/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
Bevis for alting LOOL
Fra : Klumme
Vist : 988 gange
100 point
Dato : 07-01-06 20:39

Som stensikker dokumentation for at jeg har fået mine penge forrentet som lovet kan I se på denne mail.

Men det fritager jo ikke 12dailypro for at være et svindelforetagende. Sjovt at sniper, den fedtede fidus og madam mulberry m.fl. ikke kan se dette. LOOOL

Kom nu.... Blacklist min tråd, eller hvad I nu kan finde ud af LOOOL
**********************************************************************

> Dear Klumme DK,
>
> This is to inform you that MyLifeClicks (admin@12dailypro.com) has paid you $43.20 USD.
>
> The status of sender: NetIBA CERTIFIED
>
> Transaction Details
> --------------------------
> Type: Payment
> Date: January 3, 2006
> ID: 3546982254
> Amount: $43.20

> Dear Klumme DK,
>
> This is to inform you that MyLifeClicks (admin@12dailypro.com) has paid you $95.04 USD.
>
> The status of sender: NetIBA CERTIFIED
>
> Transaction Details
> --------------------------
> Type: Payment
> Date: January 7, 2006
> ID: 3546982254
> Amount: $95.04

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 07-01-06 20:42

Jamen tillykke med alle de mange Dollars........ Så forstår jeg da bedre dit LOOOOL "dollargrin"

Håber at blive inviteret på kage og kaffe.....

Mvh sverola

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-01-06 20:45

Jeg har fået en lignende mail, men jeg fik ikke så mange $

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-01-06 20:47

Du skal få alt det kaffe og kage du kan labbe i dig Sverola

Hvis noge siger så meget som ET forkert komma i denne tråd så blir de BLACKLISTET

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-01-06 20:48

Ans... Du skal bare sige til verdensfirmaet med de reelle hensigter, at du kender KlogeSniper, den fedtede fidus og mulberry LOOOL Så fordobler de din forrentning

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-01-06 20:50

Nå jeg har ikke tid mere.... Skal tælle mine penge LOOOOL

MEN I holder jer på måtten......... ellers er det den sorte liste

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 07-01-06 21:00

SIR YES SIR !!!!!!! Med de advarsler kryber jeg S.. under den måtte du skriver om
Jeg kommer indom engang og får den mokka....
Ha' en fin lørdag ....konen kalder

Mvh sverola

Kommentar
Fra : philipf

Dato : 07-01-06 21:04

Hvor er dit ref. link?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-01-06 21:15

Tja, det er bevis nok for mig Klumme ...på at det er nemt at lade sig narre, altså

Men tak fordi du har pårettet denne tråd -
jeg er nemlig blevet "bortvist" fra dén hvor det andet "hold" boltrer sig LOOL

Jeg benytter lige lejligheden til at henvende mig til sniperdk..

______________________________________________________________

Kære sniper

Kan du ikke klare at debattere med mennesker, der har en holdning, der afviger fra din egen?! ..

Forholder det sig i virkeligheden sådan, at så snart der bliver stillet spørgsmålstegn til din platte måde, hvorpå du forsøger at lokke kandu medlemmer "med på vognen" - så rækker din debatstil ikke længere, end at du ser dig nødsaget til at blackliste brugere med en divergerende holdning/mening..

Tænk! jeg troede man var mere moden som 38 årig!

Men bortset fra det, så er det ikke sikkert du er klar over det, men selvom du blacklister mig fra dit "spøegsmål" - så kan jeg stadig læse tråden

Jeg "gennemhuller" lige dine små finurlige historier..

Citat
Og nej jeg har hverken lokket "mor, far, venner whatever" til noget som helst.

Ok så - men er det meget bedre, at lokke sin bror?!

Citat
Fra : sniperdk Dato : 21-12-05 08:07

Min lillebror er hoppet på vognen selv om han ikke var meget for det.

Ovenstående citat er herfra: http://www.kandu.dk/Spg79956.aspx hvor du startede noget op, som du måske skulle have gennemtænkt lidt bedre..

Vi vender lige tilbage til din seneste tråd: http://www.kandu.dk/spg80586.aspx

Du skriver følgende.

Citat
Helt ærligt creamy, hvorfor skulle jeg lokke folk ind i noget som jeg ved IKKE giver penge retur????

For det første har jeg ALDRIG påstået, at du ikke tjener noget i dette pyramidespil - og fordi kære sniper, at du selv tror det hele er et plattenslager foretagende - og faktisk selv ytrer, at nogen på et tidspunkt kommer til at få brændt røven..

Dette skriver du i din første tråd.

Citat
Fra : sniperdk Dato : 21-12-05 08:51

Jeg tror selv at den dag medlemstallet stagnerer, så løber chefen med pengene og køber en ø et eller andet sted. Fidusen er at have lavet sine penge inden da. Og det er jo nemt nok, du kan tage din investering med hjem efter 12 dage.

Det er sikkert nytteløst, for du fatter det med al sansynlighed IKKE, men jeg prøver lige en gang til.

Din mission her på kandu (og andre steder) medfører, at du risikerer at overtale "svage" sjæle (ludomaner) - som ikke ejer mekanismen der skal fortælle dem, hvornår de bør stoppe dette spil..

Det er jo et faktum, at det netop er denne gruppe i befolkningen, der oftest lokkes af de "hurtigt tjente penge".
Men det er du da pisse ligeglad med, ikke sandt?!

