/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
HVEM ER JØRN ???
Fra : piaskov
Vist : 1161 gange
10 point
Dato : 14-12-10 18:31

Jaaa ..Hvem er Jørn.
Det store spørgsmål som han stiller selv.
Her : http://www.kandu.dk/spg152172.aspx

Nu er han så tilsyneladende i tvivl om hans egen identitet
Men har er åbenbart ikke i tvivl om hvem der skal BL fra det samme sekund som han opretter en ny profil for gang nr- 69 eller er det nr. 70

Citat
Liste over de brugere som ikke må kommentere denne brugers indlæg side : 1 af 1

--------------------------------------------------------------------------------
# Bruger Medlemsdato

1 o.v.n. 15-06-2005

2 granner01 08-11-2007

3 piaskov 26-01-2008

--------------------------------------------------------------------------------
[1-3] af 3 side : 1 af 1

Gud fader bevare os.

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 14-12-10 18:51

Stort ego kræver megen pleje så det passede med al sansynlighed ikke til bakteriens selvopfattelse, at så få (hvis nogen overhovedet?) gad beskæftige sig med, at han var røget på røven ud herfra IGEN, og kommet tilbage IGEN. Derfor dette nye påfund for at skabe sig lidt opmærksomhed.

"juhuuu jeg er her igen. Se mig juhuuu, jeg er lige her. Kan i ikke se mig?"

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 14-12-10 18:55

Citat
juhuuu jeg er her igen. Se mig juhuuu, jeg er lige her. Kan i ikke se mig?"

Netop...det er det jeg siger : Manden er syg i roen

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 14-12-10 19:07

Citat
HVEM ER JØRN ???

Enten et barn på 10 år.Eller en pensionist på 68 år.

I begge tilfælder,stort kontaktbesvær. Evigt kontaktsøgende.Uden resultat. Derfor eneste løsning:KANDU.

Helt igennem en tragisk tilfælde.

Moseebaek.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 14-12-10 19:31

Vi ved altid det er Jørn for han starter hver gang med at blackliste Pia og mig, så jeg er aldrig i tvivl.

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 14-12-10 19:41

Citat
Vi ved altid det er Jørn for han starter hver gang med at blackliste Pia og mig, så jeg er aldrig i tvivl.

Jeg tror det er "disken".

Ikke at forskellen er stor. Graden af fysisk/psykisk skade er næsten den samme.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-12-10 19:43

Citat
Jeg tror det er "disken".

os her

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 14-12-10 19:43

Citat
Vi ved altid det er Jørn for han starter hver gang med at blackliste Pia og mig, så jeg er aldrig i tvivl.
- Med jeres kommentarer, kunne det da sagtens tænke sig - at alle nye ville blackliste jer fra starten af.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 14-12-10 19:44

Citat
Jeg tror det er "disken".

helt enig, selvom jeg ikke hvad jeg skal bruge det til

Kommentar
Fra : dova

Dato : 14-12-10 19:56

Jamen herregud da...

Hvorfor blive ved med, at give personen så meget opmærksomhed..

Ignorer ham, så dør det ud på et tidspunkt.

Som det er nu sidder der et fjols og hygger sig over dem, der farer op som trold af en æske hver gang der kommer noget der ligner indlæg fra "mangeprofilen"

Don't feed the Troll:

Citat
En troll er et fænomen, der huserer på internettets forskellige debatfora, særligt på nyhedsgrupperne (også benævnt USENET), hvor vedkommende skriver indlæg egnet til at provokere folk og fremkalde en hidsig diskussion. En troll mener ikke nødvendigvis, hvad han skriver; hans primære formål med sine indlæg er ikke at argumentere for en påstand, men at få folk til at hidse sig op og "bide på krogen".

Konkret henviser det til det engelske verbum "to troll" (dansk: trolling), der er en fiskemetode, hvor man slæber en krog med påsat madding gennem vandet og venter på, at noget skal bide på

http://da.wikipedia.org/wiki/Troll

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-12-10 19:59

Citat
Hvorfor blive ved med, at give personen så meget opmærksomhed..

