/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål

Smalltalk
hønsegården, lille fredag :-)
Fra : tutfis
Vist : 624 gange
50 point
Dato : 04-12-03 19:56

okay nu blev hønsegården frida 2 for langsom....

så det er vel på tide til en ny tråd til vores smalltalk *ss*

så hej til molo, mango, emesen, frida m.fl.

jeg syntes ikke at vi skulle vente til fredag, med at oprette en fredags tråd.
så nu kommer der altså en lille fredags tråd.

alle er velkommen til at deltage vi vores hønsegård, advarelse det er en virkelig hønsegård og det er ren smalltalk om alt og intet osv.......

i alle ønskes en god jul

Fra : emesen

Dato : 04-12-03 20:05

Jammen så hej, men jeg har egentlig ikke tid, for jeg burde jo gå ude i badeværelset og sætte fliser op.
Men ønsket om en god jul kan godt presses ind.
Emesen.

Fra : molokyle

Dato : 04-12-03 20:08

Dét har du ret i; mega sløv

Nu bli'r frida sikkert skuffet. Det var vist hende der ville begynde om fredagen og det er da også heldigt at uro først kommer hjem kl. 21.30 idag, men du ku' da bare ha' kigget ind på : http://www.kandu.dk/dk/spg/27469 hvis du ville i julestemning

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 04-12-03 20:09

emesen -> Rider de fliser dig stadig som en mare?

</MOLOKYLE>

Fra : dabj

Dato : 04-12-03 20:09

Julen ville være en skøn tid, bare der ikke var noget der hed lyskæder.
Fås de så de virker i mere end 1 sæson

dabj

Fra : jmsgruppen

Dato : 04-12-03 20:11

<<emesen
Undskyld jeg blander mig, men har du fliseproblemer...
Bare stil et flisespørgsmål til to point, og jeg vil da gerne hjælpe..*LOL*

jms

Fra : skingur

Dato : 04-12-03 20:13

dabj... nej!

Fra : emesen

Dato : 04-12-03 20:15

molokyle - de rider ikke men sidder, så nu mangler bare lidt fuge, nyt loft, gulvfliser, sanitet osv.
Emesen. [hør]

Fra : tutfis

Dato : 04-12-03 20:16

hej har været inde og kigge.......men jeg er så træt at jeg er ved at trille ned ad stole så der var ikke noget overskud til at smide et indlæg der inde...

jep frida's ide med fredag.... men der var altså alt for længe til fredag ihvertfald holdte min tålmodighed ikke længere

lyskæder tja de kan da godt holde længere end en sæson!

emesen er det stadig de fliser bliver de færdige i dette år eller ?

tutfis

Fra : dabj

Dato : 04-12-03 20:16

Satte mig sgu på skidtet AV-AV

Fra : ibasa

Dato : 04-12-03 20:17

dabj.
Kæderne er specielt designet så de kan efterlade så mange som muligt med flossede nerver, på grænsen af hysteriske anfald. Vidste du, at de er fabrikeret i Iraq og Afganistan ? Hvem anede noget om at Osama bin Laden ejede en fabrik for lyskæder ?
Sren i Rskilde

Fra : dabj

Dato : 04-12-03 20:19

Sælger han også plastre??

Fra : emesen

Dato : 04-12-03 20:23

Min nabo's lyskæder hænger ude hele året.

Fra : molokyle

Dato : 04-12-03 20:23

dabj -> Lyskæder skal hænge; ikke siddes på. Da slet ikke en Niklas : http://www.raadogdaad.dk/?nodeid=504&cid=3#5084

</MOLOKYLE>

Fra : ibasa

Dato : 04-12-03 21:00

Æv nu gik det lige så godt.

Her har det hele været nede
Sren i Rskilde

Fra : emesen

Dato : 04-12-03 21:05

Det var "dabj" som satte sig på lyskæden.
Det har da kørt fint her hos mig - bare ikke Kandu.
Emesen.

