv om det umiddelbart ser ud som en vældig "trækkeniland".

Det er muligt, at det i dine øjne (og nu Mulberrys lool) er at blamere mig, men sådan opfatter jeg det ikke. Selvfølgelig kunne det formuleres anderledes, men det passede mig bare ikke denne gang.

Men du skulle måske lade være at generalisere i en målestok der er så åbenlys. Jeg "blamerer" mig ikke hver gang der er en kommentar fra andre brugere, men udelukkende fra nogle enkelte, og i øvrigt..... igen.... når det passer mig.

S.e.e.d (Så enkelt er det)

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-05-05 10:55

PS
Tak tedd for din belæring om hvornår noget er en invitation til sex. Det anede jeg ikke noget om, men det er jo os romantikeres satans hemsko. Jeg kan godt se fidusen i ikke at spilde hinandns tid med den afklarede machomands udsagn: "Er du til noget, eller spilder jeg tiden", men jeg synes nu at der går lidt tabt.

Så jeg fortsætter med at spilde min og hendes tid LOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-05-05 11:00

Nå jeg smutter. Skal lige møde en dater, og vil sgu lige prøve din taktik.

Klumme
Don Juan med røret

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-05-05 11:19

Nej det er ikke noget vældig trækkeniland jeg kom med! Men bare en forklaring så andre brugere ikke går i samme fortolkningsfælde som du åbenbart gjorde, og dermed poster en række kommentar, som kommer til at afsløre for meget af dem selv!

Næh! Klumme kan sige hvad han vil, og slå til når det passer ham! Når andre gør det forsøger han at latterliggøre dem! Der er sg meget Arne over dig bette Klumme! Og nu er det ikke mere en enkelt du er ude efter men nogle enkelte, som du selv formulerer det! Sjovt nok dem der har "tilladt" sig at opponere imod dig i andre sammenhænge! Dette er et forum med mange forskellige personer og meninger, Klumme, så der er altså nogle der ikke vil passe i dit kram! Det synes jeg du skal forsøge at leve med istedet for at kun komme ind og forsøge at stikke til andres meninger med en retorik der på mange måder er værre end f.eks. Arnes. Det ville klæde dig at deltage på Kandu, frem for kun at nedgøre andre brugere!

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 17-05-05 14:52

Alt det føleri keldd beskriver gør ham jo ikke noget godt, det udmatter ham, - og hvad er der så til "damen", det er meget normalt når man er teenager, og der er mange voksne damer, der synes det er meget sødt, når fyren er meget genert og usikker, men i virkeligheden dækker det oftest over usikkerhed, så han prøver at overkontrollere og hviler derfor ikke i sig selv, hvilket ikke befordrer et overskud til "damen", det udmatter og starter en negativ nedadgående spiral, hvor konsekvensen kan være, at han bliver meget vred, hvis det ikke går som han vil ha´det.
Hvis Keldd ikke har styrke til at stå ved sig selv og vise sig for hende hende, som han er, men opfører sig som et nervevrag, så er det den Keldd hun vil opleve, hvilket ikke er holdbart, selvom det er nok så "rørende". Derfor er Tedd råd, som jeg opfatter, som velmenende på sin plads.
Hvis han kører rundt i den skrue, som han beskriver og som vi nok alle har oplevet, er det jo også desværre en falliterklæring, der viser, at han ikke har tænkt på, at hun har et valg, han vil respektere, et valg, der er lige så meget værd, som hans, et valg til at sige ja eller nej.
For at elske andre er det en god ting at kunne glemme sig selv lidt, og ofre sig lidt for den anden, hvis det så ikke er gengældt kan man jo godt stadig holde af vedkommende, men det er så måske ikke det bedste for een.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-05-05 15:30

Ak ak ak tedd. Du er så tvetunget at det er til at græde over - Lad os da bare dissekere dit indlæg, og se hvor meget der er overladt til fortolkninger.

1. Inviter hende ud/hjem til middag! Så er den skid slået!
Ja, det er rigtigt

2. Enten accepterer hun eller osse gør hun ikke!
Ja, det er rigtigt. Godt konstateret

3. Hvis hun ikke vil ha lagt rør ind så ved du det.
Hvor er forbindelsen mellem at blive inviteret til middag og få "lagt rør ind"? . At invitere til middag er jo, efter dit eget udsagn, ikke det samme som at invitere til sex, hvorfor jeg ikke umiddelbart kan se det som andet end en primitiv måde at udtrykke sig på.

4. og så kan du slå hende ud af hoved!
Nå okay.... Tjaeee. det kan jo være svært at lægge rør ind, hvis hun ikke møder op, og hvor ved du fra at Keldd kan slå hende ud af hovedet, fordi hun takker nej. Din formulering her, giver ikke mange muligheder for fortolkning. Enten kommer hun til den middag, og så er hun grydeklar, eller osse takker hun nej, og så glemmer man hende bare. I dit følelsesliv måske, og rationelt praktisk ja, men IRL er vi nogen der har et følelsesliv der hæver sig væsentligt over det du her giver udtryk for, samt ikke selv styrer vores følelser, men føler efter hvad vores hjerte "fortæller" os.

5. Eller hvis hun vil så er det bar dajlig!
Nå...... Kohbergs boller?????

6. Ingen grund til at opføre dig som en forelsket teenager i din alder.
Hvad har det med alder at gøre. Det er da muligt, at du grundet din høje alder ikke har et følelsesliv der hæver sig over en skovsnegls, men andre kan jo sagtens uanset alder have et betydeligt mere nuanceret følelsesliv end dit, hvilket der øjensynligt ikke skal meget til.

Og hvad du skriver i dit sidste indlæg, gider jeg ikke engang at kommentere. Det er simpelthen bare for dumt.

S.e.e.d.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-05-05 16:06

Ok Vi tar det fra en ende af Klumme!
16-05-05 09:41 i denne tråd kommer du ind og kritiserer upyours og Franksp
16-05-05 12:20 går du efter Mulberry!
16-05-05 16:54 Mulberry igen
16-05-05 20:24 Upyours og så får du lige arne flettet ind i en tråd han slet ikke deltager i!
16-05-05 21:07 wannabee og arne igen igen!! Ja man kan jo altid sparke til nogen der ligger ned!
17-05-05 09:18 Her begynder du så at indrage mig og ovenikøbet at henvise til en tråd du ikke deltager i, ikke refererer til og ikke forstår! Lige en sag for det uvidenskabelige vederhæftigtigheds bjørn lomborg udvalg!

