/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
fuld skærm på youtube
Fra : kirstensophie
Vist : 583 gange
50 point
Dato : 21-06-13 17:21

jeg er skiftet fra internet explorer til firefox og jeg tror ,men er slet ikke sikker på at det er grunden. Men jeg har kunnet se youtobe film i fuld skærm , men det kan jeg ikke mere,der kommer en stor sort skærm frem med ordene : Press Esc to exit full screen mode-talen kan jeg stadig høre.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 60 point
Dato : 21-06-13 17:54

Opdater din flash player, brug Firefox når du henter og husk at fjerne markering ved McAfee inden du klikker på Download:
http://get.adobe.com/flashplayer/

Kommentar
Fra : kirstensophie

Dato : 22-06-13 17:47

det prøvede jeg og frem kom på dansk et blåt vindue hvor et eller andet åbnede og hentede en fil og der var ingen problemer her (og jeg huskede at fjerne markering)
Så var der tre" next step" og der kunne jeg ikke aktivere "hent fil" - prøvede på youtobe men der var ikke sket noget -men tak trods alt

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-06-13 22:03

At klikke på knappen Fuld skærm under filmen på Youtube er ikke altid fuld skærm på min computer nogle film er i så lav opløsning at Youtube har valgt at sætte en tyk sort ramme om filmen, mens andre film vises korrekt og fylder hele skærmen i min Firefox

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-06-13 23:14

Der en lille film på mit Skydrive som viser hvordan jeg opdaterede min flash player, du får et link i et privat indlæg jeg har nemlig ikke set filmen systematisk igennem for private oplysninger og vil ikke have hele verden til at se min film - kun dig.
Spørg mere hvis der stadig er problemer

Kommentar
Fra : kirstensophie

Dato : 23-06-13 05:05

det virkede hos mig - tak

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-06-13 12:12

Citat
det virkede hos mig
det vil sige at du godt kan se Youtube film i fuld skærm nu? Den film jeg slutter af med i min film kører fint i fuld skærm her hver en millimeter er fyldt ud.
Hvis ikke du ser film i fuld skærm efter at have opdateret flash player, så skal du måske opdatere driver til grafikkort

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-08-13 12:10

Her http://www.kandu.dk/spg168239.aspx kommenterer jeg dit "tip"

http://www.kandu.dk/tip22323.aspx

Du er meget velkommen til at skrive dine kommentarer

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-08-13 16:46

kirstensophie

Hvis o.v.n. har givet dig et svar, som du kan bruge, så burde du acceptere det.

Jeg har jo læst, at du ikke bryder dig om "låse", men de er mere værd, end at lade et spørgsmål glide ud i sandet for at blive annulleret.

Du får tilskrevet 5 ledige point og o.v.n. får æren af at have svaret på dit spørgsmål, da superpoint ikke kan bruges til noget, men spørgsmålet kan findes og andre kan få glæde af det.

Et annulleret spørgsmål kan være meget svært at finde medmindre man kan huske brugerens navn.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-08-13 20:05

Spørgsmål
- Ubesvarede   1
- Besvarede   1
- Annullerede   4
- Slettede   0
Ialt   6

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-08-13 20:07

Lige nu er dit profilnavn "kendt" på kandu p.g.a. dit "tip"

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-08-13 20:09

Hvorfor forsvarer du ikke din mening her

http://www.kandu.dk/spg168239.aspx

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-08-13 20:10
Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-08-13 20:11

Som du kan se er jeg ikke den eneste der er forvirret over dit tip

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-08-13 20:17

citat fra kirstensophie

Da jeg er ret ny fatter jeg ikke rigtig pointsystemet- jeg har her en masse rigtige svar - hvad skal jeg vælge og hvorfor -kan jeg ikke bare la være ? Eller er der så nogen der bliver sure

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-08-13 20:20

o.v.n.

Undskyld, men du ved jo, hvordan du kan blive fri for emails fra denne/dette.

Du skal ikke forvente, at hun accepterer dit svar.

Godkendelse af svar
Fra : kirstensophie

Dato : 18-08-13 07:57

Tak for svaret o.v.n..-undskyld forsinkelsen jeg havde glemt at trykke "send"

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-08-13 13:49

Tak for accept
For fremtiden må du godt være lidt hurtigere, at nogen måske skal bruge point for at læse kommentarer og svar i dit spørgsmål skal du ikke gå så meget op i. du vælger den kommentar som hjalp dig mest og lader være at tænke på om nogen bliver sure for det er der ingen som bliver sure, vi kender vel reglerne på Kandu - eller gør vi alle det
Det er flere år siden jeg fik mail ved alle indlæg hvor jeg havde skrevet, så ans behøver ikke undskylde for min skyld

Kommentar
Fra : kirstensophie

Dato : 29-08-13 12:45

o.v.n.
fandt lige disse "beskeder" fra dig -og du har fuldstændig ret i at nogen (mig) ikke kender point systemet godt nok ,og har fået adskillige rap over fingrene så jeg holder mig tilbage med at kommentere. Jeg er meget glad for siden og er nysgerrig inde og kikke hver dag .Den er sådan en god idé , og kan se at der er gjort et kæmpe arbejde men at få hjemmesiden til at virke. Men-men men synes osse der er en hård skurvogns tone. når man stille et spørgsmål og der bliver låst er det ærgerligt at nogle af de 5 svar blot er : hån- "smarte" smily eller "se mig "" hør mig"
Findes der noget historik over hvordan siden er kommet i gang og hvornår - og jeg skal nok lære det .Lige en sidste ting -i dag kom en mail der fortalte at jeg havde fået retur point tilbage -men aner ikke hvor jeg skal finde ud af hvorfor. Tak for hjælpen

Kommentar
Fra : kirstensophie

Dato : 30-08-13 17:24

til o,v,n,
og idag tog jeg på biblioteket . Ældresagen hjælper begyndere som mig. Der var en ung fyr som hjalp mig og jeg spurgte om han kendte" kandu" og det gjorde han -det kodeord som jeg lokker ind med havde jeg med men vi kunne ikke komme på.Så bad han om et nyt lookind som så skulle modtages på min hotmail der kunne vi så heller ikke komme ind. Nu er jeg så tilbage hos mig selv og vil så ind og hente det nye lookind. Og så er der denne mail og jeg ved ikke hvor jeg skal åbne den? Dit glemte kodeord hos kandu.dk?

Kandu.dk (serviceagent@kandu.dk)
Planlæg oprydning
10:59
[Fjern flag fra denne meddelelse]
Nyhedsbreve
Takker og hvis jeg skal bruge "spørgsmålet" officiel på kandu siden så lad mig vide
kirstensophie