/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Klumme!!!!
Fra : piaskov
Vist : 1883 gange
500 point
Dato : 25-11-10 23:00

Hvornår kommer Klumme retur hertil
Tag jer dog lige sammen.
Manden siger jo bare hvad alle andre mener herinde.
Den dødsyge mand til 64 stk. profilen er vi alle jo sindsyge af at ha' her.
OG han er jo allerede på spil igen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-11-10 23:05

Kopieret fra mit indlæg i en anden tråd

Man kan da holde sig væk fra Rudolphs tråde.... men har klumme så først været der brækker pc'en ned

så hvem er mest generende??

Rudolph er kun ude på at få opmærksomhed, så hold op med at blive ved med at kommenterer i dem,hvis i ikke ka li ham, eller giv et ordentligt svar, så han lukker sit spørgsmål hurtigt igen... det kan da ikke være så svært

Forøvrigt har i aldrig set Rudolph tale svinsk.... skrive dumme spørgsmål, ja, men han er da aldrig ondskabsfuld/modbydelig

Citat
Manden siger jo bare hvad alle andre mener herinde.

Det kan du da ikke skrive... der har da været nogle der har prøvet at sige ham imod, men de får jo ikke et ben til jorden

Prøv at finde en tråd hvor IBM et eller andet nummer er med, så kan du selv se

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 25-11-10 23:06

Hvad kalder idioten sig så denne gang?

Jeg stemmer for ophævelse af klumme's blacklistning. Tror bare ikke den slags tiltag virker. Siteadministrationen er ret underlig/skjult/inkonsekvent/sær/åndsvag.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 25-11-10 23:08

Citat
Tror bare ikke den slags tiltag virker

Jooo det er da gået godt nogle gange.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 25-11-10 23:09

Jamen lille Nordsted, skal jeg finde et par tusind indlæg fra tåben hvor han særdeles vedholdene og med stigende ubehagelig retorik forsøger at hidse mig op. Hvilket af og til lykkedes for ham.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 25-11-10 23:10

Dit forsvar af Jørn Sabotør medførte godt nok sletning af ikke så få stjerner i min bog Nordsted.

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 25-11-10 23:12

http://www.kandu.dk/LastX.aspx?qpn=2#qpn

Hvad mon der er bag denne her * KUN til Klaudi * (7)

Hvem har blandet sig og været inde og fyde op med ?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 25-11-10 23:14

Citat
Hvem har blandet sig og været inde og fyde op med

Ja han gjorde hvad jeg ikke havde tålmodighed til.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-11-10 23:17

3773, det siges at der ikke er dumme spørgsmål, men kun svar

Synes du ikke det er temmelig dum at svare på spørgsmål, ved at overplastre hele tråden med
så pc'erne brækker ned--så i en anden tråd at det var Krummen/Klumme

Du kan da bare hoppe ud af hans spørgsmål - hvis du kan -

Det kan sgu da ikke være så svært, .... og hvis han får et ordentligt spørgsmål, så lukker han det jo med det samme

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-11-10 23:19

*ordenligt svar* skulle der selvfølgelig stå

og så er jeg aldeles ikke lille Nordsted

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 25-11-10 23:21

Nordsted1 - det er rart at høre, at du ikke er med i hylekoret.
Det er en god kommentar du kommer med - så nu bliver jeg formodentlig også blacklistet hos 3773.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 25-11-10 23:26

Ja da. Fjoget kommentar IBM. Se min blackliste. Den har været tom, siden jeg "næsten-forlod" denne skod-side.

Iøvrigt kan spørgsmålet sagtens åbnes, hvis man har en internetforbindelse der virker.

Til de interesserede kan jeg oplyse at hvis man anvender de animerede smileys er det en endnu mere effektiv måde at crashe spørgsmål på!

Til Nordsted: Enten følger du ikke med, eller også læser du ikke hvad Jørn skriver. Idioten er jo skingrende gal og ekstremt konfliktsøgende.

Kommentar
Fra : Wolf10

Dato : 25-11-10 23:28

Hvis der står Kun til Klaudi så holder alle andre snitterne væk

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 25-11-10 23:29

Nu vil jeg sige godnat og sov godt.
Håber at Klumme er retur i morgen.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-11-10 23:30

Måske jeg ikke følger helt så godt med længere,

Citat
Idioten er jo skingrende gal og ekstremt konfliktsøgende.

