/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Jø_rn (Blacklistet af kandu.dk)
Fra : nomore
Vist : 1537 gange
10 point
Dato : 29-12-10 15:25

Kæreste kandy,

Hvad i alverden tænker i på, nu begynder det sgu da at ligne ren person forfølgelse
fra jeres side, hvad har vedkommende gjort jer.

Eller blakker i bare brugere efter anmodning fra andre herinde...

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 29-12-10 15:26

Kandy = kandu

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 29-12-10 16:14

http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=280401

det kunne tyde på, at der er nogen som er hel vilde med, yderligere at kunne tilføje antal blacklistninger af Jørn til deres oversigt.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 29-12-10 16:19

I de 12 dage, som profilen levede lykkedes det ham at komme med 34 spørgsmål og 3 tips:

Citat
Statistik

--------------------------------------------------------------------------------
Spørgsmål
- Ubesvarede 0
- Besvarede 17
- Annullerede 17
- Slettede 0
Ialt 34
Kommentarer
- Ikke godkendte 141
- Godkendte 4
- Slettede 0

Ialt 145
Tips
- Ubedømt 0
- Bedømte 3
- Slettede 0

Ialt 3

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 29-12-10 16:28

Mig bekendt, har der ikke været et ondt ord i nogle, men jeg har dog ikke læst alle indlæg,
men tvivler på kandu har, de følger sikkert bare en (anmeldelse) af brugeren og lukker for vedkommende.
Nå, dem om det.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-12-10 16:29

- Ubesvarede 6
- Besvarede 7
- Annullerede 0
- Slettede 0
Ialt 13

Ja - man kan jo så KUN undres over hvad du har nået efter 3 uger på Kandu

Citat
nu begynder det sgu da at ligne ren person forfølgelse

Hvordan kan DU udtale dig om det

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-12-10 16:46

Man kan få nogle gode svar og tip en gang i mellem, her på Kandu.
Men det er efterhånden ved at være flovt, at henvise nogen man kender til at spørge på Kandu.
Der er ved at være for meget børnehave og hadetråde her på Kandu.

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 29-12-10 16:58

nomore!
Jeg ser at du har black listet et særdeles seriøst og hjælpsomt medlem nemlig o.v.n samt også Piaskov så din mening om black listing interesserer mig ikke .

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 29-12-10 17:13

Jeg forstår ikke helt at Jø_rn er blevet blacklistet? Alle de indlæg, jeg har set fra hans side har da været vældig fine, og han har da så vidt jeg ved hjulpet en del mennesker med gode point-givende svar på deres spørgsmål. Jeg kan pege på en del andre, som jeg synes burde være Blacklistet, men nu er jeg ikke typen, der render og anmelder folk, eller som gør mig til dommer over hvem, der må være i forummet eller hvem der ikke må.
Jeg har ikke været medlem så længe, så jeg kender ikke til de gamle historier? Måske er der en eller anden, der kan oplyse mig om, hvad det er Jørn gør galt?
Eyvind, jeg er helt enig med dig

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-12-10 17:29

Godt skrevet Eyvind og Pifo

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 29-12-10 17:45

Refi stiller et par gode spørgsmål, som jeg også gerne vil høre svaret på.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 29-12-10 17:53

Kandu
misfortolker nogen de skrevne ord, så de understøtter egen sag bedst. ...
det skrevne ord - er det farligt og let at misforstå/misfortolke - specielt humor og ironi.
Har pointene indflydelse på folks handlen og gøren?
Hvorfor holder nogle et konstant øje med personers statistik?
Og hvad sker der med en selv, når man har været på Kandu en sammenhængende periode?
Jo.........

Og hvordan blacklistes folk, når Kandu ledelse er "død"

Kandu skriver:
Vi vil meget gerne høre dine kommentarer, da vi bestræber os på at gøre kandu.dk så anvendeligt som overhovedet muligt for netop dig. Såvel ris som ros modtages med kyshånd.

