Superpoint : 9175

Medlemsdato : 29-09-2003
Seneste login : 19-06-2014
   Profil  Historik  Blackliste
Profil
Beskrivelse af profilen

Beskrivelse

Mand, 34år(+/- et par dage) fra Jylland
Jeg er udlært Kommunikations og Sikrings Elektriker.
Har makket med computere siden de gode gamle C64 dage. Mine interesser er Akvarie, World of warcraft. Computere, Internet, Hi-Fi, RC, Svagstrøm, og film.
Har taget et hav af Microsoft og Cisco kurser og er dermed blevet Microsoft Certificeret (MCP)
Har arbejdet som IT-Tekniker hos et af Jyllands største IT firmaer.
har også arbejdet indenfor mange andre brancher og har derfor en del erfaring fra et hav af områder.

Husk. Der findes ikke dumme spørgsmål, men kun dumme svar.

3 ting jeg hader!
1, Folk der kommer med ubehøvlede kommentarer som intet har med emnet at gøre!
2, Folk der smider et link til et spørgsmål uden at skrive en dyt om hvad det er!
3, Tips hvor der kun er et link uden beskrivelse af hvad det er!