/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Farvel og tak!
Fra : heller22
Vist : 764 gange
10 point
Dato : 16-11-09 10:15

Citat
Kommentar Fra : o.v.n. Dato : 16-11-09 00:30

--------------------------------------------------------------------------------
WOT er så beregnet til at bruge og ikke omgå som heller22 gør i det her tilfælde med at henvise til en tredieparts download side som har en grøn WOT, og IObit har en gul WOT og IObit står bag Advancet System Scanner,
men som før skrevet: Mod dumhed kæmper selv guderne forgæves

Efter gentagne gange at være blev beskyldt for både det ene og det andet, og nu 2 gange for at være dum af Kongen af Kandu, må jeg indse, at jeg har mistet lysten til at bruge den smule viden, jeg troede jeg havde, til at gi en hånd med til brugere af Kandu, der søger hjælp til problemer med deres pc ol.

Og jeg vil så holde mig til Smalltalk.

Det var en gang ski sjovt at være med. Men det er faktisk ikke særlig sjovt, at blive moppet af den store dreng i klassen.

Mvh Chris

PS! Citatet er her fra: http://www.kandu.dk/spg141774.aspx

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 16-11-09 10:18

Hold da op heller22.
Jamen så farvel da.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-11-09 10:20
Kommentar
Fra : heller22

Dato : 16-11-09 10:27

Og så glemte jeg desværre at give ovn en stor undskyldning for beskyldningerne i nævnte link, hvor sikringen "gik". Dette er hermed gjort.

Vh Chris

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 16-11-09 10:39

nu gider jeg ikke lige købe den tråd, så ret mig lige hvis jeg tager fejl (indsæt selv ikon for nærigrøv)

som jeg læser dit citat så har du henvist til en side hvor man kan hente iobit.
problemet er at iobit er sat i "skammekrogen" for at stjæle og du har brugt WOT der fortæller at selve siden du henter fra er ok og ikke om programmet er ok, er det rigtigt opfattet?

Derudover vil jeg gerne komme med en advarsel, stol ikke på WOT, den kan misbruges og bliver det også ind imellem.

WOT kan være et fint redskab men man er nødt til selv at vurdere om det er det rigtige resultat

det er før set at en ny virusside har fået det grønne stempel af WOT, det kræver jo bare at de selv rater den

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-11-09 11:25

Hvis ikke har læst linket, så hører det med til historien at jeg i meget forsigtige vendinger (jeg ved at heller22 er en hidsigprop) forsøgte at tippe heller22 om at det ikke var så godt at blive med at promovere IObits produkter efter at de er afsløret som tyveknægte, der kom så et kæmpe møjfald fra omtalte heller22 jeg skulle aldeles ikke blande mig i hvad han skrev og så videre, her er så kommet en undskyldning - tak for det, det er lidt sent men bedre sent end aldrig - i begyndelsen da heller22 færdedes på Kandu kom vi fint ud af det sammen, det har så ændret sig må man sige, nu bliver jeg beskyld for at moppe det er faktisk hårdt arbejde at forsøge at holde dig lidt i ørerne heller22
Du behøver jo ikke holde op med at komme med gode råd, bare de er gode og så ville høre lidt efter uden at eksplodere fuldstændig, besindighed min gode mand og beskedenhed er sikkert ukendte ord hvor du kommer fra, herovre i det nordvestlige Danmark blev Axel Sandemose født, prøv at læse og forstå lidt af hvad han skrev: http://da.wikipedia.org/wiki/Jantelov
det er et tastatur du sidder med og det tager måske minutter at skrive sådan en masse ord som du skrev forleden, det kan ikke forklares med at "kæden hoppede af" den kunne du bruge hvis det var talte ord, der slipper somme tider noget ugennemtænkt ud som man ikke når at stoppe, men ikke på skrift først skrive - så læse korrektur - så klikke på Send, hvis du viste hvad jeg gennem tiden har skrevet og aldrig fået sendt, det er ikke småting.
Du har ret til at skrive dine gode råd med mere, det er ikke en pligt at skrive i alle spørgsmål