Konfligtsøgende... så er det da også lige at kaste ved på bålet, at klumme/krummen bliver ved

Mææænd vorherre bevares

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-11-10 23:32

Nordsted1

Citat
så han lukker sit spørgsmål hurtigt igen... det kan da ikke være så svært

Det har du jo også fået point for

Som jeg husker det, så har du selv været utilfreds med hans tilstædeværelse på kandu. Du opdagede så "snak ham efter munden" det giver bonus

Citat
Du kan da bare hoppe ud af hans spørgsmål - hvis du kan -

Så skal du 3773 være hurtigere end Nordsted1

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 25-11-10 23:33

Jeg tror ikke Klumme kommer igen, desværre, han gider vist ikke.

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 26-11-10 00:39

http://www.kandu.dk/Spg145539.aspx

Hold kæft en flok nar røve

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 26-11-10 03:13

I bund og grund er det Kandu - usynligheden - der sætter sit præg på Kandu. I vuggestuen, børnehaven, skolen, i hjemmet osv. findes der samværsregler for, at dagligdagen skal fungere godt og gnidningsfrit, - på Kandu har du muligheden for at blackliste personer, du ikke ønsker indlæg fra. Hermed siger Kandu på sin vis, at det er ok, med underlige svar og indlæg, for du kan vælge, om du ønsker svarene eller ej. Der sker ikke nogen udvikling/medvirken/tagen ansvar/nye regler/ændringer osv. fra Kandu - og underligt med en ukendt og usynlig ledelse. Er Kandu Teamet en eller to eller flere personer?
(Dette var så i kort udgave mine tanker)

Ikke engang i teenageårene, har jeg oplevet magen til fnidder fnadder. Har altid troet, at alt det med at håne, drille, moppe, skabe intriger og tale ondt om hinanden osv. har været forbeholdt piger og kvinder......
Jeg har aldrig aldrig tidligere i mit liv stødt på mænd, som har sagt noget ondt om andre, kaldt det andre skrev for idioti, drank osv. Først her på Kandu går det op for mig, at der findes en sådan slags personer. Jeg er målløs over, hvad nogle enkelte mænd gider bruge tid på
Kan jeg konkludere, at disse mænd ikke er "rigtige mænd"?
Er disse mænd klonet, eller er der kortere eller større afstand mellem ørene end normalt eller lidt groft sagt, kan der for visse mænd være lidt kortere mellem fantasi og virkelighed. Dermed ikke sagt, at mænd grundlæggende er verbalt utilregnelige.

Til alle normale uklonede Kanduer:
Brug din intuition, så skulle du være godt hjulpet.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-11-10 06:52

Vel talt Nordsted1

Det var ..ja, undskyld mig; fan'me på tide at Klumme (..OG creamygirl) blev vist vintervejen. En lang række spørgmål med de værste unoder fra personagerne er ligeledes blevet sendt i skammekrogen.
Det var jo også blevet 'lovet' længe: http://www.kandu.dk/Tip7539.aspx
Så mangler vi kun at få deaktiveret et par stykker af deres dobbeltprofiler!
..men mon ikke de kan dy sig et stykke tid? Man har jo lov at håbe.
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-11-10 07:00

Hvis dette er korrekt:
Citat
..siden jeg "næsten-forlod" denne skod-side.

..så ser jeg med sindsro frem til, at skridtet bli'r taget fuldt ud !!!
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 26-11-10 07:13

Ind imellem undrer jeg mig over, om det virkelig er voksne mennesker eller børn, der er mest aktive i dette forum. Oprindelig var jeg overbevist om, at det var 80% voksne fornuftige individer, men jeg må tilstå, at jeg ikke oplever det mere. Jeg tror, at børn ville være chokerede over den måde, forummet benyttes på. At voksne mennesker opfører sig sådant overfor hinanden er nærmest rystende. Er det bare fordi, man er anonym i dette forum? Så kan man tillade sig at lukke sin indre "Mr. Hyde" ud? Skræmmende, når mennesker har behov for at gøre dette.
Også jeg irriteres af dem, der opretter en mængde dobbeltprofiler, og som stiller tåbelige spørgsmål. Men jeg må ærlig talt sige, at jeg ikke forstår dig, Piaskov. Hvordan kan du savne Klumme? Han er da ikke et hak bedre? Jeg synes Klumme har været fin i visse tråde, men med hans seneste opførsel mener jeg ærlig talt, det er helt ok, at han blive BL af Kandu. Han ved da meget vel, at han risikerer Blacklistning, når han sætter sine ind i trådene.
Jeg er lidt rystet over, at du Pia skriver at han bare har gjort, hvad du ikke havde tålmodighed til? Kunne du virkelig finde på sådan noget? Øv Pia, du skuffer mig!
Nordsted! Endnu en gang er jeg enig med dig. Også jeg synes bare man må holde sig fra Rudolphs tråde, og så synes jeg nu ikke, det er fordi, du forsvarer Rudolph, så det er da ærgerligt at 2773 sletter dine stjerner i hans bog? Jeg synes også, det er rart, at du ikke er med i hylekoret. Og ved du hvad? Tag du bare den der "lille Nordsted" med et smil Lige som du altid gør. Det kunne jo være en godt skjult kompliment

