/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål

Smalltalk
Kandukomsammentilmeldingstråd
Fra : Camillasmoster
Vist : 4385 gange
500 point
Dato : 24-02-06 15:23

Lørdag den 18. marts vil det glæde Mangorossa og Camillasmoster at se jer til en hyggelig komsammen.

Stedet er tæt på Odder. Nærmere tidspunkt og adresse følger senere.

Overnatningsmuligheder - kommer an på, hvormange, der tilmelder sig

Måske de, der bor tættere på kan have nogle overnattende KANDUsser?

Skal lige konferere med mango - så jeg melder tilbage med deadline å' så'en.

Hanne

Fra : Monsen1234

Dato : 24-02-06 15:53

For at der ikke skal være nogen tvivl har jeg hermed tilmeldt mig, selv om jeg også gjorde det i en anden tråd.

Mvh: Monsen.

Fra : o.v.n.

Dato : 24-02-06 15:53

Jeg så godt tilløbet i forårs tråden, er det et træf for strikkeklubben/hønsegården

Fra : emesen

Dato : 24-02-06 16:03

Jeg vil bare ønske jer alle et godt træf.........men må desværre pænt sige nej tak.

Fra : epidedymittis

Dato : 24-02-06 16:51

Jeg kommer hvis Arne Jakobsen kommer!

Og han behøver nok ikke noget navneskilt, det fremgår nok ret tydeligt hvem han er...

Fra : viviborgen

Dato : 24-02-06 16:58

Jeg kommer uanset hvem der ellers kommer.

Nej, det er ikke en strikkeklub eller en hønsegård. Jeg kan hverken strikke eller lægge æg.

Fra : Camillasmoster

Dato : 24-02-06 16:58

Monsen - du er hermed noteret... i min lille bog he he

o.v.n. - neej da.....vi skal da ikke strikke - vi skal væve - om alverdens lyksaligheder og alle skjønne samtaleemner - kønsblandet. Så du har ingen undskyldning

epidedymittis - vem vet, kansje, det lykkes Men hvis I skal slås herinde, skal I gå udenfor!

Fra : Keldd

Dato : 24-02-06 20:34

Ja tak, det kommer sgu da an på hvem jeg skal sove sammen med.
Hilsen Keldd.

Fra : viviborgen

Dato : 24-02-06 21:26

Det er vel først til mølle, så du skal ligge i arm hos Monsen

Fra : pallebhansen

Dato : 24-02-06 22:59

Ja, det er bestemt ikke et tilbud man kan sidde overhørig, så jeg tror jeg kommer.
Det er jo et emne vi har talt om før, og en gang skal jo være den første.
VH Palle Hansen

Fra : Keldd

Dato : 24-02-06 23:47

Den er god med dig Palle, men jeg vil altså kun sove sammen med The Ripley.
Hilsen Keldd.

Fra : pallebhansen

Dato : 25-02-06 01:23

Ja, du er nu heller ikke min foretrukne sengekammerat Keldd, og ville nok også foretrække Ripley, både The Ripley, eller hende fra filmen (hvis hun altså ikke har en af de der monstre med under dynen)
VH Palle Hansen

Fra : Camillasmoster

Dato : 25-02-06 01:38

Nå Keld, så ku' du få lettet r.... og melde dig under fanen

Long time no see

Fra : molokyle

Dato : 25-02-06 08:50

Hvis det er Ok. kommer jeg d. 17-03 ud på eftermiddagen, hjælper lidt til med 'forberedelserne' og overnatter?

Jeg skal nemlig rejse helt fra Ama'r. Hvilket igen betyder cykle til Valby, tage bus 888 til Århus, cykle til Odder og omegn, besøge kroen
...derefter mangorossa og familien

mangorossa -> Jeg kan altså ikke finde noget der er billigere end sidst:

returbillet 420
cykel (hver vej) 80+80=160

Ialt 580 kr.

Jeg er jo hverken pensionist (senior som de så pænt skriver) eller studerende.

...men hvis nogen finder en billigere løsning må de gerne fortælle hvordan hér i tråden. Vær dog opmærksom på at jeg ikke kan købe rejsen på nettet, da jeg ikke kan få Dankort/Visa som kontanthjælpsmodtager.

</MOLOKYLE>

Fra : dova

Dato : 25-02-06 10:25

Citat
men hvis nogen finder en billigere løsning må de gerne fortælle hvordan hér i tråden

Find den nærmeste fragtcentral, og forhør ved en af de chauffører der kører Århus eller Horsens/Kbh hver dag og få et lift, måske kan der endda blive plads til cyklen.

mvh dova

Fra : pallebhansen

Dato : 25-02-06 11:46

Ja, firmaet Verner Larsen fra Horsens har rute til KBH, kender endda en tæt ved mig som måske kører den dag. Ellers må du ned i en kasse, som express fragt?
VH Palle Hansen

Fra : Camillasmoster

Dato : 25-02-06 11:47

Dova - kreativt

Hmm, måske nogen kender nogen, der skal den vej alligevel?

Fra : viviborgen

Dato : 25-02-06 11:48

http://www.gomore.dk/

Molo, hvad med en af de hersens samkørsel sider. Der er flere end dette ene eksempel, men dem finder du jo nemt.

Fra : viviborgen

Dato : 25-02-06 11:51

Kør med på ruten Skørping - Odder den 18. marts

Fra : molokyle

Dato : 26-02-06 08:25

viviborgen -> Skørping (Himmerland), Skørping (Stevns) eller Skørping (Slagelse)?

Jeg undersøger 'sagen' med samkørsel, men jeg sku' jo også gerne hjem

</MOLOKYLE>

Fra : viviborgen

Dato : 26-02-06 09:47

Det er Himmerland. Så det er lidt af en omvej, hvis jeg skal over Amager

Fra : Monsen1234

Dato : 26-02-06 10:16

MOLO! jeg vil gerne samle dig op i enten Middelfart, Fredericia eller Vejle, hvis du skulle komme den vej med tog eller bus, jeg kommer fra Esbjerg omr. så kan nemt køre den vej forbi og billeten er måske billigere for dig til en af de byer

Mvh: Monsen.

Fra : Camillasmoster

Dato : 26-02-06 10:46

Ja for hunne!

Sørg liiige for, at molo også ta'r hjem igen (tænk på stakkels mig, der i forvejen har tinitus.....)

Sorry dear molo - ku' ikk' la' vær'......

De andre tager vel også hjem på et tidspunkt.....................ikk'.......?

Fra : Monsen1234

Dato : 26-02-06 11:33

Hvis han vil køre med mig fra en af de 3 byer skal jeg nok køre ham retur der til igen det lover jeg.

Fra : Keldd

Dato : 26-02-06 11:46

Ska' man ikke vise pas for at komme derover??
Hilsen Keldd.

Fra : Camillasmoster

Dato : 26-02-06 12:09

Jow, når de ser dig, checker de for told - vi kan ikke have det rend af øboere - du får et begrænset visum....

Fra : viviborgen

Dato : 26-02-06 13:05

Nemlig 24-timers visum til øboer, det er da meget almindeligt.

Efter vi har fået terrorloven er det også en god ide med en forklædning som jyde.

overalls, kansas dog helst en billig model fra Harald Nyborg. De er mere autentiske
træsko, med lort
pibe, som er gået ud. Der er jo ingen grund til at brænde den dyre tobak af.

Forberede jeg på sproget

http://www.ambassen.dk/ord/jyde.php

Fra : emesen

Dato : 26-02-06 13:10

Keldd.........................................du låner da bare min trailer, så skal du bare finde et lokalt sted at sætte den (på en Jydekrog ).

Fra : Camillasmoster

Dato : 26-02-06 15:08

Uuuups, jeg er åbenbart ikke fulgt med jyde-moden

Hva' mæ' os i storbyen?

Spændendendende.......

Fra : viviborgen

Dato : 26-02-06 15:12

Der er outsidere alle steder

Fra : emesen

Dato : 26-02-06 16:35

Camillasmoster..............en rigtig Jyde har også en Jydekrog.
En Jydekrog er det samme som et anhængertrækkrog, til at sætte en anhænger på, når man skal hen med affald på genbrugspladsen.
Vi har dem også på Sjælland, og der hedder de også en Jydekrog.
Men jeg ved ikke rigtig hvorfor.

Fra : Keldd

Dato : 26-02-06 18:32

Eme:
Det er sgu da let nok, den blev opfundet derovre, så de kunne
fylde en trailer med billige bajere i Tyskland.
Hilsen Keldd

Fra : viviborgen

Dato : 26-02-06 19:38

Blandt andet til tysk konserves, Kjeld

...men da også til orange handel. Momsen er jo ikke rigtigt slået igennem herovre.

Fra : Keldd

Dato : 26-02-06 19:55

Vivi
Ja ja , orange handel, det er godt gjort, så er det os høje flotte hæderlige
ø-boer, der skal betale gildet, det er fandme uhyggeligt,
det er jeres egen skyld, det var jer der begyndte, nu går jeg ud og brænder det
Jyske flag

Hilsen
Keldd.

Fra : Camillasmoster

Dato : 26-02-06 19:58

Det var kansas-tøjet, jeg tænkte på ifb jysk mode.

Æhehm, nu forholder det sig sådan, at jeg ikke har en jydekrog.......... men jeg har nu heller ingen bil

Fra : emesen

Dato : 26-02-06 20:17

Godt gået Keldd - nu tegner jeg en Jyde..............øhaæhm hvordan ser en jyde ud - - - - - - -
- - - - nå jeg tegner bare.
..//////..
( O O )
.../\...
____

Fra : molokyle

Dato : 26-02-06 20:36

888 & Cykel

</FREDAG>

Fra : mangorossa

Dato : 26-02-06 22:38

Molo, du er velkommen til at komme om fredagen. Men hvorfor skal du ha din cykel med? Jeg henter dig da bare i Århus.
Og det jeg mente er at der findes noget der hedder orange billet, med toget...den skal bestilles en uge i forvejen og man er tvunget til at overholde de tider man nu engang har booket.

http://www.dsb.dk/servlet/Satellite?pagename=Millenium%2FPage%2FStandardForside&c=Page&cid=1082706334216

Molo...du siger bare til, så skal jeg købe den over nettet, hvis ikke det kan lade sig gøre på andre måder...har ikke lige nærlæst, det må du selv lige gøre, jeg er hammer træt lige nu.
Men du kan jo ringe....

Fra : o.v.n.

Dato : 27-02-06 00:05

Betragt dette som en foreløbig tilmelding, måske kribler foråret mere end nysgerrigheden for at få sat ansigt på profilerne her fra kandu, jeg vil dog blank indrømme at jeg tror det bliver en hyggelig dag det kunne også være rart med en eller to mere fra nordvestlige område, her tænker jeg på samkørsel, der er langt at køre alene

Fra : molokyle

Dato : 27-02-06 08:25

mangorossa -> Ideen var go' nok, men:
Kode
Der er ingen ledige DSB Orange senere på den ønskede afrejsedag.

Det ville da være fint om du kunne køre mig Århus-Odder-Syd tur/retur, så klarer jeg nemt de 420 kr. for billetten København-Århus tur/retur.

Jeg ringer til dig når tiden nærmer sig. Dvs. når jeg har bestemt mig for et afrejsetidspunkt.

</MOLOKYLE>

Fra : Camillasmoster

Dato : 27-02-06 11:10

Å så kan I besøge mig, når I alligevel er i Århus, æ ou?

Der ku' da godt falde en bid mad af, hvis det sku' vær!

Fra : molokyle

Dato : 27-02-06 13:40

Camillaslækremoster -> Er der også udeling af ...eller ?

For så får du da lov at hente mig på Busterminalen og guide miog gennem Århus. Sidst fik jeg kun set det indvendige af en Café (..efter sigende tilhørene en kvindelig Danmarksmester i kaffebrygning?) og indhalerede Kaffe til 85 Dkr. pr. kop

Jeg nåede aldrig til Mejlgade
...dét ville Mango ikke ha, hvis hun sku' hente mig (..cykel og det hele) i Århus, når jeg arriverede.

Ps. Hva' med underlige tedd? Kommer han ik' os'? Han bor jo efter eget udsagn i Bloggerne?
Det ku' da bli' hygsomt

</MOLOKYLE>

Fra : mangorossa

Dato : 27-02-06 16:35

Molo...nu omgåes du vist sandheden, gør du ikke?

Mejlgade...hmm, den er der sgutte noet ve længere.....

Nej, jeg så godt Molo, at det var "lidt" tidlige afgange hø hø !

Ja tedd, ham må vi ha lokket med,,,

Fra : Camillasmoster

Dato : 27-02-06 17:01

Jeg, lækre moster, kan ikke se, hvad der skulle være af "seværdigheder" i Mejlgade......

Du får ihvertfald en ordentlig krammer, gør du....

Jam, tedd skal da med! Vi må "ondulere" ham, så han ikke kan sige nej - han må holde fødderne på jorden, inden han rejser til månebase Alfa.

Fra : molokyle

Dato : 27-02-06 18:38

Omgå sandheden mango? Jeg tænkte blot på du sagde at du ikke gad hente mig plørefuld på en eller anden beværtning kl. lort i Mejlgade

..eller var det fordi kaffen KUN kostede 65?

</MOLOKYLE>

Fra : viviborgen

Dato : 27-02-06 19:53

Faktisk overvejer Tedd at komme. Jeg har presset ham lidt, men nu må I hjælpe til. Vi kunne jo spam'e ham.

Fra : mangorossa

Dato : 27-02-06 20:10

Molo...hmmm, kan godt være du har ret

Min hukommelse har altså nogle briste....teflon-hjerne..du ved?

Oki..men det var vist kun sagt i sjov...kan ikke forestille mig andet

Fra : molokyle

Dato : 27-02-06 20:25

viviborgen -> Jamen, jeg har skam allerede indledt en 'offensiv'

mangorossa -> teflon-hjerne ? Næeh... du telefonhjerne
...og du lød grav-alvorlig i din emil husker jeg tydeligt ! ( ..gys )

</MOLOKYLE>

Fra : mangorossa

Dato : 27-02-06 20:38

telefonhjerne ??????????? hva fen går den ud på...pingeling eller hva?

Eller er det fordi det bare går ud af røret med det samme ..?

Hmm, den eneste fordel jeg kan se ved ikke at kunne huske en skid er, at jeg glemmer sgu også de folk jeg er blevet sure på..........

.................folk tror jeg er så god til at tilgive ..HA..jeg husker det bare ikke "FNIS"

Fra : Camillasmoster

Dato : 27-02-06 21:14

mango - dét er sq en god egenskab!

Lissom når nogen hentyder til en tråd, jeg har haft engang.

Så ANER jeg ikke, hvad den handlede om....

Fra : tedd

Dato : 27-02-06 21:52

Telefonhjerne? Kan huske dengang jeg havde fastnet og kunne huske alle mine venners tlf nummer i hoved! Godt nok havde jeg kun 5 dengang! Nu er jeg mobil og er nået ned på 3 og nu kan jeg ikke huske dem fordi de ikke er 86 og 98 elller sågar 01! Godt nok med udvikling

Fra : tedd

Dato : 27-02-06 21:54

Det er klumpfiskenes skyld!

Fra : Camillasmoster

Dato : 27-02-06 23:17

Klumpfiskene

Fra : molokyle

Dato : 28-02-06 07:47

Klumpfiskene er Keldd's ansvar

Jeg passer kun kandufiskene

..og du dukker bare op tedd ..som tavs tilhører til min begavede snak

</MOLOKYLE>

Fra : viviborgen

Dato : 28-02-06 11:24

Hanne, du har den lille sorte bog....hvem er egentlig meldt til efterhånden. Vi bliver da en pæn lille flok.

Accepteret svar
Fra : IPM

Modtaget 500 point
Dato : 28-02-06 12:15

Hej
Jeg vil gerne med i den sorte bog, hvis det kan lade sig gøre.
Jeg kommer fra Nordjylland ikke ret langt fra viviborgen ca 10km, så jeg skriver lige til viviborgen om der er flerer pladser ledig.
Kan i ikke sende en liste til dem der er tilmeldt, vi vil jo gerne vide hvem vi skal så ansigt til.

IPM

Fra : viviborgen

Dato : 28-02-06 13:21

Velkommen i klubben IPM.

Du sagde at du havde forsøgt at få Nordsted med, men at hun synes der er for lang vej til Odder.

Det er der altså ikke fra Hundested. Hun hopper bare på en færge til AArhus, så samler vi hende op der. Pres hende noget mere.

Fra : molokyle

Dato : 28-02-06 13:32

IPM -> Kender jeg dig fra tidligere? Din hund synes jeg at have set før?

Jeg har tænkt mig at dukke op inkognito: Forklædt som arne 'fucking punktum' jakobsen

</MOLOKYLE>

Fra : viviborgen

Dato : 28-02-06 13:59

Rigtig god ide Molo, hvis du vil blacklistes

Fra : mangorossa

Dato : 28-02-06 15:37

IPM..jamen du er meget velkommen..kan heller ikke huske umiddelbart at jeg er stødt på din profil før? Men du er hjertens velkommen aligevel...

