/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
Til sniperdk fra frk.fidus :)
Fra : frk.fidus
Vist : 809 gange
50 point
Dato : 17-12-05 02:36

godt sniperdk, tillykke med din ekstra indtjening hos 12DP.

Der er som du skriver kun gode ting om 12DP, den eneste bagside er at du sikkert bliver forfulgt af creamy, ans og klumme som resten af din tid her på kandu vil kalde dig for plattenslager, stupid og meget mere.....
Tag dig ikke af dem - men glæd dig over de ekstra penge du snart kan hæve, uge efter uge, måned efter måned... husk at benytte 3*3*3 planen...læs mere i deres forum.

Og bare fordi jeg ved dette pisser nogen af -skal du få nogle velfortjente point!!!

Værsågod!

Accepteret svar
Fra : sniperdk

Modtaget 60 point
Dato : 17-12-05 03:56

) Du er nuser !!

Jeg må jo indrømme at jeg var en ad dine kritikere i starten....Men det hænger faktisk mest sammen med nit nickname. Hvis en bilsælger hed Hr.Fidus, helt ærligt så ville jeg sgu ikke stole på ham !

Men jeg har stadig ikke "nosser" nok til at satse flere tusinde kroner, endnu ! Det er godt nok fristende at gøre det, 144% af f.eks. 10.000 kr kunne jo gøre mig til en holden mand hurtigt som det går nu.
Nu er jeg startet med de 30$ om en uge eller to så smider jeg nok 70$ mere ind for at få lidt mere aktion. Som jeg ser det lige nu er pengene bedre satset her end på lotto, MEGET BEDRE !!

Godkendelse af svar
Fra : frk.fidus

Dato : 18-12-05 12:12

Tak for svaret sniperdk.