Rigtig god weekend til jer alle - og glædelig 1. advent.

fra en juleglad pifo

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-11-10 07:20

granner01 -> Jeg tror jeg må skuffe dig ..eller 'trøste' dig. Hvordan du nu end har det mht.
Citat
Jeg tror ikke Klumme kommer igen, desværre, han gider vist ikke.

Søger man lidt rundt blandt profiler og nærlæser oprettelsesdato'er, nærliggende profilnavne osv. vil man opdage en helt række næsten enslydende navne med samme historik: Nemlig 0 indlæg, 0 besvarede osv. hvilket ku' tyde på, at man har sikret sig en lang række muligheder for stadig at ku' forpeste luften hér på Kandu.dk
Det er min oplevelse at ram2, Klumme, Krummen m.fl. vil forsøge at hænge fast med det yderste af neglerødderne et godt stykke tid endnu
Nå... det var blot mine ydmyge antagelser.
Man behøver nu ikke tage dem for andet end pålydende
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-11-10 07:47

Der kan måske blive hyggeligt her på Kandu................uden for meget fnidder.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 26-11-10 07:54

Lad os håbe det, Eyvind
Ofte er der da heldigvis mange hyggelige tråde.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-11-10 09:18

Citat
Det var ..ja, undskyld mig; fan'me på tide at Klumme (..OG creamygirl) blev vist vintervejen. En lang række spørgmål med de værste unoder fra personagerne er ligeledes blevet sendt i skammekrogen.
Det var jo også blevet 'lovet' længe: http://www.kandu.dk/Tip7539.aspx
Så mangler vi kun at få deaktiveret et par stykker af deres dobbeltprofiler

Er det noget du VED, eller bare noget du TROR...at de to er de samme som dem i dit citerede tip..

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 26-11-10 10:44

Citat
Der kan måske blive hyggeligt her på Kandu

Man har da lov at håbe.

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 26-11-10 11:11

Syntes mange af de aktive gode profiler er her inde på denne tråd. I har alle noget godt at tilbyde kandu.dk. Bliv ved med det.

Men jeg kan ikke savne Klumme og lign.
Jeg savner ikke folk som ødelægger almindelige spørgsmål med små personlige stridigheder.
Hvis det så bare kunne holdes i rubrikken small talk, så var det måske acceptabelt.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-11-10 14:24

Først Klumme og så Creamygirl skal Kandu fremover være for Molokyle og lignende hashvrag? Jeg logger ud nu og nøjes med at følge med på sidelinjen indtil Kandu bliver mere menneskelig, hyg jer sammen med mangeprofilens

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 26-11-10 14:44

Sådan o.v.n. - god weekend

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-11-10 15:24

Lidt sært at en profil der har været stort set inaktiv meeeeget længe bortdømmes (Creamy). Men sådan er logikken jo så "tydelig" hos tiiimet.

->Dova. Ham misbrugeren ved godt hvordan det hænger sammen og ved at for Creamys vedkommende er der IKKE tale om en af dem han ynder at henvise til.

Thumbs up til o.v.n. Vi er enige du og jeg!

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 26-11-10 17:17

Jeg tror at Kandu har haft en torn i øjet på Klumme, jeg aner ikke hvorfor, men det er dybt underligt at han blev blacklistet før Jørn blev det.

Da Jørn kaldte siig edison så skrev jeg til Kandu og fortalte at nu var Jørn på banen igen. 2 timer efter var han blacklistet. Så kom han på som Kænt og jeg skrev igen (da jeg opdagede det) og så blev Klumme blacklistet og først dagen efter Jørn.

