Natpisseri
Fra : m13ark
Vist : 2639 gange
500 point
Dato : 14-02-05 14:16

Jeg kan se på besøgstallene i mit tip, at der er stor interresse for emnet. Det kunne være sjovt at høre , om der er nogen der har fået noget positivt ud af øvelserne. Prøv at lade os holde det udenfor platte bemærkninger. Det er et seriøst problem for mange, så det kunne være ret spændende med nye og gode erfaringer.Jeg har praktiseret mine øvelser i 2 år, og har faktisk opnået ikke at skulle op om natten mere. Det skal lige bemærkes, at jeg ikke er holdt op med at drikke vand eller andre former for væske inden sengetid

Fra : memuel

Dato : 14-02-05 15:30

Nu kunne det jo have været fedt hvis du evt havde linket til dit tip. Vi er jo en del der ikke har læst det??

Memuel

Fra : m13ark

Dato : 14-02-05 17:33

Hvis du kikker under TIPS på" Natpisseri fortsat", har du en mulighed for at se hvad det drejer sig om. Og jeg hører gerne fra dig igen.

Fra : dabj

Dato : 14-02-05 18:41
Fra : dova

Dato : 14-02-05 18:51

Ja nu har jeg læst dine tip og må sige, at jeg er ikke særlig imponeret, og ved du hvorfor??

Det er fordi, trangen til at tisse (også om natten) har ikke særlig meget at gøre med, om nogen laver nogen knibeøvelser og hiver lidt i kalorius samtidig med.
Det er tværtimod en automatisk refleks fra kroppen der fortæller hvornår blæren trænger til at tømmes.

Knibeøvelser kan hjælpe på inkontinens (at nogen er utæt) hvis slap muskulatur er årsagen.

Men hvis du med resultatet af dine øvelser, praktiserer det på den måde, at du stadig har tissetrang, men er i stand til at "låse" af for den refleks der ville bevirke at blæren ville tømme sig selv når den er fuld, så er det kun fordi du er i gang med at udvikle en for stor blære, der med tiden kan "hjælpe" dig til det problem der hedder Slap blære, som kan bevirke infektioner fordi en slap blære ikke kan tømmes helt.
Man producerer altså ikke på nogen måde mindre urinmængde ved at have lavet knibe/strækøvelser.
Nu ved jeg ikke hvor gammel du er, men måske skulle du overveje om dine hidtidige problemer med "natpisseri" i stedet har at gøre med prostataproblemer.

mvh dova

Fra : creamygirl

Dato : 14-02-05 19:17

Natpisseri (træls betegnelse) kan også hænge sammen med indtagelse af vanddrivende medicin.
Mit bud: Tag den vanddrivende om morgenen i stedet for om aftenen. Tippet er venligst givet af pålidelig kilde

Slap blære som Dova er inde på er ingen spøg - og bør derfor undgåes!

Fra : mangorossa

Dato : 14-02-05 20:34

Der findes et hormon som hedder ADH , som har den funktion at det holder væske tilbage i kroppen. Dette hormon virker endnu bedre når man sover,...
Det at du skal op og tisse om natten, kan skyldes at dette hormon enten er en mangelvare, eller at det er blevet mindre aktivt.
Jeg kan derudover oplyse at alkohol virker vandrivende, netop fordi det går ind og "lammer" dette hormon.
Undskyld hvis det er skrevet lidt snørklet..jeg er lidt træt i hovedet
..men håber meningen fattes?
mango
Zoneterapi er en god ide til at få sat fut i hormonet igen!

Fra : valde.

Dato : 14-02-05 21:35

Er det ikke nemmere lige at smutte ind på toilettet, i stedet for alle de øvelser??

Fra : mangorossa

Dato : 14-02-05 22:14

Ja nogen vælger at springe over hvor gærdet er lavest, valde !

Det er absolut ikke godt for nattesøvnen, at man skal op på toilettet om natten.

Fra : valde.

Dato : 14-02-05 22:42

Man kan da bare vende sig på den anden side og sove videre

Fra : mangorossa

Dato : 14-02-05 22:55

Ja og tage en ble på eller hvad?

Fra : valde.

Dato : 14-02-05 23:01

jow jow!

Fra : memuel

Dato : 15-02-05 08:45

Knibe øvelser er godt for både mænd og kvinder. Hvis m13ark har oplevet en bedre nattesøvn ved at lave disse øvelser, så fortsæt da endelig.
For os kvinder handler det også om knibeøvelser, hvis vi gerne vil undgå inkontinens. Om det her også hjælper på nattepisseri ved jeg ikke.
Det gode ved knibeøvelser både for mænd og kvinder er at de kan laves på alle tider, alle steder og ingen kan se det..

