/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Låse et spørgsmå og hvorfor
Fra : nosunshine5
Vist : 493 gange
30 point
Dato : 11-08-13 21:02

Der er en kandu bruger der undre sig over at spørgsmål bliver låst i tips.
Og en anden undre sig med.

I stedet for at undre sig, kan man jo læse "reglemantet".
De låses i en rum tid, for at belønne spørgen af spørgsmålet. Da denne giver points til den der har svaret fyldstgørende. Sådan forstår jeg systemet.
Og hvis andre så gerne vil læse dette svar. Koster det et par procent point, af det oprindelige spørgsmål.
Eller man må vente til det låses op igen.

Om det kan laves på anden og fikser måde skal jeg ikke kunne sige.
Det kunne så være spørgsmålet.
Men sådan er det skruet sammen endnu.

Point er sat lavt, så det ikke er så dyrt at låse dette spørgsmål op.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 11-08-13 21:12

Jeg forhøjer med 100 points

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 40 point
Dato : 11-08-13 21:15
Kommentar
Fra : nosunshine5

Dato : 11-08-13 22:58

bentjuul
Se den har jeg ikke læst/set. Takker for et mere fyldstgørende svare. ;)

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 11-08-13 23:50

Citat
Om det kan laves på anden og fikser måde skal jeg ikke kunne sige.

Af de forums jeg har bevæget mig i,er Kandu langt den mest enkle.

Der er da mindst et par andre,hvor jeg simpelthen har opgivet at lukke.Ganske enkelt fordi jeg ikke kan finde ud af det. Får med visse mellemrum,"en rykker",om sagen.

Skal ikke nævne navne på disse,for det kan jo være,nogle af de herrer/damer,er involveret.

M.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-08-13 10:30

Det er måske meget godt at et spørgsmål kan lukkes - så spørger ikke bliver bombarderet længe efter et svar er godtaget /accepteret. Spørger får jo ikke flere mails, efter en lukning. At det så er lidt dumt med et spørgsmål som er afsluttet uden der er et brugbart resultat er en anden sag.

Øh - jeg forhøjer lige med sølle 50 point.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-08-13 13:49

kirstensophie skriver her i et af hendes annullerede spørgsmål

Da jeg er ret ny fatter jeg ikke rigtig pointsystemet- jeg har her en masse rigtige svar - hvad skal jeg vælge og hvorfor -kan jeg ikke bare la være ? Eller er der så nogen der bliver sure

senere i det samme spørgsmål

jeg fandt svaret via Bredbåndsluppen på F.B -inden jeg nåede at trække svaret til bage( Annulere)-det vidste jeg ikke at man kunne

Men det har hun så lært.

Men det er vist også det eneste. Hun har siden den 05.08.2013 (den dag hun skrev sit "tip") været logget på kandu hver dag. Jeg har skrevet til hende om en kommentar til mit spørgsmål, som bentjuul henviser til, men hun reagerer ikke.

Desuden forstår jeg ikke, at hun ønsker sig en liste med spørgsmål uden "lås" Det kan da ikke være så svært at se

Jeg ser da gerne, at brugere kommenterer http://www.kandu.dk/spg168239.aspx . Måske er det mig, der er helt galt på den

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-08-13 14:59

Nej Ans - du er ikke galt på den...........det er da meget rimeligt, det du skriver.
Men jeg har ikke rigtig noget at tilføje.

Godkendelse af svar
Fra : nosunshine5

Dato : 13-08-13 22:31

Tak for svaret bentjuul.