Og jeg kunne blive ved ikke bare i denne tråd men i mange andre! Du er en super almindelig looolbruger her på Kandu der bare er ude på niv og kæv! Har godt nok set een eneste tråd hvor du deltog seriøst skal da retfærdigvis siges, men ellers er scoren sådan ca. 5000 useriøs - 1 seriøs!
Dit argumentationsnivea er lig Arnes! Du gider ikke tage seriøs kritik alvorligt for du har jo "retten" til at sige alt og blande dig i alt, selvom det er spørgsmålet fuldkommen uvedkommende og off topic!! Fuldkommen lige som Arne som du måske nok havde ret til at kritisere, men når du så udvider det til at latterliggøre andre personer, som ikke passer ind i den fuldkomne klummeverden, så er det sg for latterligt, og barnligt!!

Og bliv endelig ved med at forsøge at tolke mine kommentarer, så kan det være du en dag fatter dem, selvom der godt nok er langt endnu

PS! Hvordan gik det med Daten? Blev du brændt af?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-05-05 16:08

PS tedd

Jeg testede din teori, og startede min konversation til daten sådan:

"Hej babe. Hvad med en lille hurtig hyggemiddag hos mig, og så lidt rørlægning bagefter. Jeg spørger lidt direkte, for så er den skid slået......."

Tedd..... Hun kiggede på mig som om jeg var en alien, og det kunne jeg selvfølgelig være, men det var ikke mit udseende, men mit sprog, ordvalg og den åbenlyse overflod af testoteron og dyriske drifter, samt mangel på et menneskeligt følelsesliv der fik hende til at flygte skrigende.

Shit. Du kostede mig en karusseltur på modellen.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-05-05 16:09

Sikke en gang øregas!
Under I virkelig ikke Keldd, at han er smålun og småforelsket?!

Så godt dit indlæg Tedd .. allerede i morges kl. kvart i kvalme - og opfattede det IKKE, som et velmenende indlæg.
CITAT: "Ingen grund til at opføre dig som en forelsket teenager i din alder" ..Denne bemærkning lugter af muggen munk, og opfattes af mig, som værende nedladende.

Og så er den skid slået

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-05-05 16:10

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-05-05 16:28

Uhh! Klumme har fået lidt ret af Creamybabe! Så kan påfuglen puste sig op igen

Nu er det jo mere hvordan Keld opfatter det creamy! Hvis jeg kender ham ret så opfatter han det ok! Helt i stil med med den måde jeg opfatter hans indlæg 15-05-05 23:35
Citat
Der var da nok et par stykker jeg ikke gad spilde tid på (hej tedd)
Hilsen
Keldd.

Nemlig ikke andet end een gang gas mellem Kandu venner!

Jeg er dog lidt ked af at Klumme ikke fatter mere end at han tror lægge rør ind er lig med fisse som han skriver 17-05-05 09:18 men hvad kan man forvente andet

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-05-05 16:31

Hellere "PÅ fugl", end "RØR sanger" LOOOOL

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-05-05 16:35

tror den nærmeste fugl på dig er kylling, klumme!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-05-05 16:39

Det kan du da have ret i Tedd

Alligevel har jeg vel lov til at fortælle, hvordan jeg opfatter dine bemærkninger..

At Keldd så åbenlyst fortæller, hvad han føler, forskrækker dig...og så bliver du primitiv og plat for at distancere sig fra dit eget følelsesliv!

Og sådan tænker jeg virkelig!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-05-05 16:44

Nej jeg tænker på alle de chancer for et dejligt liv med en dejlig kvinde som jeg har forspildt på grund af jeg opførte mig som en "forelsket teenager, creamy! Derfor mit "rådne" råd!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-05-05 16:45

Og hvem fan... kunne vide det ?!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-05-05 16:47

Hvor er det dog befriende dejligt, at se en kvinde (Creamy) skrive som talt ud af mit hjerte. *SS*

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-05-05 16:50

Så længe man skelner mellem cyberworld og IRL kan man jo ikke vide det

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-05-05 18:54

Jeg er KYLLING

..så Keldd; du tager det bare, som det måtte komme. Ondt i maven eller ej. Du kan ikke gøre en prut ved det !

Enten 'svinger' man ....eller også gør man ikke

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 17-05-05 19:17

Jeg er lige kommet ind ad døren, og har læst jeres kommentarer.

Se nu ved jeg en lille smule, hvad det drejer sig om, da det er MIG der har mødt hende.

Vi er allesammen forskellige og nogen skal have det på den ene måde og andre på den anden.

Og jeg skal have det på min måde, det finder man bare ikke ud af på, så kort tid (altså med hende her).

Det passer mig fint, lad mig beholde spændingen lidt endnu, jeg har det godt, og har fået samlet mine tanker.

Molos kommentar, kan ikke skrives bedre, flot molo. Klumme og Creamy skriver også pænt.

Tedd og mig kender da hinanden, og jeg forstår da sagtens hans sarkasme (han kan jo ikke få fat i de flotte, øh, lis-

som mig), ja ja der er ikke nogen som helst, der har fået fat på nogen endnu, men jeg er forhåbningsfuld for:

Jeg er smart, jeg er cool..........vil jeg håbe, eller en KYLLING (IGEN TAK TIL MOLO)

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-05-05 19:21

Det er det jeg siger Keldd....

Med selvtillid, charme og fedtet hår kan man komme langt.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 17-05-05 19:28

Klumme:
Jeg bruger også en fed barbersprit.
Keldd

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-05-05 19:30

Baileys Irish Cream

Shit..... LOOL Kan den osse bruges til det. Så kan du sgu da få slikket dine buttede kinder

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-05-05 19:41

Puhh!

Troede lige at Klumme havde regnet ud, at jeg oprindelig er fra Irland

// Irish Creamy

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-05-05 19:46

Irish Creamy

Det må da være dybt vanedannende

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-05-05 19:49

Klumme -> Gamle mand : Du glemmer. Du husker ikke lige hvordan. .................eller ?

Øeh.... ???

Nåh, men i hvert fald !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-05-05 19:50

Keldd -> Ps. Tak for de pæne ord om min profil

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-05-05 19:51

mulberry -> Tilbudet om Ama'r Stand og 'Åbent Hus' til Skt.Hans ...står ved magt

Alt der kræver er en emil

</MENINGERSMOD>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-05-05 19:54

Stand ??? ...STRAND ...for dælen da også

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-05-05 19:54

Savner Afskylia !!! </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-05-05 19:57

Molo.

Hvad er det jeg glemmer..... hjælp mig, jeg kan ikke huske

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 17-05-05 19:58

Vær ikke ked af det molo,

jeg er på dit hold.