Held og lykke..

Memuel

Fra : m13ark

Dato : 16-02-05 11:17

Hej DOVA,
Jeg kan se på top ti listen, at du er en ivrig deltager i mange spørgsmål, men det virker på mig, når jeg læser nogle af dine "svar", som om du er ude på at skore billige point. Det er sådan set ok for mig, men du fortæller ikke noget om, hvad dine forudsætninger for at svare er. Er du læge, eller naturforsker?. Min forudsætning for at give et råd, er EGNE erfaringer, og jeg er ikke læge, men en ganske almindeligt mand på 60, uden sukkersyge, eller andre sygdomme der kræver medicin. De øvelser jeg beskriver, har en utrolig positiv virkning på prostata, der som regel er årsagen til "nattevandringerne". De bevirker, at strålen bliver kraftigere, og at det derfor er nemmere at tømme blæren. Øget blodtilførsel til understellet øger også styrken af errectioner, og det er vel ikke ligefrem en dårlig bivirkning. Ikke hvis du spørger mig.

Fra : dova

Dato : 16-02-05 12:06

m13ark
Jeg kan sige dig, at mine forudsætninger for at svare på et spørgsmål som dit, i hvert fald ikke går ud på at score billige point som så mange andre gør, ved at finde en eller anden side på nettet at henvise til, for det behøver jeg ikke.

Men som jeg også skrev i mit svar, kunne du overveje om dine erfaringer havde grund i problemer vedrørende prostata.
Mange andre, uanset alder, har også problemer med at skulle op om natten uden det er årsagen, og der ville dine øvelser ikke hjælpe.
Og hvis du f.eks. havde oplyst evt. din alder, og at det var med henblik på at bedre problemer med prostata, ville jeg heller ikke have sat så stort spørgsmålstegn ved dine tips.

mvh dova

Fra : creamygirl

Dato : 16-02-05 12:36

Hej m13ark.

Skid da hul i disse ligegyldige kandu point. De betyder nada - ligesom Dovas mange indlæg heller ikke betyder en disse i denne sammenhæng.
Derimod kan du da godt have ret i, at Dovas svar måske virkede en anelse provokerende, da jeg i hvert fald ikke ser noget sted, at du skriver noget som helst om, at du tilbageholder tissetrangen.

Har jeg ret i, at dine øvelser måske startede med et andet udgangspunkt end ønsket om at slippe for denne nattevandring?! - og det så blot har vist sig som en sidegevinst?!

Jeg har 'hørt' dig tale om dine øvelser i anden sammenhæng - og tænkte på om øvelserne du optaler i virkeligheden startede med ønsket om en større penis/bedre sexliv?! - det kan sagtens tænkes at jeg tager fejl, men jeg vil da gerne følge en tråd med dine erfaringer indenfor netop dette fænomen.
Jeg er ikke så kritisk - og tror sq på, at også mænd kan have glæde af diverse øvelser, hvis blot det IKKE handler om metoden JELQ - det er simpelthen at udøve vold mod en sagesløs (hvis du forstår..)

Så m13ark, kom frem med det. Er det JELQ du benytter?! - og går du så langt som til at bruge diverse torturinstrumenter til formålet?!
http://www.jelqdevice.com/

//Creamy

Fra : dova

Dato : 16-02-05 13:11

Tjaeh creamygirl, hvad mænd med mindreværkskomplekser dog vil udsætte sig for

mvh dova

Fra : creamygirl

Dato : 16-02-05 14:06

Jeg ved nu ikke om det ligefrem er mindreværd det handler om, men jeg mener seriøst, at JELQ er noget man bør holde sig fra. Det kan simpelthen ikke være godt, at udsætte sin penis for hvad jeg vil kalde tortur.

Mange piger får jo også lavet større bryster - og det behøver vel ikke altid at betyde et lavt selvværd?! ..Jeg forestiller mig da, at der også findes piger med rigelig selvværd der får det lavet, blot for at være med på tidens trend! - eller hvad med skuespillere og modeller, hvor det ligefrem FORLANGES?! En lækker og hot supermodel lider næppe af et lavt selvværd!

Synd er det dog for mændene, at det ikke er ligeså nemt at få lavet deres penis større, som det er at få lavet bryster. Der har pigerne dog en klar fordel. Vi behøver ikke gå og hive og trække i barmen - og ty til diverse mærkelige instrumenter.
Vi lægger os på en briks - og vågner op som Dolly Parton. Pærelet, hvis det er det man ønsker.

