/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Er i ikke misundelige?
Fra : mangorossa
Vist : 1272 gange
25 point
Dato : 19-03-06 22:24

Her kan i se hvor hyggeligt det kan være...
...der blev grinet meget..
....talt ufatteligt meget (tror bestemt at der blev talt mere på de 12 timer en der har været talt det sidste halve år i huset)

Og så blev der spist og drukket, og spillet Trivial Pursuit ...

Hvem vandt?
Vi spillede pigerne mod drengene.

Se billeder her: http://www.123hjemmeside.dk/mangorossa/1889691

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-03-06 22:35

Det ser da ud til I hyggede jer, men jeg troede da I blev maaaange flere

mvh dova

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 19-03-06 22:39

Ja dova, det troede jeg også..men der kom jo en del afbud...men næste gang!

Men på den anden side..hvis der havde været flere..puha..for s...de kan snakke sådan nogle kanduer...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-03-06 22:42

Det var da godt det blev vellykket, og det må det jo ha' været, når du allerede nu kan snakke om næste gang

Tak for at vi fik lov til at kikke med

Hop lige herover http://www.kandu.dk/spg84792.aspx

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 19-03-06 23:10

Det er meningen i skal gætte

Hvem vandt i Trivial?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-03-06 23:16

Ja, med det grin du har på, kunne man tro det var dig.................men jeg gætter alligevel på pallebhansen

mvh dova

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-03-06 23:59

Nej jeg er bestemt ikke misundelig jo jeg ville gerne have været med og de andre face to face, men der må blive en anden gang, jeg havde en alletiders aften også, har du set din gæstebog mango?

Accepteret svar
Fra : natmaden

Modtaget 25 point
Dato : 20-03-06 00:38

Drengene vandt da med hjælp fra pigerne

Hit med cacaomælken

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 20-03-06 01:18

Nå, men var der nogen der var sammen??!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-03-06 06:51

Jeg tør sq da ikke gætte, får vi ikke hele tiden af vide, at man ikke skal tro men vide, inden man besvarer

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 20-03-06 11:51

O.v.n. ja tak for din hilsen...ja det lød sjovt, godt du også havde haft en dejlig dag..

Ja Natmaden, det er rigtigt...men jeg venter lige lidt med at godkende dit svar

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 20-03-06 12:44

misundelse er da en grimmeste ting, men her har den da skisme sin berettigelse.
især efter at ha' luret i gæstebogen. godt, at der var navne under de fleste 'shots.
jeg synes nu, at det er ok, at I ikke var flere i første omgang. så er der plads til at pejle sig ind.
ævlebævlemigfortælle...

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 20-03-06 12:46

hvor kan man få kakaokoppen fyldt op???

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 20-03-06 13:24

her Åse..der er stadig lidt tilbage

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 20-03-06 16:19

Er der snaps i, (her hedder det Bamse & kylling)

Nordsted1, du skulle da ikke gætte,
du skulle læse under billedet
http://www.123hjemmeside.dk/mangorossa/1889691?i=3133854

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 20-03-06 17:54

den der after eight - som sagt, misundelse er en svær en - savlesavlesavleyndlingsslik

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-03-06 19:17

Ja, Åse, After Eight'en smagte godt, igå', Vivi?!

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 20-03-06 19:56

ondonderehanne

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-03-06 20:02

Åååndskyyyld, Åse

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 20-03-06 20:02

Og der er stadig noget tilbage

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-03-06 20:08

After Eight oven på vanilleis, og et smut i ovnen, er nu også en meget god dessert

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-03-06 00:57

Norsted1 - dét lyder mååms!

Vanilleis iblandet After Eight, sammen med et stykke "Truntes Vulkankage" http://www.kandu.dk/Tip13713.aspx og nogle jordbær...uhmmm

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 21-03-06 06:58

savlesavle - tro endelig ikke at I kan drille mig ved at antyde, at jeg skulle ha' en sød tand.
nejnej slet ikke, jeg har bare en hel mundfuld af dem

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-03-06 09:08

Åse, har du alle dine tænder i overmunden?

