/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hva`så
Fra : o.v.n.
Vist : 1101 gange
100 point
Dato : 15-11-09 19:53

Da jeg begyndte på Kandu var der en gang imellem en lørdags hygge tråd, skal vi forsøge at tage den op med en søndags hygge tråd ? Oprør jer pænt Kandu har som bekendt fået en blacklist funktion som jeg kunne finde på at benytte.
Så lægger jeg ud: Nu har jeg indhentet Mortens aften, den var jo placeret så uheldig i ugen at jeg var på arbejde, menn nu er familien samlet og en forloren hare - waldorfsalat - ripsgele - hvide kartofler og en god sovs + en god rødvin har rettet op på fadæsen, jeg regner indtil videre med at have tid til at holde jul den 24. -12.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-11-09 19:55

Citat
Kandu har som bekendt fået en blacklist funktion som jeg kunne finde på at benytte.

Skynder mig væk igen da man åbenbart IKKE må ytre sig frit

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-11-09 19:56

øv nu bliver jeg sulten... jeg kan næsten dufte andestegen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-11-09 19:56

o.v.n.

Der var også på et tidspunkt en "månedens vittighedstråd"

Forloren hare ... hmmmm jeg troede det var and Mortens aften

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-11-09 19:58

Det var haresteg Nordsted1 forloren fjeldmis og det er kun de som ikke kan opføre sig ordentlig som risikerer at blive sat udenfor, så kom endelig Refi, det var en dårlig opfundet undskyldning du kom med der

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-11-09 19:59

Haren hed Morten Ans

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-11-09 20:00

Den hed altså ikke Morten Ans det hed kun Morten og oplysningen var til Ans

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-11-09 20:02

Nåå ja, men så var det bortfløjet and jeg kunne dufte

Vi har lige haft en vittighedstråd... den kørte i over en måned

http://www.kandu.dk/Spg140285.aspx

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-11-09 20:04

Det var da et forsøg værd....

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-11-09 20:05

Jeg har 2 svigerdøtre, som begge har fødselsdag den 10.11 ... Mortens aften.

Den ene af dem har en bror, der hedder Morten, men han bliver da ikke spist

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-11-09 20:07

forsøget løb ud i sandet Refi i må godt fortælle vittigheder hvis i kender nogen gode nogen

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-11-09 20:08

Hej o.v.n.
Hvor har du dog ret
Det var bare så smadder hyggeligt før hen . Vi kunne skvadre en halv....sommetider en hel nat.

Håber vi kan komme til det igen.

Og så er det altså ANDESTEG mortens aften du.
Og igen i år var det en "DUM" dag i ugen.
Vi indhentede det så i går med familien hernede.
Grillede 2 ænder. God sovs og kartofler var tilbehøret , smmen med en kold rødkålssalat og appelsinslat.
Mums hvor det smagte godt.
Leif fik så lige scoret et par fødselsdagsgaver i samme moment , så det var en dejlig dag.
Det er jo lidt smart at fylde år så tæt på Mortensaften. Ulempen er så at det ALTID er mig der hænger på madlavingen.
Nå pyt det går jo nok ....det plejer det jo og det gjorde det da også i år.
Håber i alle har hygget jer i week-enden.
Det har vi hernede.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-11-09 20:09

Citat
Jeg har 2 svigerdøtre

Er din søn begamist

Citat
som begge har fødselsdag den 10.11

Aha...

Et sæt tvillinger at skifte mellem - praktisk

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-11-09 20:10

Nå - må vel hellere prøve at være sød

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-11-09 20:10

Heldig for Morten at han ikke blev spist - kender i forresten den om den lille kanibal dreng som kom for sent hjem til middag ?

han fik en kold skulder

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-11-09 20:12

Citat
han fik en kold skulder

Den var der sq ikke meget kød på o.v.n.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-11-09 20:13

Tillykke med husbonden piaskov vi glemte vist at ønske tillykke her på Kandu eller jeg så ingen tillykke tråd

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-11-09 20:17

Citat
vi glemte vist at ønske tillykke her på Kandu

Næææ det gjorde i ikke o.v.n
Han ville ikke på listen men det er da også selvvalgt. Har sendt en hilsen videre nu og skulle hilæsse dig igen.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 15-11-09 20:20

Ja tillykke med manden Pia og hils ham.

Og vi fik andesteg i dag med brune kartofler og rødkål. Det var så Mortensanden vi fik.

