/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Kandu & zonker
Fra : ram2
Vist : 483 gange
1 point
Dato : 02-05-03 04:12

Og hvad vil I så gøre Kandu??

http://www.kandu.dk/dk/spg/14728#137056

Mvh
Ram2

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 02-05-03 06:51

Hej ram2

Mon ikke den IP også bliver lukket? Men de skal vel lige ha' beviser (eller grund dertil) først, og det må man vel nok sige dit link antyder, hvordan de så vil gøre det, ja det vil jo være interessant at høre om.

Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 02-05-03 06:58

God morgen Clan.

Umiddelbart ser det jo ud som om, at "branchen" har et problem, hvis de ikke kan udelukke folk permanent, når de først har valgt at det skal være sådan.

Som sædvanlig var det X-ray Fnollerpige, der med det samme så at det var zonker der igen var på. Jeg ser jo ikke en sk... før længe efter.

Og tillykke med præmien.

Mvh
Ram2

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 02-05-03 07:10

Takker
Du er skam ikke den eneste som kan overse "ting" Jeg kan gå forbi min egen bror på gågaden uden at opdage en "dyt"

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 02-05-03 11:00

Hej Ram2

For mig at se, er det brugeren "zonker", kandu har udelukket - og ikke brugeren "knaldhaetten".
Og så længe knaldhaetten holder sig fra de grovheder, som var årsag til, at zonker blev smidt ud,
kan jeg ikke se nogen grund til, at knaldhaetten ikke skulle have lov at blive her.

At der gemmer sig den samme person bag de to brugernavne, synes jeg er lige meget.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 02-05-03 11:34

Rellom, hvad går der af dig??

Det er da fløjtende ligegyldigt hvad idioten kalder sig - det er da personen (Mogens) bag pseudonymet der, i øvrigt velfortjent, bliver udelukket. Så kan han da kalde sig hansandersen22, knaldhætten, eller hvad han nu finder på næste gang, det gør da ingen forskel.

Mvh
Ram2

Accepteret svar
Fra : Uffe29

Modtaget 1 point
Dato : 02-05-03 12:10

lad dog zonker være hvis han opfører sig normalt.......

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 02-05-03 12:16

Normalt???????????zonker
I øvrigt er det Kandu, der har udelukket zonkermangenavn - pointuffe

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 02-05-03 12:54

Hej med jer - jeg er hundehamrende ligeglad med om Zonker er her eller ej.
______________________________________________________________________

Men hvis Kandu mener han har overtrådt deres regler, ændres det faktum vel næppe af, at man ændrer brugernavn ( formoder de smed ham ud af en eller anden grund !! )
- og ikke bare for sjov.

I sidste ende bliver det jo så en sag mellem Zonker og Kandu-folkene.

God weekend til jer allesammen *S

Karina

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 02-05-03 13:00

>Uffe29

Jeg sidder lige og eftertænker på din kommentar, og undrer mig såre over din indblanding, og holdning.

For lige at repetere nogle facts, så må man utvetydigt sige, at manden bag zonker mv. selv har kvalificeret sig til udelukkelse fra Kandu.

Efter en masse intrigant kævleri, hvor han opførte sig som om det var ham der ejede og administrerede Kandu, valgte han at starte sit eget forum. Han fortsatte dog med at køre på Kandu og brugere af kandu. Han blev derefter ekskluderet af Kandu fra Kandu, og var en overgang henvist til at lege diktator på sin egen hjemmeside. Det fik dog også en brat ende, da man hurtigt indså, at han der fortsatte sin usympatiske facon, og flugten fra ham var markant.

Ensom og forladt loggede han nu ind på Kandu under et nyt pseudonym. – hansandersen22.

Ud over at fylde os med løgn, varede ikke længe før hansandersen22 havde fundet sin gamle zonkerstil frem igen, og tromlede derudaf fuldstændig upåvirket af den advarsel Kandu’s eksklusion af ham var ment som. Han higede efter at udstille sin edb-tekniske viden, og pralede åbenlyst med, hvordan han kunne komme uden om Kandus’ firewall, og uagtet at han var uønsket på sitet, stadig kunne logge sig på Kandu.

Dette blev for meget for Kandu, som igen ekskluderede ham.

Geniet har stadig ikke fået nok, nu logger han lige ind under pseudonymet ”knaldhaetten” for at vise hvor smart han er.

Du opfordrer til at lade ham være, hvis han kan opføre sig normalt.
Synes du der er noget som helst i hans demonstrerede adfærd der er normalt?
Jeg er sikker på, at normale personer stille og roligt ville have trukket sig tilbage efter en så massiv demonstration af, at man er uønsket.

Ram2

PS.
God weekend Fnolle

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 02-05-03 13:06

Hvorom alting er, så får han sgu da en masse PR og netop fra sådanne indlæg.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 02-05-03 13:11

Ja Laurenzio, men han har ikke noget at bruge den til.

Du ved, det er ikke ligemeget, om man er berømt eller berygtet.

Mvh
Ram2

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 02-05-03 13:22

Hejsa igen
Det var dog en utrolig energi I tillader Zonker alias xxx at suge ud af jer, og nu hopper jeg (undskyld) sgu' også med på vognen. Hansandersen22 har da også prøvet at irritere undertegnede i op til flere eksempler, men måden det var gjort på, var så let at gennemskue, at formålet udelukkende var at få mig til at flyve i flint. Derfor overså jeg blot de "flade" kommentater der kom.
Mogens / Zonker og hvad ved jeg... må da sidde med et smørret smil og fryde sig over al' den opmærksomhed han får. Ikke fordi jeg tilslutter mig at tie problemer væk, men ironer dog manden... så er det ikke sjovt længere. Det er li' som med små børn, kan man ikke få positiv opmærksomhed, så er negativ opmærksomhed bedre end slet ingen.
Fnolle har ret i at uanset hvad, så er det et problem / en sag imellem Zonker og Kandu.dk

Rigtig god weekend til jer alle sammen
Søren

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 02-05-03 13:29

Hej Ram2 og Karina

Hvad kandu´s team skal mene, må de selvfølgelig selv afgøre.
Og selvfølgelig er det rigtigt, at afgørelsen er deres.

