/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
Tankevækkende om "Plat og svindel"
Fra : sniperdk
Vist : 860 gange
10 point
Dato : 21-12-05 08:07

Er det ikke særdeles tankevækkende at dem som skriver at systemer som 12dailypro er plat og svindel alle er dem som ikke har prøvet det ???
De største hylehoveder hvad angår dette er Teil og creamygirl, og ingen af dem har prøvet det. Jeg kunne have lyst til at give dem 6 dollar hver så de selv kunne prøve, men fornuften siger mig at de sikkert bare vil bruge pengene til slik i stedet….
Min lillebror er hoppet på vognen selv om han ikke var meget for det. Jeg gav ham den garanti at hvis han startede med 60 dollar, så refunderer jeg dem hvis han skulle tabe pengene. Sådan noget gør jeg ikke for sjovt, jeg er nærigheden selv

Jeg har selv været skeptisk og er normalt ikke til at lokke til den slags. Men jeg gik alligevel ind i det som når jeg spiller lotto, jeg vinder som regel 43 kr. i lotto så her kunne jeg måske være mere heldig. Jeg blev nysgerrig over det frk.fidus havde skrevet om det og efter at have talt med hende i telefonen. Efter kort tid kunne jeg faktisk lære hende noget, hun har fået foræret det første indskud af en god ven som absolut ville overbevise hende. frk.fidus største problem er sgu hendes nickname, for som jeg selv har sagt til hende så kunne jeg ikke drømme om at købe en bil fra en forhandler som kalder sig ”fidus”. Hun hedder i øvrigt Sue og er skide sød.

Nu tjener jeg altså på det. Jeg startede med at satse 30 dollar og det giver en fortjeneste på 13,20 dollar (44% fortjeneste) på 12 dage. Meeen mere vil have mere så nu smækker jeg altså 1000 dollar ind og om 12 dage hæver jeg de 1000 dollar og lader så den fortjeneste (444 dollar) yngle.
Ingen skal være i tvivl om at det her fungerer som en ballon, der skal hele tiden være luft i den. Første tegn på uregelmæssigheder med hensyn til udbetaling så skal man trække sig ud. Andre systemer som nu er stoppet begyndte at betale en dag eller 2 forsent, det er en rigtig god advarselslampe.
Personligt mener jeg at man skal satse hvad man kunne finde på i lotto, og når første fortjeneste er hjemme så hiv det indskudte ud. Så kan man ALDRIG miste penge, hvis det går helt galt kan man kun miste fortjenesten som man lader yngle.
Jeg mener at 12dailypro er et af de længst varende systemer og alle medvirkende er stadig VILDT glade. Kunsten må være at sætte et mål for hvad man vil tjene og så trække sig ud.
Det eneste jeg syntes er lidt bøvlet er når pengene bliver udbetalt, så bliver de i mit tilfælde sat ind på min Stormpay-konto, den bruger man bla til at betale for varer købt på eBay. Kontoen er jo amerikansk og de sender en check hjem til mig i dollar, når jeg så sætter den i banken går der over en uge fordi banken skal verificere checken med afsenders bank. I det tilfælde havde det klart været en fordel at bo i USA..... Men der er intet at være nervøs for mht Stormpay de er et anerkendt kreditselskab "over there".

Tro mig jeg skal sgu nok hyle op hvis det ikke fungerer!!. Os som er med i det nu har INTET ud at lokke folk ind i det hvis vi ved det er plat og svindel.
Mange tror at vi kun tjener penge ved at lokke flere med. Vi tjener ikke en fis på det, det eneste vi kan optjene er "credits" og dem kan man bruge til at få vist sin egen hjemmeside, og de fleste har ingen hjemmeside....

Hvis nogen af jer er nysgerrige så kan i bare skrive til mig på sniper19672003@yahoo.com jeg vil gerne forklare det nærmere.

Men til dem af jer der har hjerne af middel standard, lad være med at kalde ting for plat og svindel når i ikke aner hvad det er.
Og til jer som HAR PRØVET det, i må endelig sige til hvis i opdager plat og svindel !

