/ Forside/ Interesser / Videnskab / Biologi / Spørgsmål
10  berpox 1040
Danske Orkideer?
Fra : arne.jakobsen
Vist : 1200 gange
50 point
Dato : 31-01-06 00:18

Jeg lagde et Tip om dette emne. http://www.kandu.dk/tip13467.aspx

Jeg fik 2 * men ingen point. Pyt med det.

Det irriterer mig noget, at nogle af de der har vurderet tippet, IKKE har vidst nok om emnet til at kunne komme med en kommentar.

Nå der i den nye Kandu kræves en kommentar for at kunne kommentere et tip, er det squ da latterligt blot at kommentere med en Smiley??

Eller hvad??

Har man ikke mere forstand på emnet end og så giver 1 * - burde man så ikke blot helt undlade at kommentere tippet? Man tjener jo ikke længere point ved at kommentere tips.

Hvorfor fanden gør man det så, hvis man ikke har andre kommentarer end DUMME SMILEYS.

Ja, selvf. er det MIG der stiller dette spørgsmål. Men det er alvorligt ment.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-01-06 00:26

det KRÆVES ikke at der bliver skrevet en kommentar

Kommentar
Fra : dova

Dato : 31-01-06 00:27

Der har været meget diskussíon om tip i den seneste tid.
Om man skal give 0 * hvis man synes det er skodtips, eller undlade at bedømme o.s.v.

Min mening er, når nu vi ikke kan slippe af med de dumme tip, at man skal lade være med at tillægge bedømmelsen nogen betydning.

og at det er ligeså berettiget/legalt at give 0 * hvis man ikke kan bruge det, eller synes det er dårligt, som at give det en fin bedømmelse.

M.h.t. at skrive kommentarer til tip, så kan meget jo udtrykkes med en smiley, og jeg synes ikke det er så vigtigt med at komme med en længere forklaring.

mvh dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-01-06 00:27

desuden er jo GLAD - så den der skriver sådan er vel glad for tippet som sådan

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-01-06 00:49

Dova og Mirit.

Lige som før den nye Kandu, er I stadig i tvivl om hvad der menes, og DET er dumt. I må squ da lære noget. Når der i Tip's er tilføjet en mulighed for at komme med en kommentar, er det da en selvfølge at denne også bør bruges!!!
Hvorfor skulle den ellers være der? En anden ting, som vi ofte har talt om er; Hvorfor vurdere et tip, som du ikke har forstand på? Med den nye Kandu belønnes du ikke for at vurdere et tip. Det gjorde du i den gamle. Da fik du 10 ledige point. I dag får du NUL. Hvis folk ikke gider eller har forstand på at vurdere et tip, skulle de så ikke bare holde fingrene fra tastaturet?

Creamy m.fl. er voldsomt sure over SniperDk's Tips. Men sådanne sure kællinger, kan jo bare undlade at læse og bruge tippene. Hvad er problemet?

Det skal jeg sige jer: Der er ALT for mange mennesker der kalder sig Kandu'er, der KUN bruger siden fordi de har en sygelig lyst til at bestemme over andre.

Creamy's angreb på SniberDK. ER sygelig. Hendes pædagog burde fjerne hendes mundpind.

På statistikken over sidste års top-scoorere, var jeg nr. 4. JA jeg modtog nogle gratis point, men det gjorde mange andre også. Jeg bliver IKKE nr. 4 i år.

Jeg gider nemlig ikke bruge tid på at skændes med en flok idioter, der KUN er Kandu'er for at skændes.

Og det er ikke hverken dig Dova, eller dig Mirit jeg her tænker på.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 31-01-06 00:53

Tidligere var der en "tilfældighedsgenerator2 der udvalgte hvem der kunne bedømme et tip.
Nu er det åbenbart efter princippet "først til mølle". Det burde ændres.

Og da det kun er "tipseren" der kan tjene point, burde der jo slet ikke være nogen grund til at bedømme noget der ikke interresserer én.

Mon ikke det var tanken med den ændring kandu lavede ??

Jeg synes det er ok med tips !!
Det kan da ikke være noget problem at nogen vil oplyse om noget de synes kan være af interresse for andre.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-01-06 01:07

Bedømmelse - Fra : frieda - 2 * og et smil.
Bedømmelse - Fra : miritdk - 3 * og "slet ikke så tosset en side "
Bedømmelse - Fra : gasmanden - 2 * og et smil.
Bedømmelse - Fra : jabus - 0 * og et @ (hvad fanden mener han med det?)
Bedømmelse - Fra : computersmeden - 3 * og et "fint tips"

Totalt: 4 rimelige vurderinger og smil og pæne ord. Én idiot der på trods af sit NUL, ikke gider at fortælle hvorfor han synes at tippet er så skide dårligt?????

