/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
Plat & svindel ? Dokumentation
Fra : sniperdk
Vist : 1107 gange
300 point
Dato : 07-01-06 09:28

Vedrørende det autosurf-projekt som frk.fidus og jeg tidligere har snakket om ( http://www.12dailypro.com/?ref=169111 ) . Hvor alle havde travlt med at hyle op om at det var "plat og svindel".
Så vil jeg her tillade mig at bringe dokumentation for at jeg HAR fået mine penge 144% tilbage. Nedenstående er copy/paste fra StormPay som jeg bruger til betalinger. Min første investering var på 30$ og den anden var på 66$. Her kan i se hvad jeg har fået retur. (og som arne sikkert ville have sagt "OG HOLD SÅ KÆFT")

> Dear SniperDK,
>
> This is to inform you that MyLifeClicks (admin@12dailypro.com) has paid you $43.20 USD.
>
> The status of sender: NetIBA CERTIFIED
>
> Transaction Details
> --------------------------
> Type: Payment
> Date: January 3, 2006
> ID: 6293607
> Amount: $43.20

> Dear SniperDK,
>
> This is to inform you that MyLifeClicks (admin@12dailypro.com) has paid you $95.04 USD.
>
> The status of sender: NetIBA CERTIFIED
>
> Transaction Details
> --------------------------
> Type: Payment
> Date: January 7, 2006
> ID: 6419595
> Amount: $95.04

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-01-06 09:38

Hvorfor åbne et spørgsmål - og bede folk holde kæft?!

Nu deltog jeg i dit sidste spørgsmål, hvor du "smart nok" inviterede mig allerede i dit oplæg

Og jeg gentager da gerne, hvad jeg også skrev den gang.

Citat
Kommentar fra : creamygirl

Dato : 21-12-05 20:12

Kære snipermand..

Du fatter tilsyneladende ikke, når man fortæller dig, at man IKKE er interesseret i dit lille foretagende..

Du fortsætter derimod med at ævle om dokumentation for dit crap, samt kryber udenom de spørgsmål du bliver stillet..

Til din orientering, så er jeg er da slet ikke i tvivl om, at du vinder på kort sigt?! ..Selvfølgelig gør du det - og derfor har du så satans travlt med at trække andre med ind i det, idet du samtidig´er intelligent nok til at vide, at det ufravigeligt går galt en dag..

Det er stadig plat og bondefangeri i mine øjne - og jeg mener stadig IKKE at kandu er stedet, hvor hverken du eller frk. fidus skal erhverve "kunder" til jeres crap..

Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 07-01-06 10:20

Som skrevet var det bare dokumentation til folk som dig der højlydt skal svine andre til, bare fordi de selv ikke tør tage nogen form for chancer.
Jeg har SELV været kritiker af frk.fidus i tidligere indlæg om netop dette. Det er vel her vi 2 er forskellige creamy, jeg har råd til at prøve ting af som lyder spændende eller lidt for spændende! Jeg har da også mistet penge på at være vovet.... Sidste år mistede jeg f.eks. 10.000 kr på aktier i Incentive som var noteret på Københavns Fondsbørs.
Helt ærligt creamy, hvorfor skulle jeg lokke folk ind i noget som jeg ved IKKE giver penge retur????

Jeg da også skudt penge i to programmer som jeg IKKE KAN ANBEFALE til nogen, da de ikke betaler. Det er hyipboom.com og folieinvest.com.

Hvis folk er nysgerrige, hvad er der så galt i at oplyse ? Jeg tror at din frygt ligger i om jeg skulle tjene på det....
Hvis du vil høre en hemmelighed SSssssshh : Fjern evt " ?ref=169111 " i enden af linket, så kan du deltage uden at jeg får noget ud af det. Så sikrer du at firmaet tjener mere end de investorer der bruger tid på at forklare andre om det.

Og nej du ryger ikke på blacklisten. Det er ikke fair at smide folk væk bare fordi de er uvidende, det er mere når folk er som arne at de bør komme i filter....

Kommentar
Fra : philipf

Dato : 07-01-06 10:25

Ja du har da ændret dit syn siden sidste tråd, for her var hvad du skrev i en af dine indlæg:

" Hvor meget kan man tjene ved daglig surf UDEN at skaffe nye medlemmer ? "

Og nu linker du med dit ref. nummer ;)

Men fint at se, at du turde tage chancen. Det kan af og til betale sig :)

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-01-06 10:34

bwadder - mangler du stadig henvisningspenge.

Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 07-01-06 10:39

philipf : Fjern mit ref, så er du sikker på at jeg ikke tjener de 12% af dit første indskud !

Og hvis du er virkeligt på røven kan du evt bruge det ref, og få kommisionen retur fra mig.

Som dokumenteret tjener jeg 44% hver 12 dag UDEN at have nogen referals. Mit første indskud var 30$ og det tjente frk.fidus 3,6$ på. Tror du hun er meget lykkeligere af det ??? Men da hun var meget behjælpelig da jeg skulle starte, så er der da ingen grund til at hun ikke skulle tjene dem for alle mine spørgsmål. Det var sgu ikke blevet billigere for mig at undlade hendes ref.

Hvad er det for et indlæg hvor jeg skrev den tekst du nævner ?

Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 07-01-06 10:43

Er i alle på S.U. ???

Kommentar
Fra : philipf

Dato : 07-01-06 10:50

@sniperdk

Det var i en tidl. tråd omkring 12DP hvor Frk.friis hjælper dig.

Men jeg tror ikke jeg må oprette flere konti derinde, selvom det er fristende ;)
Desuden er der noget du har misforstået, hvis du tror at man kun får kommision af en ref.'s
første indskud. Det får man HVER eneste gang vedkomne opgraderer.

Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 07-01-06 10:57

uha da philipf !! Sikke klog du er !!

Hvad forstår du ved "12% on first level referrals". Skal jeg oversætte eller vil du selv checke hvor klog du er ? http://www.12dailypro.com/terms.php

Emesen : Ja de skal bruges her http://www.tamaras.dk/hjaelp.html
(tip jeg fandt under kæledyr...................)

Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 07-01-06 11:12

HOVSA !! Modtog lige lidt flere penge fra "PLAT & SVINDEL" !!!
I skal nok holde jer væk, hvad fanden skal i bruge penge til når i har Kandu......

Dear SniperDK,

This is to inform you that p4itoo@clearwire.net has paid you $55.00 USD.

The status of sender: NetIBA CERTIFIED

Transaction Details
--------------------------
Type: Payment
Date: January 7, 2006
ID: 6428593
Amount: $55.00

Kommentar
Fra : philipf

Dato : 07-01-06 11:14

Lad nu være med at udtale dig om noget du ikke har undersøgt til bunds.
First level referrals betyder at det er dem der signer lige under dig. Dvs. får din ref. en ny ref. får du ikke % af det.

Hvis du stadigvæk ikke kan finde ud af det, så må jeg jo tage en screendump af mine ref. indbetalinger?

Kommentar
Fra : philipf

Dato : 07-01-06 11:29

@sniperdk

Hvorfor tror du egentlig frk.friis var så ihærdig for at hjælpe dig?

Så i længden bliver hun sgu nok en smule lykkeligere.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-01-06 11:37

Altså sniper! ..Der er sq noget der lige som ikke helt hænger sammen for dig..

I dit sidste forsøg på at score medlemmer til jeres vildt "unikke" plattenslager foretagende, da skrev du således:

Citat
Jeg gider ikke forsøge at få jer til at forstå det mere, i er åbenbart MEGET klogere på alt hvad i ikke har prøvet end andre.

Men du fortsætter ufortrødent - og har ingen skrupler over, at kategorisere os der er skeptiske for værende fattigrøve på SU - og dødmisundelige på din lille finurlige indtjening!

Intet kunne være mindre sandt (for mit vedkommende) ..Tillykke Sniper [tillykke) med din gevinst. Skal vi vædde med, at du ikke kommer rendende herind, den dag lortet lukker - og du plus, venner, familie og bekendte ikke nåede at få trukket snotten til jer i tide?!

Jeg synes STADIG, at du (og andre) skal tage jeres kædebrevslignende pyramidespil under armen og forsvinde fra kandu! ..Jeg finder det usmageligt, at I fortsat forsøger at platte flere medlemmer ind i systemet, for derved at score lidt nemme klejner.

Hvorfor mon denne annoncering med personligt ref-nummer ?!
Hele systemet er sq betalt at medlemmerne selv, og for at skaffe overskud så medlemmerne kan få mere ud end de har skudt ind, må man nødvendigvis hele tiden skaffe nye medlemmer. Desuden er der nok en del som falder fra og derved giver afkald på deres indskud. Fedt ik?!- jo mere er der jo til dig og andre "ludomaner" der altid tror på en hurtig fidus..

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 07-01-06 11:49

Læg lige mærke til at du kan tjene endnu mere...

