/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Annuler annuler annuller
Fra : Klumme
Vist : 745 gange
250 point
Dato : 02-11-07 16:57

Fnadderhovedet lion hører åbenbart til den type, som helst snakker i krogene. Men lillemand, hvis DU har noget på hjertet som du vil meddele mig, så lad det foregå i fuldty dagslys.

Når jeg mener, at du er en idiot, skal det ses på baggrund af, at du (jeg gider ikke tælle) ovevejende har annullerede spørgsmål. De er enten annulleret af dig, og så er du for dum, eller osse er de annulleret af Kandu på grund af 3 mdrs. reglen, og så er du osse for dum. Begge dele er tilfældet, så, 2 x dum = idiot.

At du ville bruge blacklistefunktionen kom jo ikke uventet. LOOL Du er i det hele taget ret forudsigelig.

Med hensyn til dit indhold af den private besked.... som du osse har fundet ud af at bruge loool (Det er åbenbart kun annullerfunktionen du ikke fatter en skid af, og så hvad Kandu i øvrigt går ud på.) citeres den her under. Min evne til at få venner og succesraten rager ikke dig, men lad mig blot sige, at hvis de minder om dig, så er jeg hellere foruden. Så spørger du om jeg har tænkt mig at skrive sådan til folk.....Folk, det er et stort ord, men lad mig sige, at jeg ikke vil tøve med at skrive sådan til dig, og ligeledes til dine artsfæller.

Citat
Hvis man behandler andre mennesker som man selv gerne vil behandles er det et godt udgangspunkt.
Desværre er du åbenbart ligeglad med dette gode budskab, så derfor må du også finde dig i at du nogle gange bliver behandlet som en LORT !!
Hvad helvede bilder du dig ind og skrive sådan ???, hvis du har tænkt dig at skrive sådan til folk i fremtiden får du ikke mange venner og opnår heller ingen respekt.
Kig på dig selv først inden du behandler folk som du gør.

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 02-11-07 17:19

Du får nok mange venner med et sådant indlæg!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-11-07 17:21

Pu ha... det havde jeg ikke regnet med. Du må gerne få dem, jeg mangler ikke venner

Kommentar
Fra : pve

Dato : 02-11-07 17:26

Tricky ligning
Citat
x dum = idiot.

og har du så fået luft ??

God weekend, håber du ikke har fået den fuldstændig ødelagt

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 260 point
Dato : 02-11-07 17:30

Klumme vil du låne min datter i weekenden. Jeg er sikker på hun kan formilde dig..

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-11-07 17:30

Den 2 x dumme kom på den sorte liste
i juni 2004.
Allerede i hans barndom var han 2 x dum.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-11-07 17:34

Citat
Klumme vil du låne min datter i weekenden. Jeg er sikker på hun kan formilde dig

Din datter Jubiiiiiiiiiiiiii det ville være lækkert, og selv om hun på trods af sin alder er specialist i Kandus funktioner, vil vi hellere i Zoo.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-11-07 17:35

Nåå ja. Det var teil jeg glemte at BL. Gider ikke høre hans ævl mere.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-11-07 17:38

Sorry teil. Det var sguu ikke dig alligevel...huskede forkert

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-11-07 17:45

Citat
Sorry teil. Det var sguu ikke dig alligevel...huskede forkert

Sweet Jesus. Du bekræfter endnu en gang, at du husker og læser profilnavne, som en
dyslektiker læser et fransk menukort ..

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-11-07 18:05

Teil altså, du kunne ikke BL i 2004, det er der han blev oprettet som Kandubruger

Nå Creamy, så skal du snart holde 1 år's fødselsdag for prinsessen

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-11-07 18:06

Snegle bvadr
Viskelæder smager bedre.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-11-07 18:22

Kunne små børn oprette sig som brugere
på kandu i 2004 ?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-11-07 18:40

Tænk hvor tiden går....31.536.000 sekunder har den lille prinsesse været her.....om snart

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-11-07 18:40

Tja eftersom Kandu kom på banen i år 2000 så kunne selv børn oprette sig

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-11-07 19:17

Citat
Summasumarum, jeg kunne godt tænke mig, at disse to spørgsmål kom med igen eller at jeg får mine 730 p. igen så jeg kan stille mine spørgsmål en gang til.

Trods alt et af de spørgsmål jeg IKKE gider spilde point på.....

Men tilsyneladende har vedkommende IKKE gjort noget for at sætte sig ind i reglerne

Jeg vil sgu også have alle de point tilbage der ikke liiiige gav det svar JEG forventede

Desværre kan jeg IKKE hjælpe lion da jeg også er BL......

Kommentar
Fra : pve

Dato : 02-11-07 19:22

Citat
Desværre kan jeg IKKE hjælpe lion da jeg også er BL......
- Ja der skal ikke meget ti i disse tider, som jeg selv har måtte mærke på egen "krop"...

