/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
o.v.n.
Fra : ans
Vist : 1180 gange
500 point
Dato : 02-12-10 21:50

Jeg ser du har lukket dit spørgsmål

http://www.kandu.dk/spg151834.aspx

Din sidste bemærkning

Citat
og desværre er der lallede indlæg og spørgsmål, hvorfor hulen kan vi ikke blive enige om at holde os langt væk fra den profil de seneste blev lukket før jeg kunne nå at se hvem det er som ikke kan lade være at kommentere lallede spørgsmål - og jeg gider ikke forære profilen point ved at købe svaret.

Du behøver ikke at købe "spørgsmålet" for at se, hvem det er der deltager, men du kan kun læse "svaret" ved at købe det.

Der er nogle brugere, der ikke kan holde sig væk fra hans "spørgsmål" Jeg tror de brugere har lagt mærke til at "her" er der point at tjene, for ingen andre vil svare.

Du kan godt se, hvem der har deltaget i spørgsmålet ved at klikke på den grønne pil i venstre hjørne, hvor spørgsmålet er stillet.

Der kan du også se, hvor mange stjerner der blev givet.

o.v.n.

Spørgsmålet er

Synes du det er rimeligt, at en bruger, der er smidt ud 63 gange får lov til at fortsætte ?

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 510 point
Dato : 02-12-10 22:07

Første tanke: Hvad har jeg nu gjort
og så videre til spørgsmålet, du kender vist godt min holdning: NEJ NEJ og atter NEJ men Kandu kan ikke finde ud af at holde kalorius ude.
Tak for tippet med den grønne blok, jeg havde ikke overvejet at den virkede også i lukkede spørgsmål

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 02-12-10 22:08

Citat
Du kan godt se, hvem der har deltaget i spørgsmålet ved at klikke på den grønne pil i venstre hjørne, hvor spørgsmålet er stillet.

Der kan du også se, hvor mange stjerner der blev givet.

Tak for tippet ans...det var jeg så heller ikke klar over.
Smutter ud igen.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 02-12-10 22:17

Hø Hø, genialt med en grønne pil...

Citat
den ¤DÅRLIGSTE¤ julekalender på TV ?
02-12-10 11:33 : Nordsted1
02-12-10 12:10 : ferik
02-12-10 12:14 : fun2
02-12-10 13:12 : Disi
02-12-10 13:16 : kai-d
02-12-10 15:06 : sne-fnug
02-12-10 15:11 : Nordsted1
02-12-10 15:12 : sne-fnug
02-12-10 15:14 : sne-fnug

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-12-10 22:23

Ret afslørende at brugere som selv har skrevet indlæg mod mangeprofilsen ikke kan holde sig væk fra spørgsmålene

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-12-10 22:24

På den måde kan man se, hvem der støtter ham, uden at skulle betale

Men der er jo ikke så mange trofaste tilbage.

De, der er tilbage, er til gængæld også trofaste , men jeg er i tvivl om hvorfor ....... det skulle vel ikke have noget med point at gøre ????

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-12-10 22:28

Jeg har selv brugt den grønne pil.

Han skal da ikke have ledige point af mig.

Og der er en genganger i mange af hans "spørgsmål"

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 02-12-10 22:30

Citat
Jeg har selv brugt den grønne pil.

Han skal da ikke have ledige point af mig.

Du ka' da lige nogle ting

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-12-10 22:34

piaskov

Jeg er da ikke interesseret i hvad, der bliver svaret på et lallende spørgsmål.

Jeg er mere interesseret i hvem, der svarer

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-12-10 22:46

Citat
smuller54

Dato : 02-12-10 21:46

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
hvorfor hulen kan vi ikke blive enige om at holde os langt væk fra den profil

endelig blev det sagt igen igen igen- det er et rigtig godt spørgsmål-

Ovenstående er fra http://www.kandu.dk/spg151834.aspx

Der er jo dem, der ikke kan tåle at se point "flyve ud i det blå"

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 03-12-10 03:14

Hvad så, hvis man ikke ikke ved, at vedkommende er gammel i gårde?

Og poænger kan man jo ikke leve af... Det er konkurrence-momentet.

Jeg kikker på spørgsmålet før noget andet, og poængs har jeg nok af.

Men snydere skal bare YT YT YT!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-12-10 08:46

Ok, vi kan godt blive enige om, at Jørn gerne vil have opmærksomhed

Men hvor får han den mindst?? I sine spørgsmål, eller disse evindelige tråde som denne og f.eks denne

http://www.kandu.dk/spg151727.aspx

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-12-10 13:28

Citat
Ok, vi kan godt blive enige om, at Jørn gerne vil have opmærksomhed

Ja

Citat
Men hvor får han den mindst?? I sine spørgsmål, eller disse evindelige tråde som denne og f.eks denne

http://www.kandu.dk/spg151727.aspx

Han vil, så længe kandu ikke strammer ballerne og smider ham ud for evigt, få opmærksomhed.

