/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvorfor har ans ond i
Fra : ans
Vist : 1633 gange
20 point
Dato : 13-08-07 20:00

røven, hvis det er som WakinyanKiza skriver.

Ja jeg kan jo ikke forsvare mig i denne tråd http://www.kandu.dk/spg108218.aspx

Betragt mig ikke som en "tudekiks" jeg har faktisk ventet på denne dag.

WakinyanKiza

Du har stadig ikke slået din mors rekord i tips LOOOOOL og jeg kender dit tidligere nick på kandu, der er jeg også blacklistet.

Men hvorfor tror du jeg har ondt i røven?????

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-08-07 20:06

Har hun blacket dig ans....

Og så oven i købet i et spørgsmål stillet til dig...

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-08-07 20:07

Barske vilkår på kandu

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-08-07 20:08

Jeg tror nu mere at WakinyanKiza får mavepine og måske også hendes mor, som er bruger på kandu LOOOL

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 13-08-07 20:09

Ans - skriv en kommentar - så skal jeg nok kopiere den over.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-08-07 20:10

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 13-08-07 20:11

Hvad lavede du for 3 år siden ANS? Da du blev blacklistet

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-08-07 20:12

Kør den helt ud Ans - og svar hende inde på sitet kvindezone

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-08-07 20:13

hansen9

For 3 år siden kunne man ikke blackliste

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-08-07 20:15

Jeg har lige fået 10 point mere for advarslen end hun fik for tippet

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 13-08-07 20:15

Nå nej, det er 4 år siden. Det er din medlemsdato der står De kunne da godt skrive hvornår man var blevet bklacklistet

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-08-07 20:21

hansen9

At kunne blackliste på kandu trådte først i kraft den 31.12.05

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-08-07 20:46

WakinyanKiza

Vil jo ikke deltage i denne tråd og fortælle mig "hvorfor jeg skulle have ondt i røven"

Og jeg kan ikke deltage i hendes tråd for at forklare om hun har ret eller ej.

Jeg kan til at starte med skrive, at jeg ikke har ondt i røven.

Jeg stillede på et tidspunkt dette spørgsmål

http://www.kandu.dk/Spg104089.aspx .... det er nu gratis at læse

Der fandt jeg ud af af det var den samme bruger, som har stået for flere tips på kandu

Citat
Tips og Tricks fra WakinyanKiza

Alle grupper side : 1 af 1

--------------------------------------------------------------------------------
# Dato Læst Tip Gruppe

1 13-08-07 93 GRATIS Clairvoyance Brevkasse Spiritisme

2 17-05-07 126 GRATIS stadeplads i Kbh. Andet fritid

3 15-05-07 213 Savner du en ven el. veninde? Andet Netværk

4 06-05-07 226 For dem der elsker genbrug! Andet fritid

5 23-03-07 197 dogfinder.dk efterlys en hund. Hunde

6 14-03-07 171 Bådture til Key West & Bahamas Rejser & Udflugter

7 11-03-07 179 Har du PCO? Polycystisk ovarie Andet helbred

8 11-03-07 262 Tip til kvinderne... Andet familie & relationer

Men brugeren er også den, der står bag de hjemmesider.

Jeg troede faktisk at den samme bruger på nuværende tidspunkt var guide i Miami eller skulle flyve med sin hund frem og tilbage fra Miami

http://www.kandu.dk/Spg101754.aspx

men hun blev sikkert hjemme da hundene fik lopper http://www.kandu.dk/Spg107021.aspx

Men du fik vel ikke tid p.g.a. http://www.kandu.dk/Tip16002.aspx

Ja der ser jeg jo, at din mor giver dig 5 ***** LOOOOOL

Ser du WakinyanKiza jeg kan godt svare/skrive

Du er da en værre lille fidus, som man skal tage sig i agt for LOOOOL

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 30 point
Dato : 13-08-07 20:56

Ans - skal det kopieres over..................

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-08-07 20:58

Andre beskæftigelser:

Webmaster/idékvinde bag en del online sites/forums bla.
www.bergmark.dk (Rengøring i topklasse)
www.kvindezone.dk (Ren kvindehørm!!!)
www.sue.dk (Kunst & fotografi)
www.detlevendegalleri.dk (Stedet hvor tingene sker)
www.dogfinder.dk (Efterlys din hund/kat m.m.)
www.1ven.dk (Under opførelse - Mangler du selskab?)
www.bitton.dk (under opførelse)
www.artlove.dk (under opførelse)
www.bigart.dk (under opførelse)

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-08-07 20:58

Det bliver bedre og bedre LOOOOOOOOOOL

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-08-07 20:59

e.c

Du kan kopiere alt det du vil.