Keldd.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-05-05 19:58

Molo.... poor you. Nap en FF. Det hjælper ikke på savnet, men så er det sjovere at savne

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-05-05 19:58
Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-05-05 20:00

FOR SATAN LOOOOOOOL

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-05-05 20:03

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-05-05 06:54

Dejligt at "høre" du har styr på "dit føleri" keldd!

Mange mennesker forsømmer nemlig den lille lykke, fordi de venter forgæves på den store. Så bliv du blot ved med ----> "Alt det føleri"

Til Teeds indlæg
Citat
Fra : tedd Dato : 17-05-05 16:44

Nej jeg tænker på alle de chancer for et dejligt liv med en dejlig kvinde som jeg har forspildt på grund af jeg opførte mig som en "forelsket teenager, creamy! Derfor mit "rådne" råd!

Et "råd" som lød: Ingen grund til at opføre dig som en forelsket teenager i din alder.

Hvorfor ikke bare acceptere, at DU ALENE har ansvaret for, at det efter din overbevisning var din teenagerfacon der slog din kærlighed i stykker?!

Keldd har da ingen ansvar for, hvad du har været igennem - og du kan da ikke uden videre overføre dine egne erfaringer til Keldd. At du i dit voksen liv har teet dig som en teenager uden succes, er jo ikke nødvendigvis fordi du "agerede" teenager. Man vælger jo ikke helt selv, hvordan man teer sig, og slet ikke i følelsesmæssig sammenhæng. Og lige til slut, hvem sætter normen for, hvad det er at te sig som teenager?! ...gør du?!

Hvis det er at udleve sine følelser og åbenlyst vise at man elsker en, kan jeg bestemt ikke se, at der er en skid teenager over dette. Tvært i mod, så skulle alle de "voksne" lære af dette og vise hvad de indeholder.

Og så behøver du i øvrigt ikke starte dine indlæg med: Uhh! Klumme har fået lidt
ret af Creamybabe!
Det er infantilt og blot et forsøg på at latterliggøre Klumme såvel som jeg!
Jeg troede efterhånden, at du havde fattet jeg har en selvstændig mening på trods af den til forveksling skulle ligne en andens!
Og tænk hvis jeg skulle praktisere det samme, hver gang ét par stykker deler mening/holdning i en tråd?!
Så skulle jeg have skrevet: Uhh! Tedd har fået lidt ret af Mulberry.

Det er "råddent" Tedd - and You know it!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 18-05-05 09:43

Creamy og andre:

Jeg sidder og skal læse en noget rodet forestilling om digital billedteknik, nu har jag læst den samme

linie 35 gange, og jeg aner ikke hvad der står, men det er godt at kunne skrive om det her på Kandu.

Så gik jeg ud og tog nogen billeder i øsregnvejr, det hjalp heller ikke på koncentrationen.

I går gik det fint, nu.............jeg må være angrebet af et eller andet, og jeg har ingen piller.

Jeg er altså snart ligeglad, og ringer til hende, på den anden side, skulle hun ringe når vejret var godt,

så vi kunne komme over og fotografere, og i dag regner det ind i mellem, det er oså så satans det hele.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-05-05 10:27

Keld, du skrev:
"Hun skulle ringe når vejret er godt, så I kunne komme over og fotorafere".

Keldd. NU ringer du, og siger at du synes vejret er godt. Hun siger at du må da være skør. Ja måske, men så snakker I lidt om det, og så fortæller du hende at du mener vejret er godt til en snak hos dig eller hende om........ hvadsomhelst. Du er nødt til at vise hende, at du er mere end interesseret i at kommei kontakt med hende.

Skulle hun afvise dette, så gør hun det med en forklaring, som vil vise dig om hun er aldeles ligeglad med dig i anden forbindelse end fotografering, eller osse får du en forklaring om at det ikke kan lade sig gøre i dag, men måske en anden dag. ELLER hun siger at det vil hun da gerne.

Nu ved du noget, som du kan forholde dig til Du blir skør i bolden af ikke at vide noget, og ikke at gøre noget..

Kom så i gang..........dit lille fjols

Klumme

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-05-05 10:30

Her skinner solen ,men der er ingen Afskylia ...kun arbejde

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 18-05-05 10:32

Klumme:

Ja et eller andet må jeg gøre, jeg gør det også, men jeg venter lige lidt.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-05-05 10:33

Næææ Molo, men det er jo osse Keldd's Fr. Digitalfoto det handler om.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 18-05-05 10:35

Klumme ,molo.
Ja nu skinner solen også, men jeg tør altså ikke, ikke lige nu ihvertfald.

Keldd.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-05-05 10:35

Men det er da synd for dig Molo, at hun ikke dukker op når solen skinner. På den anden side, så vil hun jo ikke få megen fornøjelse af dig, når du sidder og tjener din fede hyre på arbejdet. LOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-05-05 10:36

Den går ikke Keldd. Ring NU.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-05-05 10:39

Keldd. Hun sidder bare og venter på din opringning, og fatter ikke at du ikke forlængst har ringet. Hun er sikker på, at I havde noget tilfælles, en gensidig sympati, og blir jo længere der går inden du ringer, mere og mere i tvivl om du mente det samme.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-05-05 10:43

Keldd. Hun har det lige som du har det, og det kan du ikke være bekendt. Sån behandler man ikke een man kan li'. Kom så i gang med den opringning BASTA

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-05-05 10:45

Keldd. Du kan da ikke forlade din og hendes kærlighed på den danske vejrudsigt.

Har du ringet????

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 18-05-05 10:53

Klumme:
Jeg har ringet, men hun var på vej på arbejde, så talte vi lidt om dit og dat, og jeg fik hende til

at grine, og hun ringer, sagde hun, ja sagde jeg, ellers gør jeg det kraftstejlme sagde jeg så, så grinede hun igen.

Nu har jeg det helt ad helved til.
Keldd.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-05-05 11:00

YES. Det var godt du fik fingeren ud *SS*

At kunne få hende til at grine er et rigtig godt tegn. Ja gu har du det af helvede til, men men Keldd..... føl lige efter. Du har det af helvede til på en anden måde, Nu er det forventningens sødme der tværer rundt i dig, før var det uvisheden. Du slipper ikke Bassemand. Du SKAL igennem de faser. Der er ingen genveje.

Og hvis der var, så var det ikke ægte følelser. LOOOL

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 18-05-05 11:19

Jo ja , jeg er klar over det, jeg har også andre ting jeg skal have lavet.