Se det fatter jeg ikke en brik af.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 26-11-10 17:41

Citat
Jeg tror at Kandu har haft en torn i øjet på Klumme
- Ja, der er helt sikkert mange brugere på Kandu, der snart er blevet meget trætte af dobbelt profilerne "Klumme og Krummen".
Når man vurderer det nedsættende sprogbrug som personen kunne udgyde - kunne man kun blive meget træt af profilen.

Dit vigtigste argument har været, at stoppe Jørn i hans mange forklædninger - fremfor bare at ignorere ham. Hvis Klumme/krummen havde gjort tilsvarende, fremfor tilsvining af Jørn og hans mange profiler. Og så var det ikke kun Jørn han talte nedsættende om, men kom man til at modsige Klumme - fik man også det glatte lag.

Og var det ikke nok, gik han totalt i coma med hans mange Smilye's - så visse Kandu-sider gik totalt i stå. Havde han opført sig lidt mere normalt - havde han nok fået lob til at overleve.

Jeg savner ham ikke på siden!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-11-10 19:18

Citat
->Dova. Ham misbrugeren ved godt hvordan det hænger sammen og ved at for Creamys vedkommende er der IKKE tale om en af dem han ynder at henvise til

jamen hvorfor i alverden er hun så BL'et, hun har da ikke været særlig aktiv herinde i meget lang tid...men det er måske grundet dobbeltprofilerne, har dog ikke tjek på om de alle er her endnu og om de har været i brug

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 26-11-10 19:24

Citat
Så kom han på som Kænt og jeg skrev igen (da jeg opdagede det) og så blev Klumme blacklistet og først dagen efter Jørn.

Se det fatter jeg ikke en brik af.

Jo men, granner01, der kan jo være andre end dig, der har skrevet til Kandu? (og nej, det er ikke mig)
Så måske er Kandu-teamet gjort opmærksom på Klummes opførsel, før du skrev om Jørns?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-11-10 19:39

Granner - du fattede det nok, hvis du havde været med på Kandu nogle flere år................

Kandu har måske endelig gennemgået profilen og alle de tråde med ukvemsord og direkte chikane overfor ægte nye og uanende brugere.
Jeg vil gætte på ( uden at kunne påvise det) at mangeprofilen har kørt løs ene og alene på grund af tidligere chikane fra din "stakkels" profil.

Ja jeg har været på kandu længe. Først med profilen Emesen og senere med EC og nu med Eyvind.

Jeg ser med glædelig forventning frem til et forum der kører som det er tiltænkt.

Ps. Også jeg siger tak til Kandu.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 26-11-10 20:04

Nej jeg har ikke været med i mere end 3 år så jeg har kun oplevet Jørn for fuld udblæsen.

Men måske rydder Kandu op. Men så skulle de også rydde op i Jagttrådene. For visse mænd der er så ondartede som Klumme aldrig (i min tid) har været. Det er til tider injurier der udgydes.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 26-11-10 21:08

Ja, jeg vil til enhver tid komme til at savne madtrådene med Krummen.

Men jeg kommer ikke til at savne sprogbruget i andre tråde med Krummen/Klumme.

Jeg vil overhovedet ikke forsvare Jørn, Rudolph, kænt osv. Men jeg har svært ved at vurdere, om det egentlig er ham eller den ballade det skaber. Han har virkelig også udfordret min tålmodighed.

Jeg har forsøgt at undgå de tråde hvor Jørn har været, men af og til kan man jo ikke vide om det er ham der er bag- og det giver en mistænkelighed til nye brugere, som ikke er hensigstmæssig- så derfor Jørn - hold dig væk. på forhånd tak

Krummen kommer nok tilbage - forhåbentlig med mere lyst sind og knap så grov

Der kan da ikke falde et ondt ord omkring mad

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-11-10 21:39

dova -> Jamen... det er da noget jeg VED ...ellers havde jeg ik' skrevet det
Citat
Er det noget du VED, eller bare noget du TROR...at de to er de samme som dem i dit citerede tip..

TRO ? Det er vist forbeholdt; de i kirken ..om søndagen! Samt div. andre tro-samfund ...Islamiter inkluderet
..men det betyder IKKE; at det er DEN samme, ...men DE samme
..personer.
Hvem er iøvrigt altid: "DE SAMME" ???
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-11-10 21:44

Eyvind ->
Citat
Jeg ser med glædelig forventning frem til et forum der kører som det er tiltænkt.

