Medlemsnummer : 10697
Superpoint : 6462

Medlemsdato : 20-11-2001
Seneste login : 18-10-2017
   Profil  Historik  Blackliste
Profil
Beskrivelse af profilen

Beskrivelse

Fotograf, Svendebrev fra Teknologis Institut 1962
Fototekniker(speciale fotokemi) i International foto koncern.
Autodidakt reprofotograf/offsettrykker, har drevet offsettrykkeri i 35 år, er nu pensionist.
Pc'er siden de glade DOS dage og 286'ere, vedligeholder nu PC og netværks instalationer i privat grafisk firma.
Beskæftiger mig også med digitaltryk/storformatprint.
Jeg overspiller gamle videoer, og audio bånd i min "fritid", jeg er også i gang med redigering af 8 års videoptagelse af familie og især børnebørn.
Jeg vil også i gang med overspille gamle smalfilm.