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-11-09 11:35

EXTERMINATOR du har ret i at WOT kan misbruges, og den bliver det sikkert også, så også her gælder at man skal bruge sin sunde fornuft når man er på internettet, er der noget som man er i tvivl om, så kan man klikke på View scorecard for rating detail og læse hvor mange som har bedømt og hvorfor de dømmer som de gør, hvis siden er bedømt af mange og bedømmelserne er stort set enslydende, så kan man stole nogenlunde på bedømmelsen, det er jo almindelige brugere som dig og mig der bedømmer med den usikkerhed som det giver

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 16-11-09 12:05

Hej Nordsted.

Den der efterhånden noget fortærskede tudekiks, havde jeg helt oprigtigt ikke forventet fra lige præcis dig af.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 16-11-09 12:13

Citat
Du har ret til at skrive dine gode råd med mere, det er ikke en pligt at skrive i alle spørgsmål
For dig virker det da som en pligt.

Og når du nu er så venlig, at du fortæller lidt om vores sidste kontrovers, bør du vel også uddybe de foregående. Bl.a. der hvor du måtte krybe til korset, og sende en undskyldning den anden vej. Her pudser du jo bare din glorie .

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 16-11-09 12:19

heller22
Jeg vil da blive ked af det hvis du forsvinder, du er et friskt pust her på Kandu. Og man får hug her på Kandu, sådan er det, der er altid nogle der mener de er klogere end andre.
Og så er der mundheldet den mere kloge kanøfler den mindre kloge. Det er livet.

Så op med humøret.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 16-11-09 12:21

Hej til EXTERMINATOR.
Citat
er det rigtigt opfattet?
Jeps. Plus en hel del andet . Og det med iObit, er sgu da et meget lille problem. Jeg er sikker på, at samtlige programmører i hele den ganske verden stjæler med arme og ben fra hinanden. Og hvis vi vidste, hvilke programmer, der er småkopier af andre, kunne vi lige så godt skrotte vores pc-ere, hvis vi vel at mærke skal være e alle sammen

Og tak for dit indlæg. Og fint, at der bliver sat et ? ved WOT´s troværdighed .

Mvh Chris

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-11-09 12:24

Jeg har så vidt vides aldrig skrevet noget som jeg bagefter har haft en grund til at undskylde for, find venlist hvor det skulle være! Ind imellem får jeg udtrykt mig forkert og retter op på fadæsen hvis jeg selv kan se en fejl eller andre ikke forstår hvad jeg mener, hvis du leder alle mine indlæg igennem (det er mange gennem fire og et halvt år) så er du meget heldig hvis du finder 5 som jeg kan sige at jeg har fortrudt at have skrevet, at du synes jeg er slem og burde undskylde er en helt anden sag.
Det er altså hårdt arbejde at forsøge at holde dig på måtten, lidt påskønnelse af min indsats ville være på sin plads, du har jo enten ikke læst mit link eller stadig ikke forstået

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-11-09 12:32

Arbejdet kalder om ikke så længe, så allerede nu lader jeg dig heller22 være på slap line senere kan jeg se ind igen og kommentere hvis det igen bliver nødvendig at holde dig i ørerne

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 16-11-09 12:33

Daws Granner.

Jøses da, jeg blev helt varm om hjertet, på grund af dit dejlige indlæg. Tak skal du ha for det. Og i bund og grund har jeg da ikke noget imod at blive kanøflet lidt, når der er grund til det . Men når jeg gentagne gange bliver beskyldt for at være dum, så er det ikke "hug" mere, men hærværk .

Og at en bruger synes, det er nødvendigt at holde mig i ørerne, er da helt hen i vejret og efter min ringe mening meget utidigt.

Mvh Chris

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-11-09 12:34

det sidste indlæg er helt klar mopperi mod heller22, men du har jo selv oprettet tudetråden heller22 så snup den tudekiks og kom videre

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-11-09 12:35

Citat
Og at en bruger synes, det er nødvendigt at holde mig i ørerne, er da helt hen i vejret og efter min ringe mening meget utidigt.
stadig ingen påskønnelse af mit hårde slid

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 16-11-09 12:37

Åååhhh o.v.n. Det er da også synd for dig.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-11-09 12:38

Tak granner01 det luner og så er jeg pist væk, der skal jo brød på bordet hver dag

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 16-11-09 12:42

Skal du på arbejdet nu o.v.n. For så må du have en god arbejdslyst.