Netop ..og PRÆCIST formuleret, som skrevet står:
Citat
Vejen til en hurtig løsning, gennem bruger til bruger hjælp, danske nyhedsgrupper og vidensdeling.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-11-10 21:53

..og så har jeg endda været 'her' næsten lige så længe som old-gamle Eyvind
..men hør: Behand'l ham pænt ..for så ka' du lokke ham til ..at gi' øl

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-11-10 22:01

..og kom igen piaskov -> HÆV påængårnø til MAX!
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 26-11-10 22:26

Å hvem er så Max? hi hi hi hi

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-11-10 22:31

Hør nu: Læs, lyt ..og Lær:

Det er iorden at sige sin oprigtige mening, men at gi' folk (= brugere) sociale karakterer som f.eks.:

Hash-vrag, Psykotisk, Imbicil, Dysfunktionel, Mødding mv.

..i stedet for som på alm. Dansk, at benævne andre debattører med korrekte betegnelser som f.eks.

Fjols (..eller retteligen: Dårligt/svagt begavet = Ubegavet ), 'Nyttig Idiot', Medløber/Eftersnakker, Usikker, Mindreværdskompleksfyldt og Egoistisk tåbe.
..er nu engang; direkte: DUMT

Men ellers har jeg vist ik' selv no'et fornuftigt, at komme med?
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-11-10 22:34

Jeg mener: Der er vel forskel på ...eller? Nytårsløjer?
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 26-11-10 23:06

Må man være med på de kloge ord?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 26-11-10 23:09

@ O.V.N.

Citat
hyg jer sammen med mangeprofilens

Er det så MIG du mener med det ?????

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-11-10 23:14

Jow jow - der burde serveres øl ved lejlighed.
Og så er jeg ikke så gammel....................................men ser bare sådan ud.

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 26-11-10 23:28

Nå, så fik det endelig konsekvenser at folk crasher folks browsere med fuldt overlæg, fanme på tide!

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 26-11-10 23:31

Hvornår er det så øltid Jeg skal nok fortælle at du ikke ser gammel ud. Ellers får du et spejl af mig fra 1970, så kan du selv se at du ser ung ud.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-11-10 23:52

Citat
molokyle

Dato : 26-11-10 22:31

--------------------------------------------------------------------------------
Hør nu: Læs, lyt ..og Lær:

Citat
Men ellers har jeg vist ik' selv no'et fornuftigt, at komme med?

Det vil jeg give molo ret i, han har ikke noget fornuftigt at komme med.

Giv aldrig private oplysninger til molo. Han kan ikke holde sin kæft. Han har flere gange, her på kandu, skrevet om privat viden om andre brugere. Jeg taler om erfaring, da jeg jo har mødt ham, og det er jo ikke en hemmelighed (kan læses i en gammel tråd)

At molo nu er glad for, at Klumme er blevet BL, det ses tydeligt. Nu taler molo igen med sig selv.

Men molo glemmer en ting ..... det var da molo, efter i et utal af tråde havde skrevet om at han var hjemløs (mange græd og følte med molo). Så lånte kommunen ham penge til en andelslejlighed, som han nu har betalt og senere har skrevet om, hvor meget den nu er steget i værdi.

Det molo glemmer, det er at Klumme, som han nu hader, cyklede til Amager med mad og ikke mindst FF'er til molo, for at hjælpe ham, mens lejligheden blev gjort i stand.

Og nu vi snakker om dobbeltprofiler, så har molo mindst 4 profiler her på kandu.

Eyvind

Du glemte lige emesen.

piaskov

Du skal da ikke " HÆV påængårnø til MAX" fordi molo siger det.

Er det ikke noget, du selv bestemmer

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 27-11-10 08:57

Citat
Er det ikke noget, du selv bestemmer

Ve' jeg da godt

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-11-10 09:48

Ans - jeg syntes ikke at den profil med punktum var noget at tale om.

Men det er da godt at du har styr på på det hele, hvis vi andre skulle glemme noget.

Nå men glædelig jul og godt nyt år til alle.

Ps. Rettelser af stavefejl og almindelige forglemmelser må i selv klare - hvis Ans ikke har tid.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-11-10 15:52

Citat
Men det er da godt at du har styr på på det hele, hvis vi andre skulle glemme noget.