Den dag "butikken" lukker, er det nemlig ikke dit problem, at der måske sidder en mindre flok (indmeldt på opfordring af dig) - der har mistet ALT....Tough shit, "idioterne" kunne jo bare have hørt efter, og trukket snotten til sig i tide - eller helt have undladt at investere..right?!

Din handling svarer til, at du tilbyder en "stribe" til narkomanen, fordi du kan tjene på det..

Sorry, men jeg væmmes ved mennesker med så ligegyldig en holdning til sine medmennesker! ..Kortere kan det ikke siges.

Så runder vi lige denne kommentar.

Citat
Fra : creamygirl Dato : 07-01-06 12:49

Kategorien økonomi og investering tror jeg ikke, at du skal satse på er oprettet for at du og andre "tåber" skal have mulighed for at slå plat på naive og "nemme" ofre..

Du svarer

Citat
Creamy : Ups, nu gik der vist arne i dine udtalelser creamy !!#-)

Hvis ordet "tåber" (læg mærke til at ordet er fint indrammet - så synes jeg da, at der gik mindst ligeså meget ged i dine udtalelser om - hylehoveder - fattigrøve på SU osv..

For slet ikke at tale om, da du i dette spørgsmål: http://www.kandu.dk/Spg79956.aspx udtalte dig om en flok med hjerne af middel standard..

Mit råd til andre er: Hold jer væk fra typer som sniperdk. Han er en der foruden hans "geniale" pyramidespil er et menneske, der ynder at finde og vise små arabisk producerede "dokumentarfilm" som viser en nedskydning bagfra - for derefter at kalde det et "godt håndværk" http://www.kandu.dk/Tip13039.aspx

Et ps til mulberry..

Hvor bøvet er man lige, når man går ind i en tråd (oprettet af sniperdk) og henvender sig til mig med følgende:

Citat
ikke at forveksle med at jeg ikke tør høre din mening, og argumentation,

Jamen kæreste Mulberry. Du har sq da fravalgt mig fra dine egne tråde, så hvad skal dette lille stunt til for?!

Tænder du alligevel lidt på mine holdninger?!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-01-06 21:17

ja ja, P sidder lige ved siden af bogstavet O

Pårettet = oprettet

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-01-06 02:10

Gider ike deltage i tråden, men vil gerne vide om denne , står forkert? elller måske denne , eller denne ,

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-01-06 06:31

Hwa så klogesniper?

Er du ude at se på nye skydejern, nu da du har sååå mange penge.

Skynd dig, araberne bliver ikke ved at stå med ryggen til, og så rækker godt håndværk ikke LOOOL

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 08-01-06 06:41

Citat:
Hvor bøvet er man lige, når man går ind i en tråd (oprettet af sniperdk) og henvender sig til mig med følgende:

Citat
ikke at forveksle med at jeg ikke tør høre din mening, og argumentation,

Jamen kæreste Mulberry. Du har sq da fravalgt mig fra dine egne tråde, så hvad skal dette lille stunt til for?! [Roterende fis i kasketten]

Tænder du alligevel lidt på mine holdninger?! [Blink]
Citat slut

Hvis du bare kunne holde dig til at argumentere sagligt, men det gør du jo ikke, derfor blander jeg mig, da jeg ikke bryder mig om at se nogen blive verbalt overfaldet og og tillagt noget de ikke er. Hvis du interesserede dig for hvorfra dine modparter i diskussionen kommer fra fremfor at køre dig selv helt op (og forsøge at køre andre ned) så ville du være nået langt og kunne spare dig selv og os andre for dette mobbeshow du holder på med, sammen med dine ligesindede iøvrigt.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-01-06 08:17

Altså mulberry.

Hvis du nu holder din mund, så er der slet ingen der opdager hvor småt du kører, og hvor lidt du fatter. Lad dog være med at udstille dig selv så ynkeligt. Du er sikkert en rar gammel kone, hvis kosmopolske erfaring er Dagli' Brugsen ned på hjørnet. Det er osse godt nok, men gå stille med det

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 08-01-06 09:07

kan godt se du har modtaget en mail, men lad os da se din bank skrive pengene rent faktisk er kommet ud...

he he nu er jeg på 1 blackliste

Peter betjent

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-01-06 09:38

Hmmmmm vil det sige at du ikke tror på mig? Så trorr du måske heller ikke på Kloge Sniper i denne tråd:
http://www.kandu.dk/spg80586.aspx

Det kan jeg ikke forstå, for vores emails er da ægte

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 08-01-06 09:41

he he har skrevet i hans tråd også...

og han har lige indrømmet pengene stadig står hos spil udbyderen.

Peter den glade

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-01-06 10:10

Ja - Han er så stupid at tro, at man kan levere en e-mail, som enhver idiot kan skrive som bevis for at han har fået penge. Dernæst indrømmer han, som du siger, at de bare har meddelt ham at pengene står på en konto. Hvis konto.....??.Mon ikke det skulle være deres komto.

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 08-01-06 10:19

Har modtaget et konto udskrift fra stormpay på hans konto, pengene er gået ind ?????

men mener stadig at 12pay et eller andet er svindel.

Peter

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-01-06 12:40

Citat
Har modtaget et konto udskrift fra stormpay på hans konto, pengene er gået ind ?????

men mener stadig at 12pay et eller andet er svindel.

