Medlemsnummer : 219697
Superpoint : 7723

Medlemsdato : 22-04-2005
Seneste login : 30-05-2011
   Profil  Historik  Blackliste
Profil
Beskrivelse af profilen

Beskrivelse

Jeg er en almindelig fyr, som sidder i et almindeligt småkedeligt kælderværelse, og til trods for at jeg ingen venner har, og bruger 14 timer om dagen på online-spil og andre spændende ting på nettet, og jeg aldrig går udenfor en dør af frygt for rummænd,selvlysende grønne grise eller det frygtlige menneske til arne.jakobsen, så bilder jeg mig selv ind, at jeg er helt normal.

og lige et godt råd:

Hvis du ikke kan sove, så prøv at tælle får.
Hvis de larmer for meget, så prøv med brandbiler.
Hvis brandbilerne larmer for meget, prøv så at knalde balloner.
Hvis intet lykkedes, så dans dig selv i søvn.
Det virker for mig...