Han vil, så længe brugere svarer på hans lallende spørgsmål, få opmærksomhed.

På nuværende tidspunkt mener teamet bag kandu måske, at der er fred. Det er der ikke efter min mening.

De har nu BL Klumme/Krummen, men de tillader at JR har oprettet en profil nr. 64.

Det synes jeg er for dårligt.

M.h.t. Klumme, så gjorde han kun opmærksom på savlekluden, som i en uendelighed får/fik lov til at vaske tavlen ren med sin savleklud.

KANDU VÅGN OP

Det har nu også vist sig at brugere, der er blevet blacklistet af kandu er kommet tilbage

Det samme kan de jo gøre med Klumme/Krummen

Ja .... jeg ønsker savlekluden væk fra kandu og Klumme tilbage.

Jeg kan kun opfordre brugerne på kandu til at ignorere savlekluden i hans "spørgsmål" og at KANDU VÅGNER OP.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-12-10 13:35

Fint Ans, nu fik han igen lidt opmærksomhed

Og nej jeg ønsker ikke Klummes beskidte sprog tilbage... selv om man ikke bryder sig om en persons færden på sitet, kan man godt tale ordentligt

Og mon dog ikke også han kommer tilbage

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-12-10 14:23

Citat
Fint Ans, nu fik han igen lidt opmærksomhed
ja lidt her og i særdeleshed da du gik ind og skrev i et spørgsmål oprettet af mangeprofilsen, og du behøver ikke forsøge at bilde nogen ind at du ikke viste hvem der er bag profilen.

Boycot spørgsmål og tip stillet af mangeprofilsen, det er mit juleønske

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-12-10 14:37

Hvor meget opmærksomhed kommer der ud af at der bliver svaret af den ene eller anden i et spørgsmål, i forhold til jeres tråde???

I kører i ring i de tråde, hvorimod når der er et spørgsmål og et svar er det det... du skal ikke bilde mig ind,at der er mere opmærksomhed i de spørgsmål/svar en i andres ditto

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-12-10 14:42

Lad os begynde fra en ende af: Først sulte profilen ud = ingen svarer på spørgsmål oprettet af mangeprofilsen, bagefter forsvinder spørgsmål om det rimelige i at han/hun er på Kandu helt af sig selv

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-12-10 14:52

o.v.n... den kan jeg sagtens tilslutte mig, men der vil altid være nogle kandu'er der svarer, og det nytter heller ikke så længe han i en uendlighed bliver omtalt i div. tråde..og netop disse tråde er dem der giver mest opmærksomhed

Citat
bagefter forsvinder spørgsmål om det rimelige i at han/hun er på Kandu helt af sig selv

Den må du lige forklare nærmere... hvis du mener om man er berettiget til at være her, ved at man besvarer spørgsmål... så er det et underligt agument, se på f.eks Klummes profil, hvor mange besvarede spørgsmål har han lige i forhold til Jørn... ret mig hvis jeg har misforstået hvad du skrev

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-12-10 14:56

Nordsted1

Dato : 03-12-10 14:52

--------------------------------------------------------------------------------

o.v.n... den kan jeg sagtens tilslutte mig, men der vil altid være nogle kandu'er der svarer

Til det kan jeg kun sige/skrive een ting

Der fører du Nordsted1

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-12-10 14:59

Måske... men mine svar har nu alligevel ikke givet Jørn lige så meget opmærksomhed som dine skriverrier

Der fører du Ans

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 03-12-10 15:02

Så har jeg skrevet til Kandu igen, skrevet at det bestemt ikke har hjulpet at blackliste Klumme og at de skal helt lukke for en vis herres mulighed for at lave flere profiler her på Kandu.

Måske hjælper det.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-12-10 15:03

Jeg tror jeg er blevet misforstået, ignorer alle spørgsmål og tip stillet at mangeprofilsen og lad være at kommetere noget skrevet af ham/hende i andre spørgsmål, kort sagt frys kalorius ud - minus 80 grader eller deromkring når fjolset viser sig.
Det har ikke noget med at stille spørgsmål at gøre, men total ignorere en så opmærksomheds søgende profil kan sagtens gøre udslaget at han/hun trækker sig fra Kandu.

Ved godt det er utopi at tro ALLE vil holde sig i skindet

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-12-10 15:14

o.v.n.

Citat
Ved godt det er utopi at tro ALLE vil holde sig i skindet

Ovenstående har du ret i.

Og jeg misforstod ikke dit tidligere indlæg.