Siger jeg lidt skadefro, for jeg er lykkelig efterlønner.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 16-11-09 13:01

Ovn.

Her er så den lange blandede landhandel af et indlæg, hvor du må slutte af med en undskyldning :

http://www.kandu.dk/Spg138201.aspx

Jeg gider ikke lede efter den anden, men det var i et indlæg om bl.a. enhedshåndtering, hvor du over for en spørger dæleme også beskyldte mig for at lyve .

Så det med ydmyghed gælder vist kun den ene vej. Det er da vist en form for "hykleri!"

Mvh Chris

PS!
Citat
men du har jo selv oprettet tudetråden
At nogle opfatter denne tråd, som en tudetråd, er beklageligt. Det var den IKKE ment som .

Og
Citat
du har jo enten ikke læst mit link eller stadig ikke forstået
Jo til begge dele . Men se lige mit svar til Exterminator kl. 12:21

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-11-09 14:03

Jeg opfatter ikke denne tråd som noget der kræver en tudekiks.
Man kan jo godt ytre sig og være utilfreds uden at det straks skal kaldes en "hyletråd".
Det er også nemmere at slynge ordet "tudekiks" ud og deved placere sig selv på den grønne og urørlige gren.
Man ser det også til blandt børn, som sikrer sig fællesskabet ved at udbryde øv bøv.

Der er tit flere indgangsvinkler til et spørgsmål - Om de andres vidensdelingsforsøg ikke er rigtigt eller man i det mindste syntes er forkert..................kan siges på mange måder, og alle måder at forklare sin modsatte viden, er efter min mening ikke altid lige god.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 16-11-09 14:05

Vi er helt enige Eyvind.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-11-09 14:42

Jeg ser denne tråd som en tudetråd, da Heller22 selv kan give andre en over næsten, men åbenbart ikke selv kan tåle mosten

Heller22, du kan da ikke allerede have glemt dit svar til mig i et spørgsmål vedr. dansk brugermanual på bærbar pc??

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 16-11-09 15:59

Daws igen Nordsted.

Min hukommelse er en anelse flosset lige med hensyn til det med den manual. Vil du ha den godhed at komme med et link?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-11-09 16:27
Kommentar
Fra : heller22

Dato : 16-11-09 17:02
Kommentar
Fra : heller22

Dato : 16-11-09 17:38

Hey Eyvind.

Det er præcis også sådan, jeg ser på det. Nemlig at der vil komme forskellige svar, fordi vi alle har hver sin viden om de ting, der bliver spurgt om. Det er endda nogle gange sådan, at lidt uenighed, "debat" og bakken hinanden op svarerne imellem, munder ud i et rigtigt godt svar.

Men det er modbydeligt, når en bruger et par gange skriver dette
Citat
Mod dumhed kæmper selv guderne forgæves
til mig i andres indlæg. Også at denne bruger har påtaget sig ansvaret med at spilde tid og energi på dette
Citat
det er faktisk hårdt arbejde at forsøge at holde dig lidt i ørerne heller22
Begge dele - plus det, uberettiget, at blive beskyldt for at lyve - er skisme at hævde sig selv på en andens bekostning, hvilket er at træde over en grænse, hvor vi ikke ping-ponger kammeratligt mere, men "træder på". Det ville sandelig have været noget rarere, hvis ovn havde skrevet til mig personligt, hver gang han var/er utilfreds med noget i mine svar.

Nu har jeg så selv lagt dette med min tilbagevendende dumhed ud til offentlig beskuelse, og jeg tar da de positive tilkendegivelser til mig med kyshånd. Ligeledes vil jeg tage de negative til mig uden at kny, hvis de er velbegrundede .