Fra : mangorossa

Dato : 28-02-06 15:44

Foreløbig ser deltagerlisten sålunde ud:

Monsen 1234
O.V.N. ? (han mener han måske får et bedre tilbud, eller at foråret kommer før tid )
Viviborgen
Keldd
Pallebhansen
Molo
IPM
Camillasmoster
mangorossa

Hvis jeg har overset nogen undskylder jeg på forhånd...men sig lige til.

Keldd???? Sku du mæ, eller ska du bare sidde der og pippe som sævanli ?

Fra : molokyle

Dato : 28-02-06 17:12

Jeg er stødt på: Keldd og mangorossa før...!!! , men ser frem til at møde resten af menageriet

Håber på Camillasmoster? ( ..eller Pallebhansen ) vil KYSSE ???

..og Keldd ...er (=under alle omstændigheder) undskyldt

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 28-02-06 17:37

,,,men mest glæder jeg til; at punktere mangorossa's rullestol (..undskyld: KØRESTOL )

..når jeg er færdig med at tale/snakke 'Jer Andre' i seng/-hjeld

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 28-02-06 17:41

Ok. ...indrømmet : JEG KEDER MIG !!!

Det er for tiden kun :

1.-) http://www.google.com/search?q=CSS+IE+7&rls=com.microsoft:da&ie=UTF-8&oe=UTF-8&startIndex=&startPage=1
2.) osv... ?

</MOLOKYLE>

Fra : IPM

Dato : 28-02-06 17:54

MOLOKYLE
Det er altid mig der giver mange Point, har nok af dem
Klumme har også fået en del, selvom han ikke kan bruge dem til noget.
Så nu må vi jo se hvem der skal have en stjerne regn af point efter sammenkomsten.

IPM

Fra : molokyle

Dato : 28-02-06 18:04

Klumme får skam også Påængår af mig ...når Klumme har fortjent !
...sjovt som: Jeg sad lige og tænkte på det IPM

Anyway... Stjerner er bedre end hjerner? ..eller hur?

</MOLOKYLE>

Fra : IPM

Dato : 28-02-06 18:54

Håber at Keldd også vil i den sorte bog, havde glædet mig til at hilse på ham, men han er jo ikke blevet indskrevet i den sorte bog endnu.
Det er ellers en mand af format.
IPM

Fra : TheRipley

Dato : 28-02-06 19:37

Mango og Hanne, det lyder hyggeligt, men er det overhovedet til at finde, hvis man har en stedsans, der gør, at man kan fare vild i en telefonboks?

Hilsen Ripley

Fra : Camillasmoster

Dato : 28-02-06 19:43

Kom så alle sammen!

Søøøøde Keldd kom nuuuu - du SKAL med!

Fra : viviborgen

Dato : 28-02-06 19:50

Kom nu ripley, du ringer bare, når du er faret vild, så henter vi dig.

Der er da ikke noget at være bange for....måske MOLOs kysseri...

Fra : ans

Dato : 28-02-06 20:52

Jeg ville gerne deltage, men der er nu langt fra hvor jeg bor og til Hundslund.

Så jeg har valgt at bruge tid og penge på at tage i teatret i stedet.

Jeg skal se Elling og Kjell Bjarne.

Hygge til alle

Fra : mangorossa

Dato : 28-02-06 20:59

The Ripley, det er endda MEGET nemt at finde..hvor er det nu liiige du bor?

MOLO...jeg anskaffer mig til lejligheden,: punkterfri !!!!!!!!!!!!!

Fra : Camillasmoster

Dato : 28-02-06 21:09

Nej mango, så kan han vise sin kunnen som cykelreparatør og evt. score poæng hos alle os piger

Fra : TheRipley

Dato : 28-02-06 21:27

Mango, jeg bor på den gamle vej mellem Randers og Viborg - hader motorveje, og ser på et kort, der hedder Låsby som alternativ "via" vej

Hvis Molo skal cykle ret meget, tror jeg ikke det er nok, at han kommer fredag, han sover

Hilsen Ripley

Fra : mangorossa

Dato : 28-02-06 21:36

Ja, Ripley..du skal bare køre til Stilling eller Skanderborg og så derfra mod Odder.
I Odder tager du rundkørslen og kører mod Horsens..så kommer du lige igennem Hundslund.

Nemt

Fra : mangorossa

Dato : 28-02-06 21:37

Hanne er du tosset..tror du jeg gider og sidde i min seng og vente på at MOLO forbarmer sig over mig og får lappet min "trillibør" ;-D

Fra : Camillasmoster

Dato : 28-02-06 21:43

Næh, you've got a point there....

Ikke engang for imprægnere alle pigerne?

Er det fordi, han ikke kan lave to ting på samme tid?

Snakke OG arbejde

Fra : mangorossa

Dato : 28-02-06 22:08

JOW...det kan han...talen hos ham ligger i den forlængede rygmarv..og foregår automatisk...øøh tror nok det er der det ligger

Fra : mangorossa

Dato : 28-02-06 22:11

Forresten Ripley..skal jeg betragte det som en tilmelding?

LIge noget Hanne og jeg er blevet enige om::

I tager selv med:

DRIKKEVARER

KØD TIL GRILLEN

Resten sørger vi for, dvs Salat, brød kartofler..og hvad vi ellers finder på!

Fra : tedd

Dato : 28-02-06 22:18

Hmm? Hvordan slæber man 100 kasser øl med til Hundslund?

Fra : Camillasmoster

Dato : 28-02-06 22:28

Buggi trailer!

De har alså også supermarkeder i Hundslund

Fra : creamygirl

Dato : 28-02-06 22:30

Citat
Jeg skal se Elling og Kjell Bjarne.

Glæd dig Ans. Det er et tankevækkende stykke - og jeg vil æde min mosters sommerhat, hvis ikke det stykke skaber et par associationer.......til f.eks kandu LOOOOOOL

Fra : tedd

Dato : 28-02-06 22:31

Nå ja og en hval? Har aldrig smagt grillet hvalbøf!

Fra : mangorossa

Dato : 28-02-06 22:35

tedd...havel parterer du inden..
Øllene KAN bestilles hos mig !

ans..ærgeligt at du ikke vælger at komme med?

Hvad med dig Creamy, kunne du tænke dig at se slænget?

Fra : Camillasmoster

Dato : 28-02-06 22:35

Vil du bespise hele Jylland?

Fint - tedd medbringer kødet!

Fra : molokyle

Dato : 28-02-06 22:45

Pump din cykel...
Pump den længe...
Pump din Mor & Far for penge

Gør det ofte...
Gør det tit...
..og pump din Købmand
..for kredit

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 28-02-06 22:49

Jeg medbringer 10 l. dunk skraldevand fra Ama'r ...så er der til et fodbad ...til os alle

</MOLOKYLE>

Fra : mangorossa

Dato : 28-02-06 22:49

Heiiii, MOLO det er længe siden jeg har hørt den..er det ikke Halfdan Rasmussen?

Jeg syntes bedst om den som barn

Fra : mangorossa

Dato : 28-02-06 22:56

Jeg går iseng.......

Fra : molokyle

Dato : 28-02-06 22:57

Mjnøeh... jeg tror den er af ukendt oprindelse ....ligesom tedd

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 28-02-06 23:02

Jeg hakker derudaf med snue og gør som en gal hund. Derfor er jeg sygemeldt fra idag og et par dage fremover. Ikke nødigt at gå til ro foreløbig. Jeg har sovet (..mellem hosteanfaldene) det meste af dagen

</MOLOKYLE>

Fra : tedd

Dato : 28-02-06 23:05

Ja de fandt mig drivende i en vaskebalje i Christianshavns kanal!

Fra : tedd

Dato : 28-02-06 23:06

I det mindste forsøgte min storesøster at overbevise mig om den historie, men de andre familiemedlemmer afviste det aldrig!

Fra : Camillasmoster

Dato : 28-02-06 23:07

I er nogle værre skravl - sagde hun, indtil hun selv fik en flue...

Men det har jeg heldigvis ikke fået - endnu - jeg var jo ude at nurse de gamle, som begge ligger li de parade - og så på den faste ugentlige vaske- og indkøbsdag!

Fra : pallebhansen

Dato : 28-02-06 23:19

Hvis Molo nu falder i søvn i toget, og først kommer af i Randers, kunne han jo trække sin cykel ud af kupeen, og finde Ripley, tage hende på stangen (AmarSTANG). Sammen må de da kunne finde ud af det, altså finde Hundslund ad motorvejen?
Og Keldd den "Odder", kan han ikke køre den bette vej fra øerne, på sin PGO-scooter, faktisk kunne han godt have Molo med, og 2 kasser øl, altså bare til turen.
VH Palle Hansen

Fra : tedd

Dato : 28-02-06 23:20

Det er nok den frygtede fiskeflu (skal vist siges på fynsk?) du har fået, Molo!

Fra : viviborgen

Dato : 01-03-06 01:19

Tedd stop nu alle dine bekymringer vedrørende proviant. Selvfølgelig kan vi have 10 kaser øl i bagagerummet .....og hvalen, øh, den kan være i hanskerummet.

Mango, hvornår skal vi komme om lørdagen kl. 8.00 am? så kan vi jo bare hente flere øl til middag.

Fra : molokyle

Dato : 01-03-06 01:20

pallebhansen -> JEG er ikke med tog, men med bus ....og det er ikke anta-

tedd -> Det er nok en flue sa manden

Camus Magnum -> Børn? Hvor mange vil du ha' ???

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 01-03-06 01:23

Ommer

Det er nok en fluen sa' mand !!!

</HOST>

Fra : molokyle

Dato : 01-03-06 01:27

viviborgen -> Proviant ?

DU holder bare snitterne væk fra min brune rygeheroin, mine blå Viagra ...og min grønne Ama'r

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 01-03-06 01:40

Imidlertid har jeg travlt med andre 'ting'

http://css-discuss.incutio.com/?page=IE7

<XHTML/CSS>

Fra : molokyle

Dato : 01-03-06 01:43

..for dette IRRITERER mig dobbelt:

Citat
CSS 'transparent' border color still not supported
CSS border colors set to 'transparent' are rendered instead as the font color (default is black) in IE7.

Jeg havde ellers lige fundet 'De Vises Sten' i et crossbrowser layout, men det må nok vente til IE8 !!!

</MOLOKYLE>

Fra : Camillasmoster

Dato : 01-03-06 10:25

01.43 - Ja ja molo - det er nok rigtigt, når DU siger det...

01.23 - Et grimt host kan alså ikke hjælpe dig - det er vel ikke din hjerne der fejler mere end før....? Nu kunne man jo godt komme i tvivl

Fra : mangorossa

Dato : 01-03-06 11:30

øøøvvvvvvv, hvor havde i det sjovt da jeg gik iseng...den går altså ikke d. 18 ....når JEG går iseng, skal alle være røvkedelige........hader at gå glip af noget

Fra : molokyle

Dato : 01-03-06 11:39

Jeg er godt nok bleven svært forkølet

</MOLOKYLE>

Fra : Camillasmoster

Dato : 01-03-06 11:49

Sådan går det, mango, når man skal have sin skønhedssøvn

molo - kamillete med honning, masser af vand, varme fødder, sove, hvile, kamillete damp, presset citron i kogt vand med lidt sukker eller honning, mad med masser af vitaminer (og sundt fedt) Vitaminer skal bruge fedtstoffer til optagelse i kroppen, varme supper med grøntsager.

Film på flimmern, pc tændt - afslappet hygge, så meget, som du orker.

God bedring - du er med på tidens "trend"

Fra : molokyle

Dato : 01-03-06 12:00

Det forbandet ærgerlige ved det med den transparente border er at jeg ville have lavet:

Et banner felt positioneret absolut i toppen med en højde på 32 pixels og en bredde på 100%.

Et indholdsvindue positioneret i toppen med en højde og bredde på 100%. Det 'smarte' ville så være at give dette indholdsvindue en border-top på 32 pixels og gøre denne border transparent, så man kunne se bannerfeltet.

Samme trick kan laves med et sidefodsfelt nederst og en transparent border-bottom.

Indholdsvinduet skal også have en overflow:auto; så indholdet kan scrolles hvis sidens indhold fylder mere end der kan være i aktuelle vindue.

Derved ville det være muligt at få indholdsvinduet til at fylde hele skærmen under banneret og over sidefoden ud, uanset hvilken opløsning man bruger og uanset vinduets aktuelle størrelse. Man ville få vist både bannerfelt, indhold og sidefod selv ved en resize. Derudover kunne man altid placere koden for indholdsvinduet først i XHTML dokumentet af hensyn til søgemaskine ranking.

Dette kan godt lade sig gøre uden en transparant border løsning, men CSS koden til at styre dette er ret avanceret og knap så nemt at vedligeholde endsige gennemskue.

Her er en sådan løsning med spalter, men hvis sideindholdet fylder mere end vinduet/skærmen, så skubbes sidefoden ned og kan dermed ikke altid vises på aktuelle side: http://www.alistapart.com/articles/holygrail

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 01-03-06 12:03

Jeg tror jeg laver en løsning der overholder standarden som anbefalet af W3.org og som virker i Firefox, Opera og Netscape. Derefter vil jeg udtænke et IE hack, som vil gøre mig berømt i den ganske CSS verden

</MOLOKYLE>

Fra : tedd

Dato : 01-03-06 12:10

Har du tænkt dig at ævle om CSS til Kandukomsammen, Molo? Så blir der vist hurtigt dømt sengetid!

Fra : molokyle

Dato : 01-03-06 12:30

...eller også har Microsoft fixet IE inden release datoen en gang i august/september

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 01-03-06 12:31

Næeh... tedd. Det er også derfor jeg er ved at tømme min buffer nu

</MOLOKYLE>

Fra : Camillasmoster

Dato : 01-03-06 15:50

molo - kan du ikke lænse din buffer i din egen specielle tråd til lejligheden?

Du er jo så go' til at snakke med dig selv

Please

Fra : e.c

Dato : 01-03-06 16:25

Kan man stille et par indviklede css spørgsmål i denne tråd.
Hvis Molokyle og Keldd centrerer en boks med øller mellem sig (scooter og cykel) - hvor mange skal Tedd så samle op, hvis han kører lige bagved.

Fra : molokyle

Dato : 01-03-06 20:05

emesen, emesen., e.c, Eyvind :

L = Length (distancen)
TT = tedd tid
Ø = Den tomme mængde = NUL = NIL = NADA
SC = Keldd's scooter
MC = Molo's cykel

TT => SC + M*C ^2 = Ø+L = ØL

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 01-03-06 20:09

Får jeg påængårnø nu? ..for det elegante svar?

4 Stjerner ka' umuligt være for lidt

</MOLOKYLE>

Fra : e.c

Dato : 01-03-06 21:36

Det ser flot ud Molo..........................men hvor er det synd at Kandu ødelægger dine koder.

Den Kandukomsammen lyder ellers spændende. Mon der kommer en lille fortælling.
Ingen tvivl om at jeg godt ville ha' været med.

Fra : Camillasmoster

Dato : 01-03-06 22:29

Øøøvv, det var dét svar, jeg ville have kommet med!

En lille fortælling? Vi udgiver en trebinds mursten!

Fra : tedd

Dato : 02-03-06 02:08

Kommer vel an på hvad jeg kører i/på og om der er jydekrog?

Fra : molokyle

Dato : 02-03-06 08:24

tedd -> Du kører da vel ikke på ØL? Det vil jeg stærkt fraråde; dels er det forbudt, dels er det livsfarligt for både dig selv og for dine omgivelser
...og bilen kan også være svær at få startet med en 20-30 liter ØL i tanken

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 02-03-06 08:28

Jeg ved det ikke hvad er billigst? At køre på øl eller benzin. Jeg gætter på literprisen er omtrent den samme

</MOLOKYLE>

Fra : Camillasmoster

Dato : 02-03-06 10:33

Måske, der er plads i Vivis bil til dig, Tedd?

Hun tager mig med, så kunne du tage en linie 15 herind til Harald?

Fra : viviborgen

Dato : 02-03-06 10:48

Om ikke andet kan vi da tage tedds øl med Hanne, så kan han spænde hvalen efter scoteren

Molo efter den smøre om...ja, hvad fanden handlede det om? Så er jeg da helt overbevist om, at vi får meget at tale om

Fra : Klumme

Dato : 02-03-06 13:50

Jeg sidder altså lige og får mig en griner. Hold kæft en en association (og et grineflip) jeg fik, da jeg læste Dovas svar i dette hundespørgsmål: http://www.kandu.dk/spg84012.aspx
Det minder bare så meget om nogle af kandufyrene i denne tråd

Fra : molokyle

Dato : 02-03-06 14:11

viviborgen -> Nu må vi jo se; om du overhovedet får et ord indført!

