Medlemsnummer : 269330
Superpoint : 67442

Medlemsdato : 25-04-2008
Seneste login : 15-04-2014
   Profil  Historik  Blackliste
Profil
Beskrivelse af profilen

Beskrivelse

Jeg har arbejdet proffessionelt med IT i 6 år og som "uprofessionelt" i 11 år. Primært arbejder jeg med servere, netværk og clienter. Det er alt lige fra ud af kassen til vedligeholdelse. Privat programere jeg hjemmesider og jeg har mit eget hostcenter for begyndere som har brug for en blid start i web programmering. De seneste 2 år har jeg arbejde i DELLs tekniske support for erhvervs kunder og senest er jeg blevet MCP og MCTS certificeret.

Ud over jeg programmere når jeg har fri fra arbejde så køre jeg også rundt og hjælper folk med deres IT problemer, det kan være alt lige fra installation af programmer til opsætning af netværk. Har du noget jeg skal hjælpe dig med eller har du bare et spørgsmål, så skriv til mig på support@hilsoe.dk.