Og det er en god ide med en søndags hygge tråd.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-11-09 20:25

Citat
hilæsse

ja ja kaffen er ikke stærk nok.
Du ved hvad jeg mener o.v.n.

Og granner...tak det skal jeg nok.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 15-11-09 20:29

Hva´ sagde knejten så til en kold skulder?

Han blev så sur så han ikke ...rørte en finger.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-11-09 20:34

Citat
Han blev så sur så han ikke ...rørte en finger
det går jo udmærket, jeg lægger benene op og ser TV avis nu

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 15-11-09 20:36

Mortensaften fik jeg osse god...andretning.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-11-09 20:38

Ja og anden fik en henretning

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-11-09 20:39

den er sjov

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 15-11-09 20:57

Jeg tror osse jeg vil...have-nisser i år

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-11-09 20:59

Citat
Jeg tror osse jeg vil...have-nisser i år

nemlig...bare det ikke er vatnisser

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 15-11-09 21:15

He he.

Jeg har ellers bestilt...10 kilo-vatnisser

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-11-09 21:20

yearhouse... hva' ska' en hønisse med en vatnisse??

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-11-09 21:21

Hvad vejer mest - enten 10 kilo havenisser eller 10 kilo vatnisser

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 15-11-09 21:23

Citat
yearhouse... hva' ska' en hønisse med en vatnisse??

Spise andesteg....måske?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-11-09 21:42

hvad er ligheden mellem fiske yngel og kattekillinger ?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-11-09 21:42

Kom i tanke om en lille "bemærkning" min søsters ene tvilling serverede i aftes.
Den føromtalte appelsin salat jer serverede var med granatæbler.
Senere i køkkenet spurgte barnet om hvor jeg havde købt de bombeæbler henne.
Hun interesserer sig meget for madlavning og ville da gerne vide det.
Ja ja de kære børn.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-11-09 21:45

bombeæbler bruges de til sprængt and ?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-11-09 21:47

Citat
bruges de til sprængt and ?

Lige min tanke o.v.n.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 15-11-09 21:50

De der bombeæbler, kan de også bruges til bordbomber?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-11-09 21:53

Citat
kan de også bruges til bordbomber

Der er ingen lunte på men hvis du klemmer dem hårdt springer der kerner ud over det hele.
DET SVINER skal jeg hilse at sige.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-11-09 23:26

Et par timer siden sidste indlæg er jeg den eneste ungdommelige, sports trænede natteravn her på siden? Nå det er mandag lige om lidt og jeg lader tråden rulle nogle dage endnu

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 15-11-09 23:35

Næh du er ikke alene her, men det lakker godt mod sengen. Men sådan en efterlønner som mig behøver jo ikke gå i seng nu.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-11-09 23:44

Når jeg møder på arbejdet i morgen og de udslidte dagholds kolleger klager over at det var stregt at komme i gang med ugen, så siger jeg at hvis de havde fulgt lidt mere med i skolen, så havde de også fået lov at arbejde på aftenskiftet

Kommentar
Fra : janik

Dato : 15-11-09 23:44

Hvorfor er der bare ikke nogen der gider tage det seriøs .
Ville bare at i sender en hilsen::
Hvor svært kan det være???

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-11-09 23:56

Det er ikke så svært at være seriøs og jeg sender en venlig tanke hver gang jeg tænker på de udsendte soldater, og det er seriøs ment, men er du ikke i en forkert tråd med det indlæg du kom med lige før? Ikke sikkert at alle her har set dit spørgsmål

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 16-11-09 00:12

Mortensaften er den 10. og ikke den 11.

Jeg har nemlig et gudbarn, som er en lille Mortensand den 10. nov. Aftenen før Mortensdag.

Min mor havde inviteret på and, jow jow og den var mååms.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 16-11-09 09:51

Æbler som bordbomber ? ? ?

Troede ikke man anvendte...Kerne-kraft..