Mvh Chris

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 16-11-09 20:29

Chris
For mig at se så er du høflig i dine svar, og jeg har flere gange set dig skrive at nu trækker du dig tilbage fordi der kom mere vidende folk til.

Du har aldrig generet mig. Jeg skal ikke tale for andre, men for mig hører du til en af de høflige her på kandu.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 16-11-09 21:34

God aften Granner.

Det er jo også sådan, jeg helst vil være og have, at det skal være. Men i mit hoved er der også den der retfærdighedssans, som, hvis jeg bliver tilstrækkeligt meget "tirret", får mig til at reagere. Og lige i tilfældet med ovn, ja, så går det desværre ikke helt stille af. Og det går forresten også over min forstand, at han gider beskæftige sig så meget med mine svar til andre .

Nå Granner, inden du får mig til at pudse min glorie så den skinner, så jeg får helt ondt i øjnene, skal du da vide, at der må være nogle tråde, som du bare ikke har set, hvor der er røget en finke eller 3 af panden fra mig af. Men bevist at genere nogen anden bruger, kunne aldrig falde mig ind.

Mange venlige hilsner fra Chris.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 16-11-09 21:43

Kun til Granner, hvis du gider læse det: http://www.kandu.dk/spg140291.aspx

Mvh Chris

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 16-11-09 21:48

Chris
Min oplevelse her på kandu er lidt anderledes. I begyndelsen var der vist ingen der vidste at jeg var en dame, for jeg deltog i alle IT trådene. Jeg har beskæftiget mig med IT i 20 år, bygget utallige maskiner og er uddannet IT-supporter. Det er også OK, vi havde nogle gode diskussioner.
Indtil visse opdagede at jeg er en dame.
For ved du hvad, kvinder har ikke forstand på IT. Jo da det har jeg.
Men det er ikke velset af enkelte. Og ind imellem trækker jeg mig tilbage fordi visse kan blive helt aggressive og tale meget grimt. Også til mig. Jeg vil ikke nævne navne, men de ved selv hvem de er.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 16-11-09 22:08

Granner.

Det er altså underligt, at der stadig er nogle, der lever i stenalderen, sådan rent mentalt. Men for mig er det en selvfølge, at mange mænd ved lige så meget som kvinder om EDB og IT. Jeg har set mange spørgsmål, hvor du har givet et svar, hvorefter jeg har ladet det blive ved "kigningen", har fulgt med på sidelinien og atter lært noget nyt. Sådan har jeg det forøvrigt også ofte, når jeg ser, at det er Nordsted, der er i gang med at svare.

Og pokkers også da. For hvis jeg skriver mere positivt nu, bliver jeg helt sikkert beskyldt for at fedte for dig. Som nogen af os fynboer siger: "Dæ æ nut alti lie næmt å vær mensk!"

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 16-11-09 22:13

Ja se det fattede jeg ikke en brik af, men jeg er også kun en københavner.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 16-11-09 22:19

Undskyld, men jeg vidste ikke, at I københavnere ikke kunne rigsdansk. Her er så oversættelsen: "Det er nu ikke altid lige nemt af være menneske!" Var det bedre .

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 16-11-09 22:21

Ork ja, det begyndte også at dæmre da jeg nærlæste det fynske.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 16-11-09 22:25

For mig er det jo næmt nok. For jeg kan, som du kunne se, også fremmedsprog. Og du har så lært lidt dansk i dag .

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 16-11-09 22:28

Nøj hvor jeg føler mig klog nu

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 16-11-09 22:35

Og jeg er bare så glad for, at det endelig var mig, der kunne lære dig noget .

Nu kan du så sidde der i København og kloge dig. For jeg tror jeg vil lukke ned for i dag. Tage en god bog og læse lidt. Og i morgen vil jeg så tage mit "Farvel og tak" op til overvejelse .

Så tak for nu og ha en rigtig god nat inde i Hovedstaden .