Det jeg gerne vil, og det kan man jo ikke i startfasen af den slags, være rolig og velovervejet. det var jo ikke min

mening at blive grov, på den anden side kan man jo også gøre det elegant, og det var det jeg TROR jeg gjorde,

for jeg har læst hende en lille smule. Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-05-05 11:33

Godt Keldd.

Husk på at du ikke på sigt kan forestille dig som værende en rolig og velovervejet Cliont Eastwood (make my day *ss*). Du er den du er, og det er DET hun er draget af. Hun elsker din åbenlyse forfjamskelse og "naive" adfærd. Det viser hende at HUN har hylet dig helt ud af den, og hun ved at det ikke er påtaget. Det har intuitivt forstandiget begavde kvinder et meget skarpt øre - øje - fornemmelse for.

Hun har dig lige hvor hun vil ha' dig, og der blir du bare indtil videre

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 18-05-05 11:42

Æv altså, de samme tanker har strejfet mig, nå, så er der altså ikke noget at gøre ved det,

det er jo ikke alt man kan kontrollere, og da slet ikke sig selv i hvisse tilfælde.

Jeg er først på i aften igen, ha' en god dag alle.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-05-05 11:49

Keldd. Du skal ikke lave om på dig selv, af den simple grund..... Det kan du ikke, uden det blir opdaget.

Vi ses Keldd. Og..... skide godt gået idag.

Klumme

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-05-05 13:08

Sg da utroligt man kan få så meget ud af så lidt, creamybabe!

Øh!! Og hvordan er det blevet til at min store kærlighed er ødelagt pga min teenagerfacon??

Det er vist den berømte fjer!

Eller projecering?

Og min bemærkning "Uhh! Klumme har fået lidt ret af Creamybabe" var rettet mod Klummes bemærkning 17-05-05 16:10
En meget voksen bemærkning!

Og hvis du er så bange for at blive sammenlignet med Klumme (hvad jeg nu heller ikke kan se jeg har gjort) hvorfor så ikke komme ind med en mere nuanceret kommentar end den du kommer med 17-05-05 16:09 efter jeg ovenikøbet har skåret ud i pap (eller monitor) for Klumme, hvad min bemærkning egenligt drejer sig om, da han så tydligvis ikke forstod den!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-05-05 13:11

Selv Keld forstod min bemærkning forøvrigt, og endda uden efterfølgende forklaring!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-05-05 13:20

Godt gået Keld Det var det jeg sagde du skulle bare vise noget initiv !

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-05-05 13:21

uanset hvilket alderstrin du nu befinder dig på!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-05-05 14:02

Upssss tedd.

Der er langt til land, men du hiver godt.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-05-05 14:04

Det nu ellers ret nemt at fange torsk kan jeg se!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-05-05 14:20

Knæk og bræk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-05-05 14:30

Molo!

Man skal jo passe på tråden ikke udvikler sig til en lystfiskerhistorie!

Har dog ikke set endnu at nogen trækker i land, men der er da nogle der forsøger at løbe linen ud!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-05-05 14:36

Nej kære tedd. At du ikke har set det, kan da ikke forundre. LOOOL

Klumme. super almindelig looolbruger. LOOOL

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-05-05 14:50

Keld har fattet den kommentar jeg kom med (allerede i første hug om jeg så må sige), Klumme! At du endnu ikke har er beklageligt for denne tråd! At du så ovenikøbet senere bruger dele af mit råd og nærmest kræver at Keld skal ringe til pigen kan man jo så bare ryste på hovedet af! Særligt efter al den energi du har brugt på at kritisere mit råd! Men der er da trods alt håb endnu! Nu mangler du bare at fatte den ånd der hviler over mit råd!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-05-05 15:03

tedd.
Du er dræbende kedelig og primitiv. Vis mig et eneste sted, hvor du anbefaler Keldd at ringe til hende. Du fremturer med dit forslag om en middag, med klar adresse til "rørlægning".

Hvis du ønsker at blive opfattet på en anden måde, så udtryk dig på en anden måde, men din teenageproblamatik forhindrer dig vel i at udtrykke dig anderledes. Du skulle jo nødigt blive opfattet som en "blød" mand. Uha Uha.

Og jeg gider ikke kævle med dig. Det er for nemt, kedeligt og unuanceret.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-05-05 16:08

Tedd

Jamen så er jeg sikkert rådden i hovedet, når jeg tolker, at den store kærlighed må være, når man vedkender sig, at have forspildt ALLE chancer for et DEJLIGT liv med en DEJLIG kvinde!

Gu ved, hvad du kræver, for at tilegne en kærlighed som stor?! ..det kan jeg så sidde og undre mig over, men det gider jeg trods alt ikke. Kun kan jeg sige, at den dejlige kvinde du missede - sikkert ikke er gået glip af noget, når du jo alligevel ikke betragter et dejligt liv med en dejlig kvinde som noget stort! ..En ikke særlig tillidsvækkende holdning til kærligheden, hvis du spørger mig!

Keldd

Jeg ønsker dig rigtig meget held og lykke. Du fortjener sq den sødmefulde fornemmelse det er at være forelsket

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-05-05 16:15

Tedd

Og i øvrigt glemte du at svare på, hvem det er, der sætter normen for hvad der kan betragtes som at "te sig som en teenager"!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-05-05 16:45

Nu mente jeg faktisk mange kvinder, creamy! Tror du ikke alle har tænkt på hvordan det kunne gå hvis de havde grebet en chance? Ikke at det måske var drømmekvinden, men ved ikke at gribe chancen fik man det at aldrig at vide!
Men sådan er livet jo og det er såmæn ikke noget jeg ligger søvnløs om natten over, da der nok kommer en chance til!
Hvordan mit kærlighedsliv er skruet sammen, så opfatter jeg det egenligt som tilhørende i min privatssphere og ikke til offenlig debat på nettet, så jeg må skuffe dig ved ikke at komme yderligere ind på det!

Troede at te sig som en forelsket teenager var et kendt begreb, men det er det åbenbart ikke!

Derimod er jeg egenlig lidt foruroliget over at Kelds kærlighedsliv kan være i stand til at skabe så meget debat her, da jeg nok tror han selv kan klare det uden indblanding fra os "kompentanter" men ellers er jeg da frisk med et nyt godt råd hvis han trænger til det!

Og så lige til Klumme! Selvfølig kan Keld da bruge andre kommunikationsmidler end telefonen bare han viser initiv! Gik bare udfra at de kun var i telefonisk kontakt, da Keld sagde noget om at vente ved telefonen på hun skulle ringe! Sorry my mistake at jeg ikke udtrykkeligt skrev "Grib Knoglen Keld, og det skal være nu!"