Fra : ibasa

Dato : 04-12-03 21:07

Apropos lyskæder.
Det er en restproduktion fra Osamas fyrværkerifremstilling. Advarsel: Tænd dem ikke. Sid ikke på dem. Behandl dem med respekt.
Sren i Rskilde

Fra : tutfis

Dato : 04-12-03 21:08

dabj; Satte mig sgu på skidtet AV-AV hmm nu var det vel ikke der de skulle hænge *gg*!

ang ikke at lade dem hænge ude hele året, se så får i da fornøjelsen med at finde skidet frem, finde og skifte de pærer som er sprunget og så blive diageret rundt af hønen som står ej sådan skal den ikke sidde det ser ikke pænt ud, den anden vej, der skal være nogenlunde lige fordeling af lysene. og så står hønen og ser misfornøjet ud indtil det bliver som hun gerne vil ha det og tænker skal man gøre alting selv!

tutfis

Fra : tutfis

Dato : 04-12-03 21:11

okay emesen..så det er altså ikke kun mig som sidder her og %&¤"!#¤¤%%%% over kandu som bare køre som &/(¤%¤%%%%?(%!

Fra : dabj

Dato : 04-12-03 21:11

Jeg har en høne her der ikke engang kan hjælpe med de skide plastre(på grund af grin)

Fra : emesen

Dato : 04-12-03 21:12

Naboen ta'r lyskæden ned 30 november, og sætter en ny op, for som han siger:" nu har den hængt der længe nok, når den allivel ikke virker."

Fra : tutfis

Dato : 04-12-03 21:16

undskyld dabj men hønen her; ville skam også ligge på gulvet og flække af grin *ss* *gg*

Fra : dabj

Dato : 04-12-03 21:17

Bare gør nar af en stakkel

Fra : dabj

Dato : 04-12-03 21:18

Den havde 80 lys, nu tør jeg ikke tælle *LOL*

Fra : ibasa

Dato : 04-12-03 21:19

Så, nu er der damehåndbold. Det er værd at se på. Har i hørt at de bytter bluser efter kampen?
Sren iRskilde

Fra : molokyle

Dato : 04-12-03 21:19

Her går det også op og ned ......kandu altså.

</MOLOKYLE>

Fra : dabj

Dato : 04-12-03 21:21

->ibasa
intet kan ophidse mig i dag

Fra : tutfis

Dato : 04-12-03 21:21

nåårh din lille søde stakkel...pust pust

undskyld det må altså set lidt sjovt ud (tænker på ansigts udtrykket) *ss*
klag evt til osama over de "bider" *gg*

ok ikke så morsomt mere

Fra : dabj

Dato : 04-12-03 21:24

->tutfis
Så skulle du have hørt LYDEN

Fra : tutfis

Dato : 04-12-03 21:25

tja er ny lidt træt af filen ikke eksister....

ibasa....hmm....kun derfor du ska se håndbold

Fra : dabj

Dato : 04-12-03 21:28

Nå- må hellere kigge på bold---måske ibasa får ret
hygge
dabj

Fra : tutfis

Dato : 04-12-03 21:29

det tør jeg ikke tænke på så begynder jeg bare at grine igen...pust *ss*

Fra : tutfis

Dato : 04-12-03 21:32

nåårh i må lege lidt selv, skal lave lidt opgave, der er håndbold!!! og jo billeder af *sss* som lige skal ses igemmen...

hygge

Fra : molokyle

Dato : 04-12-03 21:33

Hopper lige af til imorgen : Frygtelig uro på trappen

</MOLOKYLE>

Fra : emesen

Dato : 04-12-03 21:35

Det lyder godt med det trøjebytteri. Der må jeg hen, for jeg har en trøje som er alt for lille.
Emesen.

Fra : ibasa

Dato : 04-12-03 21:59

Sikke noget L*RT

Fra : dabj

Dato : 04-12-03 22:02

->emesen
Sjovt nok har mine trøjer den samme tilbøjelighed

Fra : emesen

Dato : 04-12-03 22:05

Ja men det er ikke så slemt - kun foran.