Håber på, at du så kan huske hvor du har gemt det

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-08-07 21:04

http://www.bricksite.com/maxifunk?id=889

Denne hører sandelig også med - det er et bredt spektrum

Og det er IKKE mit id

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-08-07 21:07

Prøv blot at søge på telefonnummer....

Der dukker tonsvis af platsider op.....

En MEGET travl dame.......

http://www.google.dk/search?sourceid=navclient&hl=da&ie=UTF-8&rls=GGLG,GGLG:2005-39,GGLG:da&q=22876505

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-08-07 21:14

Jeg synes det er at forskels-behandle, at hun giver brugerne på kvindzonen 25% rabat på noget af alt det juks, når os på kandu KUN kan få 15%

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-08-07 21:23

Den meget travle "dame" har også en meget travl mor LOOOOL

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-08-07 22:06

http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=108224#1213391

Har ikke lyst til at oprette en bruger der.

Det kan du selv gøre og så henvise til denne tråd LOOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-08-07 22:11

høhø - jeg tror nu jeg springer over Ans. Tænk hvis jeg fortryder, og hun forlanger 500 kroner i gebyr for at slette mit indlæg

Jeg gad sq godt vide, hvilke velgørende formål de går til?!....

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 13-08-07 22:13

Citat
Jeg gad sq godt vide, hvilke velgørende formål de går til?!....

Direkte ned i foret

Noget tyder på svindel og humbug

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-08-07 22:13

Afdødes ve og vel.....

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-08-07 22:14

Pyramidespil

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-08-07 22:24

Der er så noget jeg har overset .... bl.a denne http://www.bricksite.com/maxifunk?id=889

LOOOOL mon hun har fået lov af sin mor LOOOOL

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-08-07 22:31

Hva' så WakinyanKiza

Sidder du og din mor, samt "venner" og forbereder en gang myldrebæ LOOOOL

Jeg kan jo se, at siden her har været læst et utal af gange. Ja ja der er nogle, der er trængende

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-08-07 22:42

Citat
Der er så noget jeg har overset

Detr er så fordi du ikke læser din egen tråd......

Den fandt jeg længere oppe....

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 13-08-07 23:46

Måske du skulle finde noget med indhold ans...der er mange ting man kan kæmpe for...det her er nok en af de mere tvivlsomme...kom lige forbi..og guuuuuuuuuuuuuuuuud hvor er det kedeligt

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-08-07 23:53

Så gå i seng mango, jeg skal nok sørge for at du ikke igen lige kommer forbi noget, der er så keeeeeeeedeligt. Selv om du bad til guuuuuuuuuuuud !!!!!!!

Kommentar
Fra : xlsker

Dato : 14-08-07 00:01

Citat
men hun blev sikkert hjemme da hundene fik lopper http://www.kandu.dk/Spg107021.aspx

tjah, hvorfor skal man mobbes med at hunden får lopper? det kan jo ske for de fleste. At du så tager et spørgsmål og bruger det mod hende er så lige godt groft.

Citat
Men du fik vel ikke tid p.g.a. http://www.kandu.dk/Tip16002.aspx

Ja der ser jeg jo, at din mor giver dig 5 ***** LOOOOOL

Ja, og hvad er der nu også galt i at ens forældre giver en 5 stjerner for et godt tip? Hun giver en god begrundelse til hvorfor der kom 5 stjerner på bordet, og tilmed så overser du velsagtens med lethed at det var 5 stjerner HELE RADEN RUNDT
Så INDEN du næste gang begynder at brokke dig over at andre bliver forskelsbehandlet bør du måske se om der virkelig var så stor en forskel på det?

At det så er ens mor der lige bedømmer sit tip giver jo ikk en 6 stjerner for et godt tip vel?