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-05-05 16:53

Måske skulle jeg søge ind i søværnet når jeg ifølge klumme er dræbende kedelig og primitiv! Har hørt de mangler en mand! Sikke et supervåben jeg kunne blive!! Kan jo selvfølig osse udbyde mig selv på ebay til højstbydende? Hmmm?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-05-05 17:02

Vi tager den en gang til.

Citat
Fra : tedd Dato : 17-05-05 16:44

Nej jeg tænker på alle de chancer for et dejligt liv med en dejlig kvinde som jeg har forspildt på grund af jeg opførte mig som en "forelsket teenager, creamy! Derfor mit "rådne" råd!

Med mine linser, læses dit indlæg IKKE som at gælde mange kvinder, men mange chancer med den samme kvinde..

Hvad nytter det, at man udtaler sig udførligt, når man ikke udtaler sig klart

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-05-05 17:05

Ja kan godt se vi har nogle kommunikationsproblemer lige nu, creamy! Skal forsøge at udtale mig klarere for fremtiden!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-05-05 17:13

No need

Jeg vil aldrig fremover blande mig i dine kvinder, med mindre du som her ..selv kom ind på dem*L*

I andre sammenhæng gør du dig bare mere umage..right?!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-05-05 17:26

Skal prøve at vise mig som en blød mand! Men det sg svært når man er så macho som jeg er !

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-05-05 18:23

Citat
da Keld sagde noget om at vente ved telefonen på hun skulle ringe

Måske sidder Keldd lige nu og synger i bedste Gustav Winckler-stil:

"Jeg vil veeente ved telefoonen på dit svaaar
For først nu kan jeg forstå hvor sød du vaaar.
Måske der er et lille håååb for mig endnuuuuu"....

mvh dova

Nåe nej, der var jo noget med at Keldd fandt ud af, at han godt turde ringe til damen, godt gået Keldd

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 18-05-05 18:37

Ja, godt gået Keldd, jeg var jo lidt bekymret for hvordan det ville ende, om det nu var en mor-type du var ude efter eller et sygt afhængigheds forhold, hvor det KUN drejede sig om dig og dine følelser i en uendelighed, men du ka jo godt, hvor intet vove intet vinde, du skulle bare have et langt tilløb.

Creamy og Klumme, i bliver lige taget over en kam, eller hvad det hedder, det er sgu trist når I taler om nuancer og følelser og når så det gælder om at forstå andre benytter enhver lejlighed til at tolke andres kommentarer i sort/hvid og udfra 1/4 vinde.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-05-05 18:46

At lige netop du tager Klumme og jeg over én kam, kommer såmænd ikke bag på mig Mulberry. Du har jo aldrig gjort andet!

Og ang. nuancer og følelser, så har jeg IKKE talt om nuancer, men modsat dig tør jeg dog både tale om og føle noget - uden at blive bange for "alt det føleri"

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 18-05-05 19:49

Hør så:
Hvis der var nogen der havde sagt til mig, inden jeg kom på Kandu, at man kunne skrive hvad som helst her,

bl.a. kunne man blotlægge lidt eller meget af sit øh sjæleliv, ja det må det være, ville jeg nok have betegnet

dem der gjorde det, med et lidt mindre charmerende udtryk.

Der er nu det gode ved det, for det første er man rimelig anonnym, og så slipper man for at brænde inde med

alle sine luftkasteller. Det betyder da også noget, at man får nogen kommetarer fra andre tænkende

væsener. Det har jeg det faktisk fint med, og reglerne stiller jeg selv, om hvor meget jeg vil fortælle,

men foreløbig tak for jeres kommentarer. Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 18-05-05 20:43

Jeg håper du får held med deg Keldd,drikker en pils for deg her,skåll min dreng,ha ha

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-05-05 21:02

Du har helt ret Keldd!

For selvom skriften på skærmen ikke erstatter nærværet i det talte ord (og trygheden i at tale og være sammen med nogen som kender os), så fører det altså også fordele med sig, som nærværet alene ikke giver.

Ordet på skærmen kan nemlig ses af - og føre til dialog mellem langt flere end det talte ord, hvilket jeg anser som positivt..

At andre så mener det skrevne ord kun bruges til at misforstå og misfortolke kan jeg ikke være enig i.
Som tilfældet med Tedds indlæg, som skulle have "lydt" således, for at se ud som det han virkelig mente - uden at JEG havde misforstået/misfortolket hvad hen skrev

Citat
jeg tænker på alle de chancer for et dejligt liv med dejlige kvinder som jeg har forspildt på grund af ...osv...osv....

Her ses det tydeligt, at indlæg sagtens kan misforståes og efterfølgende misfortolkes. Er der tale om mange kvinder, så skriver man kvinder i flertal. At Mulberry vælger at tro jeg misforstår og tolker som det passer mig - er for mig noget værre vrøvl - og kun skrevet fordi han/hun vil have det til at se ud som om, at jeg (og Klumme selvfølgelig ) er et par værre idioter..

Well, so be it! ..jeg er en idiot *S*

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 18-05-05 21:04

Holniels:
Ja, held skal der til, og du fik så hatten passede i går regner jeg med, ja skål Holger.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-05-05 21:06

Vi ved, hvor du bor !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-05-05 21:07

..og kender din IP

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-05-05 21:09

SKÅL I FF holniels

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 18-05-05 21:20

Creamy:
Selvfølgelig er det lettere at misforstå hinanden her, end i IRL ( In Real Life), hvor man sikkert kender

hinanden, på en anden måde end her. Jeg tænker på man kan se hinandens kropsmimik, hedder det vist.

Det vil vi så snart kunne, når det nye Kandu kommer (5-10år) med et Webcam ha ha .

Især i denne tråd, er der lidt misforståelser, som slet ikke havde været nødvendige, men jeg kan stadig godt

lide Kandu, og er da også andre steder end i smalltalk. Hilsen Keldd

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 18-05-05 21:23

Jada molokyle,skal drikke meg dritings i FF i næste måned,så skål med deg du

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-05-05 01:22

Tror sg jeg ansætter creamybabe som min sekretær! Men kun hvis hun accepterer sexchikane!!

Og så ansætter jeg Arne til at sidde nede i kælderen og rette stavefejl fra mine diktater til creamy! Tror det er mest sikkert at holde dem adskilt!

Så kan Molo og Klumme få lov til at sidde på Strandly overfor og skumle over en pot (billard), mens Keld spiser til middag med sin pinuppige på restauranten ovenover!

Se det er jo næsten et Kandu træf!

