Medlemsnummer : 49399
Superpoint : 95027

Medlemsdato : 05-12-2002
Seneste login : 31-10-2014
   Profil  Historik  Blackliste
Profil
Beskrivelse af profilen

Beskrivelse

Jeg er uddannet civilingeniør med speciale i simulering af hydrauliske regulerings systemer...

Jeg bruger mit rigtige navn fordi jeg begyndte med slægtsforskning her i kandu.
Har fundet min egen familie tilbage til 1643, og har forbundet alle 96 nulevende familier.
Er fra Skals i det sydvestlige Himmerland, men fik arbejde på Danfoss og bor nu i Egernsund,
hos min nye kone, der er kunstmaler og fra Mors.

Er pensioneret og er så også begyndt at svare på andre spørgsmål, hvor jeg ikke altid er ekspert.
Jeg søger kun på nettet for sjov, mest om vinteren; om sommeren spiller jeg golf.
Hilsen Svend