/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
PC låser.
Fra : piaskov
Vist : 806 gange
110 point
Dato : 05-12-11 18:33

Fra Luffe.

Citat
Min låser totalt hvergang jeg klikker på SEND, også andre åbne vinduer hvor jeg indtil klikket kan surfe, browseren kan jeg lukke ned, men ved åbning kan den ikke finde noget som helst og jeg må genstarte dyret.

Du er så IKKE alene om det problem luffe...min laver samme stunt hver gang jeg trykker på send

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 05-12-11 18:34

http://www.kandu.dk/spg159401.aspx

Fra Jørn Rudolfs tråd...han er jo også tilbage

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 05-12-11 19:26

Kandu virker helt perfekt på min maskine, det eneste jeg mangler er en mail når der er nyt i en tråd.

Kommentar
Fra : f.larsen

Dato : 06-12-11 08:26

En gang lagde visse brugere mange smiley's i visse andre brugeres indlæg. Der blev lagt så mange smiley's at de fleste, som ville se spørgsmålet, oplevede det der er beskrevet ovenfor.

Mon ikke det er det samme der sker igen
Citat
Fra Jørn Rudolfs tråd...han er jo også tilbage

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 06-12-11 10:59

@f.larsen.
Nej det er ikke problemet.
Det gjorde den før fjolset kom tilbage.
Det er efter at kandu har opdateret .
Jeg kunne se at Luffe har det samme problem.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 06-12-11 12:05

Kandu har opdateret i sidste weekend og efter det har mange problemer.

Det med al balladen var for 2 og 3 år siden. Han blev simpelt hen slettet og blokeret af kandu. Men ca 50 profiler. Nu er Kandu sikkert overtaget af andre eller også har de opgivet. For han er tilbage.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-12-11 23:18

og det er den spritnye pc der driller så'n?

har du prøvet at bruge Firefox?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 11-12-11 23:24

Citat
og det er den spritnye pc der driller så'n?

har du prøvet at bruge Firefox?

Ja det er på den nye pc.
Og nej det har jeg ikke...kender det ikke . Jeg ved at o.v.n taler en del om det men jeg er trykhedsnakoman
Jeg genstarter lige en gang til ...så gider jeg ikke mere i aften.
Og så prøver jeg lige at se om det virker på den lille bærbar jeg har.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-12-11 23:26

Ok, det var bare for at se om Firefox os gjorde det, det skal jo virke med Internet Explore

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 11-12-11 23:30

Nu prøver jeg lige at sende den her besked på den lille...det er den jeg er på nu.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 11-12-11 23:31

Det vil den så godt...men den vil så IKKE sætte smileys ind ej heller citater .

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 11-12-11 23:34

Det er nisserne, neeej det lyder da mærkeligt, har du prøvet den med at rydde op i de midlertidige filer og bagefter åbne Kandu og trykke CTRL+F5

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 11-12-11 23:36

Forsøger lige det.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-12-11 23:39

på den nye pc hvad Internet Explore browser starter du der, det er vel ik' 64 bit browseren!

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 11-12-11 23:40

Det hjalp så heller ikke. Det er sq da underligt.
Klaudi...kan vi ikke se på det i morgen eftermiddag/aften.
Jeg skal ud til Nyk.F. i morgen med en del vintertøj jeg har fået samlet sammen til de hjemløse i byen. de mangler det nu det er koldt om natten.
så min seng kalder på mig efterhånden.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-12-11 23:41

ok, du må ha' go' tur og go' nat

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 11-12-11 23:43

Tak Klaudi...ser lige at Smokie har samme problem. Jeg sagde lige at han/hun skulle smutte herover så forsøger vi at finde en løsning på det i morgen.
Du er altså en skat. vi "snakkes" nat nat.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-12-11 23:44

Prøver lige med IE64bit

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-12-11 23:44

Nå det så ik det, det virker fint nok!

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 12-12-11 08:53

Pia skriv til Kandu, du får hjælp. Jeg skrev da knapperne ikke virkede og fik med det samme mail tilbage. Jeg skulle trykke på et eller andet i den mail. Og da jeg havde gjort det så vidste de hvad problemet var.

Alt virker på min maskine. Jeg har dog ikke prøvet min bærbare, det kunne være jeg skulle.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-12-11 13:00

Dette er bare en prøve på om det virker nu...vender tilbage senere.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-12-11 13:04

Citat
Dette er bare en prøve på om det virker nu...

Og det gjorde det så ikke.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-12-11 13:16

Og det gjorde det så ikke.

Og heller ikke på den lille bærbar.
Der er det jo så citater og smileys der ikke vrker.
Vender tilbage senere .