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 21-03-06 09:20

Den After 8....det var en hård og ulige kamp. Vi tabte....den var ikke sådan lige at udryde.....men vi gjorde alt, hvad vi kunne.....nu, ved vi hvor vi kan hente forstærkning....Aase næste gang

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-03-06 09:54

Nu skal i høre hvorledes man vinder i TP:
Citat
Når spørgsmålet er læst op, fyrer man i hurtig rækkefølge en 7-8 forskellige svar af og siger:

Næeh... vent nu lige lidt, der er jo også.... og så får den lige en 8-10 stykker mere.

Derefter fortsætter man: ..men på den anden side, det ku' jo være at der menes?

..og beder så om at få spørgsmålet læst én gang til.

Nu overlader man så til resten af holdet at svare. Lige meget om svaret er rigttigt eller forkert, så siger man som afslutningskommentar, når det korrekte svar er læst op eller svaret er accepteret:

Det var også dét [B]jeg[/B] sagde ! 8-)

Nå, men jeg har lige en aftale. Vi ses senere

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 21-03-06 10:04

Godt Molo....næste gang er du bare på hold med dig selv.....så skal du få nogen baaaank

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-03-06 11:35

Det var vel Molo og Søren der vandt! Molo holdt et 3 timers foredrag om hvert spørgsmål, efter han havde fået svaret fra Søren, som jo havde gennemgået alle kortene ugen i forvejen!

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 21-03-06 12:16

Det med foredraget er fuldstændig korrekt tedd....øh, er du synsk?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-03-06 12:27

Næh! Det var et gæt!

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 21-03-06 13:31

Nu håber jeg så sandelig, at du har nydt dit flytterod....du ikke i hvert fald glip af noget.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-03-06 14:21

Molo, Søren, Palle og Peter vandt - jow da, diverse foredrag før vi kunne gå videre til næste spørgsmål

Å' så var vi kun tre piger, der kæmpede en brav kamp om at finde svar på ting, vi overhovedet ikke vidste en potte pind om....

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 21-03-06 14:50

tedd ...der skal altså stå gik .....og ikke ikke....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-03-06 15:53

Jamen, det var jo også det eneste tidspunkt jeg kunne få et ord indført

Nemlig: Når de andre tænkte...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-03-06 15:54

...for dét er jeg ikke ret god til selv

Snakke før jeg tænker? Dét går meget bedre !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 21-03-06 16:10

Hvis man ikke tænker, før man taler. Siger man det, man tænker.
Gambrinus

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-03-06 16:13

Gik jeg glip af noget eller ikke?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-03-06 16:15

Min bankkonto går ihvertilfald ikke glip af noget! 1075 kr for 6 persienner og en badeforklædestang!! Puh!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-03-06 16:19

Og så er der kommet en ny betaversion af IE7 det må være noget for Molo!

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 21-03-06 16:30

okay, tedd . Det er jo ikke alle der sådan for ny badeforklædestang og perversienner

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-03-06 16:33

Det mest fordi fuglene ikke skal se mig tage bad! Det jo dyreplageri!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-03-06 16:34

Gambrinus -> Yes. Dette gælder TALE !!!

Bemærk; jeg skriver : SNAK

</PROFESSOR VRØVL>

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 21-03-06 16:36

badeforklædestang vivi...fyha da da perversienner *LOL*

Ja tedd, gu gik du da glip af noget....

Sig mig hvor handlede du? ..det kunne jeg have fundet billigere..

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-03-06 16:37

tedd -> Lad høre?

Min sidte RSS newsfeed er et par dage gammel:
Citat
Sample RSS Screensaver4. marts 2006, 01:58:00 - ieblog
Walter has posted details about the RSS Screensaver sample that’s recently gone live on MSDN.

If you have IE7 Beta 2 Preview installed (and who doesn’t?), subscribe to a couple of photo feeds (RSS feeds with pictures as enclosures – examples are in Walter’s post) and the screen saver will automatically pick them up using the Windows RSS Platform that powers IE7’s RSS features.