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 16-11-09 10:04

Citat
så havde de også fået lov at arbejde på aftenskiftet

Minder mig om da jeg arbejdede på Sct. Lukas stiftelsen.
Leif kørte skrald den gang og tømte derinde.
En dag da de var færdige sad de i bilen og drak en fyraftensøl.
En af vores læger kom gående forbi ...kiggede misundeligt på dem og sagde......man skulle ha' været skraldemand.
Leif måtte så fortælle ham at han bare kunne ha' læst videre.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 16-11-09 10:21

*LOL*

Jeg arbejdede engang PALME-søndag. Den er efter svensk lov ændret til...SKUD-dag

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 16-11-09 15:21

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 16-11-09 15:46

Kææææft, hvor vi hygger os

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 16-11-09 16:19

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 16-11-09 17:44

Ja er det ikke skønt, når nu det er så sparsomt med sol.

Men jeg kan da selv.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 16-11-09 18:03

Yeps...
Der er ikke Skygge af Sol

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 16-11-09 18:19

Ja, nu er da igen noget ved Kandu.dk- sikke I ka´

den uendelige historie, med en helt anden vinkel- glæder mig - glæder mig til fortsættelsen

en befrielse- selvom jeg kan se og høre at I har meget i bagagen og historier, som kun I selv kan følge i denne tråd.
men humor er sgu´en dejlig ting

mvh Smuller54

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-11-09 19:58

Jeg ææælsker både sort sol og sort humor

http://www.skovognatur.dk/DyrOgPlanter/Artsleksikon/Fugle/Staere/Staeren/Sort+sol/Sort_sol.htm

ha ha, nu troede i nok at det var bandet

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 16-11-09 20:34

Jeg så sort sol i Kalundborg her i efteråret, en kæmpe kæmpe flok stære slog sig ned i vores vilde kirsebær. Jeg har aldrig set så mange samlet og de teede sig som en flok gadedrenge. Og der var ikke mange sure kirsebær tilbage da de fløj væk. Men de fløj fra træ til træ hele eftermiddagen.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 16-11-09 21:11

Tænk, er der virkelige nogle, som fødes UDEN humor???

Dét kan man da kalde en naturkatastrofe

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 16-11-09 21:12

smuller54 - do spø'r da bare, igå'?!

Hanne

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 16-11-09 22:29

Citat
smuller54 - do spø'r da bare, igå'?!

ka´ikk´hit´på noét, desværre - måske det li´sku´være hvodden finder jeg til oense, uiom motorvejen. Det står ikke i orses krak

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-11-09 22:41

Smuller... hvis du ikke kan søge undeom motorveje, så må du lave nogle viapunkter inde på krak

eller anskaf dig en gps der har den indstillingsmulighed - vi er enormt glade for at vi på vores gps kan vælge om vi skal på mortorvej/landevej, lastbil (fordi vi har campingvogn) eller personbil

Granner... du har en enorm stor oplevelse til gode, hvis du aldrig har set en "rigtig" sort sol.

Den sidste week-end i september (fuglene bruger skam kalender) skal du tage ned til grænsen mellem DK og Tyskland, stå ude på digerne og vente på stærene kommer,jamen jeg kan slet ikke beskrive hvor smuk en oplevelse det er, den skal opleves - gerne flere gange - jeg har set det to gange, og SKAL se det igen

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 16-11-09 22:47

desværrre gps vil abolut altid af motorvejen - hverken indenom rundtenom udenom- heller ikke rundtom med kerner- men det er den selv udeom.
jeg ska´nok fen vej til oense

om jeg så skal kø´r via kvæærndrup

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 16-11-09 22:55

Alle de stære ødelægger bilernes lak, og forsikringen dækker kun...skader.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-11-09 23:01

Smuller... hvis du bruger www.krak.dk så kan du søge på nogle byer ved siden af motorvejen - hele vejen

Altså yearhouse, jeg vil så gerne gi igen, men altså jeg har ikke fantasien, men morer mig kosteligt over dine kommentarer

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 16-11-09 23:09

Citat
Smuller... hvis du bruger www.krak.dk så kan du søge på nogle byer ved siden af motorvejen - hele vejen

Jamen det vil jeg forsø´
Tak for hjælpen

altså hvis der er noget jeg er i tvivl, som jeg ikk´ ka´ forstå, så spø´r jeg bare igå ?

Så deeet- var ik´ann -

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-11-09 23:21

Smuller, du spørger bare..............altså camillasmoster hanneglad, hva er det også for et sprog du bruger??