Peter

Ja, og det mener sniper også selv men så længe han hiver en slat hjem, så længe vil han prøve at "bondefange" andre til at hoppe med "på vognen"

Mulberry: Jeg fatter som sædvanligt ikke meget af dine skrevne ord. Du må formulere dig anderledes - og mere tydeligt, hvis du vil have en dialog med mig!

Men et skal du vide - hvis du finder mine udtalelser til sniper for et mobbeshow, så er det fordi du ikke kender til snipers tidligere spørgsmål herinde. Åbner man som sniper tråde - og inviterer specifikke profiler (man ved har en helt klar ANDEN holdning) til at deltage, så er der næppe tale om et mobbeshow, men derimod om selvpineri, eller et forsøg på at piske en stemning op..

Tjek fakta Muberry - inden du svælger dig i din harme og lede ved mig..

Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 09-01-06 18:53

For my special friends KLUMME & Creamy hahaaaaa http://snipershyips.blogspot.com/

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-01-06 18:55

Du tror vel ikke for alvor på, at jeg åbner links fra dig?!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-01-06 18:59

Citat
sniperdk Dato : 09-12-05 13:21

--------------------------------------------------------------------------------
Jeg tror nu stadig ikke på at de kan tjene 44% på renterne af jeres penge på 12 dage....
Bill Gates er verdens rigeste mand og ikke engang han kan forrente sine penge med 44% OM MÅNEDEN......

Fakta må være at så længe flere skyder penge ind så lever det. Men den måned hvor der er flere udmeldelser end indmeldelser så ramler korthuset.
Jeg håber for dig kære frk.fidus at du snart vælger at trække dig tilbage og nyde alle de penge du har tjent.

Forstår jeg dig korrekt at de ca 240 kr om dagen du tjener, dem skyder du også ind ?
Den ægte fidus må være at hvis du er startet med f.eks. 6$ indskud, så bør du kunne trække eks. 60$ ud og lade resten yngle. Altså har du scoret 1000% og resten er "risikofrt" da du har fået pæn fortjeneste hjem...
Kan man gøre sådan ?

Hvor meget kan man tjene ved daglig surf UDEN at skaffe nye medlemmer ?

Klamt

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-01-06 19:15

Og jeg er for at sige det mildt, skide træt af jeres løgne historier. Du godeste, hvad folk kan få selv til - for at lokke andre med i jeres lort..

Citat
Kommentar Fra : frk.fidus Dato : 16-11-05 16:57

Hej

Jeg læste lige dit spørgsmål
Jeg, min mor og mine bedste venner er med i 12daily... vi er ikke nogle store hajer.... et par af mine venner tjener 4400,- om dagen på dette men de har også investeret en del. [B]Jeg tjener ca. 240,- om dagen... [/B]

Løgn!! Det kan ikke lade sig gøre, at hive 4400,- ud om dagen - men det er hvad din veninde er blevet bildt ind af vedkommende der lokkede hende.. LOOOL

Derudover er det fandme også skide mystisk,
at derfortælles man tjener 240,- om dagen den. 16/11 - 05 16:57

For blot at konstatere, det heller ikke er noget man kan/skal tage for gode varer..

http://www.kandu.dk/Tip12813.aspx

Citat
Fra : frk.fidus Vist : 126 gange Dato : [B]16-11-05 18:31 [/B]

Jeg selv, min mor (som også er kandu'er) og mine venner & veninder har de sidste måneder tjent lidt ekstra lommepenge [B]jeg tjener p.t. ca. 80,- om dagen [/B]

Platugler

Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 09-01-06 19:15

Jammen kære Creamy. Det jo nøjagtigt hvad du kan se via det link hvis du ikke havde så meget paranoia....

Så er det jo nemt at være så klog som du, når man bare lukker øjnene og siger "nej vil ikke se det..." Du er arnes datter, er du ikke ???

Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 09-01-06 19:18

ja jo mindre man investerer jo mindre tjener man, spørg evt på fondsbørsen. Sådan FUNGERER verden altså uden for din stue. Du burde prøve at kigge videre i verden end til Kandu´s hjemmeside.......

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-01-06 19:18

Jeg er altså nødt til at fortælle dig noget sniper!

Det er dælme grinagtigt, at du BL mig fra din egen tråd, men kommer herover i Klummes tråd

Hvad vil du?!

Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 09-01-06 19:20

Du henvendte dig til mig i denne tråd, er du nu også bange for svar ????
Prøv lige at ringe til lægen imorgen, du kan få hlælp tror jeg.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-01-06 19:21

Hmm, du finder det overhovedet ikke mystisk, at man den. 16/11 kl. 16:57 tjener 240,-

men den. 16/11 kl. 18:31 er beløbet pludselig faldet til 80,-

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-01-06 19:25

Du er godt nok for grineren Sniper

Du provokerer ved at "smide mig ud af din tråd" - jeg provokerer tilbage - og du fatter slet ikke, at når man smider nogen ud fra en debat, så regner de fleste vel med, at det er fordi du ikke gider debattere med mig!!

LOOOL

Du faldt i med begge ben sniper ...

Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 09-01-06 19:26

Tåbe du forstår ikke en fis. Jeg skærer i pap !!!

Man investerer 100 kr ja ??
imorgen får du 12 kr
iovermorgen får du 12 kr
hvad har vi nu 24 kr, ja kuglerammen er god ikke
3 dag har du 36 kr

Hvis du får en voksen til at regne for dig, vil du opdage at 12x12 = 144 kr !