More samples using the RSS platform will be coming soon. Of course, if you have any of your own, let us know about it, and we’ll post a pointer.

In the meantime, check it out!

- Sean

</IE7 BETA 2>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-03-06 16:42

badeforklæde = Et forklæde man slår om livet efter et bad

..men - når det så også indvolverer en stang?

...så godt, langt !!!

Man får jo sine -om ikke sine pervasioner?- så sine asociationer

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-03-06 17:56

Badeforklæde er såen et der gør at hele gulvet ikke bliver plasket til og dertil skal man bruge en stang! I mit tilfælde en krummerik altså såen en der kan stå i en vinkel på 90 grader og så hænge fast i væggen! Det kan da ikke give associationer!

Den der IE7 beta stod der om i ComOns nyhedsbrev så det er sikkert den samme du har Molo!

Jeg købte pervasiennerne i Jysk! 2 på 130X220 og 2 på 100X220 i alu! Og så 2 på 80x220 til altandørerne i vinyl! Tror det er dem der blir mest støvede og så er det jo bare at købe nogle nye hvis de gør!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-03-06 17:58

Har lige sat en pervasienne op! Det tog en halv time men nu er jeg i træning

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-03-06 18:04

Tedd, har du husket at købe plaster?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-03-06 18:48

Badeforhæng hedder det tedd

..og en badeforhængstang

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 21-03-06 19:18

Jeg så også en hel masse pervasianerpelse nede på strandevejen,
her da jeg var ovre for at passe på min arv "åvre" i "Hørshålm"
Min veninde og jeg kom hjem til min far og fortalte, vi havde set en hel masse afskyelige snemænd.

Nåå.. Sa' min far. Det er da bare folk i egnsdragt.
Gambrinus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-03-06 19:34

..eller bader du med forklæde tedd?

Yndigt... [love2]

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-03-06 19:37

UPSADASSE... Jeg tog fejl af smiley'erne og troede jeg huskede ..og huskede forkert

[love2] = =

Den smiley det sku' ha' været var =

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 21-03-06 19:38

Ude i MIT badeværelse hænger der en badeforhængstang, hvorpå badeforhænget hænger.
Henne ved dasset har jeg også sat en badeforhængstang op, hvorpå badehångklædet hænger.
Hva' skal jeg så kalde den ? ? ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 21-03-06 21:27

Klædebångstang....

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-03-06 22:16

Sus, du vrøvler da vist?

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 21-03-06 22:38

Stadig tømmermænd ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 21-03-06 22:40

Håndforklædestang

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 21-03-06 22:43

Jeg synes ikke vi hører noget til tedd....er alle fingrene efterhånden klistret sammen med plaster?

...eller sidder han mon bare og nyder sine perversienner?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-03-06 23:14

Næh løb tør for lys! Kan ikke finde mine lamper så det altså svært at sætte persienner op kun med lys fra fladskærm!

Nåja badeforhæng! Tror fan jeg havde besvær med at forklare pigen i Jysk hvad det var jeg osse skulle ha!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-03-06 00:01

tedd -> Du ku' jo ha' prøvet med : Forhånd-klædestang

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 22-03-06 00:12

Forhåndenværendebadehåndklædestang

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-03-06 06:21

Badehånd-forklæde-stang ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-03-06 06:26

Badehåndklædeforstang ?

..eller måske en praktisk ting, som en klæde-for-håndbadestang ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-03-06 06:31

På en af disse stænger kan du så ophænge : Et stangklæde-for-håndbade

...men så er det også ren luxus !!!

Du må indvitere os til housewarming tedd, så vi alle kan komme og håndbade

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-03-06 06:41

Skønt med sådan et håndbad
Jeg har netop været ud at ta' et her til morgen. Selvfølgelig kun iført mit stangforklæde

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 22-03-06 07:10

Stanglækkert

Pyhha....nu ved vi endelig, hvad ordet, stanglækker kommer af.....hvad så med stangbarcardi?