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-11-07 20:19

Det er så sørgeligt altsammen, så jeg besluttede mig for at bage en stanghamrende sund chokoladekage. Så leger jeg det er lillepigens fødselsdag, og vi spiser den håndlun..... med klør 5 LOOOOOOOOL Jubiiiiiiii

Citat
Chokoladekage

125 g mørk chokolade
125 g lys chokolade
125 g hvid chokolade hakket i mindre stykker
240 g smør
110 g sukker
1 dl æggeblommer (ca. 4 æg
125 mel
1 tsk. bagepulver
2,75 dl æggehvider (ca. 5 æg)

Smelt den mørke og den lyse chokolade i et vandbad sammen med smørret (ikke for varmt). Pisk sukker og æggeblommer hvidt (ca. 10 min). Vend mel og bagepulver sammen og vend forsigtigt det hele sammen. (Smeltet chokolade og smør vendes ned i mel og de piskede æggeblommer – ellers gryner kagemassen). Pisk æggehviderne stive og vend dem i til sidst. Fyld dejen i en springform og fordel den hvide chokolade i dejen. Sæt formen i en varm ovn, 180 grader, i 45 minutter.

Server kagen lun eller kold, med creme fraice 38 % - hindbærcoulis, eller vanilieis

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-11-07 20:29

Den kage lyder godt nok lækker

Der er nogle der siger at man skal lytte til sin krop, og min siger altså at jeg gerne ville smage den kage

Vi kan vel nok holde fødselsdag et par gange, idag og så igen den 9

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-11-07 20:32

Ja den lyder godt ikke. Jeg har nævnt den tidligere, men aldrig fået den lavet. Nu skulle det være og den mangler kun 15 min... så er den klar. Det blir m creme fraice i dag. Kunne ikke få hindbær hos grøntdealeren, så jeg skulle i Irma.... gad jeg ikke

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-11-07 20:40

Citat
så jeg skulle i Irma

Hvad er IRMA......

Er det ikke dem der ikke ved hvordan man kommer til DK....

Broen er da bygget, mig bekendt.....

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-11-07 20:42

HEHEHEHE Irma.... en underafdeling af Brugsen

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-11-07 20:44

Du skal ikke surmule Refi. Irma var for år tilbage en dødlækker forretning med masser af specialiteter og uovertruffen kvalitet, men nu er den bare et alm. supermarked med pæn indretning og uha uha pæne priser

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-11-07 20:48

Klumme kan du ikke liige dykke i fryseren, og se om du ikke også kan prøve med is til, og meld så
tilbage, hva der smager bedst

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-11-07 20:50

Bare rolig "klumme" - jeg HAR boet på sjælland.....

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-11-07 20:57

He HE du sir noget Nordsted ...... Jeg er nu sikker på at jeg vil foretrække den med hindbærcoulis. Det har jeg prøvet før, og den vidunderlige syrlige frugtsmag mod den sødere ægte chokolade (ikke cacao ) er en himmerigsmundfuld. Men det blev ikke i dag

Citat
Hindbærcoulis
Ingredienser:
500 g frosne/friske hindbær
100 g sukker
1 vanillestang
lidt vand

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-11-07 20:59

Nøjjjj Nu er den ude af ovnen, så jeg vil sætte mig i køkkenet og kigge på den.......

Baj Baj.... cu senere

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-11-07 21:01

(altså fordi kagen ikke står i mit køkken)

Husk nu at sætte et lys i

Kommentar
Fra : klemme2006

Dato : 02-11-07 21:37

Med fare for at påkalde mig et læs blandede møgfald - bare et naivt spørgsmål: Hvis man nu ikke får et anvendeligt svar, hvad gør man så? Nogle flipper helt ud, hvis man ikke lukker sine spørgsmål, andre hvis man lader dem stå som ubesvarede.

Klumme mener at man er idiot uanset, hvad man gør:

"Når jeg mener, at du er en idiot, skal det ses på baggrund af, at du (jeg gider ikke tælle) ovevejende har annullerede spørgsmål. De er enten annulleret af dig, og så er du for dum, eller osse er de annulleret af Kandu på grund af 3 mdrs. reglen, og så er du osse for dum. Begge dele er tilfældet, så, 2 x dum = idiot."

Og helt ærlig; jeg spørger bare for at finde ud af hvad der er god stil, hvis man ikke vil give point til formodninger, googleopslag og henvisninger til de gule sider.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-11-07 01:31

Citat
Det er så sørgeligt altsammen, så jeg besluttede mig for at bage en stanghamrende sund chokoladekage. Så leger jeg det er lillepigens fødselsdag, og vi spiser den håndlun..... med klør 5 LOOOOOOOOL Jubiiiiiiii

Den opskrift ser speciel og ikke mindst lækker ud. Uhm..

Iøvrigt finder man da for alvor ud af, hvor hurtigt 1 år går, når man har småfolk. Jeg fatter simpelthen ikke, at "trunten" allerede har en alder, hvor det er nødvendigt med barske forhandlingsmetoder. Hun bliver landets statsminister en dag. Det er jeg så godt som sikker på!

Godkendelse af svar
Fra : Klumme

Dato : 08-11-07 20:42

Kanon tilbud. Jeg slår til

Chokoladekagen...hmmm der skal redigeres i opskriften. Den var ikke "våd" nok

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-11-07 20:43

Kan jeg få hende i morgen????

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-11-07 22:39

Nå må hellere se at komme i seng. Har bagt boller og lavet vingummikagemand til føssdagen i morgen