Fra : m13ark

Dato : 16-02-05 16:09

Måske skulle I to finde en anden tråd. Denne handler ikke om piktrækkeri eller lange patter. Den var ment som en seriøs snak om natpisseri.
I øvrigt er det ret morsomt, at en kvinde kan sætte sig ind i et efter min mening ret maskulint emne

Fra : creamygirl

Dato : 16-02-05 16:30

Hov hov mister. Hvorfor så fjendtlig?!
Jeg stiller dig jo blot et spørgsmål, som du åbenbart ikke har lyst til at svare på!
Fair nok, men kom ikke og sig, at JELQ ikke handler om at gøre penis større ved bl.a at hive og trække i den.
Warming Up - Stretching og Basic Exercise er faserne der indgår i denne teknik.
Jeg kan faktisk godt læse hvad der står i mit eget link - og det handler i HØJ grad om at hive og trække i krapylet.

Hvis du mener noget andet, så forklar mig da hvad hulen det så går ud på - i stedet for at gå til angreb.

Jeg pisser skam også af og til om natten, men betragter af den grund IKKE mig selv som maskulin.
Derimod interesserer jeg mig for tissemændenes ve og vel

Fra : creamygirl

Dato : 16-02-05 16:53

Men du mener jo ikke noget andet..vel?!
Her giver du nemlig en helt fin beskrivelse af, hvad det er du udsætter din penis for i dine bestræbelser på at gøre den både længere og tykkere: http://www.kandu.dk/dk/spg/55330
Du praktiserer lige netop det som JELQ består af. Eneste forskel er, at du ikke bruger redskaberne, men kun dine hænder...Thank God for that!

Jeg er 100% overbevist om, at rullerne nemt kan gøre skade på penisvævet - og jeg er ederrøvme ikke meget for at unge mænd hopper på den vogn, med risiko for et fremtidigt ødelagt sexliv. Deror blander jeg mig i dit spørgsmål om nattepisseri!! - og NEJ, jeg er ikke læge. Er du?!?!

Fra : m13ark

Dato : 16-02-05 17:27

Hov hov søster... Godt ord igen. Det er da dejligt at du intereserer dig for tissemænd, Det gør vi andre også, altså vores egne. Jeg er glad for at du har læst mit indlæg i jelq.. Jeg vil da gerne fortælle dig hvordan jeg kom frem til mine øvelser.Jeg syntes blot tonen i "snakken" fik en forkert drejning. Jelq er ikke blot "riv og slid". Jo. hvis du henviser til div.hjælpemidler. Det er jo NETOP det jeg IKKE gør. Håndens arbejde har altid været det bedste, og alt med måde.
Jeg er ikke startet med jelq som udgangspunkt. Jeg har søgt spørgsmål besvaret i Tao/Tantra, for at fastholde et iøvrigt dejligt og velfungerende samliv med samme kone i 35 år. Det har virket,kombineret med jelq....UDEN nogen form for hjælpemidler. Blide træk udført på den rigtige måde, giver, efter mine erfaringer, en bedre errection, og i det lange løb, en synlig forøgelse af størrelse------og gørelse. Nej jeg er ikke læge, men taler udelukkende af egen erfaring. Mine øvelser vil under ingen omstændigheder øve nogen form for vold på unge mænds kønsorganer. Tværtimod. Det kan måske hjælpe dem til at få et godt og langt sex-liv. Øvelse gør mester. Ingen sanger vil kunne udføre sit hverv uden træning af stemmen. Og så med kærlig hilsen.

Fra : creamygirl

Dato : 16-02-05 18:00

Se nu begynder det at ligne en debat - og ikke en diskussion!
Og tro det eller lad være, men jeg sætter faktisk stor pris på, at du netop har erfaringen og ikke bare lukker noget ligegyldigt lal ud, som du kun har læst dig til uden at prøve det på egen penis*S*

Det jeg kunne frygte før vi nåede hertil - var at de helt unge drenge begynder at praktiserer dette JELQ med diverse ruller og lign. Det mener jeg nemlig stadig, at der er noget bras at komme ind på.
Kan de derimod lære noget af dine erfaringer, uden af påføre sig selv skade, så er det da bare helt ok for mit vedkommende.

Jeg har fuld forståelse for, at mange unge mænd er fokuseret på størrelsen af deres penis. Hvorfor skulle de være anderledes indrettet end piger og deres fokuseren på bryster?! - og tidens unge ser altså anderledes på deres seksualitet end mine forældre eksempelvis gjorde. Der er jo langt mere åbenhed omkring sex idag end der nogensinde har været før - og derfor vil der også opstå alle disse nye ting indefor genren. Desværre er der også en masse ubrugeligt - såsom piller, pumper og lign. som jeg mener er noget der er opfundet kun for at tjene fedt på andres elendighed.