Hvem mon sidder med nøglen til at blackliste, -

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 29-12-10 17:55

Citat
Ja - man kan jo så KUN undres over hvad du har nået efter 3 uger på Kandu

IKKE EN PIND, eller skal jeg skrive, ikke mere end andre herinde, der i det hele taget
gider at bruge tid på at skrive herinde.

Citat
nu begynder det sgu da at ligne ren person forfølgelse
Hvordan kan DU udtale dig om det

Når man ser visse tråde igennem, finder man hurtigt ud af, at der er en bestemt lille gruppe
herinde, der næsten ser det som en religion, at nakke mangeprofilen.

Jeg har ikke, og kommer heller aldrig til at læse alle hans spørgsmål og svar,
men så (grum) og modbydelig person kan han vel næppe være.

Derimod, kan jeg læse mange andre og mere hadske indlæg fra ældre brugere,
men disse bakker i jo fuldt op om, uden så meget som at bede dem dæmpe tonen.

Så dobbelt moralen trives i allerbedste velgående herinde.

Hvad med det oprør, der næsten var herinde da en vis anden profil blev smidt ud.
Der kunne i sg_ råbe med store ord, men ikke nu.

Kommentar
Fra : KanduSvar

Dato : 29-12-10 18:09

Har du selv en vis erfaring med at blive blacklistet af Kandu? Jeg gætter på JA
At Kandu blacklister spam profilen kan kun glæde os mere seriøse brugere på Kandu, historien viser gang på gang at det slår total klik for profilen efter et stykke tid (gør det også det for dig nomore?) her et ud af mange eksempler på hvordan Kandu tips blev total spammet da profilen Jørn gik amok under sit daværende brugernavn:
http://www.peecee.dk/upload/view/255125
skærmbilledet er lagt op af No1here og er som skrevet: Kun et af mange eksempler, både spørgsmål og tips har været hærget af idioten
de 2 fromme lam Nordsted1 og Eyvind kan jeg ikke rigtig tage alvorlig i deres skriverier her i spørgsmålet, i kender jo udmærket Kandu og ved hvad der vil ske hvis ikke Kandu greb ind i tide.
Det er som det helt nye afværgede terror angreb som PET fik standset i tide.
Kandu fik også standset Kandu terroristen Jørn før det slog klik for ham igen.
Godt gået Kandu!!! og godt nytår med håb om et mere fredeligt (Jørn fri) Kandu fremover

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 10 point
Dato : 29-12-10 18:20

KanduDusvar...tak for de pæne ord

Tror du selv at Jørn forbliver væk bare fordi han bliver BL??? Han har faktisk opført sig rimeligt det sidste stykke tid... at han MÅSKE ikke fortsætter sådan kan vi jo ikke vide.... hvis han nu fortsatte som i det sidste stykke tid - hva er problemet så??

I forstår da at piske en stemning op... og taler/skriver temmelig grimt... pudsigt nok så kan man ikke sige det samme om Jørn

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-12-10 18:21

For det første er jeg ikke religiøs og for det andet er jeg ikke noget lam.................nærmere en gammel ...........buk.

Ps. Jeg fornemmer en tidligere (meget tidligere udsmidt bruger) her inde igen.

Godkendelse af svar
Fra : nomore

Dato : 29-12-10 18:27

Så kan man jo godt se hvad vej det vil komme til at gå, igen

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-12-10 18:43

Men ellers må i have et alle sammen.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 29-12-10 18:46

Jeg er glad for at kende et par fromme lam - de er ikke de værste at kende
Godt nytår, siger jeg også

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-12-10 18:53

Citat
mange andre og mere hadske indlæg fra ældre brugere,

Definer lige MANGE og HADSKE

Hvis "folk" ikke kan tåle kommentarerne (sandhederne) er der jo ingen der holder på dem

Grever og "fedterøve" er der en del af i forvejen....