Nu kan jeg simpelthen ikke bruge mere tid på dig, du er sgu for tung. Kig på dokumentationen i linket. Ellers er der intet at diskutere.

Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 09-01-06 19:30

er du hos de voksne nu for at få regnet den ud, eller gik du kold over alle de tal ?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-01-06 20:36

Er du irriteret over, at du ikke kender min alder, sniper?! ..hehe, det tror jeg sq du er?!

Om jeg er Arnes datter?! …Nej Gud fri mig vel *G* men du er måske hans søn?!

Husker jeg helt forkert, hvis jeg nu påstår, at det netop var ordet "tåbe" der triggede dig forleden til at kalde ordvalget for "arnisk" tsk tsk..

Vi tager lige dine tal! (ups, havde nær glemt det ’G* )

Citat
Tåbe du forstår ikke en fis. Jeg skærer i pap !!!

Man investerer 100 kr ja ??
imorgen får du 12 kr
iovermorgen får du 12 kr
hvad har vi nu 24 kr, ja kuglerammen er god ikke
3 dag har du 36 kr

Se, det er jo til at forstå, sniper ’G* Men det ser straks værre ud med disse tal!

16/11 kl. 16:57 240,- wauw

16/11 kl. 18:31 80,- Fy for en skid, nu rasler lortet nedad..

Gider ikke høre på jeres finurlige og utilregnelige historier..

Og prøver lige en sidste gang (jeg ved jo, at du ikke kan nære dig for at kigge med her, ik?!

Citat
Kommentar fra : creamygirl Dato : 21-12-05 20:12

Kære snipermand..

Du fatter tilsyneladende ikke, når man fortæller dig, at man IKKE er interesseret i dit lille foretagende..

Du fortsætter derimod med at ævle om dokumentation for dit crap, samt kryber udenom de spørgsmål du bliver stillet..

Til din orientering, så er jeg er da slet ikke i tvivl om, at du vinder på kort sigt?! ..Selvfølgelig gør du det - og derfor har du så satans travlt med at trække andre med ind i det, idet du samtidig´er intelligent nok til at vide, at det ufravigeligt går galt en dag..

OG TAG SÅ LIGE OG LÆS OVENSTÅENDE. Kan du mon snart fatte, at jeg ALDRIG har påstået, at du ikke tjener på dit junk?! (bemærk spørgsmålstegnet) ???????????????????

Jeg har ALDRIG bedt om dokumentation. Jeg har ALDRIG ytret, at du IKKE får noget ud af dette foretagende, jeg opponerer mod din fremgangsmåde, sniper.. og siger INTET om, at jeg forlanger dokumentation. Fatter du det?!

Hold dog dit shit for dig selv, hvis det er så god en "forretning" ...Ups, nej det går jo ikke, for så er der ikke "liv" ret længe vel?!

Du er nødsaget til at forsøge at trække flere ind i systemet, for du er jo ikke dum ! og erd udmærket klar over, at PENGE kommer ikke fra ingenting, og når nogen TJENER penge, SÅ ER DER NOGEN DER TABER PENGE..
Og hvem er så det?!

Tje, som tidligere nævnt, så kan det sagtens være én af dem du lokker ind i "gamet" og som IKKE magter at stoppe i tide!

Usmageligt og ynkeligt, at du ikke kan forstå, at der findes svage mennesker i denne verden – og at det oftest er de svage der SATSER stort – og oftest de svage der TABER stort. Det er sq lige før at jeg håber det BLIVER dig der taber..
Så kan du lære det!!!

Og så vil det for øvrigt klæ´dig, snart at besvare nogen af de mange spørgsmål du er blevet stillet

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 09-01-06 20:42

WAUW en smøre glæder mig til opfølgningen på dette.

Peter

Bolden ligger i sniperdk net.

1-0 på hjemmebane

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-01-06 20:47

Lidt morsomt, egentligt..

Snipers hjemmebane blev jeg "sparket" ud fra - men han foretrækker måske at spille på udebane?!

Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 10-01-06 00:28

Citat
Se, det er jo til at forstå, sniper ’G* Men det ser straks værre ud med disse tal!

16/11 kl. 16:57 240,- wauw
16/11 kl. 18:31 80,- Fy for en skid, nu rasler lortet nedad..
Gider ikke høre på jeres finurlige og utilregnelige historier..

Jeg forklarer det stille og roligt, jeg har ikke større typer at skrive med. Ved ikke om jeg skal vælge 2 eller 3 knap til citat, prøver...
Jeg er i tvivl om jeg skal besvare det eller ej, du skriver at du ikke gider høre på "vores" historier (du må gerne sige dine og dig til mig)....

Jeg ved ikke hvis tal du bringer der, men i historiken vil du kunne se hvorfor. Det KAN ikke gå tilbage, hver 24 time stiger hver pakke/upgrade med 12%. Den logiske forklaring må være at den 16/11 er den ene pakke/upgrade udløbet hvorefter de 160 vil stå som"pending" til udbetaling. Upgrades udløber hver 12 dag, og man kan have 2 kørende ad gangen, i så fald vil der jo udløbe en hver 6 dag. Det er en fordel med de 2 ad gangen for så står man ikke i et tomrum når man venter på en upgrade kommer til udbetaling. Den måde man hurtigst tjener penge, er at investere dag 1, dag 6 og dag 12 når den første er udløbet. Den der står til udbetaling "pending" står typisk op til 7 arbejdsdage. Min sidste upgrade er lige udløbet, den var på 780$ og nu står der 1123,20$ "pending" til udbetaling. Jeg laver et screenprint af det og så kan du også se det på http://snipershyips.blogspot.com/ om ca 10 minutter, det vil være øverst altså over screenprintet ved navn "screenprint for DUMME KLUMME and his girlfriend the poor girl with the cool name "creamygirl"...