Jeg er ligeledes ikke den der vil påstå, at størrelsen ikke betyder noget - for det gør den da! - men fiseme kun, hvis den er ekstemt lille.
Har man en gennemsnitlig størrelse, så har man intet at være flov over - og kan med garanti sagtens tilfredsstille sin kæreste. Problemet med tissemænd bliver faktisk først et problem, hvis de bliver for store.

Men du har min velsignelse til at fortsætte med hænderne, hvis det da ellers betyder noget. Det er vel begrænset - hvad der kan ske af ulykker ved det

Ligeså venlig hilsen herfra

//Creamy

Fra : dova

Dato : 16-02-05 19:16

Du skriver det er ret morsomt, at kvinder kan sætte sig ind i et ret maskulint emne.
Det ved jeg da ikke, så er det vel også morsomt, at mandlige læger er uddannet til at sætte sig ind i feminine emner.
Så hvorfor ikke en kvindelig læge der har forstand på maskuline emner.
Og nej, læge er jeg dog ikke.

Accepteret svar
Fra : onkelkeld

Modtaget 250 point
Dato : 02-03-05 17:56

forstår ikke dette emne, hviken betydning har pennis størrelse, i forhold til at være kreativ i sit sammenliv med kvinden, både tunge og hænder kan vel gører en forskel, og det at man skal op midt om natten er da kun en fordel, du er vågen , hun sover, du kæller , på et tidspunkt vågner hun , og i ender med begge at sove med et dejligt smil , for der findes intet bedre, og det værer sig om du starter eller det er hende der gør det.

Fra : rot

Dato : 06-04-05 16:23

hejsa jeg synes bar man skal bruge en ble det gør jeg og det er dejligt nemt og jeg tisser faktisk mindre nu hvor jeg ikke skal stå op for at natpisse

rot

Fra : pzyko

Dato : 14-05-05 14:40

Jeg tisser i sengen flere gange om ugen, men ikke mens jeg sover...

Fra : sverola

Dato : 22-01-06 17:41

Dette er da vist et spørgsmål som er lige så gammel som Ruder Konge...!!!
Ja ja så er det da på tide at få det afsluttet ----
Jeg har nu ikke prøvet de der knibe øvelser men gjort mig en helt anden erfaring....
Hvis du (mod din maskuline indgroede vilje) sætter dig pænt ned når du tisser ,før du lægger dig sparer du dig for en tur op af fjerene om natten....

Fra : vaxen

Dato : 22-01-06 17:45

Et andet lille trick - der gælder for både mænd og kvinder er, (foruden at sætte sig ned), at have lidt tålmodighed. Lad være med at presse, når du tisser, det skal løbe helt af sig selv. Når du er færdig, bliver du siddende et par minutter mere, også uden at presse. Du kan eventuelt rejse dig op en gang og så sætte dig igen... så kommer der som regel en lille sjat til

Dette forebygger i øvrigt urinvejsinfektioner foruden inkontinens og "hamsterblære" - eller hyppig tissetrang

Vaxen

Fra : m13ark

Dato : 22-01-06 20:12

det handler faktisk ikke om at have poblemer med at lade vandet. Det handler om, at man med simple knibeøvelser, kan forbedre blodcirkulationen i de nedre regioner. Det medfører altså en bedre .og nemmere måde at forhindre natrenderi. Jeg har lavet disse øvelser i snart 4 år. og fra at skulle rende 2 til 3 gange pr. nat. kan jeg nu nøjes med 1, eller jeg kan sove igennem. Grunden til jeg tager emnet op igen er. at jeg faktisk synes det er gode øvelser, som mange mænd kunne få glæde af.

Fra : m13ark

Dato : 12-02-06 17:43

Det kan da ikke være rigtigt. at der ikke er nogen der har samme problem.
Jeg giver gerne mine erfaringer videre. så... giv en lyd

Fra : m13ark

Dato : 17-08-06 20:37

Kan det være rigtigt, at der ikke er nogen i dette land der har problememer med. at afbryde nattesøvnen med at skulle lade deres kurfyrstelige vand om natten????? Der er virkelig noget at vinde, ved at knibe underlivet sammen, med jævnlige mellemrum.

Godkendelse af svar
Fra : m13ark

Dato : 29-10-06 12:00

Tak for svaret onkelkeld.Det er ganske vist en gammel sag, men dit svar er det bedste af de givne

Du har følgende muligheder