/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Kandu.dk væddemål !!!
Fra : molokyle
Vist : 792 gange
500 point
Dato : 08-04-06 23:33

Hvem vinder Paris-Roubaix i morgen søndag d.09-04-06 ?

Følg med på : http://cyclingworld.dk/

...og bemærk: Paris-Roubaix sendes direkte på TV 2 søndag fra klokken 12.55

Sidste bud søndag kl. 13.00

Mange dejlige cykelpåængår at hente

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-04-06 23:36

Ps. Er der flere bud på samme rytter?

..er det første mands/dames bud der tæller

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-04-06 23:39

Mit bud?

Tjaeh... Peter van Petegem (Bel) DAVITAMON - LOTTO

Hér er en startliste : http://www.letour.fr/2006/PRX/RIDERS/us/partants.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-04-06 23:40

Ps. Mit bud 'tæller' selvfølgelig ikke

</VINDEREN>

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 08-04-06 23:47

Tom Boonen
VH PALLE Hansen

Kommentar
Fra : postkort

Dato : 08-04-06 23:49

Frank Høj har meldt sig som kandidat til øverste trin på podiet.

Jeg gætter på ham pga. hans frækhed at komme med sådan en udtalelse.

Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 510 point
Dato : 08-04-06 23:57

Når nu Boonen er nappet, så skyder jeg på en vild Cancellara

CSC er bagud i forhold til sidste år, og jeg tror på en rødglødende Scweizer

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 09-04-06 00:03

George Hincapie

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-04-06 00:17

Spændende ..ik' sandt?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 09-04-06 00:21

Det er nu mest spændende at jeres ansigter...................................når jeg vinder.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-04-06 00:33

e.c -> Just mamals? Let's do like they do ..on Team Discovery Channel § ¶¶ ¶_¶_¶ ¶¶ ¶_¶ ¶ ¶¶

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 09-04-06 00:46

e.c ??

Citat
Det er nu mest spændende at jeres ansigter...................................når jeg vinder.

Stiller du op i morgen?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-04-06 08:02

Jeg tror e.c. ved at satse på Georg Hinkesten håber på at vinde påængårnø .......ved lodtrækning

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : michaelholm

Dato : 09-04-06 09:59

Hej cykelfans,

Når nu storfavoritterne Boonen og Cancellera er taget er man nødt til at tænke alterantivt.
Lidt ligesom MOLEKYLE, der ´har valgt en veterab som Peter van Petegem. Men lige netop dette løb er for de og gamle og seje, så hvorfor ikke.
Mit bud idag må være Filippo Pozzato, som er Boonens holdkammerat. Det afhænger selvfølgelig af, at han er lidt mindre trofast end sidste år eller at Boonen ikke har dagen eller styrter.
Men han er manden der kan gøre det.

MVH Michael

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 09-04-06 10:14

Dar mangler nået.
Her molo, lige til at sætte på mustangen
http://www.racha.com.br/videos/video23_f1engine.wmv

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 09-04-06 11:31

Go' idé Natmad - den monterer vi på Mustangen, men så vil jeg helgardere og gætte på Molocykle - som vinder.
Ps. Det er ikke cykelløbet jeg vinder, men denne konkurrence. "

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 09-04-06 12:18

Molo har jo faktisk en dueblå mustang,men den yder vist ikke mere end 1/10del hest
Ja det rykker når han får den monteret på den forstærkede bagagebærer.

jamen så satser jeg på recycled

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-04-06 12:18

Det bliver en belgier!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-04-06 12:25

Nu ser vi ...Filippo Pozzato er nu ikke noget dårligt bud

..men det er da også muligt at russeren Aleixei Markov (CAISSE D’EPARGNE-ILLES BALEARS)

..eller alpemanden Steffen Wesemann (T-MOBILE TEAM) kan lave noget stort.

Så vidt jeg husker kørte Erik Zabel, Barden Cook, Stefano Zanini og Christophe Agnolutto heller ikke dårligt sidste år? De er også ved at have alderen med sig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 09-04-06 12:25

bare det ikk' bli'r en o'mmer

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 09-04-06 12:37

tedd, det er sku da ikke hestevæddeløb.
Nåå ja ja Tom Boonen

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-04-06 12:37

Jeg kan desværre ikke selv stille op i år, da jeg har stærke smerter:

Ondt i pjækketarmen og lommesmerter

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-04-06 12:42

Erich Decker er jo desværre ikke med! Han ville ha vundet, så det blir en belgier

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 09-04-06 12:51

Cyclingworlds favoritter

Citat
****
Tom Boonen (Bel)

***
George Hincapie (USA)
Fabien Cancellara (Swi)
Peter van Petegem (Bel)
Juan Antonio Flecha (Spa)

**
Stijn Devolder (Bel)
Gert Steegmans (Bel)
Thor Hushovd (Nor)
Bert Roesems (Bel)
Leif Hoste (Bel)
Filippo Pozzato (Ita)

*
Frank Høj (Den)
Alessandro Ballan (Ita)
Andreas Klier (Ger)
Steffen Wesemann (Ger)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-04-06 13:33

Nu vi har passeret skæringstidspunktet for bud vil jeg lige for spændingens skyld, skyde lidt 'extra' påængår i vinderpuljen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 09-04-06 14:35

Jeg kræver dopingtest................................hvis jeg taber.

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 09-04-06 16:02

Tom Bonnen....Helt klart!!!!!

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 09-04-06 16:55

Ja, ja Tom Boonen er helt med, men CSC har puttet rottegift i hans drikkedunk, for at han skal miste kræfterne til sidst. Svin
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 09-04-06 17:19

Kortoververden -> Der sku' blot en jernbaneoverskæring til, så var toget kørt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-04-06 17:31

Synd at Hinkestenen styrtede

..men jeg var da tilfreds med Peter van Petegem's præstation
Den var bedre end Tom Boonen's

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 09-04-06 17:36

Kortoververden skal dopingtestes...................................

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 09-04-06 17:59

Hele lortet er dopet, undtagen Tom Boonen, så der er ikke noget at sige til at han ikke kan følge med.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 09-04-06 18:44

Jernbaneoverskæring eller ej.

De havde aldrig hentet ham

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 09-04-06 20:38

Her molo, 50 påænger retur

</Peter Pedal>

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 05-04-07 02:59

GODMORGENFRAENPÅSKEBRYGELLERHVADHVEDKANNU

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 05-04-07 03:01

HEJMOLOBOLO

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 05-04-07 03:20

KAL NOK HOLDE MIG VÆK HERFRA
FINDER ET ANDET HYGGELIGT STED
DEM ER DER NOGEN AF,ER i KLAR OVER DET
MVH OG TAK TIL DEM DER STADIGVÆK LEVER NU