I evt læse om det på disse sider :
1. Du kan starte med at læse om det her http://www.hyipdiscussion.com/12daily-pro/14001-the-complete-12dailypro-guide-v2.html
2. Hvis du vil se screen-shots af folk der har fået penge så er det her http://forums.12dailypro.com/smf/index.php?board=5.0

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 21-12-05 08:39

Nu kommer noget ikke fra ingenting, og når nogen tjener penge, ja SÅ ER DER NOGEN DER TABER penge.
Og hvem er så det????

mvh
ellebye, samt god jul

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-12-05 08:47

Jamen Ellebye.... det er jo det som frk fidus og denne sniper ikke fatter en døjt af. Men når man ser frk fidus' øvrige tiltag på Kandu og snipers forkærlighed for film hvor soldater bliver skudt ned bagfra af arabere, alt i mens han kalder det godt håndværk. så forstår jeg sagtens deres forkærlighed for den slags plat og svindel. Det har noget at gøre med deres åndelige habitus. eller mangel på samme.

Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 21-12-05 08:51

Som det fungerer starter folk med at sætte lidt ind. Så vil de have mere og sætter endnu mere ind og så længe det er en succes går det strygende.
12daily skal være med på "gpt convention" 24-26 februar http://www.gptconvention.com/ så vi er helt sikkert garanteret succes så længe.
Desuden kommer der hele tiden flere medlemmer og så kommer der flere penge i pengetanken.

Jeg tror selv at den dag medlemstallet stagnerer, så løber chefen med pengene og køber en ø et eller andet sted. Fidusen er at have lavet sine penge inden da. Og det er jo nemt nok, du kan tage din investering med hjem efter 12 dage.

Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 21-12-05 08:53

Klumme har heller ikke prøvet systemet !!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-12-05 08:56

Nej, og med dig og frk.fidus som fortaler for det, samt brug af min sunde fornuft, så kommer jeg heller ikke til det.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-12-05 08:58

Citat
Jeg tror selv at den dag medlemstallet stagnerer, så løber chefen med pengene og køber en ø et eller andet sted. Fidusen er at have lavet sine penge inden da. Og det er jo nemt nok, du kan tage din investering med hjem efter 12 dage

Kalder du ikke dette for plat og svindel

Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 21-12-05 09:14

Jo.

Men når os som er med i det siger at vi tjener penge på det og har overskud, DET er ikke svindel !

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-12-05 10:38

Hvordan synes du selv det går???

Jeg siger det er plat.
Du siger det ikke er plat.
Jeg citerer dig for at indrømme at det er plat og spørger dig om det så ikke er plat.
Du siger jo, og siger derefter at det ikke er plat.

Hallååå....... Var det din åndelige habitus der kom på en prøve LOOOL

Du og fidusen er et fint makkerpar. Tilsammen kan I næsten gøre det ud for en hel ½ hjerne.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-12-05 11:17

Ih altså - jeg kunne godt tænke mig alle disse rare penge...................
.............men jeg må ikke endgang smide penge ud til slik.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 21-12-05 12:21

Årh hva, sniper - endnu én "knold" der har trang til at omtale (fremhæve) de profiler, der tør sætte spørgsmålstegn ved jeres "kæmpe fidus"..

Men hvor fanden ved du egentlig fra, om jeg har prøvet dit crap?! Står det skrevet her på kandu.dk siderne, eller har en lille "fugl" sunget for dig?! *G*

Og mon ikke det forholder sig således, at I konstant ævler om jeres mega indtægter, for at få andre til at hoppe på limpinden!!

Og hånden på hjertet. Nej, gu har jeg aldrig været tilmeldt nogen former for pyramidespil. For hvorom alting er, så ser jeg alle jer, der spiller på dette, som plattenslagere, der kun kommer herind på kandu med jeres crap, for at se om I kan få andre til at tilmelde sig under lige præcis jeres link.

Der kan jo tjenes ekstra ved at I sjanghajer "kunder" - ikke sandt!!! - og det er min begrundelse for at kalde dig, såvel som andre, der forsøger at shanghaje "kunder" på kandu (og andre steder) for egoistiske plattenslagere, der er villige til at slå mønt af andre til egen fortjeneste..

