/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
E-mail
Fra : vi
Vist : 1729 gange
500 point
Dato : 16-03-06 21:48

Jeg kan ikke sende email! , jeg har 3 mail i udbakke, de er sendt!!!!!
Symantec fortæller : skanner 1 af 3

Jeg får også beskeden :" Dr.Watson kunne ikke kobles til processen. processen var muligvis afslutet før DK Watson kobles til den" HVAD betyder dette?

samt fejlkode 5 i Window 2000 Adgang nægtet!!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 16-03-06 22:11

Det ser ud som om du har installeret et sikkerheds-system der hedder Dr. Watson. Jeg kender det ikke men da du har det installeret, kan du også gå ind og læse om det. Du kan indstille det til at fungere som DU gerne vil have det. Og kan du IKKE det, så fjern det fra din PC. Hvis du gerne vil have en sikkerhedspakke der er til at stole på, så gå ind på www.spywarefri.dk - der kan du gratis hente de sikkerhedsprogrammer du har behov for. Programmet Dr.Watson KAN være fyldt med shit. Det ved vi ikke noget om..... Men lad være med at prøve dig frem.

Fjern Dr.Watson og installler ordentligt programmel. M.v.h. Arne

Kommentar
Fra : vi

Dato : 16-03-06 22:35

Jeg er ikke det store lyse hoved!!!!
men jeg mener bestemt ikke at jeg har instaleret noget der ligne Dr,Watson!!!
Problemet kom lige pludselig i eftrmiddag uden noget videre!!

Kommentar
Fra : vi

Dato : 16-03-06 22:35

Jeg er ikke det store lyse hoved!!!!
men jeg mener bestemt ikke at jeg har instaleret noget der ligne Dr,Watson!!!
Problemet kom lige pludselig i eftrmiddag uden noget videre!!

Kommentar
Fra : lawitt

Dato : 16-03-06 22:57

Hej, bare rolig. Det er ikke Dr. Watson der er dit problem. Han prøver bare at hjælpe

http://www.cavebear.com/dwtnda/faq.html

Kan du ikke fortælle mere om dit system såsom styresystem, version osv. Det ville også være en stor hjælp hvis du skriver fejl og meddelelser nøjagtigt som de ser ud.

Mvh. Lars

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 16-03-06 23:12

Hej Lars. Hvor har du det fra:
[CITAT]Hej, bare rolig. Det er ikke Dr. Watson der er dit problem. Han prøver bare at hjælpe /CITAT]

Det må da være et spørgsmål om TRO ikke VIDEN. Lad nu være med at hjælpe folk med TRO. Vi på Kandu skulle helst hjælpe via VIDEN. Og Dr. Watson er IKKE viden.

Kommentar
Fra : lawitt

Dato : 16-03-06 23:23

Hej,

Det har jeg fra min viden om Windows helt tilbage fra Windows 3.0.

Nu er det altså sådan at Dr. Watson er en del af Windows fejlfindingssystem, det troede jeg var generel viden, så jeg baserer skam mine svar på viden og ikke på tro.

Jeg fandt en mere enkel beskrivelse af Dr. Watson som du måske kan have glæde af:

http://www.computerhope.com/software/drwatson.htm

- Lars

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 16-03-06 23:54

Arne dit kvaj
Dr. Watson er en del af windows
ligger i Windows/system32/ og hedder drwatson.exe
Windows Fault detection utility

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 16-03-06 23:56

Viden

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-03-06 00:04

Hej Lars. Jeg synes bare at det er lidt mærkeligt at jeg i mine 25 år som EDB-specialist, aldrig har hørt om Dr. Watson. At spørgen siger:
Citat
Dr.Watson kunne ikke kobles til processen. processen var muligvis afslutet før DK Watson kobles til den

Det er fyldt med stavefejl, og kan VI så tro på budskabet?

Stod der det? Eller hvad. Hvad ved vi?

Kommentar
Fra : iah

Dato : 17-03-06 00:06

Ja så er vi tilbage til samme smøre igen når en vis hr. Jakobsen er på banen...

Det må da være et spørgsmål om TRO ikke VIDEN. Lad nu være med at hjælpe folk med TRO. Vi på Kandu skulle helst hjælpe via VIDEN. Og Dr. Watson er IKKE viden.

Flabede indlæg uden særlig kloge ord.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 17-03-06 00:17

Det var på win-me og XP at den hedder sådan,
den hedder drwtsn32 på win2000 http://www.processlibrary.com/directory/files/drwtsn32/

vi , hvis dine mails er sendt, så burde de da ikke ligge i udbakke.

Gider ikke at rode med norton, men du kan sikkert midelertidigt slå mailskanning fra,
og så lige trykke sendmodtag post.
Det er ikke sikkert at hjælper, men uskadeligt at prøve og nemt.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-03-06 00:39

iah - Synes du selv, at du med din kommentar hjælper spørgeren med noget som helst?

Citat
Ja så er vi tilbage til samme smøre igen når en vis hr. Jakobsen er på banen...