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-12-11 14:00

Prøv at starte IE uden Tilføjelseprogrammer, det kan du fra

Start,
Alle programmer,
mappen Tilbehør,
mappen Systemværktøjer,
der skulle være en genvej til Internet Explore (uden tilføjelsesprogrammer)

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-12-11 15:33

Citat
der skulle være en genvej til Internet Explore (uden tilføjelsesprogrammer)

Trykker på send nu så ser vi.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-12-11 15:39

Niks Klaudi...det virker heller ikke.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-12-11 15:48

og det var uden tilføjelser

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-12-11 15:53

Citat
og det var uden tilføjelser

Det er jeg da næsten 1000% på.
Har lige opdateret så prøver lige en gang til.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-12-11 15:58

forsøger en gang til.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-12-11 15:58

tænke tænke

du kunne jo prøve at opdater java og flash, det burde jo egentlig ha noget med det at gøre,
men bare for at prøve et eller andet
Java
http://java.com/en/download/index.jsp

Flashplayer
http://www.filehippo.com/download_flashplayer_ie/download/f29772e4fabf7cf2138d2ee025cf60f8/

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-12-11 16:02

det burde jo egentlig ha noget med det at gøre= det burde jo egentlig ikke ha noget med det at gøre

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-12-11 16:07

Klaudi...nu kn jeg ikke komme ind i noget som helst på den nye pc...
Skal jeg gendanne eller ???

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-12-11 16:11

kan du ikke komme ind på pc? det burde du da kunne, den med IE uden tilføjelser har kun men internet at gøre, så kør med den du plejer

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-12-11 16:13

Den vil ikke åbne noget som helst...tror lige jeg kører en systengendannelse .

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-12-11 16:14

det lyder ski mærkligt, men det gør du så bare

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-12-11 16:18

Ja det syntes jeg da også...nu er den igeng så ser vi hvordan det år.
Skisme godt jeg har den lille
Citat
men det gør du så bare

ØHHH nu v irker det da lige pludseligt på den...det gjorde det ikke for 30 min. siden.
Der er altså noget helt skørt på kandu.
Vi ses lidt senere når dn store er komme på "højkant" igen

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-12-11 16:22

Citat
Vi ses lidt senere når dn store er komme på "højkant" igen

Og det er den så nu...jeg prøver at sende og ser havd der sker...det er jo ind imellem lidt spændende hvad der sker her på siden

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-12-11 16:30

Ta'r det ikke mere end 5 minutter at lave en systemgendannelse!

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-12-11 16:33

Citat
du kunne jo prøve at opdater java og flash

Det er så lige gjort...prøver lykken igen med send

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-12-11 16:36

Nææ det gjorde det så ikke Klaudi...det gik hurtiger end jeg forventede.
Men det virker heller ikke med de opdateringer i java og flash

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-12-11 16:41

Det ku' være du skulle skrive til Kandu som granner foreslår, for det er da mærkligt hvis det kun er kandu siden der får den til at "fryse", men det virker fint her, både XP og win 7

Du kunne prøve at køre siden i kompatibilitets visning, klik på det ikon der ligner en itu revet side
eller i menuen Funktioner, Kompatibilitets visning

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-12-11 16:47

Ja jeg har jo XP på den lille her. Og der virker det.
Jeg skriver lige til kndu og samtidig smider jeg lige den tråd her på side 1. Det irriterer mig jeg skal "lede" efter den hver gang.
Vi høres ved klaudi.
Foreløbig tak fordi du er SÅ tålmodig

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-12-11 16:56

ok

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 12-12-11 17:05

Pia gem din tråd i dine favoritter, så kan du finde den med det samme i dine favoritter.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-12-11 17:07

Ja det kunne jeg da ha' gjort Granner.
Tænkte ikke på det.
Nå nu har jeg så skrevet til kandu...håber så de kan hjælpe mig

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 12-12-11 23:29

Nu har jeg også fået problemer med Kandu, jeg kan ikke bruge genvejene og hver gang jeg trykker på svar så hopper den op til spørgsmålet.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-12-11 13:19

Har du hørt noget?

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 14-12-11 17:08

vad var det lige problemet var igen?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-12-11 17:15

Citat
vad var det lige problemet var igen?

Hvis du nu læser tråd fra start af finder du nok ud af det!

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 14-12-11 17:15

Nu kan jeg bruge genvejene igen. Og så vil jeg kontrollere de andre ting der ikke virkede. Og så skrive til Kandu at nu virker det. For mig altså.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-12-11 15:05

Citat
Har du hørt noget?

Ikke et klap Klaudi...og nu trykker jeg på send en gang til så må vi se om det virker

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-12-11 15:09

Det virker STADIG ikke ...for F***** da også

Godkendelse af svar
Fra : piaskov

Dato : 17-12-11 13:16

Tak for svaret Klaudi.
Det hjalp ikke en F** at skrive til kandu

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 17-12-11 13:17

ØHHH og dog...noget er der sket.
Det så ud il at denne gang kom den afsted uden genstart.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-12-11 13:57

De har os lige opdateret siden i dag!

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 17-12-11 14:17

Citat
De har os lige opdateret siden i dag!

Ja det har jeg opdaget...men det er da utroligt at det skal tage så lang tid før de "ordner" det.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-12-11 14:32

Ting ta'r tid

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 17-12-11 14:54

De har fjernet reklamerne.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-12-11 16:30

Det er fordi vi skal til at betale for at være med på sitet!

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 17-12-11 18:38

Nu er jeg TOTALT forvirret
For 2 timer siden kunne jeg få det til at virke.
Men NU...NÆÆÆ nej.
Har lige skrevet i smullers tråd og skal nu igen genstarte...L***