Jeg skrev bare, hvad jeg mener.
Min mening er, at folk skal have mulighed for at forbedre sig.

God weekend til jer alle - inklusive Zonker
Rellom

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 02-05-03 13:41

> Ja da rellom. Det mener jeg da også, men ærlig talt, synes du der er den store variation i adfærden hos pseudonymerne zonker, hansandersen22 og knaldhaetten. Jeg synes det ikke.

Jeg kan da i øvrigt tilslutte mig Fnolle m.fl. at jeg er bedøvende ligeglad om han er her eller ej. Jeg reagerer ikke på hans tilstedeværelse, men hans adfærd.

Når jeg i mit startindlæg spørger hvad Kandu nu vil gøre, er det fordi jeg er nysgerrig. Det er interessant at se hvordan man tackler en uønsket alien. Den viden kunne måske bruges i andre sammenhæng.

mvh
Ram2

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 02-05-03 13:48

Hej ram2
100% enig i din "Det er interessant at se hvordan man tackler en uønsket alien. Den viden kunne måske bruges i andre sammenhæng"
oggggg..... Shit! Nu hoppede jeg på vognen igen

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 02-05-03 13:52

Ja ikke??

Jeg hopper lige af, skal hente min cykel, som har været til 150 km. service. (Har haft den i 2 år), og det skal jo passes.

Vi ser hvad der sker....
Mvh
Ram2

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 02-05-03 14:05

- det er ikke meget den bliver rørt hva`Ram - 150 km på 2 år !!!

Nu hvor Kandu har delagtiggjort os alle i deres beslutninger vedr. Zonker - giver jeg Ram ret .... hvordan håndterer man så den slags Zonker laver nu ?

Måske et lille hint om, at jeg synes den slags burde foregå internt på Kandu - og slet ikke kommer os som brugere ved.

Karina

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 02-05-03 21:47

Du har ret Fnolle, det er alt for lidt jeg bruger den dejlige cykel. MEN i år skal det også blive bedre (sagde jeg vist også sidste år)
Hov nu er jeg vist røget af sporet.

Det er da Kandus eget valg, men jeg synes da det er meget pænt af dem, at vise at de besidder lidt handlekraft. Ofte er de jo blevet kritiseret for ingenting at gøre.

Ram2

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 02-05-03 21:50

Hej ram2

Du skriver sidst i i dit indlæg 02-05-03 13:00
"Jeg er sikker på, at normale personer stille og roligt ville have trukket sig tilbage efter en så massiv demonstration af, at man er uønsket."

I mine øjne, så ville, ingen "såkaldt normale" personer, overhovedet når dertil, hvor de var i den situation, hvor de behøvede at overveje at trække sig tilbage, på dette grundlag, for de ville jo slet ikke tale sådan til andre mennesker, og derved ikke have problemet.

Mone
God week-end til alle.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 02-05-03 21:55

Ja enig Ram, men jeg mente osse bare at de kunne - ja hva`faen kunne de *G - det må de selv om - .... bare fortælle kort "at personen er bannet" .... og med hvad firewall og hvorfor og hvordan er jo så sådan set ligemeget - især set i lyset af at den firewall tilsyneladende ikke fuldstændigt kan afholde ham fra at komme på.

- at skrive at "han tivertifelle ikke kommer på mere hjemmefra" er lidt forkert.

og som Rellom sommetider kommer ind på - ved man ikke om man skal grine eller græde over Zonker.... og da jeg aldrig går af vejen for at stikke min lille snude i så mange ting - har det såmænd osse været ganske underholdende ( set i bagklogskabens ulidelige klare lys ).

Så hvad skal vi nu lave ?

Ja op på jernhesten - der er skønt i Præstø om sommeren Ram, så skulle du få trampet dig denne vej giver jeg en kold øl på havnen

Karina

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 02-05-03 23:35

Orrr Fnoller, der er dælme langt til Præstø på cykel, men hvis miraklet skulle ske, så hører du fra mig.

Tjae - zonker, Kandu mv. Jeg er træt, det keder mig lige i øjeblikket.

Jeg skal også hvile mig, for jeg skal være frisk til jeg skal til Spanien om en måned HiHi

Ram2

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 02-05-03 23:48

åårrrh det er da ingen sag for en vårhare som du selv

Zonker - hvem ?

God tur til Spanien - jeg skal da bare .... æææhhh ingen steder hen - heller ikke engang i min sommerferie.

Karina

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 02-05-03 23:57

Det er egentlig heller ikke fordi jeg har lyst, men min datter har inviteret mig til at bo på et lille snollet 4*hotel 20m. fra stranden, så for hendes skyld - du ved.......

Ram2

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 03-05-03 11:59

hvor er det synd, ram2.. men man må jo ofre sig for det gode familieskab...

BAAAAAH!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 03-05-03 13:02

Ja - Jeg har mange kors at bære på

Ram2

Godkendelse af svar
Fra : ram2

Dato : 06-05-03 23:00

Tak for svaret Uffe29, alias..............???

Da du jo er så glad for point, synes jeg at du skal have det. Lidt har jo også ret.