Ignorer ham, så dør det ud på et tidspunkt.
keder i jer eller hvad? hvorfor vil nogen altid lige være støtte pædagog for mangeprofilsen

Kommentar
Fra : dova

Dato : 14-12-10 20:30

Citat
keder i jer eller hvad? hvorfor vil nogen altid lige være støtte pædagog for mangeprofilsen

Hvis det er henvendt til mig, så keder jeg mig ikke og har absolut ingen intentioner om at være støttepædagog for nogen.

Men jeg er sgu ved at være træt af, at man snart ikke kan åbne Kandu mere uden at skulle mødes med den her slags hadetråde..

Jeg aner ikke hvem Jørn er, jeg lægger ikke mærke til tråde der skulle komme fra vedommende.

Men hvis det var relevante spørgsmål ville jeg sgu nok bare svare på dem, som de andre jeg svarer i, og hvis ikke, så bare ignorere mandens indlæg.

Det kan da ikke være rigtigt, at nogen er så frustreret af at blive BL'et af en stakkels Troll, at så skal snart den ene, så den anden, åbne tråde om "mangeprofilens" bedrifter udi at blive ved med at finde på nye mailadresser så der kan åbnes profiler.

Eller med andre ord...udenforstående lægger mere mærke til tråde som denne her end hvis der skulle snige sig en tråd ind fra en eller anden tvivlsom bruger...

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 14-12-10 21:20

Citat
hvorfor vil nogen altid lige være støtte pædagog for mangeprofilsen

Ja det går også over min fatteevne o.v.n.
Nu har J@rn i snart flere md. tyraniseret kandu med en masse ævl og bævl.
Han er blevet BL af teamet 68 gange og han fortsætter ufortrødent

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-12-10 21:33

Citat
Ja det går også over min fatteevne o.v.n.
jeg håber du fatter at spørgsmål som det du har stillet her er lige hvad kanaljen er ude på OPMÆRKSOMHED - OPMÆRKSOMHED - OPMÆRKSOMHED af enhver art er med til holde på en profil som du efter sigende ønsker langt væk, men måske ikke kan undvære
mit forrige indlæg var IKKE til Dova

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 14-12-10 22:56
Kommentar
Fra : dova

Dato : 14-12-10 23:33

Citat
mit forrige indlæg var IKKE til Dova

Tak

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 15-12-10 08:43

Citat
Enten et barn på 10 år.Eller en pensionist på 68 år

mosebaek: jeg synes du er langt ude, hvis du mener at 10-årige og pensionister er både
kontaktsøgende og har kontaktbesvær.

hvorfor skal der sammenlignes med andre grupper?

glad jul ønskes til jer alle.

Kommentar
Fra : Jø_rn

Dato : 15-12-10 10:24

Hvem er piaskov egentlig ?

Jeg er Jørn, så tak : 10 points til mig !

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 15-12-10 11:51

Citat
mosebaek: jeg synes du er langt ude, hvis du mener at 10-årige og pensionister er både
kontaktsøgende og har kontaktbesvær.

Deri er vi ikke enige.Jeg kender (desværre) selv et par stykker,hvis liv ligner ovenstående.
Når jeg skriver "desværre",er det fordi det skæ`r mig i hjertet at se (ikke mindst unge) bliver holdt uden for fællesskabet.(Ensomme).

Jeg mener så sandelig godt,man kan være kontaktsøgende og have kontaktbesvær.(Eller omvendt).
Begge dele følges vel til dels ad.
Denne her,forstår jeg ikke helt:
Citat
hvorfor skal der sammenlignes med andre grupper?

Hvis det er aldersbeskrivelsen,du tænker på,kan jeg kun sige at det var "billedligt talt".
Selvfølgeligt kan jeg ikke vurdere personens alder,konkret.
Men jeg har mine anelser.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 15-12-10 15:07
Accepteret svar
Fra : pifo

Modtaget 10 point
Dato : 15-12-10 18:42

ha ha ha
Tyder da på, Jørn er i stand til at underholde os alle. Se selv, hvor meget tid vi bruger på ham. Og det er ikke en gang ham selv, der starter alle trådene

Godkendelse af svar
Fra : piaskov

Dato : 15-12-10 20:45

Tak for svaret pifo.
Ja det er sq håbløst