Nordsted1

Citat
Måske... men mine svar har nu alligevel ikke givet Jørn lige så meget opmærksomhed som dine skriverrier

Det skal du ikke være så sikker på.

Brugerne kan jo se at du "elsker" ham og holder hånden over ham.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-12-10 15:23

At jeg ikke bryder mig om Klummes sprog, betyder bestemt ikke at jeg holder hånden over Jørn, eller at jeg elsker ham... du er for langt ude Ans

Men i elsker åbenbart en med et modbydeligt sprog, der får vores pc'ere til at chrashe, for det kan da ikke være hans gode besvarelser - jow han er rigtig god i madspørgsmålene - men andre tråde er der snart sagt kun ballade

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-12-10 15:39

Citat
et modbydeligt sprog, der får vores pc'ere til at chrashe
den var så ny, den kan jeg vist grine af hele weekend
Jeg er fraværende indtil sen aften, en kollega skal lige have repareret sin computer, jeg vil huske at advare om sprogbrug og computer crash

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-12-10 15:42

Glæde mig, at der ikke skulle mere til at få dig i godt humør

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-12-10 15:58

Citat
Men i elsker åbenbart en med et modbydeligt sprog

Jeg elsker ingen her på kandu.

Der er dem, der har en god formuleringsevne, uden at snakke spørgeren efter munden. Det synes jeg er positivt.

Så er der dem, der snakker "spørgeren" efter munden for at være "jeg er så social og holder af alle"

Pis og papir

Brug juletiden på at pudse din glorie.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-12-10 16:12

Citat
Der er dem, der har en god formuleringsevne, uden at snakke spørgeren efter munden

Det gælder jo ikke kun overfor Jørn, men alle der går ham imod... det synes jeg er negativt

Det sidste siger mere om dig end om mig

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-12-10 18:42

Sikken en hyggetråd der kører.
Det må være her, at fårene skilles fra bukkene.
Men der er vist ikke så mange af de fromme lam, selvom der larmes lidt.
Tomme tønner kan også buldre.

Der var en gang en Kandubruger, som spurgte om jeg var/er seriøs.
Det har jeg grinet af mange gange siden.............................................................

Det er utroligt så meget krudt der kan bruges på at hævde eget selvværd.
Der er så mange, som har uendelig travlt, med at fortælle om Jørns fortrædeligheder - og det bruges der en masse ligegyldige tråde til at fortælle om.

Hvis man ikke kan lide en tråd eller profilen som er i tråden - så er det jo muligt at lade tråden være i fred.

Jeg har undladt at blande mig i klummes tråde - men jeg vil da ikke undlade at sig tak til Kandu for endelig at holde ord.

Stave, komma, slå og ordstillingsfejl må i selv rette.

Hilsen fra os alle.
Emesen
ec
Eyvind

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-12-10 10:30

Du får sikkert ikke gang i tråden igen efter det rodede indlæg fra Eyvind
Citat
Der var en gang en Kandubruger, som spurgte om jeg var/er seriøs Det har jeg grinet af mange gange siden
det er sgu da ikke noget at grine af, os andre ved heller ikke hvor vi har dig virker på overfladen ret fredelig men man skal vist ikke skue hunden på hårene

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-12-10 10:43

kæft hvor det kører...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-12-10 10:51

Citat
Sikken en hyggetråd der kører.

Der er ikke tale om en hyggetråd.

Citat
Der var en gang en Kandubruger, som spurgte om jeg var/er seriøs.
Det har jeg grinet af mange gange siden

Hvad svarede du så?

Citat
Der er så mange, som har uendelig travlt, med at fortælle om Jørns fortrædeligheder - og det bruges der en masse ligegyldige tråde til at fortælle om.

Jeg har også brugt en masse ligegyldige tråde på at hjælpe dig til dine mål.

Citat
Hilsen fra os alle.
Emesen
ec
Eyvind

Hvorfor skal emesen. ikke nævnes?

Du prøvede at narre mig, men den gik ikke

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-12-10 13:06

Der er en usynlig negering foran "hyggetråd".

Jeg aner ikke hvad jeg svarede.........................

Jammen tak fordi du hjalp med at opnå et bestemt pointtal inden jeg lukkede af for Emesen.

Emesen. var ikke en egentlig aktiv profil, men det har de andre været.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-12-10 16:43

Jeg har ikke hjulpet emesen.

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 05-12-10 16:50

Tak for svaret o.v.n.

Jeg ønskede ikke at få "gang i tråden" igen, men ledige point skal da bruges

til dig og din familie.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-12-10 17:00

Tak - også en god jul til dig og dine (og seriøse Kandu brugere )

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-12-10 19:28

Så var det EC ....................................................... men hjalp det gjorde du da