Derudover synes jeg også det er lidt for pattebarnsagtigt at du hele tiden synes det er så latterligt at mor og datter har en profil begge to på kandu.dk
Efter hvad jeg har set på kandu så er hjemmesiden her for at folk kan HJÆLPE folk med de ting de har problemer med, bare fordi man er i familie behøves man da ikke at skulle dele bruger af den grund? alle har vel et problem i ny og næ som man ikke selv kan løses.

så hvad er det nu egentlig du har så ondt i røven over?
At andre har en mor på samme hjemmeside?
At andre også er aktive på kandu?
At andre er mennesker, og mennesker har så mange idéer, hvor man kan fortælle om dem, men ikke alle bliver ført ud i livet.
At andre har et LIV ud over kandu.dk.
At andre ikke KUN bruger deres tid på at sidde på kandu.dk og nedrakker folk?

Hvad er der i vejen med jer folk? Hvorfor nedrakke på folk inde på en hjemmeside som kandu?

Hvorfor kom i her fra starten af? FOR AT SØGE HJÆLP VEL SAGTENS!
Hvorfor er i her NU? FOR AT HJÆLPE ANDRE!
Hvorfor gør i det her? FOR AT VISE ANDRE AT I IKKE HAR NOGET LIV!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-08-07 00:43

http://www.kandu.dk/spg108218.aspx#1213540

LOOOOOL

Der er du så ikke så kendt, som på kandu Men er du WakinyanKiza sikker på at du får den berømmelse, som du beskriver

Citat
Følg med på TV2 til efteråret... så finder i der har så skide travlt ud af hvcor stor en succes jeg egentlig har og hvor lidt jeres barnagtige og sindsygt jantelovsagtige kommentarer betyder for mig. I gør intet andet end bekræfter mig i hvor fucked up de fleste mennesker er i deres hoveder og hvor snævertsynede mange også er.

Var din mor statist og skulle stå og klappe LOOOOL

Ja jeg må jo skrive det her

Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 14-08-07 01:06

Hvad der rager ANS, er vel det samme som flere af os andre efterhånden har fået at vide: nemlig at promovering af egne hjemmesider, samt forherligelse af egne internet baserede tjenester ikke er velset!!!

Synes da egentligt ikke at der foreligger noget problem. ANS har i bund og grund bare udbasuneret de gældene regler for brugen af Kandu.dk.

Er denne "udbasunering" et problem for jer, så må i jo jo finde jer et andet sted at holde til!!!

Og endelig ikke misforstå mig!! Jeg ,mener at Kandu skal være åben for alle... men når andre ikke må promoverere sig selv uden sanktioner... så må i sQ heller ikke

Vh fluffy

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 14-08-07 04:06

Der står da ikke et suk i Kandus regler om, at man ikke må promovere sin egen hjemmeside:

http://kandu.dk/rules.aspx

Og hvorfor skulle man ikke måtte det? Hvis nogen har en hjemmeside med for mig nyttig information, vil jeg da meget gerne have den promoveret.

Det er så ikke tilfældet med den hjemmeside, man skråler op om her - men andre kan sikkert bruge den til noget.

I øvrigt går jeg stærkt ind for det retsprincip, som siger, at folk er uskyldige, indtil det modsatte er bevist.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-08-07 09:28

Rellom -> Ikke fordi jeg vil blande mig i aktuelle diskussion mellen ans og WakinyanKiza, men DU burde som 'gammel' bruger kunne huske, at Zonker blev hældt ud af dette forum og fik 'spammet' sin hjemmeside URL med en snedig funktion der gav denne effekt:

www.:-<>.dk

Dette burde være en indikation af, at teamet bag kandu.dk IKKE finder det ok. at benytte dette forum som gratis reklamesøjle for egen vinding. (..'kapring' af kandu.dk brugere)

Imidlertid er dette ikke blevet overført til 'det nye' kandu.dk: www.findsvar.dk

Bortset fra dét, så 'reklamerer' jeg da også gerne for min egen hjemmeside:

http://www.cssboxing.com/

Den er dog på trods af domæne endelsen .com (commercial) en 'non-profit' reklamefri side omhandlende et noget esoterisk emne: Dynamik med CSS (..men er stadig under temmelig langsommelig konstruktion )

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-08-07 09:30

Hmmm.... nu skal der sgu også sættes 2 mellemrum ind for at simulere 'effekten':

http:// .dk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-08-07 09:31

www. .dk

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-08-07 10:09

Der er SANDELIG en ting i glemmer venner.....