</MOLOKYLE>

Fra : viviborgen

Dato : 02-03-06 14:28

Det gør ikke noget. Jeg tager bare en god bog med. Du evner jo fint at tale med dig selv mol

Jeg har en søster med samme evne. Hun kan tale i telefonen i to timer og når jeg lægger røret aner jeg ikke, hvad hun ville

Min søn kalder hende Gudrun, The Kartoffelavler Woman fra The Julekalender. Min søster tale også med samme dialekt og behøver ikke svar.

Jeg forestiller mig dig lidt på samme måde, dialekten har bare en anden melodi, men jeg kan sikkert ikke forstå, hvad du siger, men det har jo ingen betydning.

Fra : viviborgen

Dato : 02-03-06 14:34

Hanne

Harald, er det ikke Viby?, eller husker jeg helt galt?

Fra : uro

Dato : 02-03-06 16:16

Jar har ædderrådenmar ængøn dialægt ...dæt ær di arndår dær har dialægt

</AMA'R>

Fra : Camillasmoster

Dato : 02-03-06 16:25

Hun hedder Gertrud - the kartoffelwoman

Harald Jensens Plads er på grænsen mellem Frederiksbjerg og Langenæs - krydser Skanderborgvej og Søndre Ringgade - men ellers er det rigtigt

Fra : molokyle

Dato : 02-03-06 16:48

UPS...

Sidder hos en bekendt ...som også er bruger af kandu.dk

Derfor er jeg 'kommet til' at skrive under profilen 'uro' i stedet for molokyle, men meningen er den samme ...underskriften ligeså !

Det sku' være rettet nu

</MOLOKYLE>

Fra : e.c

Dato : 02-03-06 17:04

Ja man har jo længe anet at der var noget uro omkring Molokyle.

Fra : viviborgen

Dato : 02-03-06 18:44

Gertrud...selvfølgelig

Er harald gået et andet sted hen i byen??? Hmmm....det er sgu svært at vide, hvor man har mænd

Fra : Camillasmoster

Dato : 02-03-06 19:21

Jow jow Vivi, de kære mænd

moæo - ...og så har hun fået Viggo tilbage, hva'

Fra : Camillasmoster

Dato : 02-03-06 19:22

Jow jow Vivi, de kære mænd

molo - ...og så har hun fået Viggo tilbage, hva'

Fra : molokyle

Dato : 02-03-06 22:56

Camillasmoster -> Phfyeeee... Hjemme igen

Nix-bix ...Frk.Uro og Finse har det pragtfuldt i deres 2-somhed

Uro : http://members.fortunecity.com/molo4/uro_dk.html

Finse : http://home20.inet.tele.dk/friheden/images/finse.jpg

Specielt Indbagte Pandekager (..med Creame Fraise og Tabasco ) + 'det løse' ..og Hva'be'ha'r ?

</MOLOKYLE>

Fra : viviborgen

Dato : 03-03-06 07:25

Hvorfor siger I alting to gange? Tror I vi er 'fatsvag'?

Fra : molokyle

Dato : 03-03-06 08:28

Jeg har været til lægen, da jeg ikke ku' bli' rask af mig selv. Det tror dælen at jeg hostede og havde svært ved at få luft. Kold lungebetændelse ..altså en lungeinflamation uden feber, så nu er jeg på penicillin i en uge.

</HOST>

Fra : Camillasmoster

Dato : 03-03-06 09:12

Nul smøger - din stakkel

Fra : molokyle

Dato : 03-03-06 09:53

Camillascigarer -> Jeg har fået besked om det er uhensigtmæssigt at ryge, både når man er syg og når man er rask, men det er et råd jeg har 'lidt' svært ved at efterkomme. Jeg ryger en smøg i ny og næ, men af naturlige årsager er forbruget sat kraftigt ned.

</MOLOKYLE>

Fra : Camillasmoster

Dato : 03-03-06 10:39

Exactement! Jeg lider af samme last
Også når jeg har lungebetændelse...men med nedsat forbrug...

Hanne

Fra : viviborgen

Dato : 03-03-06 15:33

nådada, jeg troede at hele danmark var stoppet med rygeriet....

så er jeg ikke den sidste ryger i verden.

Fra : molokyle

Dato : 03-03-06 17:12

</MOLOCIGARFAR>

Fra : Camillasmoster

Dato : 03-03-06 22:48

Puha, cigarer stinker

Fra : tedd

Dato : 04-03-06 00:03

Ryger som en skortsten! Ikke politisk korrekt!

Fra : Camillasmoster

Dato : 04-03-06 09:16

Øh, nu siger du liiige politisk korrekt, hø hø...

Fra : Monsen1234

Dato : 04-03-06 11:02

Jeg tænkte på at jeg vil da gerne vil samle 1 eller 2 op på vej mod Odder d. 18 hvis det har intresse, jeg bor i Esbjerg omr. og vil gerne tage med i et område mellem Esbjerg, Kolding og så området op til midt Jylland, så skulle der være nogen der har lidt bøvl med at komme til Kandukomsammen så....... gør ikke noget det er uden for dette område, bare ikke det er flere 100 km.

Fra : Camillasmoster

Dato : 04-03-06 13:41

Du er en snuske, monsen!

Fra : Monsen1234

Dato : 04-03-06 13:48

Tak--Tak

Fra : molokyle

Dato : 04-03-06 19:55

Monsen 1234 -> Jeg klarer mig, men jeg gi'r hermed min uforbeholdne cadeau til dit initiativ & til din smukke tanke

</MOLOKYLE>

Fra : Monsen1234

Dato : 04-03-06 20:18

Tak skal du have MOLO, men hvis der skulle være nogle af de andre, så kan vi jo sikker nok finde ud af noget

Fra : mangorossa

Dato : 08-03-06 23:26

Jeg HAVDE skrevet et laaaaaaaaangt indlæg om at internettet ikke virkede her siden sidste torsdag og om hvor maeget andet jeg har fået lavet pga af det..men det gider jeg ikke skrive om igen..egentlig er det ret kedeligt
Men jeg er glad for at MOLO er ved at være rask..mindre glad er jeg for alle de rygere..hm, jeg må skufe jer...her er rygning forbudt indendørs
Jeg kan ikke tåle røgen længere..men vi håber på godt vejr ..=forår!

Jeg håber på forståelse..og at i ikke aflyser af den grund?

Knu

Fra : Camillasmoster

Dato : 09-03-06 00:02

Mig slipper du ikke for - selvom, jeg er ryger!

Fra : tedd

Dato : 09-03-06 00:16

Helt ærligt! Ordet er Diesel!

Fra : tedd

Dato : 09-03-06 00:38

I orden med mig! Hørte et argument forøvrigt om at passiv rygning var dobbelt så farligt som aktiv rygning! Vi lader den lige stå!

Fra : Monsen1234

Dato : 09-03-06 07:32

Det er rigtig dejligt at høre mangorossa, jeg ryger ikke og kunne forestille mig luften indendøre ellers kunne blive så tyk at man skal skære sig igennem.
Jeg er ikke fanatisk men kan godt blive dårlig tilpas ved at være i et helt tilrøget rum, så det var et rigtig godt træk mangorossa.

Fra : Camillasmoster

Dato : 09-03-06 07:52

Jamen, så skal jeg hentes i stor bil, for jeg skal ha' al vinterudstyret med - såsom:

Iglo-telt
Gasvarmer
Hele vinter outfittet med diverse sokker, pelse å' så'en - også til mine medrygere
Bord og stole
Lanterner
Bålsted/grill......og andre småting, man kan få brug for, som udstødt ryger....

Fra : molokyle

Dato : 09-03-06 09:57

Man må vel stadig ryge i havestuen? ...ellers må I konversere med mig på tegnsprog gennem ruden ud til baghaven. Hvilket selvfølgelig kan have sine 'praktiske' sider !!!

</MOLOKYLE>

Fra : mangorossa

Dato : 09-03-06 11:58

Hanne din gavstrik..alle de ting du nævner, låner du da bare af mig..de er standardudstyr her...Søren ryger jo også ude i kulden

MOLO...den havestue er blevet lidt luftig der er faktisk kun taget tilbage..men hvis det nu bliver ret koldt, sætter vi nogle sider på af plastik.

tedd, ja diesel er heller ikke det fedeste..

og hov! rygere er hjertelig velkomne her..bare de ryger ude

......HERREGUD DE ER JO OGSÅ EN SLAGS MENNESKER....BARE IKKE SÅ LÆNGE SOM OS ANDRE

Fra : mangorossa

Dato : 09-03-06 12:02

Her kalder vi ham:

"Søren Ryge"

Fra : molokyle

Dato : 09-03-06 12:32

Jamen; JEG har skam bestemt intet imod at skulle være henvist til at, ligge i telt med hende den lækre Camillasmoster

[jul </MOLOKYLE>]

Fra : molokyle

Dato : 09-03-06 12:35

& </MOLOKYLE>

Fra : Monsen1234

Dato : 09-03-06 12:43

Skal der soves i telt i denne kulde, er man nød til at lægge tæt for at holde varmen så jeg har bestemt heller ikke noget imod at blive henvist til camillasmosters iglo, på betingelsen af det ikke kun er MOLO der ligger der

Fra : molokyle

Dato : 09-03-06 12:51

Monsen1234 -> DU holder bare fnatriverne væk !!!

..der er plads på Kroen

</MOLOKYLE>

Fra : Monsen1234

Dato : 09-03-06 13:01

På kroen jeg skal ikke på nogen kro, jooooooo selvfølgelig hvis camillasmoster kunne tænke sig at komme på kro kunne det selvfølgelig godt være

Fra : mangorossa

Dato : 09-03-06 13:13

der er ikke plads på kroen, men her hos os...i skal sgu da ikke ligge i telt...her er 2 dobbeltsenge og 2 enkeltsenge, samt 1½ sofa ...og vi skaffer madrasser til resten.
Hvis i har, så tag en sovepose med eller hvis i ikke har så tag linned med.

Fra : molokyle

Dato : 09-03-06 13:18

http://www.hundslundkro.dk/

Hér har jeg siddet og pelset frokostbajer med krofatter

</MOLOKYLE>

Fra : Camillasmoster

Dato : 09-03-06 13:18

Uuuhhh, det er alså dejligt, når to mandfolk slås om een.... TIHI

.....her har jeg så skiftet fra brunette til en noget lysere udgave, som stod bagest i køen...... - samtidig er jeg blevn kolleratur sopran...

Fra : molokyle

Dato : 09-03-06 13:21

mangorossa -> Jeg tager selvfølgelig min 'sovepølle' med

</MOLOKYLE>

Fra : mangorossa

Dato : 09-03-06 13:33

MOLO..nej DU behøver ikke tage noget med..er man på cykel er man garanteret en dyne

Der er jo kommet nye ejere af kroen..ham der du snakkede med molo, han stak af i nattens mulm og mørke...han ku sgutte finde ud af at køre en kro!

Dem der har den nu er anderledes spændende...de holder fetishfester og er nogle rigtig hyggelige mennesker.

Så der kan du glæde dig Molo, de er ret kanon !!

Fra : viviborgen

Dato : 09-03-06 13:44

Hej Mango

Er der lavet en tidsplan for festen?

Hvornår skal vi komme?

Jeg regner med at kunne køre hjem, så mig behøver du ingen opredning til.

Fra : Monsen1234

Dato : 09-03-06 13:51

En noget lysere udgave, det lyder spændene

Fra : mangorossa

Dato : 09-03-06 13:55

vivi, vi regner med at starte til middag...
og hvor længe vi så bliver ved, ja der er der ingen der tør gisne om!

Vivi, jeg tror bare du går glip af alt det sjove hvis du tager hjem

Fra : viviborgen

Dato : 09-03-06 14:55

Jeg har da ikke sagt, at jeg går før tiden. Jeg er bare ikke så tørstig

Fra : Camillasmoster

Dato : 09-03-06 19:03

Ja, monsen - du ved - blondine af den afblegede slags med meget lidt under parykken...

Fra : Monsen1234

Dato : 09-03-06 19:18

Ja det var godt nok noget andet og knapt så spændene

Fra : mangorossa

Dato : 09-03-06 22:10

Har lige fået brev fra tedd, han kommer ikke...øv...
men disse her møder op:

øøh gider i lige fortælle om i bliver her og sover eller hvad?
- og om ikan møde kl. 12.00 ca ?

Monsen 1234
OVN
Viviborgen
Camillasmoster
Pallebhansen
MOLO
IPM
og undertegnede

dvs vi bliver 8

Mangler jeg nogen?

Fra : Camillasmoster

Dato : 10-03-06 00:53

mango - godt, du kan ta' initiv, når jeg ikke kan få fingeren ud!

Men så kan jeg jo fortælle, at I skal medbringe egne trailere med drikkevarer og kød til grill.

Mango og jeg har nemlig aftalt, at vi griller uanset vejr og vind...

Vi laver tilbehøret.

Er der nogle ting ifbm maden, vi skal tage højde for? Allergi å' så'en?

Godnatknuz

Fra : molokyle

Dato : 10-03-06 08:32

Jeg kører fra København fredag ved 10-11 tiden og er så i Århus til kl.???
Cyklen lader jeg nu nok blive hjemme, da det ikke lige er årstiden for 30-40km på landevejen.
Jeg tager hjem igen søndag/mandag ..hvordan det nu flasker sig?

</MOLOKYLE>

Fra : o.v.n.

Dato : 10-03-06 12:56

mente ellers at jeg tog forbehold, men glemte min kalender, der er 40 års fødselsdag kl.18 og jeg havde tilmeldt mig før tråden her startede, så desværre men gentag initativet senere, så kommer jeg garanterer jeg håber i får en god komsammen og ville gerne have været med

Fra : Camillasmoster

Dato : 10-03-06 13:19

o.v.n. din klovn

Nej, vi skal da ikke sove i telt - det var heller ikke det, det drejede sig om hi hi.

Men vi rygere bliver jo nødt til at ruste os, når vi skal ud i kulden

Fra : mangorossa

Dato : 10-03-06 13:46

oki..så ser det sådan ud:

Monsen 1234
Viviborgen
Camillasmoster
Pallebhansen
MOLO
IPM
Janik40 (min husbond) ..ham havde jeg lige glemt
og undertegnede

Fra : mangorossa

Dato : 10-03-06 13:53

Hanne, du kan tage det HEEEEEEELT roligt..jeg HAR bestilt forår til på Lørdag...jeg LOVER det bliver varmt !

MOLO, du finder bare ud af hvornår du ankommer så kommer jeg drønende i min Transit. Og MOLO du er fritaget for at tage kød med...det er lidt langt at skulle fragte en bøf

Fra : e.c

Dato : 10-03-06 14:04

Det syn gad jeg nok se: "Molokyle blive samlet op af et damemennske".
Det plejer vist at være omvendt.

<ikkespormisundelig>

Fra : mangorossa

Dato : 10-03-06 14:20

e.c. ser du godt ud? har du mange penge? holder du af dyr? børn?

Så kan jeg da godt samle dig op også

ups..du skal også have gode manerer og være velopdragen....

Fra : Camillasmoster

Dato : 10-03-06 15:20

Ja, nogle kan ikke få nok

Fra : mangorossa

Dato : 10-03-06 15:44

man må godt kigge Hanne

Fra : ans

Dato : 10-03-06 15:57

Der er jo dem, der kun ser den i spejlet (deres egen).

Ja nogle kan ikke få nok. Trist for dem, der ikke får bare lidt (hvad det så end skal betyde)

Jeg glæder mig til min teatertur I må have en hyggedag/aften/weekend.

Fra : e.c

Dato : 10-03-06 16:02

Nej/nej/ja/en times tid eller to
Jeg må ikke være ude efter mørkets frembrud

ups..du skal også have gode manerer og være velopdragen....
øhaemm/mest opdragen

Fra : mangorossa

Dato : 12-03-06 21:08

e.c. ok... ..

Nå folks...
Jeg vil meget gerne vide :

Hvornår kan du være her? (er middagstid realistisk?)
Skal du overnatte?
Er der noget specielt jeg skal vide (skriv evt. privat hvis ikke det kommer andre ved)
...jeg tænker her på kost, allergi, evt. handicap, sygdom, og hvad der ellers findes af lidelser
og, så må jeg jo så til min store overraskelse opdage at vejret aligevel ikke bliver til solbadning på terassen

Fra : pallebhansen

Dato : 12-03-06 21:25

Hvornår kan du være her? (er middagstid realistisk?): Jeps
Skal du overnatte: Nej, hjem om aftenen
Er der noget specielt jeg skal vide: Nææ

VH Palle Hansen

Fra : tedd

Dato : 12-03-06 22:35

Øh! Det er altså os der plejer at spørge om I ser godt ud! Hvis det ikke var fordi jeg vidste det, så ville Molo ikke komme og jeg ville blive fornærmet! Øh altså ikke fordi Molo ikke ville komme!
Bekæmp ECbladet !!

Fra : viviborgen

Dato : 12-03-06 22:44

Jatak, jeg vil gerne kom til middag og kører hjem igen om aftenen. Jeg behøver ikke særlige hensyn ...blot der står et varmt fodbad klar, når jeg ankommer og jeg ellers bliver behandlet som æresgæst resten af dagen, så er den i vinkel

Fra : mangorossa

Dato : 12-03-06 22:49

tedd...hvor meget har du drukket ?

du vrøvler

Fra : tedd

Dato : 12-03-06 22:57

Det er der jo intet nyt i mango

Fra : tedd

Dato : 12-03-06 22:59

Øh jeg mener, jeg håber jeg ved ikke! Vrøvler jeg i min mening med at I ser godt ud? Nah???