Fortolk den!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-05-05 01:37

Jeg skrev at jeg ikke gad kævle med dig, men dette er jo heller ikke om det oprindelige sp, så lad mig lige kigge på dit forslag til et træf..

Creamy som sekretær for dig?? Den tror jeg kort og godt ikke på. Hvorfor ikke?? Det beholder jeg for mig selv.

Sexchikane. Glem det. Den tror jeg heller ikke på. Hvorfor ikke?? Creamy lader sig på ingen måde chikanere, heller ikke seksuelt.

Arne og Creamy adskilt. Hvorfor det?? Det ville da være en formidabel chance for at se dette uhyre blive verbalt pulveriseret til atomer, så han flæbende flygter efter 10 min.

Arne rette stavefejl. Glem det. Mandslingen kan jo ikke selv stave.

Molo og undetegnede spille en pot billard eller så. Den er ok. Han kan få 20 forud

Keldd spise middag med sin elskede på restauranten ovenover. Hmmm....Tedd - dit lokalkendskab mangler. Der er ingen restaurant ovenover, og heller ikke overfor.

Klumme (Billardhaj)

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-05-05 01:44

Som du ser tedd, så er der ikke megen fortolkning i dette. Har blot forholdt mig til om dine forslag er realistiske set med mine øjne.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-05-05 01:47

Går ikke at han flygter efter 10 min. Jeg kommer garanteret til at betale en hel dagløn! Men måske lader jeg dem mødes i frokostpausen!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-05-05 01:52

Jeg holder dig skadesløs. Jeg gir' hellere end gerne en UGELØN, bare den daffer af.........helvede til.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-05-05 01:52

Pulveriseret altså LOOOL

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-05-05 02:02

Jaja Klumme lad nu en gammel kedelig primitiv blød macho teenager ha sine fantasier i fred! Ihvertfald bare een nat!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-05-05 02:05

Jamen tedd. Jeg skal da ikke tage dine fantasier fra dig. lol. Drøm du bare. Det er skattefrit.

God nat

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 19-05-05 03:36

Creamy isteden for at fyrer en salut af, give en person et fur, burde du sørge for at du har forstået vedkommende rigtigt før du kommer med dine argumenter, og måske burde du også respektere vedkommende selv om du kan se at I ikke er enige eller i det mindste vise lidt god vilje. Forståelse er en forudsætning for en ordentlig diskussion. Smart retorik og mere eller mindre svinske bemærkninger gør bare at man trækker følehornene hurtigt til sig igen og vender om eller går til angreb, hvis man føler sig provokeret og frustreret.
Dette ovenstående er sagt efter at havde gjort dig opmærksom på at at jeg opfatter at dig og klumme har lavet den fejl (og ofte gør det)og ikke for at gøre jer til idioter, som du siger.

Accepteret svar
Fra : Klumme

Modtaget 200 point
Dato : 19-05-05 11:10

Mulberry

Du skal holde op med at smugpimpe, dit syrlige drop

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 19-05-05 14:30

Hej Klumme du prøver at jorde mig ved at gøre mig til grin, -hvad har du imod mig ? Læg dog kortene på bordet, tal frit fra leveren
Scenen er din!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-05-05 14:34

Nejjjj Mulberry.

Jeg gør dig ikke til grin. Det klarer du fint selv.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-05-05 14:41

Jeg synes mulberry er en kompetent kandu'er. Ganske rigtigt en smule syrlig ind i mellem, men som regel er det velbegrundet og det er altid velkomment i min verden, at sige sin mening.

Keep on trucking...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 19-05-05 15:14

Klumme
Der findes 1,6 milliarder forskellige menneskelige virkeligheder i verden.
At du synes jeg er til grin er så en del af din virkelighed, der nok genere dig mere end mig, da jeg i min virkelighed ikke forsøger at leve op til et ideal jeg tror er bedre end mig, men prøver at være mit autentiske jeg.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-05-05 15:21

Nå Mulberry.

Så lad mig omformulere mig. Hvis du føler dig til grin foranlediget af det jeg skriver til dig, og offentliggør denne betragtning her, så er det jo selvforskyldt, og kan ikke laste mig for denne iagttagelse. At jeg så er enig med dig, det holder jeg for mig selv.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-05-05 18:32

Mulberry.

Sort/hvid og udfra 1/4 vinde?! ..ja goddav do!
Du siger dermed, at du helst ser vi andre fravælger at tolke i sort/hvid og udfra 1/4 vinde, men at det er ok du selv gør det! ((()))

Jeg husker så udmærket, at mange af dine indlæg herinde har oset af, at du simpelthen var ved at kvæles i selvretfærdighed. Du har endda ytret, at du og det øvrige mindretal, indordner jer under demokratiets diktatur..

Derudover glemmer du, at du igennem din tid på kandu med sarkastiske og syrlige bemærkninger har klandret stort set alle, der har sagt dig lidt imod! (Ergo, er du ikke en skid bedre end det du klandrer Klumme, mig og andre for) ..

Var der ikke noget med, at du en gang anklagede én bruger for at være en type, der elsker drama. Mener sågar du skrev noget i retning af, at magt og kontrol skulle være hans mantra, samt at han ikke besidder, hverken tolerance eller næstekærlighed. Noget du absolut ikke kan vide, men vælger at fortolke sådan alligevel.. Det er sådan noget, der får din kvælende selvretfærdighed til at lyse op, så den bliver rigtig tydelig..

Eller hvad med den gang hvor du håbede på det bedste - for de små uskyldige børn, som jeg er uddannet og bliver betalt for dagligt, at tage mig af?! ..Det var måske heller ikke en sort/hvid, eller 1/4 fortolkning?! ..Næ da, for den kloge Mulberry VED tilsyneladende, at de børn jeg tager mig af må have det frygteligt!! ..og det til trods for jeg blot er én af de 1,6 milliarder forskellige menneskelige virkeligheder i verden.
Du må virkelig anse dig selv som værende meget meget klog! ..

Jeg mener det MÅ du jo være, når du kan udtale dig om, hvorledes jeg fungerer i en arbejdssituation - uden nogensinde at have stiftet bekendtskab med mig IRL ..!

Næ Mulberry, det du mestrer aller bedst - er at fremstille andre som "bander" med dertil hørende "undersåtter" - samtidig med, at du mener du selv er den forulempede, diplomatiske og venligsindet part. Og det kan da godt være du en gang har ytret, at "Creamy skam er intelligent", men uagtet hvad du tror, så falder jeg ikke for den slags, når jeg opdager dit udsagn var med henblik på, at du dengang kunne bruge mine negative konfrontationer mod en profil du ikke selv sympatiserer skide godt med.