Jeg tror ikke jeg kan komme det mere præcist, det er meget mere udførligt på deres hjemmeside hvis du vil vide mere. Det kan ikke være min opgave at blive ved med at forklare at det virker, når jeg nu HAR dokumenteret det.

Citat
Hold dog dit shit for dig selv, hvis det er så god en "forretning" ...Ups, nej det går jo ikke, for så er der ikke "liv" ret længe vel?!

Og til ovenstående, jo så er der forretning i det. For som jeg tidligere har sagt er danskerne nogle år bagud, det er ganske få der er "fremme i skoene" endnu. Vi er jo et skeptisk folk, det er du et levende, ahh måske skrivende bevis på... Hver gang 1 dansker starter med det, så er der vel 5-10000 af andre nationaliteter der gør det...
Dem som er intereseret skal have muligheden, og jeg forklarer det gerne. Dog forstår de fleste det lidt hurtigere end dig.
Citat
Du er nødsaget til at forsøge at trække flere ind i systemet, for du er jo ikke dum ! og erd udmærket klar over, at PENGE kommer ikke fra ingenting, og når nogen TJENER penge, SÅ ER DER NOGEN DER TABER PENGE..
Og hvem er så det?!
Tje, som tidligere nævnt, så kan det sagtens være én af dem du lokker ind i "gamet" og som IKKE magter at stoppe i tide!

De danskere der kommer ind "under mig" skal jeg nok sørge for at advare hvis jeg føler lokummet brænder, sådan er jeg, men de tanker har du måske svært ved selv at kappere... Fordelen ved at melde sig under en anden landsmand kan også være at man nemmere kan få en forklaring hvis der er noget man er i tvivl om, der er f.eks. en under mig som ikke er særligt god til at læse engelsk.
Ovennævnte med at dem jeg "lokker ind i "gamet" og som IKKE magter at stoppe i tide" er præcist så snot dumt og en "hævet over andre" attityde, som præsterne der juleaften fortalte folk at regeringen var dum (halvdelen af dem der kommer i kirken har vel stemt på et af de partier der danner grundlaget for regeringen).
Hvad bilder du dig ind at se sådan ned på dine medmennesker ? Betragter du alle som dummere end dig selv? Mener du at alle som vælger at gamble er mennesker der ude af stand til at tage vare for sig selv og deres handlinger ?

Hvem der taber penge, tjaa det er vel de sidste 500-1000 hovedsageligt fra andre nationer, da der jo ikke er så mange danskere der deltager endnu. De er vel ikke dummere end os andre som ved det er gambling, og man skal ikke satse mere end man har råd til at miste...... Da jeg satte 1000$ i det, vidste jeg at det var gambling. Jeg råder ikke andre til at starte med 1000$. Og nej jeg har ikke ondt af de sidste amerikanere, ungarere osv som taber penge, jeg har heller ikke ondt af dig når du ikke vinder på din lottokupon....
Jeg vil nok råde dig creamy, til at holde dig til en lottokupon, rommy og lidt bankospil. Det er der ikke den store strategi i og hvis du er heldig vinder du en halv so med hjem. Så har du også nogen og tale med istedet for at bruge hele dit liv i et chat-forum.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-01-06 05:17

Kode
De danskere der kommer ind "under mig" skal jeg nok sørge for at advare hvis jeg føler lokummet brænder, sådan er jeg

Selvfølgelig kan alle have fuld tillid til en person, der synes at snigskytteri er godt håndværk - og selvom du letkøbt påstår at ville udvise "samfundssind" er det stadig usmageligt og ulovligt. Det fatter du stadig ikke en skid af. Snipertypen ER spottet for længst.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-01-06 06:44

Endnu en laaaang forklaring på, hvordan systemet er bygget op – og endnu en laaaang forklaring på, hvordan man kan få en slat kroner klemt ud af denne monkey buisness. Faktisk nok det eneste jeg IKKE er en skid interesseret i at "høre" noget om, men som måske er det eneste, du KAN og VIL ævle om, fordi du åbenbart har besluttet dig for, at du for ALT i verden skal have overbevist lige præcis MIG om, at det er en fed "forretning"..

Kors i røven (rent ud sagt) – jeg begriber simpelthen ikke, at det er så vigtigt for dig, at overbevise skeptikerne?!

Hvorfor koncentrerer du dig ikke i stedet om de mennesker, hvor der er bare en lille bitte chance for, at de hopper med på dit crap?!

Hænger det monstro sammen med dette spørgsmål (som overhovedet ikke er et spørgsmål)?!

http://www.kandu.dk/Spg79735.aspx

Et lille, men dog væsentligt udrag fra spørgsmålet, for ikke at sige KERNEN i spørgsmålet..

Citat
Der er som du skriver kun gode ting om 12DP, den eneste bagside er at du sikkert bliver forfulgt af creamy, ans og klumme

Wauw hva?!