Mvh Chris

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 10 point
Dato : 17-11-09 01:53

Citat
Jeg har set mange spørgsmål, hvor du har givet et svar, hvorefter jeg har ladet det blive ved "kigningen", har fulgt med på sidelinien og atter lært noget nyt.
den var ny siden hvornår er du begyndt det ?
Citat
Sådan har jeg det forøvrigt også ofte
nu stopper du ellers falder jeg af sofaen af grin det er sket efter denne tråd som du selv linker til http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=141413 læse med på sidelinjen hvad var dit ærinde her: http://www.kandu.dk/Spg141670.aspx du nævnte intet som havde noget med spørgsmålet at gøre, og så her i dette spørgsmål skriver du at du har fjernet fluebenet og stoppet med indlæg: http://www.kandu.dk/Spg141628.aspx det var vist også på tide 31 indlæg og 7-8 af dem skrevet af heller22 og en vis cathcart som du sikkert kender, ud over at skrive noget om mp3 på cd er der ikke meget andet end smalltalk fra dig, så det med at følge med fra sidelinjen, det er dælme det sjoveste du til dato har skrevet
Hvis ikke det her er en tudetråd så må det være en klappe på skulderen spørgsmål, uuuuuuhhhh det er så synd for heller22, den store fæle o.v.n. er efter mig
Jeg har faktisk et smalltalk spørgsmål hvor vi morer os, du glimrer med dit fravær: http://www.kandu.dk/Spg141877.aspx der er frit slaw men det er måske ikke seriøs nok til at du vil blade dig.
Kom med dine gode råd i alle spørgmål, men lad være med alt det vrøvlen som tager overhånd næsten hver gang.
Til slut et tilbud fordi jeg ikke vil være med til at jage nogen bort, alle kan bidrage med noget så bliv på Kandu, please
Jeg vil for fremtiden lade være at komme med kommentarer til de svar du giver!!!!
Du stopper med smalltalk i seriøse spørgsmål!!!!!
Er det en aftale ?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-11-09 09:11

Fynsk er ikke noget sprog-------------- men vist bare en uheldig samling ord.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 17-11-09 10:09

Daws ovn.
Citat
Du stopper med smalltalk i seriøse spørgsmål!!!!!
Kan du huske de gange, hvor vi drillede Pia og Leif? Også den gang, hvor vi begge "spammede" en spg., der havde svært ved at komme med en tilbagemelding eller sådan noget. Se, det var ski hyggeligt . Nu synes du så, at jeg vrøvler. Andre synes, at det er hyggeligt. Men som du en gang skrev, så er du en fåmælt jyde, og jeg en ikke fåmælt fynbo. Og vi må jo bare indse, at på nogle områder passer vores kemi ikke sammen.

Lige en bemærkning til det med at se med fra sidelinien: Har du på noget tidspunkt set "noget" fra mig i spg., der handler om Windows 7? Nå, pyt med det. Du kan jo af gode grunde ikke vide, hvor meget jeg abonnerer på, og hvor jeg blot "ser" med, fordi jeg ik har en ski forstand på de ting, men gerne vil suge noget til mig .

Og så til den mere alvorlige del af dette indlæg:

1. Jeg bliver med stor fornøjelse på Kandu.

2. Helt fint, at du stopper med at kommentere mine svar. Men skulle jeg fx skrive til en spg. at hovedstaden i Norge hedder Larvik, er du velkommen til at rette mig.

3. Smalltalk er forbudt. Men hvis spørgeren lægger op til det, er det vel ok med os alle?

4. Dette er så det, der hedder en "Gentlemen agreement!"

Mvh Chris

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-11-09 10:42

1. Tak
2. Det gør du ikke
3. Jow jow
4. OK
det er dumt formuleret af mig, men jeg bliver så pisse irriteret når der dumper en ny mail i boksen og så det bare er dig der små snakker, det indlæg du citerer i starten blev skrevet i et anfald af arrigskab, der var lige kommet en mail og så kom der en til: så nu skal han ha`skal han, opret i stedet et smalltalk spørgsmål og jeg vil med glæde komme med mine betragtninger om vind og vejr og livets glæder og sorger.
Afsløring: Det er disse af mig kaldte spamindlæg som er den egenlige grund til at jeg mopper dig, alle kan fejle og fejlene i dine indlæg er ikke større end i mine, jeg ledte bare efter noget at moppe med

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-11-09 11:20

Altså - os der bruger google web-mail får kun een mail pr. spørgsmål, uanset hvor mange der laver kommentarer i det samme spørgsmål.