Det er nemlig præcis som ellebye skriver.

Citat
Fra : ellebye Dato : 21-12-05 08:39

Nu kommer noget ikke fra ingenting, og når nogen tjener penge, ja SÅ ER DER NOGEN DER TABER penge.

Jeg mener seriøst, at I skal tage dette foretagende under armen - og finde et andet sted at reklamere..

Som minimum burde I tænke på, at I risikerer at få diverse "ludomaner" til at hoppe på dette hokus pokus shit - og de magter som bekendt ikke at stoppe mens legen er "god" ...Men hva!! - det kommer jo så jer griske og kyniske beregnende individer til gode, ikke sandt?! - for nogen skal jo TABE i dette SPIL..

I øvrigt finder jeg det både ynkeligt og utroværdigt, at een af jer den. 16/11 hævder at der kan tjenes 4400 om dagen, samt proklamerer at vedkommende dog kun tjener ca. 240 om dagen. Endnu mere sørgeligt er det, at selv samme "klovn" 1½ time senere skriver et tip, hvor det oplyses at vedkommende tjener 80 om dagen.

Jeg dømmer sådan en gang crap til karakteren 05...Og sådan er det

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 21-12-05 12:48

ps. Det er forresten tankevækkende, at du ikke bare er fisefløjtende ligeglad med, hvad vi andre mener om din "lille fidus"..

Havde det været mig, havde jeg nok blot grinet lidt for mig selv, ved tanken om "ALLE" de mange rare penge de skeptiske går glip af - og koncentreret mig om de "ikke skeptiske" i stedet..

På mig virker det som om, at det er Jer meget magtpåliggende at overbevise lige præcis skeptikkerne!! ...Og det i sig selv - er sq tankevækkende

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 21-12-05 12:57

At tænke sig, hvis alle gik med på den galaj, så behøvede ingen at arbejde.
Så kunne vi leve at plukke fjer af hinanden.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 21-12-05 13:00

Lidt ligesom at invitere alle på bistandshjælp...Det får vist hurtigt en ende?!

Accepteret svar
Fra : frk.fidus

Modtaget 10 point
Dato : 21-12-05 13:46

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-12-05 14:09

Skidegodt indlæg creamygirl >>>>>>>> http://www.kandu.dk/dk/spg/79956#879537
Eyvind.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-12-05 16:06

Jeg hyler videre om fup og svindel.
Det eneste der kan lukke munden er et par millioner,
helst inden juleaften.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 21-12-05 16:28

Sniper!!!!

At være røver eller tyv giver normalt også skillinger. Ligeledes bedrageri, underslæb, forsikringssvindel, skatteundragelse osv. You name it. At i forsøger at platte flere medlemmer ind i systemet, for derved at score lidt nemme klejner, viser med al tydelighed at vi taler pyramide-spil af kædebrevslignende karakter. Korrekt at det går fint i starten. Men hvad så når alle mennesker på jorden er tilmeldt? Hvem er det så lige der genererer skillinger til de sidst tilmeldte? Skal vi så til at forsøge at indmelde marsboere?

Det i forsøger på, dig og fidusen, kaldes på godt dansk bondefangeri. Heldigvis viser du vha dine tips, hvor seriøst man skal tage dig - så tak for det.

Keep up the good work, Creamy. Enig Enig.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 21-12-05 16:38

...iøvrigt viser en søgning at du også har travlt med at hverve medlemmer i andre fora! Hvorfor det?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-12-05 16:47

Måske skulle man/vi lave et kædebrevssystem som advarer mod platteslagere.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 21-12-05 17:18

Citat
.... det er jo det som frk fidus og denne sniper ikke fatter en døjt af. Men når man ser frk fidus' øvrige tiltag på Kandu og snipers forkærlighed for film hvor soldater bliver skudt ned bagfra af arabere, alt i mens han kalder det godt håndværk. så forstår jeg sagtens deres forkærlighed for den slags plat og svindel. Det har noget at gøre med deres åndelige habitus. eller mangel på samme.

- nemlig

Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 21-12-05 18:29

Der er sgu flere med hjerner under middel standard, men fred være med det det er jo jul.