Det mindste man kan gøre når man vurderer et tip til at være NUL point værd, er squ da at fortælle HVORFOR man synes så dårligt om det.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-01-06 01:09

jakjoe - Helt enig.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-01-06 01:13

Følger du slet ikke med Arne?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-01-06 01:22

tedd - Hvis DU ikke vil blacklistes af mig, vil jeg foreslå dig at du begynder at skrive lidt mere i dine indlæg. Din seneste kommentar er hverken et svar eller en kommentar til noget som helst.

Om jeg følger med i noget som helst, er totalt irrelevant i dette spørgsmål. Og hvis du tænker på om jeg er inde i alle tråde, hvor Kandu'er p.t. skændes om det ene eller det andet, så er svaret NEJ.
Jeg har set at sådanne tråde lever, men det har de jo altid gjort. Det har squ ikke forbedret noget på Kandu.

tedd - Når du kommer med en kommentar i en af mine tråde, så svar eller kommenter. Hvis du IKKE er i stand til det, så bliver du sortlistet, for så gider jeg ikke længere læse dine svar.

Sorry men sådan er det.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-01-06 01:28

når du er så glad for den blackliste arne - så blacklist lige mig så jeg er fri for de mange mails

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-01-06 01:28

surt nok virker det bare ikke

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-01-06 01:29

miritdk - Du siger i første kommentar at der ikke KRÆVES en kommentar. Det er ikke korrekt. Det er jo derfor at minimum er en SMILEY. Hvis du prøver at give * til et TIP og ikke skriver en kommentar eller en smiley, så betragtes din vurdering IKKE som en vurdering, men kun som en kommentar. Enhver kan kommentere et tip indtil der er afgivet 5 vurderinger (inkl. kommentarer). Derefter er der lukket for kommentarer. Det synes jeg er en dejlig nyskabelse. Nu KAN man nemlig gå ind og kommentere et tip. Det kunne man ikke tidligere. I dag er det sådan at KUN vurderinger der også er kommenterede rent faktisk accepteres som vurderinger.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-01-06 01:31

miritdk - VIL du gerne blacklistes? Det kan du da nemt blive. Og gu virker det da. Sure kælling.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-01-06 01:33

nej det virker ikke med mailen - det var jo det jeg mente

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-01-06 01:39

Nu må jeg grine! Jeg er godt nok bedøvende om du blacklister mig
Men hvis du havde fuldt med de sidste par dage havde du nok ikke behøvet at spørge om tips og hvordan de bliver bedømt eller ikke bedømt! Skal vi nu både have et tip og så bagefter et spørgsmål om hvordan tippet blev bedømt? Men ok! Der er 3 grunde til folks bedømmelse!
1. De kan ikke lide tipsstilleren!
2. De kan lide tipsstilleren!
3 De kan hverken eller men kommer til at trykke på det ved et tilfælde og aner ikke hvad det går ud på! Og kender forøvrigt ikke personen da de så enten vil have givet 0 eller 5 stjerner!
Så 2 stjerner er faktisk en rimelig belønning for at stille et tips

Så kan du godt blackliste mig! Den finger sidder jo løst hos visse folk!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-01-06 01:40

Du skal jo melde dig ud af spørgsmålet først. Men jeg har også oplevet at den nye Kandu er flere dage om at registrere og reagere på en sådan udmelding. Det må vi jo så håbe at ans også har opdaget. Hun har jo en forunderlig effekt på teamet. Når HUN taler med dem, så virker det.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-01-06 01:46

tedd - Læs nu for fanden mit svar til dig. Det har du ikke gjort.

Mit svar til dig indeholder ganske rigtigt ordet Blackliste. MEN LÆS NU TEKSTEN:

Hvor svært kan det være?

Jeg gentager gerne:

NEJ JEG HAR IKKE fulgt med i de seneste dages Kandu-ævl. Jeg er hamrende ligeglad.

Fatter du det nu? Eller skal jeg købe en suppeske til dig?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-01-06 01:49

Citat
Følger du slet ikke med Arne?

Derefter:
Citat
tedd - Hvis DU ikke vil blacklistes af mig, vil jeg foreslå dig at du begynder at skrive lidt mere i dine indlæg. Din seneste kommentar er hverken et svar eller en kommentar til noget som helst.