Det var IKKE promoveringen i TIPPET der skabte dette.....

Det var kommentaren i tippet der fik WakinyanKiza til at OPRETTE et spørgsmål om en anden bruger..... (som så oven i købet er udelukket)

Og hælder man benzin på et bål - ja så flammer det op......

Når det så oven i købet viser sig at være for at tjene penge på andre Kandubrugere...

Så kan man ikke forvente andet end det der sker....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-08-07 10:25

refi ->
Citat
OPRETTE et spørgsmål om en anden bruger..... (som så oven i købet er udelukket)

Samme 'rpoblem' har jeg med 2 andre brugere. Intet nyt i det ...bortset fra, at det med al tydelighed viser hvorfor blacklist funktionen bør fjernes.

Funktionen blev implementeret for at sikre børn mod uhøvisk tale, men endte med at blive et værktøj til uhæmmet og ugenert tilsvining af andre brugere.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-08-07 10:30

Det kan så undre, at I andre brugere med stor ihærdighed og 'kopierings assistance' kommer ans til undsætning, når undertegnede absolut ingen support får i bekæmpelsen af denne stadig tiltagende form for chikane.

</TUDEKIKS>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-08-07 11:28

Jeg sendte denne PB i går

Citat
ans

Dato : 13-08-07 23:03

--------------------------------------------------------------------------------
Du har jo BL mig p.g.a. 0 stjerner i dit tip.

Men du har jo oprettet en tråd, hvor du gerne vil vide hvorfor "ans" får ondt i røven. Kun jeg kan svare på det.
Tænker også på at gøre det i min egen tråd. At svare på hvorfor WakinyanKiza tror at ans får ondt i r....

Fik svar i dag

Citat
WakinyanKiza

Dato : 14-08-07 11:09

--------------------------------------------------------------------------------
Det var ikke pga. nul stjerner men pga din kommentar - og så fordi jeg forventede at du oprettede et nyt spørgsmål for at modargumentere og dermed skabte mere røre...

og det var netop hvad du gjorde og med det resultat at du endnu engang har gjort alle opmærksom på hvor meget du går op i at retfærdiggøre digselv!

Fortsæt endelig... grav dybere og dybere.... og til sidst vil dine fordomme æde dig op!

Sandheden er ofte ilde hørt, når man bliver gjort opmærksom på at tip ofte oprettes for egen vindings skyld.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-08-07 11:57
Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 14-08-07 12:06

Hej Molo, det var da hyggeligt - snart længe siden.

Jo, jeg husker godt Zonker, men hans hjemmeside opfattede Kandu åbenbart som en "lidt" for åbenlys konkurrence til deres egen. Og det gør de så åbenbart ikke mere.

I øvrigt skrev jeg jo ikke noget om, hvad Kandus adfærd indikerede, men gjorde blot opmærksom på, at der ikke står noget i deres regler om, at man ikke må "promovere" sin egen hjemmeside - hvad der vitterligt ikke gør. Heller ikke selv om den er kommerciel.

Men jeg fjerner fluebenet nu, da jeg har temmelig travlt med noget så lavt som at tjene penge.

Vender dog tilbage i aften for lige at tjekke, om nogen skriver, at jeg er dum, ond el. lign. - for det har jeg selvfølgelig ikke tænkt mig at lade stå uimodsagt.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-08-07 12:28

Rellom er dum

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-08-07 12:36

http://www.kandu.dk/Tip15709.aspx

"det er vst ikke en hjemmeside"

Sig mig, ved de to kvindfolk ikke, hvad de selv sidder og fifler med! ....

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-08-07 15:28

Citat
Det kan så undre, at I andre brugere med stor ihærdighed og 'kopierings assistance' kommer ans til undsætning, når undertegnede absolut ingen support får i bekæmpelsen af denne stadig tiltagende form for chikane.

Dit medlidenhedstrip er stærkt utiltalende, og du får ikke sympati fra mig, ved at spille på det. Jeg har set nok af dit spillen den store martyr og forfulgte uskyldighed!

Hvis du vil deltage på kandu og andre steder på nettet, må du acceptere, at du som offentlig person (selvvalgt og selvskabt) vil blive gransket, og kommenteret, både positivt og negativt. Hvis du er så sårbar som du selv giver udtryk for, og så sensitiv overfor det faktum, at ikke alle har lyst til kævle med dig, og vælger dig fra, som det umiddelbart virker til at du er, så burde du måske spørge dig selv om hvorfor.