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 22-03-06 07:46

Jeg har helt selv hængt min badehåndklædeforstang op.
Kan man så kalde den for selvoptaget ? ? ?
Det må jo være ligesom, hvis jeg selv sidder på mit eget lokum.
Så er det lille hus jo selvoptaget. Når jeg er færdig er lokummet så selvnedtaget ?
De små brune flydere og dykkere der så ligger i kummen, kan vel siges at være nedtrykte.
Gambrinus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-03-06 07:59

Når du har været på 'Det Lille Hus' Gambrinus, er jeg overbevist om at det er ...medtaget !

Bortset fra det, har jeg altså kun råd til at gå i stangtøj. Måske netop fordi jeg har brugt pengene på at drikke mig stangstiv ..ofte med det resultat at jeg ender med stængerne i vejret

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-03-06 08:02

Er der nogen damer tilstede, som har lyst at sprede sine stænger for mig?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-03-06 08:04

Ps. De må gerne bade forklædte

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-03-06 08:04

..bagefter kan de komme på stangen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 22-03-06 08:17

Syntes ellers her lugter lidt af badeprut.

Var i føtex for en måndes tid siden,
jeg skulle have en ny morgenpåhæng,
Efter en ½times skanning af tøjafdelingen gav jeg op.
Der stod han så, tøjekspedienten (af anden etnisk baggrund)
omkring de 25 år og sikkert uddannet i føtex.
Dav - Sagde jeg. - leder efter en morgenkåbe,
men syntes ikke at kunne finde en.
Han glor stum måbende..
En housecoat - siger jeg så.
Jeg ved ikke hvad du mener- siger han så.
Efter nogen tegning i luften og førsøg på at forklare,
kommer jeg til ordet badekåbe... pause.
Så tænder lyset iover hans hoved.
Nåååe sådan en man har på efter at man har badet - siger han så.
Ja sådan én - svarer jeg lettet.
Nej dem har vi ikke hjemme - siger han så.

Ps. og hvad hedder hullet i rullen, hvem laver det og er det fast arbejde ?

</Lokumsrullehulassistentkrontoløren>

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 22-03-06 08:37

Det hedder en toiletrulleholderstangshul....hvor svært kan det være?

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 22-03-06 08:43

ok så må den påhængte på væggen hedde,
toiletrulleholderstangshulsstang af pintypen.

Tror jeg vil søge lønforhøjelse

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 22-03-06 08:43

Efterspørgslen på toiletrullestangshuller er nogenlunde stabil, da der skal et hul til hver rulle toiletpapir. Forbruget af toiletpapir er vist ved at være stangnerende, da der bliver lukket lort ud konstant. Der er faktisk tale om DRB.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-03-06 08:44

Gambrinus -> Mig bekendt er en morgen-/natkåbe lavet af uld, bomuld- eller silkesatin, medens en badekåbe er lavet af bomuldsfrotté. Der er altså forskel

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-03-06 08:51

natmaden- > Nåeh... sådan en fætter: http://www.plumbworld.co.uk/images/berkeleyaccess.jpg

<MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 22-03-06 09:20

Molo den er sq da smart sådan en vil jeg have.

Ned i Føtex..
Hej jeg leder efter en berkeleyaccess,
men syntes ikke lige at jeg kan finde en

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 22-03-06 09:44

Den er sgu da stangsmart Molo

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 22-03-06 09:45

Her på dette WC
tabte jeg min PC
Med en sagte brummen
gled den ned i kummen

G'morn og sov godt !

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 22-03-06 10:37

Her sider jeg og skraldgriner, så min smukke aften make-up siler ned ad kinderne!

Jeg skal hilse gutterne fra min gamle mor - hun ku' sqtte forstå, hvad jeg sagde, da hun ringede for at stresse mig...(skal til guldbryllup i morgen, og har lavet en sangskjuler mv.)