Kandu har efterhånden (i meget lang tid) udviklet sig til en snadreklub der INTET har med brugerhjælp at gøre....

Kommentar
Fra : Wolf10

Dato : 29-12-10 19:06

Godt indlæg. Helt enig.

Kommentar
Fra : KanduSvar

Dato : 29-12-10 23:51

Sandheden er ilde hørt en gang imellem, nomore kunne ikke tåle mit indlæg
Citat
KanduSvar, du har følgende muligheder
Din profil er blevet udelukket fra dette spørgsmål af nomore, du har derfor ikke rettigheder til at kunne tilføje nogen kommentar eller på anden måde deltage i denne debat.
men jeg mener det når jeg skriver: Godt gået Kandu og Tak til Kandu for den forebyggende blacklistning, den profil er på skrift værre end de terrorister som forebyggende er anholdt af PET her i eftermiddags, intet i de foregående 60-70 profiler tyder på at kanaljen har forbedret sig og det indsatte link er bare et af mange eksempler på hvad der når det totalt rabler for profilen Jørn som nogen af uforståelige grunde gerne vil holde hånden over, åh han er der så sød hva? Gu er han ej han er det værste som er sket for Kandu i de 5 år jeg har været medlem som o.v.n. den profil var på forhånd udelukket af nomore og så blev min nummer 2 profil det altså også nu, så sandheden er ilde hørt

Godt gået Kandu team og godt nytår til jer

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 30-12-10 00:07

Åbenbart en såkaldt (Team moderator), der ikke respekterer at man har retten til at blakke andre brugere = KanduSvar

Godt gået må jeg sandelig sige.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-12-10 00:12

I guder... hvordan kan nogle alm. tænkende væsner sammenligne Jørn og terroristerne ... der er en himmel til forskel.

Hvor er det bare tøseagtigt, at gemme sig bag en profil/dobbeltprofil....pudsigt at du nævner o.v.n ??

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 30-12-10 00:18

KanduSvar - hvordan kan du komme med et indlæg hvis du er balcklistet?

Skyldes det dine dobbeltprofiler o.v.n. - hvad hedder dine øvrige profiler?

Svar udbedes

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 30-12-10 09:02

Det er fuldstændigt latterligt og ødelæggende med disse dobbeltprofiler.
Teoretisk kunne samtlige indlæg på denne tråd være skrevet af en og samme person, som bare sad og kedede sig mellem jul og nytår.

Måske findes der en fornuftig grund til dobbeltprofiler som jeg ikke forstår, men det vil glæde mig at høre denne grund.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 30-12-10 10:15

Citat
Det er fuldstændigt latterligt og ødelæggende med disse dobbeltprofiler.

Jeg er HELT enig med dig, Otnob.
Jeg kan kun komme med én forklaring på dette fænomen, og det er at folk, der er BL i en tråd, alligevel sniger sig til at komme med en kommentar.
Jeg må tilstå, at jeg heller ikke bryder mig om, at folk gør sig til dommer over, hvem der må være på Kandu, og hvem der ikke må. Hvis en profil pludselig opfører sig helt skørt, så er det klart at vedkommende skal BL, men hvis nu en person lærer af sine fejl, så skal vedkommende da være velkommen her igen. Jø_rn gjorde ingen skade - tværtimod havde han fine svar i mange spørgsmål. Jeg må indrømme, at jeg undrede mig en del, da han blev blacklistet i et spørgsmål, hvor han faktisk var kommet med et rigtig fint svar. Det virkede på mig som ren personforfølgelse.
Ja, det var bare min beskedne mening. Så måske er jeg også bare et "fromt lam".