Der har du kernen i HELE din efterfølgende komiske adfærd. Du bliver fortalt blablabla, at du sikert blablabla – og hvad GØR DU?!

Du åbner saftsusme et spørgsmål, hvor du inviterer MIG iog andre af dine forfølgere ndenfor i første indlæg.

http://www.kandu.dk/Spg79956.aspx

Du tænker sikkert: "Nu skal jeg vise den lille uartige Creamy, at jeg fandme tjener fedt på det lort her"

Jamen hallooooo Birger, det har jeg aldrig været interesseret i at blive informeret om - og heller aldrig påstået at du ikke gør. Spørgsmålet du fik foræret af din veninde havde et helt klart formål, men du har fandme bind for øjnene, når det kommer til at gennemskue et sådant stunt..

Hold kæft du er tung Sniper – og hold kæft du er nem at trække rundt ved næsen. Jvnf. Ovenstående spørgsmål til dig (eller retter information fra frk.fidus). Hun skriver du vil blive forfulgt, men hvem er det lige, der forfølger hvem?! …Ja jeg spørger bare

Man åbner for hede hule snot ikke et spørgsmål, hvor man inviterer sine forfølgere indenfor, hvis man har bare lidt mellem ørene, eller gør man?!

Næste gang jeg har hed sex med min kæreste, så vil jeg efterfølgende prøve at råbe "voldtægt". Måske nogen hopper på dén.

Kan du ha´en rasende god tirsdag sniper

Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 10-01-06 12:31

Dette bliver mit sidste svar på dig og dine konstante angreb.
Den store forskel på os 2 er at jeg ikke er bange for en konfrontation med folk som er unige. Nogle mennesker som ikke forstår en given ting eller som måske ikke selv tør, har det med at skulle råbe højere og højere. Dette er et svaghedstegn som gør at du aldrig kan blive en ledertype. Du er vel førtidspensionist, kassedame eller arbejder på fabrik. Har jeg ret ? (intet ondt om kassedamer og fabriksarbejdere, dem er der også brug for)

Hvorfor jeg bruger tid på at svare folk selv om de er komplet ueninge eller uforstående?? Hvis ikke jeg gjorde det så ville andre jo få et helt skævt billede af sandheden, som når du eks. skriver at beløbet på 240 var FALDET til 80....
Normalt tænkende skal vide sandheden!! Tænk hvis verden skulle reageres af folk som ikke forstår.?

Når du skriver at du vil "prøve at råbe voldtægt"..... Det er der andre end dig der har fundet på fordi de mangler opmærksomhed. Triste skæbner, men i bør straffes hård for det.

Din kæreste burde tage dig mere ud creamy. Der er meget mere ude i verden end chat-forummer og 7 kabalen.

PS : Kan det pisse dig af når jeg siger at der er 2 her fra kandu der har tilmeldt sig pga al den her polimik, og de syntes oven i købet det er sjovt at deltage i....

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-01-06 13:01

Du fatter bare N A D A og ævler konstant uden om

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-01-06 13:04

I øvrigt heller ikke forventet

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-01-06 13:11

Kode
jeg ikke er bange for en konfrontation med folk som er unige

Sagde "sniper" - Uheldigt nick hwa ? LOOOL

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-01-06 10:52

http://www.kandu.dk/spg80886.aspx

Det er lige lukket og frk.fidus fik point.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 11-01-06 15:15

I behøver ikke at købe den tråd som ans henviser til http://www.kandu.dk/Spg80886.aspx her kommer den minus indlæg nummer 15 som kom efter at tråden var låst og er sikkert en kommentar fra sniperdk, og jeg blev blacklistet efter mit indlæg - men typisk for den slags "en konfiktsky provokatør" som sniperdk.
Citat
creamygirl KAN skifte mening..
Fra : sniperdk Vist : 192 gange
500 point
Dato : 11-01-06 01:37

--------------------------------------------------------------------------------
Fedt at du ændrede mening creamy !!
Jeg er glad for at du endelig kan se det smarte i 12dailypro og jeg er sikker på at du vil tjene penge lige som frk.fidus og mig. Men husk nu at du skal surfe de 12 sider om dagen for at tjene pengene. Jeg er stadig mundlam over at DU af alle pludselig vil være med........

Jeg sender min kommision retur som aftalt.

MVH
Sniper

PS : Så var det ikke så tosset alligevel hva´ ?
--------------------------------------------------------------------------------
Favorit

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 11-01-06 02:01

--------------------------------------------------------------------------------
Det var da det mest platte indlæg, for det er ikke et spørgsmål, jeg længe har set.

Kommentar
Fra : Mad_Nuser

Dato : 11-01-06 02:45

--------------------------------------------------------------------------------
Har i da virkelig ikke andet at give jer til ??

Kommentar
Fra : tal_ordentligt

Dato : 11-01-06 03:13

--------------------------------------------------------------------------------
Nej, hvor er det gennemskueligt sniperdk - tror du virkelig selv på at brugerne her på kandu ryger på den.

Jeg tror du er gået over stregen her, og håber at kandu vil fjerne dig for denne form for ulækker hetz mod Creamygirl og dine forsøg på at få andre brugere med i dit spil. Jeg vil sende en mail til kandu.dk - og håber så at de ændrede regler kan få dig fjernet. Jeg skal opfordre andre brugere til at gøre det samme.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 11-01-06 07:55

--------------------------------------------------------------------------------
Når nogen tjener penge, er der nogen der mister dem.
Hvem mister penge i dette foretagende????