Hvis du - før du får folk til at tilmelde sig 12auto..- råder dem til at tilmelde sig stormpay med dit stormpay refnummer.
Dette med mindre dit stormpay refnummer er: 2056662

Det eneste man skal gøre op med sig selv - ikke med hensyn til stormpay, men med hensyn til 12auto.. - er at man ikke kan undgå at få folk til at tilmelde sig, som ikke formår at promovere ideen eller gennemføre de daglige surfs - Disse folk vil miste deres indskud.
Dertil kommer (efter min mening) at de sider man surfer, jo ikke rigtigt får fuld udnyttelse af de marketingpenge de har anvendt - Det gør de ikke fordi surfen ikke er af reeal interesse, men blot et "betalt tidsfordriv".

Jeg synes i øvrigt at disse "cash-cow" systemer er råddent spild af båndbredde helt på linie med diverse "send videre BS-mails"

Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 07-01-06 12:18

JensT : Jeg ved godt at man kan tjene på at ref stormpay også, hvor meget har jeg ikke undersøgt. Men jeg prøvede faktisk at bruge Stormclix til at promovere min profits4investing-ref.
HOLD DA KÆFT hvor var det hurtigt brugte penge. Jeg fik 500 hits på siden inden for 5 minutter og ikke én ref...
Det er ikke andet end fattige kinesere, russere, khasakstanere, pakistanere, romænere og indere som klikker de de reklamer ! De kan jo leve af den ene cent de tjener på hvert klik, men de har ikke råd til at investere en 25 øre...

Det var morsomme lærepenge !

Creamy :
1. Er det mere "ærligt" at oprette en konto i Danske Bank, så folk kan støtte herreløse hunde i Polen ?? (eller mere Kandu agtigt)
2. Hvorfor er tråde der hedder økonomi og investering ?
3. Hvorfor kigger du i de tråde, du har jo ikke penge til at investere ?

Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 07-01-06 12:23

philif skrev : "Så i længden bliver hun sgu nok en smule lykkeligere. "

Måske har du ret, men jeg får det mærkeligt nok ikke dårligt af at gøre andre lykkeligere. Gør du det ?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-01-06 12:28

- ja nogen får andre gør ikke

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 07-01-06 12:34

Hej igen

Ja så er der liv i gaden igen igen....
Ville lige hilse når nu mit nick så flittigt bliver nævnt! Glæder mig til næste udbetaling... og det gør du i hvert fald også ved jeg hehe.

Hurra for 12DP

Og HURRA FOR BLACKLISTKNAPPEN!!!! hehe

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-01-06 12:49

Du kører i en rille sniper, men modsat dig, så besvarer jeg de spørgsmål jeg bliver stillet?!..

1. Aner det ikke - jeg støtter ikke herreløse hunde i Polen - men hvis jeg gjorde ville jeg IKKE kunne opnå en indtjening ved at få andre til det...Deri, ligger forskellen for mig!

2. Kategorien økonomi og investering tror jeg ikke, at du skal satse på er oprettet for at du og andre "tåber" skal have mulighed for at slå plat på naive og "nemme" ofre..

3. Hvad ved du om min økonomi?!

Og lige et ps. Ingen får det vel dårligt vd at gøre andre lykkelige!!
Spørg heller dig selv, hvordan du vil have det, den dag lortet lukker - og "dine" hvervede medlemmer ikke nåede at få trukket snotten til sig!!

Se det er måske den største forskel på dig og mig!!!

Jeg ville få det umådelig DÅRLIGT, hvis min mor, far, venner whatever mistede penge på noget jeg havde lokket dem til at investere i...
En ting er, at du selv spiller, men at trække andre med og derved risikere at de brænder sig, det er sååååå lavt

Og jeg vil vædde min moster sommerhat på, at lortet lukker - præcis lige som alle andre platte foretagender (hurtige og nemme penge) har gjort før Dailypro.com

Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 07-01-06 13:24

Creamy : Ups, nu gik der vist arne i dine udtalelser creamy !!
Du kan åbenbart ikke dirskutere uden at skulle kalde folk for tåber.
Og nej jeg har hverken lokket "mor, far, venner whatever" til noget som helst.

frk.fidus : Er det rigtigt at man får kommision HVER gang ens referal upgrader ?? Så SKAL jeg sgu have nogle !!
Så har du scoret over 100$ på min sidste ??

Jeg fik udbetalt for 2 upgrade imorges og JA jeg glæder mig mest til den næste !!!!

