/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvad har ans ondt i røven af?
Fra : WakinyanKiza
Vist : 1177 gange
50 point
Dato : 13-08-07 19:07

Ja jeg spørger bare...

Hvad rager det ans om et tip om gratis clairvoyance er et tip til egen side.
Hvis http://clairvoyance.forumup.dk/ kan hjælpe nogen GRARTIS er det da fuldstændigt ligegyldigt om siden er min eller ej ???!!!!

Kom nu videre i dit lille smålige liv ans!!!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-08-07 19:17

Naaaaa

Kandu er altså IKKE brugsens opslagstavle......

DIREKTE reklamering er noget man betaler for - normalt....

En "smart" indpakning fra din side havde sikkert også givet et andet resultat....

F.eks.
Deltagelse i andre spørgsmål og konsekvent underskrive med hjemmesideadresse....

Bl.a i øjeblikket får du gratis reklame

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-08-07 19:19

PS...

Kan da lige tilføje at grunden til mine o* ene og alene skyldes at det er at linket ER DET ENESTE du lægger....

Normalt lærer man folk at de ikke skal klikke uhæmmet på link - her skal man jo gætte sig til hvad det drejer sig om - selvom de står i overskriften....

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 13-08-07 19:22

Inden du bliver alt for ked af det "WakinyanKiza ", så må du lige tænke på at dette forum er et vidensdelingsforum.
Man kan sagtens henvise til en interessant hjemmeside, men hvis det bare er en reklame for ens egen side, så er det ligesom ikke vidensdeling.
Og så er der lige det, at alle kan mene hvad de vil om et tips.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-08-07 19:26

Hold da kæft din platugle LOOOOOL

Citat
Clairvoyance & afdødekontakt
Gratis eller ej..

Har du haft kontakt med din hjerne fornylig.... Det må da kaldes afdødekontakt

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 13-08-07 19:28

Insisterer du på at få slettet / rettet dit indlæg, koster det et gebyr på 500,- som går ubeskåret til velgørende formål.

Er du en plattenslager................................

Der er jo ingen indlæg nogen steder i den hjemmeside.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-08-07 19:32

WakinyanKiza
Denne platugle har tidligere huseret på Kandu, hvor hun forsøgte at få brugerne til at spytte penge i hendes platforretning LOOOL

SÅ skriver hun om sig selv:
Citat
Jeg er født i Kbh. i 1974 af dansk/spansk/franske forældre

Har du 2 fædre eller 2 mødre LOOOL

Kommentar
Fra : WakinyanKiza

Dato : 13-08-07 19:34

hahahaha.... Refi...

Ja, altså faktisk syntes jeg ikke at jeg behøvede at skære linket ud i pap da der både i overskriften OG linket stod hvad det handlede om. Hvad ville du have skrevet da???

Klumme... dig gider jeg slet ikke spilde energi på... du er et lille sølle menneske!! Og derfor, ligesom ans... kan du ikke andet end at rakke ned på andre for at selv virke større og klogere... i håb om at der er nogen der synes du har ret.
Enten har du en meget lille pik...eh........hjerne selv, siden du beskylder andre for ikke at have nogen eller også elsker du bare at pisse folk af... for negativ opmærksomhed er jo som bekendt bedre end ingen opmærksomhed.

Kommentar
Fra : WakinyanKiza

Dato : 13-08-07 19:36

Det med hjernen klumme.... forældre kan godt være af flere forskellige afstamninger på én gang. Men inden jeg lærer dig mere om det så se at få dig lidt skønhedssøvn inden du bliver alt for overtræt!!!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-08-07 19:37

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
PLATUGLE Surt så hurtigt at være afsløret ik???

Kommentar
Fra : pve

Dato : 13-08-07 19:37

Citat
må du lige tænke på at dette forum er et vidensdelingsforum.

Kommentar
Fra : WakinyanKiza

Dato : 13-08-07 19:37

e.c. du har delvist ret....

der er MEGET andet her på kandu end videndeling... bla. en masse smalltalk!!!