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 11-01-06 08:28

--------------------------------------------------------------------------------
Nu aner jeg ikke hvad 12dailypro er, men er det ikke en form for reklamekampagne du har gang i ?

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 11-01-06 09:17

--------------------------------------------------------------------------------
Jeg kender heller ikke noget til 12dailypro, men jeg er sikker på, at det er aldeles frivilligt, om man vil benytte sig af det eller ej, så jeg kan ikke se noget problem i, at sniperdk åbenbart er vældig begejstret for foretagendet.

Hver sin lyst, som man siger.

Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 11-01-06 10:36

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
Nu aner jeg ikke hvad 12dailypro er, men er det ikke en form for reklamekampagne du har gang i ?

Nej det er det ikke viviborgen så havde jeg jo husket linket.... Det gør jeg ikke igen, selv om det var fristende da jeg nu har en kritiker mindre....

Accepteret svar
Fra : frk.fidus
Modtaget 500 point
Dato : 11-01-06 10:43

--------------------------------------------------------------------------------
Woww kunne du få HENDE med, tillykke !!

Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 11-01-06 10:48

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
Når nogen tjener penge, er der nogen der mister dem.
Hvem mister penge i dette foretagende????

mvh
ellebye

ellebye, det tror jeg er de sidste 2-300 som skyder store beløb ind. Men det bliver vel først til den tid hvor interessen falder og medlemstallet stagnerer eller falder.
Det har kørt 9 måneder nu og breder sig som ringe i vandet. Fordelen er at vi selv vælger om vi vil trække ud efter første gang man har tjent sine 44%, eller om man vil blive ved. 95% fortsætter fordi man vil have mere, og så længe det er sådan så er programmet levende.
Den perfekte strategi er at tjene første gang, hive indskudet ud og lade afkastet yngle videre. Så er man på tør grund hurtigt. Men det er fan.... svært fordi man bliver grådigere....
Jeg har ca 500$ i overskud nu. Planen er at jeg nu vil sætte 100 ind hver 6 dag, på den måde får jeg max 400 af overskuddet ud og svømme, men jeg får 144 udbetalt hver 6 dag (ca).

Godkendelse af svar
Fra : sniperdk

Dato : 11-01-06 10:49

--------------------------------------------------------------------------------
Ja VILDT ikke ???

Tak for svaret frk.fidus.

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 11-01-06 11:05

--------------------------------------------------------------------------------
Vor herre bevare os........det får vi vist brug for.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 11-01-06 11:09

--------------------------------------------------------------------------------
sniperdk
Hvis det forholder sig som du skriver til mig, ER det jo pyramidespil, og dermed ulovligt.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 11-01-06 11:23

--------------------------------------------------------------------------------
Kunne du ikke nøjes med at stille spørgsmål som faktisk _er_ spørgsmål istedet for at "forurene" siden med spørgsmål som egentlig bare er kommentarer til noget du har skrevet tidligere?

Pyramidespil er desuden ulovligt.

Kommentar
Fra : tal_ordentligt

Dato : 11-01-06 11:25

--------------------------------------------------------------------------------
Det har du helt ret i ellebye - denne tråd er lavet fordi sniper ikke kunne klare sig her http://www.kandu.dk/Spg80637.aspx og Creamygirl er blacklistet fra sniperdk's tråde som du kan læse i det link. Usmageligt - du kan bare læse hans profil.

//bentjuul

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 11-01-06 18:09

Øv, jeg har betalt 50 point, for at læse noget, som jeg kunne have læst her.

Men godt nok, for ellers havde jeg nok aldrig fået læst den her tråd - og med risiko for at blive blacklistet af "Dollarsteamet", så alligevel:

"Godt gået Creamy, så er argumentationen da vist sat på plads , jeg tror ikke der var ret mange, der var i tvivl om, at du var blacklistet fra Snipers tråd,

Men jeg kan ikke lade være med at have lidt ondt af ham, det er sg da synd, at han så alligevel ikke kunne lade være med at blande sig her, det tager lidt af det seje af ham...........

Jeg har aldrig været tilhænger af ignorer-knappen, følgelig heller ikke at at man kan blackliste nogen, fordi de har en anden mening, nu ved jeg også hvorfor

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 11-01-06 18:22

Riplay kan du så ikke kopiere det sidste indlæg herind for det mangler -

//bentjuul

Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 11-01-06 18:42

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-01-06 20:48

Fra : sniperdk Dato : 07-01-06 10:20
Som skrevet var det bare dokumentation til folk som dig der højlydt skal svine andre til, bare fordi de selv ikke tør tage nogen form for chancer.

Hele denne forestilling har ikke - og kommer aldrig til at handle om, hvorvidt JEG tør tage chancer..

Fra : sniperdk
Dato : 07-01-06 10:20
Det er vel her vi 2 er forskellige creamy, jeg har råd til at prøve ting af som lyder spændende eller lidt for spændende!

Hele denne forestilling har ikke og kommer aldrig til at handle om, hvorvidt JEG har råd, eller ej til at deltage i dailypro..

Fra : sniperdk Dato : 07-01-06 10:43
Er i alle på S.U. ???

Er du retarderet?!