Det må da være et spørgsmål om TRO ikke VIDEN. Lad nu være med at hjælpe folk med TRO. Vi på Kandu skulle helst hjælpe via VIDEN. Og Dr. Watson er IKKE viden.

Flabede indlæg uden særlig kloge ord.

iah - DU er en lille skiderik, der ikke vil fortælle hverken hvem du er, eller HVAD du er. I denne tråd har du IKKE hjulpet spørgeren med noget. Du har som altid bare bevist at du er en lille sørgelig skiderik der ikke kan andet end at brokke sig over andre Kandu'er. Hvis man klikker på dit navn/profil kan man jo se hvilken lille nosseløs skiderik du er. Du KAN intet og du VED INTET.

Dine forældre burde for længst have smækket din mås.

Skam dig knægt.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-03-06 01:33

Er der noget speciel med de mail du ikke kan sende? vedhæftede filer eller andet? der må være noget som symatec ikke bryder sig om, mit forslag: slet de 3 mail og skriv 3 nye, som du sender 1 af gangen, prøv eventuel at slå antivirus og firewall fra et kort øjeblik, lige så længe det varer at klikke Send og modtag

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-03-06 02:00

vi - Du har været Kandu'er siden 2003. Du har stillet 10 spørgsmål og har KUN lukket 3 af dem. Du er altså endnu en af de skiderikker der gerne vil have hjælp, men som ikke kan fatte at man er nødt til at takke for hjælpen. Jeg afslutter nu min deltagelse i denne tråd. Og næste gang jeg ser at det er dig, får du IKKE hjælp fra mig. Du er simpelthen et stinkende dumt svin. Eller også må du lære at opføre din ordentligt. Efter at have set nøjere på din profil, har jeg ikke længere lyst til at hjælpe dig.

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 17-03-06 06:29

freden på kandu varede - ja hvor længe?
en spørger stiller et reelt spørgsmål, og inden man ser sig om, er kasteskytset kørt i stilling. ukvemsord, kritik af stavemåde (f.eks. 00:04 At spørgen siger), osv.
glashus??
skal stagebesværd afholle en fra at videregide sit vidende?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-03-06 06:53

Er der for fanden ikke snart en menneskets sande ven, som kan køre dette omvandrende brækmiddel over med en 30 tons lastbil. Jeg kan ikke mindes noget, der har så lidt eksistensberettigelse

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-03-06 07:01

Citat
Det er fyldt med stavefejl, og kan VI så tro på budskabet

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Herunder et lille udpluk af psykopatens stavefejl gennem den tid han har forpestet Kandu

AJs stavefejl

Citat
madresser / madrasser
ræcer / racer
politicerende / politiserende
inflydelse / indflydelse
adskildt / adskilt
intilligent / intelligent
terrorrister / terrorister
spædende steder / spændende steder
favouriter / favoritter
Chateu / Chateau
Ydnlingssport / Yndlingssport
Sikkerhedsneveau / sikkerhedsniveau
Irriterende / irriterende
formatterer / formaterer
angivede / angivne
usansynligt. / usandsynligt
proffesionel / professionel
stadi / stadig
sjudskefejl / sjuskefejl
tragiskt / tragisk
pastauriseret / pasteuriseret

Kommentar
Fra : vi

Dato : 17-03-06 07:30

Jeg må nok sige at jeg har fået hovedet i en hvepserede
Til Arne Jacobsen: det kan jo være at jeg ikke har dårlige hensigter med at ikke at afslutte, men det kan da ikke være rigtigt at blive tiltalt skidderik eller stinkende dumt svin
Kære arne vær venlig ikke at reagere på mine indlæg TAK!! DET kunne jo være mangel på viden!!!!!!!! at jeg ikke har luket mine spørgsmål!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Der er ikke vedhæftet filer på mailerne
De ligger stadig i udbakke selv om de er sendt, samt i sendt!!!!!
jeg kan ikke slette dem eller flytte dem ttil en anden bakke
Nederst på min skærm her til morgen står der PROGRAMFEJL Samt den samme Dr.watson kunne ikke.....................
Jeg kan hverken sende eller modtage, den fortæller mig bare at den prøver at skanne 3

Jeg er en af de her komplet udvidene ældre damer der kun kan bruge tastene, når det virker!!!
så det er lidt af et problem, er der et sted hvor man kan gå ind og læse på DANSK om problemet?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-03-06 08:35

VI...

som regel er det grundet forkert opsætning der er fejl - og lad os så håbe det er det eneste problem

hvem bruger du som udbyder ????

bruger du outlook express eller outlook ????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-03-06 08:38

prøv lige midlertidigt at højreklikke på de mails der ikke kan/vil sendes og flyt dem til kladde - og send så en mail til dig selv og se om den vil sendes

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-03-06 08:45

sorry så ikke før nu at du ikke kan flytte dem - går i tænkeboks og håber du har flere oplysninger

Kommentar
Fra : iah

Dato : 17-03-06 10:03

Hej VI

Jeg har oplevet problemet et par gange, at en mail "sidder fast". Det har i reglen været fordi en vedhæftet fil har været for stor.
For at få den fjernet har jeg slået forbindelsen fra til nettet, så kunne jeg slette mailen igen.
Det var som om den blev låst fast når der var forbindelse til nettet.

