/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
paperboy
Fra : Klumme
Vist : 1193 gange
250 point
Dato : 06-08-07 11:21

Paperboy.

Du er da ikke så naiv, at du tror jeg går ind i nogen tråd overhovedet fordi nogen forventer det. Og slet ikke i en tråd som er oprettet af en lille hysterisk, løgnagtig asociale bums, som er ved at skide i bukserne af hysteri, fordi jeg har kylet møgbunken på porten, så han ikke kan skrive i mine tråde.

Men jeg skal undtagelsesvis godtgøre dig dine udgifter

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 260 point
Dato : 06-08-07 11:37

Det er da ikke weekend endnu.....

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-08-07 11:38

Hwa mener du ??? Din nød

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 06-08-07 11:38

- poesien længe leve...

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-08-07 11:40

Ja det er ren romantik

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-08-07 11:41

Citat
Hwa mener du ??? Din nød

Så så - tal pænt til brugerne.....

Jeg mener den slags "ævletråde" normalt kun kommer i weekends...

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-08-07 11:44

Nåååååå LOOL

Jamen Refi... jeg arbejder jo komplet forskudt og holder weekend man & tir.....måske onsdag osse.

En kunstner kan ikke arbejde når inspirationen mangler. Det er samme problem Molomøgbunke har.... hans har bare varet 30 år

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-08-07 11:45

Det er trange vilkår for akedemikere

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 06-08-07 11:48

- og håndsættere...

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-08-07 11:49

Ajiii Er du håndsætter stouenberg???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-08-07 11:49

Citat
jeg arbejder jo komplet forskudt og holder weekend man & tir.....måske onsdag osse.

Hvad er "arbejde" for noget

Det gjorde jeg også engang, men jeg troede ikke det var noget man skulle blive ved med......

Er det ikke kun noget man gør for at tjene penge - eller er det noget man SKAL

Bare jeg ikke har snydt nogen

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-08-07 11:51

Arbejde.... Jeg gør det fordi jeg absolut vil betale skat. Man vil jo gerne yde sit til samfundets opretholdelse, og der skal jo osse være noget til dem som ikke gider tage hånden op af lommen

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 06-08-07 11:53

- jep, har taget hele turen. Bly, klippe/klistre, fotosats, mac/pc og AF!!!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-08-07 11:55

Hold da op. Det er ellers en uddøende race

En soldaterkammerat til mig hvis far havde et lille trykkeri på Frb. viste mig hvad en klummesnor osse kunne bruges til LOOL Hold da op hvor blev vi fulde

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-08-07 11:57

Citat
Bly, klippe/klistre, fotosats, mac/pc og AF!!!

Der skal da en god rødvin til.....

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 06-08-07 11:58

Jeg har kun brugt snor til klummerne

- fortalte han dig også om bryllupsformatet?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-08-07 11:59

Jaaaa Refi, men ikke når man stod i trykkeriet lørdag eftermiddag og lænede sig op af Heidelberg vingeautomaten, mens klumme-snoren viste hvem der skulle betale øllet

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-08-07 12:00

Nej stouenberg LOOL Så meget ved jeg ikke

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 06-08-07 12:02

2 liggende + 1 stående = 13 cicero

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-08-07 12:04

Til de som ikke ved hvad en klumme-snor er er der lige en forklaring.

Når man havde lavet en blysats på et trykkeri, så blev hele satsen holdt sammen med en snor - klummesnoren. Den var treslået, og man trevlede den op i begge ender. Bandt en oplukker på en af kordelerne i den ene ende og så kunne 3 mand vælge hver sin kordel i den anden ende. Når man så trevlede snoren op, så var der en der fik oplukkeren. Vedkommende skulle til øl lommen

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-08-07 12:05

Citat
2 liggende + 1 stående = 13 cicero
LOOOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-08-07 12:19

Guuud hvor er det egentlig befriende, at jeg har blokeret skvadderhovedet molo. LOOOL

Nu risikerer jeg ikke, at supernarcisisten brager ind og ævler om hvor fuld han var igår, hvordan hans rådne fisk har det, en lang smøre med noget kodelort for at påkalde sig opmærksomhed, en spadefjæstale på grønlandsk, hvornår han sidst barberede sine nosser, eller at han aaaaaaltid sidder ned og tisser, for ikke at snakke om hans stinkende sølvgrå tangatrusser, foruden alle løgnehistorierne.Gud fader i skuret LOOOOOL HERLIGT

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-08-07 12:40

Citat
Guuud hvor er det egentlig befriende, at jeg har blokeret skvadderhovedet molo

Det er så ikke pænt at omtale folk og samtidig sørge for de ikke kan tage til genmæle.....

Så burde du slet ikke omtale det....

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-08-07 12:48

Jeg ved ikke rigtig hvor dette kommer fra. Det må være en reminicens fra middelalderen... du ved dengang der var ridderturneringer og man var høflig mod ladyerne.

