/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
hvorfor dit og dat
Fra : stone47
Vist : 641 gange
300 point
Dato : 07-12-11 20:18

hej med jer.
Hvorfor fik jeg ikke nogen mails om indlæg på mit forige spørgsmål
det er også langt tid siden jeg har fået mails om mine abonementer.
skylder at fortælle at jeg har fået anden PC Medion intel i5 med 64 bit system.
men hvorfor, og hvordan løser jeg nu det Hej hej.
hilsen Steen

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 07-12-11 20:20

Jeg kan da lige skrive et indlæg selv Hej hej

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-12-11 20:24

Kandu har et problem. Du er ikke den eneste, der ikke får mails fra kandu.

Men på et tidspunkt, så løser de det. Så får du mange mails på samme tid.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 07-12-11 20:28

Jeg synes jeg fra tid til anden oplever at der går 1 til 2 dage uden jeg modtager noget fra Kandu, så du er åbenbart ikke den eneste.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-12-11 20:48

Har lige fået 48 mails, så jeg tror de er ved at kigge på problemet!

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 07-12-11 21:01

Jeg får mail en gang imellem fra Kandu, måske får jeg nu og måske får jeg ikke.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 07-12-11 21:06

når nu vi er i gang med at finde ud af om der er fejl på kandu, er jeg så den eneste der synes at kandu logoet mangler på mailen?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-12-11 21:40

logo mangler, der er kun et rødt X

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 07-12-11 21:44

Så fik vi mange dages mail fra kandu...

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 07-12-11 21:45

Måske du bare skal skrive til service@kandu.dk og fortælle at du mangler mail.

Det er gået i orden for mig og for Klaudi, - så prøv det.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 07-12-11 22:12

Jeg har STADIG problemer...skal genstarte HVER eneste gang jeg har skrevet noget og trykket på send.

Har skrevet det i denne tråd men det hjælper ikke en fis åbenbart.
Jeg har skannet osv...intet galt her .
http://www.kandu.dk/Spg159408.aspx

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 07-12-11 22:26

Citat
Jeg har STADIG problemer...skal genstarte HVER eneste gang jeg har skrevet noget og trykket på send

Du har fået begrænsninger på kandu- Piaskov-

sorry- ikk´ sjovt

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 07-12-11 23:24

Pia

Jeg skrev til kandu at knapperne ikke virkede og jeg fik mail tilbage med et eksempel jeg skulle prøve, det virkede ikke og så fandt de ud af hvad problemet var. Nu virker det. Men mailene kommer og går.

Men skriv direkte til dem. Du får svar.

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 08-12-11 00:33

Citat
Du har fået begrænsninger på kandu

Også her

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 08-12-11 08:58

Tak for det
jeg skriver lige til dem det ser ud til at kandu har et rettigheds problem
vi holder lige trøden til vi hærer deres svar.
Steen

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 08-12-11 09:42

Jeg læser ikke de mails. .. de ryger ind på min spam mail konto.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 08-12-11 10:59

Nu får jeg mail, fra alle de spørgsmål hvor der kommentar og jeg abonnerer på.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 08-12-11 11:53

Citat
Nu virker det

Jamen så forsøger jeg da en gang til

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 13-12-11 09:37

Rasmus fra Kandu har sendt mig en mail at han har set på det.
så jeg prøver lige at teste.
hilsen gamle Steen

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 13-12-11 15:37

Nu virker knapperne ikke hos mig og jeg har problemer med at svare på et spørgsmål.

Så Rasmus har rodet lidt for meget med Kandu.

Smileys er det eneste der virker.

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 15-12-11 21:35

jeg har stadig ikke set en mail i denne måned. Fik en besked fra en kandu de havde kikket på det. men jeg måtte beklage og skrive igen og til dato har det ikke hjulpet ærgerligt.
hilsen steen

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 15-12-11 21:47

Jeg har stadig store problemer med Kandu, og har ikke hørt fra dem, men jeg tror mange har skrevet så det kommer nok.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-12-11 10:28

Virker det stadigvæk ikke, så skriv til service@kandu.dk

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 300 point
Dato : 21-12-11 11:23

Jeg har skrevet til Kandu igen, og jeg venter brev tilbage. Men der er mange der har skrevet, så det tager nok noget tid.

Godkendelse af svar
Fra : stone47

Dato : 26-12-11 11:18

Tak for svaret granner01.
Ganner får points som en filttig fyr. Håber jeg har med virket til at det går lidt bedre i fremtiden.
Faktisk er det rasmus fra support der har resat min konto og ham der burde have points.
Så skylder jeg en forklaring: det var jo også en ny pc, jeg har flere emails kontoer.
Den som kandu sender til havde fået en gal user og pw. Altså hentede begge fra samme konto da det er samme server (min egen).
Når jeg forsøgte at ændre profilen ved kandu kunne jeg ikke svare på den mail jeg fik for jeg så den aldrig. Ved at kikke i serveren fandt jeg alle mails og tingene er i orden igen.
håber i bærer over med ulejlig heden og bare bruger oplysningerne.
glædelig jul fra gamle Steen

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 26-12-11 11:32

Tak for det Steen, og så er jeg et damemenneske, et ældre et af slagsen dog.