Hvorfor skulle jeg bruge flere minutter på at skrive ovenstående hvis jeg selv var blevet snydt ?

Der er ingen af jer der flæber om om systemet der har prøvet det !

Hvorfor er der ikke én eneste som HAR prøvet det som giver jer ret ??

Til creamy : Jeg ved ikke hvem der skrev at man kunne tjene 4400 om dagen. Fakta er at man tjener 44% pr 12 dage. Hvis man skal tjene meget så skal der satses MAX og det er 6000$. Så meget har jeg ikke satset. Jeg har startet med 100$ og mellem jul og nytår sætter jeg 1000$ mere ind.
Jeg gider ikke forsøge at få jer til at forstå det mere, i er åbenbart MEGET klogere på alt hvad i ikke har prøvet end andre.
Men prøv evt at se hvad hvordan jeg selv har kritiseret/drillet frk.fidus FØR jeg selv prøvede det.

Øverst har jeg skrevet min mail adresse, hvis nogen er intereseret kan i få et screenprint når jeg har hævet de første penge, bare skriv.
Jeg vil gerne svare HELT UDEN at i får et "godt tilbud" fra mig. Hvis man ikke vil prøve noget nyt, så skal man ikke gøre det.
Min første udbetaling er til rådighed den 28. dec (af 30$ investering) og den anden 31. dec (af 66$ investering). Efter disse datoer kan jeg altså dokumentere at det virker.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-12-05 18:38

Jammen så er du en af de "heldige"

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-12-05 18:42

Du fatter bare IKKE EN SKID sniper. Vær glad for at dumhed ikke giver smerter, så ville du skrige døgnet rundt.

Find du en arabisk produceret "dokumentarfilm" og glæd dig over det "gode håndværk" - som du kalder nedskydning bagfra af en kryster -, og som du angiveligt er så betaget af. Håber dælme at Hjemmeværnet har et godt øje til din psyke, og at dine 3 børn har andre interesser, samt at du er så meget på arbejde, at du ikke påvirker deres dagligdag med dine syge interesser.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-12-05 18:56

juhuu
Nu har jeg igen vundet 680.000.000 dollar på min e-mail adresse.
Det er bare tredje gang denne måned.
Hvad skal man med dumme pyramidespil til.

Godkendelse af svar
Fra : sniperdk

Dato : 21-12-05 19:29

Tak for svaret frk.fidus.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-12-05 19:34

Ups LOOOL

Så slog arnesyndromet til. For megen berettiget og saglig kritik, så fiser sniperhelten af

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 21-12-05 19:56

Vil da gerne glæde sniperdk, med at jeg tror på han tjener penge, men nu får han hans lillebror medi spillet, om en mdr. er det hans mor og om 3 mdr. sikkert hans gamle far som sagtens kan smide 6000 $ og som naturligvis stoler på sin søn...

Men damn nu lukkede det og som sniper siger lederen har købt sig en ø, snipers far har mistet sine 6000 $ men som sniper vil sige til ham, pyt der er da nogen som har tjent på det og bare fordi du ikke får mad og nyt tøj i et par mdr. det betyder intet, det gør de heller ikke i Afrika.

Sniper held og lykke, men husk den der narre sine venner finder ud af han faktisk kun har fjender...

Dette er venligt ment.

Peter

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-12-05 19:59

Teil - kan jeg lige låne lidt milioner til at købe en Rolls.
Du får dem tilbage lige så snart jeg får gang i mine kædepyramider.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-12-05 20:03

Så gerne Eyvind, hæderlige mennesker kan altid låne hos mig.
Et håndslag og en bajer så er den handel hjemme.
Tilbagebetaling?
Når du har tid og råd.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-12-05 20:07

Du skal da ikke bruge penge på en Rolls Eyvind. Jeg har en stående du kan få - Jeg har vundet så meget skrammel af den slags, i de underlødige spil jeg deltager i. Får forresten en ny BMW 535d i uge 2, og hvad skal jeg med alle de biler.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-12-05 20:12

Takker og bukker. (mon en kommentar i en Kandu-tråd er bindende juridisk)

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 21-12-05 20:12

Kære snipermand..