Om jeg følger med i noget som helst, er totalt irrelevant i dette spørgsmål. Og hvis du tænker på om jeg er inde i alle tråde, hvor Kandu'er p.t. skændes om det ene eller det andet, så er svaret NEJ.
Jeg har set at sådanne tråde lever, men det har de jo altid gjort. Det har squ ikke forbedret noget på Kandu.

tedd - Når du kommer med en kommentar i en af mine tråde, så svar eller kommenter. Hvis du IKKE er i stand til det, så bliver du sortlistet, for så gider jeg ikke længere læse dine svar.

Sorry men sådan er det.

Hvad er det LIGE du ikke kan forstå?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-01-06 01:54

Der er flere gange hvor jeg har læst et tip, og gået ud igen uden at bedømme, det er fordi at jeg enten ikke kan bruge tippet til noget eller ikke har forstand på emnet, det undrer mig lidt at nogen går ind og giver 0 point for et tip der virker, det må være fordi at tippet ikke interesserer dem, men hvorfor så bedømme???? Jeg har selv plettet/prikket gøgeurt på min matrikkel nr

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-01-06 01:58

Hvad fanden skal vi med det her fnidderfnadder? Du langer ud efter Ans og Creamy men jeg kan da ikke se at de har bedømt det tip du linker til! Hvis du er sur på dem så ok! Men du behøver da ikke linke til et tip de ikke er med i? Eller huh? Så stil et spørgsmål med overskriften "Jeg er sur på Ans og Creamy" så kan vi andre forholde os til det istedet for man bliver luret ind i et spørgsmål! Tror snart jeg blacklister alle de der luskeidioter!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-01-06 02:08

o.v.n. - Jeg er glad for alle ægte kommentarer der kommer til mine spørgsmål. Din er rigtig god, idet den nemlig rent faktisk ER en kommentar til spørgsmålet. Du må vel så også synes at den nye mulighed for at kommentere et tip UDEN at bedømme er en god ide? Da du selv kender til de danske Orkideer var tippet sikkert brugbart for dig. At det så blev bedømt at andre der ikke havde samme interesse, var jo blot ærgerligt.

Som tidligere sagt, tjener jeg jo ikke noget ved, via et tip at videregive min viden, og jeg tror heller ikke at jeg vil gøre det i fremtiden. At få 0 point for et godt tip, er ikke noget der får én til at forsøge sig igen.

Synes blot lige at jeg igennem denne tråd ville gøre opmærksom på problemet.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-01-06 02:15

Jeg har nu aldrig kommenteret et tip uden at bedømme, jeg har ikke været opmærksom på muligheden, da du lagde tippet var jeg ikke kommet hjem fra arbejde endnu men nu har jeg været inde og læse om de truede planter

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-01-06 02:16

tedd - SKAL jeg virkeligt citere alle dine idiotiske indlæg?

Dit seneste indlæg, har HELLER ikke noget med spørgsmålet at gøre.

Hvis du havde læst tråden, ville du se at mine henvisninger til ans og creamy, rent faktisk HAR relevans.

Jeg beder dig: Kommenter mit spørgsmål eller hold dig væk. Hvor svært kan det være?

I andre tråde kan vi godt mødes og hjælpe hinanden med at finde frem til gode svar, men hvis du ikke er i stand til at forholde dig ordentligt til mine spørgsmål, så gider jeg ikke længere høre på dig i MINE spørgsmål. Du begynder at være RET irriterende. IKKE fordi vi er uenige, men desværre fordi du ikke kan finde ud af at svare på et spørgsmål eller holde kæft.

Er det fordi kl. er mange? Har du drukket? Eller Hvad?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-01-06 02:21

o.v.n. OK. Men læg lige mærke til at der med den nye Kandu faktisk er en mulighed for at man kan kommentere et tip UDEN at bedømme det. Jeg synes at det er en god nyskabelse.

Tidligere blev tip ofte kommenteret i nye tip. Dette afstedkom en hel række at tips der ikke var tips. Nu kan man diskutere inde i det første tip. Det er værdifuldt og vil mindske antallet af "diskutionstips".

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-01-06 02:26

Du kan diskutere det tips du gir mens det blir bedømt! Kommentarer fra andre er egenligt bedømmelse men hvis du er for lang tid om at svare og 5 allerede har bedømt det blir det til en kommentar! Så selv om der står Bedøm det her tips blir det altså kun en kommentar efter først til mølle princippet!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-01-06 02:33

tedd - Det er vi så ikke enige om. Hvis jeg lægger et tip, er det ikke kun mig der kan lægge kommentarer, altså svare på de enkelte indlæg, men også andre.