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-12-10 10:39

Velkommen i flokken Pif

Jow jeg vidste jo godt at o.v.n havde en dobbeltprofil, men havde liiige glemt det

http://www.kandu.dk/Spg118308.aspx

o.v.n

Citat
At Kandu blacklister spam profilen kan kun glæde os mere seriøse brugere på Kandu

Normalt ville jeg også synes du hørte til de seriøse brugere.... meeeen fortæller du ikke lige Piaskov, at han ikke skal have opmærksomhed

Citat
Ja det går også over min fatteevne o.v.n.

jeg håber du fatter at spørgsmål som det du har stillet her er lige hvad kanaljen er ude på OPMÆRKSOMHED - OPMÆRKSOMHED - OPMÆRKSOMHED af enhver art er med til holde på en profil som du efter sigende ønsker langt væk, men måske ikke kan undvære

http://www.kandu.dk/Spg152173.aspx

Og igen her

http://www.kandu.dk/Spg151630.aspx

og igen

http://www.kandu.dk/Spg151885.aspx

Og her vil du bare følge med på sidelinjen

http://www.kandu.dk/Spg151730.aspx

Tja man har et standpunkt til man tager et nyt

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-12-10 10:40

Ret selv slå/stavefejl

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 30-12-10 21:41

Hvor er problemet Nordsted? Han er jo tilbage igen.

PS Vil du selv, eller skal jeg finde de indlæg hvori du ønsker Jørn meget langt væk???? Så snak ikke om dobbeltmoral. Det samme gælder iøvrigt resten af hylekoret. En profil (nr nogle og tres iflg dem der tæller) opfører sig nogenlunde lala. Og så gælder de sidste nogle og tres blacklistninger IKKE.???!??!

Tak til OVN for indsigtsfulde og givende indlæg.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-12-10 22:03

Citat
Hvor er problemet Nordsted? Han er jo tilbage igen.

Det ved jeg godt.... men du har åbenbart heller ikke fattet o.v.n's budskab

Citat
jeg håber du fatter at spørgsmål som det du har stillet her er lige hvad kanaljen er ude på OPMÆRKSOMHED - OPMÆRKSOMHED - OPMÆRKSOMHED af enhver art er med til holde på en profil som du efter sigende ønsker langt væk, men måske ikke kan undvære

Citat
PS Vil du selv, eller skal jeg finde de indlæg hvori du ønsker Jørn meget langt væk????

Det behøver du såmænd ikke ulejlige dig med, min hukommelse fejler ikke noget

Men da Jørn åbenbart er kommet for at blive - og helt ærligt, der har ikke været problemer under detsidste nick, - så kan vi lige så godt ignorerer, eller hvis man har lyst - svarer på hans spørgsmål

At han er blevet bl under sidste nick - er personforfølgelse

Havde han fortsat som med sine andre nick's var det helt fint at få strittet ham ud

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 30-12-10 22:13

Yada yada yada intet indhold! Er du dr_dem i forklædning? Hovedparten af hans indlæg var også citater!

Skal vi også finde de indlæg hvor du finder disken irriterende? (nu er han jo pludselig både smart og dygtig)!

Jeg kender udemærket OVN, og det, som en særdeles god og regelret kandu'e, men ret præcis ved hvor man har!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 30-12-10 22:16

.........og når vi er i gang, burde nomore (disken) have en eller anden form for lås på sin PC. Det ville have sparet kandu for meget disk-space (til alle de lal-profiler og alle de lal-indlæg han har frembragt). Bevares lige PT er han nogenlunde letlæselig - og har da selv hjulpet ham - når han er letlæselig.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-12-10 22:17

Nordsted1

Du bliver nødt til at tage et kursus i udsagnsord.

Der er jo så mange brugere, der læser det du skriver og retter sig efter det.

Det hedder ikke " så kan vi lige så godt ignorerer" men "så kan vi lige så godt ignorere

Det hedder heller ikke "svarer på hans spørgsmål" men "svare på hans spørgsmål.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 30-12-10 22:24

Roooolig nu Ans, ellers får du bare at vide du er KLUMME og det går jo slet ikke.!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 30-12-10 22:38

Men lad os da opsummere:

Jørn har hærget med et par og tres alias! Og er blevet høvlet ud hvergang pga sølle opførsel.