Fra : dabj

Dato : 04-12-03 22:08

Du vil med andre ord bytte een bule med 2

Fra : emesen

Dato : 04-12-03 22:12

yes -

Fra : dabj

Dato : 04-12-03 22:45

Jeg stoler aldrig mere på nogen fra Roskilde :-ll

Fra : ibasa

Dato : 04-12-03 22:46

Puha. Det holdt hårdt.
God nat til alle

Sren i Rskilde

Fra : tutfis

Dato : 05-12-03 09:05

HEJSA.....var der trøje bytteri?
så nemlig ikke de sidste 15min så fandt noget som var mere spændene !!!!!

Fra : ibasa

Dato : 05-12-03 09:12

Nix. Og jeg ved det for mit øje var klæbet til skærmen til sidste billede. SHIT ! For øvrigt en rigtig l*rtekamp. Og ikke en gang trøjerne.
Sren i Rskilde

Fra : molokyle

Dato : 05-12-03 15:15

Jeg plejer nu at trække i trøjen og lægge mig i selen

</MOLOKYLE>

Fra : ibasa

Dato : 05-12-03 23:40

Hej med jer
>molo. At trække i trøjen betyder at aftjene sin værnepligt i Kongens(Dronningens) klæder. Er det det du mener ? Ak ja. Det var en fed tid, med alt betalt.
At lægge sig i selen, At trække, skubbe til noget. Det er da ok. bare det ikke er mig du vil skubbe til. Sidder lige og funderer over tilværelsens mærkværdigheder. Gad vide hvor CLAN er henne lige nu ? Mon han sidder ensom og forladt langt ude i Nordsøen ?
Sren i Rskilde

Fra : skingur

Dato : 05-12-03 23:51

gå ind på
www.dinhund.dk

og se min yndige gravhund og mig i hundesvømmehallen!!!!

Fra : emesen

Dato : 06-12-03 16:56

Det ser lækkert ud.
Er det en opvarmet pøl til de stakkels vovser.
En lille ting til vandkvaliteten:
Der står at vandet er let kloret, men jeg håber at "Karina" også ved at vandet skal afballanceres med saltsyre, når det klores.
Emesen.
PS. hvem er den sorthårede hun på det 4. billede.

Fra : tutfis

Dato : 06-12-03 17:51

ser lækkert ud...sød gravhund *ss*!!!!

er alle mennesker : ?

tutfis

Fra : skingur

Dato : 06-12-03 23:00

den sorthårede hun... sounds like me!!!!!!

Fra : tutfis

Dato : 06-12-03 23:35

det havde jeg gætte ud fra; [citat;og se min yndige gravhund og mig i hundesvømmehallen!!!!]

det er bare hønsepasseren-emesen som ikke havde fanget den!

Fra : tutfis

Dato : 06-12-03 23:37

hvor hvad lavede jeg lige der...er sgu en klumpe dumpe *gg*

Fra : emesen

Dato : 06-12-03 23:51

Citat
det er bare hønsepasseren-emesen som ikke havde fanget den!

Vel havde han så, for han er slet ikke så dum som han ser ud til.
Han er meget dummere.
Emesen.

Fra : tutfis

Dato : 06-12-03 23:58

nå nå nå.... hvad sker der med de fliser *gg*

dabj....ang lyskæde så skal du ikke være ked af det klumpe dumpe her har lige trådt på en kugle pind og det gjorde av av....

tøserne tabte i dag og ingen trøjebytteri....

skal
tutfis

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 50 point
Dato : 07-12-03 16:51

Rapport..................Alle vægfliser er fuget og næsten renset.
Loft/gulv/el/sanitet mangler stadig.
Folk omkring mig er begyndt at steppe sidelæns indtil de er ca. 2½ mtr. væk.
Så der er nok ingen som vil bytte trøje med mig.
Men nu kommer der fart på.
Emesen/Eyvind.