Jeg har ingen ønsker om at nogen skal kunne forsvare sig og ved ikke af at man har krav på dette og er forresten pisligeglad med den møgbunke. Måske lidt småperfidt, men..... jeg lever fint med det. I øvrigt opretter knolden jo øjeblikkelig en "paralleltråd", så snart han opdager at nogen gider snakke om ham.

Det er lidt i samme skuffe som at man ikek må tale grimt om de døde. Jamen for fanden..... hvis den døde var et gennemsyret dumt svin, så er der da ikke andere muligheder, hvis man skal snakke om vedkommende. Og mon ikke den døde er bedøvende ligeglad LOOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-08-07 12:51

LOOL Ham kan vi ikke snakke om, for han er død. Og ham kan vi heller ikke snakke om, for han er her ikke. Og ham kan vi heller ikke snakke om, for jeg har bedt ham holde sin kæft.

Nå men nu er det tid til en weekend middagslur...... CU

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 06-08-07 15:01

Ja jeg holder med refi, du er en knold hvis du ikke forstår at det er dårlig opførsel at tale om folk der 'ikke er tilstede' og dte kan man jo godt kalde det her....!

TE DIG KNÆGT!

Nå men, jeg gik egentlig ind i tråden fordi din overskrift er 'Paperboy', jeg ville se hvem han mon, denne gang, havde generet - men så er det bare sådan en la-la-la tråd. Du har måske osse blacklistet Paperboy fra denne tråd?
Han er i øvrigt en af de meget få, der står på min blackliste, hele tiden har stået der og fortsat vil stå der - til evig tid!

Nå men tråde var ikke som jeg havde regnet med, dog blev jeg endnu engang lidt klogere (hvad skal det dog ikke ende med? ) - denne gang lidt klogere udi et døende håndværk (må man kalde det dét?) - rigtig skægt at læse lidt om det - og meget interessant!

Hav en god tråd, hyg jer og Klumme....behave!

Vh Dorthe

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-08-07 15:06

Har paperboy generet dig vil.du??? Så er det ud af kapellet med ham. 0 point

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 06-08-07 15:40

Nårh ja, det var da jeg var helt ny herinde, kors hvor var han dog led. Jeg var tre millimeter fra at droppe dette rottehul lige så hurtigt jeg kunne.
Sarkastisk, nedladende, ondskabsfuld osv. - og jeg var ny og en lille sart plante, for hvem det kom MEGET bag på at voksne mennesker kunne skrive sådan til hinanden (jeg havde endnu ikke set noget til svampeeksperten ).

- men hva' - han er ikke værd at bruge til på, så jeg kører min vej nu

Og ja - han skal ut av min kjåsk, og det kom han

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-08-07 16:09

Ja Ja Ham holder vi (jeg) lige lidt øje med. Han skal ikke krumme et hår på dit (s)yndige hoved

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 06-08-07 23:40

LOOOOOL vil du

Kode
- men hva' - han er ikke værd at bruge til på, så jeg kører min vej nu

Men alligevel vile du lave to indlæg, så skynd dig lige at smutte forbi www.kinagrill.dk

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 07-08-07 00:43

Der var du jo, jeg troede slet ikke du var her på kandu mere, øvda.
Vi var ellers en tur i Zoo forleden og der mente jeg at.....nå ok, det var så ikke dig.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-08-07 02:48

paperboy.

Jeg hører, at du ikke kan opføre dig ordentlig over for visse af pigerne. Det må du straks bringe til ophør, og vise dig fra din allerpæneste side.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-08-07 04:28

I modsat fald må du påregne at blive gjort arveløs, såvel som arveforskuddet på de 41 point osse bortfalder

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-08-07 09:48

Paperboy

Jeg havde ikke fået nærlæst dit sidste indlæg. Havde jeg gjort det, havde du såmænd ikke fået en advarsel, men var røget direkte i skraldebøtten, hvilket du så gør nu, når du øjensynligt ikke kan opføre dig ordentligt over for vil.du. Der kan du så muntre dig med den anden klat menneskeligt affald, som jeg har placeret der.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-08-07 20:02

[CITAT][Nårh ja, det var da jeg var helt ny herinde, kors hvor var han dog led. Jeg var tre millimeter fra at droppe dette rottehul lige så hurtigt jeg kunne.
/CITAT]

Ro på Mulle - min husker er ganske udmærket, og på trods af du påstår at paperboy er både nedladende, ondskabsfuld og har svinet dig til, så du ligefrem som "NY" bruger fik lyst til at forlade Rottereden - så er jeg meget uenig med dig.

For det første, så er man ikke "NY", fordi man skifter nick herinde. Du har været på kandu i meget længere tid end "vil.du" (det har du selv fortalt) - og for det andet, så er det kke hverken nedladende eller ondskabsfuldt, at være uenig med dig på visse punkter.

At paperboy har drillet dig et par gange berettiger ikke, at du sidder og smører tykt på sandheden!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-08-07 20:42

Daws Creamygirl. Nååå er du på udgang LOOOL uledsaget..... long time no see

Hwa mener du så med det??