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 17-11-09 11:21

Daws igen ovn.

4. OK .

5. Jeg kan godt huske, at du brokkede dig over de par mails . Og så blev jeg drillesyg .

5a. Resten er feset ind .

6. Jeg er meget, meget glad for, at vi har lavet denne aftale.

Så: 1. Tak til dig også

Mange venlige hilsner fra Chris

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-11-09 11:27

Hvem af pingvinerne er Cathcart og hvem er så Heller 22

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 17-11-09 11:29

Daws Eyvind.

Det er nemlig rigtigt, og den bruger jeg også .

Mvh Chris

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-11-09 11:34

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 17-11-09 11:34

Så, så Eyvind . Men du må selv gætte. Du ved, nogen pinger og andre viner. Og i dette indlæg er der nogen der, helt uberettiget ) synes, at jeg (h)viner . Er det selvironi, eller er det selvironi?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 17-11-09 11:57

Den er gennemskuet Carhcart og Heller22 er den samme, men det er ikke noget problem for han underskriver sig Chris.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-11-09 12:07

Du behøver ikke prale med Google i denne omgang Eyvind, det er nye mails jeg snakker om, alle mails tjekket og sidder i fred og ro med en Sudoku eller andet, så kommer der en mail fra flere (forlængst glemte) spørgsmål at der er kommet et nyt indlæg, sådan fungerer ved vel også med Google eller hvad? Men jeg kunne jo også vænne mig til at fjerne markering efter at jeg har skrevet mit indlæg, der er så bare den lille hage at så får jeg jo ingenting at vide, hvis nu spørger måske gerne vil at jeg uddyber hvad jeg mener

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-11-09 12:09

Citat
Og så blev jeg drillesyg
det samme blev jeg og det tog overhånd, havde jo nær skræmt dig væk

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-11-09 12:11

Pingelinger er da forbeholdt Linux brugere http://web-hosting.tophostingcenter.com/images/linux/Tux_wallpaper_by_kdaver.jpg er du på vej over på holdet

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 17-11-09 12:22

Citat
havde jo nær skræmt dig væk
Jow da, det var tæt på . Men nu er jeg "åp å då" igen.

Det er faktisk ærgerligt, at der ikke er en smiley med 2, der gir hinanden hånden og siger: Så er vi kommet godt igennem den krise, og nu ser vi fremad med godt humør. Derfor må du nøjes med, at jeg kun lige har beskrevet "den" .

Vi ses .

Mvh Chris

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 17-11-09 12:26

Jøses da. Et pragtfuldt billede. Det skal jeg skisme ha som baggrund på en af mine Windows-pc-ere .

Godkendelse af svar
Fra : heller22

Dato : 17-11-09 12:38

Tak for svaret o.v.n..

Vi ses

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-11-09 12:45

Ses er måske så meget igen - men vi snakkes pointene bliver sat ind på min højtforrentede Kandu konto

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 17-11-09 15:39

He-he. Og jeg har skisme lige fået 1 tilbage, fordi du genåbnede dette gamle afsluttede indlæg .
Som du dog rutter med dine P .

Vi snakkes ved

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-11-09 16:52

Det var så det 2. returpoint.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 17-11-09 21:42

God aften Eyvind .

Tak ska du ha. Det går jo mægtigt. Med den hastighed, min spørgeP. vokser med, kan jeg snart stille et spørgsmål .

Lige nu ser jeg også textTV. Og jeg blev sgu helt dårlig, fordi der står, at Svend Auken hænger på lygtepæle i Århus. Dæleme mærkelige mennesker der bor omme i Århus. Hos os i Odense bruger vi da elektriske lamper til at lyse op om natten .

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 01-12-09 22:23

God aften Ukendte.

1000 tak for det. Lige 1 P mere på kontoen .

Mvh Chris