Og så spør' jeg lige så forsigtigt... kan jeg få oversat

Så deeet- var ik´ann -

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 16-11-09 23:35

Citat
Så deeet- var ik´ann -

så det var ikke andet-

og nu skal jeg nok stoppe- det blev lidt finurligt.

det ene ord tog det andet-
Efter Camillasmoster begyndte på fynsk kunne jeg ikke lade være

Kandu.dk- = vejen til en hurtig løsning---

Så derfor kom mine tanker på et spørgsmål omkring vejen til Odense

Det var ikke så alvorligt- bare nogle fynske sætninger, som af og til kan virke lidt tosset.
Eks orses = vores- det er da tosset.
mvh Smuller54

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 17-11-09 00:04

Citat
bare nogle fynske sætninger

På Fyn længe leve det eneste dyr vi har i DK på 1 bogstav

En g

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 17-11-09 00:17

Citat
En g

Da jeg i sin tid kom til Fyn, undrede jeg mig over alle de "møller" som børnene talte om, når de skulle tørres bag i.
Hvad mente de dog. Tørres i Møllen. ????
Hos mig hed det røven. Nå, men jeg måtte jo integrere mig.

På et tidspunkt havde jeg fået nok og havde også fået en del forældre på nakken. Jeg måtte vide hvad det kom af og det var som ikke andet end at :
I "ruderkonges tid" syede man tøj til børnene af melsække og der var påtrykt navnet på en mølle som havde malet det korn- så derfor bagpå stod der "mølle". Hvordan de så lige havde ramt stemplet i deres kreationer- fortæller sagnet ingenting om.. Jeg tror ikke idag, at der er mange steder at bagdelen kaldes hverken røven eller møllen, -hmm kan være i tvivl- om ikke møllen stadig eksisterer, men om ikke andet er røven nok blevet modificeret til "enden".

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-11-09 01:16

I kan jo godt selv så kan jeg roligt passe jobbet og få smør på børdet

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-11-09 01:17

hva`er det nu for noget sludder, det BRØD som jeg bruger smørret til

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 17-11-09 07:42

Apropos MØLLEN:

En lille pige var i tvivl omkring temperatur-tagning:

"-Mor. Skal den op i Vindmøllen eller Vandmøllen?"

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-11-09 16:34

smuller54

Det var alså jysk, do........

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 17-11-09 16:41

hol´da op do- men jeg er jo heller ikke Fynbo

men igå- bruges her, og det er ikk´kun i trekantsområdet

vi må have noén ly´filer her-

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 17-11-09 17:50

Se her og slå lyder til

http://www.grineflip.dk/film/fulde/

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-11-09 23:10

Var det granatæbler? lavet om til cider....

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 17-11-09 23:17

nu var den der igen- venstremanden i Middelfart - sagde orses valgkamp

mærkelig udtale

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-11-09 23:22

Herovere på Dronningeøen taler vi da et sprog man kan forstå uden ordbog

Jeg har også været til vælgermøde hele aftenen.. en rigtig hyggelig aften sammen med samtlige partier (og god mad)----meeeen Lars Løkke så nu ikke særlig glad ud

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-11-09 15:57

Nå, det var dér, han var, siden han ikke ville deltage i partilederdebatten på DR1.

Han ville bare ikke hjemmefra.....

smuller54 - orses - lyder bare som dårligt dansk.....

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 18-11-09 16:04

Citat
orses - lyder bare som dårligt dansk.....

Det siger Leif også...oversat betyder det vores.

Og hvor F *** skulle en gammel Fynbo/Amagerkaner vide det fra.
Første gang jeg hørte ham sige det troede jeg han var debil
Jeg er ved at gå ud af mit gode skind når han siger sådan.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-11-09 16:42

I får den også lige her--- jeg har skrevet den i Yearhous' tråd - men der i jo ikke alle

Da de hvide kom til de vilde ville de vilde vide hvad de hvide ville de vilde. Men de hvide ville ikke lade de vilde vide hvad de hvide ville de vilde.

Ta' den

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-11-09 18:52

En politiker skal vel også tænke på, hvem han henvender sig til, ikk'?!

Jeg var ved at kløjs i aftensmaden ved at høre indtil flere politikere sige: "Bekræftigelse"

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 18-11-09 20:50

Jeg er mere forundret over folk siger at de er på forkant med.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-11-09 21:32

Granner01... hvordan syntes du da det skal lyde??

Jeg syntes da ikke det lyder forkert, at være på forkant med noget

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-11-09 00:56

Er det ikke bedre at være på forkanten af vognen, end sidde bagi så risikerer man vel ikke at blive tabt bag af en vogn

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 19-11-09 03:53

Nordsted1 - nu vi er ved det danske sprog - jeg synes (nutid) jeg syntes (fortid) - du er absolut ikke alene om det....

aavv...

