Medlemsnummer : 60100
Superpoint : 19711

Medlemsdato : 22-01-2003
Seneste login : 28-07-2014
   Profil  Historik  Blackliste
Profil
Beskrivelse af profilen

Beskrivelse

Da jeg jo er en halvgammel gut har jeg prøvet en del inden for EDB. jeg startede med en Intelevision spillekonsol, hvortil jeg købte et keyboard. Min næste computer var en Amstrad CPC 6128, med indbygget diskettedrev på hele 128 KB, dengang skulle man virkelig kunne programmere for at få noget ud af maskinen.
Jeg har så løbene skiftet til nyere maskiner og har lige nu en Dell Studio XPS 435.
Til daglig arbejder jeg som kunde supporter i et forsyningsselskab, og supporter for diverse brugere i afdelingeni, MicroSoft office, SAP, og diverse andre programmer.
Fritiden fordriver jeg med, at spille squash, lystfiskeri, se gode aktionfilm, og selvfølgelig min PC, hvormed jeg næsten kan lave alt, hvad en computer nu kan bruges til. Desuden er jeg selvgjort Handyman, og kan lave/reparere det meste. Jeg har også lavet og laver en del hardware montering/installering, for venner og bekendte. Er født og opvokset i sønderjylland (ved Vojens), og bor nu ca. 6 km. syd for kongeåen, så det er da stadig sønderjylland.