Medlemsnummer : 152405
Superpoint : 19588

Medlemsdato : 04-03-2004
Seneste login : 28-03-2017
   Profil  Historik  Blackliste
Profil
Beskrivelse af profilen

Beskrivelse

Den 4/3 2008, har jeg været på KanDu 4 år.
Det har jeg ikke fortrudt, der har været mange sjove timer hvor jeg har stillet spørgsmål om alt
muligt mellem himmel og jord.
Ind i mellem har jeg også svaret på spørgsmål,
og da jeg er blikkenslager, er det oftest vvs spørgsmål jeg svarer på.

Men der er også andrer emner jeg svarer på

Der hvor jeg så opholder mig mest er " Smalltalk " ,
og måske kan Smalltalk virke lidt sammenspist,
hvis du er ny. Det kan jo ikke undgås hvis nogen af os har været der et stykke tid.
Tag dig ikke af det, som ny debattør, vil du altid blive modtaget godt.

Som ny skal du dog være klar over een ting

KanDu er utrolig vanedannende
Hilsen
Keldd.
kelddsnabelamail.dk tryk snabela ( @ ) på tastaturet

Det sidste 1 1/2 års tid, har jeg været optaget, så det er ikke blevet til så meget på KanDu.
Keldd 12/1- 2008