Fra : sniperdk Dato : 07-01-06 11:12
HOVSA !! Modtog lige lidt flere penge fra "PLAT & SVINDEL" !!!
I skal nok holde jer væk, hvad fanden skal i bruge penge til når i har Kandu......

Hvad fanden skal du bruge kandu til, når du har PLAT & SVINDEL?!

Fra : sniperdk Dato : 07-01-06 12:18
Hvorfor kigger du i de tråde, du har jo ikke penge til at investere ?

Hvad kender du til min økonomiske status?!

Fra : sniperdk Dato : 07-01-06 16:37
Folk virker meget præ-menstruelle herinde syntes jeg. Meningen med indlæget var bare at tvivlerne KUNNE få dokumentation.

Den ene tvivler ( MIG) og som du konsekvent henvender dig til har ALDRIG bedt om dokumentation..

Fra : sniperdk Dato : 08-01-06 09:51
"golfhouse" er vel ikke arne.j´s andet nicknavn vel ???

Ups, der løb du da åbenlyst tør for argumenter!

Fra : sniperdk Dato : 09-01-06 19:15
Du er arnes datter, er du ikke ???

Du bør måske overveje, om ikke du skal have skiftet pladen!

Fra : sniperdk Dato : 10-01-06 12:31
Du er vel førtidspensionist, kassedame eller arbejder på fabrik. Har jeg ret ? (intet ondt om kassedamer og fabriksarbejdere, dem er der også brug for)

Nej, jeg er socialpædagog. Mit daglige arbejde foregår på etbehandlinghjem for misbrugere – og lige præcis vore narkomaner, der hver dag skal skaffe mange penge til deres stof er potentielle "kunder" til dit usmagelige tilbud om hurtige penge.
Derudover er jeg i fredags startet på en lederuddannelse, hvilket du nok ikke lige havde regnet med..

Min mening om din nedladende tone overfor kassedamer, fabriksarbejdere og førtidspensionister skal jeg undlade at kommentere. Kun vise denne smiley samt fortælle dig, at jeg kender både førtidspensionister, kassedamer og fabriksarbejdere, der er dig langt overlegen, hvad angår argumentationsteknik…..Færre penge end dig?! …Tja måske – men så absolut ikke ringere mennesker af den grund..

Fra : sniperdk Dato : 10-01-06 12:31
Din kæreste burde tage dig mere ud creamy. Der er meget mere ude i verden end chat-forummer og 7 kabalen.

Er det en anden måde at udtrykke det slidte udtryk "get a life"?!
Pudsigt, din meningsfælde frk.fidus bruger præcis samme teknik, i en presset situation. Er det en teknik I har lært, at I kommer langt med, når I er ude og promovere for Dailypro?! …Yderst KLAMT og bestemt ikke en egenskab jeg misunder!

Med hensyn til denne tråd: http://www.kandu.dk/spg80886.aspx

Er du villig til at blive sigtet for injurier?! ..

Skulle du være i tvivl om hvad begrebet injurier er for en sjov tingest, så lad mig fortælle dig, at det er et påstået udsagn fra en person der ikke er i stand til at bevise udtalelsen (sammenlign med Rasmus Trask-sagen)

Din tråd er ikke bare usmagelig - den er ynkelig - og måske skal du fremover tænke dig lidt bedre om, inden du laver et sådant stunt. Det er jo langt fra sikkert, at den næste du vælger at udelukke fra dine tråde, vil være ligeså overbærende overfor det faktum, at du opretter en tråd med en overskrift og et indlæg der er en direkte løgn - og inden har sikret dig at fratage vedkommende du hænger ud for at forsvare sig..

Og nej Sniper, uanset hvad du evner (eller rettere IKKE evner) at skrive tilbage, så er din mening uden betydning, idet du for længst er tabt for min respekt..

Du er et sølle menneske..

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-01-06 21:05

Måske bliver jeg den næste, men jeg var ikke i tvivl om du ,Creamy, havde tilmeldt dig eller ej.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-01-06 23:03

Herre gud for hvor sølle kan man blive.

Symptomatisk for den fejge hund har han fjernet sit usmagelige indlæg. Det passer på en prik på hans karakterprofil i øvrigt. Når man har sympati for snigmord, er medlem af hjemmeværnet, skydegal, og kynisk gambler, gerne for egen vindings skyld lokker andre til at deltage i ulovlige pyramidespil, samt ikke står tilbage for at skrive en løgnehistorie som ovenstående link henviser til, så har man sniper i en nøddeskal. En fejg lille køter, som ikke tåler modstand og nederlag.

Den slags skulle smides ud af hjemmeværnet. Eller endnu bedre.... LUK lortet. Det er befængt med den slags mindreværdskomplekserede uniformsliderlige gnomer, som føler at have magt når de har et skydevåben i hånden. De fleste af dem er stemplet som uegnede til alm. militærtjeneste.

Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 13-01-06 00:21
Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-01-06 00:32

Usle fejge køter

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 100 point
Dato : 13-01-06 18:59
Godkendelse af svar
Fra : Klumme

Dato : 22-01-06 20:33

Tak for svaret creamygirl. Vi lukker og slukker

Denne sniperkøter er åbenbart daffet af. Æret være hans minde

Han vil med garanti ikke blive savnet. Han er sikkert osse pisseligeglad, når bare han kan få lov til at sidde og måle sine penge op med en skydelære.... Det er vel hurtigere end at tælle dem LOL