Vi kunne afprøve det nu. Men det kræver at jeg skriver et tip og du og Mindst én mere er med på at teste det.

Er du med på den o.v.n.?

P.S. Jeg har et godt tip på lager.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-01-06 02:38

YES YES jeg er med på spøgen, skal jeg komentere uden at give point?????

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-01-06 02:43

Når jeg kommer med tippet, vil du formentligt have 2 muligheder: Enten at kommentere, eller at vurdere & kommentere. Men det er jo det der er spørgsmålet. Lad os nu se om tedd eller en anden også vil være med på testen/spøgen.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-01-06 02:46

Men om tedd vil være med eller ej, kan jo være ligegyldigt. Hvis du kan holde dig vågen lidt endnu, er der sikker også andre der kan. Så vi prøver. Se nyeste tips.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-01-06 02:53

Ser Gøg og Gokke lige nu så jeg har ikke tid!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-01-06 02:58

OK tedd - Hyg dig.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-01-06 03:01

Nu er tippet lagt: http://www.kandu.dk/tip13469.aspx

Så kan I jo prøve.

Venlig hilsen

Arne Jakobsen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-01-06 03:07

Jeg kunne ikke fjerne prikken i antallet af stjerner, så tedd har sikkert ret her: http://www.kandu.dk/spg82258.aspx#905439

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-01-06 03:10

Så det jo mine points?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-01-06 03:12

Jeg kan slet ikke få lov til at bedømme det! Har du blacklistet mig Arne?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-01-06 03:13

Jamen betød det så ikke blot at du havde fået lov til at vurdere tippet? Og derfor SKULLE enten lade være eller afgive din stemme? Det er vel ikke alle der får lov til at vurdere et tip? Det har det da aldrig været!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-01-06 03:15

NIX tedd. Men så skulle du jo netop kunne kommentere tippet, da det endnu ikke er afsluttet/bedømt af 5 kommentatorer.

P.S.: Du kan altid se om du er blacklistet eller ej. Se på profilen.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-01-06 03:18

Ja ja tedd - hvis du så gerne vil have point, så kan vi da godt sige det.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-01-06 03:18

Nå ja Det jo klart! Prøver igen!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-01-06 03:19

No luck! Kan slet ikke komme ind i tippet!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-01-06 03:20

Nu er det putte sove tid, hvis tedd går ud og ind af tippet bliver der måske mulighed for at bedømme

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-01-06 03:22

Tror jeg vender tilbage til Gøg ok Gokke

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-01-06 03:25

tedd - Gu kan du da komme ind i tippet. Det kunne o.v.n. og flere andre.

Kommentar
Fra : jabus

Dato : 31-01-06 08:29

Jeg mindes ikke at have set regler omkring bedømmelse af tip fra KANDU´s side,at så selvbestaltede observatører er utilfredse med måden at bedømme på,må være en sag mellem Kandu teamet og den utilfredse.Mht til BL virker det da" komisk" at du AJ,fra dag 1 har været BL hos mig,med ønsket om at man bliver fri for dine uartigheder i form af hvide indlæg eller på anden måde fritaget for at blive præsenteret for dine udgydelser,,men desv så viser det sig at man dæleme kan kommentere i dine tråde,eller at man dæleme kan modtage "private indlæg".Men det korte af det lange er,at sålænge der ikke i reglerne kræves speciel viden om indlagte spgm,vil jeg have lov til at bedømme på den måde jeg syntes rigtig,at du så ikke får 5 stjerner hænger måske sammen med din person

Kommentar
Fra : dova

Dato : 31-01-06 09:37

Citat
P.S.: Du kan altid se om du er blacklistet eller ej. Se på profilen.

Nej, det kan man ikke se nogen steder hvem der har blacklistet nogen.....det kan jeg i hvert fald ikke.

Det kan man først hvis man åbner et spørgsmål som blacklisteren har stillet, så i stedet for skriverubrikken står der, at man er udelukket og derfor ikke har mulighed for at deltage.

mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 31-01-06 09:44

Forresten, m.h.t. jeres diskussion om mulighed for at kommentere uden bedømmelse i tips:

Tipstilleren har mulighed for at kommentere de indkomne bedømmelser og kommentarer.