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 22-03-06 10:46

Hvorfor skjule sangen, du synger jo smukt Hanne

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 22-03-06 10:49

Du er da også alt for ung til at have guldbryllup

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 22-03-06 11:45

Det er da muligt, at Hanne er ung, men man kan jo lige så godt få det overstået. Det er sgu da heller ikke sikkert, at man lever så længe og så går man glip af en fest.

Nope...ned i Føtex igen natmaden ...få fat i nogle invitationer og få den sendt i en fart.

Vil du ha' vores adresser nu eller kan det vente?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 22-03-06 14:23

Johh, men jeg har ingen sang at putte i den.... den har jeg folk til at lave

Mon molo bruger en pot'skjuler

Taark natmaden - er du frisk efter middagsluren?

Føler du dig ligeså ung, som jeg er?

Nu jeg alså gerne opleve min/t egen/t forlovelse, bryllup, kobberbryllup og sølvbryllup først.

Jeg sku' ha' taget imod tilbudet, da jeg var 18 år - men næhh nej, frøkenen syntes, dét var en kende for tidligt - jeg var jo lige flyttet hjemmefra og skulle ud at baske med vingerne...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-03-06 14:46

Kun een perversienne og badeklædeforhængsstanderstangen mangler nu!

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 22-03-06 14:53

Mine forældre var til sølvbryllup her den anden dag.
Det var anden gang veres ven holdt sølvbryllup.
Med hver sin kone forstås.
Nej, han er ikke bigamist.
Det synes jeg er helt godt klaret.
Gambrinus

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 22-03-06 15:51

Hold da op i er på stængerne idag

Er just kommet hjem fra Silkeborg Sygeplejeskole, har undervist og det gik fint.
Line vare med, da hun er syg og hoster helt vildt!
Perle var også med for første gang...det synes hun var vældig ..wow..eller skulle man sige vov! Der var mange at snakke med.
Så smuttede vi lige et smut på himmelbjerget og fik luftet Perle og ind og købe ind. Så nu sidder jeg og nyder en velfortjent kop kaffe..inden aftensmaden skal dannes.

Hanne, kan du hilse dine søde forældre og ønske dem tillykke

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-03-06 17:11

Line ?? ..hun løj da år går nået sløj ?

Den lyse stemme, våd serviet og alt muligen; mener jeg..., men så go' bedring :

Hils den bette skarnsunge

..år de andår !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 22-03-06 17:48

hva', blir I ved med den der langstækrebadeklædeforstang......

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 22-03-06 18:19

Hov! Sus, du har da ikke fortalt, at du skulle undervise på Sygeplejeskolen... Hva' fa'en er meningen?

Tak snus, men de gamle havde guldbryllup sidste år.

Hold da op, sølvbryllup to gange! Der ér nogen, der ikke kan få nok

Hanne

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 22-03-06 19:17

ja-ja 2xsølv giver altså ikke guld

Hanne jeg er da et par md yngere end dej.
Om jeg er oppe, eller nede(i sengen), ja det er jo svært,
Måske fordi at jeg er tvilling, det er min lillebror foresten også.
Stakkels mor, der er nemlig 3år mellem os

her er så en rigtig potskjuler http://natmaden.dk/kandu/potskjuler.jpg

mangorossa pas lige på med den hoste http://natmaden.dk/kandu/fugleinfluenza.jpg

viviborgen , Hvad er invitationer.
</føtex medabejder>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 22-03-06 19:59

Ohh, din mor går 1½ gange så længe, som elefanter - stakkelse hende - å' så se, hvad hun fik ud a'et....

Fødselsdagskagen - du ved da ikke, hvor gammel jeg er

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-03-06 20:33

Mødre og Elephanter?

Der bli'r brug for et stort fritstående: Badebensforhåndklædestangstativtoiletrulleholder !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-03-06 20:40

..og hvorfor har jeg så skrevet; 'et' ? ..i stedet for; 'en', når ordet ender på holder?
Jf. En holder, holderen, flere holdere, alle holderne?