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 07-01-06 15:28

Kan det dog ikke være ligegyldigt om Sniperdk tilbyder det ene eller det andet??? Han kommer med et tilbud og så er det jo op til folk at vurdere for og imod...Det er såmænd det samme når der kommer et fruentimmer og spørger min søde kone om hun ikke kunne tænke sig at være vært for Tupperware .....Joda.men så er hun jo nødt til at henvende sig til familie og venner for at samle nogle potentielle kunder...Det er jo et frit land(marked) vi lever i....
Masser af mennesker blev jo også lokket til Klondyke med en ide om at fylde lommerne med guld...Men de eneste der blev rige var horehusene og barerne ...

Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 07-01-06 16:37

sverola : You got it !!!

Folk virker meget præ-menstruelle herinde syntes jeg. Meningen med indlæget var bare at tvivlerne KUNNE få dokumentation. Det er nok fordi der var ref nr på mit link at folk pustede sig op...........?

MVH
Sniper

Kommentar
Fra : philipf

Dato : 07-01-06 17:53

@sniper

Hvorfor svarer du mig ikke?

Du er så "smart" og nærmest sviner mig til, at jeg ikke ander noget som helst. Hvem vidste bedst?

Venter egentlig bare på en undskyldning? Eller er du for højrøvet til det?

Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 07-01-06 18:59

Jeg venter på svar fra frk.fidus som du kan se ovenfor, hvis du altså ikke er for dum til at se det...

(er det sådan sproget skal være ?)

Kommentar
Fra : philipf

Dato : 07-01-06 19:02

Hold da fast. Det undre mig ikke at du har tabt adskillige penge på sådanne "ting" med den måde du læser deres terms på.

Nej sproget behøves ikke være sådan, men du startede?

Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 07-01-06 19:34

er du selv i 12dp ?? Du er vel ikke e-gold bruger...

Accepteret svar
Fra : mulberry

Modtaget 300 point
Dato : 07-01-06 20:05

Ja Creamy har som sædvanlig tør jeg sige travlt med at nedgøre folk, der ikke høre til hendes hold.
Jeg så forleden, at sniper har et indlæg i sin profil, det har han stadig, som er realistisk i forhold til hans lille interesse. At du creamy ikke kan forstå, at han vender tilbage, glad over sin gevinst, og bevise hvad du og andre forsøger at ignorerer, må da skyldes, at du har et blindt punkt vedrørende dig selv, men som en der er uddannet til at have med børn at gøre, hvilket jeg betragter som et stort ansvar, vil jeg endnu engang sige at du bør holde dig for god til at svine folk til hvadendten de er børn, voksne, kandubrugere eller andre, ikke at forveksle med at jeg ikke tør høre din mening, og argumentation, men det er det at du ikke holder dig til det, og er grov og mere grov, steger i dit eget fedt, så at sige.......Jeg taler vel for døve øre, så .

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 07-01-06 20:10

Kom så Creamy, for som jeg kender dig har jeg gjort mig fortjent til en længere tale om hvor åndsvag jeg er, ventetid, plejer at betyde at det er helt manifest.

Kommentar
Fra : philipf

Dato : 07-01-06 20:55

spørger du mig sniperdk? altså ang. e-gold?

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 07-01-06 21:17

LOL mulberry... good reading!!!!

Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 08-01-06 08:45

Ja philipf det er dig jeg spørger.

Og ja sorry du fik ret.

Kommentar
Fra : philipf

Dato : 08-01-06 08:53

jeg har desværre 1 e-gold upgrade.

Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 08-01-06 08:59

hehe så skal du måske have mit SP-ref

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 08-01-06 09:23

Sniper lad os nu se dokumentation fra din bank, et er du får en mail fra dem, men lad os se pengene udbetalt..

200,- kr. du er jo en holden mand nu, dette på bekostning af nogle andre smukt...

Lad os nu se den dokumentation du lover i overskriften.

Peter

Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 08-01-06 09:33

golfhouse : stik mig din email adresse i et privat indlæg.

Du kan dog ikke få dem fra min bank da pengene går ind på min StormPay konto og først trækkes hjem til Danmark når jeg ikke skal "lege" mere.

Hvad mener du med 200 kr ?

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 08-01-06 09:36

sniper 40 dollars er ca et par hundrede, som du har taget fra en anden håbefuld.

min mail finder du på www.golfhouse.dk under kontakt.

men du har netop givet mig ret, pengene står stadig på deres konto.

Peter

Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 08-01-06 09:51

Du forstår vist slet ikke noget af det golfhouse.....