Men ja, folk har ret til at mene hvad de mener... derfor har jeg også ret til at svare tilbage og dele mine egne synspunkter!!!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-08-07 19:39

Citat
Klumme... dig gider jeg slet ikke spilde energi på

Husk det nu SVINDLER

Kommentar
Fra : WakinyanKiza

Dato : 13-08-07 19:40

Klamme..????

Afsløret??? Må man da ikke være på kandu og holde pause og komme igen et år efter???

HAHAHAHA... du bliver afgjort reinkarneret... og når den tid kommer må man jo håbe du bliver en myg på min røv!!! KLASK!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-08-07 19:42

Du behøver IKKE råbe af mig....

Citat
Hvad ville du have skrevet da???

Simpelthen hvad det gik ud på INDEN folk klikker....

Men jeg kan da godt se at med 3 brugere er der ikke råd til den store reklame.....

Det er næppe her på Kandu du finder brugere med DEN indstilling.....

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 13-08-07 19:42

Citat
Enten har du en meget lille pik...eh........hjerne selv, siden du beskylder andre for ikke at have nogen eller også elsker du bare at pisse folk af... for negativ opmærksomhed er jo som bekendt bedre end ingen opmærksomhed.

Er det en livsstil for dig at komme op og skændes med alt du møder ? Det er altså ikke fremmende for dialogen.

Hvilken viden er det forøvrigt du mener der kan deles ved at oprette et spørgsmål som dette ?

Kommentar
Fra : WakinyanKiza

Dato : 13-08-07 19:42

Svindler???
Ja det kan du jo ikke vide før du har været til en session... du er hjertelig velkommen... hahahaha du kan lære en del om dig selv og sikkert blive et meget mere behageligt menneske at "omgåes" hér på kandu derefter!

Kommentar
Fra : WakinyanKiza

Dato : 13-08-07 19:44

refi... hvem råber?????

Kommentar
Fra : WakinyanKiza

Dato : 13-08-07 19:45

nu skal vi ud med vores venner så ingen svar herfra før i aften... bare giv den gas folkens og få luft!! Det behøver de fleste sku éngang imellem hér på kandu hahahaha

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-08-07 19:46

Læg lige forbindelse mellem de 2 celler.....

Det kaldes at råbe

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 13-08-07 19:47

"WakinyanKiza " - Ingen anfægter din ret til at svare.
Men gennem årene er der set temmelig mange forsøg på at pumpe penge fra Kandu-brugerne.
Dit vingeforum ligner et af dem.
Du råber om GRATIS, men inde i dit såkaldte forum tales der om penge for simple ydelser.

Og da det er sat som et tip, må du da også regne med at nogen gennemskuer din forretning.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-08-07 19:49

Man kan se lidt mere til denne klæge svindler her:

http://www.wingen.dk/

http://www.sue.dk/

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-08-07 19:52

Hej WakinyanKiza - Må jeg foreslå en tekst til din profil?!

Citat
Kandu er det mest useriøse forum og fortjener ikke et minut mere af min kostbare tid. Havner jeg alligevel herinde er jeg enten stiv eller keder mig halvt ihjel.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-08-07 20:10

Citat
Hvad har ans ondt i røven af?

Du kan jo spørge Ans hér: http://www.kandu.dk/spg108224.aspx

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 13-08-07 20:13

Citat
Men ja, folk har ret til at mene hvad de mener... derfor har jeg også ret til at svare tilbage og dele mine egne synspunkter!!!

set her: http://www.kandu.dk/spg108218.aspx#1213357

Meget morsomt indslag...................du har jo udelukket den du henviser til.

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 13-08-07 20:15

Burde (især) en clairvoyant ikke kunne have forudset denne tråd/reaktion...?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 13-08-07 20:19

Ysseven -

Det er nok slet ikke sus, som skriver men hendes benhårde forretningsbestyrer.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-08-07 20:21

Citat
men hendes benhårde forretningsbestyrer.

Sus er da i Miami

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 13-08-07 20:32

Jeg synes, tippet er ok.

