/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Kandutræf - måske.
Fra : Eyvind
Vist : 460 gange
1 point
Dato : 31-08-05 22:46

http://www.kandu.dk/dk/spg/73190
Her kan tumper/nørder/nørdinder/og alle os andre se på de mærkelige profiler.

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 11 point
Dato : 31-08-05 22:50

DSB skal vist lige rette spor ud eller noget i den stil! Ellers skal man jo afsted fra Jylland et døgn i forvejen

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 31-08-05 23:16

Rigtig nok tedd Jeg hørte også at det ikke mere hedder "Tog til tiden" nu er det ændret til "Tid til toget ? "

<\\Benny

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 31-08-05 23:19

Benny

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 31-08-05 23:20

Men hvem har det nu til dags ? - altså tid til at tage toget
-------------------------------------
Jeg så hende i TV-avisen der skulle til møde i Aarhus - hun tog flyveren
Hun "nøjedes" så med toget tilbage til Kbh. igen, godt nok 40 min forsinket.
Men skal man nå noget specielt så er det der med en dag i forvejen ikke helt galt

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 31-08-05 23:22

Så ta'r man linie 888

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 31-08-05 23:24

Ja ja - lad os nu se Eyvind emesen - det kunne da være rigtig hyggeligt at se nogen af kamelerne sådan "live" men der er jo en hel måned til det sker i Valby - så måske

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 31-08-05 23:25

Hanne - > 888 hvor har den endestation ?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 31-08-05 23:26

Det er da vist fjerritslev................................Valby

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 31-08-05 23:27

Valby - skiesmart, æ ou?!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 31-08-05 23:28

Og kommer fra maange steder - men især fra Ååårhus :D

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 31-08-05 23:28

Ja uha - så er der jo også lige Molo´s dueblå Mustang den vil jeg nødig gå glip af

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-09-05 00:11

I må tage nogle billeder, så vi andre kan se, hvor træls I har haft det uden os!

Så kan jeg lave et menupunkt på min hjemmeside til KANDUERNE, hvor I kan sætte billederne ind og skrive kommentarer.

What say you?

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 01-09-05 00:19

Hanne --->
Nu kan jeg ikke i dag sige med sikkerhed, at jeg tager derover, men hvis jeg gør, så lover jeg at medbringe mit lille digitalkamera og sende dig en masse billeder
...... det kunne virkelig være sjovt
---------------------------
..... jeg har hørt at Molo´s Mustang har orange reflekser i hjulene og rugbrødsmotor - (den kører som lettere tunet på Tuborg)

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-09-05 00:41

Mon ikke den skal tunes med elefantøl?

Jeg laver et punkt, der hedder Kanduerne.

Nyt navn på sitet:

www.123hjemmesider.dk/Hannes-Menageri

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 01-09-05 00:52

Nu er de jo begyndt at klippe i kørekortene, så vi skal passe på med farten
jeg har også hørt at Frk. Uro gerne skubber hvis brændstoffet slipper op
----------------------------------------------------
Det er delme en flot side du der har lavet Hanne
Jeg sender dig en lille hilsen i morgen
mvh
<\\Benny

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-09-05 01:17

Benny - tak skal du ha'!

God nat you all!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-09-05 01:20

Camillasmoster

Brugerne på kandu skal jo give tilsagn til at de vil udstilles i dit menageri.

Hvis du ikke har deres tilsagn, så kan du få en sag på halsen.

Nogle elsker at udstille sig med billeder det ene og andet sted på nettet.

Kandu er et godt sted at være, her er man anonym

Alene det, at du opfordrer brugerne til at tage billeder af andre brugere, så de kan blive udstillet i dit menageri, skal dog nok afholde nogle brugere til at deltage i et kandutræf.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 01-09-05 01:48

Vær nu ikke så negativ ans
Selvfølgelig skal ingen udstilles eller gøre til grin - men hvis nogen har noget imod at i alt fald noget af denne anonymitet bliver brudt, så kommer de nok slet ikke til et sådant træf
----------------------------
..... eller de stiller sig måske ganske anonymt ovre i et hjørne og lurer på de andre
Der er jo sådan set allerede en del af de lidt "ældre" kandu´ere der kender hinandens kontrafej f.eks. via Skype - og nogle har da billeder liggende mange steder, såååååå.......
------------------------------------------------------
Iøvrigt kunne det da være morsomt at se hvordan et sådant sagsanlæg ser ud ........
....... jeg mener hvis nu jeg går rundt på en udstilling i Valby og tager en masse billeder af alle mulige folk, og derefter uploader dem på Hanne´s side.
Det er da intet at regne mod alle de offentlige steder vi både bliver fotograferet og filmet i Terorismens hellige navn, og bare vent det bliver MEGET værre endnu - om man vil det eller ej
NU VIL JEG SOVE
go´nat allesammen

<\\Benny

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 01-09-05 02:15

Som jeg kan se (og genkende) fra jeres Nicks, er vi allesammen vist rimeligt gl. i gårde herinde på kandu.dk - så en fest ville da absolut være på sin plads Og MOLO, jeg tar en sixpac med, bare for en sikkerhedsskyld.
Laurenzio

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 01-09-05 05:49

hvor er det festligt detteher - kan slet ikke lade være med at deltage.
tinghallen har også i den grad min interesse, og hannes side er bare så flot.
godherligmorgen til jer alle.. må solen skinne på jer.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-09-05 08:08

Naturligvis vil ingen billeder udleveres/vises, uden accept fra "fotomodellen".
Så et nej tak til offentliggørelse bør respekteres.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 01-09-05 08:24

Ja, det er jo lidt træls at det er helt derovre..hmm, har desværre ikke tid, men vi kunne jo mødes os fra jylland?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-09-05 10:11

Jow, selvfølgelig skal modellerne acceptere, at de kommer på Nettet!

Jeg har lavet en gæstebog, som I selv kan skrive og sætte billeder ind i.

Måske, det er den bedste løsning?

Så skal billederne ikke omkring mig først, men I kan selv sætte dem ind.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-09-05 10:12

Alså ikke tvinges, vel

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-09-05 10:13

Det er jo også muligt at lave et site, som kun kan ses af os, der melder sig til den...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-09-05 10:24

hanne - hvor mange sider vil du lave

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-09-05 10:34

Jah, det griber jo om sig - men det er sjovt.

Har du set, at jeg har givet den et nyt navn?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-09-05 11:03

jeps har jeg da

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-09-05 12:53

Hvoffer spurt jæ egentlig

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 09-09-05 20:20

Tak for svaret tedd.