Nemli' : http://redwing.hutman.net/~mreed/warriorshtm/archivist.htm
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-11-10 18:26

Det var ikke længe at jeg holdt mit løfte om at droppe Kandu
men her er et spørgsmål til mig
Citat
Er det så MIG du mener med det ?????
Nej ikke speciel dig men dem af jer som foretrække Molokyle frem for Klumme

Jeg blander mig fremover kun i tekniske spørgsmål og holder mig fra Smalltalk - Politik og andre samfunds spørgsmål.

Jeg har allerede blandet mig i et spørgsmål som der ikke kom et ordentlig svar på, så nu vil jeg nøjes med at logge ind lejligvis og ikke næsten hver dag som jeg engang gjorde, en gang imellem er det så jeg krummer tæer når jeg læser de svar som kommer og så er det svært at lade være med at komme med løsningen

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 27-11-10 18:31

Citat
Nej ikke speciel dig men dem af jer som foretrække Molokyle frem for Klumme

HOLD DA OP mand...jeg fik da helt sved på panden
Men hvis du tror jeg foretrækker den ene frem for den anden så tager du da fejl .
Men jeg savner ski da Klummes opskrifter.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 27-11-10 18:45

Jeg vil gerne holde mig rimelig neutral, livet er for kort til at hidse sig op over Kandu.

Men jeg savner også Klummes indlæg og opskrifter.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 27-11-10 18:53

Jeg tilslutter mig jer, som kommer til at savne Klummes opskrifter. Det var noget, han var rigtig god til

Kommentar
Fra : Curtis66

Dato : 27-11-10 19:13

That's entertainment

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-11-10 19:19

Jeg kommer godt nok til at savne Klumme, den gamle

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-11-10 19:44

piaskov

Du skriver

Citat
Hvornår kommer Klumme retur hertil
Tag jer dog lige sammen.
Manden siger jo bare hvad alle andre mener herinde.
Den dødsyge mand til 64 stk. profilen er vi alle jo sindsyge af at ha' her.
OG han er jo allerede på spil igen

Så er det jo ikke kun opskrifterne, du vil savne

Jeg vil da savne mere end opskrifterne

Samtidig tror jeg også at "kaffeklubben" nu vil føre sig frem hånd i hånd. Kaldes det ikke sammenhold, når man ikke kan klare sig alene ?????

Jeg savner ikke JR, men med ca. 62 profiler på kandu, så tror jeg han kommer meget hurtigt igen, hvis kandu ikke får en hjerne til at fungere. Kandu er jo som de plejer at være "tilbage i tiden"

Klumme har været efter molo, det har vi jo læst. Men hvorfor var han efter molo? Det skyldtes at molo, for at blive populær/føre sig frem på kandu, skrev private oplysninger om andre brugere.
Jeg er en af dem, der aldrig vil tilgive molo, for det han har skrevet om andre brugere, som var privat viden.

Nej nej nej, molo ville ikke være populær/føre sig frem, han havde bare ikke hjernen med sig

Eyvind

Citat
Ans - jeg syntes ikke at den profil med punktum var noget at tale om.

Hvorfor ikke????? Det er da en af dine profiler.

Efter ovenstående er der vel ikke tvivl om min mening.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-11-10 20:56

Citat
Klumme har været efter molo, det har vi jo læst. Men hvorfor var han efter molo? Det skyldtes at molo, for at blive populær/føre sig frem på kandu, skrev private oplysninger om andre brugere.

Dette er IKKE korrekt !
..og dette er direkte usandt:
Citat
Jeg er en af dem, der aldrig vil tilgive molo, for det han har skrevet om andre brugere, som var privat viden.

Dette er direkte løgn i din hals ans.
Alt hvad du 'hentyder' til er privat korrenspondance (..uden for kandu.dk).
Den eneste..nøeh..måske 2 eller 3 brugere af dete site, som jeg ka' kom' i tanke om, har sat spørgsmålstegn ?..ved min integritet/loyalitet hvad privatlivets fred og ukrænkelighed anbelanger?

Det er DIG ...der, som bruger: Igen, igen ...og igen ...hiver en mere end 6 år gammel 'fejl' frem, som jeg ligeledes: Igen og igen og igen må tilbagevise.

Jeg 'KOM TIL' at videresende LÆS: Rent PRIVAT til de som havde givet mig (..aldeles frivilligt) deres email adresse; en besked: Desværre indsat i email programmets CC felt (=Carbon-Copy) ..istedet for i feltet BCC (Blind Carbon Copy) med en kommentat omkring tilgang til kandu.dk.

