/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Kandu week-end
Fra : Nordsted1
Vist : 787 gange
100 point
Dato : 01-04-07 13:27

Vi har haft en rigtig dejlig weekend på terrassen i solskinsvejret. Hyggeligt samvær med ikke blot familien, men med KANDUer fra alle ender af landet. Og hvad sådan en weekend kan medføre….. dét er bare dejligt.

Vi har hygget , snakket og fået vendt snart sagt hvert emne omkring kandu. Herunder : Hønsestrik, computer, musik, kaffe, spil, mad, is, mad ..og mad. Jyder er som bekendt nogle madører!

Det burde ske noget oftere at vi kanduer sås privat for så kunne det være, at mange flere ikke ville føle sig så ensomme og alene

Nu er der blevet ro i lejren, folket er taget adsted, men det er nu også rart igen at få hvilet ørerne

Hvordan gik jeres week-end?

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 01-04-07 13:34

Citat
Hvordan gik jeres week-end?
det kan jeg først svare på i morgen, men indtil videre går det fint forår og er lig travlhed, men jeg har da fået tid til at lægge et link her på Kandu, til bruger opdatering af viden

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-04-07 16:43

En øl fra Marstal.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-04-07 16:45

Fjernet 200 muldvarpeskud i haven.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 01-04-07 17:06

Købt billige brædder hos jem & Fix til mit redskabsskur.
Og masser af skruer hos Fakta - 3 pk på under 5 min.
Nu mangler jeg bare nogle stolper til at sætte brædderne på.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-04-07 18:18

SKØNNO week end

Jeg var på besøg hos ..hvor var det nu?

Nåeh.. jo: Nord 1 sted... (Tak for 'kaffe' i Campingvognen! )

..og: Tak for 'dansen' tøs

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 01-04-07 18:24

hejsa

iih det lyder som om i har haft en dejlig weekend skål på det. jeg har som også haft en god weekend har været i haven og rode lidt, ryddet op efter hundene og slået græs, duften af nyslået græs her først på sæsonen er dælme skøn. har fået luftet godt ud i hytten og har ellers nydt det gode vejr.

venlig hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-04-07 19:48

En middagslur i solen, uden tøj.
Første gang i år.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-04-07 20:03

I sku' prøve at holde week end med os andre kandu'er ....i 'virkeligheden'

..for I kan tro vi 'hyggede' os ...altså

Nordsted1, mand og sønner + datter : Tak for husly og en begivehedsrig serie overnatninger

Ps. Vi ved godt ...vi skylder jer en middag ..eller 2

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-04-07 20:06

Teil -> Den der med:
Citat
..uden tøj. Første gang i år.

Kender jeg godt Hvorfor tror du det var en SKØNNO week end? ...ellers?

>/MOLO<

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-04-07 20:07

Ik' os? ...søde

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-04-07 21:01

Næste gang bliver det stranden.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-04-07 21:06

Tænk sig, molo, jeg tror sq jeg har en weekend meget lig din det var da pudsigt - det er nok fordi, det er blevet forår

Tak til værstparret for en skjøøøn solskinsweekend, dejligt samvær med jeres dejlige familie - men især én.....

Hanne

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-04-07 21:07

Så nu skylder jeg også et par middage.....

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-04-07 21:07

Enten her eller der........

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-04-07 23:17

Er der slet ikke nogen, der er glade?

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 01-04-07 23:43

hej camillas moster

selv om jeg ikke har været med på weekend med jer skønne kandu´er har jeg skam da haft en dejlig weekend..og jow jow jeg er skam glad,( det er jeg nu for det meste) jeg har såmænd ikke noget at gå og være sur over. jeg kan læse mig til at i også har haft en dejlig weekend med god mad, masser af hygge og et fantastisk værts par ja så kan man heller ikke forlange mere for at ha en dejlig weekend.

venlige hilsner fra chicapigen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-04-07 23:47

Jow da moster og hvorfor skulle jeg ikke være det, så drop nu den mine har skinnet hele dagen og jeg har holdt fri (ufrivillig, mekanikken skulle på værksted, hvorfor går det ikke i stykker uden for sæsonnen) har været i haven påskeliljerne holder vist ikke til Påske med det gode vejr

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-04-07 08:21

Jow det var en god weekend.
Slut

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 02-04-07 09:31

Nej, hvor bliver jeg nysgerrig!
Har ganske vist ikke rigtig overskud til at følge med i, hvad der sker på Kandu lige for tiden, men jeg vil da meget gerne vide, hvem der har været på besøg i weekenden og besøgt Nordsted1 og familien? Hvis det da ikke er nogen statshemmelighed....
Det kan ikke undre mig, hvis I har haft det hyggeligt og sjovt sammen med Nordsted1 og familien...kunne dårligt forestille mig andet!

Godkendelse af svar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-04-07 14:00

Tak for svaret o.v.n..

Og hvorfor dit maskineri ikke går i stykker udenfor sæsonen, har måske noget at gøre med, at det ikke bliver brugt/opdaget

Og så er der vist to der skylder mig nogle nye støddæmpere til campingvognen ????

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-04-07 14:54

Selv tak, glad for jeres weekend forløb godt min var som ovenfor beskrevet også god, det er ingen skade til at holde helt fri ind imellem

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 02-04-07 15:25

Nordsted1 -

Do ka' få et par påskeæg, ka' do!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-04-07 01:27

Ssssssssssssssssshhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.................................................

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-04-07 11:45

Jeg hoppede på den! Molo hopper jo på hvemsomhelst

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-04-07 12:35

Korrekt tedd

...så længe de ikke kradser, når man kysser

</MOLOKYLE>