Andre kan kun kommentere hvis de bedømmer samtidig, altså giver stjerner.

Så er det sådan, at hvis systemet ikke lige registrere, at der er mere end 5 der på samme tid har bedømt, så er det kun de første fem personers bedømmelse der bestemmer antal stjerner, mens de øvrige kommer til at stå til sidst....som kommentarer uden bedømmelse.

mvh dova

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-01-06 11:46

jabus - At du ikke mindes at have set regler, betyder jo ikke at sådanne ikke findes. De vigtigste regler i et demokratisk samfund er faktisk de uskrevne. Det drejer sig om at være sig bevidst om hvilket samfund man lever i og er et produkt af.

Din bemærkning om:

Citat
Mht til BL virker det da" komisk" at du AJ,fra dag 1 har været BL hos mig,med ønsket om at man bliver fri for dine uartigheder i form af hvide indlæg eller på anden måde fritaget for at blive præsenteret for dine udgydelser,,men desv så viser det sig at man dæleme kan kommentere i dine tråde,eller at man dæleme kan modtage "private indlæg".Men det korte af det lange er,at sålænge der ikke i reglerne kræves speciel viden om indlagte spgm,vil jeg have lov til at bedømme på den måde jeg syntes rigtig,at du så ikke får 5 stjerner hænger måske sammen med din person

kan KUN vække latter:

For helvede din lille dumme idiot: Du er først blevet Kandu-medlem d. 06-01-2006

Det er 3 uger siden. HALLO åndsvag..... Hvad har du at have dit lort I.???

NÅHHHHHH .... Du er bare en NY profil med en gammel historik.

Endnu én af de små fjolser, der er nødt til at skifte profil med jævne mellemrum. BVADR

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-01-06 11:53

dova - Gu kan man da så. Som sagt skal du bare kigge på profil-billedet i øverste venstre hjørne af kommentaren. Hvis personen har blacklistet dig, kan du se det allerede der. Så kan du nemlig ikke trykke på profil-billedet og få info om vedk. Der er en tydelig forskel. For at vise dig det, vil jeg lige kortvarigt blackliste dig, så kan du jo selv se. Jeg Whitelister dig selvf. igen lidt senere.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-01-06 12:02

dova - Jeg hæver blacklistningen senere på dagen. Du skal jo lige have tid til at se hvordan det virker. Hilsen AJ

Kommentar
Fra : tal_ordentligt

Dato : 31-01-06 14:23

Jeg kommenterer altid tips med smiley - de siger ligeså meget som lange sætninger og f.eks. det link du har lagt er almindeligt kendt for os der har store naturhaver og et sådan tips ville jeg give 2 til 3 stjerner.

Men når jeg går ind i tråden her arne.jakobsen så er det p.g.a det du skriver kl. 11.53 - det forstår jeg ikke lige - hvis jeg prøver at blackliste dig, vil mit logo der nu ligner en ludobrik så ændre sig ??

Jeg prøver at blackliste dig - så skulle mit logo så ændre sig automatisk !!

Jeg ophæver blacklisten af dig igen - når du har skrevet en kommentar om hvad du ser - for jeg har aldrig set det.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-01-06 15:00

Der står I - Error (ny linie) Denne bruger kan kun ses hvis du ikke er Blacklistet.

Det er lidt noget vrøvl, for den tekst kommer kun op hvis man rent faktisk ER blacklistet.

Se selv, for nu er DU blaclistet. Bliver hævet senere på dagen.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 31-01-06 15:38

Fagligviden er bestemt ikke et krav her på kandu.

Her kan alle udtale sig om alt og intet.

Jeg tror også at heldet nogen gange følger dem der får råd herinde, nogle råd og anvisninger kan gå helt galt, hvis de følges.

Jeg plejer at sige må heldet følge den der tager alle bogstaver for visdom.

Nogle af de værste til at give råd er faktisk nogen af dem der skriver tit. Set med mine øjne "Lotte Heise Syndromet" (den der udtaler sig tit og vedholdende får ind imellem point). Lotte heise lytter man til hvis man ikke kan blive fri...