UPS ..en 'begynderfejl'

..OG ??? Jeg har for længst undskyldt behørigt til ALLE som måtte føle sig stødt ..DIG ans inkl.

FLERE gange ..faktisk: Hver gang du hiver denne 'fejl' ud af ærmet på min person.

Desuden slettede jeg ALLE email adresser som jeg havde fået tilsendt fra brugere af http:/www.kandu.dk/ ...for mere end 6 år siden.

Hvilket en større samling af 'gamle' brugere af kandu.dk ...med hukommelsen fejlfri:
Helt sikkert vil medgive undertegenede.

Hvad er dit problem ans? NU stopper du!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-11-10 21:20

Citat
Hvad er dit problem ans? NU stopper du!

Og det tror du jeg vil rette mig efter

Det drejer sig jo ikke kun om de emails. Det er det personlige, som kun du havde kendskab til. har videregivet her på kandu.

Citat
Jeg 'KOM TIL' at videresende LÆS: Rent PRIVAT til de som havde givet mig (..aldeles frivilligt) deres email adresse; en besked: Desværre indsat i email programmets CC felt (=Carbon-Copy) ..istedet for i feltet BCC (Blind Carbon Copy) med en kommentat omkring tilgang til kandu.dk.

Du husker ikke en skid af, hvad du tidligere har givet som undskyldning ... det er sørgerligt.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-11-10 21:22

fjern selv det r, der var for meget.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 27-11-10 21:32

Citat
Jeg vil da savne mere end opskrifterne

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-11-10 22:26

molo

Du har da her på kandu skrevet Klummes emailadresse. Det har ikke noget med det andet at gøre, hvor du skrev "privat" til dem, hvor du havde deres emailadresse.

Jeg husker også, at du på kandu videregav en korrespondence (email) fra en anden bruger.

Du er en "sød" dreng, men din hukommelse svigter.

Klumme har ikke skrevet noget privat om andre, som kun han havde kendskab til, på kandu.

Molo .... du kan ikke holde din kæft lukket

Lær det dog .... bedre sent end aldrig

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-11-10 22:40

Ok. ..så stopper JEG
..for nu !!!
Fnidder-Fnadder ...må bli'; når jeg igen ..får tid og lyst
</GO'AFTEN>

Kommentar
Fra : prio

Dato : 27-11-10 23:33

Citat
Ind imellem undrer jeg mig over, om det virkelig er voksne mennesker eller børn, der er mest aktive i dette forum.

Citat
jeg må ærlig talt sige, at jeg ikke forstår dig, Piaskov. Hvordan kan du savne Klumme? Han er da ikke et hak bedre?

HØRT!!!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 28-11-10 01:01

Citat
Klumme har ikke skrevet noget privat om andre, som kun han havde kendskab til, på kandu.

Jo, det var godt nok pakket lidt ind, men det krævede ikke den store eksamen at pille en brugers både navn og adresse ud af indlægget

Accepteret svar
Fra : Mosebaek

Modtaget 500 point
Dato : 28-11-10 15:01

Jeg havde egentlig bestemt,ikke at ville involvere mig i denne tråd.(Holde mig neutral).Men da den er ret sejlivet (68 indlæg) og jeg har kigget indenfor flere gange,lader jeg mig alligevel friste til at komme med et lille "pip".:
Jeg mener også det er helt forkert at "diske" Klumme.Han er ikke værre end så mange andre.Han udtrykker sig ind imellem noget bastant.Kalder en spade for en spade.Han er absolut ikke værre end de 3 - 4 andre personer der skifter profiler,som vi andre skifter underbukser.Og samtidig hærger Kandu,med deres "godamandøkseskaft" spørgsmål.Jeg mener vi har brug for både Klumme og Molo m.fl.
Jeg har da ikke noget imod,at der ind imellem "krydses klinger".
Det gi`r da liv i Kandu.Der skal da også være plads til de lidt mere "farverige" personer her.Og intet overgår jo jagt kategorien i "skyggeboksning" ,der er virkelig tale om slag under bæltestedet.

Jeg har da selv,lukket lidt ildelugtende røg ud.Det sker jo,"man lader sig rive med".Og bagefter fortryder det lidt.

konklusion:Jeg kræver Klumme "genindsat".