Du fatter tilsyneladende ikke, når man fortæller dig, at man IKKE er interesseret i dit lille foretagende..

Du fortsætter derimod med at ævle om dokumentation for dit crap, samt kryber udenom de spørgsmål du bliver stillet..

Til din orientering, så er jeg er da slet ikke i tvivl om, at du vinder på kort sigt?! ..Selvfølgelig gør du det - og derfor har du så satans travlt med at trække andre med ind i det, idet du samtidig´er intelligent nok til at vide, at det ufravigeligt går galt en dag..

Jeg har gennem årene mødt mange af din og frk. fidus slags - men jeg skal spare dig for en husmands-pykologisk profil af jer begge, selvom jeg skal indrømme at jeg er fristet.. LOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-12-05 20:26

Jamen når Creamygirl ikke tør (det er ikke fordi hun ikke tør, men hun er for pænt et menneske) så skal jeg lige ridse deres profiler op. Der er ikke en skid psykologi i det, men alm. menneskekendskab og livserfaring.

Frk. Fidus.
30 årig kvinde med ”fart” på. Impulsstyret, formentlig begavet i midten af normalområdet, men med specifikke evner for at se muligheder i området der grænser til det kriminelle. Når hun ikke er kriminel, skyldes det udtalt angst for opdagelse og deraf følgende straf, samt skammen i forhold til omverden, hvor hun elsker at fremstå som den tjekkede, problemløse, der har styr på det hele og kan lave penge på alting. Har adskillige konkurser bag sig, registreret i Ribers, forh.værende kræmmer (lool meget symptomatisk) og meget mere. Senste foruden sin hvervekampagne til pyramidespil, ville hun platte investorer til et kaffegrumslæsningsinstitut. Hun har en lav moral og vil ikke et øjeblik betænke sig på at svindle enhver, hvis odss er okay, og det måske ikke lige er den nærmeste omgangskreds. En ludoman af den værste slags.

Sniper.dk
Gambler, impulsstyret magtmenneske. Våben og voldsfikseret. Sidstnævnte realiseres legalt gennem fritidsinteresse som finskytte i hjemmeværnet og gambling gennem pyramidespil, aktiehandel, og job. En rigtig "Her kommer jeg" model, og kan I så flytte jer.

Hvor er det synd, at de kan slippe af sted med at narre så mange nmennesker, men sådan er verden altså skruet sammen. Det skal derfor ikke afholde mig fra, til enhver tid at udstille deres suspekte projekter / platugleforetagender.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-12-05 20:33

Og her må der klappes................flot profil.

Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 21-12-05 20:53

Bare giv den gas drenge !!

1. Opret en STORMPAY konto her http://www.stormpay.com/?2563739

2. Opret dig hos 12dailypro her http://www.12dailypro.com/?ref=169111

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-12-05 20:57

frkfidus kan bare ikke se de rare penge for
al den kaffegrums.
Derfor er jeg begyndt at spå i ren vodka.
Tænk så glade spådomme der kommer ud af det.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-12-05 21:00

Jo Eyvind, du klipper skærmbilledet ud med en saks
og gemmer det som sikkerhed.
Hav den gode bajer klar.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-12-05 21:09

Jo tak, men jeg har ingen saks - kun en glasskærer.
Jeg har forminsket billedet så jeg ikke ødelægger hele skærmen.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-12-05 21:13

Prøv at lægge skærmen på scanneren og
lav en kopi på den måde.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 22-12-05 11:22

Fy for filen, hvor her dog findes mange usympatiske mennesker!!!

Og kors, hvor kan folk dog have ondt i røven....

Hvem her kan tillade sig, at gøre sig til dommer over andre mennesker?

Har man ikke lyst til at spille med, så lad være.... Tror man, det er fusk, så giv udtryk for det - men at blive så personligt nedsættende er godt nok KLAMT!

Sæt dog en ære i at være uenig på den fede måde....

Føj......

Vaxen

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-12-05 13:28

[V] > [ ]

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 22-12-05 16:20

Nemlig, blabla blab, og --> (>..<)...

Og så det er ikke en gang føj!