Hvis der er tip jeg ikke gider undersøge - lukker jeg bare siden. Jeg vil ikke vurdere tip og spørgsmål der er uden for interesse eller jeg ikke har viden om...

mvh Benjamin

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 50 point
Dato : 31-01-06 16:23

Jeg indrømmer lige på stedet, at jeg ikke har læst alle indlæg, men vil egentlig også bare delagtiggøre jer i en kommentar jeg fik fra Teamet (Rasmus) da jeg gjorde opmærksom på, at man kunne risikere, at stå med en lang næse hvis man skrev en længere begrundelse/bedømmelse af et tip. Det er tilsyneladende blevet løst efterfølgende, men her er kommentaren:
Citat
Med hensyn til tips, så var det ikke meningen at brugerne skulle gå ind og bedømme for enhver pris. Som det er nu så går brugerne ind bare for at lave en smiley, dette var bestemt ikke planen. Vi havde håbet på, at det kun var folk som havde en begrundelse for at bedømme. Det ser ud til at vi må lave tips konceptet om, så hvis du er i gang med at skrive en bedømmelse til et tip, og i mellemtiden er tippet blevet lukket, vil din bedømmelse indgå som en kommentar i stedet for.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 31-01-06 16:40

Jeg var også inde og kunne bedømme tippet. Ren nysgerrighed.
Men da det kun var min nysgerrighed og ikke min interesse.........så hoppede jeg da bare ud igen uden at bedømme. Det gør jeg tit i tips.
Eyvind.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 31-01-06 17:18

Nej Arne

Logoet ændrer sig ikke om du så blacklister her fra og så til månen.

Og der kommer heller ingen linier i stedet for med Error.....

Jeg mener at kunne huske noget om, at grunden til du fik den opfattelse, var at en bruger herinde simpelthen havde lavet sit logo på den måde

Og det er så måske lige et sammenfald med, at vedkommende profil havde dig på sin blackliste.

Jeg ved nemlig godt hvordan det ser ud når man er blacklistet.....for det har jeg været fra den 6 januar af den "splinternye" profil jabus, lige fra vedkommende oprettede sig.....med det navn i det mindste.

mvh dova

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 31-01-06 17:22

Jamen Dova da - har du været naughty?

Du har for øvrigt ret man kan kun se det ved, at der ikke er nogen rude at skrive i.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 31-01-06 17:30

Jeg har åbenbart også været naughty. Feedtt et FJOLS mindre at spilde tiden på.
Lad os koncentrere os om de søde, ikk'?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 31-01-06 17:40

Citat
Jamen Dova da - har du været naughty

Næ, det syns jeg jo ikke sådan lige.

Der er da også kun to jeg indtil nu, har fundet ud af har mig på blacklisten

Som nævnt: jabus og så en gut der åbenbart ikke var helt tilfreds med min mening om den behandling han udsatte sin "Diller" for

http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=60563

mvh dova

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 31-01-06 17:51

Gad vide om jabus har bl'et dem med mange point.
Jeg har lige brugt min 'debile' mulighed og tjekket. Kendet ikke det Nick så det er nok et dobbelt.
Herre jemini!

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 31-01-06 19:20

Se denne tråd http://www.kandu.dk/spg82284.aspx Den forklarer en del.

Hvor svært kan det være?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 31-01-06 19:29

Visselig grethes, men den tråd er oprettet under vittigheder og ligefrem seriøs er den ikke.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-01-06 19:30

prøv dog at kigge i jabus´s profil - hele 3 spørgsmål siden januar og JEG er da blacklistet på samtlige

i mine øjne er det - en som BjarneD beskriver det - en dobbelt profil

skal tvivlen komme vedkommende til gode så kan det have været et begynder fejltrin - meeeenn ???

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 31-01-06 19:36

BjarndD > Der kunne jo være nogle indput, der fremmede forståelsen

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 31-01-06 19:40

Jamen helt sikkert, grethes, hvis man kan gennemskue hvad der er alvor og hvad der er pjat. Heldigvis ved jeg godt hvordan det hænger sammen.

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 31-01-06 19:53

Det ved jeg også ....................

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 31-01-06 19:57

Det ses!

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 31-01-06 20:07

Citat
Der står I - Error (ny linie) Denne bruger kan kun ses hvis du ikke er Blacklistet.

Det er lidt noget vrøvl, for den tekst kommer kun op hvis man rent faktisk ER blacklistet.

Se selv, for nu er DU blaclistet. Bliver hævet senere på dagen.

Jeg ville jo bare hjælpe spørgeren, hvis der var noget han havde misforstået.

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-02-06 10:36

Tak for svaret BjarneD. Svaret fra teamet viser at jeg har ret i det med bare at lægge en smiley.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-02-06 11:28

Ja det gør det Arne og de mener jo heller ikke at man skal bedømme hvis tippet ikke er relevant for en selv.