/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Til o.v.n.
Fra : ingelein
Vist : 456 gange
85 point
Dato : 27-09-09 19:38

Hej o.v.n.

Du fortjener de 30 point + mere for dette tip, som du gav mig.
Mange hilsner
Ingelein

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 27-09-09 20:12

Ih altså Ingelein. Synes du ikke, at den ædle herre har nok point i forvejen .

Mvh H

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 27-09-09 21:28

Hej heller22
Det var jo hans tip, som førte til køb af kortet, som jeg er meget tilfreds med. For at være helt ærlig, anede jeg ikke, at jeg havde sådan en brugbar cardbus på min bærbare. Tippet tilhører jo mere eller mindre ham, så jeg vil da ikke ha' hans points.
Mange hilsner
Ingelein

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-09-09 22:33

jeg er slet ikke med men jeg er sikker på at det ikke er alderen som trykker har du Ingelein modtaget point som du mener skal videresendes til mig? Jeg har haft rasende travlt hele weekenden så det bruger jeg som undskyldning for ikke at følge med på Kandu

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 27-09-09 22:39

God sen aften Ingelein.

Det var bare dril, og et efterhånden meget sjældent intetsigende indlæg fra mig .

Mvh H

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 85 point
Dato : 27-09-09 22:41

Høhø jeg skulle have læst tip kategorien først, nu forstår jeg lidt mere det var da fint at bringe din gode erfaring med TV kortet som tip, jeg har faktisk ikke selv erfaring med TV kort i cardbus porten, min TV kort er sat i en PCI port, men jeg har i høj grad erfaring med at købe forkert kort til bærbare af skade bliver man så lidt klogere - - - - - - - og meget fattigere

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 15-10-09 09:03

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-10-09 12:59

Selv tak - godt du kunne bruge tv kortet

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 16-10-09 20:37

Hej Ingelein. KØBT, så du lige får 8 p igen .

Ha en god weekend .

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-10-09 21:45

Spammer den eneste som ikke får mail når du skriver er netop Ingelein

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 17-10-09 00:51

Citat
Spammer
Nu må du edderhakkemig ta og styre dig.

Og hvad mener du med, at Ingelein ikke får mail ?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-10-09 02:19

Når spørgsmåls stilleren har accepteret et svar, så stopper mails fra det spørgsmål, har du måske fået mail fra et spørgsmål du har stillet, efter at du accepterede ?
Citat
Nu må du edderhakkemig ta og styre dig.
du ER slem til at skrive i gamle spørgsmål, og du er nem og sjov at få op i det røde felt når jeg driller

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 17-10-09 15:07

Citat
har du måske fået mail fra et spørgsmål du har stillet, efter at du accepterede?
Jæps - med returpoint for genåbnede spg. .

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 22-10-09 23:01

Opfølgning til hr. ovn

Citat
du ER slem til at skrive i gamle spørgsmål
Bortset lige fra dette i dette spg., så sig mig lige, hvorfor du gider beskæftige dig med, om hvor jeg skriver, og hvad jeg skriver ? Eller er du virkelig som den store stærke dreng i klassen (Kandu), der har udset sig et moppeoffer (mig). For jeg er faktisk pisse træt af, at du den ene gang efter den anden nedgør de endda efterhånden få svar, som jeg tør komme med. Du har virkelig forstået at tage fornøjelsen ved at være med her på Kandu fra mig.

IObit Security 360 er IKKE et antivirusprogram. Så nu er det op med en undskyldning igen, tak. Og lad mig se, om du nosser til det? Og ikke kun til at moppe.

Og søde Ingelein, tillykke med lidt spørgepoint

Vh Chris

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 22-10-09 23:22

PS! Mit indlæg var med fuldt overlæg skrevet fra den BL-ede C.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-10-09 01:29

IObit Security 360 er et sikkerheds program og ikke et oprydnings program, lidt forkert af mig at kalde det et antivirus program helt korrekt bliver det betegnet som et antimalware program, men min lille fejl nødvendiggør ikke en undskyldning, malware og virus er to alen af et stykke.
Læs selv om programmet her: http://www.spywarefri.dk/forum/viewthread/73840/
Jeg mener ikke selv at jeg er specielt efter dig, fordi jeg fortæller at det ikke er et oprydnings program, heller ikke andre steder er jeg mere efter dig end efter andre jeg har før været efter for eksempel Eyvind, men han har da ikke følt sig trådt over tæerne (tror jeg)
Dette er mit sidste indlæg i dette afsluttede spørgsmål!

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 23-10-09 08:46

Citat
Det er igen igen blevet over Heller22s sengetid, det program som profilen linker til er ikke et rense program men et antivirus program
Kan du da slet ikke fatte, at, når du skriver sådan til en spørger, spørgeren mister tilliden til mine svar, når det ikke passer, hvad du påstår?

Og det er denne indblanding fra dig i nogle mine svar, der er unødvendige og en form for mopning. Så det vil jeg have mig frabedt fremover.

PS! "IObit Security 360 Pro" fjerner malware, spyware mm. Det er da "rensning"! Hvad skulle det dog ellers bruges til .