Fra : jmsgruppen

Dato : 07-12-03 17:01

<<<emesen *TIP*
Nu tror jeg du er en god håndværker, (bedre end sangskriver) men lige et lille tip.
Jeg kan forstå du har fuget... så ingen tip her, men
ved slutrengøring, bland lige en god sjat eddikesyre i vaskevandet, og HUSK vask efter med rent vand.
Vupti, den hvide film er væk..
(gad vide hvor mange *****)

JMS

Fra : emesen

Dato : 07-12-03 17:09

OK - godt tip ****½ - for nu må jeg jo prøve det. Det var ellers meningen, at holde fyraften for i dag.
Emesen/Eyvind.

Fra : jmsgruppen

Dato : 07-12-03 17:14

<<emesen
det virker virkelig..
Men husk eftervask med rent vand..

JMS

Fra : tutfis

Dato : 08-12-03 20:46

hva er der andre som ingen emile får.....hmm

emesen badeværelset færdig?

Fra : molokyle

Dato : 09-12-03 10:28

tutfis -> næhh... ingen emiler før her til morgen. Sjovt nok kun én til denne tråd

</MOLOKYLE>

Fra : tutfis

Dato : 09-12-03 10:56

molo-> nu eksplodere min mail boks...har ikke fået emiler i et par dage og jeg undre mig da jeg kunne se at der sket en masse inde på kandu!

tja nu røg de jo hjem så de har jo ikke så travlt med at skulle bytte trøjer!

Fra : molokyle

Dato : 09-12-03 11:09

Nu kom der en til

</MOLOKYLE>

Fra : tutfis

Dato : 09-12-03 11:21

ØHHHH MOLO KLOGE MÅGE.....MENTE IKKE KUN FRA DENN TRÅD MEN I DET HELE TAGET INGEN EMILER FRA KANDU INGEN EMILER PÅ OM ANDRE TRÅDE MAN DELTAGER I ELLER ABONNOMERE PÅ!

SØDE MOLO MOLE MÅGE KLOGE ÅGE

HMMM FIK DU NOK GLØG I LØRDAGS

Fra : molokyle

Dato : 09-12-03 12:09

Jepper masser af GLØGG, æbleskiver, blodpølse, brune kager og pebbernødder.

blev klaret med et besøg på 42 kl.9.00; lidt snaps og et slag Billard

..men du har da fået emiler nu ik' ?

</KLÅGE MÅGE>

Fra : tutfis

Dato : 09-12-03 12:19

JO JO NU EKSPLODER DEN KONSTANT MIN EMILER! KANDU: 76 EMILER SIDEN JEG SIDST LOGGEDE IND!
HAR BARE IKKE TID TIL AT TJEKKE HVAD DET HELE ER!

lyder som om du har haft en go lørdag....
puha sidder og skriver relationsteorier lige nu suk suk; skal til julefrokost på skole på fredag men inden skal vi lige til begravlese inden julefrokosten.....

Fra : molokyle

Dato : 09-12-03 12:49

Ja, det var sådan set også grav-gløgg for min veninde i lørdags.

På fredag går turen til Øresund. Jeg skal ud at hilse på de andre måger

Frem med den korte kæp og så ad sti ad sted ; ud hvor det gynger

</MOLOKYLE>

Fra : tutfis

Dato : 09-12-03 14:54

kan du ikke lige skyde de måger de vækker en kl 5 ok skal alligevel op der men synes ikke at det er fedt at blive vækket af en måge så heller vækkeuret....

den begravelse er en fra min klasse som i torsdag kørte galt da hun overhalede en bil.... snittede en andens bil kofanger kom ud af kurs og kørte i grøften dræbt på stedet og efterlader sig 2 små børn.....
ingen andre på skole ved det endnu..
vi må ikke sige noget men vi er blevet enig om at det skal ud fordi ingen af de andre kan forstår at vi hængere med hovedet og er så depri osv osv...
tror vi holder 1min stilhed ved julefrokosten og gør de andre opmærksomme på hvad der er sket!!!!
vi har besluttet at det er i hendes ånd at vi kommer til julefrokosten da hun ville ha ønsket det og er var en rigtig fest abe..og hun skulle også ha været med til julefrokosten..!

det er sgu ikke sjovt!

gotter run

tutfis

Fra : molokyle

Dato : 09-12-03 15:03

Det lyder heller ikke rart. Tillad mig at kondolere.