Selve emnet har jeg ikke noget forhold til, men jeg ved da, at det er noget, folk oftest får lov at betale for - og så synes jeg, det er helt fint med et tip til, hvor de kan få det gjort gratis.

Men min mening forudsætter selvfølgelig, at det er ærlige og velmenende mennesker, der står bag siden. Og jeg er enig med e.c. i, at det lugter lidt af humbug, at man skal betale 500 kr. for at få slettet sit indlæg.

Så det ville nok styrke troværdigheden, hvis man fjernede den bestemmelse.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-08-07 20:44

Det er sandelig IKKE det eneste....

Det koster også penge at få svar, medmindre man venter til engang ud i fremtiden

Sååååå

Det er vist kun tilmeldingen der er GRATIS

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 13-08-07 21:05

Jeg så godt, at det koster 100 kr., hvis man ønsker svar inden for et døgn, men det var nu ikke noget, jeg kunne tage anstød af. Hvor lang tid, der ellers går, melder historien jo ikke noget om.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 13-08-07 21:11

Set her:http://www.kandu.dk/spg108224.aspx

WakinyanKiza

Vil jo ikke deltage i denne tråd og fortælle mig "hvorfor jeg skulle have ondt i røven"

Og jeg kan ikke deltage i hendes tråd for at forklare om hun har ret eller ej.

Jeg kan til at starte med skrive, at jeg ikke har ondt i røven.

Jeg stillede på et tidspunkt dette spørgsmål

http://www.kandu.dk/Spg104089.aspx .... det er nu gratis at læse

Der fandt jeg ud af af det var den samme bruger, som har stået for flere tips på kandu

Citat
[CITAT]Tips og Tricks fra WakinyanKiza

Alle grupper side : 1 af 1

--------------------------------------------------------------------------------
# Dato Læst Tip Gruppe

1 13-08-07 93 GRATIS Clairvoyance Brevkasse Spiritisme

2 17-05-07 126 GRATIS stadeplads i Kbh. Andet fritid

3 15-05-07 213 Savner du en ven el. veninde? Andet Netværk

4 06-05-07 226 For dem der elsker genbrug! Andet fritid

5 23-03-07 197 dogfinder.dk efterlys en hund. Hunde

6 14-03-07 171 Bådture til Key West & Bahamas Rejser & Udflugter

7 11-03-07 179 Har du PCO? Polycystisk ovarie Andet helbred

8 11-03-07 262 Tip til kvinderne... Andet familie & relationer

Men brugeren er også den, der står bag de hjemmesider.

Jeg troede faktisk at den samme bruger på nuværende tidspunkt var guide i Miami eller skulle flyve med sin hund frem og tilbage fra Miami

http://www.kandu.dk/Spg101754.aspx

men hun blev sikkert hjemme da hundene fik lopper http://www.kandu.dk/Spg107021.aspx

Men du fik vel ikke tid p.g.a. http://www.kandu.dk/Tip16002.aspx

Ja der ser jeg jo, at din mor giver dig 5 ***** LOOOOOL

Ser du WakinyanKiza jeg kan godt svare/skrive

Du er da en værre lille fidus, som man skal tage sig i agt for LOOOOL

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 13-08-07 23:49

hold hold hold...hvor svært kan det blive?

Kommentar
Fra : WakinyanKiza

Dato : 14-08-07 00:04

Hvor er det sjovt at så mange lægger så meget energi i at bevise hvor stor en svindler jeg er!!!

Følg med på TV2 til efteråret... så finder i der har så skide travlt ud af hvcor stor en succes jeg egentlig har og hvor lidt jeres barnagtige og sindsygt jantelovsagtige kommentarer betyder for mig. I gør intet andet end bekræfter mig i hvor fucked up de fleste mennesker er i deres hoveder og hvor snævertsynede mange også er.

Bye for nu og tak for reklamen!
For negativ reklame er da bedre end ingen reklame.... er det ikke sådan du rider lykken klumme?

