/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
fejlkode
Fra : føroyar
Vist : 1664 gange
20 point
Dato : 19-01-06 11:45

Ved køb af ny pc med indbygget HOME system ville jeg nu overføre mit Excel og Word program fra tidligere maskine-men kan ikke. Tidligere system var Office 2000.
Fejlkode meddeles : nr 1311.
Er der nogen der kan oplyse hvad denne fejlkode meddeler. På forhånd tak.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-01-06 12:03

Du kan ikke udenvidere "overføre" programmer fra den ene comp til den anden.
Dele af programmet ligger i registreringsdatabasen.
Programmet Drive Image kan til tider hente og indstallere programmer fra anden partition/harddisk.
Men det er ikke altid det lykkedes.

Kommentar
Fra : tukols

Dato : 19-01-06 13:55

Ifølge programmet Error messages for Windows (Software by Design) Errorcode 1311:

Der er i øjeblikket ikke nogen logonservere til rådighed, som kan betjene logonanmodningen.

Hilsen tukols

Accepteret svar
Fra : Brommi

Modtaget 20 point
Dato : 19-01-06 15:18

Hvis du mener "overføre" i den forstand at du kopierer program filerne over i dit nye windows.. så er det ikke muligt... Du skal bruge de cder du har med programmerne.. Så burde det ikke være noget problem
Office skal altså installeres påny i dit nye system før det virker
->Brommi

Godkendelse af svar
Fra : føroyar

Dato : 20-01-06 19:27

Tak for svaret Brommi.

Jeg vil ikke blot overføre excel og word altså kopiere filierne.
Nej jeg forsøgte som du beskrev at bruge min install.cd med office 2000 til min nye maskine med HOME. Derved kom denne fejlmelding og videre kom jeg så ikke.
Tak for jeres megete hurtige svar.

Kommentar
Fra : tukols

Dato : 20-01-06 23:53

Hvis du ikke får lov til at bruge installations CD'en og installere Office på din xp home, så har du et andet problem. Det SKAL køre på den måde. Og det SKAL køre.

Prøv at lave en ny tråd, hvori du henviser til den her, eller beskriver problemet.

Hilsen tukols

Kommentar
Fra : tukols

Dato : 20-01-06 23:59

Rettelse :
Hvis du ikke får lov til at bruge installations CD'en og installere Office på din xp home, så har du et problem. Det SKAL køre på den måde. Og det SKAL fungere uden fejlmeddelelser.
Prøv at lave en ny tråd, hvori du beskriver problemet, og hvad du har gjort.

Hilsen tukols