Håber dette måske er problemet i dit tilfælde, for så kan det løses.

Kommentar
Fra : vi

Dato : 17-03-06 10:39

Jeg bruger outlook expres
udbyder ? det må være TDC ja det er jo ikke en ørn der sidder bag mit skrivebord

Kommentar
Fra : helge.t

Dato : 17-03-06 11:07

"Dr.Watson er navnet på et Windows-hjælpeprogram, du kan køre i baggrunden, når du arbejder i Windows; det startes ved at skrive DRWATSON i Kør...dialogboksen."

Mærkeligt at en "EDB-specialist" aldrig har hørt om det.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-03-06 11:42

Pudsigt at høre arne.jakobsen mening om brugere der ved hvad Dr. Watson er, som totalt har forbigået ham som EDB-ekspert i 25 år

//bentjuul

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-03-06 11:47

Hvad med at hjælpe "vi", i stedet for at vade rundt i det?
Hvis vi nu alle gav "vi" og Lars "lawitt" et lille pusterum, så er jeg overbevist om, at Lars nok skal løse problemet for "vi"... med mindre du da kan fremkomme med løsningen.
Kan I alle sammen ha' en rigtig god weekend
Søren (som vinger af her)

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-03-06 12:13

Clan >Lars er i gang med at hjælpe "vi" og det er mirit også - til gengæld er der grænser for hvad "vi" skal finde sig i, fra AJ's side fordi han er uvidende om Dr. Watson. Uden AJ's ubehøvlede kommentarer, var der nok ikke kommet kommentarer fra os andre. Det er muligt du syntes det er OK med hans opførsel her på kandu, men det syntes jeg ikke.

Kan du også ha' en god weekend

//bentjuul

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 17-03-06 14:07

enig i de sidste to indlæg

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-03-06 14:16

hvornår når vi op på 7 sure gamle mænd ???

VI... prøv hvis alt andet svigter at tinge til tdc´s hotline - af og til kan de lige sige de ord der skal til.

du kan her se om din opsætning er korrekt:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/internet/faq.php?id=71505

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-03-06 14:20

ps... har du afprøvet om det hjælper at deaktivere nortons mailscanning ????

Kommentar
Fra : vi

Dato : 17-03-06 14:58

Ja jeg har prøvet at deaktiverer Nortronsmailskanneren OG stadigvæk sker der ikke noget med den box nede i højre hjørne der er poppet op med besked :skanner 3 stk mail
jeg lukkerned og starter op !!!!!!
Stadig er der en box der hvergang jeg starter op der siger Programfejl og en anden der sige DrWatson:fatal fejl

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-03-06 15:29

hvad står der så når du åbner de to ????

Kommentar
Fra : vi

Dato : 17-03-06 16:12

I den ene står der Dr Watson kunne ikke kobles til prosseren. Processen var muligvis afsluttet, før DrWatson kunne kobles til den
Windows 2000 retunerede fejlkode 5
Adgang nægtet

Den Anden: CCAPP.exe har genereret fejl lukkes af windows Program skal genstartes.

Og når jeg så genstartet begynder det forfra Jeg har Nortron og i det højre hjørne fortæller den mig at den skanner 3 mails.

Jeg har ikke sendt mails med vedhæftninger.

Det er kun korte mails og de kan ikke slettes eller flyttes, jow jeg kan flytte dem til slettet post.MEN de bliver alligevel stående i udgående, selv om de så også er i slettet!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-03-06 16:18

forsvinder de ikke når du tømmer slettet post ??????? (bør de)

Kommentar
Fra : vi

Dato : 17-03-06 16:25

nej Jeg når jeg tømmer slette post står de stadig i udbakke, og når jeg så prøver at slette udbakke sker der bare det at de blive kopiret til slette post!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OG så forfra igen

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 500 point
Dato : 17-03-06 16:27

HMMM nu begynder jeg at tænke i sikkerhed og fejl opstået deraf

er du helt sikker på at du ikke har virus eller spyware på din pc ?????? (at der er en fejl er jo tydeligt)

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 17-03-06 16:35

Her er 3 muligheder:
1. Åben Norton
tryk options og trykke i nederste venstre hjørne: Defaults Al
2. Hvad med at fjerne de 3 mails (Eventuel lige lave en kopi af dem), og så trykke send modtag, derefter sende dig selv en mail, for at se hvordan det går.(For du kan vel modtage mails?)
3. Har du også opdateret din Norton og ladet den skanne hele din computer?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : vi

Dato : 17-03-06 17:21

Hej
NU er den klar min søn kom og slettede udbakken manuelt(udbakke.dbx) den virker
Jeg er glad for de gode henvendelser og det er svært men mit valg falder på miritkd Tak til Alle

Godkendelse af svar
Fra : vi

Dato : 17-03-06 17:22

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-03-06 19:55

øhh synes da ikke jeg var til megen hjælp her - men godt du mener at have fået problemerne løst

HVEM tænker da også på at ligefrem slette udbakke.dbx (jeg gjorde i hvertfald ikke)