Refi synes sitet er blevet noget lal (deri er jeg faktisk meget enig).

Hyggerne hygger og bøjer troligt efter poæng (deriblandt meget tydeligt Nordsted).

OVN føler sitet udhules uhyggeligt (det har han ret i)

Disken laver endnu en profil, og skriver med mellemrum endnu mere ulæsbart end ellers.

Pia synes der er noget skidt og forsøger at gyde olie her og der, men holder sig ellers passivt.

ANS står på vagt og holder med mellemrum vågent øje med aktiviterne.

Transor omskriver alle tekniske spørgsmål til noget uforståeligt, lyver lidt, gætter lidt og pakker det hele ind i ingeniør-ævl.

Teil er jo sød, så han krydrer sine ubehageligheder med et par Youtube indlæg. Nordsted mv klapper vildt i hænderne, "for han er jo så søøød"!

Molokyle glemmer som vanligt fakta (er du i tvivl skal jeg finde dit seneste indlæg Molo, og bagefter et lidt ældre, hvor dine skriblerier var MEGET anderledes end det du sidst førte dig frem med).

Otnob, pifo og hvem vi ellers har af klakører gider jeg ikke kommenter. Deres tilstedeværelse har været for sølle.

Ærgeligt for sitet. Men godt PM er opfundet. Så kan vi stadig hjælpe, omend ideen ligesom er gået fløjten!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 30-12-10 22:41

Kører du lige en grammatik og stavekontrol for mig Ans? Er lidt træt!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-12-10 23:13

Godt Bassemand, ud med det... det må lette rigtig godt

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 30-12-10 23:28

3773 alias nomore måske ?

Det var noget af en spand lort du der fik presset ud af sidebenene, også godt nyt år til dig

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 30-12-10 23:29

LOOL Nordsted

Går det godt?

Fandt du selv dine tråde eller skal jeg?

Ramte jeg lidt for godt til det var rart? Sidst hvor jeg skød på min "perleven" var han så dum at nedskrive hans egne "erindringsforskydelser" (det der kaldes løgn) her på kandu. Et lille krydstjek, og man kunne finde hans tidligere udtalelser her på sitet. Når jeg gider, finder jeg det da frem og udstiller igen igen selvpromovisten som en simpel løgnhals (igen igen igen).

Nogle af os husker godt (og er dygtige til at søge). Det er noget skrammel for dem der vipper lidt med vinden Nordsted. Når så tingene tilspidses, som her, og du vælger side, jamen så er vi nogle der kan huske at du tidligere har været ret træt af Jørn. Du har været særdeles træt af disken. Men det har du måske glemt, fordi der var lidt værdiløse poæng i farvandet????

Hilsen

Bassemand

PS Hyg dig med alle dem du ikke plejer at kunne lide!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 30-12-10 23:31

Otnob, har du røget?????

Havde anet du ikke var den skarpeste kniv, menøhhhh hvor fjoget må man være??? (det ved du jo så).

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-12-10 23:37

Nordsted1

Bliver du så en Bassedame .... du kommer jo ikke ud med noget LOOL

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 30-12-10 23:39

Iøvrigt har jeg aldrig generet dig Bongo....., men det er alligevel lykkedes mig at blive konstant blacklistet hos dig (på trods af jeg har hjulpet dig). Dette så åbenlyst pga min ringe opførsel!!!???!

Dette så ret imponerende når vi tager in mente hvad denne tråd drejer sig om! Jørn??? Må han hærge, eller er det OK han kyles ud pr auto (dette eksisterer så ikke på kandu, der altid reagerer enormt langsomt)?