Det er netop den slags, der i høj grad lugter af muggen munk! - og det er den slags, der gør dig til en utroværdig profil.

Creamy er intelligent, når hun fortolker på én profil du ikke kan lide, men uintelligent når hun fortolker på Mulberry.. ...Hvem sagde øf?!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-05-05 18:41

muggen Munk???? Er det det samme som nakkeost?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-05-05 18:42

Eller måske en gammel nakkeost?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-05-05 18:45

På en måde, ja *L*

Det er noget, der lugter gammelt og ubrugt!

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 19-05-05 19:12

Lugte gammel,creamygirl det vil min pils gøre hvis jeg ikke skynder meg drikke den,ha,ser i nyter denne tråd,bare flott jo,har set i er veldig flinke til at hakke på hverandre når i blir sagt imot alle sammen,sikkert en fin egenskab,hva vet jeg,ikke så klok men har det fint med meg selv,selvglad er velglad jo

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 19-05-05 20:25

Ærede publikum, kig på det sidste billede nede fra engen på min hjemmeside.

Lad være at bekymre jer om at græsset skal slås, som der er en kendt Kandu'er der har gjort mig opmærksom på.

www.keldd.webbyen.dk Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-05-05 21:07

Keldd

Har lige været inde og kigge på billederne af de flotte tulipaner (også den enlige røde).
Men øeehh, hvor er de mørkeblå
Du ved nok, dem der egentlig sku' ha' været hvide

Citat:

Det der er gået galt, er farverne. Der hvor jeg har lagt hvide, er der mørkeblå

[/citat]

mvh dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 19-05-05 21:40

Ja jo, klart nok, jeg kom til at pille hovederne af dem, inden jeg fotograferede dem, Men næste år husker jeg det hæ.

Og der er stadig mange billeder der skal tages, skorstenene skulle de gerne gå i gang med i morgen, hvis det

ikke sætter ind med regn. Men jeg er da glad for du kan lide de andre tulipaner. Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-05-05 21:53

holniels -> Er der nogen der ikke hakker i det ? ..er det MIG

Fin lille disputs hér i tråden mellem de, der opfatter sig som implicerede parter, men min opfattelse af dette er :

En fis i en hornlygte

Jeg kan dog ikke ikke undsige mig en hvis sympati for mulberry's ytringer :

Citat
Forståelse er en forudsætning for en ordentlig diskussion.

..selvom det er en 'delvis' sandhed og revet ud af sammenhæng

Jeg ville nok have erstattet ordet; 'ordentlig', med et andet adjektiv. Nemlig : 'sober' ..eler på godt dansk; 'ligeværdig'

</RADIKAL>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-05-05 22:34

Hvornår tar du egenligt side Molo istedet for at dække dig bag alt det der radikale vrøvl?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-05-05 22:37

tedd -> Når Christine Milton vil kysse...

http://e-pressen.dk/popsider/christinemilton/index.php

</MIG>

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 19-05-05 22:57

En fis i en hornlygte?,er det en hornlygte med åben flamme molokyle??,for da er der jo ikke mye fis tilbage

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-05-05 22:59

Næeh... vel holniels ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-05-05 23:05

Hvordan er det at være selvstændig i 100 år Holniels??? Kan man være sikker?

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 19-05-05 23:13

Sikker kan man vel aldrig blive tedd,men lurer du,er det bedre være selvstændig i dag?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-05-05 23:21

Et skud i tågen : Nøæh....

</MOLOKYLESI'RGODNAT>

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 19-05-05 23:23

Du får jo have en god natt molokyle

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-05-05 23:36

Molo svarede jo aldrig på mit spørgsmål *LOL*

Måske svingede han lidt med håndtasken?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-05-05 23:37

!00 år fra Svenskn!! Og alligevel har I spiritusforbud Holniels??

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 19-05-05 23:39

Creamy
Tak for kaffe!
Min pointe til dig var kort sagt, at det nok er bedre at sørge for at have forstået, hvad det er folk mener, inden du svare igen, hvilket du jo ofte gør ved en verbaloverhaling/ give et fur/smart retorik/hakke/foragtelige og hånlige bemærkninger.
Fordi så har du da i det mindste svaret på det fremførte og ikke på det du lige fangede lidt fra på overfladen.
Men hvis du gav dig tid og forstå dybden og helheden og respekterede den selvom den var anderledes end dit eget synspunk, så tror jeg at diskussionerne ville blive sunde og måske lærerige, ihverfaldt ikke den sure tone du ynder, åbenbart fordi du ikke har modtaget beundring.
Og jeg gider ikke sige det igen,for du hører åbenbart ikke.

Klumme
du kom med en kommentar om at jeg mått have smugpimpet og jeg var for syrlig.
Du ved jo ikke hvad jeg gør eller hvordan jeg føler eller hvorfor, da ikke sålænge du ikke er mig, men hvis det er dit indtryk, at jeg er en syrlig smugpimpende, så værsgo.
Min pointe var at i steden for at tilsvine latterliggøre, jorde mig at du kunne lægge kortene på bordet FOR at vi kunne komme videre, men du vil ((din historie taget i betragtning) nok fortsætte i samme dur, hvis det ikke havde været mig havde du nok fundet en anden
Jeg ved godt at jeg ikke er perfekt og jeg ved også at de folk du og creamy tilsviner kan noget fedt som i ikke kan ligesom de har fejl i ikke har.
I vælger så at hæfte jer kun ved fejl og det er i en grad at i tror at I ved bedre end vedkommende hvad der foregår inden i dem, kort sagt i mobber, ikke altid, men når I er værst.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 19-05-05 23:42

Tror det var bedre innen den frigørelse tedd,men faen jo,husker ikke så mye fra den gang,længe siden jo

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-05-05 23:52

Folk er kun noget hvis man svarer dem Mulberry! Der er ikke noget værre end stilhed!

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 19-05-05 23:58

Joda tedd,stilhet er skjønt i forhold til musik jeg ikke liker

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-05-05 23:58

Kvindefrigørelsen Holniels??? Der er vi sg enige! *LOL*

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-05-05 07:02

Mulberry

hehe! ..Du læser indlæggene som fanden læser biblen ..Har du overhovedet fattet, at jeg blot har prøvet at gøre dig begribeligt, hvad det er du selv laver med dine indlæg?!

Nej, tilsyneladende ikke. Du ser stadig dig selv som den forulempede, selvom jeg ret tydeligt forsøgte at vise dig du selv mestrer kunsten at tale nedladende, hånende og bedrevidende, når du finder det nødvendigt!