For mit eget vedkommende, så er jeg generelt træt af, at du i rigtig mange tråde spammer med 50 "se mig, hør mig" indlæg – samt træt af at høre på dig, når du for Gud ved hvilken gang lovpriser og hylder dig selv og alle dine fortræffeligheder og rider dine kæpheste, hver eneste gang du lugter muligheden for det. Derudover har jeg ingen respekt for, at du i forbavelsen over, at enkelte har sat dig på deres BL - i hver anden tråd sidder og piver og fedter den af på alle der gider høre på dig - og umotiveret erklærer "jamen jeg er altså offeret her". Selv i tråde, hvor dine påståede meningsmodstandere, forfølgere - what ever (mig selv incl) ikke deltager.

Hvad din motivation for dette har været, kan jeg kun gisne om, men jeg formoder at du har villet vise dig som et rummeligt og tolerant væsen. Dét har du søgt ved hele tiden at fastholde dine lyttere i, at det er dine meningsmodstandere der er menneskefjendske og intolerante, fordi de ikke altid giver dig ret – og ikke nødvendigvis falder i svime over alle dine kvalifikationer, principper og kæpheste! I din higen efter at vise din egen tolerance og medmenneskelighed, har du desværre (i mine øjne) vist dig som det ganske modsatte. Dette ud fra det gamle mundheld som jeg hørte for mange år siden: Man ser ofte de mest intolerante mennesker prædike tolerance.

Iøvrigt er det sjovt, at du åbenbart altid føler, at det er "de andre", der er noget galt med, når du rager lidt uklar med folk. Det forekommer mig at være en lidt kedelig tilgang til andre mennesker - sådan helt generelt. Jeg er da også raget uklar med mange herinde, men jeg ved da, at det også er fordi jeg selv provokerer og ikke altid søger kompromiset. Måske skulle du overveje, om det samme gør sig gældende for dig, i stedet for at blive så bitter og selvretfærdig!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-08-07 16:07

Sjovt nok, så blev Molo allerede spottet for 4 år siden Og det er ikke blevet en skid anderledes siden Falsk som een i helvede med en finhed på 999/1000

Citat
Jeg er forbløffet – jeg er simpelthen forbløffet.... At alle disse velmenende brugere på Kandu lader sig hvirvle med i det mega -egospin, som molokyle ruller ud i fuld offentlighed, på et sted der på ingen måde er gearet til at hjælpe nogen som helst ud af en situation, som den der fremstilles i denne tråd, er mig fuldstændig uforståelig.

Men det er et eldorado for kvaksalvere, astrologer, numerologer, medicinmisbrugere, semi – tinebryld’er, husmands-terapeuter, voodoo folk, kaffegrumslæsere, kiromantikere mv. – alt hvad der kan kravle og gå, kaster sig med dødsforagt ind i molokyleverden, og fortæller ham hvad han skal gøre. Man benytter sig af denne enestående chance for at lufte sine kæpheste.
De som har et helt almindelig fornuftigt forslag til, hvordan den ekstremt selvoptagne molokyle måske kunne løse sit problem, hvis der overhovedet er noget problem, bliver øjeblikkeligt og med sikker hånd fejet af bordet.

Og Molokylen han hygger sig. Endelig totalt i centrum – Endelig en hel tråd, der udelukkende handler om ham, og ikke een eneste, der indtil nu har turdet sige hvad mange formentlig mener; Nemlig at han skulle have sådan et los i røven.

Denne efter eget udsagn, og ofte gentaget, højt uddannede akademiker, lynende intelligente, velformulerede forholdsvis unge mand, der ikke er alkoholiker, eller på anden måde misbruger, tidligere samboende med en handicappet grønlandsk kvinde, slået på målstregen af en anden bejler, udsmidt fra det lejemål han skaffede hende, efter at have givet hende sine sidste 10.000 kr. - har ingen arbejde, fordi han ikke har nogen steder at bo, og ingen steder at bo, fordi han ikke har noget arbejde, er fuldstændig uforskyldt blevet et klassisk offer for samfundets nedladne og mangelfulde hjælp til netop denne svage og udsatte persongruppe.