1. StormPay er ikke "deres" konto. StormPay er et internet-betalingsfirma som eks Paypal.

2. hvad fabler du om, hvem skal jeg have tage 40$ fra ?? Hvis jeg får kommision så "tager" jeg pengene fra programmet som man investerer i. Ved ikke at bruge ref så går der bare de færre penge til os som gambler i det...

3. "golfhouse" er vel ikke arne.j´s andet nicknavn vel ???

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 08-01-06 09:55

oki, send så dokumentation fra Stormpay, så skal jeg skrive ærligt om du har fået dem...

men stadig, pengene kommer jo fra et sted ikke, og det er som regel fra nogle af de andre som investere, men lad os da endelig se beviset.

sorry nej, mit navn er Peter Larsen, se hjemmesiden www.golfhouse.dk

Peter

Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 08-01-06 10:05

er sendt

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 08-01-06 10:17

Som lovet vil jeg bekræfte at der er indsat 2 beløb fra admin@12dailypro.com et på 95,04 $ og et på 43,20 $ men der er også hævet 72 $ i mellem de 2 transaktioner... men giver mig på det punkt at du har modtaget pengene, men mener stadig at penge ikke dukker op ud af den blå luft, og hvis man kan modtage 12 % af dem man tager med, er renten noget højere end i nogen bank jeg kender...

Men har modtaget konto udskrift fra Stormpay...

Peter

Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 08-01-06 10:31

Det har kørt fint i 8-9 måneder nu. Kunsten er at så længe der kommer flere til tjener vi alle penge. Man skal tage noget hjem ad gangen for at gardere sig.

Hver gang man får udbetalt er en "pakke" udløbet og man kan fortsætte eller lade være, jeg har indsat 72 igen for at fortsætte. frk.fidus får 15 % i kommision af det, men det mister jeg ikke noget af. Jeg får heller ikke mere hvis hun ikke var min "upline". Men når hun også tjener på det, så er det klart motiverende for at hjælpe mig med spørgsmål som der altid er i begyndelsen.

Min næste pakke er STOR 780$ og udløber imorgen. Så går der ca 7 arbejdsdage før de udbetaler mig 1123,20$. Man kan have 2 pakker igang og det er en fordel for ikke at stå stille i det tomrum der mens man venter på en udbetaling.

Kommentar
Fra : philipf

Dato : 08-01-06 17:14

Har en SP konto også. Og kan heldigvis få min EG upgrade over på min SP konto. Så det er ikke så slemt

Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 08-01-06 17:57

Fedt at de vil gøre det på den måde !

Jeg har lige fået 16,40$ i commision fordi en dansker der er under mig har sat flere penge ind på Lux-hyip. Man får 3% der.
Lige pludselig generer det mig at jeg har tilmeldt mig under en tilfældig amerikaner !!! Ville helere have at kommisionen var gået til en dansker.

Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 08-01-06 17:59

PS : Philipf er du under eller over frk.fidus ?

Kommentar
Fra : philipf

Dato : 08-01-06 18:26

Har ikke noget med Frk. fidus at gøre. Er hverken up-eller downline med hende.

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 08-01-06 21:30

lol... nej slet ikke UNDER mig da

ik så vidt jeg ved høhø...

Sniperdk - jeg har lige opgraderet mig på 12 dagen... du skulle prøve ( eller i det mindste læse lidt om) 3*3*3 systemet.
Den er sku god nok.

Vi snakkes

Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 08-01-06 22:14

I kan da godt skiftes til at ligge nederst....LOLLL

Jeg havde indtryk af at 3*3 systemet var ulovligt... ? Ok men så venter jeg 5 dage og er med på gallejen !

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 10-01-06 10:10

lol... Ulovligt????

Hvorfor det? Det har jeg intet hørt om.

Inden du gør noget "overrilet" så læs lidt om 3x3x3 metoden. Der er masser i deres forums.

Vi snaks!

Kommentar
Fra : philipf

Dato : 10-01-06 10:20

@frk.fidus
Hvorfor læse så meget om 3x3x3 ?

Det giver jo sig selv? Kører du selv 3x3x3?

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 10-01-06 11:47

Philipf

Jeg kører med 2 men skal have den 3. på om 5 dage.

og jeg troede faktisk ligesom sniper, at man kun fik 12% af refs. første indskud. Men den nye info er jo god for os alle... Jeg satser på at starte et par mere op inden længe og vil da fortælle den gode nyhed.

Vi snak's

Kommentar
Fra : philipf

Dato : 10-01-06 11:57

Dvs. du kører med 2 upgrades på omkring Kr. 18000,- ?

Godkendelse af svar
Fra : sniperdk

Dato : 11-01-06 01:20

Tak for svaret mulberry.