Igen skal du lige have flettet ind, at Klumme gør dit - og Creamy gør dat. Du prøver at stile dit indlæg først til Creamy - og derefter til Klumme, men det falder helt fra hinanden i din tekst til Klumme,for du magter simpelthen ikke at "tale" til Klumme uden at drage Creamy ind i din tekst..

Til din orintering kan jeg så fortælle dig, at den eneste jeg "mobber" herinde er AJ
At jeg føler mig forulempet ved, at du kaster et link ind i starten af denne tråd - og forklarer dig, at det du linker til har du fået galt i halsen, når du skriver at jeg ønsker to lys på bord sammen med Klumme - det er IKKE at mobbe Mulberry, men at sætte tingene på plads.

Du fortsætter derefter med dette indlæg

Citat
Fra : mulberry Dato : 16-05-05 16:41

Kære Creamy og Klumme,
Ja, det var også sådan jeg forstod det, som I nu i kor understreger meget tykt. Meeen når I nu taler så godt sammen OOGG når I nu er så gode til at inspirerer hinanden og når i nu ... ak jeg ku jo blive ved og sagtens finde eksempler i Kandus rodekasser på hvad der er meget tæt på flirterri, hvis ikke det er det.

Hvilket for mig beviser, at du langt fra forstår det, selvom du godt nok påstår det.
Havde du forstået det - havde du sikkert ikke tværet rundt i, hvad du fortolker som flirteri du finder rundt om i kandus rodekasser

Men nu har jeg tabt interessen for dig Mulberry...Lucky You

Du beundrer mig ikke, så jeg daffer videre i min søgen efter en ny beundrer

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-05-05 17:25

Keldd!!!!!!
Kom hjem til mig og se mine frimærker................for kedeligt.
Vil du se mine 1/4 rør i aften...................duer ikke.
Men her kommer et stærkt forslag:
Vil du tage et billede af mig, når jeg slår græsplænen.
Eller måske endnu mere ophidsende:
Jeg kunne godt tænke mig, at fotografere dig, når du slår hele min græsplæne.
Helst om dagen, så du undgår de grimme blitsskygger.
Vil du ha flere gode råd, så bare sig til.
Eyvind.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-05-05 18:16

emesen -> Hedder det ikke Blitz ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-05-05 18:40

eme:
I første omgang vil jeg bede dig holde dig fra de Extazy piller,

og så hurtigst muligt søge lægehjælp, du ved det ikke selv, men os her på Kandu vil gerne hjælpe dig

med det anfald af akut sindsyge du er rendt ind i. Sid nu helt stille og kig lige ind i væggen til lægen kommer.

Han kommer snart, der er ganske vist nogle andre Kanduer, han skal besøge først ha ha ha ha ,

men sid du bare helt stille, og kig ind i væggen, så kommer han nok.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-05-05 18:52

Molo - Keldd har ingen blitz så han bruger bare en alm. lommelygte (blits)
Keldd - hvorfor kravler der sådan nogen lyserøde lådne mærkelige op ad væggen, jeg kan se dem når jeg lyser på dem med min blits.
96-] 96-] 96-} 96-} - mærkeligt i starten virkede det.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-05-05 19:05

eme:
Vær ikke bange,ha ha ha , hjælpen er på vej.

Her på Kandu sker der ikke noget som helst endnu, ingen tilståelser, ingen der bagtaler hinanden, ingen der påstår

de ved mere end andre, og jeg synes det er SÅ kedeligt. Tænk jeg får ingen mail, kun dem fra denne tråd.

Det jeg vil, er at få spændende mail, få interessante mail, få oplysende mail (molo hjælp mig lige) få sjove mail,

og allerhelst fra min fantasiveninde, men hun kender ikke Kandu, så det får jeg ikke, øv hvor er her kedeligt.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-05-05 19:05

Keldd -> Hedder det ikke Ecstacy : http://www.narkobehandling.dk/stoffer/ecstacy.htm

..de dersens piller der omgås emesen ? ..og som han skal holde sig fra ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-05-05 19:08

Keldd -> Daf over at snakke lidt med rot. rot savner også 'sjovt' selskab

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-05-05 19:11

molo:
Jo, du har ret, jeg blev bare så forarget at jeg ikke kunne stave rigtigt.

Og os stoffrie Kanduer, skal nok vide at hjælpe Hr. Emesen, det er jo sikkert en hændelse i Hr.Emesens liv

der har gjort Hr.Emesen afhængig, men det vil der blive forsket i. Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-05-05 19:14

molo:
over?? Link.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-05-05 19:16

Tja - bare det var mig der havde en stor græsplæne jeg ikke behøvede at slå mere end een gang om året. Gødsker du de der flotte Løvetand med speciel gødning Keldd ??

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 20-05-05 19:18

Litt regntøj Keldd,noe for deg?????????

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-05-05 19:18

Molo - inden du daffer nogen steder så se lige godt efter i kat. >lillevrøvl<

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-05-05 19:19

Øv altså, det er nede bag golfbanerne, det får bare lov at stå.
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-05-05 19:22

Folk bag våde ruder ser uden Keldd forstår
Han fotograferer en hest som ude står
OSV................

Kommentar
Fra : uro

Dato : 21-05-05 14:50

til noget helt andet................. molo,
Skal vi ud at spise på mandag.................eller hvad........................ siger din økonomi... frk. uro

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-05-05 17:23

Min økonomi er som sædvanlig ikke noget at skrive hjem om !

..men har du hørt andet end : Ja, det skal vi. Har du ?

I dag har jeg klaret 'søndagsjobbet', da jeg jo ska' på Tippen i morgen søndag; til fiskekonkurrance. Indkøber Erik og jeg sejler fra Cristianshavns Kanal kl. 5.30

Så jeg ska' tidligt på puden og tidligt op

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : uro

Dato : 22-05-05 10:21

Kære molo,
hvad andet kan jeg sige .............. knæk og bræk................ ses frk.uro

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-05-05 18:58

[hør] Frk. Uro -> Du får resten af 'Historien' i morgen kl. 18.00

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-05-05 19:05

` ```
}>>>--->>>>>>>>>(*======-----
´ ´´´ '

</>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-05-05 19:07
Kommentar
Fra : uro

Dato : 25-05-05 08:56

Hej Molo,
Jeg prøver også her....................... her sendt en invitation til din mobil, hvis du har lyst idag onsdag efter job er du velkommen til at spise med på vesterbro.............. Jeg er syg idag, men kan godt lave mad..... frk.uro

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-05-05 10:19

Ok. uro. Jeg har SMS'et dig

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : upyoursmate

Dato : 31-05-05 23:39

Tak for svaret Klumme.