Fra : tedd

Dato : 12-03-06 23:00

Nu kommer jeg sg i tvivl!!

Fra : Camillasmoster

Dato : 12-03-06 23:08

I tvivl om hvad, tedd

Fra : mangorossa

Dato : 12-03-06 23:11

ja tedd..hvad er du i vivl om ?

Fra : mangorossa

Dato : 12-03-06 23:30

øehh vivi..det der med fodbadet...øehmm..det var sidste gang vi forsøgte at holde en kandukomsammen..men øøh, jeg har da noget fodbadesalt fra Matas..det ka jeg da godt stille frem til dig.

Jeg kan se billedet for mig: Vivi sidder midt i stuen og tager fodbad, medens vi andre sørger for at grille, dække bord, finde drikkevarer frem osv osv..og vivi...hun er jo kommet i byen..jo jo..så skal hun jo ikke lave en skid vel?
Ja ja, de vestjyder altså!

Fra : tedd

Dato : 12-03-06 23:35

Sagde jeg i tvivl? Øh hør nu lige her de damer! Øh Har lige konfereret med en expert på området! Bill Clinton! Og efter lange og svære overvejelser er jeg kommet frem til at "Jeg har aldrig kommet med den udtalelse"! "Jeg har aldrig været inde i det her spørgsmål"

Fra : tedd

Dato : 12-03-06 23:37

I det hele taget har jeg aldrig været inde i noget uden damernes tilladelse! Så håber jeg det er slået fast?

Fra : mangorossa

Dato : 12-03-06 23:37

næ næ tedd, den går ikke..du sidder i saksen nu...

Fra : tedd

Dato : 12-03-06 23:39

PUH!! Nu klarer jeg sg frisag!!

Fra : tedd

Dato : 12-03-06 23:40

EC!!! HJÆLP!!!!!

Fra : mangorossa

Dato : 12-03-06 23:50

kylling...

Fra : tedd

Dato : 13-03-06 00:30

Jep Min mor sagde altid! " Livet er ligesom en æske med chokolader, du ved aldrig hvad du får"

Fra : viviborgen

Dato : 13-03-06 08:28

Der tog din mor fejl Tedd.....Livet er som en tyskeksamen......gæt selv, hvorfor?

Jeg hører, at du ikke kommer Tedd, hvad er den af......du kan melde afbud så meget du lyster, men du bliver altså hentet kl. 11....sådan er det bare.

Fra : Camillasmoster

Dato : 13-03-06 09:58

Jah tedd, du kan ikke modstå 3 damer, der nøder dig, vel?

Kan du SÅ pakke din paksæk og putte dig i en postbil (eneste bus, jeg kunne finde med P)....

Fra : Klumme

Dato : 13-03-06 10:15

Selvfølgelig kommer tedd da ikke. Han skal da ikke ha noget af, at hans sande jeg afsløres LOOOOL

Hvem var det lige der skrev dette i en anden tråd LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Citat
Men du kan jo komme til kandutræf! Så kan vi mødes Men det tør du jo ikke din kujon, og creamy tør det heller ikke! Kyllinger mee en mening

Fra : viviborgen

Dato : 13-03-06 10:29

Tavshed kan ikke fejlciteres.

Fra : mangorossa

Dato : 13-03-06 11:03

he he....nåeh tedd, hvis du tror du får chokolade så MÅ DU TRO OM

Vivi...ved vi hvor han bor? he he he

Fra : viviborgen

Dato : 13-03-06 11:11

Næ, men vi søger da bare på mostrup under tedd i Århus.....hvor svært kan det være.

Fra : Camillasmoster

Dato : 13-03-06 11:26

Hi hi, jeg ved det

Fra : viviborgen

Dato : 13-03-06 12:31

Godt Hanne, du bliver hentet først.....derefter tedd......han skal hermed tilmeldes.....

Det står selvfølgelig enhver frit at melde fra.......men man må bøje sig for flertallet.....så kan han lære det, ham tedd.

Fra : mangorossa

Dato : 13-03-06 13:20

Tedd, nu må du hellere fortælle hvorfor du ikke kan komme

Jeg ved det godt....men ved ikke om jeg må fortælle det he he!

Fra : e.c

Dato : 13-03-06 16:03

Tedd ingen hjælp at hente, når tøserne ruller sig ud...................det tør jeg simpelthen ikke.
Du kan højest få min varmeste medfølelse.
Alt andet vil jeg hjælpe med.

Fra : molokyle

Dato : 13-03-06 16:43

Tjaeh... vi er jo nogen der kommer ...og kommer ...og kommer !!!

..i stride strømme

JEG tager musikken med

</MOLOKYLE>

Fra : mangorossa

Dato : 13-03-06 20:02

IPM, dig har vi ikke hørt fra længe?
Vivi, har du hørt noget fra den kant?

MOLO...kom du bare

Monsen, jeg hører fra anden kant at du måske bliver nødt til at melde afbud?

Ripley..var det kun en trussel at du ville komme?

Fra : Camillasmoster

Dato : 13-03-06 20:20

molo - så vil jeg lige spørge: Hvad er din musiksmag.....?

Fra : mangorossa

Dato : 13-03-06 21:43

han har en bred smag

Hvorfor er der ingen der svarer?...fortæl mig ikke at i laver noget andet? ...end at sidde her og glæde jer til på lørdag?

Fra : TheRipley

Dato : 13-03-06 22:44

Mango, jeg ville gerne have været med, og havde selvfølgelig givet ordentlig besked, hvis jeg var kommet.
Men der er kommet noget i vejen, så jeg kan desværre ikke, jeg ville ellers gerne have hilst på jer

Men næste gang så....

Knus Ripley

Fra : mangorossa

Dato : 14-03-06 08:05

Jamen Rippe, jeg er sikker på at vi snarest laver en ny fest...er det ikke det livet er til? tra la la!

knus sus

Fra : molokyle

Dato : 14-03-06 09:07

tedd er som mange andre mænd : En tændstik

Blusser hurtigt op ..og taber hovedet

Camillaschokolader -> Jeg har sgu da ingen smag

</MOLOKYLE>

Fra : Camillasmoster

Dato : 14-03-06 09:13

Er du naturel, molo?

Fra : mangorossa

Dato : 14-03-06 10:05

naturel...skie godt udtryk Hanne

Sikken et billede at give én på nethinden Molo *GG* Tændstik!!!

Fra : viviborgen

Dato : 14-03-06 10:40

Hej Sus

Peter(IPM) kommer sammen med mig

Fra : epidedymittis

Dato : 14-03-06 15:00

.

Fra : e.c

Dato : 14-03-06 15:04

Jeg har tænkt på hvordan man kan forklare Molokyles musiksmag.
Molo's "ynglingsmusik" lyder som 10 vilde katte der vælter en stabel tomme øldåser,
når de er oppe og slås.

Fra : viviborgen

Dato : 14-03-06 16:06

Det er vist lige noget for min datter på 13

Han må være meget ungdommelig, ham Molo

Fra : mangorossa

Dato : 14-03-06 17:21

arghh det er vist noget e.c finder på...

Vivi, du må lære dine unger noget kultur ..du spiller chopin hver aften ved sengetid...pludselig ka de li det

Fra : e.c

Dato : 14-03-06 18:39

Tja - jeg kender faktisk et link til noget musik som Molo holder af...............jeg kan bare ikke finde det. Det var ikke kattejammermusik.

Fra : viviborgen

Dato : 14-03-06 19:36

Nej, mango....jeg spiller absolut ingenting om aftenen....jeg nyder, når anlæggene rundt om i huset bliver tavse....

Fra : mangorossa

Dato : 14-03-06 20:47

ja vivi, jeg har det på samme måde..det er sjældent at der er en radio der kører når jeg er alene...stilhed!!!!! ååh det er vidunderligt.

Vi bliver kun 6 .....vivi

Vivi, IPM, Molo, Hanne, Søren og Jeg.

Så vi bliver en hyggelig lille flok...

Fra : Camillasmoster

Dato : 14-03-06 21:01

Vivi - du er synsk med 6-tal......

Hvornår på lørdag skal jeg stå klar med al mit polarudstyr?

molo - kan vi få en audio advarsel på din musiksmag?

Fra : tedd

Dato : 14-03-06 21:21

Nåh! Flytter i morgen og skal gøre den anden lejlighed klar i weekenden! Desværre betyder det jeg ikke kan komme med! Ha et godt party og så ses vi næste gang

Fra : mangorossa

Dato : 14-03-06 22:27

tedd, lover du det? ...vi holder et party på min fødselsdag..så skal i alle sammen komme med gaver

Og jeg skal forkæles og opvartes..ååh det kunne jeg tænke mig at prøve...*drømmer*

Fra : Klumme

Dato : 14-03-06 23:13

Jeg kommer altså heller iikke Mango. Det er altså ikke fordi jeg ikke tør eller lider af social angst, eller har andre særheder loool, som jeg ikke tør vise frem, men jeg har sjovt nok osse lige pludselig fået en ny lejlighed og skal flytte i den weekend. Det vidste jeg ikke for en uge siden.

Men det er meget almindeligt i Københavnsområdet, og åbenbart osse i Århus - lige pludselig får man bare en lejlighed. Fatter ikke de snakker om boligmangel

Håber I får en hyggelig weekend.

Fra : mangorossa

Dato : 14-03-06 23:28

Fedt af.... klumme..du er ikke ønsket..du er et udskud...du er ikke ønsket..vi er ligeglade med din mening..vi er hamrende fuldstændig og aldelses ligeglade med din selvhøjtidelige og pisseirriterende indstilling til alting...fis a h....til..du er ikke til at holde ud..du er sykopatisk i din måde at være på..du er pisse irriterende..du er sikkert også en hel masse andet, som jeg ikke kender til..men 1 ..er sikkert..jeg gider dig ikke mere. ...SLUT...
og du var slet ikke inviteret...

Fra : Klumme

Dato : 14-03-06 23:34

LOOOL Jamen lille Mango, har du drukket hihi.

Jamen så er det da godt at jeg ikke kommer, men du kunne nu godt udtrykke dig lidt mere præcist næste gang du inviterer til hønsestrik LOOOl

Citat
Lørdag den 18. marts vil det glæde Mangorossa og Camillasmoster at se jer til en hyggelig komsammen

Fra : mangorossa

Dato : 14-03-06 23:55

for tyndt klumme...det kan gøres bedre..du skriver altid: har du drukket? ....... når du ikke har noget bedre at skrive...nej klumme, jeg har ikke drukket..du har bare overskredet min grænse for hvad man kan tillade sig overfor andre mennesker....
Du er en vammel personage....

og det er så camillamoster der har skrevet invitationen.....men det er egentlig ligegyldigt..jeg synes bare du skal fedte af....
Hende skal du overhovedet ikke bryde dig om at genere...hun er det mest elskelige man kan finde...

Fra : viviborgen

Dato : 14-03-06 23:57

Mail fra tedd
Citat
24-02-06 18:43

Måske! Tænker lidt på det Skal flytte i ny lejlighed den 15. marts! Så der er meget at tænke på

Klumme, der blev du sgu taget i en af dine falske beskyldninger.

Hvem tror du der drikker mest, ryger mest hash, er fuld af falske beskyldninger og er uønsket ikke blot i denne tråd, men også ved sammenkomster....det er ikke mango, det er heller ikke tedd og det er overhovedet ikke mig.

Jeg er jo 40-fed-færdig

Jeg er ikke 40. Jeg er 43
Jeg er ikke fed. Jeg er 179 cm og vejer 62 kg.
Jeg er ikke færdig, Klumme. Jeg er lige begyndt.

Kom an...dit fjols og tag bare fedtgodten i Århus med. Næsten 30 år, lige flyttet hjemmefra, umodent siger jeg bare.

Fra : Klumme

Dato : 15-03-06 00:25

LOOL

Så er det da pudsigt, at den flyttende tedd d. 3/3-06 inviterer mig til hønsekomsammen, når han allerede d. 24/2-06 ved at han ikke selv kan komme

Citat
Men du kan jo komme til kandutræf! Så kan vi mødes Men det tør du jo ikke din kujon, og creamy tør det heller ikke! Kyllinger mee en mening

http://www.kandu.dk/spg83446.aspx#919473

Jamen Mango. Du har da ret. Det var slet ikke dig der inviterede men Camillaen, men for mig gør det vel ingen forskel. Det er vel den samme Kandukommehinandenved - Men I snakker måske ikke sammen.

Og du må hellere lige konferere med hende skolelærerinden - Hun har lige inviteret mig...... ROTFLMAO Hold da kæft I er sjove.

Fra : viviborgen

Dato : 15-03-06 00:44

Kan du heller ikke læse Klumme.....invitationen er til en gang verbale bank....sgu ikke til kandukomsammen.

Tedd har ikke sagt endeligt ja på noget tidspunkt....han har sagt måske, men fortsæt endelig med at fordreje tingene, sådan kender vi dig bedst....led og manipulerende, som altid.

Hvor bliver flødepigen af? Skal hun ikke ind og støtte op om klumme, når han er kommet i modvind. Skynd dig nu at hidkalde hende......CREAMY!!!! Skolelæreren er efter mig igen.

Fra : Klumme

Dato : 15-03-06 00:49

UPS.... der blev stille hva? LOOOL - er der koks i kalenderen hos tedd. I kan jo splejse til en timemanager til ham - hvis han kan finde ud af at bruge den

Men på trods af dokumenterede kraftige opfordringer fra 3 estimerede medlemmer af klubben... Camillasmoster, Tedd og nu Viviborgen, så må jeg desværre afslå jeres ønske. Der er så vildt meget bud efter mig andre steder.... Desværre, men sån' er stjernelivet

Nå men jeg vil gå i seng. I skal vel osse ha' lidt nattesøvn trods alt. Sig mig lige en ting..... lukker I øjnene nedefra og op ligesom høns

Fra : Klumme

Dato : 15-03-06 00:52

Ærlig talt. Kun en overmoden skolelærerinde kan da misforstå dette LOOOL

Fra : ans

Dato : 15-03-06 00:55

Da jeg ikke, som tidligere nævnt, kan deltage den 18.03.06 vil jeg nu fjerne fluebenet.
Der er for mange mails til denne tråd.

Men før jeg fjerner fluebenet, vil jeg lige gøre opmærksom på, at tedd i denne tråd ikke har gjort opmærksom på, at han skulle flytte, så det må være privat viden viviborgen har, som nu er blevet offentliggjort på kandu.

tedd,

Tillykke med din nye bolig

Fra : Klumme

Dato : 15-03-06 01:00

Og dette

Citat
[...]

Med hvorhen viviskolelærerinde?? Der er jo tale om en ganske bestemt adresse i denne tråd, så der er vel ikke så meget JEG misforstår. Forresten tror jeg ikke hun gider dit selskab LOOL - men du kan jo spørge hende, da du nu osse står for invitationerne

Fra : Sunowich

Dato : 15-03-06 01:00

Hmmm har lige opdaget denne tråd og sæføli skal i lige vælge en dag hvor man er lovet ud til anden side Øvvvvvv Gad ellers godt se hvem i egentlig er og så kommer jeg jo også fra sjælland så ku jo snildt have haft ham der den fordrukne bistandsklient med Hi hi *sss*
Men så må i jo have en rigtig god fest og evt tage nogle billeder og so ligge et link her så man rigtig ka se hvad man er gået glip a Snøft

Fra : Klumme

Dato : 15-03-06 01:07

Jooo Ans.

Hårdt presset afslørede tedd sin påståede grund til ikke at kunne komme Dato : 14-03-06 21:21, selvom han havde inviteret mig. Men der er stadig noget der halter med de datoer LOOL

Fra : Camillasmoster

Dato : 15-03-06 01:09

Da jeg skrev invitationen på mangos og mine vegne, regnede jeg så sandelig med, at de, der har fået et vink med en vognstang i tidligere tråde, om at de er uønsket, ikke ville være så dumme at melde sig til en KANDUkomsammen!

Er der nogen, der gider række mig et stykke pap og en kniv?

Fra : ans

Dato : 15-03-06 01:27

Citat
Mail fra tedd

Citat
24-02-06 18:43

Måske! Tænker lidt på det Skal flytte i ny lejlighed den 15. marts! Så der er meget at tænke på

Det må være en privat besked, jeg kan kun se at det er viviborgen, der skriver det, og ikke tedd.

En viden, som viviborgen har haft siden den 24.02.06.

Jeg ser da at tedd senere hen skriver, at han skal flytte.