Jeg har da kun været her i 2 år og 8 mdr. i sidste periode som Klummekrumme, så jeg er sgu da ny, og vil behandles derefter Basta

Og så lige.....hvem fa.... er Mulle

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-08-07 21:03

Mulle er ham den fede fra Zappa filmen (Bille August, DK, 1983).. Ingen relation til vil.du iøvrigt.

Bare sådan noget man siger "Ro på Mulle" - Og ja, det er længe siden Klumme, men det er jo sommer - og gemalen har holdt mig i ørene. Nu skal jeg heldgvis snart ud på arbejdsmarkedet igen. Og tænk bare, jeg glæder mig!

Livet bliver altså lidt kedeligt og forudsigeligt, når det kommunikativt begrænser sig til at sige tittebøh 437 gange i løbet af en dag. Når man automatisk begynder at rokke fra side til side, når man får noget i armene og opdager at det er en af kattene - og da ISÆR når man anser det som kvalitets/alenetid at komme til tandlægen..

Jeg glæder mig til a få mit voksenliv tilbage!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-08-07 21:45

Hmmmm Har gemalen ungdomssløvsind? Jeg kunne da med garanti og uden problemer finde sjovere steder at holde dig

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 07-08-07 23:51

Hmm creamy - jeg har aldrig nogensinde sagt at jeg har skiftet nick herinde!! Jeg har KIGGET med herinde i lang tid men har først haft en bruger da jeg oprettede denne her - og det er såmænd ganske vist

Er der noget jeg ikke gider, så er det at smøre tykt på, hvorfor skulle jeg dog det
Nu er det jo så dig der 'smører tykt' på sandheden, for jeg kan love dig at det ikke er rigtigt at jeg har skrevet at jeg har haft andre nicks end dette her - faktisk fortrød jeg at jeg valgte det her nick, meget hurtigt, fordi jeg synes dte er åndsvagt og det synes jeg endnu men jeg gider ikke skifte, hvorfor skulle jeg det, det er da ligemeget hvad man kalder sig

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 07-08-07 23:53

- at sige tittebøh 437 gange om dagen er da herligt

variationen kan være tit tit BØHHHHH og så en skraldergrin bagefter

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-08-07 13:40

Citat
Nu er det jo så dig der 'smører tykt' på sandheden, for jeg kan love dig at det ikke er rigtigt at jeg har skrevet at jeg har haft andre nicks end dette her

Øhhh nej, det gør jeg ikke.

Det er et konstaterbart faktum, at kort efter din entré på kandu, var der enkelte som gjorde dig bekendt med, at dit påståede kandukiggeri (uden at være tilmeldt som bruger) var en umulighed, idet man den gang var nødsaget til at have et nick, såfremt man ville læse med. Du havde dog ingen kommentar til de undrende - Her er tråden, hvis du skulle have glemt den: http://www.kandu.dk/Spg71495.aspx#776292

Egentlig er jeg fløjtende ligeglad med hvem du har været, før du blev til vil.du - men det er da sjovt, at du som profilen vi.du, beskriver dig selv som "ny og en lille sart plante" – når det tydeligt, fremgår af en tekst af dine egne, at du har været på kandu i så lang tid, at du dårligt husker hvornår du startede.

Citat
Jeg har brugt kandu.dk i så lang tid at jeg dårligt husker hvornår jeg startede, men har først oprettet en bruger nu. Jeg HAR skam set diverse ting og sager og jeg har aldrig fattet hvad det er folk får ud af balladen.

Desuden konfronterede jeg dig i en anden tråd, at jeg havde bemærket mig ovenstående tråd - og forklarede dig, som andre også havde forsøgt, at man IKKE kunne læse med i kandus tråde, med mindre man havde et brugernavn. Ergo har du jo haft et andet brugernavn - selvom du godt nok venligt forklarer mig, at det først er med brugernavnet vil.du, at du er blevet synlig på tryk: http://www.kandu.dk/Spg75217.aspx#825089

Faktisk gik jeg kun ind i denne tråd, fordi jeg aldrig har forstået dit korstog mod Paperboy. Du skriver mange steder, at han har svinet og chikaneret dig – og det eneste jeg nogensinde har kunnet få øje på, er noget harmløs dril. Hvis jeg skal overbevises om, at Paperboy har været så forfærdelig mod dig, som du giver udtryk for, så kræver det som minimum dokumentation! – og jeg kan oplyse dig, at jeg allerede den gang du påstod det første gang, kiggede i jeres kommunikation (som er MEGET sparsom) – og fandt NUL - bortset fra et tip af paperboy, hvor han driller dig med et tip du har skrevet. Det har altså intet at gøre med chikane, som i min optik (og ifølge diverse ordforklarnger) betyder ondskabsfuld forfølgelse..

Godkendelse af svar
Fra : Klumme

Dato : 22-08-07 21:04

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-08-07 21:07

Selv tak...