Hold da kæft Molo – du er god. Du har virkelig talent. Drop alt det pis med job som datamatiker, socialt hjælpearbejde, underviser på højskole mv. – Der er kun én vej for dig – bliv skuespiller. Inden der er gået 5 år, så bor du i villa på Strandvejen, har 2 biler i carporten, og raget alt hvad der findes af Oscars – Bodils, og hvad der ellers findes af gipsafstøbninger, som anerkendelse for uovertruffent skuespil, og evne til at formidle en tragedie, komedie mv. til dig

Jeg vil være stolt over, når du har fået dit gennembrud, at kunne prale med, at dig har jeg korresponderet med på Kandu.

I dyb beundring

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-08-07 17:28

Klumme = Skadedyr !

http://www.kandu.dk/Tip7539.aspx

http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=29755

En selvbestaltet platugle:

Citat
Det er da fløjtende ligegyldigt hvad idioten kalder sig - det er da personen (Mogens) bag pseudonymet der, i øvrigt velfortjent, bliver udelukket. Så kan han da kalde sig hansandersen22, knaldhætten, eller hvad han nu finder på næste gang, det gør da ingen forskel.

http://www.kandu.dk/Spg14735.aspx

..og creamygirl ligeså: http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=145641

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-08-07 17:34

Klumme & creamygirl -> Det er en YNK at læse jeres indlæg

Kan man ikke bidrage med noget positivt?

Såeh....

*IMHO* </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-08-07 17:38
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-08-07 17:49
Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-08-07 17:58

molo

Citat
molokyle

Dato : 14-08-07 10:30

--------------------------------------------------------------------------------
Det kan så undre, at I andre brugere med stor ihærdighed og 'kopierings assistance' kommer ans til undsætning, når undertegnede absolut ingen support får i bekæmpelsen af denne stadig tiltagende form for chikane.

Jeg har ikke oprettet denne tråd, som din hulketråd, men jeg ved godt at du i smalltalk mener, at der kan man skrive det man har lyst til.

Søg hjælp her, der bliver ydet særhjælp LOOOOL

http://www.sue.dk/

Citat
Særopgaver:
Pudsning af sølvtøj
Pakning af glas & porcelæn m.m. inden flytning
Transport af møbler el. andet (maks. 8 m3)
Persontransport (chaufførarbejde) i kundens
egen bil.
Persontransport i vores bil. (maks. 1 person)
Hundeluftning
Pasning af kæledyr i kundens hjem under ferie m.m.
Indkøb (evt. fast ugentlig aftale)
Strygning af tøj (i.f.m. anden rengøring)
Indkøb af non-food (tøj, gaver, ting til personlig pleje m.m.)
Lettere maleropgaver og reperationer
Samtale, gåture eller følgeskab (social assistance af Sue)
Og meget andet...

Læg mærke til "Samtale, gåture eller følgeskab (social assistance af Sue)"

Ja det er utroligt hvad denne WakinyanKiza kan overkomme LOOOL

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-08-07 18:32

ans -> Arhj... jeg klarer mig nok endda. Både med og uden Sue's assistance.

Rellom -> Velkommen tilbage.

ALT ved det gamle !!!

Vælg din 'type' her: http://redwing.hutman.net/~mreed/

(Cyber-)(-net-)(-e-)tik ...du ve' ?

</ http://redwing.hutman.net/~mreed/warriorshtm/eaglescout.htm >

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-08-07 18:35

Selvom jeg ofte bliver fremstillet som... :

</ http://redwing.hutman.net/~mreed/warriorshtm/ego.htm >

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 14-08-07 18:40

Hønsegård

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-08-07 18:46

Thomas.Haugaard -> Næøeh... Hønsegården var nu 'anderledes' fredelig:

http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=27503

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 14-08-07 19:04

Det er da fantastisk !
Jeg har lige haft besøg af en god ven, og anbefalede ham "kandu" hvis der var noget han manglede forklaring på.
I den forbindelsede sagde jeg at "kandu" er dejlig fri for platheder og ukvemsord!

Hvad gør jeg nu??????????????????????????????????

Bjørn

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 14-08-07 19:17

BjørnJ - du må forklare at Kandu ligner verden udenfor cyperspace.

Men - hvis han stiller et alm. spørgsmål vil der stadig være en del som prøver at hjælpe.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-08-07 20:36

Molo.