Mht. mågerne skal du så være glad for du ikke er vokset op på Ama'r. Dengang der var noget der hed Københavns losseplads og Mågekoloni Saltholm. Hver morgen 1 time før solopgang begav 10 millioner måger sig i lange, på himlen sig bugtende slanger, ind over Ama'r fra Saltholm i Øresund med kurs måd 'Losseren' under stor råben og skrigen. Samme seance gentog sig fra 1 time før solnedgang, bare den anden vej. ...og der faldt klatter, kan du tro

Da far var barn; se dér var der måger (og lossepladse) til

</MOLOKYLE>

Fra : tutfis

Dato : 09-12-03 16:38

hmmm om aften så kommer der en kæmpe koloni af ravne osv føj føj så kender lidt seancen...det er kaj og børge som forfølger mig sidder på nabo huset og kæfter op!

Fra : molokyle

Dato : 09-12-03 16:56

Kaj og BØJE mener du

</MOLOKYLE>

Fra : tutfis

Dato : 09-12-03 17:15

nej denne her så grim og dum at den ikke fortjener at hedde bøje

Fra : emesen

Dato : 09-12-03 17:43

172 emiler men ingen emilier.
Badeværelset bliver færdigt i dette århundrede.
Emesen. :_!

Fra : tutfis

Dato : 09-12-03 17:50

ja min mail boks har eskploderet mange gange i dag men gamle emiler.......

tja emesen tag det roligt min far har lovet at han nok skulle sætte de sidste lister op inden påske øh det var i 96 for jeg var 16 og de er stadig ikke kommet op men han sagde jo heller ikke hvilke år!

når vil svømme........ også et glas rødvin så hjælper det nok på humøret

Godkendelse af svar
Fra : tutfis

Dato : 16-12-03 12:05

Tak for svaret emesen.
ok håber at du bliver/er blevet færdig med fliserne osv...
lidt point fra fridatråden så er du heller ikke blevet snydt *g*
go jul hønsepasser/emesen!

Fra : emesen

Dato : 16-12-03 16:03

Taaaaaaaaaaaak og god
Jo da - vægfliserne er sat op og renset.
Nu er det bare gulvfliserne.
Emesen/Eyvind.

Fra : mango

Dato : 22-12-03 12:07

Nå, må hellere lige ind og ønske jer alle en god jul..har haft bøvl med puteren, pludselig gik den helt kold alt var væk, så har skullet til at starte helt forfra med alt...det er f...træls.
Men nu er jeg også helt færdig med alt til jul, så nu kan den bare komme an kan den!!! Åhh det har været en dejlig jul, har haft det dejligt og været i julehumør, skøønt.
Det gør mig ondt at høre med din medstuderende tutfis...
Og Skingur, hvor er i bare søde i svømmehallen

Mange varme og glade julehilsner
Sus

Fra : emesen

Dato : 22-12-03 15:26

Tak i lige måde Mango.
God og godt ønskes alle i denne tråd.
Emesen/Eyvind.

Fra : tutfis

Dato : 23-12-03 16:21

hejsa sus og alle i andre goooooo jul, im back og online jubii....
go jul til alle...

tutfis

Fra : emesen

Dato : 23-12-03 21:37

Det var godt Tutfis - jeg var bange for at jeg havde lokket dig ud på dybt vand med din computer.
Emesen.

Fra : tutfis

Dato : 24-12-03 00:50

nej emesen nyt netkort og så ringe til cybercity og sige at de havde glemt at aktivere min ip adr.....

tutfis

Fra : e.c

Dato : 14-08-07 19:12

Rapport:
Mit badeværelse er nu endelig blevet færdigt.
Desværre tog det så lang tid at min kone snakker om at få sat nogle nye og mere moderne fliser op.

E.C / Emesen / Eyvind.

Du har følgende muligheder