Ellers sidder du og klapper mangeprofil nummer eet gevaldigt på ryggen. Om så du gav nomore 7 stesolid og lod ham skylle dem ned med 4 elefanter, ville han ikke kunne huske tilnærmelsesvis en femtedel af sine profiler. Og slet ikke sine passwords...... (men han kører motorcykel og har kat - meget betryggende).......

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 30-12-10 23:43

....nåhhhh stavede lidt sølle - BONTO.......

Bongo var bare en debil labrador jeg kom til at tænke på, det må du skam undskylde....

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 31-12-10 00:14

Hej 3773! Det er faktisk 8 år siden du måske gjorde dig fortjent til at blive blacklistet eller måske har jeg stavet nummeret forkert det er jeg ked af, måske!

Jørn eller hvad han nu kalder sig rager mig en pap and, men giv dig selv hånden og ønsk også Jørn godt nyt.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 31-12-10 00:20

Du er åbenbart for alvor dummere end tilladt. Nævnte dato er min oprettelsesdato.

Du er så oprettet 28/10- 2004 altså to år efter du blacklistede mig!!

Og den 3/11-05 kunne du da ihvertilfælde godt bruge mit svar. Altså tre år efter du blacklistede mig??!

Er du på noget man ikke må bruge???

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 31-12-10 06:27

Citat
Kandu fik også standset Kandu terroristen Jørn før det slog klik for ham igen.

Og er det IKKE ren forfølgelse?

SGU da mere terrorist at DU sidder og er blakket AF MIG,
OG PISSER VIDERE___en tråd udeladt af = rent til grin = kandu/ team

Jeg advarede kandu@ mod en mulig TRUSSEL og blev PIST OFFFFFFFFFFFFFFFFF
det er bare BERPOX

Samtlige konatakter jeg havde den gang=============== fik en personlig hilsen fra
MIG; at jeg er blevet hacket af SAMME

MEN fik svar tilbage

GÆT HVAD___________________________

det er bare et kontrol_besøg = fukking email og andet LORT
der kom fra denne side/ berpox

Og INTET fra KANDU ? teamet...

Har man NOSSER for at pidde på NDRES MAIL`S / PM`r
'
Stakkels kandu.

Og staidig? = advarer jeg mod at smide PM`til andre
da JEG ved de bliver af?? lyttet

Men ikke af EJEREN af dennne side....

PEDRSON ORFØJGELSE

håber det LÅ et svar på DET = HAD til en enkelt
SIEG HEILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLl

så SNIDER DU LIGE MIG UD SAMMEN med alt det andet LORT
som du fyrer af = PLEASE

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 31-12-10 06:29

*/ - STAVE FEJL_ men nosser skal der sgu til

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 31-12-10 06:31

Citat
Kører du lige en grammatik og stavekontrol for mig Ans? Er lidt træt!

Og havd FANDEN har det med ?????? at gøre

Nak mig for fanden.....

Pas på _ knadu

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 31-12-10 06:34

Citat
nomore (Blacklistet af kandu.dk)

Øhhh_ berpox = som hackede/ og ovn, hvist nok bar ligeglad med
åber i har mn konto endnu_ der mangler et par :_
men mellem VENNER/ NADA = blakket

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 31-12-10 06:44

BTW:
troede tråden var FUKKET lukket_= men ÆVEL da endeligt videre
kan i så IKKE BARE gå over til JAGT og IKKE PERSONLIGT FORFØLGELSE
SOM DER ER GIVET KLART SIGNAL TIL; af kandu.dk

Hvlket er staftgart_ bare at ytre sig om SIEG HEILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL

og den bar sikkert mere til ANMELDERE af ???????? SS/ eller var det granner?

DOS.............

Jeg går UD fra at KANDU teamet */ + anmelderse fra granner????
fører til ENDNJ en udelukkelse af MIG_________
Eller spammer jeg JER _ ikke/ desværre

Men kommer tilabge med tossede spørgsmål = der ikke kan SVARES PÅ

pas på jeres faste og mindre trofaste brugere = tyndskid

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 31-12-10 07:21

Alkohol-låsen på disken's PC virker vist ikke!