Ja ja, man skal passe på med hvad man skriver privat, det er ikke alle man kan stole på

Fra : Sunowich

Dato : 15-03-06 08:56

Nå ,måske meget godt at man ikke kan komme, troede der var lagt op til, jae hva ska vi nu kalde det ?? Øhh forsoning ,ligesom verdensitutationen i det hele taget, men kan/Vil vi det ?? Pas nu på denne invitationsside ikke udvikler sig til en (som set så tit før, her) lille Krig men hvis i bliver enige om noget må i så have en god fest og læg så lige de sten derhjemme De festligste hilsner

Mvh SunoWich

Fra : Klumme

Dato : 15-03-06 09:58

Citat
Ja ja, man skal passe på med hvad man skriver privat, det er ikke alle man kan stole på

Ja det er jo set før. Var det ikke bl.a. Mango, der luftede privat viden, eller truede med det, da hun blev uvenner med hendes allerbedste ven....... tågehornet AJ

Fra : Klumme

Dato : 15-03-06 10:03

Kan være at alle de som inviterer til Kandukomsammen...tedd, mango, camillasmoster, viviborgen skal aflyse. Fugleinfluenzaen er jo kommet til landet, og så er der noget med fritgående høns og smittefare

Fra : e.c

Dato : 15-03-06 10:12

Fra toppen.
Citat
Kandukomsammentilmeldingstråd
Fra : Camillasmoster og Mangorossa.

.
Det ser jo ganske hyggeligt ud - så dem der har misforstået ordlyden og tror der står "kandukommevækfrahinandenudmeldingstråd" bør (syntes jeg) holde sig væk fra tråden.
Hvis nogen føler sig foranldiget til at genere andre......................så gør det venligst i en anden tråd, sin egen eksempelvis.
.
Det er da meget sjovt, at se den skrevne Kandue i virkeligheden.
Jeg har da stødt på Molokyle/Natmaden/Keldd ved et par udstillinger - de svarede nogenlunde til det skrevne indtryk...................................hyggeligt.
Eyvind <lidtmisundelig>
.
Ps. Man må da henstille, at private beskeder forbliver private.

Fra : viviborgen

Dato : 15-03-06 10:37

Citat
[...]

Hvad er den af Ans? Er du faldet i det samme hul som Klumme?

Jeg har ikke offentligt gjort noget, som ikke allerede var kendt.....kun datoen...og det var der en rigtig god grund til...nemlig klummes forsøg på at gøre tedd utroværdig:

Citat
[...]

tedd har prioriteret og vil heller iorden efter flytningen end deltage i en kandukomsammen. Det har hverken du, jeg eller klumme ret til at have nogen mening om....og især ikke du og klumme, som ikke deltager. Vi, der har opfordret tedd til er komme, har gjort det, fordi vi gerne vil møde ham....ikke fordi vi ønsker at afsløre hemmeligheder. Det er klummes afdeling.

Jeg synes at det skinner meget i gennem korrespondancen mellem tedd og klumme, at tedd rent faktisk ønsker at begrave stridsøksen. Han giver jo direkte udtryk for, at han tror, at han og klumme kan komme til en forståelse, hvis de mødtes i det virkelige liv. Hvis klumme havde kommet havde tedd måske prioriteret anderledes.

Det var vi sikkert nogle stykker der havde.

....jeg har ikke opfordret dig til at deltage, hvis du havde tilmeldt dig havde jeg meldt fra. Du tilhører ikke den gruppe af kanduer, som jeg glæder mig til at møde, fordi de virker som søde interesante mennesker.

Dyrk dit stjerneliv, der ovre i Nordsjælland. Her på kandu har du ikke nogen stjernestatus hos ret mange.....her fremstår du som en brokrøv af rang, en torrorist, som mange er bange for at sige imod. Terrorister tror de har magt, men det er frygt og foragt, der giver dem magten ikke respekt.

Fra : mangorossa

Dato : 15-03-06 10:42

Sunowich, ajiii hvor ærgeligt....du må altså holde øjne og øre stive..for vi gør det igen!!

e.c. kan kun støtte din seneste udtalelse.

Ellers må Hanne gøre brug af grovere frasorteringsmetoder....

Fra : viviborgen

Dato : 15-03-06 10:47

Citat
Kan være at alle de som inviterer til Kandukomsammen...tedd, mango, camillasmoster, viviborgen skal aflyse. Fugleinfluenzaen er jo kommet til landet, og så er der noget med fritgående høns og smittefare

Pak dig klumme.....der er sgu ingen farer så længe ødselgribben bliver hjemme.

Fra : viviborgen

Dato : 15-03-06 10:52

Citat
Ps. Man må da henstille, at private beskeder forbliver private.

I princippet JA, men jeg ser ikke den besked, som jeg har offentliggjort som følsom....tværimod, jeg mener den som en støtte til tedd, som evindeligt bliver anklaget af klumme for både det ene og det andet.

Fra : Camillasmoster

Dato : 15-03-06 11:13

klokken er 11.08 - så er kammertonen tilbage på banen, folks!

Er der nogen, der vil brokke sig over dette arrangement - som ellers er ment meget positivt, hvis nogen skulle være i tvivl - bedes de lave deres egen tråd til dette!

Hanne

Fra : mangorossa

Dato : 15-03-06 11:33

nemli...og det skal siges med syngende århusiansk accent

Fra : o.v.n.

Dato : 15-03-06 12:25

Jeg glæder mig til at i gentager initiativet ville virkelig gerne have mødt jer og ser nu at der en mulighed senere, og så må jeg se at srive mine indbydelser op for fremtiden

Fra : o.v.n.

Dato : 15-03-06 12:27

srive=skrive

Fra : Camillasmoster

Dato : 15-03-06 12:50

o.v.n. du må gå at srive dig i håret, må du

Fra : molokyle

Dato : 15-03-06 14:46

...jeg er ligeglad med; hvem der kommer og hvem der bli'r væk. Bare JEG må komme og snakke Gud, Fanden & Hvermand et øre af

Ps. I slipper ikke

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 15-03-06 14:54

Jeg har mødt : ram2, Keldd, emesen (..e.c. emesen. og Eyvind), Mango(-rossa) + mand (..har glemt profilnavnet? ), natmaden, camerone, Klumme, the1best og uro privat, men ser da frem til at gøre andres bekendskaber også

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 15-03-06 14:55

Hov.. jeg glemte at nævne fiske kammeraten 'smut' også...

Har jeg glemt flere..?

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 15-03-06 14:59

Pps. emesen = [MSN] (..e.c mv.) er nu ikke så ringe og stivstokket som man kunne forvente. Den friskeste afdøde jeg længe har gjort mit bekendskab

natmaden er til gengæld mere grim og ond end NOGEN ka' forstille sig

</MOLOLYVER>

Fra : e.c

Dato : 15-03-06 15:06

Molo - du skal ikke glo så længe ind i det spejl......................det ender med at du tror det er virkeligheden.

Fra : Camillasmoster

Dato : 15-03-06 15:09

molo, du får heller ikke lov til at slippe for sus's og min knævren dine ører af, nå.

Samtidig tror jeg, at Vivi er ligeså snakkesalig, som vi andre...

Spændende, om Søren får et ord indført

Fra : mangorossa

Dato : 15-03-06 15:13

guuuuuuuuuuud er e.c. den samme som emmedrengen...ihh alltså det kunne du godt ha sagt noet før altså...

Molo...du må ikke lyyyyve...natmaden er garanteret pisselækker og enormt søj..det er derfor du siger sådan...du er misundelig

Fra : molokyle

Dato : 15-03-06 15:22

mangorossa -> Hva' er der nu i vejen med misundelse?
Ok. jeg er lidt flov over jeg ikke er lige så 'stor' som natmaden

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 15-03-06 15:25

Citat
FY MOLO...

Du glemte ans !!!

</MOLOLYVER....ALDRIG>

Fra : e.c

Dato : 15-03-06 15:27

Jeg har printet en masse billeder ud af Molo som bliver sendt til færgemanden.
Med texten:
"Hold øje med denne forvirrede mand så han ikke står af i den forkerte ende af færgen".

Eyvind. <dengamlehjælper>
Psss. Røgfri på 1½ år.

Fra : molokyle

Dato : 15-03-06 15:31

Ps. Må jeg komme med et forslag til KA'DUSÅKOM'SAMMEN?

..at vi benytter de rigtige Kandu profilnavne. Ellers bli'r det sgu svært forvirrende at skulle kalde Monsen1234, Mangorossa, viviborgen og MOLO-/KYLE og alle andre for dét; de virkeligt hedder?

</MOLO>

Fra : mangorossa

Dato : 15-03-06 15:41

nååeh ka du ikk hitte ud aet Molokyle.....

Emme ja gør det

Fra : molokyle

Dato : 15-03-06 15:44

emesen -> Så er der 1 mere til samlingen; Kl. lort : Fastelavnsmorgen ..INDEN ungerne mødte på skolen til tøndeslagning : http://frip.dk/molokyle/temp/havremarken4.jpg

Arbejdsbordet : http://frip.dk/molokyle/temp/havremarken1.jpg

..og NIX-PILLE : http://frip.dk/molokyle/temp/havremarken2.jpg

</MOLOKYLE>

Fra : natmaden

Dato : 15-03-06 15:48

Øv,øv, og 3 gange øv !! Jeg kan desværre ikke komme
Jeg har først udgangstilladelse i maj,
ak ja sådan en pængekuffert der er tom kan sørme lave ekko,
og ældreforsognet vil sikkert ikke betale

Men lidt kan jeg da hjælpe.
Da jeg har set, at molo's fisk alle har høreværn på,
så gætter jeg at han også pludre i søvne
Hvis i skal have et billed af han , så er det ikke kameraet, men båndoptageren der skal frem
Sorry molo, men lydprofilen, tegner billedet

En anden gang er jeg klar, det klart !
Jeg har jo ikke været i Jylland efter at der er blevet lagt el ind.
Og aldrig i så fint selskab.

Men dagen den kommer,
med sol og sommer.

God fest, lyd og farver.
Hilsen fra lunden

Fra : molokyle

Dato : 15-03-06 16:03

emesen -> Jeg havde jo næsten glemt at jeg har fået webcam : http://frip.dk/molokyle/temp/nuidag.jpg

</MOLOKYLE>

Fra : natmaden

Dato : 15-03-06 17:19

emesen -> Jeg havde jo næsten glemt at jeg havde webcam før molo

http://natmaden.dk/websitkort/yesterdays-webcam.php

natmaden

Fra : mangorossa

Dato : 15-03-06 17:51

wooow natmad..er det dig der er stenaldermand på det der billede.???

Hvor var du da bare nuttet som lille

Fra : natmaden

Dato : 15-03-06 18:25

Ihh tak

Ja som lille, men tiden går jo
http://natmaden.dk/websitkort/lastyears-webcam.php

Fra : viviborgen

Dato : 15-03-06 18:25

Nu siger du godt nok stenaldermand, Mango.....er det ikke mændenes svar på den lille havfrue?

Sådan en pottestol har jeg i kælderen, Natmaden

Fra : viviborgen

Dato : 15-03-06 18:29

Molo...det er da en god idé....det med at bevare kandu-nick'ene.

Bare kald mig Vivi Borgen

Fra : natmaden

Dato : 15-03-06 18:50

Vivi Borgen >

Fra : natmaden

Dato : 15-03-06 18:54

ak ja, det var tider, med potte og skillinger og risdaler i pingrisen.
Synd at man ikke kan se at træskoene er røde

Fra : Klumme

Dato : 15-03-06 18:56

LOOOL Det er ikke nemt at stå alene med en mening / holdning

Nu står det helt klart hvorfor du kalder dig vivi

for vi gør det igen......

sådan kender vi dig bedst........

Fra : molokyle

Dato : 15-03-06 19:07

Vivi Ba(-c)k : http://www.danskefilm.dk/index2.html

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 15-03-06 19:14
Fra : molokyle

Dato : 15-03-06 19:21

Hven husker ikke en klassiker som : http://www.danskefilm.dk/film/304.html ???

</MOLOKYLE>

Fra : Camillasmoster

Dato : 15-03-06 21:54

Så vil jeg gerne nøjes med "Moster", ikk'? .....var lige ved at glemme kommaet

Fra : mangorossa

Dato : 15-03-06 22:35

moste-rik ....

Natmaden tog sig vist en lur under gillelejefestlighederne...var du lige "festlig" nok, natmad?

psst..MOLO..ka godt se han er en "smule" større end dig

Fra : natmaden

Dato : 16-03-06 03:34

Næææh mangorossa, jeg var såment ganske ædrulig, mine 2 dejlige unger var med,
så det gav sig selv, men havde jeg kommet hjem og fortalt det, ville ingen sikkert have troet på det.
Så jeg måtte 'Fake', til stor undren for 'turisterne'.

Forresten er molo størst .... i højden

</Skuespilleren>

Fra : viviborgen

Dato : 16-03-06 09:50

Citat
LOOOL Det er ikke nemt at stå alene med en mening / holdning

Kunne du ikke finde andet at brokke dig over klumme? Ordkløver!!! Brokrøv!!!

Men der til skal tilføjes, at når jeg skriver vi, så er det, fordi jeg mener vi. Ja, vi taler om dig bag din ryg klumme....det er, hvad der kommer ud af at opføre sig så tåbeligt, som du gør.

Vil du skændes mere med mig, så synes jeg, at du skulle oprette en tråd til det, så andre kunne slippe for dit evindelige brokkeri, fordrejning og ordkløveri.

Fra : viviborgen

Dato : 16-03-06 09:56

MOLO
Nu du er inde på Vivi Bak....jeg har faktisk en søster, som hedder Alice.

Fra : viviborgen

Dato : 16-03-06 10:12

Alice Bak var Vivi Baks mor...

Fra : mangorossa

Dato : 16-03-06 11:46

men dog forhåbentlig ikke din søster

Fra : viviborgen

Dato : 16-03-06 12:12

Nej sgu da mango, men jeg er opkaldt efter vivi bak, så det var godt ramt af molo....dette tågeskud

Fra : Camillasmoster

Dato : 16-03-06 12:32

Hva' så mæ' Alice Babs?

Fra : molokyle

Dato : 16-03-06 12:47

Man kan komme langt med tågesnak

</MOLOKYLE>

Fra : viviborgen

Dato : 16-03-06 12:55

ja, helt til jylland

Fra : molokyle

Dato : 16-03-06 13:01

viviborgen -> Jow jow... selvon den må se sig henvist til baghaven

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 16-03-06 13:03

Dælens... så tæt 'm' og 'n' sidder på mit tastatur. Jeg må få mig et nyt : http://www.newscientist.com/channel/info-tech/dn8826.html

..men dét gør nu nok ik' den store forskel

</MOLOKYLE>

Fra : Camillasmoster

Dato : 16-03-06 13:06

Fumlefinger

Fra : Monsen1234

Dato : 16-03-06 13:08

Jeg vil lige benytte lejligheden til at ønske jer en rigtig dejlig dag/aften/nat, hvor ville jeg dog gerne kunne komme med. Men sådan skulle det ikke gå.

Jeg er helt sikker på det nok skal blive både en sjov og en rablende gal fest med disse efter min mening glade og varme mennesker.

Mvh: Monsen

Fra : molokyle

Dato : 16-03-06 13:10

Camillasfinger -> Yes yes... bare vent til du har mærket den !

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 16-03-06 13:13

Nå.. nu bakker Monsen1234 og Esbjerg ud?

Jamen... Ama'r og jeg har tænkt mig at bakke ind

Ska' jeg tage nogle af mine afskyelige venner med i stedet ?

</JUSTKIDDING>

Fra : molokyle

Dato : 16-03-06 13:22

Ps. Har I lagt mærke til at 'Sponsorerne' er fløget til 'De Evige Reklamemarker' hér på Kandu.dk ?

Jf. : http://www.kandu.dk/Spg84710.aspx

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 16-03-06 13:26

fløget ??? -> fløjet !!!

..og 'g', samt 'j' sidder endda 'h' tasten som skilletegn

JEG ..må ha' en bajer

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 16-03-06 13:32

...MED 'h' tasten ...selvfølgelig

Nu må jeg hellere stoppe fejlrettelser og selvkritik (..'selvkritik' ... = PRAL MOLO !!! )

..ellers bliver alle indlæg i tråden fra mig (..som om dét var no'en nyhed )

</MOLOKYLE>

Fra : viviborgen

Dato : 16-03-06 13:43

Du skal da ikke være flov over, at du er ordblind

Venlig hilsen
LXP, Dansk Ordblinde Samfund

Fra : molokyle

Dato : 16-03-06 15:12

Rejsen er booked:

Fra: København Valby St., Kl. 12.40

Til: Århus Rutebilstation, Kl. 15.45

Returrejse:

Fra: Århus Rutebilstation, Kl. 20.45

Til: København Valby St., Kl. 23.40

http://www.abildskou.dk/

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 16-03-06 15:15

Rejser fredag d.17-03-06 og retur søndag d.19-03-06

Glæder mig allerede til at komme hjem

</MOLOKYLE>

Fra : Camillasmoster

Dato : 16-03-06 19:32

Do, jæ' ska' gi' dig finger, molo

Og jeg, som troede, du tog hjem igen samme dag ..... men du går bare og øver dig på århusiansk...