Mosebaek.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-11-10 15:08

Ka' I bli' ved?
Det er nu meget få forundt; at bli' smidt på porten hér på kandu.dk af Teamet
...og så tilmed insistere på, at oprette nye profiler for, at komme til orde med sit pladder
Det er muligt vi alle har lavet 'fejl' ..og HOVSA ,..det var vist ik' så smart kommentarer i div. spørgmål og debatter, men DERFRA så til stadighed, at holde fast i sin persons berettigelse i dette forum?
Ja men; undskyldmig, men dertil er der altså en: Laaaaaaaang snoet og hjernekrøllet vej !
*IMHO* </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 28-11-10 15:11

Citat
konklusion:Jeg kræver Klumme "genindsat".
- Kan vi ikke godt blive fri?
Eller skal vi stemme om det?

Hvis ja - så stemmer jeg nej tak!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-11-10 15:15

IBM760-> NO/YES? ..NO ...ME TOO !!!
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 28-11-10 16:11

Og jeg stemmer ja til Klumme, jægerne er 10 gange værre en ham. Og de er totalt uden for pædagogisk rækkevidde.

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 28-11-10 16:33

Og for det ikke skal være løgn, så er ham her tilbage.
http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=280233

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 28-11-10 16:48

Citat
Og for det ikke skal være løgn, så er ham her tilbage

Gl. nyhed

Her fra i går
http://www.kandu.dk/spg151727.aspx#1747655

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 28-11-10 17:06

spændt på om det virker når man fjerner fluebenet fra denne tråd- den uendelige historie

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 28-11-10 17:42

Ak ja fortrædelighederne tager aldrig ende.

Godkendelse af svar
Fra : piaskov

Dato : 28-11-10 18:47

Tak for svaret Mosebaek.
Jeg vil gi' dig ret . Og du er altid så diplomatisk. Det kan jeg li'.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 28-11-10 19:14

Selvtak piaskov.

Vi må ha`ham Klumme tilbage,under en eller anden form.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 28-11-10 19:18

Citat
Vi må ha`ham Klumme tilbage,under en eller anden form.

Ja det håber jeg da vi får...og ud med Rudolf og alle hans nye profiler.
Foreløbig er der mindst 2 stk.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 28-11-10 20:36

Fanden har skabt ham.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 28-11-10 20:47

granner01 -
Citat
Fanden har skabt ham.
- er det Klumme du omtaler på den måde?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 28-11-10 21:35

Niks, det er Jørn.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-11-10 15:58

Underlig argumentation der føres hér i spørgsmålet.

Det er HELT i orden, at den ene top-tosse, som bli'r ved at oprette profiler efter, at have været hældt på porten, skal BLACKLISTES ..for tid og evighed.

..mens den ANDEN bruger i selvsamme situation? Absolut ska' ta's til nåde.

NO WAY !!!
Jeg savner ord ...og logik.

Jeg synes det er en klog beslutning, teamet bag kandu.dk har valgt at træffe
...og denne har de for øvrigt også været i deres go'e ret til at tage: http://www.kandu.dk/rules.aspx

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 29-11-10 17:14

Nu har Klumme mig bekendt ikke haft over 60 profiler, han har heller ikke spammet Kandu med spørgsmål og tips som Jørn har gjort. Glem ikke at da Jørn startede med sit spam så regnede vi med at det var en teenager der kedede sig i ferierne.

Så lad være med at sammenligne de to. Det er helt berettiget hvis Kandu udelukker Jørn helt og aldeles. Og at du synes at Klumme skal blacklistes, det er du i din ret til. Men det synes jeg ikke. Jægerne f.eks. er meget værre end Klumme er.

Men jeg synes såmænd også at du er sød og rar molokyle.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-11-10 18:35

granner01 -> I mine øjne handler det ikke om, hvor mange gange man bryder 'Moral-kodeks':
Er man blevet bedt om ..endda i en tråd uopfordret:
; at holde sig væk VÆK herfra sitet? ...af indehaverne = www.kandu.dk

http://www.kandu.dk/Tip7539.aspx

Tjaeh.. så er antallet af 'lov-overtrædelser' i dén forbindelse?: Fuldkommen ligegyldige !
*IMHO* </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-11-10 18:44

..og ska' vi endelig fortsætte i dén boldgade?
..så foretrækker jeg absolut og så klart; at vi får DISKEN tilbage:
http://www.steenmartinsen.dk/
..hér på sitet!
</MOLOKYLE>