En epidemi, som har hærget det ganske danske land i umindelige tider:

Jeg lægger noget på bordet (jeg gør noget - bevægelse)

Jeg ligger i min seng (jeg er stationær - uden bevægelse)

Pyhh, dét lettede.......... undskyld

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-11-09 10:12

Jeg indfører lige et nyt ord i den danske ordbog=syntes=synes=== er lig med sys, så ka' alle være med

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-11-09 11:20

Citat
Jeg ligger i min seng (jeg er stationær - uden bevægelse)
jeg sys det er mystisk og er lidt bekymret, stationær og uden bevægelse det går forhåbenlig over ?
Citat
Jeg lægger noget på bordet (jeg gør noget - bevægelse)
helt ok med noget bevægelse, man skal jo røre sig ind imellem, men det hedder altså på korrekt dansk dække bord

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-11-09 17:05

1-0 til o.v.n

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 19-11-09 21:42

Øv, I må ikke drille

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-11-09 02:16

Mig ? Jeg driller aldrig og nu er der snart søndag igen, jeg må se at få trukket en vinder

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 20-11-09 13:40

ja, denne tråd er snart lang at rulle ned i

Men dog meget mere venlig og sjov at følge end alle de tråde, som nærmest minder om en krig eller en konstituering efter et kommunalvalg.

Vi ser frem til kandu.dk valget inden søndag, måske du kan opliste lidt prognoser

Måske vi ligefrem kan få demokrati i denne tråd--- er der nogen vi kan stemme på ?

Min favorit er jo den der med "en g."

kom nu ... lav et lille Hva´så valg

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-11-09 13:53

Demokrati ? Aldrig her er det mig som er enerådende angående det svære valg og flest indlæg giver ikke automatisk større chance for at vinde jeg går i tænkeboks og kommer med en vinder i morgen
God weekend til alle

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 20-11-09 14:00

Går du på weekend-

Hva´så med den nye tråd på søndag ?

Du kommer vel igen ?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-11-09 14:03

Jeg sys, du bare skal lade tråden stå åben et stykke tid endnu... så svært et det da heller ikke at scrolle ned i bunden - endnu -

o.v.n skulle efter min mening være den der vandt afstemingen, 19-11-09 11:20, og ikke for at drille camillasmoster, men det var altså dagens 12'er - humor så det basker

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-11-09 14:05

Citat
Du kommer vel igen ?
jow da men ikke nødvendigvis med en tråd i samme stil som denne, i andre kan jo lade jer inspirere og selv oprette en hyggetråd engang imellem

Accepteret svar
Fra : Camillasmoster

Modtaget 100 point
Dato : 20-11-09 19:43

Hva' mæ' en trøstepræmie...... ?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-11-09 20:19

Camillasmoster .... i morgen

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-11-09 21:08

He he, Nordsted......

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-11-09 23:44

Jamen sødeste lille moster det var jo kun for sjov, jeg håber da ikke vi er uvenner

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-11-09 00:00

Tillykke med føs'dagen camillasmosterhanneglad

(en go' gerning kan ikke gøres for tit sys jeg)

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-11-09 00:06

Og nu skal i bare høre jeg er lige kommet hjem fra besøg hos nogle venner, vi er nogle få stykker som om efterår og vinter samles på skift hos hinanden, spiser en god middag og sniksnakker hele aftenen, sidst vi var samlet faldt snakken på en stor kattekilling som er kommet tilløbende her hjem hos os, det lille kræ har vist fundet et nyt hjem den hygger sig sammen med mine katte og spiser sammen med dem, men den er jo ikke steriliseret som mine andre katte og derfor foreslog jeg at nogle af vennerne som bor i byen skulle overtage den, ikke på vilkår selv om de tidligere havde kat så har de hund nu og skulle bestemt ikke belemres med en kat, nå jeg drillede lidt mere med det og da vi tog afsked sagde jeg til dem som var værter i aften, at jeg havde den perfekte værtinde gave, jeg ville binde en rød sløjfe om halsen på killingen og give den til dem, det skulle jeg, som hun kunne sige og manden sagde meget mere, slet ikke spekulere på.
Men det gjorde jeg nu alligevel, her i eftermiddags blev der indkøbt en en tøjkat og fremskaffet en transport kasse til kæledyr, ind i kassen med missen og et par småsten som kunne rasle når jeg vippede med kassen og så tog vi til byen på besøg, da værtsparret så at jeg havde transport kassen i hånden blev de først helt målløse, så sagde jeg at nu skulle døren ud lukkes inden jeg åbnede for lemmem, begge var helt ophidsede og manden havde fat i armen på mig jeg skulle ud og det kunne ikke gå for hurtigt, men jeg stod fast og fik åbnet kassen og fat i tøjdyret, i skulle lige have set dem de vidste først ikke hvad de skulle sige men længere hen på aftenen fik vi mange gode grin af den historie, og manden lovede at hævnen var sød - de indrømmede at de plumpede i med begge ben
hvad mon de finder på ? Vi samles hos os næste gang