Fra : molokyle

Dato : 16-03-06 20:12

Jar snarker ..sårm jar snarker

</AMA'R>

Fra : molokyle

Dato : 16-03-06 20:32

Jeg kom liiiige i tanke om at jeg jo ska' mødes med 'fremmede' damer

..så det ku være man sku' ta' et baj ? (..æerd æg dæ; dæ hæier?)

..rædden onder a arm år blæ klipn & barbæjorn?

</MOLOKYLE>Z

Fra : mangorossa

Dato : 16-03-06 20:35

Molo, her har jeg gået og bildt ungerne ind at du blev til mandag

Men men...såen skuet ikk vær!

Men skidt, bare du kommer, det er hovedsagen.

Hvis andre der læser denne tråd her på falderebet, har fået lyst til at komme, er i meget velkomne .....og det gælder alle

Fra : natmaden

Dato : 16-03-06 20:49

Fra : natmaden

Dato : 16-03-06 20:50

Jeg mangler ord

Fra : e.c

Dato : 16-03-06 20:51

Fra : mangorossa

Dato : 16-03-06 20:52

nåhhh lille vense da...jamen så kom da...du kan kravle i MOLO´s vadsæk...er det ikk såen den hedder?

Fra : Klumme

Dato : 16-03-06 20:53

Alletiders Mango....... Jeg kigger forbi LOOOL

Fra : mangorossa

Dato : 16-03-06 21:00

det gør du bare klumme...så kunne det være vi fandt ud af at vi kan lide hinanden...jeg er altid åben for våbenhvile...
faktisk er det ret sjældent at jeg opruster...kun hvis jeg eller den jeg kender/holder af/ elsker/børn...osv. bliver behandlet dårligt...så reagerer jeg, men jeg bærer ikke nag.
Så klumme, hvis du har lyst til at komme og hygge dig sammen med os andre er du hjertelig velkommen.

Fra : mangorossa

Dato : 16-03-06 21:04

hov emmedreng..du må da osse komme...hør nu her...kom da for h......

Fra : molokyle

Dato : 16-03-06 22:02

mangorossa -> Det var også planen ...leaving monday !

..men AF har tilsagt mig til møde kl. 10.00 SHARP ! ...ellers vanker der ingen almisser i næste måneds budget

Derfor søndag

</MOLOKYLE>

Fra : mangorossa

Dato : 16-03-06 22:29

øv..træls..
nå, men det er der så ikke noget at gøre ved jo...

Fra : natmaden

Dato : 16-03-06 22:38

Det er da lige meget molo, AF kan aligevel se at du ikke bevæger dig i dagevis.
http://frip.dk/molokyle/temp/nuidag.jpg

Måske du kunne bruge webcamXP (webcam-server til alle win)
http://net2620.dk/4u/filer/wxp_free.exe

Husk at fodre fiskene
Men ellers kan du nemt få dem med i bussen,
for kun 50,- kr. pr. 5 kg

</BLOP>

Fra : Camillasmoster

Dato : 16-03-06 23:49

Og Keldd er heller ikke til at hugge eller stikke i.

Er der nogen, der har læst i den kulørte presse, at han har dame på???

Eller hva' er det mæ' ham?

Bekymret

Fra : Camillasmoster

Dato : 16-03-06 23:51

Og Gambrinus mangler også - ham har jeg nu snarket med. Men alligevel...

Det er eddermame tarveligt, ikk'...

Fra : molokyle

Dato : 16-03-06 23:55

natmaden & Co. ryger på skrump i 3 dage

Dét har de kun godt af

Slap dog af... I Danmarks akvarium fodres kun 2 gange UGENTLIGT

</MOLOKYLE>

Fra : natmaden

Dato : 17-03-06 00:30

skrump i 3 dage
Så ryger min vægtfylde pr. m3 da op på din.
Øv så skal man til at passe på med at gå over kloakdækselerne.

Fra : natmaden

Dato : 17-03-06 00:42

Hvis ellers vejret er med dig molo, så glem teltet,
Jeg er sikker på at du sæl kan bygge en igglo

Hvis molo driller , så tilkalder du bare http://www.danskefilm.dk/film/138.html

Sødt navn på den båd hva'

Fra : natmaden

Dato : 17-03-06 00:44

æh Camillasmoster, http://www.danskefilm.dk/film/138.html var til dig

Fra : natmaden

Dato : 17-03-06 02:57

nåår men skulle i kede jer (eller mig) i weekenden, eller indtil weekenden sååår
http://www.kandu.dk/spg84763.aspx
Lord AJ is back!

Fra : Klumme

Dato : 17-03-06 07:15

Ellers tak Mango.

Jeg skulle nødig være årsag til, at din nye slyngveninde "gåsen vivivivivivi" udeblev, som hun jo skriver hun vil gøre hvis jeg dukker op, og så havde I jo heller ikke nogen at ævle om LOOOL.

Citat
Ja, vi taler om dig bag din ryg klumme
Og???????

Desuden er den slags sammenkomster ikke lige min stil.

Men selvfølgelig ville du da kunne li mig...... Det ved jeg

Fra : mangorossa

Dato : 17-03-06 08:47

næhh jeg har skam overtalt Vivi til at blive hvis du skulle dukke op!

Den slags sammenkomster?
øøh gider du ikke fester? eller sociale relationer...det er måske ikke lige dig?

Ja, jeg kan lide de fleste mennesker....

Fra : molokyle

Dato : 17-03-06 09:32

Hmmm..... Jeg kan nu ikke lide alle mennesker. Ikke engang 'de fleste', men jeg giver alle en chance for at vise sig som ordentlige mennesker ...indtil det modsatte er bevist. Jeg prøver altid at være tolerant, men nogen må man altså gi' op overfor. Vende det døve øre til og sætte dem stolen for døren.

</MOLOKYLE>

Fra : mangorossa

Dato : 17-03-06 09:56

Ja, sådan kan det også udtrykkes...Jeg kan da heller ikke lide alle mennesker, men de skal altså være nogle dumme svin, før jeg kan sige at jeg ikke kan lide dem...andre mennesker siger mig bare ikke noget..
Jeg kan egentlig bedst lide mennesker som stikker lidt ud fra normalen..hvis jeg må udtrykke det sådan...
..- og så kommer 10.000 kr spørgsmålet: hvad er så normalt?

Molo, det er du garanteret mand for at prøve at besvare

Jeg kan udtrykke det anderledes: Jeg holder mest af enere..skæve eksistenser, dem de andre synes er underlige, finder jeg intressante..

Fra : Camillasmoster

Dato : 17-03-06 10:57

Hmm, jeg gør mine tanker, sus

Tak fordi, jeg er en skæv eksistens - men det er altså, fordi mit ene ben er længere end det andet!

Jeg kan også bedst lide, at de skiller sig lidt ud fra mængden.

Rasmine modsat - det er mig, når nogle siger at, "jammen, det gør alle andre!. Nå, dét gør de - så skal jeg ihvertfald ikke den vej!

Fra : Monsen1234

Dato : 17-03-06 12:40

Så er det godt nok en skam jeg ikke skal med, jeg må da stikke ud fra mængden.

Midt skæg er barberet som man formede det omkring 1970, barkenbarder ned til hagen og op som overskæg, ingenting på hage og hals. fik en ring banket igennem det ene øre i sommer ( er snart 54 år) kan lide alt musik også tekno, render stadig til koncerter med gamle syrerock band, og elsker at se anderledes ud så man skiller sig ud fra den grå masse.

Jeg have været et oplagt emne som skæv eksistens og anderledes men det er jeg stolt af

Monsen

Fra : Camillasmoster

Dato : 17-03-06 13:24

Jamen, mosen - jeg har også langt om længe accepteret, at jeg skiller mig ud.

Det har nok taget mig 40 år eller deromkring.

Og nu møder jeg nogle "ligesindede", som er lige så tossede, som jeg - FEEEDT!

Og jeg, som troede, at jeg var en ener

Dejligt, at vi er flere!

Fra : Klumme

Dato : 17-03-06 13:51

Mango

Citat
øøh gider du ikke fester? eller sociale relationer

Jo da...... LOOL. Er, om ikke en partykonge, så i hvert fald en festgris

Men jeg er selektiv og har en intuitiv fornemmelse af hvem, der fungerer som bremseflaps på en flyvemaskine der skal lette. Dette er ikke møntet på dig...... jeg tror såmænd at du er hyggelig og med kvindelist kan få enhver sammenkomst til at være en fornøjelse, selvom der måske skulle være et par skarpe hjørner.

Men en falsk og oppustet diskursgås loool som denne vivivivi....... NEJ TAK

Fra : mangorossa

Dato : 17-03-06 13:53

i er sgu herlige..ærgeligt at du ikke kunne snige dig hjemmefra Monsen

Fra : Monsen1234

Dato : 17-03-06 14:02

Meget ærgeligt ! men har tænkt mig til sommer kan der laves et eller andet her hos mig, da jeg er alene i 3 uger og SÅ møder I bare op alle sammen

Fra : Klumme

Dato : 17-03-06 14:22

HOMEALONEPARTY LOOOOL Fedt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3 raske mand og en bulldozer til at muge ud, inden fruen kommer hjem

Fra : mangorossa

Dato : 17-03-06 14:22

ja når katten er ude

vi kommer!

Fra : Monsen1234

Dato : 17-03-06 14:41

Glæder mig

Fra : Camillasmoster

Dato : 17-03-06 14:45

Oz mig oz mig!

Fra : viviborgen

Dato : 17-03-06 15:18

Hvor lang tid skal en oppustet diskursgås have på en weber grill?

Fra : viviborgen

Dato : 17-03-06 15:20

Hvad er det for ænder, man må skyde hele året?

Sjællænder

Fra : Monsen1234

Dato : 17-03-06 16:46

Så er vi allerede 3 det skal nok blive en stor fest hvis det fortsætter må den måde, der er jo lidt tid til somme endnu..... meeeeen inden vi ser os om er den her

Fra : pallebhansen

Dato : 17-03-06 23:38

Men i morgen omkring middag, hvor skal jeg køre hen?
VH Palle Hansen

Fra : mangorossa

Dato : 17-03-06 23:50

Palle, du skal til Hundslund...

Fra : natmaden

Dato : 18-03-06 05:05

ja det er nemt nok , alle i Hundslund bor på hovedgaden nr.1

Fra : natmaden

Dato : 18-03-06 16:48

Nu når i alle alligevel sidder/ligger under bordet og ser molo dreje på grillen.
Så ønskes i lige en god fest fra mig her ovre andeøen.

Fra : e.c

Dato : 18-03-06 17:06

God grillaften ønskes af Eyvind.

Fra : Monsen1234

Dato : 19-03-06 10:25

Hvad så er der liv i jer endnu ?

Eller ligger I brag med ondt i håret

Fra : mangorossa

Dato : 19-03-06 10:56

Vi er nogen der er friske (maj)
Drengene er lidt stille...de havde en lidt fugtig aften

Og det var rigtig hyggeligt, det er noget jeg sagtens kunne tænke mig at gøre om...

Der bliver snart lagt billeder ind på : www.123hjemmeside.dk/mangorossa

Fra : mangorossa

Dato : 19-03-06 11:44
Fra : mangorossa

Dato : 19-03-06 11:46

nope linket duer ikke..
men klik på www.123hjemmeside.dk/mangorossa og se det sidste album

Fra : mangorossa

Dato : 19-03-06 11:48

læg lige en hilsen i min gæstebog ikke?

Fra : Camillasmoster

Dato : 19-03-06 11:50

Jeg vil godt have taget dem, jeg optræder på, lavet om!

Kan det lade sig gøre?

Fra : Monsen1234

Dato : 19-03-06 12:56

Der skal ikke laves noget om Hanne, de ørebøffer du optræder med, klæder dig virkeligt godt

Fra : e.c

Dato : 19-03-06 13:44

Hvor længe skal ørebøffer stege i en grill før de er Molosnakkesikre.

Fra : e.c

Dato : 19-03-06 13:51

Juhuuuu - nu har jeg fundet Kanduerne. http://www.123hjemmeside.dk/mangorossa/1889681?i=2235351
De ser da ret fredelige ud.
Ps. det er vist Molo bagest som prøver at forklare nogle koder til en "knast".

Fra : mangorossa

Dato : 19-03-06 14:12

Hanne, du ser sgu da godt ud...specielt med ørebøfferne..hvor længe gav du dem på grillen egentlig??

Emme...du er altså vist lidt skør...det er Molo forrest, han er ved at studere damer..

Vi har lige været ved stranden og Molo har solbadet..han smed blusen

Fra : e.c

Dato : 19-03-06 14:26

Nåe ja - det kan jeg godt se nu.

Fra : Camillasmoster

Dato : 19-03-06 15:08

Det var lidt svært med det grønne på bøffen, det var lidt overmodent - og resten var lidt undermodent, så jeg måtte lade dem være rå, og holde sammen på dem med brun pakketape!

Fra : molokyle

Dato : 19-03-06 15:13

Som I kan se, ser jeg som sædvanlig rasende godt ud ..også på billederne

Jeg er lidt høj i håret idag, men det er nok al den snak jeg måtte lægge ører til igår

...man fik jo dårligt selv indført et ord

</MOLOKYLE>

Fra : Camillasmoster

Dato : 19-03-06 15:40

molo dear - tak for sidst!

Jeg holder mig på maverne af grin!

Du fik ikke indført et ord

......og jeg som gjorde mit, for at hjælpe jer mænd til at vinde i TP........ så blev det annulleret

Jam, jeg hyggede mig gevaldigt sammen med Vivi, IPM, Pallebhansen, molo, janik41, mango og Perle (den mest sorthårede af os alle)!

Det skal absolut gentages - næste gang i Århus, i'gå`'?!

Fra : mangorossa

Dato : 19-03-06 16:08

Ja Hanne du gjorde dit For at hjælpe drengene

Ja, vi hyggede os vist alle sammen..i 12 timer blev der snakket mere end der er blevet det sidste halve år i dette hus

...vi glæder os allerede!

Fra : viviborgen

Dato : 19-03-06 16:46

Hej Sus, Søren, Hanne, Peter, Palle og Molo

Tusind tak for sidst....det var bare så hyggeligt......det var en OMMER!!!

...om ikke for andet, så i hvert fald for at få taget et par billeder om....sgu da ikke så mærkeligt, at der ikke må filmes under gallamiddage ved hoffet.....

Fra : viviborgen

Dato : 19-03-06 17:10

PS: Hvorfor siger I, at Molo snakker meget....det var da ikke så slet.

Vestjyden

Fra : Camillasmoster

Dato : 19-03-06 17:49

Vivi - nej, det synes jeg jo heller ikke....

Ja, en ommer, for vi skal have revanche!

Fra : camerone1863

Dato : 19-03-06 18:24

ne nej hvor ser det hyggeligt ud. hvad laver du på knæ molo?? er du ved at fri eller viser du bare de andre hvordan ans svømmer???

Fra : natmaden

Dato : 19-03-06 18:30

Det er Glædeligt at se , at I har haft det godt.

Næste gang kan der vel lejes en turistbus(med bar), på hvilken At E.C. er pilot.

FLERE ÆNDER I HØNSEGÅRDEN

</ANDERS BERBERI>

Fra : e.c

Dato : 19-03-06 18:51

Jo tak for æren,
at blive udnævnt til pilot i en bar er noget nær det største man kan opnå her i livet.
Men det eneste jeg kan lave er en flyversjus.
Det kan jo også være at der kommer flere Sjællænder (hvis de da ikke er skudt)

Fra : mangorossa

Dato : 19-03-06 21:17

Ja, nu er Molo sendt tilbage til "lorteøen" ..ja det var altså ham selv der kaldte den det

Vi var lige forbi Hanne og sige farvel...der fik vi lige en dejlig kop kaffe og en hyggelig sludder ....hun er nu så dejlig hende Hanne (du er søj Hanne)

NU...nyder jeg roen og freden..ahhh, vi er blevet enige om, Søren og jeg, at vi skal være HELT stille resten af aftenen..

Det der med den bus ...så skal der være lift altså

Fra : ans

Dato : 19-03-06 21:31

Citat
camerone1863

Dato : 19-03-06 18:24

ne nej hvor ser det hyggeligt ud. hvad laver du på knæ molo?? er du ved at fri eller viser du bare de andre hvordan ans svømmer???

Det må du selv finde ud af.

Fra : mangorossa

Dato : 19-03-06 21:33

ka i da ikke se han leger "Mr Universe" ?

Fra : natmaden

Dato : 19-03-06 21:55

Molo mener jo helt klart a'mar !
Sælfølgelig må du komme med i bussen mangorossa , men så må du da, så sørme komme herover,
og stige på, for tæmken var jo at den skulle køre fra hovedstaden, og hjem til dig. D
Bare rolig du kan så nøjes med en enkelt billet

Muligt at Hr. E.C. også misforstod noget, drinkene dem blander vi selv, mens Hr. E.C. holder os på vejen.
Chafførkaffen den får han gratis ,,,,, på færgen

Ja på http://www.123hjemmeside.dk/picture.aspx?id=3133884
troede jeg også at molo fremviste ans svømmemåde , når hun skal posere for en blå natmad i et akvarie,

MOLO FISKENE ER SULTNE !

