/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
CD Brænding
Fra : kj
Vist : 813 gange
200 point
Dato : 26-01-06 14:34

Når jeg brænder en musik CD er de første 10 numre totalt ubrugelige og drefter er der af og til "hukker"
Hvad er der galt!
PC 2,6GHZ 1024mb Ram, 80GB HD. Win 2000 proof. Lite-on DVD brænder. NERO 7 software.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-01-06 14:57

Prøv i første omgang, at brænde den ved en lavere hastighed.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 26-01-06 15:14

Halløjsa
Prøv evt. at brænde via et image først.
Med denne funktion aktiveret 'brændes'/laves først et image på HD og der brændes derefter først på skiven. Desuden kan du så sætte det op så at brænding afbrydes ved gentagne forsøg, uden at det koster en skive hver gang.
Normalt brænder jeg aldrig musik Cd'r over 8x speed, og har aldrig problemer.
Hvis fejlen opstår nor du laver en kopi af en original musik-CD (men selvfølgelig gør du ikke det, du ved vel at det er frobudt ), kan fejlen også skyldes kopisikringen på den originale CD.

Kommentar
Fra : kj

Dato : 26-01-06 15:18

Undskyld jeg bruger NERO 6.
Jeg har brændt ved lav Hastighed og jag lavet et image på HD'en.

Accepteret svar
Fra : jabus

Modtaget 200 point
Dato : 26-01-06 16:07

Prøv evt med et andet brænderpogram,de fleste pogrammer har en eller anden prøvetid

Godkendelse af svar
Fra : kj

Dato : 26-01-06 16:30

Tak for svaret jabus.