Tja, dit indlæg 17:28 og dine efterfølgende 6 styks lalalala indlæg - illustrerer jo meget godt din evne til at tage kritik til dig.

Det er helt ok med mig - det gør det så meget nemmere at påvise din utilstrækkelighed!

I'll rest my case..

Kommentar
Fra : xlsker

Dato : 14-08-07 20:41

trist at jubii chat er igang med at blive bygget om

i ville ellers haft et liv i sus og dus på deres jubiichat i lastrummet sammen med Skibsrotten. Han sviner folk til, og folk sviner ham tilbage..

Jeg synes i burde belejre lastrummet og alle sammen svine deres bot til...

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-08-07 20:50

Det kan jeg dælme godt forstå xlsker.

Der er jo næsten ikke plads til de 3 anullerede spørgsmål du har stillet i de 14 mdr. du har været på Kandu LOOOL
************************************************************

Citat
Annullerede spørgsmål fra xlsker

Alle grupper side : 1 af 1

--------------------------------------------------------------------------------
# Dato Pnt Spørgsmål Gruppe

1 23-11-06 140 Saltindhold? (17) Kemi

2 22-07-06 100 Explorer.exe starter ikke op (1) MS Windows

3 04-06-06 20 7 Sins? (1) Computerspil

--------------------------------------------------------------------------------
[1-3] af 3 side : 1 af 1

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-08-07 20:54

Ikke for at være uforskammet xlsker, men det lader til du er ret godt bekendt med jubii chatten - og hvorfor ikke liste tilbage dertil - og slynge klassikeren ud "FÅ JER ET LIV", som du fik klemt ud lidt længere oppe?!

Her på kandu plejer den slags ikke virke. Og i øvrigt er min mening om jubii chatten, at hvis deres IQ var 5 point lavere, så ville de ikke kunne tage føde til sig!.

Kommentar
Fra : Curtis66

Dato : 15-08-07 04:49

Også her skal der lyde et stort Tak for underholdning!..så kom jeg næsten igennem denne nattevagt..rart med sådanne tråde, når nu de sindslidende nu sover..Keep it up!!..jeg har en vagt mere imorgen

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 15-08-07 05:11

Citat
Rellom er dum

Creamy > Tro det eller ej, da jeg havde skrevet mit indlæg, faldt det mig ind, at nogen ville fyre lige netop dén replik af.

Men hvem fanden skulle finde på det? spurgte jeg så mig selv.

Men så slog det mig: Nåååå jo... selvfølgelig!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-08-07 06:17

Go'morgen. Hvad havde du regnet med Rellom LOOL Den bad du selv om

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 15-08-07 13:30

Curtis66

Er du sikker på at alle de sindslidende sover?
Det kan være at nogle af dem er på nettet.
På "kandu".
På den tråd.

Bjørn

Kommentar
Fra : Curtis66

Dato : 16-08-07 10:33

Næh men ved aldrig Bjørn..men efter at have blevet visiteret for skarpe genstande & bælter tror jeg ikke der gemmer sig noen laptops under madrassen eller kropsåbninger hos mine kære patienter..liige nu er de oprørte over at skulle stå ude i regnen for at nyde en smøg

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-08-07 11:03

Når jeg læser de "tip/s" som WakinyanKiza har skrevet, så tror jeg, hun selv er klar over, at det ikke er populært med gratis reklame på kandu.

Her tjener hun så ikke penge, men giver sin egen side 5 stjerner

http://www.kandu.dk/Tip15712.aspx

men her er hun sin egen bekendt, og kan tjene penge på sit rejsebureau

http://www.kandu.dk/Tip15726.aspx

Og her har hun selv lige booket en stand ...... hvor meget mon hun har betalt

http://www.kandu.dk/Tip16002.aspx

Og her har hendes kæreste selv meldt sig ind LOOOOL

http://www.kandu.dk/Tip16038.aspx

Og her går det vist ikke for godt med loppemarkedet LOOOOL

http://www.kandu.dk/Tip16052.aspx

Men hun blev jo sur, da jeg skrev dette

Citat
WakinyanKiza

Hvornår holder du op med at reklamere for dine egne sider !?!?

http://www.kandu.dk/Tip16454.aspx

God weekend

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 18-08-07 20:46

Tak for hjælpen e.c, det blev jeg glad for

Kommentar
Fra : e.c