Fra : mangorossa

Dato : 19-03-06 22:08

Natmaden ja jeg er lidt træt og godt brugt (ørene er i den grad)
Jamen det var da en glimragende ide du fik der...sæføli..ja og emmedrengen er sjaufør..så kan i bare drikke igennem
Nu er det jo sådan, at vi overhovedet ikke drak spiritus til den her fest ..kun sodavand og kaffe..ja Hanne drak al min cacao...men ok, det var hende vel ondt ..hun trængte såen-----!

Fra : natmaden

Dato : 19-03-06 22:26

Det sg'u godt nok , nogen underlige sodavandsflasker, som I har 'Over There'

Fra : janik

Dato : 19-03-06 22:52

Heiiii
Ja det var meget hyggeligt og jeg sover ikke på de billeder
og det er en ommer men tror nu ikke at piger ville hjælpe i t.p.

Fra : janik

Dato : 19-03-06 23:05

sorry mente flere piger i t.p.

Fra : molokyle

Dato : 20-03-06 01:24

Hjemme igen kl. 0.50 Det var en laaaaaaaaang bustur hjem. Godt jeg havde booket en plads, for der var kun ét sæde fri i den bus jeg steg op i ...men der kom vist en bus mere og den burde jeg måske have valgt?

Det fri sæde der var; befandt sig ved siden af et damemenneske på omkring de 30 med telefonitis. Hun knævrede i mobil fra det øjeblik jeg satte mig. Selv på færgen jappede hun videre og hun fortsatte Gud hjælpe mig da vi nåede Odden og havde endnu ikke lagt på, da vi ankom til Valby St. Jeg var helt nervøs for at hun skulle med samme S-tog, Metro og Bus 2A til Ama'r, men heldigvis forsvandt hun stadig snakkende i den modsatte retning.

Det føltes næsten som et Kandutræf deja-vu

Nu ska' jeg dælme ind og se dyner !

natmaden, ans og de andre HAR fået natmad, så bare rolig natmaden

</MOLOKYLE>

Fra : natmaden

Dato : 20-03-06 02:16

Ja men molo, så takker jeg for mad
I hele weekenden har vi levet af fedtemadder uden brød og salt !

Dette damemenneske havde vel et af disse 'tal lige så længe du vil' teleselskaber
Du skulle have spurgt om hvilken abn. du brugte.
Og en mobil det kan snakkes i så længe uden opladning, vildt !!
Sådan én kunne holde 14 år på en opladning, hos mig.

Fra : molokyle

Dato : 20-03-06 08:34

G'mor'n allesammen.

Hmm... jeg ku' jo også have valgt at bytte plads med den lettere irriterede Herre der sad ved siden af hende der snakkede med sig selv og og grinede, medens hun spillede et eller andet computerspil på sin laptop? Jeg ku' kun se en smule at et mangefarvet rumby-landskab og var faktisk ret nysgerrig efter at høre, hvad det dog var for et spil hun med eget udsagn, oplyste alle os andre i bussen om; var VILDT fedt og skide sjovt.

"Hitchhiker's Guide to the Galaxy" i 3D måske? Min medbragte literatur på turen var nemlig: http://www.amazon.com/gp/product/0517149257/103-5569812-0171818?v=glance&n=283155

..og så til noget helt andet:

Da jeg skrev min kommentar hér i tråden : http://www.kandu.dk/spg83708.aspx#933621 benyttede jeg janik's computer og bemærkede; jeg kunne igen 'se' reklamerne hér på Kandu. Det har jeg nemlig siden sidste onsdag ikke kunne på min egen herhjemme ..og kan stadig IKKE

Højst besynderligt. Jeg mindes nemlig ikke at have lavet noget om

Nogen der har et bud på hva' årsagen ka' være? Ikke at jeg savner disse forstyrrende elementer

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 20-03-06 08:51

Et lille sidespring:

Hvad hvis Microsoft havde 'opfundet' iPod og skulle lave en embalage til produktet?

http://video.google.com/videoplay?docid=36099539665548298

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 20-03-06 09:03

Fedest at ku' sidde hjemme og ryge den ene smøg efter den anden uden 'brok' ..og kolde tæer

..og kaste det ene ligegyldige indlæg efter det andet ind i tråden

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 20-03-06 09:37

Nå, men jeg tog jo hjem fra den del af Danmark der er landfast med Iraq søndag i stedet for idag, fordi jeg skulle på AF. De har imidlertid flyttet aftalen til i morgen tirsdag har lige fået en emil om, så jeg ku' faktisk godt være blevet en dag længere

Der er så dømt slappedag idag

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 20-03-06 09:44

Slappedag? = En stadig og vedvarende rutefart mellem det lokale spruthus; Schelenborg ...og Kandu.dk

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 20-03-06 09:47

Hvorledes dette ka' la' sig gi' sig med tanke på den udgifttunge tur og min prekære skrantende økonomiske situation?

Jeg har da som stamkunde selvfølgelig klodsregning

</MOLOKYLE>

Fra : Camillasmoster

Dato : 20-03-06 10:02

Klodsregninger skal jo osse betales, søde molo

Fra : Camillasmoster

Dato : 20-03-06 10:24

Crosscountry - klodskonto

Fra : tedd

Dato : 20-03-06 11:31

Lyder godt nok som I har hygget jer! Kom lige tilbage på nettet idag og fik rettet striberne på DR kanalerne ved samme lejlighed! Apropos lejlighed så sidder jeg lige nu og kigger ud på min 40 kvm nyopgravede have! Håber sg boligforeningen sår græs på et tidspunkt!

P.S. fik Molo scoret alle pigerne, eller er der nogle tilbage til os andre næste gang der er fest?

Fra : mangorossa

Dato : 20-03-06 11:42

Du er en gammel brokrøv Molo om nogen

Her sad jeg og hev efter vejret på vej hjem efter at have sat dig af, fordi du absolut skulle sidde og pulse den ene smøg efter den anden oppe hos Hanne...men Næææh det tænker du nok ikke på?

Det kan godt være det ikke er sjovt at være ryger...men jeg skal hilse og sige det er mindst lige så træls ikke at kunne tåle røg!

Det var godt at du kom godt hjem og tak for sidst, det var vældigt hyggeligt!
Hvor surt med AF..øv..du burde have bedt om at de sendte en SMS istedet

Fra : mangorossa

Dato : 20-03-06 11:56

Hej tedd, veelkommen tilbage....

Nu var det jo såen at vi ikke var så mange piger..og 2 af os er jo gift...såeh der var jo kun Hanne at score...

Ellers må du hælde lidt grøn maling derud Tedd

Fra : Camillasmoster

Dato : 20-03-06 12:01

"KUN"?

Fra : Camillasmoster

Dato : 20-03-06 12:03

Hælde lidt grøn maling.... når/hvis nogen har planer i den retning, ser jeg gerne, at jeg selv vælger farven, for Menageriet trænger til en gang væg- og træmaling!

Fra : tedd

Dato : 20-03-06 12:15

Er grøn en jordfarve? Nå men der er da nok af skovspurve, solsorte, rødkælke og musvitter at glo på! Gifte? Damn! Men Hanne ser da osse dejlig ud, håber bare ikke hun beholder høreværnet på hele tiden

Fra : molokyle

Dato : 20-03-06 12:30

Den med at hive efter vejret sku' du måske selv ha' tænkt på dengang du røg mangorossa?

Min mor & far har ALDRIG røget. Min lillebror heller ej, men INGEN af dem får knupper eller åndedrætsbesvær af den grund, blot fordi der kommer et par gæster 'rygende' forbi et par dage

Mit råd? Søg læge !!!

</MOLOKYLE>

Fra : mangorossa

Dato : 20-03-06 12:36

Molo..det var jo netop derfor jeg holdt *GG*

Og jeg HAR været hos lægen..han kan desværre ikke gøre noget ved det...

Nej jeg er nok sippet !!!

Hanne, det der "KUN" skulle bestemt ikke tages som du gjorde du dejlige kvindfolk!!!

Og øøh det var ikke DIN lejlighed der skulle males, men tedds kommende græsplæne *GG*

Fra : molokyle

Dato : 20-03-06 13:37

Sippet? JA, dét tror jeg på

NU må jeg da liiiiige be' om mine himmelblå:

Her er; hvad jeg var lige ved at skrive, som et surt opstød:
Citat
1.) Røg du udenfor i 4 graders frost medens børnene var små?

2.) Generede 'passiv' rygning dig da?

3.) Er der partikkelfilter på jeres brændeovn/skorsten?

4.) Er der partikkelfilter på din dieselbil? (..muligvis? ..og så er alting godt? ...oder? Jeg kan nemlig sagtens skaffe dokumentation for at micropartikler der HAR passeret en katalysator er lige så helbredsskadelig som sodpartikler fra en 'røgkilde' uden :-O )

5.) Vis mig bare een videnskablig undersøgelse der bekræfter at flere føler sig mere generet (..ud over'lugten') af tobaksrøg end alm. luftforurening?

6.) Har 'vi' ikke vist 'hensyn' under hele seancen? (..bortset fra 1½ time i et andet hjem end dit?) Vi var endda et par stykker, der både åbnede vinduer og gik ind 'ved siden af'? ..mest af hensyn til din syge datter.

7.) Analogi : Hvis 5 mennesker ud af 7 tilstedeværende er INVITERET til sammenskuds-middag; er det så et ufravigeligt krav at ALLE kun må medtage & spise grøntsager, hvis værten og en af gæsterne er vegetar? (..hvor er der en demokratisk konsensus og logikken i dette?)

Man ka' så sige : Kan du ikke lide 'lugten' i bageriet? Ka' du holde dig væk, men hvor mange 'venner' tror du så du har?

Derudover:

Kan du ikke tåle røg i andre menneskers hjem, ka' du jo trække samme vej som røgen !!!

...en 'lidt' fornærmet </MOLOKYLE>

...bare rolig. Det skrev jeg så ikke !

</MOLOKYLE>

Fra : mangorossa

Dato : 20-03-06 13:59

ok..jeg var også lidt fornærmet Molo..egentlig derfor jeg startede...

Jeg kan kun svare benægtende på de fleste af dine spørgsmål..dog den med pilleovnen..den forurener meget meget lidt i forhold til alm. brændeovne.

Jeg synes ikke det er relevant at indgå en diskussion omkring dette..
bare vil jeg sige..: hvis jeg gjorde et eller andet som generede dig og du bad mig stoppe med at genere dig...ville jeg da ALDIG fortsætte med det, bare fordi jeg var i min gode ret til at gøre det!
Bare lige til eftertanke!

Fra : mangorossa

Dato : 20-03-06 14:38

Til noget helt andet..

Har nogen set eller hørt noget til Pallebhansen?

Bare der ikke er sket noget ?

Fra : molokyle

Dato : 20-03-06 16:08

Nøeh... ikke lige fra Palle, men tror du ik' bar' han skal sove den ud?

...mendens du (..og forhåbentlig også jeg?): er tilgivet?

BROK er ikke en lidelse man skal spøge med

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 20-03-06 16:17

mangorossa -> ...bortset fra dét (..jeg ka' jo ik' la' vær' ) ..så er der et STORT HUL i din argumentation:

Citat
...ville jeg da ALDIG fortsætte med det, bare fordi jeg var i min gode ret til at gøre det!

Hva' hvis no'en bad dig om: At la' vær' at trække vejret? ...selvom :
Citat

Fra : molokyle

Dato : 20-03-06 16:40

Ang. Palle : http://www.kandu.dk/Spg84940.aspx ..idag

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 20-03-06 16:41

Fra : Camillasmoster

Dato : 20-03-06 16:41

Rolig nu molo

Nu begynder du at gentage dig selv

Fra : molokyle

Dato : 20-03-06 16:42

Ang. Palle : http://www.kandu.dk/Spg84940.aspx ..idag

..og så er Kandu.dk ustabil idag

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 20-03-06 16:43

Fra : pallebhansen

Dato : 20-03-06 16:47

Palle Hansen are back, men jeg skulle jo også en tur over på øen (Stenløse og min bare r..)
Det var til 90 års føsdag, og så møde kl 6 i dag på arbejde. Desuden kan jeg ikke nå at læse alle de indlæg, og så skrive selv
Men tak for god sammenkomst, og tak til værtsparret.
Nu fik jeg sat hoveder på, og fik mine bange anelser bekræftiget, hø hø

Kode
Min mor & far har ALDRIG røget. Min lillebror heller ej, men INGEN af dem får knupper eller åndedrætsbesvær af den grund, blot fordi der kommer et par gæster 'rygende' forbi et par dage

Det minder mig om den med danskeren der var med til OL i hammerkast (Dansker og dansker, han var fra Amar, men lad os nu bare kalde ham dansker)
Først kom Russeren og satte verdensrekort med et kast på 83 m, og journalisterne spurgte hvordan det var muligt. Træning og atter træning siden han var 5, sammen med sin berømte far som også havde sat verdensrekort.
Så kom Amerikaneren, og kastede 84m. Til journalisterne sagde han at han hele sit liv havde trænet for "Den amerikanske drøm" som hans far altid havde indprentet ham, når de trænede sammen.
Så kom ham fra Amar`og kastede 105m (Han var lige ved at ramme tilskuerne)
Til journalisterne sagde han, jo ser i:
Min bedstefar var arbejdsløs og min far var arbejdsløs, og de havde altid sagt:
Min dreng, hvis der nogensinde er nogen der giver dig en hammer i hånden, Så smid den ad helvede til.
Molo, er det din familie?
VH Palle Hansen

Fra : Camillasmoster

Dato : 20-03-06 16:48

Ha! KANDU ustabil....

Hvad døde smedens kat af?

Fra : mangorossa

Dato : 20-03-06 18:12

Pyha Palle, du var sguisme da ved at give mig dårlige nerver...

Smedens kat døde af DÅRLIGE undskyldninger..hvis nogen sku være i tvivl !!

Hanne sødde...bare gi ham !

Fra : viviborgen

Dato : 20-03-06 18:27

Det ved jeg altså ikke Hanne. Jeg kender dårligt nok smeden og vidste slet ikke, at han havde haft en kat.

Jeg synes, at det er synd, at I mobber Molo....tænk jer dog om.....han er kæderyger.....vi har ham nok ikke så længe

Fra : viviborgen

Dato : 20-03-06 18:33

TP

Hvilken slags pålæg går under betegnelsen Roskilde landevej?

Fra : viviborgen

Dato : 20-03-06 18:37

Hvad hed gruppen, som bestod af Gary, Mark, Howard, Robbie og Jason, og som fik pigerne rundt omkring i verden til at gå aldeles bananas?

Fra : Camillasmoster

Dato : 20-03-06 19:07

? ka' a' æ' huosk...

Take That!

Fra : mangorossa

Dato : 20-03-06 20:01

Roskilde landevej : Salami

det med musik..nope det kan jeg ikke!

Jeg mobber ikke Molo...jeg er skuffet!..og ked!

Fra : Monsen1234

Dato : 20-03-06 21:19

Ikke fordi jeg vil rodes ind i noget jeg ikke har med at gøre MEN.

Da jeg boede i Grønland indrettede jeg mig efter de regler der var der og levede lige som de gjorde og det gjorde så at jeg blev fuldt aksepteret og ikke holdt udenfor eller kom ud for ting andre danskere gør deroppe.
På samme måde skal de indvandrere der kommer til vores land rette sig efter de regler der er her ellers er der ingen grund til at komme det er trods alt vores land.

Og så kommer jeg til det, mangorosso kan ikke tåle røg og vil ikke have der bliver røget i hendes hjem, det viste du inden du kom molo, hvis du viste det ville blive så hårdt for dig , hvorfor kom du så. Jeg ved ikke hvor dybt du mener det men jeg forstår godt mangorosso er skuffet, hun har da lagt hjem til, og skal alligevel have kretik.
Jeg har ellers fået det indtryk at det var en god fest ?!? Men der må da have været nogle spæninger under overfladen. Når mangorosso får den omgang efter festen.
Man skal altid rette sig efter de regler der er i andre folks hjem, vil de have man skal tage skoende af , skal man da gøre det, og må der ikke ryges ryger man ikke, Hvor svært kan det være ??
Men for mig virker det som at blive stukket ned bagfra når man er hjemme og på god afstand

Fra : Klumme

Dato : 20-03-06 22:10

Shit......

Så gik jeg alligevel glip af en rygende fed fest. Men I har hygget jer, kan jeg forstå.........
selvom evalueringen antyder, at der var lidt skønhedsfejl

Fra : janik

Dato : 20-03-06 22:20

hej klumme
Det var en rigtig dejlig fest Molo har hele tiden
vidst at han skulle ryge ude og kunne sige nej

Fra : Klumme

Dato : 20-03-06 22:31

Ja Ja jan..... det er jeg da godt klar over, og det er et helt rimeligt krav, at man indordner sig, når man er ude og på forhånd kender præmisserne.

