Superpoint : 8042

Medlemsdato : 30-03-2009
Seneste login : 03-04-2012
   Profil  Historik  Blackliste
Profil
Beskrivelse af profilen

Beskrivelse

Jeg er en mand med stort M.

Heidi-Ho er en forkortelse af mit navn; Heinz Didrik von Holzenstein.

Jeg bor et sted i danmark.

18 års skolegang (2 år i hver klasse)

Aftjent min værnepligt. 6 mdr. ved Odense Vinkompagni og 6 mdr. ved De kvindelige Batterier.
Blev senere forfremmet til Obersturmbahnfuhrer.

Nuværende beskæftigelse; De fleste ville sige - ik' en skid. Men jeg trykker da af og til på tastaturet.
Mest om morgenen.

Hobbies. Jagt, skydning, kvindfolk, kvindfolk, kvindfolk, kroballer, samt alle de steder hvor der er godt gang i den - for jeg elsker at danse. Sidste år blev jeg Sjællandsmester i træskostøvledans for mænd over 25 år.
Konen og jeg har endvidere været Jyskmestre i Hop Hip. Jeg Hipper hun Hopper.
Nu øver jeg vals. I skulle se mine trin når jeg valser ned fra baren....smukke step, har jeg ladet mig fortælle...

Jeg har to drenge. Den ene hedder Mark - den anden hedder Ronni. Naboerne griner ad mig når jeg kalder dem ind til spisetid.... Mark og Ronni.!!!! Kommer i og spiser, vi skal ha' spaghetti.....forstod I den....folks.?

Jeg er ryger - og jeg elsker det.......Av for fanden, nu brændte jeg mig da..!!!!
Hej...kælling,..... kom lige med et askebæger.

Jeg drikker osse. Bajere, whisky, vodka, petroleum, husholdningssprit, renset benzin, samt af og til, hvis der skal være fest, acetone iblandet malerens.

Motto; En sund sjæl i et sundt legeme...