Tjoeh... det er fordi der skal lægges tryk et andet sted i ordet end på endelsen:

Badebensforhåndklædestangstativtoiletrulleholder

..hva' det end er for et instrument

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-03-06 20:44

Eksemplet overfor er til efterfølgelse:

Således undgår man at indrømme, man ikke kan stave og udtrykke sig på formfuldendt og korrekt dansk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-03-06 20:47

overfor ? ...Vor Herpes Bevar' Os

ovenfor ...for dælen da også

...det må være en fejl hos Kandu.dk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 22-03-06 22:06

Du har dit hyr med sitet for tiden, hva' søde molo

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 23-03-06 10:54

kjære moster Hanne
Sådan noget ved jeg da bare, men ellers kik på din egen profil

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-03-06 11:44

oooops! he he en ommer!

Nu er jeg jo ikke så interesseret i min profil, vel...... jeg vil hellere vises forfra

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 23-03-06 14:05

Altså starte forfra på en ommer
Waw sikken en masse fødselsdaggaver vi så har tilgode

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-03-06 20:32

Nu medens jeg har dig natmaden: Du fortalte at du havde kastet din 'kærlighed' på XML.

Det sku' vel aldrig være Ajax (...nej ikke den til at gørte rent med, ...på badeværelset efter Gambinus besøg ), men : http://www.w3schools.com/ajax/default.asp som jeg selv 'roder' med i øjeblikket

Der kommer jo hele tiden nyt på den front:

1.) http://www.microsoft.com/events/mix/default.mspx
2.) http://ajaxwrite.com/

</MOLOKYLE ER EN NØRD>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-03-06 21:04

UPS... glemte et link:

3.) http://www.alistapart.com/articles/gettingstartedwithajax

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 23-03-06 21:11

Hva'ba’hva’ ??
Hvad skal jeg nu blandes ind i det for ?
(Desuden benytter jeg en højtryksrenser)
Gambrinus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-03-06 21:15

natmaden -> Kan du ik' finde noget selv? ..så er der mere læsestof her: http://www.fiftyfoureleven.com/resources/programming/xmlhttprequest/

..nu også med PHP

http://www.gregphoto.net/sortable/index.php

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : mangorossa

Dato : 23-03-06 21:19

Tak for svaret natmaden.

Nu går der vist teknik denne tråd..
Jeg åbner en ny hyggetråd..så kan interesserede i teknik blive her og vi andre hygge videre andet steds

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 24-03-06 02:24

Molo , lad mig gøre det kort.

Som med så meget andet kommer man jo lidt omkring.
Så den næste tid går med wap/wml/CLDC1.1/MMP/MIDP2.0 og java til mobil,
og hvad det ellers hedder og falder ind på skærmen.
Tja så er der vel også plads til ajax !
Håber bare at jeg også når, at lære at bruge Colgate
Tak for linkene

mangorossa nørder er nørder er nørder, også når de ikke er det

Takker for poinderne, de er alerede investeret i http://www.kandu.dk/Gift.aspx
Og IHH hvor godt, for i længden er det lidt trælst, at altid kun skulle drikke vaffeldejen råt

Hvor putter man egenligt tørvet ind i sådan et vaffeljern

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-03-06 06:58

Tørven skal ikke puttes ind ..den skal trilles

WAP er lige så kedeligt som mobiltelefoner ...også selvom man prøver at peppe det op med Java.

WML og WMLscript ka' det da ik' ta' mange minutter at lære, da det ligner en kompakt XHTML (der også er implementeret i XML) og en light udgave af javascript

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 24-03-06 09:40

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 24-03-06 13:45

kan du så, også fjernfodre dine fisk vhj. en gammel mobil.
eller låse/overvåge bilen/båden/huset med do.

Nogen samler på frimærker....

Spøg til side, jeg syntes at det er sjovt.
g der er nok ikke mange der ved hvordan man henter feks. ringetoner/billeder
til en ca.pris af 1-4øre pr. enhed. kedeligt eller ej.
der er pænge i det, dem der er sparet.