Jeg kan bare ikke lige umiddelbart se, at denne restriktion osse var gældende på andre adresser, men det kan jo sagtens være mig, der ikke har fulgt godt nok med. Og BTW så vedkommer det jo egentlig ikke mig

Fra : natmaden

Dato : 20-03-06 23:25

Jeg holder med Monsen1234 ..
På internettet er det direkte ulovligt at modelere andres domæner.

Fra : natmaden

Dato : 20-03-06 23:30

RøgMolekyle

</Asker Ryg>

Fra : Camillasmoster

Dato : 21-03-06 00:53

Jeg er målløs....

molo - du mener det da vel ikke alvorligt?

Du stod sq da ikke ude på terassen helt alene, vel!

Hanne

Fra : Klumme

Dato : 21-03-06 00:58
Fra : molokyle

Dato : 21-03-06 02:16

Undskyld afbrydelsen, men vores netværk her i boligforeningen har det ikke så godt

Nu er jeg lige ude af fjerdene for at tisse og vil lige lægge en bemærkning eller to ind:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dobbelt indlæg herfra er før sket for mig i andre lange tråde. Det er bestemt ikke noget jeg gør med vilje, ligesom jeg stadig undres over jeg ikke længere kan se reklamerne eller kan komme ind i MS Windows kategorien.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Helt ærligt folks: Mig bekendt har jeg ikke 'brokket' mig over noget. Jeg påpegede blot det var dejligt at kunne sidde hjemme i varmen og ryge foran min computer. Formuleringen var måske ikke den heldigste, men jeg havde dog sat ordet brok i anførselstegn. Dette affødte denne bemærkning: "Du er en gammel brokrøv Molo om nogen", samt en længere svada om at jeg ikke er hensynsfuld.

Det er korrekt som flere også nævner; at kan man ikke udholde tanken om at skulle følge husordnen, bør man blive væk. Det er også min indstilling, men som jeg ser det; er det heller ikke dét, der hér er tale om.

Der kom derimod en halvtvær bemærkning om at andre ikke tog hensyn til en, når man som 'ikke ryger' var ude på besøg, hvilket jeg faktisk mener der blev. Der blev både spurgt 'om lov', åbnet vindue og ind imellem fortrukket til tilstødende gemakker.

...og så er det liiiiige, at jeg ikke kan se hvorledes disse to ting hænger sammen? ..og hvem det er, som føler sig stødt på mangetterne? Her har gæsterne vist sig hensynsfulde i flere døgn og så bliver man 'børnefornærmet' fordi man ikke får sin vilje, når man er ude et par timer.

Målløs eller ej? Det er faktisk min mening og den kan vel være lige så god som 'ikke rygeres', vegetarers, jøders, muslimers og andre hottentotters? Vær nu lige rimelig. Der er i hvert fald ingen grund til at bli' ked af det, fordi man ser forskelligt på tingene.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu vil jeg igen gå på puden og skulle dette indlæg optræde to eller flere gange? Er det som bekendt ikke noget jeg umiddelbart ka' gøre noget ved.

Ha' det nu rigtigt godt allesammen til vi ses til en 'ommer'

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 21-03-06 02:20

Ps. 'Cheer-Up' sødeste mangorossa
Det er jo bare mig og min konstante ordflom der kommer ind over

</MOLOKYLE>

Fra : Klumme

Dato : 21-03-06 02:24

Tag rygeost med næste gang..... Det smager skønt, og kan pyntes med lidt grøn Amar'

Fra : natmaden

Dato : 21-03-06 03:18

Ja den kan ryge i 2 bidder.

Fra : viviborgen

Dato : 21-03-06 08:31

Er det nu blevet et problem, at der skulle ryges udenfor? Sådan oplevede jeg det overhovedet ikke....det var en selvfølge. Værten kan ikke tåle røg....og så er den bare ikke længere...ud og ryg.

Og det var også hyggeligt udenfor.

Fra : Camillasmoster

Dato : 21-03-06 08:39

molo - jeg var målløs over, at I to mundhuggedes om dette emne, da jeg ikke kunne se noget problem...

Jeg følte mig nemlig ikke ramt af mango's udtalelser i søndags

Jeg opfattede det, som en generel ting "ude i byen".

Efter min opfattelse, er hele miséren en misforståelse...

Masser af krammere til jer begge to!

Hanne

Godkendelse af svar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-03-06 09:07

Tak for svaret IPM.

Mon ikke det er på tide at afslutte denne "lille" tråd........

Kommentarer kan gives i denne tråd:

http://www.kandu.dk/spg84924.aspx

Tak for alle jeres herlige kommentarer!

IPM får poængerne, fordi han meldte sig under fanerne

Knuz herfra

Fra : IPM

Dato : 23-03-06 20:10

Hej
Først undskyld for det sene svar og tak
Jeg takker mange gange for den store ærer det er at få Point.

Mange tak for det.

IPM

Fra : molokyle

Dato : 23-03-06 20:22

Jeg har intet nyt at tilføje. Jeg synes bare lige jeg vil 'betale' noget af gildet med 50 stærke

..og så fik jeg også stillet min nysgerrighed i samme ombæring

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 23-03-06 20:22

Fra : e.c

Dato : 03-04-06 21:41

Og lige lidt nysgerrighed stillet herfra.

Fra : mangorossa

Dato : 03-04-06 22:37

Hanne synes du ikke den skal lukkes nu denne tråd

Folk bliver sgu for nysgerrige ...

Fra : mangorossa

Dato : 03-04-06 22:40

ups..den er ski da lukket...

Fra : molokyle

Dato : 03-04-06 23:10

Jow jow... men vi er her endnu !!!

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 03-04-06 23:12

Fra : tedd

Dato : 03-04-06 23:21

Lad os nu lige få sommer først! Du kan jo kigge over og så græs i min have Molo

Fra : mangorossa

Dato : 03-04-06 23:22

ja..d r jo d...hmm..festen er forbi..værten er gået kold..i kan godt gå hjem nu...ikke flere øl...ikke mere sprut...

Fra : tedd

Dato : 03-04-06 23:23

Gad vide om Mango har skiftet til sommerdæk?

Fra : mangorossa

Dato : 03-04-06 23:29

Jeps tedd..det bliver de helt af sig selv..simpel nedslidning

...den har jeg ALDRIG nogen sinde hørt før..hvor får du det fra tedd?

Fra : molokyle

Dato : 03-04-06 23:38

AJAX : http://ajaxian.com/

</BOGER DEN>

Fra : e.c

Dato : 04-04-06 16:14

Altså med alle de 48 emiler fra denne tråd og først da jeg åbnede den sidste mail opdagede jeg at tråden var lukket.
Hele 50 point måtte jeg betale for at se Molokyle forsøge at fri til Mango's tagrende.

Ps. Men hvis tråden her er rigtig lukket, så kan i bare ignorere denne kommentar.

Fra : molokyle

Dato : 04-04-06 22:39

Jeg er træt

</MOLOKYLE>

Fra : natmaden

Dato : 05-04-06 02:14

Hvor sidder ignorereknappen på kandu

http://elouai.com/
http://elouai.com/smiley_face.php

Hvis ingen vil læse dette , så læs udenom

Fra : molokyle

Dato : 05-04-06 07:06

Nu er jeg frisk igen

Hva' er den af? Natmaden er begyndt at lege med dukker

</MOLOKYLE>

Fra : natmaden

Dato : 05-04-06 08:16

Hvis man lige mangler et profilbilled til kandu,
så kan man da klippe og klistre !!

Fra : tedd

Dato : 05-04-06 10:42

Annulerer den joke omkring sommerdæk! Nu har det sg sneet igen Grrr!

Fra : natmaden

Dato : 05-04-06 11:33

Tedd , kom nu hjem fra Gønland

Fra : tedd

Dato : 05-04-06 11:52

Joh hvis jeg vidste hvor Gønland var? Nåh sneen er begyndt at smelte igen!

Fra : natmaden

Dato : 05-04-06 14:46

aæhhømm, Gønland ligger da lige ved siden af Polen,, NorPolen.

LÆR LIGE DIN A B D

Blondinen Pia og brunetten Sille havde geografi.
Læreren trækker det store verdenskort frem og
beder Sille komme op og pege på Amerika.
Og det gjorde hun.
"Godt gået Sille" siger læreren,
"Og Pia, kan du så fortælle hvem der opdagede Amerika ?"
Kort pause....
"Øh var det ikke Sille !"

Fra : tedd

Dato : 05-04-06 15:07

Nåeh! Gønland!!! Det ku du da bare ha sagt!

Godt nok underligt vejr her! Først sne, så sol der smelter sne, så slud, så sol igen og så hagl! Og nu sol! Og så lige ud og jage naboens kat væk, der var på jagt efter min havemus!

Fra : viviborgen

Dato : 05-04-06 15:19

Du er en travl mand tedd. Det må siges.

Fra : tedd

Dato : 05-04-06 15:24

Nu behøver du jo ikke at overdrive Vivi

Fra : molokyle

Dato : 05-04-06 15:39

Jeg ved hvor Polen ligger ..men: Hvor ligger NorPolen ???

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 05-04-06 15:41

Nåeh jo... Hvor ér jeg dum.... !!!

...ved siden af Gønland ...selvfølgelig

</MOLOKYLE>

Fra : natmaden

Dato : 06-04-06 07:48

Sypolen, Norpolen, Gønland ligger altså mellem Midtpolen og Norpolen.
Og de har en masse sne, især højest oppe, og de leve af at lave is med sukker på toppen,
og så ælsker de at spille isterninger, de har også en isdonning, ja det er et kongerige,
men kongen mangler, det var vist noget med en isbombe alá ska

Og pas så lige på med dages polenstal,
Sæl dmi advarer mod invasionen http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/dagens_pollental.htm

</PIPPI LANGSTRØMPE>

Fra : natmaden

Dato : 06-04-06 07:55

Dages polenstal:
El 21,, Det er altså kun på pluspolen.

Fra : mangorossa

Dato : 06-04-06 08:11

"sommerdæk" hermed aflyst...

"Isdonning" hva nu det for en natmad?.. her dukke mange nye ting op synes jeg !

Men alt det andet natmad...hvor får du det fra?

Fra : natmaden

Dato : 06-04-06 08:17

Værden i følge Natmaden.

Fra : natmaden

Dato : 06-04-06 08:38

Min Datter havde engang en snog, den hed 'Hugo hugorm',
men det var nærmest et 'dæknavn', for den var jo kun en slange.
Og så kunne den sige fzz, uden at punktere.

Fra : natmaden

Dato : 06-04-06 08:41

hæ-hæ !
Man kan ikke skrive f(5*z) uden at få et

Fra : e.c

Dato : 06-04-06 08:44

Jo da >>>>>>>>>>>>>>>> Z Z Z Z Z >>>>>>>>>>>>>>>>>>

Fra : natmaden

Dato : 06-04-06 08:56

Ja-Ja-Da ! men du har jo glemt at udfylde mellem rummene

Fra : e.c

Dato : 06-04-06 08:59

FZsZsZsZsZ

Fra : viviborgen

Dato : 06-04-06 09:17

Fjerner lige fluebenet

Fra : mangorossa

Dato : 06-04-06 09:29

ha ha.. natmad..du er simpelthen dagens mand..det er umuligt at være sur i dit selskab...hvis jeg nogensinde forlader min dejlige mand..vil jeg ha såen en som dig

Humor er noget af det bedste der findes!!

Fra : molokyle

Dato : 06-04-06 09:38

Humor? Det bedste? Øl er nu heller ik' værst

</MOLOKYLE>

Fra : mangorossa

Dato : 06-04-06 14:23

aheemm..jeg KUNNE nu godt finde på noget der var bedre end øl...

Fra : e.c

Dato : 06-04-06 14:50

Et dejligt damemenneske ..................................som serverer et godt glas vin.
Det er nu heller ikke så tosset.

Fra : viviborgen

Dato : 06-04-06 14:55

Jeg prøver lige at fjerne det skide flueben en gang til

Fra : e.c

Dato : 06-04-06 14:58

Det kan du ikke - det kan du ikke -
Thi hi - viviborgen - thi hi

Fra : tedd

Dato : 07-04-06 04:22

Dybeste respekt for kvinder! De kan altid finde et alternativt til øl

Fra : molokyle

Dato : 07-04-06 06:17

tedd -> Ja, en stiv Whisky er nu heller ikke at foragte

viviborgen -> Du skal også trykke [SEND] når du har fjernet fluebenet

</MOLOKYLE>

Fra : viviborgen

Dato : 07-04-06 08:21

Mango, man behøver da ikke gå fra manden for at få natmad

Opgiver det skide flueben....en gang kandukomsammen altid kandukomsammen.

Fra : mangorossa

Dato : 07-04-06 08:28

Vivi gør jeg ikke? ....tror nu hellere jeg må spørge først

Fra : viviborgen

Dato : 07-04-06 08:39

Skal du spørge inden, du kan nyde et stykke natmad!!!!

Fra : molokyle

Dato : 07-04-06 09:20

Mangorossa skal spørge såvel husbond, som unger om :

De ik' ka' levne en smule? ...således der bliver noget tilbage til en natmad

De spiser jo hele tiden i den familie

</MOLOKYLE>

Fra : viviborgen

Dato : 07-04-06 09:31

nåeee, er det sådan. Jeg viste slet ikke, at natmaden skulle til Hundslund

Fra : natmaden

Dato : 07-04-06 09:51

viviborgen, lidt lige som disse købehavnske rundkørsler !

Tak mangorossa, for alle de pæne ord, de er mere værd end både molo og eyvind's pointer tilsammen.
Men der er bivirkninger ved alt, jeg snorker, og opvask, deet ikk' lige mig
Og så også en del ting som jeg sikkert har 'glemt'

Fra : viviborgen

Dato : 07-04-06 10:05

snorker du under natmaden!!!!

Opvasken er der opfundet en maskine til...molo finder sikkert hurtigt et link...

Fra : natmaden

Dato : 07-04-06 10:25

Nææe det er for svært at snorke, med mad i munden. men det må da prøves

Det sidste jeg så til ekskonen, var da hun i fødselsgave , fik et forklæde hvorpå der stod vølund.

Fra : mangorossa

Dato : 07-04-06 11:22

Ingen problem....har opvaskemaskine..og du dover bare et andet sted!
dover= sover og dovner

Jeg bad bare om et enkelt stykke natmad

Fra : viviborgen

Dato : 07-04-06 11:58

Vel gjorde du ej Mango, du ville have hele anretningen.

Til os andre bliver der kun krummer

Natmaden, fik du ikke halvdelen af forklædet ved bodelingen? Så kan jeg sgu godt forstå, at du er træt af hende.

Men sådan er det, når først konen får mærkevarer, så skal hun ud og føre sig frem.

Fra : molokyle

Dato : 07-04-06 12:10

natmaden -> Hvisker..................................... : Ka'militærmoster snorker også

</ I KNOW >

Fra : pallebhansen

Dato : 07-04-06 16:02

natmaden: "Skal vi ikke prøve en anden stilling i aften?"
Exkonen: "Ok, du står her og vasker op, mens jeg ligger i
sofaen og prutter."

Hæ hæ
VH Palle Hansen

PS: Det her bliver da vist den længste tråd i Kandu, i bliver jo ved med jeres spøgfuldheder.
Molo: Amar spillede vist bold med Horsens, ved du hvordan det gik?

Fra : molokyle

Dato : 07-04-06 19:42

pallebhansen -> Mig bekendt tabte vi sidst i lokalopgør til FREM :

02-04-06 13:00 Fremad Amager <-> Frem (Sundby I P.) ! Opvisn. 0-1 !

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 07-04-06 19:42

Fra : natmaden

Dato : 08-04-06 12:41

Hvem er fodbold ???
Sport .. Er det ikke en slags samvær, hvor det gælder om at være sammen, dog kun med det ene hold ???

FREM,,,,, hmm ,, helle for at være på tilbage-holdet.
(Når de andre kommer frem, så kommer vi altid tilbage)

Fra : natmaden

Dato : 09-04-06 07:36

Så Står Vi Op !
Der er friskbagt brød ,blødkogte æg, og en duftenede friskbrygget kaffe.

Fra : natmaden

Dato : 09-04-06 08:31

Tror at jeg har fået æg nok for hele ugen nu

Fra : molokyle

Dato : 09-04-06 08:34

natmaden -> Du (..og andre) kan nå det endnu: http://www.kandu.dk/Spg86014.aspx

</MOLOKYLE>

Fra : natmaden

Dato : 09-04-06 10:04

nææe molo, lugten af ntro er nu bedre end lugten af dehydrering
Det må du følge sammen med din Mustang, hvis den altså må sidde i sofaen

Støt dellerne, sælg cyklen !

ok der er lidt cykelhjul med http://www.draglist.com/Movies/Clips/Atholwood_Smith_TinTops03.wmv
Ja og så kan man starte i det små http://video.google.com/videoplay?docid=5165446339869830084&q=dragrace&pl=true

Nå nu er kaffekanden tom, igenigen