/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Flash / Spørgsmål
10  Dr.Disco 500
Stop sound knap
Fra : jazper01
Vist : 314 gange
100 point
Dato : 13-03-07 05:55

Hey !

Jeg arbejder i flash mx og skal have lavet en knap der kan stoppe alle lyde (flashplayer på siden samt lydeffekter under andre knapper). Jeg har oprettet en knap men kan ikke rigtig finde ud af actionscriptet ? håber i kan hjælpe mig lidt...!

Kommentar
Fra : PerOlof

Dato : 13-03-07 11:31

on(release) {
stopAllSounds();
}

Kommentar
Fra : jazper01

Dato : 13-03-07 18:30

Dette virker altså ikke... Det var nemlig også umidelbart min egen første indskydelse...

Kommentar
Fra : PerOlof

Dato : 13-03-07 20:02

Har du koden på knappen Hvad sker hvis du taster CTRL/Return ?

Kommentar
Fra : jazper01

Dato : 13-03-07 21:24

ja så kører den simuleret del af programmet og siden fremstår, som normalt, men knappen virker stadig ikke. Selve knappen virker men lyden fortsætter

Kommentar
Fra : PerOlof

Dato : 13-03-07 22:30
Kommentar
Fra : jazper01

Dato : 14-03-07 15:18

Jeg forsøgte at indsætte koden i knappen og udskiftede bla. idname med navnet på selve lydfilen - ved ikke om det er måden... men det virkede sku heller ikke !

Kommentar
Fra : PerOlof

Dato : 14-03-07 15:41

idname = er det navne du givit lydet (i proporities) ikke navnet på selve filen

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 14-03-07 19:54

Jeg opdager lige at du har annuleret disse spørgsmål - som er besvaret 100% korrekt

http://www.kandu.dk/Spg86986.aspx
http://www.kandu.dk/Spg91621.aspx
http://www.kandu.dk/Spg87571.aspx
http://www.kandu.dk/Spg88190.aspx

Så jeg håber for dig at andre gider hjælpe dig.

//bentjuul

Kommentar
Fra : jazper01

Dato : 15-03-07 16:42

Ikke for at være en afvisende eller noget men de spørgsmål du forstiller er sikkert rigtig godt besvaret og 100 % korrekte men jeg kan bare ikke finde ud af det. Og tro mig jeg har prøvet længe. Jeg er sku ikke den store computerhaj og svarene er for indviklet til mig. Men jeg er da ked af at have trådt dig over tæerne og du ikke har fået dine points...

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-03-07 18:58

Du har såmænd ikke trådt mig over tæerne, men når du i et af sørgsmålene skriver
Citat
Kommentar
Fra : jazper01

Dato : 01-05-06 07:37

--------------------------------------------------------------------------------
Tusind tak for det ! Det virkede lige som det skulle. Tak...

Så tænker du dig ikke om når du annulerer spørgsmålet. Point er for mig ligegyldige, men andre der søger svar på flash spørgsmål er nu forhindret i at finde svarene i de spørgsmål du har annuleret.

Og så kan jeg tilføje at der absolut intet er indviklet i de svar jeg har givet hvis man læser dem. Og ellers forsøger man at få det uddybet. Ellers er der da ingen grund til at stille spørgsmålene.

Men jeg håber da for dig at du får løst dette spørgsmål, for det er rimeligt enkelt at løse.

//bentjuul

Kommentar
Fra : jazper01

Dato : 18-03-07 16:08

Ja det må være min fejl ! Der gik et stykke tid inden jeg fattede systemet med at godkende eller annulerer svarene.
Det er sikkert ikke indviklet men jeg har sku ikke haft heldlet og viden til det...
Det hele ente med jeg lavede en nye side og med nogle andre funktioner. Og derfor har jeg ikke godkendt svarene da jeg ikke selv har kunne fået det til at lykkes...