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 31-12-10 08:43

Sikke en tråd at vågne op til her til morgen.
Jeg skal love for at tonen er blevet hård. Personforfølgelse? Hvem forfølger hvem lige nu?

Jeg kan ikke lade være med at undre mig over dig, Ans. Du springer ind i en tråd udelukkende med det formål at sidde og rette andre folks grammatik og stavefejl? Hvad har det med tråden at gøre? Jeg synes, det ligner personlig forfølgelse af Nordsted? Eller er du bare en muggen, sur og gammel mand, der ikke har andet at lave? Jeg håber for dig, du har en sød kone, der kan stryge dig lidt med hårene og gøre dig i lidt bedre humør i det nye år.
3773, hvad har jeg gjort dig? Eller er ”Klakøre” bare et udtryk for folk, der ikke er enige med dig? Jeg har aldrig hørt udtrykket før, så det må du da gerne forklare mig?

Jeg kender ikke til de gamle historier, som I skriver om, men jeg vil stadig hævde, at Jørn faktisk har opført sig vældig pænt i den sidste tid, og han har givet mange fine svar, som han da også er belønnet for. Hvorfor kan vi så ikke lade ham være her? Hvorfor er det, at en lille gruppe skal bestemme, om han må være her eller ej? Og hvis man ikke lige er enig med denne gruppe, så tales der grimt til én? Ikke en gang i jagttrådene skriver folk til Kandu for at få smidt folk ud – og det er der da ellers grund til ind imellem
Kunne vi ikke lave et fælles nytårsfortsæt? Lad os i 2011 give alle en chance for at deltage konstruktivt her i forummet. Hvis nogen træder ved siden af og taler grimt til andre, så er det fair nok, at de ryger ud. Nedladende bemærkninger, øgenavne o.lign. kan vi da godt undvære?

Med ønsket om et fredeligt 2011
Godt nytår til jer alle
Pifo

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 31-12-10 09:06

En klakør = en der er betalt for at klappe.

Uanset hvor sød du måtte synes Jørn er, har i særdeleshed han og til dels også disken plaget kandu i varierende grad. Nu sidder jeg ikke og skriver klagebreve til kandu. De reagerer sjældent alligevel. Jeg foretrækker den direkte konfrontation. Jeg er meget enig i at jægerne forlængst skulle have haft vist døren. Jeg er meget dybt uenig i udsmidningen af en helt række profiler, hvor en del så i stilhed blev ophævet igen. Jeg er voldsomt uenig i at sitet administreres i flæng af fæhoveder der ikke fortæller hvad de laver og hvorfor. Det bruger man ikke andre steder. Der administrerer man sitet, og fortæller hvad man gør og hvorfor. Det levner så brugerne mulighed for at tilpasse deres færden til sitet.

Her aner ingen noget.

Eksempler:

Disken og alle hans mærkværdige login's kan frit spamme med ulæseligt lal som de vil!

Jørn for hver gang ret lang snor - men kyles til sidst. Men hver gang ventes for længe. Det skaber forvirring om hvad der tillades.

Teil/Achton tillod man i lang til skabte sig på ganske forunderligvis, og tillod masser af tilsvining og ubrugelige kommentarer. Man har så elimineret Achton, men tillader stadig Teil at hærge. Hvorfor? Ingen forklaring.

Klumme har altid været temmelig malerisk i hans udmelding, og ham tillod man meget længe, omend det ret tidligt var klart han var et nyt login for en gamme bruger man havde blacklistet. Igen administrerer man sært og blacklister ham pludselig efter lang tid uden nærmere forklaring.