Kommentar
Fra : idaw

Dato : 14-08-07 09:53

Haha, skøøønt indlæg, E.C

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-08-07 10:27

JA - du må få "TV2" til også at henvise til Kandutrådene vedr. dit virke.....

Det ville også være reklame - men det ville nok give et andet udfald...

Kommentar
Fra : WakinyanKiza

Dato : 14-08-07 10:47

Refi - nej det ville nok ikke give et andet udfald, da de bedømmer mig på baggrund af hvem jeg er da de kender mig. I bedømmer mig på jeres fordomme og angst for at møde en person der har rigtig mange evner og som er dygtig på mange forskellige områder. Som de fleste "normale" mennesker ved.... så er det ofte de stærke i samfundet som de svage prøver at få ned med nakken grundet misundelse....

Derfor.... alle jeres platte og barnagtige kommentarer og konklussioner, giver bare andre mennesker den tro at i ikke selv har det for godt. I fortsætter i det uendelige, og bakker hinanden op... klapper hinanden på ryggen og synes i er så skide smarte.... jeres selvtillid stiger et kort øjeblik. Men når dagen er omme og i sidder på sengekanten, så er i alene og det eneste i har i livet er jeres computer, et par rygklap-venner på kandu og måske - hvis i er heldige - en familie der elsker jer uanset hvor dumt i bærer jer ad.

Jeg opfordrer jer alle til at fortsætte i samme rille... bliv ved med at kritisere, fordømme, gøre nar, smide jokes i hovedet på seriøse kandubrugere og hån de som har et andet livssyn end jer selv... og dø som fattige (fattige i sjælen) smålige mennesker!!!! JEG tager gerne alle jeres smæk... for det lærer mig rigtig meget - og det har det altid gjort. Derfor er jeg lykkelig, glad hver dag, har en vennekreds på størrelse med en lille jysk landsby, en stor skøne familie der elsker hinanden, arbejder med det der gør mig glad hver dag, lever i nuet og nyder hvert lille øjeblik og tør elske og omfavne andre mennesker der er anderledes end jeg selv....

I finder en masse oplysninger om mig rundt omkring på nettet.... men jeg lover jer - i finder INTET jeg ikke vil stå inde for! Så tror i at i har afsløret mig??? Hvor er i bare latterlige... hahahahaha

Hvis i slår eks. Claus Riskjær op på google... mon så ikke også i finder en del projekter han har været indblandet i??? og hvis jeg kender ham ret... så står han inde for alt han har lavet - også det han er blevet upopulær for. Og sådan er livet... man kan umuligt have succes i alt i livet... men det er da fandens at mennesker som jer, er de første til at gøre os opmærksomme på det - for tror i ikke vi selv er klar over det???

Jeg håber i har lært lidt om jer selv.....

Kommentar
Fra : WakinyanKiza

Dato : 14-08-07 10:48

Glemte lige at sige at jeg OGSÅ er forlovet... så nej - jeg mangler HELLER ikke en mand!!!!!

Kommentar
Fra : WakinyanKiza

Dato : 14-08-07 10:49

Accepteret svar
Fra : mangorossa

Modtaget 50 point
Dato : 14-08-07 10:51

Hurra...hvor er det dejligt at høre...jeg synes du skal blive ved med det du gør..

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 14-08-07 10:55

fnis

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-08-07 10:57

Citat
Glemte lige at sige at jeg OGSÅ er forlovet... så nej - jeg mangler HELLER ikke en mand

Han må da sidde i rullestol, ellers var han da løbet skrigende væk

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-08-07 10:59

fnis

Kommentar
Fra : WakinyanKiza

Dato : 14-08-07 10:59

tak mangorossa... det har jeg altid gjort, og vil blive ved med til jeg dør!!!

nu skal den lille på job, så bye 4 nu...

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-08-07 11:01

Job LOOOOL Skal du ha en chat med de døde LOOOL Det er da osse de eneste der gider høre på dig

Kommentar
Fra : WakinyanKiza

Dato : 14-08-07 11:13

Klumme... for at stille din nysgerrighed over den ufatteligt spændende person jeg er - så nej - det skal jeg ikke. Jeg er sælger for et stort nordisk firma og styrer alle salg i hele norden!!!