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-11-09 00:08

Er det mosterens fødselsdag

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-11-09 00:11

Din store drillepind... ha ha ha

Var det ikke svært at holde masken???

Uha da,jeg er glad for jeg ikke er dig, gad vide hvad de finder på??? (den bliver svær at slå)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-11-09 00:12

Ja da, og så fik jeg skrevet lige på klokkeslettet... det er altså ikke nemt med det kandu ur, men nu er det husket -

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-11-09 00:26

I går aftes var Kandu uret næsten en time bag efter
jeg blev jo nødt til at se seriøs ud ikke ? Ellers havde værterne lugtet lunten

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-11-09 00:33

Citat
jeg blev jo nødt til at se seriøs ud ikke ? Ellers havde værterne lugtet lunten

Jow jow men det må nu have været svært alligevel

For mange år siden, satte jeg vækkeuret en lørdag morgen, til den tid vi plejede at stå op i dagligdagen.... bare for at se hvornår manden opdagede at det var lørdag hvor vi havde fri

Der måtte jeg da godt nok bide i dynen, for ikke at grine.... han nåede da at brygge kaffe, og begynde at smøre madpakke, men kunne ikke forstå hvorfor jeg ikke stod op...........han havde ingen humor, skal jeg lige hilse og sige

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-11-09 00:46

Citat
han havde ingen humor, skal jeg lige hilse og sige
manden har min fulde sympati, min humor er slet ikke til stede på dette tidlige tidspunk

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-11-09 01:14

Tark, søde Nordsted1 - dét havde jeg godt nok ikke regnet med.......... Å så liiige på slaget 12 (alså ikke dem med musikken, vel)

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-11-09 01:16

o.v.n. - jeg æælsker sådan nogle jokes!

Desværre lugter jeg lunten alt for nemt. Men for 1 år siden på onsdag var det min tur til at blive "taget" r.... på. Surpriceparty med alt til bordet og ganen, og folk jeg ikke havde set længe.

Jeg har en veninde, som er suveræn til at holde masken - så dér har jeg fået kam til mit hår

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 21-11-09 16:44

Citat
Aldrig her er det mig som er enerådende angående det svære valg [/CITAT

Øhhh ja da. Der er jo ingen andre der kan trykke på knappen for dig o.v.n. :-D

[CITAT] og manden lovede at hævnen var sød

Jeg ville ikke ha' et roligt øjeblik når det nærmede sig min tur til at være vært...................
men du ligger som du har redt gør du

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-11-09 17:41

Tak for svaret Camillasmoster.
trøstepræmie eller ekstra fødselsdagsgave - kald det hvad du vil, prøv om du kan få byttet pointene med et hundetegn til din nye hund i gården som jo nødvendigvis må være en gårdhund, måske en dansk/svensk gårdhund: http://www.hundegalleri.dk/uploads_large_wm/174150.jpg
Tak for denne gang til alle, jeg vender frygtelig tilbage når tid og lyst får et nyt sammenfald

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-11-09 19:27

Jamen, jeg vil også sige tak da, o.v.n. - du er sq en hyggelig gut!

"at være en baggårdskat er et hundeliv" (Vesterbro Ungdomsgård).

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-11-09 20:21

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 21-11-09 20:27

Der skal også lyde et lille hip herfra Fyn--- det var rigtig hyggeligt og sjovt.

og tillykke til Camillasmoster-også med fødselsdagen

mvh smuller54

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 22-11-09 18:47

Tark smuller54, det er søjt af daj