De artige, som Molokyle og Eyvind sidder og udveksler kransebestillinger til Klumme, hvilket jeg må sige jeg fandt stærkt stødende, men sådan er der jo så meget. Samme Molokyle fik iøvrigt selv en profil blacklistet, men "husker" det nu som "han aftalte nedlæggelsen" med Kandu. Søger man på kandu, kan man så finde en anden historie.

Sådan er kandu så "sjovt", og jeg må tilstå, jeg hjælper stadig her og der. Men mestendels pr PM, i det jeg finder Transors meget mærkværdige udredninger meget forstyrrende og nogen ganske foruroligende dårlige og forkerte. Jeg orker ikke Teils endeløse tilsvininger. Så ergo holder jeg mig til PM, og er her kun af og til for at kommentere f. eks sådan noget LAL som det her! Læs bare morgenens indlæg fra pillenarkomanen! Vil du være tryg ved han færdes på motorcykel på veje hvor du kører? Forstår DU hvad han skriver? Synes du det er tilladeligt han hælder den slags kommentarer ind alle steder? Dette er hans tråd, der kan han retfærdigvis skabe sig som han vil. Problemet er bare med ham, som med Jørn. Man holder sig ikke til egne tråde!

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 31-12-10 10:19

Citat
En klakør = en der er betalt for at klappe.

Tak! Så lærte jeg også noget i denne tråd
Jeg er nu ikke betalt af nogen for at klappe, og jeg har ikke sagt at Jørn er sød, bare at jeg ikke oplever at han har generet nogen på det seneste? Jeg har været medlem i væsentlig kortere tid end du, 3773, så jeg kender af gode grunde ikke de gamle historier. Tak for din fyldestgørende forklaring, selv om der nok stadig er områder, hvor jeg er "hægtet lidt af".

Personligt er jeg mest træt af den hårde tone og af at folk ikke kan kommunikere pænt og ordentligt med hinanden. Vi er vel voksne mennesker, og der er ingen grund til at kaste med mudder, hverken den ene eller den anden vej. Jeg er enig med dig i at o.v.n. giver mange rigtig gode svar, som vi alle nyder godt af, og det gør Nordsted bestemt også. Det er vel ikke bare for at få points, de gør det?
Ja, og så undrer jeg mig over at ans springer ind i en tråd for at køre grammatisk hetz mod Nordsted? I en tråd, der handler om Jørn? Ham kritiserer du ikke? Hans kommentar er da ellers ganske malplaceret?

Rigtig godt nytår til dig, 3773. Jeg håber, du i 2011 fortsat vil bidrage med din gode hjælp i Kandu forummet, så du ikke kun gør det i PM.
Bedste hilsner
Pifo

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-01-11 16:13

Ans -jeg vil også gerne konttrollerers tak.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 04-01-11 19:08

http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=152538#1757070
http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=152538#1757073

Nomore, disken eller hvad hulen du nu kalder dig - du må da have et mere end almindeligt stort problem med at opfatte hvad der bliver skrevet til dig.

Jeg har én gang tidligere gjort dig opmærksom på, at det var en tilfældighed at jeg opdagede et sikkerhedshul i Kandu's PM funktionalitet.

Det gjorde jeg DIG opmærksom på, og det gjorde jeg KANDU teamet opmærksom på. Og fejlen blev rettet i timerne efter.

Det kan da kun være i DIN interesse (og alle andres interesse) at sikkerhedsbristen blev lukket.
Det hedder ansvarlighed.

Uansvarlighed er når man som du vedbliver med dine usaglige beskyldninger. Du er ALDRIG blevet hacket - tricket bestod i al sin enkelthed i, at ændre lidt på tallene i URL'en f.eks. http://www.kandu.dk/mailhist.aspx?mid=6943 til http://www.kandu.dk/mailhist.aspx?mid=6945

Der var simpelthen ikke noget tjek på at URL'en kun kunne åbnes af PM ejeren eller deltageren.

Så fri mig og "kandu-borgerne" for dit evindelige vrøvl, ævl og tuderi. Få dig et liv!