De døde taler jeg kun med når jeg har tid til overs eller keder mig

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-08-07 11:13

Citat
Refi - nej det ville nok ikke give et andet udfald, da de bedømmer mig på baggrund af hvem jeg er da de kender mig.

Nej - de kender dig ikke - det er det der er problemet.....

Selvfølgelig er der nogen der "blindt" tror på dig - men det er nok ikke lige dem samfundet er bygget op af - de "blinde" er dem der i forvejen skraber bunden....

Kommentar
Fra : WakinyanKiza

Dato : 14-08-07 11:35

Refi... som jeg skrev i en privat beskedudveksling mellem ans og jeg selv, skriver jeg også til dig:

Fortsæt endelig... grav dybere og dybere.... og til sidst vil dine fordomme æde dig op!

Kommentar
Fra : WakinyanKiza

Dato : 14-08-07 11:36

Klumme... er du nu også efter de handicappede???

Nu kan du da ikke synke lavere...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-08-07 11:47

Citat
og til sidst vil dine fordomme æde dig op

Mine fordomme begrænser sig til at det er synd for de mennesker du slår plat på - de ved desværre IKKE bedre.....

Var de "oplyste", var de ikke længere i dit "garn"...

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-08-07 11:53

Citat
Hvis i slår eks. Claus Riskjær op på google... mon så ikke også i finder en del projekter han har været indblandet i??? og hvis jeg kender ham ret... så står han inde for alt han har lavet - også det han er blevet upopulær for.

Jeg kan nu godt lide din sammenligning med goe' gamle Claus.
En åleglat fidusmager med en skodmoral – og som for egen vindings skyld kynisk, usympatisk og med fuldt overlæg har svindlet andre mennesker for penge.

En klaphat som den. 13. marts 2007 i Københavns Byret blev kendt skyldig i bedrageri, underslæb og mandatsvig og idømtes syv års fængsel.

Han var også kreativ - og troede han var Gud

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-08-07 11:54

Nej da "dustoreåndsomikketagerdigbetaltfordineydelser" Jeg konstaterer bare

Kommentar
Fra : WakinyanKiza

Dato : 14-08-07 12:15

FNIIIS Creamy...
igen faldt du i ligesom alle andre, med dine fordomme. Du kender ikke goe gamle Claus (selvom det lyder sådan) bedre end resten af befolkningen og tager blot mediernes oplæg for gode varer... men uanset om han er skyldig i hvad ved jeg (går jeg ikke op i), så har han lavet rigtig mange gode ting som mange mennesker stadig den dag idag benytter.

Og du bekræfter mig bare i at den "brede" befolning er så skide lette at manipulere - og samtidigt er flasket op med at glasset altid kun er halvt tomt fremfor havlt fyldt!

Bliv ved....

Kommentar
Fra : WakinyanKiza

Dato : 14-08-07 12:16

Refi...
Var du oplyst, teede du dig ikke som en lille forkælet snotunge, men tog fingeren ud af navlen og begyndte at udvikle dig.

Godkendelse af svar
Fra : WakinyanKiza

Dato : 14-08-07 12:17

Tak for svaret mangorossa.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-08-07 12:24

Og så glemte du frøken fidus, den del af din PB til Ans, hvor du redegør for, hvorfor du oprettede dette spørgsmål, og udelukkede Ans fra en start.

Citat
fordi jeg forventede at du oprettede et nyt spørgsmål for at modargumentere og dermed skabte mere røre...

Var det plat og barnagtig du beskrev alle vi andre "tumper" som ..... - Kig i et spejl trunte!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-08-07 12:27

Og så er det egentlig ligegyldigt hvor meget du lovpriser Riskær. Hans skodmoral er et faktum!

Kommentar
Fra : Curtis66

Dato : 15-08-07 04:38

Tak for top-underholdning på en laaang nattevagt!!