/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Flash / Spørgsmål
10  Dr.Disco 500
downloading på flash side
Fra : jazper01
Vist : 382 gange
50 point
Dato : 24-05-06 20:59

Hvordan laver jeg et link på min flash side til en bestemt fil, som ligger i mit webhotel ? Jeg har nogle billeder og tekst filer som folk skal kunne download ved at klikke på en overskrift. Det kunne være fedt hvis der dykkede en windows box op med muligheden for at anullere eller gemme den pågældene fil ! Nogen der kan hjælpe en nybegynder?!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 24-05-06 21:14

Prøv at se om dette ikke kan hjælpe dig http://www.kandu.dk/Spg86986.aspx#955808 ellers vender du bare tilbage.

//bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 24-05-06 21:22

Ser lige at det er dit tredie spørgsmål i flash som jeg deltager i og jeg kan se i de andre spørgsmål at du ikke vender tilbage om vores svar var brugelige ?????

//bentjuul

Kommentar
Fra : jazper01

Dato : 24-05-06 21:27

Det hele har virket indtil videre og jeg siger mange tak for hjælpen endnu engang... Og undskylder jeg ikke har fået svaret endeligt tilbage på de forgående svar.